Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Solené brambůrky

Solené brambůrky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dita Jandásková
Šetření:15. 04. 2011 - 20. 04. 2011
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, v rámci výrobkového testu vás prosím o pomoc s vyplněním dotazníku. Zabere vám pár minutek a mně moc pomůže. Předem díky za každé vyplnění:)

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12493,94 %93,94 %  
Ne86,06 %6,06 %  

Graf

2. Při jaké příležitosti je konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na oslavách8770,16 %65,91 %  
při posezení s kamarády7358,87 %55,3 %  
večer u televize6451,61 %48,48 %  
jen tak5241,94 %39,39 %  
pořád10,81 %0,76 %  
jako svačinu na výletech10,81 %0,76 %  
jako přílohu10,81 %0,76 %  

Graf

3. Jak často konzumujete brambůrky

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc4838,71 %36,36 %  
jednou týdně3326,61 %25 %  
vyjímečně( párkrát do roka)2721,77 %20,45 %  
dvakrát týdně97,26 %6,82 %  
více než třikrát týdně43,23 %3,03 %  
2x za měsíc10,81 %0,76 %  
2x-3x do měsíce10,81 %0,76 %  
když mám chuť10,81 %0,76 %  

Graf

4. Kterým brambůrkům dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Solené8064,52 %60,61 %  
Paprikové3830,65 %28,79 %  
Česnekové2822,58 %21,21 %  
Bylinkové2419,35 %18,18 %  
Sýrové1411,29 %10,61 %  
Slaninové75,65 %5,3 %  
smetana, hořčice10,81 %0,76 %  
Kuřecí10,81 %0,76 %  
chalupářský špíz, pizza10,81 %0,76 %  
jen lehce solené, zeleninové10,81 %0,76 %  
pizzové10,81 %0,76 %  
chili10,81 %0,76 %  
uzené s křenem10,81 %0,76 %  
miluju octové, ale u nás je tuším přestali dělat10,81 %0,76 %  
uzené s křenem, pečené v ohni10,81 %0,76 %  
Sour creme...10,81 %0,76 %  
octové10,81 %0,76 %  
jarní cibulka10,81 %0,76 %  
octové, med/hořčice10,81 %0,76 %  

Graf

5. Máte raději normální (stolní sůl) nebo mořskou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno6854,84 %51,52 %  
Mořskou3427,42 %25,76 %  
Normální2116,94 %15,91 %  
Nemám rád solené64,84 %4,55 %  
mořskou, ale jen málo10,81 %0,76 %  

Graf

6. Jaká je vaše oblíbená značka brambůrek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia9778,23 %73,48 %  
Lays2721,77 %20,45 %  

Graf

7. Ovlivní vás reklama na brambůrky k jejich koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9274,19 %69,7 %  
ano2217,74 %16,67 %  
nevím108,06 %7,58 %  

Graf

8. Jaká reklama vás zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná620 %4,55 %  
lays310 %2,27 %  
Senza Wasabi26,67 %1,52 %  
Penne13,33 %0,76 %  
Leys13,33 %0,76 %  
Honzo- jez:)13,33 %0,76 %  
...13,33 %0,76 %  
nevím13,33 %0,76 %  
Lay´s-chytali sáčky jazyky13,33 %0,76 %  
na zeleninové v časopise13,33 %0,76 %  
ostatní odpovědi na brambůrky žádná, jsou směšné
Lays,Bohemia
Nevzpomínám si.
Bohemia Chips
Bohemia - Hearts, Cornitos,....
žádnou jsem neviděla
Chio chips co bylo v televizi tak před 10 lety
Stare ceske s Ladovymi motivy
reklama na Lays s Ronaldinem
Senza Wasabi :-)
nepamatuji se na žádnou
na wasabi od bohemia
1240 %9,09 % 

Graf

9. seřaďte preference nákupu brambůrek

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.5563.602
obal5.3153.232
velikost lupínku4.5892.484
chuť1.962.829
množství3.5652.326
vůně lupínků4.4762.459
mastnost4.543.926

Graf

10. Kolik peněz jste ochotni za balíček brambůrků zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 Kč5745,97 %43,18 %  
26-35 Kč5040,32 %37,88 %  
36-45 Kč118,87 %8,33 %  
46 Kč a více32,42 %2,27 %  
0-15 Kč32,42 %2,27 %  

Graf

11. Kupujete jinou značku brambůrek než vaši oblíbenou, pokud jsou zrovna v akci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8971,77 %67,42 %  
ne3528,23 %26,52 %  

Graf

12. Jakou velikost brambůrek máte nejradši?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tenké, velké6553,72 %49,24 %  
silné, velké2722,31 %20,45 %  
tenké, malé - do2mm; do 4 cm průměr lupínku 1814,88 %13,64 %  
silné, malé75,79 %5,3 %  
je to jedno10,83 %0,76 %  
nic10,83 %0,76 %  
to je jedno, hlavně chutné10,83 %0,76 %  
je mi to jedno10,83 %0,76 %  

Graf

13. Který obal se vám nejvíc líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bohemia 7157,26 %53,79 %  
lays5947,58 %44,7 %  
pringles21,61 %1,52 %  
na obale nezáleží10,81 %0,76 %  
tradiční české10,81 %0,76 %  
Tretter's10,81 %0,76 %  
jiný10,81 %0,76 %  
je mi to jedno10,81 %0,76 %  
grande10,81 %0,76 %  
mám ráda Strážnické a Luhačovické - chutí 10,81 %0,76 %  
ani nevím, nevybavuji si je10,81 %0,76 %  
ani jeden, vsechny obaly jsou nezajimave10,81 %0,76 %  
na obalu nezáleží10,81 %0,76 %  

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10881,82 %81,82 %  
muž2418,18 %18,18 %  

Graf

15. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 3011788,64 %88,64 %  
31 - 4586,06 %6,06 %  
0 - 1553,79 %3,79 %  
61 a více10,76 %0,76 %  
46 - 6010,76 %0,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. seřaďte preference nákupu brambůrek

  • odpověď chuť=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství=2 na otázku 9. seřaďte preference nákupu brambůrek
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mastnost=4 na otázku 9. seřaďte preference nákupu brambůrek

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete brambůrky?

2. Při jaké příležitosti je konzumujete?

3. Jak často konzumujete brambůrky

4. Kterým brambůrkům dáváte přednost?

5. Máte raději normální (stolní sůl) nebo mořskou?

6. Jaká je vaše oblíbená značka brambůrek?

7. Ovlivní vás reklama na brambůrky k jejich koupi?

9. seřaďte preference nákupu brambůrek

10. Kolik peněz jste ochotni za balíček brambůrků zaplatit?

11. Kupujete jinou značku brambůrek než vaši oblíbenou, pokud jsou zrovna v akci?

12. Jakou velikost brambůrek máte nejradši?

13. Který obal se vám nejvíc líbí?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete brambůrky?

2. Při jaké příležitosti je konzumujete?

3. Jak často konzumujete brambůrky

4. Kterým brambůrkům dáváte přednost?

5. Máte raději normální (stolní sůl) nebo mořskou?

6. Jaká je vaše oblíbená značka brambůrek?

7. Ovlivní vás reklama na brambůrky k jejich koupi?

9. seřaďte preference nákupu brambůrek

10. Kolik peněz jste ochotni za balíček brambůrků zaplatit?

11. Kupujete jinou značku brambůrek než vaši oblíbenou, pokud jsou zrovna v akci?

12. Jakou velikost brambůrek máte nejradši?

13. Který obal se vám nejvíc líbí?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandásková, D.Solené brambůrky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://solene-bramburky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.