Solná jeskyně - zjištění povědomosti zákazníků a jejich preferencí
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu:
Květa Fišerová
Šetření:
30. 06. 2009 - 27. 07. 2009
Počet respondentů:
80
Počet otázek (max/průměr):
26 / 25.25
Použité ochrany:
žádné
Zobrazení otázek:
celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:
18,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
zpracovávám bakalářskou práci (VŠEM v Praze) z oblasti marketingu a marketingového plánování pro vybudování solné jeskyně, jako nové služby již fungující společnosti působící na trhu v oblasti fitness. V této souvislosti bych do práce ráda zahrnula i výzkum povědomosti zákazníků o této službě, včetně preferencí. Ráda bych tedy požádala o vyplnění připraveného dotazníku, jehož výsledek bude součástí marketingového plánu.
Děkuji za Váš čas strávený nad tímto dotazníkem i za případné rozšíření dotazníku mezi Vaše známé.
S pozdravem,
Květa Fišerová
Odpovědi respondentů
1. Slyšel/a jste již o solné jeskyni (jejím využití a jejich účincích)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
97,5 %
97,5 %
ne
2
2,5 %
2,5 %
2. Navšívil/a jste již někdy solnou jeskyni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
44
55 %
55 %
ano
36
45 %
45 %
3. Navštěvujete solnou jeskyni pravidelně? (pravidelně = alespoň 1x měsíčně)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nikdy jsem v solné jeskyni nebyl/a
44
55 %
55 %
solnou jeskyni jsem navštívil/a pouze 1x
30
37,5 %
37,5 %
ano, navštěvuji solnou jeskyni pravidelně
6
7,5 %
7,5 %
4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem nad tím nepřemýšlel/a
15
33,33 %
18,75 %
nemám na to čas
12
26,67 %
15 %
neláká mě to
9
20 %
11,25 %
jiný důvod
8
17,78 %
10 %
je to drahé
7
15,56 %
8,75 %
neznám žádnou solnou jeskyni v okolí
7
15,56 %
8,75 %
nevím, jak by mi návštěva prospěla
4
8,89 %
5 %
nevěřím, že by mi její účinky pomohly
3
6,67 %
3,75 %
5. Mezi důvody proč solnou jeskyni navštěvujete nebo byste v budoucnu rád/a navštívil/a patří:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
psychické uvolnění, relaxace a odpočinek
45
68,18 %
56,25 %
prospívá to mému zdraví
31
46,97 %
38,75 %
příjemné prostředí pro setkávání s přáteli
6
9,09 %
7,5 %
jiný důvod
1
1,52 %
1,25 %
6. Solnou jeskyni byste raději navštěvoval/a ...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
večer
33
41,25 %
41,25 %
denní doba nerozhoduje
29
36,25 %
36,25 %
odpoledne
13
16,25 %
16,25 %
ráno / dopoledne
5
6,25 %
6,25 %
7. Kterou z následujících chrakteristik považujete za rozhodující při volbě solné jeskyně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ceny poskytovaných služeb
38
47,5 %
47,5 %
umístění solné jeskyně (dobrá dostupnost, možnost parkování, apod.)
38
47,5 %
47,5 %
příjemné prostředí a nabídka doplňkových služeb
37
46,25 %
46,25 %
vlastní dobrá zkušenost
36
45 %
45 %
profesionalita a příjemné vystupování personálu
36
45 %
45 %
časová flexibilita - otevírací doba
28
35 %
35 %
doporučení známých
18
22,5 %
22,5 %
jiná charakteristika
2
2,5 %
2,5 %
8. Při návštěvě solné jeskyně byste upřednostnil/a rozlišení návštěvníků na:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na rozlišení mi nezáleží
42
54,55 %
52,5 %
rodiče s dětmi
25
32,47 %
31,25 %
jiné rozlišení
5
6,49 %
6,25 %
pouze muži
3
3,9 %
3,75 %
pouze ženy
2
2,6 %
2,5 %
9. Jakou hudbu při pobytu v solné jeskyni byste upřednostňoval/a / upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
relaxační (esoterickou)
70
87,5 %
87,5 %
rádio
5
6,25 %
6,25 %
žádnou, upřednostňuji ticho
5
6,25 %
6,25 %
10. Jakou doprovodnou službu byste nejraději využíval/a před nebo po návštěvě solné jeskyně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občerstvení
40
50 %
50 %
žádnou doprovodnou službu nevyžaduji
28
35 %
35 %
fitness / posilovna
16
20 %
20 %
sprcha
15
18,75 %
18,75 %
solárium
10
12,5 %
12,5 %
internet
6
7,5 %
7,5 %
11. Vyberte tvrzení, které pro Vás platí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechodím cvičit do fitness centra
51
63,75 %
63,75 %
chodím cvičit do fitness centra a pokud by v jeho areálu byla solná jeskyně, rád/a bych využíval/a jejich služeb (platí i v případě, že solná jeskyně ve Vašem fitness centru již je a Vy ji využíváte)
24
30 %
30 %
chodím cvičit do fitness centra, ale i kdyby v jeho areálu byla solná jeskyně, nevyužíval/a bych jejich služeb (platí i v případě, že solná jeskyně ve Vašem fitness centru již je, ale Vy ji nevyužíváte)
5
6,25 %
6,25 %
12. Jak daleko byste byl/a ochotna kvůli návštěvě solné jeskyně cestovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do solné jeskyně jsem ochoten/na jezdit autem (i více než 15 min. jízdy) se zajištěným parkováním
19
23,75 %
23,75 %
do solné jeskyně jsem ochoten/na jezdit autem (do 15 min. jízdy) se zajištěným parkováním
17
21,25 %
21,25 %
do solné jeskyně jsem ochoten/na cestovat MHD (bez přestupů)
16
20 %
20 %
solnou jeskyni bych navštěvoval/a pouze v případě, že by byla do 10 min. chůze od mého bydliště / zaměstnání
14
17,5 %
17,5 %
do solné jeskyně jsem ochoten/na cestovat MHD (i s přestupy)
7
8,75 %
8,75 %
jiná možnost
7
8,75 %
8,75 %
13. Jaký peněžní obnos byste považoval/a za adekvátní za jednu seanci v solné jeskyni? (částky jsou uvedeny v Kč)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 - 149
46
57,5 %
57,5 %
0 - 99
23
28,75 %
28,75 %
150 - 169
11
13,75 %
13,75 %
14. Ovlivnilo by cenové zvýhodnění vstupného (v podobě permanentek) Vaše rozhodnutí o návštěvě solné jeskyně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
54
67,5 %
67,5 %
ne
26
32,5 %
32,5 %
15. Jaká sleva by pro Vás byla zajímavá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20% a více
44
55 %
55 %
15%
22
27,5 %
27,5 %
10%
11
13,75 %
13,75 %
5%
3
3,75 %
3,75 %
16. Vyberte platné tvrzení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
o cenách za návštěvu solné jeskyně nemám tušení
44
55 %
55 %
ceny za návštěvu solné jeskyně odpovídají mým představám
19
23,75 %
23,75 %
průměrné ceny za návštěvu solné jeskyně jsou vyšší, než kolik bych byl/a ochoten/na zaplatit
17
21,25 %
21,25 %
17. Uvítal/a byste poukázku na návštěvu solné jeskyně poskytnutou zaměstnavatelem jako způsob odměny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, ale pouze v případě, že si budu moci solnou jeskyni vybrat
32
40 %
40 %
ano
29
36,25 %
36,25 %
ne
19
23,75 %
23,75 %
18. Reklama na solnou jeskyni a fitness centrum by Vás nejvíce zaujala:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v časopise / v novinách
27
35,53 %
33,75 %
na letáku ve Vaší poštovní schránce
26
34,21 %
32,5 %
na internetu
21
27,63 %
26,25 %
na letáku u Vašeho lékaře
19
25 %
23,75 %
na plakátech, bilboardech a obdobných propagačních prostředcích
13
17,11 %
16,25 %
v televizi
8
10,53 %
10 %
jiné
5
6,58 %
6,25 %
19. Vyberte tvrzení, se kterým souhlasíte ...
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
fyzická i psychická kondice jsou stejně důležité
67
84,81 %
83,75 %
psychická kondice je důležitější než fyzická
10
12,66 %
12,5 %
obojí je nedůležité
2
2,53 %
2,5 %
20. Vyberte tvrzení, se kterým souhlasíte ...
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jsem spíše spokojen/a se svým vzhledem
42
54,55 %
52,5 %
jsem spíše nespokojen/a se svým vzhledem
25
32,47 %
31,25 %
jsem zcela spokojn/a se svým vzhledem
7
9,09 %
8,75 %
jsem zcela nespokojen/a se svým vzhledem
3
3,9 %
3,75 %
21. Vyberte tvzení o Vaší fyzické kondici, se kterým souhlasíte ...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
má fyzická kondice by mohla / měla být lepší a pro její zlepšení něco aktivně dělám (nepravidelně cvičím, zdravě se stravuji, apod.)
35
43,75 %
43,75 %
má fyzická kondice by mohla / měla být lepší, ale pro její zlepšení nic nedělám
25
31,25 %
31,25 %
mám dobrou fyzickou kondici a pro její udržení něco dělám (pravidelně cvičím, dodržuji zásady zdravé výživy, apod.)
10
12,5 %
12,5 %
mám dobrou fyzickou kondici, pro její udržení nic aktivně dělat nemusím
6
7,5 %
7,5 %
svou fyzickou kondici nedokážu posoudit
4
5 %
5 %
22. Bydlíte v Praze nebo jejím blízkém okolí (do 20 km) nebo zde trávíte převážnou část týdne?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
42
52,5 %
52,5 %
ne
38
47,5 %
47,5 %
23. Město ve kterém bydlíte, má:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 50 tis. obyvatel
38
47,5 %
47,5 %
nad 1 mil. obyvatel
31
38,75 %
38,75 %
100 tis. - 1 mil. obyvatel
9
11,25 %
11,25 %
50 tis. - 100 tis. obyvatel
2
2,5 %
2,5 %
24. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pracující
36
45 %
45 %
student
23
28,75 %
28,75 %
pracující student
12
15 %
15 %
ostatní (např. důchodce, na mateřské / rodičovské dovolené, apod.)
9
11,25 %
11,25 %
25. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
62
77,5 %
77,5 %
muž
18
22,5 %
22,5 %
26. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 30 let
45
56,25 %
56,25 %
31 - 40 let
17
21,25 %
21,25 %
0 - 20 let
12
15 %
15 %
41 - 60 let
5
6,25 %
6,25 %
60 let a více
1
1,25 %
1,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi solnou jeskyni jsem navštívil/a pouze 1x na otázku 3. Navštěvujete solnou jeskyni pravidelně? (pravidelně = alespoň 1x měsíčně)
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem nad tím nepřemýšlel/a na otázku 4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nikdy jsem v solné jeskyni nebyl/a na otázku 3. Navštěvujete solnou jeskyni pravidelně? (pravidelně = alespoň 1x měsíčně)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám na to čas na otázku 4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
3. Navštěvujete solnou jeskyni pravidelně? (pravidelně = alespoň 1x měsíčně)
odpověď ne, nikdy jsem v solné jeskyni nebyl/a:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Navšívil/a jste již někdy solnou jeskyni?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem nad tím nepřemýšlel/a na otázku 4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám na to čas na otázku 4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
7. Kterou z následujících chrakteristik považujete za rozhodující při volbě solné jeskyně?
odpověď ceny poskytovaných služeb:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 20 let na otázku 26. Váš věk je:
16. Vyberte platné tvrzení:
odpověď o cenách za návštěvu solné jeskyně nemám tušení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sprcha na otázku 10. Jakou doprovodnou službu byste nejraději využíval/a před nebo po návštěvě solné jeskyně?
22. Bydlíte v Praze nebo jejím blízkém okolí (do 20 km) nebo zde trávíte převážnou část týdne?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 1 mil. obyvatel na otázku 23. Město ve kterém bydlíte, má:
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 20 let na otázku 26. Váš věk je:
24. V současné době jste:
odpověď student:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 20 let na otázku 26. Váš věk je:
26. Váš věk je:
odpověď 21 - 30 let:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracující student na otázku 24. V současné době jste:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Slyšel/a jste již o solné jeskyni (jejím využití a jejich účincích)?
2. Navšívil/a jste již někdy solnou jeskyni?
3. Navštěvujete solnou jeskyni pravidelně? (pravidelně = alespoň 1x měsíčně)
4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
5. Mezi důvody proč solnou jeskyni navštěvujete nebo byste v budoucnu rád/a navštívil/a patří:
6. Solnou jeskyni byste raději navštěvoval/a ...
7. Kterou z následujících chrakteristik považujete za rozhodující při volbě solné jeskyně?
8. Při návštěvě solné jeskyně byste upřednostnil/a rozlišení návštěvníků na:
9. Jakou hudbu při pobytu v solné jeskyni byste upřednostňoval/a / upřednostňujete?
10. Jakou doprovodnou službu byste nejraději využíval/a před nebo po návštěvě solné jeskyně?
11. Vyberte tvrzení, které pro Vás platí:
12. Jak daleko byste byl/a ochotna kvůli návštěvě solné jeskyně cestovat?
13. Jaký peněžní obnos byste považoval/a za adekvátní za jednu seanci v solné jeskyni? (částky jsou uvedeny v Kč)
14. Ovlivnilo by cenové zvýhodnění vstupného (v podobě permanentek) Vaše rozhodnutí o návštěvě solné jeskyně?
15. Jaká sleva by pro Vás byla zajímavá?
16. Vyberte platné tvrzení:
17. Uvítal/a byste poukázku na návštěvu solné jeskyně poskytnutou zaměstnavatelem jako způsob odměny?
18. Reklama na solnou jeskyni a fitness centrum by Vás nejvíce zaujala:
19. Vyberte tvrzení, se kterým souhlasíte ...
21. Vyberte tvzení o Vaší fyzické kondici, se kterým souhlasíte ...
22. Bydlíte v Praze nebo jejím blízkém okolí (do 20 km) nebo zde trávíte převážnou část týdne?
23. Město ve kterém bydlíte, má:
24. V současné době jste:
25. Vaše pohlaví:
26. Váš věk je:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Slyšel/a jste již o solné jeskyni (jejím využití a jejich účincích)?
2. Navšívil/a jste již někdy solnou jeskyni?
3. Navštěvujete solnou jeskyni pravidelně? (pravidelně = alespoň 1x měsíčně)
4. Pokud jste solnou jeskyni nikdy nenavštívil/a, proč?
5. Mezi důvody proč solnou jeskyni navštěvujete nebo byste v budoucnu rád/a navštívil/a patří:
6. Solnou jeskyni byste raději navštěvoval/a ...
7. Kterou z následujících chrakteristik považujete za rozhodující při volbě solné jeskyně?
8. Při návštěvě solné jeskyně byste upřednostnil/a rozlišení návštěvníků na:
9. Jakou hudbu při pobytu v solné jeskyni byste upřednostňoval/a / upřednostňujete?
10. Jakou doprovodnou službu byste nejraději využíval/a před nebo po návštěvě solné jeskyně?
11. Vyberte tvrzení, které pro Vás platí:
12. Jak daleko byste byl/a ochotna kvůli návštěvě solné jeskyně cestovat?
13. Jaký peněžní obnos byste považoval/a za adekvátní za jednu seanci v solné jeskyni? (částky jsou uvedeny v Kč)
14. Ovlivnilo by cenové zvýhodnění vstupného (v podobě permanentek) Vaše rozhodnutí o návštěvě solné jeskyně?
15. Jaká sleva by pro Vás byla zajímavá?
16. Vyberte platné tvrzení:
17. Uvítal/a byste poukázku na návštěvu solné jeskyně poskytnutou zaměstnavatelem jako způsob odměny?
18. Reklama na solnou jeskyni a fitness centrum by Vás nejvíce zaujala:
19. Vyberte tvrzení, se kterým souhlasíte ...
21. Vyberte tvzení o Vaší fyzické kondici, se kterým souhlasíte ...
22. Bydlíte v Praze nebo jejím blízkém okolí (do 20 km) nebo zde trávíte převážnou část týdne?
23. Město ve kterém bydlíte, má:
24. V současné době jste:
25. Vaše pohlaví:
26. Váš věk je:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.