Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
7. V dnešní době je propagace v hudebním průmyslu daleko nákladnější a obtížnější než v minulosti
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
32
29,36 %
29,36 %
spíše souhlasím
29
26,61 %
26,61 %
nevím
21
19,27 %
19,27 %
spíše nesouhlasím
18
16,51 %
16,51 %
nesouhlasím
9
8,26 %
8,26 %
8. Který hudebník/skupina z ČR/SR se podle vás umí nejlépe propagovat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rytmus
15
13,76 %
13,76 %
kabát
11
10,09 %
10,09 %
nevím
9
8,26 %
8,26 %
Nightwork
8
7,34 %
7,34 %
Karel Gott
5
4,59 %
4,59 %
Michal David
3
2,75 %
2,75 %
Charlie Straight
3
2,75 %
2,75 %
Lucie Bílá
3
2,75 %
2,75 %
Leoš Mareš
2
1,83 %
1,83 %
Toxique
2
1,83 %
1,83 %
ostatní odpovědi
IVETA BARTOŠOVÁ Nikdo nevím, nesleduji propagaci umělců Tata bojs. Neznám takovou, která by měla perfektní propagaci. Asi nikdo :D Rytmus. Je tak hloupej, až se z něj stala senzace. kabát, nightwork vondráčková hlavne ty velké co mají peníze, typické "celebrity" pro masového zákazníka, např. kabát, gott těžko posoudit (známé skupiny jsou prostě viditelnější), Chinaski záleží na aktuálním manažerovi a promotérovi nightwork (i když je otázkou do jaké míry je to jejich vina/zásluha) Iveta Bartošová :D iveta bartosova Nightwork - prezentují se velmi originálním způsobem Vaclav Neckar Tomáš Klus xindl x nesleduju českou hudební scénu Pints and Pipes Nightwork - aj zlá reklama, je reklama Kabát, Team, Michal David, Rytmus ...... Neznám žádné s klus Dj Pixie Jaromír Nohavica XindlX Rytmus - virální reklama od doby FB vetsina komercnich mrdek PND sound crew neasy! nemam nazor Chinaski Kryštof já :D B-Complex Pixie Hovno v lese z undergroundu Dave l.x.r Netuším, o SR/ČR scénu se nezajímám. Mandrage Kabát, Karel Gott, Dara Rollins Netuším, neposlouchám moc komerční hudbu a už vůbec ne českou nebo slovenskou, takže težko říct :-) Rybičky 48 Ewa Farna víťez superstar :) Divokej bill
48
44,04 %
44,04 %
9. Který hudebník/skupina ze zahraničí se podle vás umí nejlépe propagovat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lady Gaga
18
16,51 %
16,51 %
nevím
9
8,26 %
8,26 %
madonna
9
8,26 %
8,26 %
Rihanna
4
3,67 %
3,67 %
Justin Bieber
3
2,75 %
2,75 %
Madona
3
2,75 %
2,75 %
U2
2
1,83 %
1,83 %
Pink
2
1,83 %
1,83 %
Deadmau5
2
1,83 %
1,83 %
Metallica
2
1,83 %
1,83 %
ostatní odpovědi
Linkin park Yakuro kurvaaaa :D... ne nikdo, vsichni jsou lamy každý, kdo má dost peněz Lady Gaga. Bieber nevím, je jich příliš mnoho To nevím. Britney Spears Coldplay Neorientuji se Rihanna...? Moc to nesleduji. 50 cent moc toto nesleduji Enya áleží na aktuálním manažerovi a promotérovi nevím, pravděpodobně nějaká POPová sr..ka Nesleduji zahraniční hudební scénu. Skrillex Armin van Buuren Lagy Gaga - velmi originální zpěvačka, propaguje svérázným způsobem Rammstein Florida justin bieber :-D Astronautalis Christina Aguilera, Adel, LMFAO, Sting Celldweller aa všechny, jenž se řadí do pop music Zaz DUB FX od doby FB vetsina komercnich mrdek DJ producer TMH.live/SK nemam nazor britney (když ji ukáže) já :D snoop dogg Pendulum bruno mars z undergroundu Suburbass Lady Gaga? Spousta kapel a interpretů - korn, ozzy, black rebel mc, Madonna, manson, atd atd.. Rihanna, Beyonce Greenday, Linkin Park Taky težko říct, jak pišu v předchozím dotaze... Tohle jde mimo mě :-) Miss May I David Guetta Bono Vox Red hot chilly papears Green day Black eyed peas záleží na producentovi Maddona Jennifer Lopez
55
50,46 %
50,46 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví
2. Kolik je vám let?
3. Obecně vzato nalezneme více kvalitních umělců
4. Ztotožňuji se s názory, oblíkáním a celkovým životním stylem svých oblíbených interpretů/skupin
5. I do undergroundové hudby patří propagace a reklama
6. Jaké metody vám příjdou nejvhodnější pro propagaci hudební skupiny?
7. V dnešní době je propagace v hudebním průmyslu daleko nákladnější a obtížnější než v minulosti
8. Který hudebník/skupina z ČR/SR se podle vás umí nejlépe propagovat?
9. Který hudebník/skupina ze zahraničí se podle vás umí nejlépe propagovat?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví
2. Kolik je vám let?
3. Obecně vzato nalezneme více kvalitních umělců
4. Ztotožňuji se s názory, oblíkáním a celkovým životním stylem svých oblíbených interpretů/skupin
5. I do undergroundové hudby patří propagace a reklama
6. Jaké metody vám příjdou nejvhodnější pro propagaci hudební skupiny?
7. V dnešní době je propagace v hudebním průmyslu daleko nákladnější a obtížnější než v minulosti
8. Který hudebník/skupina z ČR/SR se podle vás umí nejlépe propagovat?
9. Který hudebník/skupina ze zahraničí se podle vás umí nejlépe propagovat?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.