Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Současné možnosti úspěšné propagace v hudebním průmyslu

Současné možnosti úspěšné propagace v hudebním průmyslu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominik Pultera
Šetření:06. 06. 2012 - 13. 06. 2012
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník se zabývá současnými možnostmi propagace v hudební branži.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7165,14 %65,14 %  
muž3834,86 %34,86 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-258477,06 %77,06 %  
25-452522,94 %22,94 %  

Graf

3. Obecně vzato nalezneme více kvalitních umělců

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na obou scénách podobně, protože nakonec vždy záleží na osobním přístupu interpreta/skupiny7568,81 %68,81 %  
na undergroundové(alternativní) scéně, protože je motivována hlavně uměním3229,36 %29,36 %  
na mainstreamové scéně, protože je motivována hlavně penězi21,83 %1,83 %  

Graf

4. Ztotožňuji se s názory, oblíkáním a celkovým životním stylem svých oblíbených interpretů/skupin

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím4036,7 %36,7 %  
spíše souhlasím2724,77 %24,77 %  
nesouhlasím2018,35 %18,35 %  
nevím1614,68 %14,68 %  
souhlasím65,5 %5,5 %  

Graf

5. I do undergroundové hudby patří propagace a reklama

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5247,71 %47,71 %  
souhlasím2321,1 %21,1 %  
spíše nesouhlasím1614,68 %14,68 %  
nevím1211,01 %11,01 %  
nesouhlasím65,5 %5,5 %  

Graf

6. Jaké metody vám příjdou nejvhodnější pro propagaci hudební skupiny?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
televizní reklama4.9826.091
letáky, letáčky, plakáty (venku, v klubech, MHD)3.4953.883
přímý prodej(koncert, prodej cd)3.0834.498
rozhlasová reklama4.4043.305
online reklama(bannery,hudební servery, Facebook...)3.9083.441
virální reklama(šeptanda)4.7254.034
billboardy5.4773.883
žádné, kvalitní hudba nepotřebuje propagovat5.9276.215

Graf

7. V dnešní době je propagace v hudebním průmyslu daleko nákladnější a obtížnější než v minulosti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3229,36 %29,36 %  
spíše souhlasím2926,61 %26,61 %  
nevím2119,27 %19,27 %  
spíše nesouhlasím1816,51 %16,51 %  
nesouhlasím98,26 %8,26 %  

Graf

8. Který hudebník/skupina z ČR/SR se podle vás umí nejlépe propagovat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rytmus1513,76 %13,76 %  
kabát1110,09 %10,09 %  
nevím98,26 %8,26 %  
Nightwork87,34 %7,34 %  
Karel Gott54,59 %4,59 %  
Michal David32,75 %2,75 %  
Charlie Straight32,75 %2,75 %  
Lucie Bílá32,75 %2,75 %  
Leoš Mareš21,83 %1,83 %  
Toxique21,83 %1,83 %  
ostatní odpovědi IVETA BARTOŠOVÁ
Nikdo
nevím, nesleduji propagaci umělců
Tata bojs.
Neznám takovou, která by měla perfektní propagaci.
Asi nikdo :D
Rytmus. Je tak hloupej, až se z něj stala senzace.
kabát, nightwork
vondráčková
hlavne ty velké co mají peníze, typické "celebrity" pro masového zákazníka, např. kabát, gott
těžko posoudit (známé skupiny jsou prostě viditelnější), Chinaski
záleží na aktuálním manažerovi a promotérovi
nightwork (i když je otázkou do jaké míry je to jejich vina/zásluha)
Iveta Bartošová :D
iveta bartosova
Nightwork - prezentují se velmi originálním způsobem
Vaclav Neckar
Tomáš Klus
xindl x
nesleduju českou hudební scénu
Pints and Pipes
Nightwork - aj zlá reklama, je reklama
Kabát, Team, Michal David, Rytmus ......
Neznám žádné
s
klus
Dj Pixie
Jaromír Nohavica
XindlX
Rytmus - virální reklama
od doby FB vetsina komercnich mrdek
PND sound crew neasy!
nemam nazor
Chinaski
Kryštof
já :D
B-Complex Pixie
Hovno v lese
z undergroundu Dave l.x.r
Netuším, o SR/ČR scénu se nezajímám.
Mandrage
Kabát, Karel Gott, Dara Rollins
Netuším, neposlouchám moc komerční hudbu a už vůbec ne českou nebo slovenskou, takže težko říct :-)
Rybičky 48
Ewa Farna
víťez superstar :)
Divokej bill
4844,04 %44,04 % 

Graf

9. Který hudebník/skupina ze zahraničí se podle vás umí nejlépe propagovat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lady Gaga1816,51 %16,51 %  
nevím98,26 %8,26 %  
madonna98,26 %8,26 %  
Rihanna43,67 %3,67 %  
Justin Bieber32,75 %2,75 %  
Madona32,75 %2,75 %  
U221,83 %1,83 %  
Pink21,83 %1,83 %  
Deadmau521,83 %1,83 %  
Metallica21,83 %1,83 %  
ostatní odpovědi Linkin park
Yakuro kurvaaaa :D... ne nikdo, vsichni jsou lamy
každý, kdo má dost peněz
Lady Gaga.
Bieber
nevím, je jich příliš mnoho
To nevím.
Britney Spears
Coldplay
Neorientuji se
Rihanna...? Moc to nesleduji.
50 cent
moc toto nesleduji
Enya
áleží na aktuálním manažerovi a promotérovi
nevím, pravděpodobně nějaká POPová sr..ka
Nesleduji zahraniční hudební scénu.
Skrillex
Armin van Buuren
Lagy Gaga - velmi originální zpěvačka, propaguje svérázným způsobem
Rammstein
Florida
justin bieber :-D
Astronautalis
Christina Aguilera, Adel, LMFAO,
Sting
Celldweller
aa
všechny, jenž se řadí do pop music
Zaz
DUB FX
od doby FB vetsina komercnich mrdek
DJ producer TMH.live/SK
nemam nazor
britney (když ji ukáže)
já :D
snoop dogg
Pendulum
bruno mars
z undergroundu Suburbass
Lady Gaga?
Spousta kapel a interpretů - korn, ozzy, black rebel mc, Madonna, manson, atd atd..
Rihanna, Beyonce
Greenday, Linkin Park
Taky težko říct, jak pišu v předchozím dotaze... Tohle jde mimo mě :-)
Miss May I
David Guetta
Bono Vox
Red hot chilly papears
Green day
Black eyed peas
záleží na producentovi
Maddona
Jennifer Lopez
5550,46 %50,46 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Kolik je vám let?

3. Obecně vzato nalezneme více kvalitních umělců

4. Ztotožňuji se s názory, oblíkáním a celkovým životním stylem svých oblíbených interpretů/skupin

5. I do undergroundové hudby patří propagace a reklama

6. Jaké metody vám příjdou nejvhodnější pro propagaci hudební skupiny?

7. V dnešní době je propagace v hudebním průmyslu daleko nákladnější a obtížnější než v minulosti

8. Který hudebník/skupina z ČR/SR se podle vás umí nejlépe propagovat?

9. Který hudebník/skupina ze zahraničí se podle vás umí nejlépe propagovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Kolik je vám let?

3. Obecně vzato nalezneme více kvalitních umělců

4. Ztotožňuji se s názory, oblíkáním a celkovým životním stylem svých oblíbených interpretů/skupin

5. I do undergroundové hudby patří propagace a reklama

6. Jaké metody vám příjdou nejvhodnější pro propagaci hudební skupiny?

7. V dnešní době je propagace v hudebním průmyslu daleko nákladnější a obtížnější než v minulosti

8. Který hudebník/skupina z ČR/SR se podle vás umí nejlépe propagovat?

9. Který hudebník/skupina ze zahraničí se podle vás umí nejlépe propagovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pultera, D.Současné možnosti úspěšné propagace v hudebním průmyslu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://soucasne-moznosti-uspesne-pr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.