Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Současnost a perspektivy segmentu OOH reklamy – dotazník
Současnost a perspektivy segmentu OOH reklamy – dotazník
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ivana Poláková |
---|---|
Šetření: | 01. 04. 2022 - 03. 04. 2022 |
Počet respondentů: | 50 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 100 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníků týkající se reklamy. Prostřednictvím tohoto dotazníku bychom rádi zjistili jaký druh reklamy je nejoblíbenější a jakou má reklama budoucnost.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 33 | 66 % | 66 % |
Muž | 17 | 34 % | 34 % |
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31 – 40 let | 29 | 58 % | 58 % |
21 – 30 let | 15 | 30 % | 30 % |
Více než 41 let | 5 | 10 % | 10 % |
Méně než 20 let | 1 | 2 % | 2 % |
3. Jaké je vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vyšší odborná škola, | 17 | 34 % | 34 % |
Střední škola bez maturity | 9 | 18 % | 18 % |
Vysoká škola | 8 | 16 % | 16 % |
Střední škola s maturitou | 8 | 16 % | 16 % |
Gymnázium, | 8 | 16 % | 16 % |
4. Kde se s reklamou nejvíce setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na billboardech, venkovních reklamních panelech | 20 | 40 % | 40 % |
v digitálním prostoru ( internetová reklama) | 11 | 22 % | 22 % |
v tisku (časopisy, noviny) | 9 | 18 % | 18 % |
v letácích | 5 | 10 % | 10 % |
v rádiu | 4 | 8 % | 8 % |
v televizi | 1 | 2 % | 2 % |
5. Sledujete venkovní reklamu (billboardy, megaboardy, citylighty, poutače, plakáty, atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 42 | 84 % | 84 % |
Ne | 8 | 16 % | 16 % |
6. Ovlivňuje vaše nákupy venkovní reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě ne | 18 | 36 % | 36 % |
Spíše ano | 18 | 36 % | 36 % |
Spíše ne | 7 | 14 % | 14 % |
Určitě ano | 7 | 14 % | 14 % |
7. Oslovil Vás některý z konkrétních billboardů natolik, že byste si službu/produkt vyhledal/a zakoupil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě ne | 18 | 36 % | 36 % |
Spíše ano | 18 | 36 % | 36 % |
Určitě ano | 10 | 20 % | 20 % |
Spíše ne | 4 | 8 % | 8 % |
8. Čeho si na billboardech nejvíce všimnete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
celkové koncepce | 19 | 38 % | 38 % |
sdělení (slogan) | 16 | 32 % | 32 % |
obrázků | 8 | 16 % | 16 % |
barevnosti | 5 | 10 % | 10 % |
zobrazovaných osob | 2 | 4 % | 4 % |
9. Všímáte si, které reklamní agentuře venkovní nosiče patří?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, | 42 | 84 % | 84 % |
Ne | 8 | 16 % | 16 % |
10. Myslíte si, že jsou billboardy nebezpečné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 26 | 52 % | 52 % |
spíše ano | 12 | 24 % | 24 % |
ano | 7 | 14 % | 14 % |
ne | 5 | 10 % | 10 % |
11. Myslíte si, že do budoucna bude billboardová reklama úspěšná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 44 % | 44 % |
Ne | 17 | 34 % | 34 % |
Nevím | 11 | 22 % | 22 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.