Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Soutěž s dětskou obuví

Soutěž s dětskou obuví

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Erika Knápková
Šetření:11. 04. 2011 - 15. 04. 2011
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená respondentko, vážený respondente,
prosím o vyplnění následujícího dotazníku, týkajícího se dětské obuvi. Na jeho základě pak v rámci své diplomové práce navrhnu spotřebitelskou soutěž. Dotazník má 12 krátkých otázek, Vaše odpovědi jsou anonymní.
Mnohokrát děkuji.

Erika Knápková

Odpovědi respondentů

1. Jaká výhra by Vás motivovala pro zapojení do soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dětská obuv na celý rok zdarma14671,22 %71,22 %  
rodinný víkendový pobyt v atraktivní lokalitě ČR6933,66 %33,66 %  
hodnotný dárek pro dítě4722,93 %22,93 %  
předplacený kupón na návštěvy aquaparku/zoo/vodního světa apod. pro celou rodinu4622,44 %22,44 %  
dětský prázdninový camp41,95 %1,95 %  
nic20,98 %0,98 %  
1x dětská obuv10,49 %0,49 %  
slevový kupon10,49 %0,49 %  
dětské pliny a kosmetika na celý rok10,49 %0,49 %  
poukázka na nákup v hodnotě řádově 100010,49 %0,49 %  
žádná10,49 %0,49 %  
kupon na slevu v hodnotě 1000 (a více) korun10,49 %0,49 %  
i maličkost potěší :-)10,49 %0,49 %  
maličkost10,49 %0,49 %  

Graf

2. Seřaďte podle důležitosti, co při nákupu dětské obuvi hraje hlavní roli. (1 – nejdůležitější, 8 – nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.5124.152
kvalita1.4592.014
vyškolený personál5.3074.047
dopravní dostupnost6.213.415
doporučení přátel5.4783.284
šířka sortimentu4.6392.611
design obuvi4.1662.792
značka obuvi5.2294.265

Graf

3. Znáte v souvislosti s dětským obouváním logo žirafy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19695,61 %95,61 %  
ne94,39 %4,39 %  

Graf

4. Nakupujete obuv pro děti často ve stejném obchodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17484,88 %84,88 %  
ne3115,12 %15,12 %  

Graf

5. Zajímal by Vás věrnostní program prodejce dětské obuvi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18188,29 %88,29 %  
ne2411,71 %11,71 %  

Graf

6. Používáte Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14068,29 %68,29 %  
ne6531,71 %31,71 %  

Graf

7. Znáte společnost D.P.K.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10852,68 %52,68 %  
ne9747,32 %47,32 %  

Graf

8. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20499,51 %99,51 %  
muž10,49 %0,49 %  

Graf

9. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 35 let13163,9 %63,9 %  
36 - 45 let4722,93 %22,93 %  
do 25 let2110,24 %10,24 %  
46 let a více62,93 %2,93 %  

Graf

10. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou10551,22 %51,22 %  
vysokoškolské7938,54 %38,54 %  
středoškolské bez maturity188,78 %8,78 %  
základní31,46 %1,46 %  

Graf

11. Kolik máte dětí (čekáte dětí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
29847,8 %47,8 %  
16732,68 %32,68 %  
32311,22 %11,22 %  
4 a více136,34 %6,34 %  
041,95 %1,95 %  

Graf

12. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25.001 - 40.000 Kč9546,34 %46,34 %  
10.001 - 25.000 Kč6230,24 %30,24 %  
40.001 - 60.000 Kč2813,66 %13,66 %  
60.001 a více136,34 %6,34 %  
do 10.000 Kč73,41 %3,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Seřaďte podle důležitosti, co při nákupu dětské obuvi hraje hlavní roli. (1 – nejdůležitější, 8 – nejméně důležité)

  • odpověď kvalita=2:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 2. Seřaďte podle důležitosti, co při nákupu dětské obuvi hraje hlavní roli. (1 – nejdůležitější, 8 – nejméně důležité)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká výhra by Vás motivovala pro zapojení do soutěže?

2. Seřaďte podle důležitosti, co při nákupu dětské obuvi hraje hlavní roli. (1 – nejdůležitější, 8 – nejméně důležité)

3. Znáte v souvislosti s dětským obouváním logo žirafy?

4. Nakupujete obuv pro děti často ve stejném obchodě?

5. Zajímal by Vás věrnostní program prodejce dětské obuvi?

6. Používáte Facebook?

7. Znáte společnost D.P.K.?

8. Jste?

9. Jaký je Váš věk?

10. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

11. Kolik máte dětí (čekáte dětí)?

12. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká výhra by Vás motivovala pro zapojení do soutěže?

2. Seřaďte podle důležitosti, co při nákupu dětské obuvi hraje hlavní roli. (1 – nejdůležitější, 8 – nejméně důležité)

3. Znáte v souvislosti s dětským obouváním logo žirafy?

4. Nakupujete obuv pro děti často ve stejném obchodě?

5. Zajímal by Vás věrnostní program prodejce dětské obuvi?

6. Používáte Facebook?

7. Znáte společnost D.P.K.?

8. Jste?

9. Jaký je Váš věk?

10. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

11. Kolik máte dětí (čekáte dětí)?

12. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Knápková, E.Soutěž s dětskou obuví (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://soutez-s-detskou-obuvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.