Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Specifické poruchy učení
Specifické poruchy učení
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Neumannová |
---|---|
Šetření: | 06. 04. 2009 - 13. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.63 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 39,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jmenuji se Markéta Neumannová, tento dotazník je součástí mé absolventské práce pro obor veřejnosprávní činnosti na VOŠ Varnsdorf. Mým cílem je zjistit, co ví veřejnost o specifických poruchách učení. Za Váš čas, který věnujete vyplnění mého dotazníku Vám předem děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Slyšel/a jste někdy pojem specifické poruchy učení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 73 | 91,25 % | 91,25 % |
ne | 7 | 8,75 % | 8,75 % |
2. Slyšel/a a dokázal/a byste stručně vysvětlit pojem dyslexie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, slyšel/a a dokázal/a vysvětlit | 69 | 86,25 % | 86,25 % |
ano, slyšel/a, ale vysvětlit bych tento pojem nedokázal/a | 11 | 13,75 % | 13,75 % |
3. Slyšel/a a dokázal/a byste stručně vysvětlit pojem dysgrafie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, slyšel/a a dokázal/a vysvětlit | 67 | 83,75 % | 83,75 % |
ano, slyšel/a, ale vysvětlit bych tento pojem nedokázal/a | 11 | 13,75 % | 13,75 % |
ne, neslyšel/a ani nedokázal/a vysvětlit | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
4. Slyšel/a a dokázal/a byste stručně vysvětlit pojem dysortografie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, neslyšel/a ani nedokázal/a vysvětlit | 34 | 42,5 % | 42,5 % |
ano, slyšel/a, ale vysvětlit bych tento pojem nedokázal/a | 28 | 35 % | 35 % |
ano, slyšel/a a dokázal/a vysvětlit | 18 | 22,5 % | 22,5 % |
5. Slyšel/a a dokázal/a byste stručně vysvětlit pojem dyskalkulie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, slyšel/a a dokázal/a vysvětlit | 48 | 60 % | 60 % |
ne, neslyšel/a , ani nedokázal/a vysvětlit | 17 | 21,25 % | 21,25 % |
ano, slyšel/a, ale vysvětlit bych tento pojem nedokázal/a | 15 | 18,75 % | 18,75 % |
6. Znáte ve svém okolí dítě se specifickou poruchou učení? (např. dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, dysortografie, atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 81,25 % | 81,25 % |
ne | 15 | 18,75 % | 18,75 % |
7. Víte jak je k tomuto dítěti přistupováno? (spolupráce učitel-rodič-dítě
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedostatečná spolupráce | 28 | 43,08 % | 35 % |
není mi známo | 19 | 29,23 % | 23,75 % |
výborná spolupráce | 17 | 26,15 % | 21,25 % |
vůbec žádná spolupráce | 1 | 1,54 % | 1,25 % |
8. Víte jaké má toto dítě podmínky ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
učitelé se snaží o individuální přístup | 21 | 32,31 % | 26,25 % |
není mi známo | 20 | 30,77 % | 25 % |
dítě má možnost doučování | 13 | 20 % | 16,25 % |
učitelé neberou žádné ohledy | 11 | 16,92 % | 13,75 % |
dítě a učitelé využívají speciální pomůcky, učebnice, počítačové programy | 6 | 9,23 % | 7,5 % |
9. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 24 let | 48 | 60 % | 60 % |
25 - 34 let | 23 | 28,75 % | 28,75 % |
45 - 54 let | 4 | 5 % | 5 % |
35 - 44 let | 4 | 5 % | 5 % |
55 - 64 let | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
10. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 47 | 58,75 % | 58,75 % |
muž | 33 | 41,25 % | 41,25 % |
11. Dokončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 57 | 71,25 % | 71,25 % |
základní | 13 | 16,25 % | 16,25 % |
vysokoškolské | 8 | 10 % | 10 % |
vyšší odborné | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.