Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Specifika marketingové komunikace v cyklistice

Specifika marketingové komunikace v cyklistice

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vít Paraska
Šetření:16. 03. 2012 - 19. 03. 2012
Počet respondentů:222
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
162812,61 %12,61 %  
202712,16 %12,16 %  
172611,71 %11,71 %  
182310,36 %10,36 %  
15156,76 %6,76 %  
24146,31 %6,31 %  
23146,31 %6,31 %  
19135,86 %5,86 %  
2294,05 %4,05 %  
3183,6 %3,6 %  
ostatní odpovědi 30
21
25
27
26
14
32
38
28
34
36
35
13
29
50
4520,27 %20,27 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:20.48
Minimum:15
Maximum:31
Variační rozpětí:16
Rozptyl:17.89
Směrodatná odchylka:4.23
Medián:20
Modus:16

Graf

2. Jezdíte na kole?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano222100 %100 %  

Graf

3. Jak se věnujete cyklistice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktivně - zajímám se o dění v cyklistice (výsledky závodů, technické novinky, účastnění amatérských závodů)8136,49 %36,49 %  
Rekreačně - zdokonalování jezdeckých dovedností (velká znalost dění v cyklistice)6529,28 %29,28 %  
Závodně - poloprofesionál (častá účast na závodech, velká znalost dění v cyklistice)2712,16 %12,16 %  
Aktivně - zdokonalování svých schopností účast amatérských závodů (technické novinky mě nezajímají)2611,71 %11,71 %  
Rekreačně - výletník104,5 %4,5 %  
Rekreačně - pro fyzickou kondici a najeté kilometry73,15 %3,15 %  
Závodně - profesionál (účast národních mistrovství, Evropských pohárů, Světových mistrovství)52,25 %2,25 %  
Pasivně - sleduji závody v TV, na internetu, nebo přímo u trati10,45 %0,45 %  

Graf

4. Sledujete novinky ze světa cyklistiky (výsledky, technické novinky, promo videa, akčně sportovní videa)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano sleduji15368,92 %68,92 %  
Občas se podívám 6730,18 %30,18 %  
Vůbec mě to nezajíma20,9 %0,9 %  

Graf

5. Jak často tato sdělení sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi často (každý den)14766,22 %66,22 %  
Občas (jednou za měsíc)5223,42 %23,42 %  
Pouze když se potřebuji informace (technické novinky, pořádání závodů, rady na diskuzních fórech)209,01 %9,01 %  
Nikdy31,35 %1,35 %  

Graf

6. Viděli jste někdy krátké video záznamu jízdy jiného jezdce na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22099,1 %99,1 %  
ne20,9 %0,9 %  

Graf

7. Viděli jste někdy film o cyklistice? Akčně dobrodružný nebo dokumentující závody?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20994,14 %94,14 %  
ne135,86 %5,86 %  

Graf

8. Jak vnímáte tyto videa a filmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně - podpora komunity, kvalitní tvorba, zábavné, inspirující19386,94 %86,94 %  
Pozitivně - zábava, krásné záběry a jízda, ovšem je to všechno skrytá reklama219,46 %9,46 %  
Nevím zda takové videa a filmy existují62,7 %2,7 %  
Negativně - jedná se pouze o reklamu nic, zásadního nepřináší20,9 %0,9 %  

Graf

9. Jak vnímáte promo videa nějaké firmy a jeho komponentu, nebo představení továrního teamu pro novou závodní sezonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně - budování podvědomí o produktech které firma vyrábí16373,42 %73,42 %  
Je mi to jedno, hlavně že je na co se koukat4620,72 %20,72 %  
Negativně - pouze reklama na produkty73,15 %3,15 %  
Nikdy jsem žádné video neviděl62,7 %2,7 %  

Graf

10. Sledujete nějaký web věnovaný cyklistice (pinkbike.com, d-key.com, mtbs.cz......)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22099,1 %99,1 %  
ne20,9 %0,9 %  

Graf

11. Jak hodnotíte kvalitu sdělení, která se nachází na těchto webech (fotky, články, videa......)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný11049,55 %49,55 %  
výborný8940,09 %40,09 %  
dobrý229,91 %9,91 %  
dostatečný10,45 %0,45 %  

Graf

12. Motivovalo vás takové sdělení k nákupu nějakého produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11150 %50 %  
ne6027,03 %27,03 %  
nevím5122,97 %22,97 %  

Graf

13. Ovlivňují vás tato sdělení při samotné jízdě na kole (posouvání svých limitů, zdokonalování svých schopností)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15067,57 %67,57 %  
ne4218,92 %18,92 %  
nevím3013,51 %13,51 %  

Graf

14. Viděli jste někdy nějaký závod jako divák?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19587,84 %87,84 %  
ne2712,16 %12,16 %  

Graf

15. Motivovali vás závody, k tréningu a účasti v podobném závodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14967,12 %67,12 %  
ne4821,62 %21,62 %  
nevím2511,26 %11,26 %  

Graf

16. Sledujete novinky z cyklistiky, přes sociální sítě? (zda jste fanoušek firmy či teamu na Facebooku nebo Twiteru)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13460,36 %60,36 %  
ne8839,64 %39,64 %  

Graf

17. Pokud ano, uveďte o jakou firmu, team, nebo závodníka sejedná

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

novatec,specialized,rock shox,fox

TLD, Fox, Red Bull. Monster, Race Bike, a pod.

AGANG

AGang

agang, 34ride

Agang, Specialized

airborne bicycles

Andreuw Lacondaguy

Atherton Racing, Red Bull

author a gang, fox, rock shox

Brandon Failrclough, Steve Smith, Gee ,Dan a Rachel Atherton, Brandon Semenuk ,Cameron Zink

Cedric Garcia,Gee Atherton,Brandon Semenuk,Martin Soderstom,Danny MacAskill,Sam Pilgrim

cedric gracia, michal maroši, filip polc

Cedrik Gracia,Gee Atherton,Pinkbike

CNC Nukeproof, Matěj Charvát, Cedric Gracia, Atherton family, Matti Lehikoinen, Sam Blenkinsop, Monster-Energy Specialized, Sam Hill, Troy Brosnan, Steve Peat, Greg Minnar

cove bikes, race face,

Danny Macaskill, Darren Berrecloth, Andreu Lacondeguy

Dartmoor Nsbikes 34r

David Benda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dolekop.com, Godzzilabikes, Pinkbike, Dookie.cz

Filip Polc , Novatec Racing ,

Firma, Specialized, Zavodník, Cedric Gracia, Steve Smith, Sam Hill,

FRBS

frbs.cz

Giant

Graham Agassiz, Kona

Gravity Racing,Cedric Gracia atd.

Gravity team, Brutal

GT

Hans REY

hlavne svetovu scenu v downhille ale aj zo slovenska taky Filip polc

Intense

Jakub Řiha

Jaroslav Kulhavý

katmar.cz,Szymon Godziek,Alexey Sinayko,Ilya Fedotov

KONA, raceface,chainreactioncycles atp..

Kradex s.r.o.

Kur Sport team, dolekop, Kbajz

Lapierre, Kona, Marin

MC bike components

Meatfly, nukeproff ....

michal prokop, atherton famili

Michal Prokop, Cedric Gracia,........ Santacruz syndicate, The Athertons,........

Morewood, shamanracing

MRSN, BeachBitch, Masters of Dirt, Red Bull atd.

Nike 6.0, NS bikes

NS bikes

Ondra machálek dal nevim

pinkbike, fox

pinkbike.com, mtbs.cz, sam hill.....

Red Bull

RockShox, Fox Racing, Danny Hart

RSP TEAM

Sam Hill

sam hill, rock shox, marzocchi, fox racing shox

Sam Hill,Cedrica Gracia,Shaman Racing,Fullface production,Foxracingshock,Michal Maroši,Tomáš Slavík atd.

sam pilgrim, brandon semenuk, andreu lacondeguy, atd....

Shaman Racing, Dartmoor, Mongoose bikes, Shimano a mnoho ďaľšieho

Shaman racing, RR team, Morewood

Shaman racing, Santa cruz syndicate, ...

shimano

Specialized

Specialized

Specialized factory team, Gee Atherton, The athertons

specialized, evil bikes,intense

Specialized, giant, shaman racing, Rb, ride4stars.....

Specialized, Rocky mountain, Oakley

Specialized, Sam Hill, Cedric Gracia

Specialized, Scott

specialized, secialized-monster energy Troy Brosnan

Specialized, Shimano, Sram, Hope, Kona

specialized, Troy lee design apod..

Specialized, Vital MTB, Pinkbike, Dirt magazine, Chain Reaction Cycles

SPECIALIZED,Gee Atherton

Specialized,Giant,Marzocchi,S.Hill,C. Garcia,T.Slavík,M. Prokop,Fox,GoPro

Specialized,Lapierre,Mondraker,Mojekolo.cz,

Specialized,Wethepeople,Subrosa,NS Bikes,Dartmoor,Kona Tomáš Zejda,Bartek Obukowicz,Andreu Lacondeguy,Garrett Reynolds,Mark Webb,Drew Bezanson

specilaized, santa cruz, shimano ...

Spoke.cz, FRBS.cz

Spousta týmů i závodníků

STEVE PEAT, CEDRIC GRACIA, SK TEAM GRAFOBAL

Team Astana, Roman Kreuziger

Team: Monster Energie/Specialized a Chainreactioncycles.com/Nukeproof Firmy: Nukeproof, SPY Optics, Troy Lee Designs, Leatt Brace

the shadow conspiraty jezdec Trey Jones

to many teams and riders

Tomáš Slavík

Tomáš Slavík, Michael Maroši, Jakub Ouvín, Honza Rolínek, Jakub Fišer, Sam Hill, Shaman Racing a pod..

Tomáš Slavík, Ondra Šléz

troy brosnan

www.Freeride-mtb.sk

YT-industries

18. Preferujete tuto značku, víc než ostatní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10245,95 %45,95 %  
nevím6227,93 %27,93 %  
ano5826,13 %26,13 %  

Graf

19. Ovlivnily vás někdy tato sdělení při nákupu cyklistických potřeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8638,74 %38,74 %  
nevím5223,42 %23,42 %  
spíše nesouhlasím3817,12 %17,12 %  
souhlasím2913,06 %13,06 %  
nesouhlasím177,66 %7,66 %  

Graf

20. Co je důležitější pro rozvoj cyklistiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Freeriding10446,85 %46,85 %  
Závodění 9643,24 %43,24 %  
Nevím229,91 %9,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Motivovalo vás takové sdělení k nákupu nějakého produktu?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Ovlivnily vás někdy tato sdělení při nákupu cyklistických potřeb?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je vám let?

2. Jezdíte na kole?

3. Jak se věnujete cyklistice?

4. Sledujete novinky ze světa cyklistiky (výsledky, technické novinky, promo videa, akčně sportovní videa)?

5. Jak často tato sdělení sledujete?

6. Viděli jste někdy krátké video záznamu jízdy jiného jezdce na internetu?

7. Viděli jste někdy film o cyklistice? Akčně dobrodružný nebo dokumentující závody?

8. Jak vnímáte tyto videa a filmy?

9. Jak vnímáte promo videa nějaké firmy a jeho komponentu, nebo představení továrního teamu pro novou závodní sezonu?

10. Sledujete nějaký web věnovaný cyklistice (pinkbike.com, d-key.com, mtbs.cz......)

11. Jak hodnotíte kvalitu sdělení, která se nachází na těchto webech (fotky, články, videa......)

12. Motivovalo vás takové sdělení k nákupu nějakého produktu?

13. Ovlivňují vás tato sdělení při samotné jízdě na kole (posouvání svých limitů, zdokonalování svých schopností)?

14. Viděli jste někdy nějaký závod jako divák?

15. Motivovali vás závody, k tréningu a účasti v podobném závodě?

16. Sledujete novinky z cyklistiky, přes sociální sítě? (zda jste fanoušek firmy či teamu na Facebooku nebo Twiteru)

18. Preferujete tuto značku, víc než ostatní?

19. Ovlivnily vás někdy tato sdělení při nákupu cyklistických potřeb?

20. Co je důležitější pro rozvoj cyklistiky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je vám let?

2. Jezdíte na kole?

3. Jak se věnujete cyklistice?

4. Sledujete novinky ze světa cyklistiky (výsledky, technické novinky, promo videa, akčně sportovní videa)?

5. Jak často tato sdělení sledujete?

6. Viděli jste někdy krátké video záznamu jízdy jiného jezdce na internetu?

7. Viděli jste někdy film o cyklistice? Akčně dobrodružný nebo dokumentující závody?

8. Jak vnímáte tyto videa a filmy?

9. Jak vnímáte promo videa nějaké firmy a jeho komponentu, nebo představení továrního teamu pro novou závodní sezonu?

10. Sledujete nějaký web věnovaný cyklistice (pinkbike.com, d-key.com, mtbs.cz......)

11. Jak hodnotíte kvalitu sdělení, která se nachází na těchto webech (fotky, články, videa......)

12. Motivovalo vás takové sdělení k nákupu nějakého produktu?

13. Ovlivňují vás tato sdělení při samotné jízdě na kole (posouvání svých limitů, zdokonalování svých schopností)?

14. Viděli jste někdy nějaký závod jako divák?

15. Motivovali vás závody, k tréningu a účasti v podobném závodě?

16. Sledujete novinky z cyklistiky, přes sociální sítě? (zda jste fanoušek firmy či teamu na Facebooku nebo Twiteru)

18. Preferujete tuto značku, víc než ostatní?

19. Ovlivnily vás někdy tato sdělení při nákupu cyklistických potřeb?

20. Co je důležitější pro rozvoj cyklistiky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Paraska, V.Specifika marketingové komunikace v cyklistice (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://specifika-marketingove-komun.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.