Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Špinavý interiér vozu

Špinavý interiér vozu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Jochec
Šetření:30. 03. 2014 - 08. 04. 2014
Počet respondentů:251
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dotazník je určen především pro majitelé automobilů a se týká průzkumu trhu pro nový produkt, který slouží k ochraně zavazadlového prostoru proti jeho ušpinění. Data použiji v moji diplomové práci. Všem zůčastněným děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15862,95 %62,95 %  
Muž9337,05 %37,05 %  

Graf

2. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 5013654,18 %54,18 %  
do 2510843,03 %43,03 %  
51 a více72,79 %2,79 %  

Graf

3. Jaký je váš měsíční hrubý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 18000Kč11847,01 %47,01 %  
18000-25000Kč6425,5 %25,5 %  
více jak 30000kč3815,14 %15,14 %  
25000-30000Kč3112,35 %12,35 %  

Graf

4. Jste majitelem automobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21284,46 %84,46 %  
ne3915,54 %15,54 %  

Graf

5. Jaký máte typ vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
combi7831,08 %31,08 %  
hatchback5521,91 %21,91 %  
sedan5421,51 %21,51 %  
jiné4718,73 %18,73 %  
nevím176,77 %6,77 %  

Graf

6. O jakou značku automobilu se jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné10039,84 %39,84 %  
Škoda6425,5 %25,5 %  
Volkswagen2911,55 %11,55 %  
Ford249,56 %9,56 %  
Opel176,77 %6,77 %  
Renault176,77 %6,77 %  

Graf

7. Je pro vás důležitá čistota interiéru vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano je20280,48 %80,48 %  
ne není4919,52 %19,52 %  

Graf

8. Používáte např. při stěhování, nebo při převozu něčeho špinavého deku, prostěradlo, či něco podobného, aby jste ochránili interiér vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21485,26 %85,26 %  
ne3714,74 %14,74 %  

Graf

9. Ocenili byste, kdyby se dala v obchodě koupit ochranná pomůcka, která by bezpečně ochránila interiér vozu proti jeho znečištění a zároveň by vzhledově velmi dobře zapadla do interiéru vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18372,91 %72,91 %  
ne6827,09 %27,09 %  

Graf

10. Kolik jste ochotni zaplatit za takovýto výrobek, který je snadno omyvatelný, skladný, nepromokavý a efektivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500Kč10642,23 %42,23 %  
501-999Kč6325,1 %25,1 %  
nic nechtěl/a bych ho5521,91 %21,91 %  
1000-2000Kč218,37 %8,37 %  
2001-3000Kč31,2 %1,2 %  
3000Kč a více31,2 %1,2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Ocenili byste, kdyby se dala v obchodě koupit ochranná pomůcka, která by bezpečně ochránila interiér vozu proti jeho znečištění a zároveň by vzhledově velmi dobře zapadla do interiéru vozu?

  • odpověď ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic nechtěl/a bych ho na otázku 10. Kolik jste ochotni zaplatit za takovýto výrobek, který je snadno omyvatelný, skladný, nepromokavý a efektivní?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví:

2. Kolik vám je let?

3. Jaký je váš měsíční hrubý příjem?

4. Jste majitelem automobilu?

5. Jaký máte typ vozu?

6. O jakou značku automobilu se jedná?

7. Je pro vás důležitá čistota interiéru vozu?

8. Používáte např. při stěhování, nebo při převozu něčeho špinavého deku, prostěradlo, či něco podobného, aby jste ochránili interiér vozu?

9. Ocenili byste, kdyby se dala v obchodě koupit ochranná pomůcka, která by bezpečně ochránila interiér vozu proti jeho znečištění a zároveň by vzhledově velmi dobře zapadla do interiéru vozu?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za takovýto výrobek, který je snadno omyvatelný, skladný, nepromokavý a efektivní?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví:

2. Kolik vám je let?

3. Jaký je váš měsíční hrubý příjem?

4. Jste majitelem automobilu?

5. Jaký máte typ vozu?

6. O jakou značku automobilu se jedná?

7. Je pro vás důležitá čistota interiéru vozu?

8. Používáte např. při stěhování, nebo při převozu něčeho špinavého deku, prostěradlo, či něco podobného, aby jste ochránili interiér vozu?

9. Ocenili byste, kdyby se dala v obchodě koupit ochranná pomůcka, která by bezpečně ochránila interiér vozu proti jeho znečištění a zároveň by vzhledově velmi dobře zapadla do interiéru vozu?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za takovýto výrobek, který je snadno omyvatelný, skladný, nepromokavý a efektivní?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jochec, A.Špinavý interiér vozu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://spinavy-interier-vozu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.