Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spodní prádlo preference při nákupu

Spodní prádlo preference při nákupu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alberovská
Šetření:04. 04. 2013 - 19. 04. 2013
Počet respondentů:193
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené respondentky,

prosím o vyplnění dotazníku na zjištění preferencí při nákupu spodního prádla.

Určeno pro ženy 18+.

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ prádla nejčastěji nosíte?

1= nosím nejméně, 5= nosím nejvíce

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Hladké4.0261.549
Krajkové3.0521.946
Roztomilé motivy2.3371.892
Sportovní2.6991.723
Bezešvé2.4151.839

Graf

2. Jakou váhu u Vás mají následující faktory při koupi spodního prádla?

1= nejmenší váha, 5=největší váha

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Barva3.721.466
Cena3.7561.386
Design3.9021.187
Kvalita4.0051.01
Materiál4.1141.075
Pohodlnost4.2181.196
Praktičnost3.6171.356
Sleva3.2951.555
Střih4.0931.048
Předchozí zkušenost3.6681.631
Značka2.2331.505

Graf

3. Jakou barvu u spodního prádla nosíte nejčastěji?

1= nosím nejméně, 5=nosím nejvíce

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Bílá3.3321.952
Tělová2.131.895
Červená2.3781.758
Černá4.291.139
Pastelová2.6891.769
Zvířecí motivy1.5391.181

Graf

4. Jak často nakupujete spodní kalhotky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 3 měsíce9951,3 %51,3 %  
1 x za 2 měsíce4221,76 %21,76 %  
1x za měsíc4121,24 %21,24 %  
1x za 2 týdny105,18 %5,18 %  
1x za týden10,52 %0,52 %  

Graf

1= nosím nejméně, 5=nosím nejvíce

5. Jaký typ/střih kalhotek nejčastěji nosíte?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Klasické3.5442.113
Bokové3.5541.739
Panty2.6111.947
String panty2.151.744
Bezešvé2.1611.679
String2.3992.229
Tanga2.6632.368
Stahovací1.4091.123

Graf

6. Jak často nakupujete podprsenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 6 měsíců6634,2 %34,2 %  
1x za 3 měsíce5226,94 %26,94 %  
1x do roka3618,65 %18,65 %  
1 x za 2 měsíce2211,4 %11,4 %  
1x za měsíc147,25 %7,25 %  
1x za 2 týdny31,55 %1,55 %  

Graf

1= nosím nejméně, 5=nosím nejvíce

7. Jaký typ/střih podprsenky nejčastěji nosíte-preferujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Balkónová2.5182.115
Vyztužená3.6892.111
Push-up2.9272.616
Full-cup2.2072.268
Variabilní2.4611.761
Bez kostic1.6111.533
Sportovní2.4771.814

Graf

8. Kupujete si komplet spodního prádla (souprava podprsenka+spodní kalhotky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně (narozeniny, svátek sv. Valentýna)12464,25 %64,25 %  
Nikdy5226,94 %26,94 %  
Pokaždé178,81 %8,81 %  

Graf

9. Kolik utratíte průměrně za jedny kalhotky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 150,-7639,38 %39,38 %  
Do 50,-5126,42 %26,42 %  
Do 250,-4020,73 %20,73 %  
Do 350,-157,77 %7,77 %  
Do 450,-94,66 %4,66 %  
Více než 450,-21,04 %1,04 %  

Graf

10. Kolik utratíte průměrně za jednu podprsenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 400,-6332,64 %32,64 %  
Do 600,-4422,8 %22,8 %  
Do 1000,-2412,44 %12,44 %  
Do 200,-2311,92 %11,92 %  
Do 800,-2211,4 %11,4 %  
Více než 1000,-178,81 %8,81 %  

Graf

11. Kde nejčastěji nakupujete spodní kalhotky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OC prádlo jako doplněk (Tesco, H&M )8343,01 %43,01 %  
Kamenný obchod s prádlem4322,28 %22,28 %  
Tržnice3618,65 %18,65 %  
OC specializované prodejny2211,4 %11,4 %  
Internetový obchod21,04 %1,04 %  
New yorker10,52 %0,52 %  
Katalog10,52 %0,52 %  
nezáleží10,52 %0,52 %  
na místě nezáleží10,52 %0,52 %  
Kde se mi líbí10,52 %0,52 %  
v různých prodejnách10,52 %0,52 %  
sekáč10,52 %0,52 %  

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OC prádlo jako doplněk (Tesco, H&M )8141,97 %41,97 %  
Kamenný obchod s prádlem5528,5 %28,5 %  
OC specializované prodejny3317,1 %17,1 %  
Tržnice126,22 %6,22 %  
Internetový obchod31,55 %1,55 %  
Katalog21,04 %1,04 %  
New Yorker, H & M10,52 %0,52 %  
New Yorker10,52 %0,52 %  
nezáleží10,52 %0,52 %  
na místě nezáleží10,52 %0,52 %  
Kde se mi líbí10,52 %0,52 %  
outlet OC specializovaných prodejen10,52 %0,52 %  
sekáč10,52 %0,52 %  

Graf

13. Jaké materiály upřednostňujete u spodních kalhotek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bavlna+elastan9348,19 %48,19 %  
100% Bavlna9147,15 %47,15 %  
Polyamid+elastan84,15 %4,15 %  
Bavlna+viskoza10,52 %0,52 %  

Graf

14. Jaké materiály upřednostňujete u podprsenek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bavlna+elastan10554,4 %54,4 %  
100% Bavlna3819,69 %19,69 %  
Polyamid+elastan3015,54 %15,54 %  
Bavlna+viskoza2010,36 %10,36 %  

Graf

15. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše známé značky10252,85 %52,85 %  
Neznámé značky6533,68 %33,68 %  
Renomované značky199,84 %9,84 %  
Luxusní značky73,63 %3,63 %  

Graf

16. Napište 3 značky spodního prádla, které se Vám vybaví.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

...

........

Adidas, Unno, Ahbra

agent provocateur, intimisimi, la perla

andrie

Andrie, Gina, Lovelygirl

asd asd asd

astratex, bexis, timo

Astratex,Livia,Noname :-D

astrix, triumph, calvin klein

Belinda

Belinda, Abra

belinda, esmara, calvin Klein

belinda, HaM, DKNY

Belinda, LX, HM

belinda, triumph, atlantic

Bellinda, Belltisimo, Tezenis,

Bellinda, Triola, Triumph

bellinda, unno, triumph

Bellinda, Wonderbra, Tenesis

CaA, HaM, FaF

calvin clein, doce&gabana, intissimi

Calvin Klein, Levis, Diesel

Censored, Victora´s Secret, Etam

CK, Oxalys, eta

esprit, LV, Gucci, Victoria Beckham

Etam, Intimissimi, H&M

Etam, Liz Charmel, WonderBra

etam, marks&spencer, c&a

Etam, Triumph, Agent Provocateur

Etam, Triumph, Wonderbra,

Etan, victoria Sicrit

Fauve, Fantasie, Cleo

Freya, Elomi, Comexim

gaia,vova,avalingerie

Gina

gina, andrie, triumph

Gina, LovelyGirl, Bellinda

Greenice, Belinda, PrimaDonna

H&M, CA, Victoria Secret

H&M, Incanto, Lindex

HaM, Tezenis, Intimisimi

HM, Atlantic, Lindex

HM, victoria´s secret, triumf

horsefathers, fox, nike

Hunkemöller, Triumph, Victorias secret

Intimisimi,

Intimisimi, Victorias Secret, Triumph

Intimissimi Triumph Wonderbra

Intimissimi, adidas, nike

Intimissimi, DIM, Triola

intimissimi, etam, le chaton

Intimissimi, La Perla, Agent Provocateur

intimissimi, lindex, wondebra

Intimissimi, Lindex..

Intimissimi, Tezenis, La Perla

intimissimi, tezenis, victoria's secret

Intimissimi, Triumph, Andrie

Intimissimi, triumph, calvin klein

Intimissimi, Victoria's Secret, Tezenis

jitex, upavan, batex

jjjjj

Kelvin Klein, Triuph, Victoria's Secret

LE CHATON, Triumph, Etam

Lindex Triump Tchibo

lindex intimissimi triumpf

Lindex, Astratex, Victoria Secret

Lindex, H a M, wonderbra

Lindex, HaM,

lindex, hm, new yorker

lindex, triumph, victoria secret

Litex, Tezenis, Lindex

londex, new york, hm,

Lormar, Bellinda a vybavuje se mi obchod Intimisimi, ale to asi není značka prádla přímo.. ale nenakupuji ani v jednom, je to zbytečně předražené, srovnatelou kvalitu nabízí HM a New Yorker, ale vím, že kamarádky s větším poprsím mají problém, protože takové prádlo se prodává jen ve speciálkách, není moc hezké a je drahé, na to by se mělo podle mě zaměřit :) ale na menší prsa (do košíčku C) si myslím, že je výběr super :)

Lormar, DIM, Tezenis

M&S, Triumph, Victoria´s secret

Marks and Spencer, Etam, Triumph

Molvy, Calcedona, Victoria Secret

ne vi em

nemohu si na žádnou vzpomenout

Nevím

Nevím

nevím

nevim

nevim, nevim anevim

Nevím.

Nevybaví se mi nic

nevybaví se mi žádná

Nevybaví se mně ani jedna

nevybavuji si

Nevybavuji si žádnou.

New Yorker, H&M, PlayBoy

neznám

Neznám

neznám

neznám

Neznám značku výrobce, vím, že nakupuji v HM, New Yorker, Mark and Spencer, nevim, zda to jsou opravdové značky pradla

neznám žádné

Neznám žádné.

nike, adidas, umbro

playboy, intimissimi, bepon

pleas

puma, diesel, FF

René móda, Lien, Jitex

Sasa, Triumph ....třetí se mi nyní nevybaví

saxana, bon-prix, lauratrade

skiny

Takko, Viola, Litex

Tezenis

Tezenis, Calzedoia, Triumph

tezenis, etam, triumph

tezenis, hm, triumph

Tezenis, Intimissimi, Wonderbra

Tezenis, Triumph, Intimisimi

Tezenis, Triumph, Triola

Tezenis,Teranova,otto.

Timo, Triumh, Andrie

Triola,

Triola, ....

triola, astratex,

Triola, Bellinda, Astratex

Triola, Bellinda, Triumph

Triola, Bellinda, Triumph

Triola, C&A, Triumph

Triola, Censored, Wonderbra

Triola, DIM, Triumph

Triola, Marks&Spancer, H&M

Triola, Selmark, Triumph

Triola, Timo, Gorsenia

Triola, Timo, Triumph

Triola, Triumph, Intimisimi

Triola, Triumph, Intimo

Triola, Triumph, Litex

Triola, Triumph, Sloggi

Triola, Wonderbra, Triumph

Triumf, Lindex, Dim, Triola

triump, h&m, calzedonia

triumph

Triumph

triumph

triumph (nejlepší), tesko podprsenky (jaké koliv nevím značku)

Triumph, Andrie, DIM

triumph, bellinda, victoria secret

Triumph, Calvin Klein, Mona

Triumph, Etam, Esprit

triumph, etam, intimisimi

Triumph, Festina, DIM

Triumph, H&M, New Yorker

Triumph, Intimisimi, La Perla

triumph, intimissimi, ava

Triumph, La perla, Victorias´s secret

Triumph, Lisca, Charme

Triumph, Pleas, Litex

Triumph, Roxy, Andrie

triumph, tezenis, newyorker

Triumph, Triola, Astratex

Triumph, Victoria´s Secret, Wonderbra

triumph, woman secret, HM

Trumf,

Úpavan, Triola, Atlantik

Verso, Lormar, Lovely girl

Victoria secret

victoria secret .primadona. lise charmel

victoria secret, belinda, calvin klein

victoria secret, bonprix

victoria secret, eleven, FandF

Victoria Secret, Hugo Boss, Calvin Klein

Victoria secret, le chaton, Calvin Klein

Victoria secret, Marks a Spencer, Tezenis

Victoria Secret, Tezenis, Triumf

Victoria Seecret, Calvin Klein underwear, Belinda

Victoria´s secret, Calvin klein, Triola

Victoria´s Secret, Calzedonia

Victoria´s Secret, Gina, Wonderbra

Victoria´s secret, Tezenis, Intimissimi

Victoria's secret

victoria's secret

Victoria's Secret, Bellinda, Triumf

Victoria's Secret, Triumph,

Victorias secret, HM, Lindex

Victorias secret, hugo boss, calvin clein

Violana, Da Lafence

VS, podprsenky z Takka, bon prix

wonderbra, jitex, styx

Wonderbra, Victoria Secret

wonderbra, victorias secret

xyz

žádná

Žádné

Žádne se mi nevybaví.

17. Znáte značku spodního prádla Úpavan?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17992,75 %92,75 %  
ano147,25 %7,25 %  

Graf

18. Máte ve svém šatníku kalhotky nebo podprsenku této značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18796,89 %96,89 %  
ano63,11 %3,11 %  

Graf

19. Ohodnoťte podprsenku na obr. A.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Elegantní vs. Není elegantní1-2-3-4-54.0311.325
Módní vs. Staromódní1-2-3-4-54.3730.866
Pro mladé ženy vs. Pro starší ženy1-2-3-4-54.420.824
Sexy vs. Nevýrazná1-2-3-4-54.4820.737
Koupila bych si ji vs. Nekoupila bych si ji1-2-3-4-54.6370.915
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi1-2-3-4-54.4151.03

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku A?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
02311,92 %11,92 %  
100178,81 %8,81 %  
150147,25 %7,25 %  
200136,74 %6,74 %  
300136,74 %6,74 %  
50115,7 %5,7 %  
40073,63 %3,63 %  
nic73,63 %3,63 %  
50052,59 %2,59 %  
nekoupila bych si ji52,59 %2,59 %  
ostatní odpovědi 350
100 kč
250,-
60
200,-
259
Nekoupila bych si jí, takže nic.
0 Kč
10
200 Kč
20
300,-
300 Kč
0,--
150 Kč
do 500Kč
180 Kč
Nic, nekoupila bych si ji, ani barva, ani strih, tvar, modnost, absolutne nic z toho nesplnuje
do 500
maximálně 100,-
do 150 Kč
0,-
kdyby byla pro babičku tak do 300Kč jinak bych za ní nedala ani korunu
-
do 200,-
60,--
jjjjjjj
80
800
nula
Ani korunu, nelíbí se mi
do 250 Kč.
50,-
maximálně 100,- ale nechtěla bych jí
Nekoupila bych si ji.
1
Nekupovala bych si ji.. typuju ji tak na 700,--
250
550
30
sto
do 300 Kč
250 kč
0, nekoupila bych si ji nikdy
600
300kč
nic, nekoupila bych si ji
10 - 8 eur
5
O
...
dvěstě
nekoupila bych si i kdyby stála 50,-
nekoupila bych
290
pětset
Do 400,-
150,-
vypadá draze nevím 1000
stopadesát korun
70
70 Kč
350,-
do 200Kč
7840,41 %40,41 % 

Graf

21. Ohodnoťte podprsenku na obr. B.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Elegantní vs. Není elegantní1-2-3-4-52.2020.907
Módní vs. Staromódní1-2-3-4-52.2750.852
Pro mladé ženy vs. Pro starší ženy1-2-3-4-52.2490.767
Sexy vs. Nevýrazná1-2-3-4-52.2950.923
Koupila bych si ji vs. Nekoupila bych si ji1-2-3-4-52.6991.433
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi1-2-3-4-52.5491.315

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku B?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5002211,4 %11,4 %  
2002010,36 %10,36 %  
300199,84 %9,84 %  
400136,74 %6,74 %  
250105,18 %5,18 %  
45084,15 %4,15 %  
80063,11 %3,11 %  
10063,11 %3,11 %  
15052,59 %2,59 %  
70042,07 %2,07 %  
ostatní odpovědi 600
350
300,-
120
0
350 Kč
450,-
200 Kč
300 kč
200,-
1500
1000
50
nic
pětset
400,-
1000 Kč
350,--
do 800Kč
Podprsenka vypada kvalitne, muj limit na podpresnku je ale bohužel 500Kc, dala bych za ni 400Kc, abych dala 500, musela by naprosto presne odpovidat mym pozadavkum
do 500
200kč
199,-
do 400 kč
250,-
-
do 300,-
nekoupila bych si ji
190,-- kč
jjjjjjj
850
Do 500Kč
dvěstě
do 600 Kč
500,-
950
259
1
300,--
650
tři sta
do 650 Kč
290 kč
150, není to tak hrozné jako ta první, ale stejně ne můj styl ;)
400kč
15 eur
900
...
150 Kč
Do 500,-
700,-
dvě stě padesát korun
400 Kč
do 150
199
180 Kč
20
éékč1
8041,45 %41,45 % 

Graf

23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Elegantní vs. Není elegantní1-2-3-4-53.3991.297
Módní vs. Staromódní1-2-3-4-53.2441.179
Pro mladé ženy vs. Pro starší ženy1-2-3-4-53.2851.157
Sexy vs. Nevýrazná1-2-3-4-53.3581.225
Koupila bych si ji vs. Nekoupila bych si ji1-2-3-4-53.9951.518
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi1-2-3-4-53.7881.39

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

24. Kolik korun byste byla ochotná zaplatit za podprsenku C?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3002713,99 %13,99 %  
2002010,36 %10,36 %  
0178,81 %8,81 %  
500136,74 %6,74 %  
150105,18 %5,18 %  
80073,63 %3,63 %  
40063,11 %3,11 %  
25052,59 %2,59 %  
nic52,59 %2,59 %  
200 Kč42,07 %2,07 %  
ostatní odpovědi 350
nekoupila bych si ji
100
450
600
400,-
100 Kč
100,-
150,-
-
700
10
1000
500 Kč
0,--
do 500Kč
300,-
450,-
Nekoupila bych, barva je ok, strih a pruhlednost nezadouci
150kč
150 kč
99,-
do 400 kč
100,--
jjjjjj
120
Do 600,-
Nekoupila bych si jí.
stopadesát
0 Kč
350 Kč
1000,-
nekoupila by si ji
200,-
Asi bych si ji nekoupila.
1
300,--
1200
sto
do 500 Kč
560 kč
0 nelíbí se mi, zbytečně zakrývá velkou část prsa, mám radši vykrojený střih :) ale na velká prsa je to asi nutnost..
200kč
nic, nekoupila bych si ji
20
20 eur
...
tisíc
500-700
80
pětset
Do 300,-
500,-
dvě stě korun
250 Kč
do 150
199
50
7940,93 %40,93 % 

Graf

25. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2515479,79 %79,79 %  
26- 353216,58 %16,58 %  
36-5552,59 %2,59 %  
55+21,04 %1,04 %  

Graf

26. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9448,7 %48,7 %  
8946,11 %46,11 %  
105,18 %5,18 %  

Graf

27. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velké město a okolí7438,34 %38,34 %  
Středně velké město a okolí4221,76 %21,76 %  
Vesnice a okolí4121,24 %21,24 %  
Malé město a okolí3618,65 %18,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakou váhu u Vás mají následující faktory při koupi spodního prádla?

  • odpověď Pohodlnost=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktičnost=5 na otázku 2. Jakou váhu u Vás mají následující faktory při koupi spodního prádla?

4. Jak často nakupujete spodní kalhotky?

  • odpověď 1x za 3 měsíce:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlnost=1 na otázku 2. Jakou váhu u Vás mají následující faktory při koupi spodního prádla?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x do roka na otázku 6. Jak často nakupujete podprsenku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezešvé=5 na otázku 5. Jaký typ/střih kalhotek nejčastěji nosíte?

11. Kde nejčastěji nakupujete spodní kalhotky?

  • odpověď Tržnice:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tržnice na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

15. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo nakupujete?

  • odpověď Neznámé značky:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tržnice na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?
  • odpověď Spíše známé značky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 na otázku 22. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku B?

19. Ohodnoťte podprsenku na obr. A.

  • odpověď Pro mladé ženy [1-2-3-4-5] Pro starší ženy: 5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Variabilní=5 na otázku 7. Jaký typ/střih podprsenky nejčastěji nosíte-preferujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi String panty=5 na otázku 5. Jaký typ/střih kalhotek nejčastěji nosíte?
  • odpověď Sexy [1-2-3-4-5] Nevýrazná: 5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Variabilní=5 na otázku 7. Jaký typ/střih podprsenky nejčastěji nosíte-preferujete?

23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.

  • odpověď Koupila bych si ji [1-2-3-4-5] Nekoupila bych si ji: 5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sexy [1-2-3-4-5] Nevýrazná: 5 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupila bych si ji [1-2-3-4-5] Nekoupila bych si ji: 5 na otázku 21. Ohodnoťte podprsenku na obr. B.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní [1-2-3-4-5] Staromódní: 5 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elegantní [1-2-3-4-5] Není elegantní: 5 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi [1-2-3-4-5] Nelíbí se mi: 5 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.
  • odpověď Líbí se mi [1-2-3-4-5] Nelíbí se mi: 3:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupila bych si ji [1-2-3-4-5] Nekoupila bych si ji: 3 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.
  • odpověď Líbí se mi [1-2-3-4-5] Nelíbí se mi: 5:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sexy [1-2-3-4-5] Nevýrazná: 5 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.
  • odpověď Pro mladé ženy [1-2-3-4-5] Pro starší ženy: 1:
    • 12.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sexy [1-2-3-4-5] Nevýrazná: 1 na otázku 23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.

26. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď :
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Černá=2 na otázku 3. Jakou barvu u spodního prádla nosíte nejčastěji?
  • odpověď :
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 týdny na otázku 4. Jak často nakupujete spodní kalhotky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ prádla nejčastěji nosíte?

2. Jakou váhu u Vás mají následující faktory při koupi spodního prádla?

3. Jakou barvu u spodního prádla nosíte nejčastěji?

4. Jak často nakupujete spodní kalhotky?

5. Jaký typ/střih kalhotek nejčastěji nosíte?

6. Jak často nakupujete podprsenku?

7. Jaký typ/střih podprsenky nejčastěji nosíte-preferujete?

8. Kupujete si komplet spodního prádla (souprava podprsenka+spodní kalhotky)?

9. Kolik utratíte průměrně za jedny kalhotky?

10. Kolik utratíte průměrně za jednu podprsenku?

11. Kde nejčastěji nakupujete spodní kalhotky?

12. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

13. Jaké materiály upřednostňujete u spodních kalhotek?

14. Jaké materiály upřednostňujete u podprsenek?

15. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo nakupujete?

17. Znáte značku spodního prádla Úpavan?

18. Máte ve svém šatníku kalhotky nebo podprsenku této značky?

19. Ohodnoťte podprsenku na obr. A.

20. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku A?

21. Ohodnoťte podprsenku na obr. B.

22. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku B?

23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.

24. Kolik korun byste byla ochotná zaplatit za podprsenku C?

25. Věková skupina

26. Nejvyšší dosažené vzdělání

27. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ prádla nejčastěji nosíte?

2. Jakou váhu u Vás mají následující faktory při koupi spodního prádla?

3. Jakou barvu u spodního prádla nosíte nejčastěji?

4. Jak často nakupujete spodní kalhotky?

5. Jaký typ/střih kalhotek nejčastěji nosíte?

6. Jak často nakupujete podprsenku?

7. Jaký typ/střih podprsenky nejčastěji nosíte-preferujete?

8. Kupujete si komplet spodního prádla (souprava podprsenka+spodní kalhotky)?

9. Kolik utratíte průměrně za jedny kalhotky?

10. Kolik utratíte průměrně za jednu podprsenku?

11. Kde nejčastěji nakupujete spodní kalhotky?

12. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

13. Jaké materiály upřednostňujete u spodních kalhotek?

14. Jaké materiály upřednostňujete u podprsenek?

15. Z pohledu značek, jaké spodní prádlo nakupujete?

17. Znáte značku spodního prádla Úpavan?

18. Máte ve svém šatníku kalhotky nebo podprsenku této značky?

19. Ohodnoťte podprsenku na obr. A.

20. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku A?

21. Ohodnoťte podprsenku na obr. B.

22. Kolik korun byste zaplatila za podprsenku B?

23. Ohodnoťte podprsenku na obr. C.

24. Kolik korun byste byla ochotná zaplatit za podprsenku C?

25. Věková skupina

26. Nejvyšší dosažené vzdělání

27. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, A.Spodní prádlo preference při nákupu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spodni-pradlo-preference-pri.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.