Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spodni pradlo

Spodni pradlo

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Pospisilova
Šetření:12. 01. 2011 - 17. 01. 2011
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den. Dostáváte se k dotazníku, určenému pouze ženám. Prosíme tedy pány, aby dotazník nevyplňovali :). Výzkum se týká nákupu spodního prádla a zodpovězení pár otázek Vám nezabere déle než 2 minuty. Děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím, jak často si kupujete novou podprsenku (příklad: 1x do měsíce, 2x do roka apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x do roka1417,72 %17,72 %  
3x do roka78,86 %8,86 %  
1x do roka67,59 %7,59 %  
2x ročně56,33 %6,33 %  
4x do roka56,33 %6,33 %  
1x do měsíce33,8 %3,8 %  
1 x do roka33,8 %3,8 %  
1x za půl roku33,8 %3,8 %  
5x do roka22,53 %2,53 %  
1x za dva roky22,53 %2,53 %  
ostatní odpovědi 1x za 3 měsíce
4 x ročně
2 X do roka
4 x do roka
3xza měsíc
3-4 x do roka
3x do roka a podle toho jak prádlo vydrží.
2x do roka (i více kusů najednou)
3x
1x za tři měsíce
3x do měsíce
1x za 2 měsíce
6x do roka
podle potřeby
3 x do roka
2 x do měsíce
2x za půl roku
2x/rok
1x za čtvrtroku
podprsenku tak za pul roku, spise az nevypada dobr
maximálně 2x do roka
1x za dva až tři roky
1x za půl roku, někdy méně
když je ta stará už moc ošumtělá
1x měsíčně
2936,71 %36,71 % 

Graf

2. Kolik Kč průměrně utratíte za 1 podprsenku.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001012,66 %12,66 %  
20078,86 %8,86 %  
30067,59 %7,59 %  
35056,33 %6,33 %  
40056,33 %6,33 %  
60056,33 %6,33 %  
70033,8 %3,8 %  
25033,8 %3,8 %  
500 Kč22,53 %2,53 %  
300,-22,53 %2,53 %  
ostatní odpovědi 150
300 kč
100
360
800 Kč
600,-
šest stovek
400,-
200kč
200-1000
700 Kč
250Kč
Kč 300,-
2000
pět set
380-800 Kč.
250 korun
do 500,-
450
290
250 Kč
200-1500
700,-
350 kč
500-800 Kč
150Kč
500Kč
400 Kč
3139,24 %39,24 % 

Graf

3. Uveďte prosím, jak často si kupujete nové kalhotky.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 2 měsíce67,59 %7,59 %  
2x do roka56,33 %6,33 %  
1x do měsíce56,33 %6,33 %  
5x do roka45,06 %5,06 %  
3x do roka45,06 %5,06 %  
každé dva měsice33,8 %3,8 %  
Každý měsíc33,8 %3,8 %  
4x ročně22,53 %2,53 %  
2 x do roka22,53 %2,53 %  
1x za dva měsíce22,53 %2,53 %  
ostatní odpovědi 1x měsíčně
4x do roka
6x do roka
1x ročně
8x do roka
3xza měsíc
3x ročně
6x ročně
10
1x za měsíc
1x za půl roku
1 x za měsíc
když se mi líbí, cca 5x do měsíce
dle potřeby
10x do roka
2x měsíčně
15x do roka
1x za čtvrt roku
často
obdobně
2 x do měsíce
měsíčně
1x měsíc
3x do roka - větší množství
jednou za půl roku ve větším množství
nekolikrat do roka
jak je potřeba, někdy nakoupím třeba desatery
jednou za čtvrt roku
5x ročně
třikrát do roka
jednorázově více kusů jednou za půl roku
4x za rok ?
1x za 2-3 měsíce
1x týdně
1x do roka
6 x ročně
2x ročně
průběžně
2x do měsíce
4354,43 %54,43 % 

Graf

4. Kolik Kč průměrně utratíte za 1 kalhotky.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501113,92 %13,92 %  
100911,39 %11,39 %  
30 911,39 %11,39 %  
4056,33 %6,33 %  
15033,8 %3,8 %  
50 Kč33,8 %3,8 %  
100 Kč33,8 %3,8 %  
8022,53 %2,53 %  
7022,53 %2,53 %  
6022,53 %2,53 %  
ostatní odpovědi 200
150 kč
1000 Kč
200.-
300 Kč
dvěstě padesát
200-300,-
50Kč
50,-
400
Kč 20,-
350
350 kč
sto až dvěstě korun
200-500
1x do měsíce
120 korun
okolo 30,-
500
75
30-100
100,-
120-200 kč
25Kč
80Kč
70 Kč
60,-
90
3037,97 %37,97 % 

Graf

5. Uveďte prosím, do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením: Spodní prádlo kupuji zásadně u jednoho prodejce.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně souhlasímotázka č. 6, spíše souhlasímotázka č. 6, spíše nesouhlasímotázka č. 7, rozhodně nesouhlasímotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3949,37 %49,37 %  
rozhodně nesouhlasím2531,65 %31,65 %  
spíše souhlasím1316,46 %16,46 %  
rozhodně souhlasím22,53 %2,53 %  

Graf

6. Uveďte prosím všechny důvody, proč jste věrná jednomu prodejci.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

dobrá zkušenost, ochota prodavaček, cenová i dopravní dostupnost

Kvalita, levná cena

Líbí se mi design prádla, kalhotky mi dobře sedí, ceny, zvlášť ve slevách, jsou hodně výhodné

líbí se mi jejich prádlo a jelikož nerada trávím čas nakupováním, vím kam vždy jít, když potřebuju prádlo nové

Má přesně mojí velikost a slušné ceny.

Mají dobré ceny, časté slevy Vím, že daná velikost mi padne Prádlo mají kvalitní a příjemné (pohodlné) Líbí se mi styl Prádlo si můžu vybrat a vyzkoušet bez toho, aniž by mě někdo pozoroval a čekal, jak to dopadne

Mám vyzkoušené velikosti i typy a střihy.

Protoze sehnat padnouci peknou 75e je nemozny, tak se vzdy pokorne vratim tam kde maji...

Spíše než prodejci jsem věrná značce.

široká nabídka střihů, které mi opravdu sedí

široká nabídka zboží, přiměřené ceny, kvalita zboží, vstřícná a ochotná obsluha;

v tomto obchodu se cítím příjemně, prodavčka je velice ochotná, nosí mi do kabinky různé podprsenky a jejich velikosti, pokud ta co jsem si vyzkoušela není ta pravá...nemám zde pocit, že někoho zdržuji, když si zkouším už asi desátou podprsenku....dokáže mi poradit

velikost sedí, prádlo je kvalitní, nevytahává se, krásný design, ráda kupuji sety

výborně sedí, kvalitní, dobrá obsluha

7. Představte si situaci, že zrovna nepřemýslíte o nákupu nového spodního prádla. Přimělo by Vás k nákupu poštovné zdarma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně neotázka č. 8, spíše neotázka č. 8, spíše anootázka č. 11, rozhodně anootázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2936,71 %36,71 %  
spíše ano2632,91 %32,91 %  
rozhodně ne1924,05 %24,05 %  
rozhodně ano56,33 %6,33 %  

Graf

8. Přiměla by Vás k nákupu sleva 150 Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně neotázka č. 9, spíše neotázka č. 9, spíše anootázka č. 11, rozhodně anootázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2143,75 %26,58 %  
spíše ano2041,67 %25,32 %  
rozhodně ne612,5 %7,59 %  
rozhodně ano12,08 %1,27 %  

Graf

9. Přiměla by Vás k nákupu sleva 200 Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně neotázka č. 10, spíše neotázka č. 10, spíše anootázka č. 11, rozhodně anootázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1348,15 %16,46 %  
spíše ano933,33 %11,39 %  
rozhodně ne414,81 %5,06 %  
rozhodně ano13,7 %1,27 %  

Graf

10. Jaká částka nebo výhoda/výhody by Vás k nákupu příměla/y?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

1+1 zdarma

400

5 ks zdarma

Kamenný obchod, pro správný výběr podprsenky se prádlo prostě MUSÍ vyzkoušet! A co se týče kalhotek?To, jestli prostě budou pěkné, nehoním se za slevami.

možnost vidět a sáhnout si na ně.

nesmělo by to být po internetu. Pokud je otázka na slevu míněna při nákupu v normálním kamenném obchodě, pak by 150 jako sleva bohatě stačilo.

nevím

nevim, asi 10 kalhotek za 100 a tak

Spíš moje velikost, možnost v klidu vyzkoušet a hezký design než kupovat podle slev a výhod.

zalezi na hodnote toho pradla... kdyby stalo 1500 a ja dostala 200 slevu, tak to me moc nevytrhne. zaujala by me spis procentualni cena, dejme tomu 50% a vice. Ale pouze v kamennych obchodech, pradlo se musi vyzkouset.

žádná

žádná, musím si prádlo vyzkoušet (podprsenku)

žádná, pokud nechci tak nechci, jedině zadara

žádná, pouze nutnost nového spodního prádla

žádné

žádné

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-254354,43 %54,43 %  
méně než 201417,72 %17,72 %  
26-29911,39 %11,39 %  
30-3967,59 %7,59 %  
50-5956,33 %6,33 %  
60 a více11,27 %1,27 %  
40-4911,27 %1,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Přiměla by Vás k nákupu sleva 150 Kč?

  • odpověď spíše ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Přiměla by Vás k nákupu sleva 200 Kč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím, jak často si kupujete novou podprsenku (příklad: 1x do měsíce, 2x do roka apod.)

2. Kolik Kč průměrně utratíte za 1 podprsenku.

4. Kolik Kč průměrně utratíte za 1 kalhotky.

5. Uveďte prosím, do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením: Spodní prádlo kupuji zásadně u jednoho prodejce.

7. Představte si situaci, že zrovna nepřemýslíte o nákupu nového spodního prádla. Přimělo by Vás k nákupu poštovné zdarma?

8. Přiměla by Vás k nákupu sleva 150 Kč?

9. Přiměla by Vás k nákupu sleva 200 Kč?

11. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím, jak často si kupujete novou podprsenku (příklad: 1x do měsíce, 2x do roka apod.)

2. Kolik Kč průměrně utratíte za 1 podprsenku.

4. Kolik Kč průměrně utratíte za 1 kalhotky.

5. Uveďte prosím, do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením: Spodní prádlo kupuji zásadně u jednoho prodejce.

7. Představte si situaci, že zrovna nepřemýslíte o nákupu nového spodního prádla. Přimělo by Vás k nákupu poštovné zdarma?

8. Přiměla by Vás k nákupu sleva 150 Kč?

9. Přiměla by Vás k nákupu sleva 200 Kč?

11. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pospisilova, T.Spodni pradlo (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spodni-pradlo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.