Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost klientů se zákaznickým servisem vybraných bank

Spokojenost klientů se zákaznickým servisem vybraných bank

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vít Rabiňák
Šetření:25. 11. 2013 - 06. 12. 2013
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):22 / 15.86
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o chvíli Vašeho času pro vyplnění tohoto dotazníků, který má za účel prozkoumat spokojenost Vás, klientů bank, s jejich zákaznickým servisem. Výzkum je zcela anonymní a jediné co o sobě budete muset poskytnout jsou základní demografické údaje.

 

Děkuji za Vás čas ing. Vít Rabiňák

Odpovědi respondentů

(jako retailový klient, v případě že využíváte více bank zvolte tu kterou využíváte nejčastěji)

1. Využiváte služeb některé z níže uvedených bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Air Bankotázka č. 2, Citibankotázka č. 2, Česká spořitelnaotázka č. 2, ČSOBotázka č. 2, Equa Bankotázka č. 2, Evropsko-ruská bankaotázka č. 2, Fio bankaotázka č. 2, GE Money Bankotázka č. 2, ING Bank N. V.otázka č. 2, J&T BANKAotázka č. 2, Komerční bankaotázka č. 2, LBBW Bank CZotázka č. 2, mBankotázka č. 2, Oberbank AGotázka č. 2, Poštovní spořitelnaotázka č. 2, Raiffeisenbankotázka č. 2, Sberbank CZotázka č. 2, UniCredit Bankotázka č. 2, Volksbank Löbau-Zittau eGotázka č. 2, Zunootázka č. 2, Jiná nebo nevyužívám bankovní produkty → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka2127,63 %27,63 %  
Česká spořitelna1621,05 %21,05 %  
ČSOB810,53 %10,53 %  
Fio banka810,53 %10,53 %  
GE Money Bank79,21 %9,21 %  
mBank56,58 %6,58 %  
Raiffeisenbank33,95 %3,95 %  
Air Bank22,63 %2,63 %  
Poštovní spořitelna22,63 %2,63 %  
Jiná nebo nevyužívám bankovní produkty22,63 %2,63 %  
UniCredit Bank11,32 %1,32 %  
Equa Bank11,32 %1,32 %  

Graf

(okolím se rozumí vzdálenost maximálně 3 km)

2. Jsou v okolí Vašeho bydliště dostupné pobočky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5472,97 %71,05 %  
ne2027,03 %26,32 %  

Graf

3. Kolikrát, přibližně, jste navštívili Vaši pobočku v posledních 3 měsících?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03750 %48,68 %  
1-32837,84 %36,84 %  
4-968,11 %7,89 %  
10 a více34,05 %3,95 %  

Graf

4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Dostáváte měsíční bankovní výpisy z Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4256,76 %55,26 %  
Ano3243,24 %42,11 %  

Graf

7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Žádali jste v posledním roce o úvěr?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7094,59 %92,11 %  
Ano45,41 %5,26 %  

Graf

9. Jak jste byli spokojeni se službami poskytnutými úvěrovým pracovníkem?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Využili jste v poslední roce možnosti investovat do podílových fondů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6790,54 %88,16 %  
Ano79,46 %9,21 %  

Graf

11. Jak jste byli spokojeni se službami poskytnutými poradci v oblasti podílových fondů?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Kontaktovali jste Vaši pobočku telefonicky v posledním roce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5371,62 %69,74 %  
Ano2128,38 %27,63 %  

Graf

13. Kolikrát jste za poslední rok telefonicky kontaktovali Vaši pobočku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-31986,36 %25 %  
4-929,09 %2,63 %  
10 a více14,55 %1,32 %  

Graf

14. Jaký byl důvodu kontaktování Vaší pobočky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dotaz ohledně platební či kreditní karty1257,14 %15,79 %  
Informace o účtu733,33 %9,21 %  
Reklamace/stížnost314,29 %3,95 %  
Potvrzení převodu prostředků314,29 %3,95 %  
Informace o úvěru29,52 %2,63 %  
Dotaz ohledně bankovního výpisu29,52 %2,63 %  
Informace o úrokový sazbách14,76 %1,32 %  
Informace o otevírací době, adrese či jiném kontaktu14,76 %1,32 %  

Graf

15. Ohodnoťte prosím služby spojené s telefonickým kontaktem Vaší pobočky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

16. Doporučil byste banku ostatním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4054,05 %52,63 %  
nevím2128,38 %27,63 %  
ne1317,57 %17,11 %  

Graf

17. Proč byste doporučil / nedoporučil banku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

0 poplatky

bez poplatků

četnost a výše účtovaných poplatků

ČS je stabilní ústav s dlouhou tradicí poskytování bankovních služeb občanům.

drahé služby, nemožnost si domluvit lepší podmínky

Fio je zřejmě jediná skutečně československá banka, nepamatuji si, že bych jí kdy platil nějaké poplatky v souvislosti s vedením účtu.

Fiobanka je opravdu jedna z nejvstřícnějších, ke klientům, na trhu, Moje osobní zkušenosti odpovídají anketám, které tuto banku hodnotily za posl. cca 3 roky.

je vsude stejny, to si nevybereme

jsem s ni spokojena

kvalitní služby

Lowcostova banka (bez poplatku) idealni pro nenarocneho klienta, naprosto dostacujici sluzby pro bezneho obcana

malé až žádné bankovní poplatky

Mizerné úroky, jinak v pohodě

nejsem spokojena s dostupností pobočky a bankomatů

Oproti jiným má vysoké poplatky

poplatky

Poplatky jsou relativně vyšší než u konkurence

Poplatky za téměř všechno - pomalu i to nadnesené "daň ze vzduchu". Rok mě nechali na už neposkytovaném studentském účtu, který tím pádem už nebyl dohledatelný v sazebníku. Ač studentský účet, platila jsem jeho vedení plus nemalé poplatky za každou prkotinu. Zúročení 0%.

prilis poplatku a sam uvazuji o odchodu

Protože jsou jediní, co nekradou (čti: neberou poplatky) a poskytují profesionální servis. Na rozdíl od takové Komerční banky či ČSOB, kde je to naprostá hrůza!! Servis banky jako bývalá bank. pracovnice umím ocenit.

Protože má spoustu výhod oproti jiným bankám

Přehledné internetové bankovnictví, žádné zbytečné poplatky, jednoduchost

rychlé jednání

Solidní jednání

Spolehlivě funguje, na poplatcích jsem nemusel zaplatit za poslední léta ani korunu, pobočky dostupné.

Stabilní bankovní subjekt

široká obchodní síť, 2. největší počet bankomatů ČSOB

účet zdarma, výhodné poplatky

Velmi mi vadí systém internetového bankonictví a jawa jazyk. Nejdřív se z toho vyvztekáte a poté, když se to snažíte řešit přes telefonní linku, trvá to velmi dlouho a ochotní také nejsou.

Vyhovuje mým požadavkům.

vysoké poplatky za vedení účtu

vysoké poplatky, které jinde platit nemusíte

Žádné pobočky, žádné telefonáty, všechno po netu. :)

žádné poplatky, výběry ze všech bankomatů zadarmo

Žádné poplatky.

18. Uvítal byste nějakou službu či produkt, který v současné době Vaše banka nenabízí? Případně co?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano-prodej státních spořících dluhopisů ( pro občany )

Bezplatné samoobslužné změny limitů karet

ceny jako u nových bank :-)

Dollarový účet s platební kartou a možností platit a vybírat peníze v zahraniční bez poplatků.

jsem spokojen

Kreditku.

momentálně mě nic nenapadá

ne

ne

ne

nevím

Nevím o něm

Nevím o něm

pobočka v místš bydliště

Pri platbe kartou pres internet potvrzovaci sms (jako napriklad CSOB)

spotřebitelský úvěr

účty zdarma pro mladé rodiny s dětmi

Upřímnost bankovních poradců ;)

Uvítal bych hlavně snížení nebo úplné odstranění některých poplatků. Tento nešvar je specifikem východních zemí, kvůli tomu jsme do Evropy spěchat nemuseli, když jsme pro pány bankéře jen a pouze zdroj zisků.

větší síť bankomatů

vklad hotovosti přes bankomat

Výhodnější spoření

vyšší úrok na spořícím účtu

Zapojení NFC v mobilu (WP8)

19. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4662,16 %60,53 %  
Muž2837,84 %36,84 %  

Graf

20. Zvolte věkový interval do kterého náležíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-263141,89 %40,79 %  
27-403040,54 %39,47 %  
41-50912,16 %11,84 %  
51-6422,7 %2,63 %  
18 a méně22,7 %2,63 %  

Graf

21. Váš přibližný čistý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč měsíčně2939,19 %38,16 %  
15 000 - 25 000 Kč měsíčně2736,49 %35,53 %  
25 001 - 40 000 Kč měsíčně1013,51 %13,16 %  
40 001 - 100 000 Kč měsíčně79,46 %9,21 %  
více jak 100 000 Kč měsíčně11,35 %1,32 %  

Graf

22. Bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě6182,43 %80,26 %  
na venkově1317,57 %17,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?

  • odpověď Jednání s úctou a respektem=spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost a efektivnost služeb=spokojen na otázku 4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?
  • odpověď Ochota naslouchat a reagovat na Vaše potřeby=spokojen:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost bankovních produktů a služeb=spokojen na otázku 4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost a efektivnost služeb=spokojen na otázku 4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?
  • odpověď Přátelský a zdvořilý způsob jednání=spokojen:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost a efektivnost služeb=spokojen na otázku 4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost bankovních produktů a služeb=spokojen na otázku 4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota naslouchat a reagovat na Vaše potřeby=spokojen na otázku 4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?

5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?

  • odpověď Čisté prostředí a dobře udržované=spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Efektivní, bez čekání na služby=spokojen na otázku 5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné a atraktivní prostředí=spokojen na otázku 5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dlouhé fronty na přepážce=spokojen na otázku 5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?

6. Dostáváte měsíční bankovní výpisy z Vaší banky?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kompletní záznam transakcí=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný a přehledný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručeno spolehlivě a včas=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?

7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?

  • odpověď Doručeno spolehlivě a včas=spokojen:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kompletní záznam transakcí=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný a přehledný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
  • odpověď Kompletní záznam transakcí=spokojen:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný a přehledný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručeno spolehlivě a včas=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
  • odpověď Přesný=spokojen:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný a přehledný=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kompletní záznam transakcí=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručeno spolehlivě a včas=spokojen na otázku 7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?

12. Kontaktovali jste Vaši pobočku telefonicky v posledním roce?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdvořilý a profesionální způsob=spokojen na otázku 15. Ohodnoťte prosím služby spojené s telefonickým kontaktem Vaší pobočky?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dotaz ohledně platební či kreditní karty na otázku 14. Jaký byl důvodu kontaktování Vaší pobočky?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 na otázku 13. Kolikrát jste za poslední rok telefonicky kontaktovali Vaši pobočku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využiváte služeb některé z níže uvedených bank?

2. Jsou v okolí Vašeho bydliště dostupné pobočky?

3. Kolikrát, přibližně, jste navštívili Vaši pobočku v posledních 3 měsících?

4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?

5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?

6. Dostáváte měsíční bankovní výpisy z Vaší banky?

7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?

8. Žádali jste v posledním roce o úvěr?

10. Využili jste v poslední roce možnosti investovat do podílových fondů?

12. Kontaktovali jste Vaši pobočku telefonicky v posledním roce?

13. Kolikrát jste za poslední rok telefonicky kontaktovali Vaši pobočku?

14. Jaký byl důvodu kontaktování Vaší pobočky?

15. Ohodnoťte prosím služby spojené s telefonickým kontaktem Vaší pobočky?

16. Doporučil byste banku ostatním?

19. Jste?

20. Zvolte věkový interval do kterého náležíte?

21. Váš přibližný čistý příjem?

22. Bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využiváte služeb některé z níže uvedených bank?

2. Jsou v okolí Vašeho bydliště dostupné pobočky?

3. Kolikrát, přibližně, jste navštívili Vaši pobočku v posledních 3 měsících?

4. Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu Vaší banky?

5. Jak jste byli celkově spokojeni s pobočkou Vaší banky?

6. Dostáváte měsíční bankovní výpisy z Vaší banky?

7. Jak jste spokojeni se službami souvisejícími s bankovními výpisy?

8. Žádali jste v posledním roce o úvěr?

10. Využili jste v poslední roce možnosti investovat do podílových fondů?

12. Kontaktovali jste Vaši pobočku telefonicky v posledním roce?

13. Kolikrát jste za poslední rok telefonicky kontaktovali Vaši pobočku?

14. Jaký byl důvodu kontaktování Vaší pobočky?

15. Ohodnoťte prosím služby spojené s telefonickým kontaktem Vaší pobočky?

16. Doporučil byste banku ostatním?

19. Jste?

20. Zvolte věkový interval do kterého náležíte?

21. Váš přibližný čistý příjem?

22. Bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rabiňák, V.Spokojenost klientů se zákaznickým servisem vybraných bank (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojenost-klientu-bank.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.