Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost klientů malých bank

Spokojenost klientů malých bank

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Rosezinová
Šetření:30. 01. 2015 - 13. 02. 2015
Počet respondentů:142
Počet otázek (max/průměr):48 / 44.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku ohledně spokojenosti s malými bankami. Tento dotazník slouží jako podklad pro mou diplomovou práci. Upozorňuji, že tento dotazník je určen jen klientům (současným či bývalým) malých (popř. nízkonákladových) bank. Předem velice děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8559,86 %59,86 %  
muž5740,14 %40,14 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-246344,37 %44,37 %  
25-343726,06 %26,06 %  
35-442114,79 %14,79 %  
45-541510,56 %10,56 %  
55-6442,82 %2,82 %  
65 a více21,41 %1,41 %  

Graf

3. V jakém kraji máte trvalé bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký4833,8 %33,8 %  
Praha2014,08 %14,08 %  
Moravskoslezský96,34 %6,34 %  
Jihomoravský96,34 %6,34 %  
Středočeský85,63 %5,63 %  
Královéhradecký85,63 %5,63 %  
Plzeňský74,93 %4,93 %  
Olomoucký74,93 %4,93 %  
Liberecký64,23 %4,23 %  
Karlovarský64,23 %4,23 %  
Pardubický53,52 %3,52 %  
Jihočeský32,11 %2,11 %  
Vysočina32,11 %2,11 %  
Zlínský21,41 %1,41 %  
Viedeň10,7 %0,7 %  

Graf

4. Jaké je Vaše maximální dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské7854,93 %54,93 %  
vysokoškolské6042,25 %42,25 %  
vyučen42,82 %2,82 %  

Graf

5. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec7150 %50 %  
student5337,32 %37,32 %  
podnikatel107,04 %7,04 %  
důchodce32,11 %2,11 %  
nezaměstnaný21,41 %1,41 %  
zamestnanec i student10,7 %0,7 %  
rodičovská dovolená10,7 %0,7 %  
student/pracující/rodičovská dovolená10,7 %0,7 %  

Graf

6. Do jaké příjmové kategorie patříte?

Dle dat ČSÚ k 3. čtvrtletí 2014 činí průměrná hrubá mzda v ČR 25 219 Kč.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podprůměrná8559,86 %59,86 %  
průměrná4028,17 %28,17 %  
nadprůměrná1711,97 %11,97 %  

Graf

7. Jaká je Vaše hlavní banka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank3524,65 %24,65 %  
Fio banka2719,01 %19,01 %  
mBank2719,01 %19,01 %  
Equa bank2014,08 %14,08 %  
Zuno Bank85,63 %5,63 %  
ČSOB 64,23 %4,23 %  
Česká spořitelna32,11 %2,11 %  
Wüstenrot hypoteční banka21,41 %1,41 %  
GE money bank21,41 %1,41 %  
Raiffeisenbank21,41 %1,41 %  
ČS10,7 %0,7 %  
těžko říct - kombinace vyjma pohotovostního minima všechny finance na spořícím účtu u Unicredit Bank, ale všechny platby a výběry kartou... skrz studentský účet u ČSOB10,7 %0,7 %  
ČSOB (pozn.: z výše uvedených bank jsem klient mBank a Fio)10,7 %0,7 %  
Bank Austria10,7 %0,7 %  
Reiffeisen Bank10,7 %0,7 %  
Era10,7 %0,7 %  
Air bank a ČSOB10,7 %0,7 %  
GE10,7 %0,7 %  
raiffeisen10,7 %0,7 %  
GE money10,7 %0,7 %  

Graf

8. Jak dlouho jste klientem této banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-2 roky6545,77 %45,77 %  
3-5 let6445,07 %45,07 %  
6-10 let74,93 %4,93 %  
16 a více let42,82 %2,82 %  
11-15 let21,41 %1,41 %  

Graf

9. Využíváte služby i v jiné bance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7357,94 %51,41 %  
ano5342,06 %37,32 %  

Graf

10. Změnili jste někdy banku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8660,56 %60,56 %  
ne5639,44 %39,44 %  

Graf

11. Do jaké míry jste byli spokojeni s přechodem k jiné bance, probíhal rychle a bez problémů?

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104147,13 %28,87 %  
81921,84 %13,38 %  
91213,79 %8,45 %  
766,9 %4,23 %  
544,6 %2,82 %  
333,45 %2,11 %  
111,15 %0,7 %  
611,15 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.84
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.93
Směrodatná odchylka:1.39
Medián:9
Modus:10

Graf

12. Jakým způsobem s bankou komunikujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronicky12386,62 %86,62 %  
osobně na pobočce1913,38 %13,38 %  

Graf

13. Kolik transakcí na běžném účtě měsíčně realizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-56042,25 %42,25 %  
6-105941,55 %41,55 %  
11-151510,56 %10,56 %  
16 a více85,63 %5,63 %  

Graf

14. Kolik transakcí platební kartou měsíčně realizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6-105337,32 %37,32 %  
0-54733,1 %33,1 %  
11-152920,42 %20,42 %  
16 a více139,15 %9,15 %  

Graf

15. Kolik výběrů z bankomatu měsíčně realizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-512789,44 %89,44 %  
6-10139,15 %9,15 %  
11-1521,41 %1,41 %  

Graf

16. Považujete se za aktivního, průměrného či pasivního klienta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný7049,3 %49,3 %  
pasivní4430,99 %30,99 %  
aktivní2819,72 %19,72 %  

Graf

17. Seřaďte prosím následující faktory dle toho, jak důležité pro Vás při výběru banky jsou.

(1. = nejvíce důležité, 7. = nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
image banky4.9443.476
pověst banky3.4512.966
doporučení přátel či rodiny3.3522.848
stabilita banky na trhu3.0632.44
výše úrokových sazeb vkladů4.1343.06
výše úrokových sazeb úvěrů5.2753.523
poplatková politika banky3.7825.509

Graf

18. Jaké produkty v bance využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžný účet12588,03 %88,03 %  
přímé bankovnictví (mobilní, internetové)11278,87 %78,87 %  
platební karty11077,46 %77,46 %  
spořící a termínovaný účet5438,03 %38,03 %  
studentský účet1812,68 %12,68 %  
povolený debet1812,68 %12,68 %  
kreditní úvěr96,34 %6,34 %  
hypoteční úvěr53,52 %3,52 %  
produkty investičního bankovnictví42,82 %2,82 %  
spotřebitelský úvěr10,7 %0,7 %  

Graf

19. Jak Vás při výběru banky ovlivňovala její výkonnost a stabilita na trhu?

(1 = naprosto neovlivňovala, 10 = naprosto ovlivňovala)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83323,24 %23,24 %  
52416,9 %16,9 %  
72316,2 %16,2 %  
91913,38 %13,38 %  
61510,56 %10,56 %  
196,34 %6,34 %  
1074,93 %4,93 %  
474,93 %4,93 %  
342,82 %2,82 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.64
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.37
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:7
Modus:8

Graf

20. Do jaké míry důvěřujete Vaší bance?

(1 = naprosto nedůvěřuji, 10 = naprosto důvěřuji)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84733,1 %33,1 %  
93222,54 %22,54 %  
102920,42 %20,42 %  
71711,97 %11,97 %  
685,63 %5,63 %  
342,82 %2,82 %  
542,82 %2,82 %  
410,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.29
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.39
Směrodatná odchylka:1.18
Medián:8
Modus:8

Graf

21. Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy Vaší banky?

(1 = naprosto neovlivňují, 10 = naprosto ovlivňují)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53625,35 %25,35 %  
13222,54 %22,54 %  
31913,38 %13,38 %  
61611,27 %11,27 %  
21510,56 %10,56 %  
496,34 %6,34 %  
785,63 %5,63 %  
853,52 %3,52 %  
921,41 %1,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.75
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.69
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:4
Modus:5

Graf

22. Jak na Vás působí logo a slogan Vaší banky?

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53726,06 %26,06 %  
83323,24 %23,24 %  
72618,31 %18,31 %  
62316,2 %16,2 %  
1074,93 %4,93 %  
374,93 %4,93 %  
953,52 %3,52 %  
421,41 %1,41 %  
210,7 %0,7 %  
110,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.47
Minimum:3
Maximum:9
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.87
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:6.5
Modus:5

Graf

23. Jak hodnotíte technologický pokrok a inovace nabídek Vaší banky?

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83726,06 %26,06 %  
93625,35 %25,35 %  
103021,13 %21,13 %  
7149,86 %9,86 %  
6128,45 %8,45 %  
596,34 %6,34 %  
121,41 %1,41 %  
410,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.2
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.88
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:8
Modus:8

Graf

24. Do jaké míry jste spokojeni s poplatkovou politikou Vaší banky v porovnání s konkurencí?

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
106142,96 %42,96 %  
93121,83 %21,83 %  
82618,31 %18,31 %  
7107,04 %7,04 %  
653,52 %3,52 %  
553,52 %3,52 %  
121,41 %1,41 %  
321,41 %1,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.88
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.54
Směrodatná odchylka:1.24
Medián:9
Modus:10

Graf

25. Jak hodnotíte snahu banky o poskytnutí služeb přímo Vám na míru?

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83927,46 %27,46 %  
72819,72 %19,72 %  
92618,31 %18,31 %  
51812,68 %12,68 %  
6139,15 %9,15 %  
1085,63 %5,63 %  
453,52 %3,52 %  
132,11 %2,11 %  
310,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.28
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:8
Modus:8

Graf

26. Do jaké míry jste spokojeni s dostupností Vaší banky? (počet poboček a bankomatů v místě Vašeho bydliště)

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53021,13 %21,13 %  
61913,38 %13,38 %  
91812,68 %12,68 %  
41510,56 %10,56 %  
1139,15 %9,15 %  
7128,45 %8,45 %  
3107,04 %7,04 %  
1096,34 %6,34 %  
896,34 %6,34 %  
274,93 %4,93 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.56
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.19
Směrodatná odchylka:2.28
Medián:5
Modus:5

Graf

27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

(1 = naprosto ne, 10 = naprosto ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84028,17 %28,17 %  
73927,46 %27,46 %  
51711,97 %11,97 %  
91510,56 %10,56 %  
6139,15 %9,15 %  
10128,45 %8,45 %  
332,11 %2,11 %  
110,7 %0,7 %  
410,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.31
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.65
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:7
Modus:8

Graf

28. Jak hodnotíte kvalitu služeb, které Vaše banka poskytuje?

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84934,51 %34,51 %  
93524,65 %24,65 %  
102920,42 %20,42 %  
72014,08 %14,08 %  
653,52 %3,52 %  
521,41 %1,41 %  
110,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.43
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:8
Modus:8

Graf

29. Do jaké míry se dokážete orientovat v ceníku a sazebníku Vaší banky?

(1 = velice špatně, 10 = velice dobře)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84128,87 %28,87 %  
73021,13 %21,13 %  
102719,01 %19,01 %  
91611,27 %11,27 %  
5128,45 %8,45 %  
6107,04 %7,04 %  
432,11 %2,11 %  
121,41 %1,41 %  
310,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.79
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.04
Směrodatná odchylka:1.43
Medián:8
Modus:8

Graf

30. V čem vidíte slabiny Vaší hlavní banky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málo poboček139,15 %9,15 %  
v ničem128,45 %8,45 %  
nevím107,04 %7,04 %  
žádné nevidím64,23 %4,23 %  
málo bankomatů53,52 %3,52 %  
nic42,82 %2,82 %  
dostupnost42,82 %2,82 %  
-32,11 %2,11 %  
málo poboček a bankomatů32,11 %2,11 %  
žádné nemá32,11 %2,11 %  
ostatní odpovědi Nevidím
nevidím žádné
počet poboček
v nicem
zatím žádné nevidím
v dostupnosti banky
poměrně nová banka, nevím, co očekávat do budoucna
Zatim zadne
Malé množství bankomatů
Vysoké poplatky za běžné služby
nový systém IB
Přehlednost ceníku
chybí ji některé vychytávky předchozí banky
nelibi se mi novy IB
Nemá pobočky, nelze vložit peníze v hotovosti na účet
žádné
nevidim, me sluzby vyhovuji
malá pružnost
Nedostatek poboček v místě bydliště
vklad penez na ucet
nižší internetová bezpečnost respektive uhrazování plateb přes internet
Málo produktů
žádné poplatky za vedení
méně poboček a bankomatů mimo Brno
pověst malé banky
Pouze jedna pobočka a jeden bankomat ve městě
Špatná přehlednost webových stránek
malá banka
málo rozšířená
úrokové sazby
malé množství poboček
bojim se o ni
Nemá mnoho poboček v místě mého bydliště.
vysoké úroky
malá banka, málo produktů
bezpečnost a stabilita
Je to malá a poměrně nová banka, nevím, co očekávat.
zaměstnanci
malo pobocek
nedostatek poboček
Má málo bankomatů.
neznám
Bydlím na konci Prahy, kde moje banka nemá žádný bankomat, takže pokud nechci platit poplatek za použití cizího bankomatu, musím jet až na Anděl. Ale jinak je vše ok.
v počtu poboček
bezpečnost IB
má málo poboček, musím jezdit do jiného města
má málo poboček
má málo svých bankomatů
nízký počet poboček a bankomatů
v počtu poboček a bankomatů
je to malá banka
má málo poboček a vlastních bankomatů
dostupnost banky
nemají vlastní bankomaty, vysoké poplatky za výběr
v dostupnosti banky (počet poboček)
v dostupnosti
v dostupnosti, ale mně to nevadí
zadne slabiny nevnimam
pobočky jsou jen ve větších městech
podle mě nemá žádné slabiny
žádné jsem nezaregistrovala
nedostatečná dostupnost bankomatů a poboček
málo rozšířená banka
má trapné reklamy
je to internetová banka, zaměřená spíše na mladé lidi
žádné slabiny nemá
poplatky
nízké zhodnocení termínovaných vkladů
nové karty jsou pouze bezkontaktní(vadí mi to,nechci takovou plat.kartu),nelze zaslat potvrzení o provedené platbě
vysoké sazby za platbu, účtování poplatků při platbě apod.
Nízké úroky z vkladů
teď mě nenapadá nic zásadního ...
žádné jsem nezjistil
7955,63 %55,63 % 

Graf

31. Jak jste spokojeni s produkty, které u banky využíváte?

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83726,06 %26,06 %  
103625,35 %25,35 %  
93222,54 %22,54 %  
72416,9 %16,9 %  
664,23 %4,23 %  
121,41 %1,41 %  
321,41 %1,41 %  
221,41 %1,41 %  
510,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.42
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.36
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:8
Modus:8

Graf

32. Jak hodnotíte vztah banky k Vám? (způsob komunikace s Vámi, přístup pracovníků)

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84028,17 %28,17 %  
72819,72 %19,72 %  
102316,2 %16,2 %  
92114,79 %14,79 %  
61611,27 %11,27 %  
596,34 %6,34 %  
321,41 %1,41 %  
110,7 %0,7 %  
410,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.78
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.84
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:8
Modus:8

Graf

33. Jak velice jste spokojeni s odborností pracovníků banky?

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73726,06 %26,06 %  
83726,06 %26,06 %  
91913,38 %13,38 %  
61711,97 %11,97 %  
101711,97 %11,97 %  
5107,04 %7,04 %  
321,41 %1,41 %  
110,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  
410,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.56
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.67
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:8
Modus:7

Graf

34. Do jaké míry jste seznámeni s produkty a službami, které Vaše banka nabízí?

(1 = naprosto neseznámen, 10 = naprosto seznámen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73625,35 %25,35 %  
63121,83 %21,83 %  
52719,01 %19,01 %  
82014,08 %14,08 %  
9149,86 %9,86 %  
1074,93 %4,93 %  
432,11 %2,11 %  
121,41 %1,41 %  
321,41 %1,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.71
Minimum:5
Maximum:9
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.61
Směrodatná odchylka:1.27
Medián:7
Modus:7

Graf

35. Ohodnoťte prosím celkovou spokojenost s Vaší bankou.

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93826,76 %26,76 %  
103323,24 %23,24 %  
83323,24 %23,24 %  
72517,61 %17,61 %  
664,23 %4,23 %  
553,52 %3,52 %  
110,7 %0,7 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.41
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.33
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:8.5
Modus:9

Graf

36. Co byste na Vaší bance změnili, abyste byli ještě spokojenější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic4330,28 %30,28 %  
více poboček74,93 %4,93 %  
nevím64,23 %4,23 %  
více bankomatů42,82 %2,82 %  
-32,11 %2,11 %  
zatím nic32,11 %2,11 %  
dostupnost32,11 %2,11 %  
nic bych neměnila32,11 %2,11 %  
více poboček a bankomatů21,41 %1,41 %  
počet poboček a bankomatů21,41 %1,41 %  
ostatní odpovědi počet poboček
výši úrokových sazeb vkladů
Viz. otázka 29., bankomaty.
Účet bez poplatků
IB je nepřehledné
Úroky
zprovoznit GSM banking
kdyby vratili stary IB
???
více pracovníků na pokladně
chci zpatky platebni kartu s delfinem
navím
výši úrokových sazeb
jsem spokojena
Nič
vkladomaty
maximální bezpečnost plateb přes internet, více poboček
pobočka v místě bydliště
Větší síť poboček
aby měli vlastní bankomaty
automatizovatelna správa účtu
při výběru hotovosti by se měli automaticky předem ptát jaké hodnoty bankovek chce klient
výběr z bankomatu bez poplatku
nic mě nenapadá
Vice poboček a bankomatů, jinak si nestěžuji
Lepší komunikaci a poskytování infos, přehlednost služeb
nižší úrokové sazby
asi ceny
více poboček i mimo města
širší nabídku produktů
úrokové sazby a dostupnost banky
práci
Momentálně nemám žádné větší výhrady.
menší úroky
počet pobočel
zvýšit dostupnost
zvýšit bezpečnost transakcí
větší zabezpečení
Nic bych neměnila.
počet poboček, zabezpečení transakcí
kvalitnější pracovníky
otevrit vice pobocek
zvýšit počet poboček
Zvýšila bych počet bankomatů.
je to internetová banka, takže maximální bezpečnost
zvýšit bezpečnost IB
více bankomatů... dále jsem spokojen
otevřít více poboček
měla by mít více poboček a bankomatů
více bankomatů a poboček
viz otázka č. 30
zajištění macimální bezpečnosti internetového bankovnictví
vlastní bankomaty, či výběr bez poplatků
zajistit maximální bezpečnost internetových plateb
nic bych nemenil
dostupnost bankomatů a poboček
reklamy v tv
pracovníky
zatím jsem spokojena
bezplatná sms při pohybu peněz na účtu
viz otazka 30
více bankomatů v mém okolí, lepší postavení na spořícím účtu
Výši úroků z vkladů směrem nahoru
pobočky/bankomat v místě bydliště
snížení stávajících poplatků nebo zvýšení úroků vkladů
6646,48 %46,48 % 

Graf

37. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou cena jejích produktů a služeb?

(1 = s mou spokojeností vůbec nesouvisí, 10 = maximálně souvisí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103927,46 %27,46 %  
82618,31 %18,31 %  
92215,49 %15,49 %  
71812,68 %12,68 %  
61611,27 %11,27 %  
5139,15 %9,15 %  
342,82 %2,82 %  
221,41 %1,41 %  
110,7 %0,7 %  
410,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.95
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.87
Směrodatná odchylka:1.69
Medián:8
Modus:10

Graf

38. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její důvěryhodnost?

(1 = s mou spokojeností vůbec nesouvisí, 10 = maximálně souvisí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104028,17 %28,17 %  
83524,65 %24,65 %  
92920,42 %20,42 %  
72114,79 %14,79 %  
664,23 %4,23 %  
564,23 %4,23 %  
421,41 %1,41 %  
321,41 %1,41 %  
110,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.39
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.75
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:8
Modus:10

Graf

39. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou kvalita jejích produktů a služeb?

(1 = s mou spokojeností vůbec nesouvisí, 10 = maximálně souvisí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105135,92 %35,92 %  
83423,94 %23,94 %  
92618,31 %18,31 %  
71711,97 %11,97 %  
553,52 %3,52 %  
632,11 %2,11 %  
132,11 %2,11 %  
421,41 %1,41 %  
210,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.62
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.72
Směrodatná odchylka:1.31
Medián:9
Modus:10

Graf

40. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její vztah k zákazníkům?

(1 = s mou spokojeností vůbec nesouvisí, 10 = maximálně souvisí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93121,83 %21,83 %  
82920,42 %20,42 %  
102416,9 %16,9 %  
72316,2 %16,2 %  
61611,27 %11,27 %  
5149,86 %9,86 %  
121,41 %1,41 %  
321,41 %1,41 %  
410,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.8
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.27
Směrodatná odchylka:1.51
Medián:8
Modus:9

Graf

41. Jak hodnotíte věrnostní výhody Vaší banky?

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83826,76 %26,76 %  
73423,94 %23,94 %  
52517,61 %17,61 %  
91611,27 %11,27 %  
6149,86 %9,86 %  
1074,93 %4,93 %  
232,11 %2,11 %  
321,41 %1,41 %  
421,41 %1,41 %  
110,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.02
Minimum:4
Maximum:9
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.77
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:7
Modus:8

Graf

42. Podávali jste někdy v bance nějakou stížnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jednání pracovníkůotázka č. 43, kvalita produktů a služebotázka č. 43, klamavá reklamaotázka č. 43, poplatky za nevyužívané službyotázka č. 43, nedodržení smluvních podmínekotázka č. 43, nesrozumitelné smluvní podmínkyotázka č. 43, stížnost jsem nikdy nepodávalotázka č. 45].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stížnost jsem nikdy nepodával13292,96 %92,96 %  
poplatky za nevyužívané služby74,93 %4,93 %  
kvalita produktů a služeb21,41 %1,41 %  
jednání pracovníků10,7 %0,7 %  

Graf

43. Byli jste spokojeni s přístupem a ochotou pracovníků při vyřizování Vaší stížnosti?

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7330 %2,11 %  
4220 %1,41 %  
5220 %1,41 %  
8220 %1,41 %  
2110 %0,7 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:5.7
Minimum:2
Maximum:8
Variační rozpětí:6
Rozptyl:4.01
Směrodatná odchylka:2
Medián:6
Modus:7

Graf

44. Do jaké míry jste byli spokojeni s vyřízením stížnosti?

(1 = naprosto nespokojen, 10 = naprosto spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8330 %2,11 %  
2220 %1,41 %  
7220 %1,41 %  
5220 %1,41 %  
1110 %0,7 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:5.3
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:7.57
Směrodatná odchylka:2.75
Medián:6
Modus:8

Graf

45. Jak hodnotíte Váš vztah k bance? (Vaší loajalitu)

(1 = naprosto negativně, 10 = naprosto pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84330,28 %30,28 %  
103222,54 %22,54 %  
72618,31 %18,31 %  
92316,2 %16,2 %  
5107,04 %7,04 %  
664,23 %4,23 %  
410,7 %0,7 %  
110,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.16
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.69
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:8
Modus:8

Graf

46. Existuje nějaká pravděpodobnost, že přejdete k jiné bance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 47, neotázka č. 48].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12588,03 %88,03 %  
ano1711,97 %11,97 %  

Graf

47. Z jakého důvodu přemýšlíte o změně banky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím15,88 %0,7 %  
Poplatky za vedení a transakce15,88 %0,7 %  
lepší servis15,88 %0,7 %  
Úrok na spořícím účtu15,88 %0,7 %  
nepremylsim, ale ta pravdebodobnost je vzdy! Zivot nema Status Quo.15,88 %0,7 %  
poplatky15,88 %0,7 %  
pokud se změní podmínky15,88 %0,7 %  
mám moc bank15,88 %0,7 %  
mít vše u jedné banky15,88 %0,7 %  
pravděpodobnost je tu vždy15,88 %0,7 %  
ostatní odpovědi člověk nikdy neví
moměntálně nepřemýšlím o změně, ale možné je vše
radši si připlatím s půjdu za jistotou
žádný
v případě že ukončím studium nebude mi akceptovaný studentský účet a v tomto případě bych přemýšlela o přechodu k jiné bance s lepšími podmínkami
dostupnost
Pokud nebudou vyhovovat podmínky nebo by se zvýšila cena služeb
741,18 %4,93 % 

Graf

48. Do jaké míry byste doporučili Vaší banku své rodině, přátelům či známým?

(1 = v žádném případě bych banku nedoporučil, 10 = banku velice rád doporučím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103826,76 %26,76 %  
93323,24 %23,24 %  
82719,01 %19,01 %  
72719,01 %19,01 %  
685,63 %5,63 %  
542,82 %2,82 %  
221,41 %1,41 %  
321,41 %1,41 %  
410,7 %0,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.36
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.71
Směrodatná odchylka:1.31
Medián:8.5
Modus:10

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste žena nebo muž?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 25. Jak hodnotíte snahu banky o poskytnutí služeb přímo Vám na míru?

2. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-24:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 5. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

3. V jakém kraji máte trvalé bydliště?

  • odpověď Ústecký:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

6. Do jaké příjmové kategorie patříte?

  • odpověď podprůměrná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 5. Do jaké zákaznické skupiny patříte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pasivní na otázku 16. Považujete se za aktivního, průměrného či pasivního klienta?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 2. Jaký je Váš věk?

8. Jak dlouho jste klientem této banky?

  • odpověď 0-2 roky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 7. Jaká je Vaše hlavní banka?

10. Změnili jste někdy banku?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 11. Do jaké míry jste byli spokojeni s přechodem k jiné bance, probíhal rychle a bez problémů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 11. Do jaké míry jste byli spokojeni s přechodem k jiné bance, probíhal rychle a bez problémů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Do jaké míry jste byli spokojeni s přechodem k jiné bance, probíhal rychle a bez problémů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-54 na otázku 2. Jaký je Váš věk?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel či rodiny=6 na otázku 17. Seřaďte prosím následující faktory dle toho, jak důležité pro Vás při výběru banky jsou.

13. Kolik transakcí na běžném účtě měsíčně realizujete?

  • odpověď 0-5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pasivní na otázku 16. Považujete se za aktivního, průměrného či pasivního klienta?

18. Jaké produkty v bance využíváte?

  • odpověď spořící a termínovaný účet:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše úrokových sazeb vkladů=1 na otázku 17. Seřaďte prosím následující faktory dle toho, jak důležité pro Vás při výběru banky jsou.

24. Do jaké míry jste spokojeni s poplatkovou politikou Vaší banky v porovnání s konkurencí?

  • odpověď 10:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

31. Jak jste spokojeni s produkty, které u banky využíváte?

  • odpověď 10:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

39. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou kvalita jejích produktů a služeb?

  • odpověď 10:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 38. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její důvěryhodnost?

48. Do jaké míry byste doporučili Vaší banku své rodině, přátelům či známým?

  • odpověď 10:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena nebo muž?

2. Jaký je Váš věk?

3. V jakém kraji máte trvalé bydliště?

4. Jaké je Vaše maximální dosažené vzdělání?

5. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

6. Do jaké příjmové kategorie patříte?

7. Jaká je Vaše hlavní banka?

8. Jak dlouho jste klientem této banky?

9. Využíváte služby i v jiné bance?

10. Změnili jste někdy banku?

11. Do jaké míry jste byli spokojeni s přechodem k jiné bance, probíhal rychle a bez problémů?

12. Jakým způsobem s bankou komunikujete?

13. Kolik transakcí na běžném účtě měsíčně realizujete?

14. Kolik transakcí platební kartou měsíčně realizujete?

15. Kolik výběrů z bankomatu měsíčně realizujete?

16. Považujete se za aktivního, průměrného či pasivního klienta?

17. Seřaďte prosím následující faktory dle toho, jak důležité pro Vás při výběru banky jsou.

18. Jaké produkty v bance využíváte?

19. Jak Vás při výběru banky ovlivňovala její výkonnost a stabilita na trhu?

20. Do jaké míry důvěřujete Vaší bance?

21. Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy Vaší banky?

22. Jak na Vás působí logo a slogan Vaší banky?

23. Jak hodnotíte technologický pokrok a inovace nabídek Vaší banky?

24. Do jaké míry jste spokojeni s poplatkovou politikou Vaší banky v porovnání s konkurencí?

25. Jak hodnotíte snahu banky o poskytnutí služeb přímo Vám na míru?

26. Do jaké míry jste spokojeni s dostupností Vaší banky? (počet poboček a bankomatů v místě Vašeho bydliště)

27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

28. Jak hodnotíte kvalitu služeb, které Vaše banka poskytuje?

29. Do jaké míry se dokážete orientovat v ceníku a sazebníku Vaší banky?

30. V čem vidíte slabiny Vaší hlavní banky?

31. Jak jste spokojeni s produkty, které u banky využíváte?

32. Jak hodnotíte vztah banky k Vám? (způsob komunikace s Vámi, přístup pracovníků)

33. Jak velice jste spokojeni s odborností pracovníků banky?

34. Do jaké míry jste seznámeni s produkty a službami, které Vaše banka nabízí?

35. Ohodnoťte prosím celkovou spokojenost s Vaší bankou.

36. Co byste na Vaší bance změnili, abyste byli ještě spokojenější?

37. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou cena jejích produktů a služeb?

38. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její důvěryhodnost?

39. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou kvalita jejích produktů a služeb?

40. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její vztah k zákazníkům?

41. Jak hodnotíte věrnostní výhody Vaší banky?

42. Podávali jste někdy v bance nějakou stížnost?

45. Jak hodnotíte Váš vztah k bance? (Vaší loajalitu)

46. Existuje nějaká pravděpodobnost, že přejdete k jiné bance?

48. Do jaké míry byste doporučili Vaší banku své rodině, přátelům či známým?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena nebo muž?

2. Jaký je Váš věk?

3. V jakém kraji máte trvalé bydliště?

4. Jaké je Vaše maximální dosažené vzdělání?

5. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

6. Do jaké příjmové kategorie patříte?

7. Jaká je Vaše hlavní banka?

8. Jak dlouho jste klientem této banky?

9. Využíváte služby i v jiné bance?

10. Změnili jste někdy banku?

11. Do jaké míry jste byli spokojeni s přechodem k jiné bance, probíhal rychle a bez problémů?

12. Jakým způsobem s bankou komunikujete?

13. Kolik transakcí na běžném účtě měsíčně realizujete?

14. Kolik transakcí platební kartou měsíčně realizujete?

15. Kolik výběrů z bankomatu měsíčně realizujete?

16. Považujete se za aktivního, průměrného či pasivního klienta?

17. Seřaďte prosím následující faktory dle toho, jak důležité pro Vás při výběru banky jsou.

18. Jaké produkty v bance využíváte?

19. Jak Vás při výběru banky ovlivňovala její výkonnost a stabilita na trhu?

20. Do jaké míry důvěřujete Vaší bance?

21. Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy Vaší banky?

22. Jak na Vás působí logo a slogan Vaší banky?

23. Jak hodnotíte technologický pokrok a inovace nabídek Vaší banky?

24. Do jaké míry jste spokojeni s poplatkovou politikou Vaší banky v porovnání s konkurencí?

25. Jak hodnotíte snahu banky o poskytnutí služeb přímo Vám na míru?

26. Do jaké míry jste spokojeni s dostupností Vaší banky? (počet poboček a bankomatů v místě Vašeho bydliště)

27. Považujete nabídku služeb Vaší banky za nejlepší na trhu?

28. Jak hodnotíte kvalitu služeb, které Vaše banka poskytuje?

29. Do jaké míry se dokážete orientovat v ceníku a sazebníku Vaší banky?

30. V čem vidíte slabiny Vaší hlavní banky?

31. Jak jste spokojeni s produkty, které u banky využíváte?

32. Jak hodnotíte vztah banky k Vám? (způsob komunikace s Vámi, přístup pracovníků)

33. Jak velice jste spokojeni s odborností pracovníků banky?

34. Do jaké míry jste seznámeni s produkty a službami, které Vaše banka nabízí?

35. Ohodnoťte prosím celkovou spokojenost s Vaší bankou.

36. Co byste na Vaší bance změnili, abyste byli ještě spokojenější?

37. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou cena jejích produktů a služeb?

38. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její důvěryhodnost?

39. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou kvalita jejích produktů a služeb?

40. Souvisí s celkovou spokojeností s Vaší bankou její vztah k zákazníkům?

41. Jak hodnotíte věrnostní výhody Vaší banky?

42. Podávali jste někdy v bance nějakou stížnost?

45. Jak hodnotíte Váš vztah k bance? (Vaší loajalitu)

46. Existuje nějaká pravděpodobnost, že přejdete k jiné bance?

48. Do jaké míry byste doporučili Vaší banku své rodině, přátelům či známým?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rosezinová, K.Spokojenost klientů malých bank (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-klientu-malych-b.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.