Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost návštěvníků - Beskydy

Spokojenost návštěvníků - Beskydy

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Šimečková
Šetření:31. 03. 2016 - 15. 04. 2016
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, provádím výzkum kvality cestovního ruchu v horské oblasti Beskydy. Pokud jste již někdy tuto destinaci navštívili, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká Vaši spokojenosti s pobytem v této destinace. Dotazník je určen pro všechny kdo v této oblasti strávili mininálně jeden den a nejsou místními obyvateli. Jeho vyplnění Vám zabere přibližně 5 minut. Všechny údaje, které budou Vámi poskytnuty, zůstanou anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a jste již někdy horskou oblast Beskydy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7290 %90 %  
Ne810 %10 %  

Graf

2. V případě odpovědi NE u otázky č. 1 napište prosím důvod, co Vás od ná-vštěvy této destinace odrazuje

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Beskydy to je nějaká Ukrajina ne? V této zemi je jediné důležité a krásné místo co stojí za návštěvu - Praha. Udělal bych nějakou sbírku pro ogary z východu, aby jim nějaké autobusové svozy mohly dopřát pohled na ten historický i moderní skvost, jakým Praha je.

Je to daleko.

Nebyla příležitost/ nemám důvod

nezájem

Nikdy jsem neměl tolik volného času, abych mohl navštívit všechny lokality, které bych rád viděl.

SUCK MY DICK, SUCK MY MOTHERFUCKING DICK, DICK

Vubec nic me neodrazuje, naopak, moc rada bych do teto oblasti vyrazila, neskutecne me laka a preji si, abych se tam narodila :D .... Jen k tomu doposud nebyla prilezitost, ale jiz pres pul roku planuji vylet prave do Beskyd!

zatím nebyla příležitost

3. Jak dlouho trvala Vaše poslední návštěva horské oblasti Beskydy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jednodenní výlet bez přenocováníotázka č. 4, 2 - 3 dnyotázka č. 4, 4 a více dnůotázka č. 4, Nejsem návštěvník/turista, ale žiji zde (místní obyvatel)otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3 dny2129,17 %26,25 %  
Jednodenní výlet bez přenocování2027,78 %25 %  
Nejsem návštěvník/turista, ale žiji zde (místní obyvatel)1926,39 %23,75 %  
4 a více dnů1216,67 %15 %  

Graf

4. Jaký byl hlavní důvod návštěvy této destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Turistika, sport3260,38 %40 %  
Odpočinek a relaxace713,21 %8,75 %  
Poznání713,21 %8,75 %  
Návštěva příbuzných, známých23,77 %2,5 %  
Chataření23,77 %2,5 %  
Pracovní důvody23,77 %2,5 %  
Jiné11,89 %1,25 %  

Graf

5. Jakou formu ubytování jste využil/a při Vašem pobytu v destinaci

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřenocoval/a jsem zde1630,19 %20 %  
Penzion1222,64 %15 %  
Hotel1222,64 %15 %  
Ubytování u rodiny/známých47,55 %5 %  
Ubytování v kempu – stan/chatka/karavan35,66 %3,75 %  
Pronájem samostatných objektů – byty, chaty, chalupy23,77 %2,5 %  
Jiné23,77 %2,5 %  
Chatová osada11,89 %1,25 %  
Turistická ubytovna11,89 %1,25 %  

Graf

6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přírodní atraktivity (např. hory, vodní plochy, jeskyně, přírodní rezervace, přírodní památky)4.2831.033
Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, rozhledny, lidová architektura, historická centra měst)3.6231.027
Ubytování (možnosti a úroveň ubytovacích zařízení)3.661.13
Stravování (možnosti a úroveň stravovacích zařízení)3.5851.111
Společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, konání plesů, letní večery, adrenalinové zážitky, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)3.1510.694
Dopravní dostupnost do místa3.2261.42
Místní doprava (silniční a železniční síť, parkovací plochy)3.1131.082
Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule, značení cyklostezek atd.)3.5280.891
Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb destinace, přehledy o stravování, ubytování, dopravě, možnost rezervace na webu atd.)3.2830.844
Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)4.0571.412
Image místa (dojmy, emoce, vnímání destinace)4.1891.059
Úroveň cen zboží a služeb v destinaci3.4721.155
Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)3.4721.004
Pocit bezpečí (kriminalita, terorismus, přírodní katastrofy, záchranný zdravotní systém)4.0941.104
Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)4.0381.093
Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)3.660.904
Unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, specifické akce, odlišnost od jiných oblastí)3.6421.173
Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklos-tezky, běžkařské stopy, lyžařské sjezdovky, aqvaparky, koupaliště, lanová centra)3.1890.681
Respektování udržitelného rozvoje destinace (šetrná výstavba infrastruktury, ochrana kulturního dědictví, ochrana životního prostředí, příležitost pracovních míst, podpora místních ekonomik)3.4150.847
Možnost aktivně využívat venkovskou turistiku (možnosti jízdy na koni, staráni se o zvířata, pobyt na ekologicky hospodařících farmách, kvalita a dostupnost BIO produktů)3.2640.836

Graf

7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přírodní atraktivity (např. hory, vodní plochy, jeskyně, přírodní rezervace, přírodní památky)4.5470.889
Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, rozhledny, lidová architektura, historická centra měst)3.8871.497
Ubytování (možnosti a úroveň ubytovacích zařízení)3.8491.336
Stravování (možnosti a úroveň stravovacích zařízení)3.9621.093
Společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, konání plesů, letní večery, adrenalinové zážitky, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)2.8491.562
Dopravní dostupnost do místa3.7921.183
Místní doprava (silniční a železniční síť, parkovací plochy)3.7171.109
Dostupnost a kvalita informací - Turistická informační centra, orientační tabule, značení cyklostezek atd.3.7741.232
Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb destinace, přehledy o stravování, ubytování, dopravě, možnost rezervace na webu atd.)3.5281.419
Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)3.6231.254
Image místa (dojmy, emoce, vnímání destinace)3.9061.293
Úroveň cen zboží a služeb v destinaci3.5851.262
Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)3.7551.393
Pocit bezpečí (kriminalita, terorismus, přírodní katastrofy, nemoci, zá-chranný zdravotní systém)4.0191.151
Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)4.3210.935
Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)3.9620.867
Unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, specifické akce, odlišnost od jiných oblastí)3.6421.287
Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklos-tezky, běžkařské stopy, lyžařské sjezdovky, aqvaparky, koupaliště, lanová centra)3.0751.315
Respektování udržitelného rozvoje destinace (šetrná výstavba infrastruktury, ochrana kulturního dědictví, ochrana životního prostředí, příležitost pracovních míst, podpora místních ekonomik)3.3581.324
Možnost aktivně využívat venkovskou turistiku (možnosti jízdy na koni, staráni se o zvířata, pobyt na ekologicky hospodařících farmách, kvalita a dostupnost BIO produktů)2.661.621
Certifikace služeb v destinaci (např. systém hvězdiček ubytovacích zařízení, logo cyklistické vítání – označení cyklostezek, označení regionálních produktů, logo Czech Specials – označení pro certifikované restaurace, ekologické certifikáty)2.6791.539

Graf

8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ocertifikovaná zařízení poskytují vyšší kvalitu služeb než zařízení bez certifikace2.9250.862
Moje spokojenost s kvalitou služeb poskytovaných ocertifikovaným zařízením je vyšší, než u zařízení bez certifikace2.9810.698
Horskou destinaci Beskydy budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.4.0191.188
Plánuji se do destinace znovu vrátit4.2081.372
V destinaci jsem byl celkově velmi spokojen4.2830.92

Graf

9. Kolikrát jste již navštívil/a horskou oblast Beskydy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 a vícekrát3158,49 %38,75 %  
2-3 krát1426,42 %17,5 %  
1 krát815,09 %10 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5467,5 %67,5 %  
Muž2632,5 %32,5 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-302835 %35 %  
18-232328,75 %28,75 %  
31-40810 %10 %  
51-6078,75 %8,75 %  
41-5067,5 %7,5 %  
61-7056,25 %6,25 %  
Méně než 1822,5 %2,5 %  
71 a výše11,25 %1,25 %  

Graf

12. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4151,25 %51,25 %  
Středoškolské3442,5 %42,5 %  
Základní33,75 %3,75 %  
Vyučen/a22,5 %2,5 %  

Graf

13. Ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3948,75 %48,75 %  
Zaměstnaný, zaměstnavatel, OSVČ3037,5 %37,5 %  
V důchodu810 %10 %  
Na mateřské/rodičovské dovolené33,75 %3,75 %  

Graf

14. Kraj republiky, ve kterém současně bydlíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský2328,75 %28,75 %  
Praha1215 %15 %  
Středočeský911,25 %11,25 %  
Jihomoravský911,25 %11,25 %  
Zlínský911,25 %11,25 %  
Olomoucký56,25 %6,25 %  
Vysočina45 %5 %  
Královehradecký33,75 %3,75 %  
Pardubický22,5 %2,5 %  
Ústecký22,5 %2,5 %  
Liberecký11,25 %1,25 %  
Slovenská republika11,25 %1,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak dlouho trvala Vaše poslední návštěva horské oblasti Beskydy?

  • odpověď Jednodenní výlet bez přenocování:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřenocoval/a jsem zde na otázku 5. Jakou formu ubytování jste využil/a při Vašem pobytu v destinaci

4. Jaký byl hlavní důvod návštěvy této destinace?

  • odpověď Turistika, sport:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ubytování (možnosti a úroveň ubytovacích zařízení)=4 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).

6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).

  • odpověď Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=4:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plánuji se do destinace znovu vrátit=4 na otázku 8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
  • odpověď Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=5:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
  • odpověď Přírodní atraktivity (např. hory, vodní plochy, jeskyně, přírodní rezervace, přírodní památky)=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, rozhledny, lidová architektura, historická centra měst)=5 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).

7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)

  • odpověď Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb destinace, přehledy o stravování, ubytování, dopravě, možnost rezervace na webu atd.)=4 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Respektování udržitelného rozvoje destinace (šetrná výstavba infrastruktury, ochrana kulturního dědictví, ochrana životního prostředí, příležitost pracovních míst, podpora místních ekonomik)=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
  • odpověď Místní doprava (silniční a železniční síť, parkovací plochy)=4:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklos-tezky, běžkařské stopy, lyžařské sjezdovky, aqvaparky, koupaliště, lanová centra)=4 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
  • odpověď Přírodní atraktivity (např. hory, vodní plochy, jeskyně, přírodní rezervace, přírodní památky)=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, konání plesů, letní večery, adrenalinové zážitky, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)=4 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dopravní dostupnost do místa=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, specifické akce, odlišnost od jiných oblastí)=5 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 a více dnů na otázku 3. Jak dlouho trvala Vaše poslední návštěva horské oblasti Beskydy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)=5 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost aktivně využívat venkovskou turistiku (možnosti jízdy na koni, staráni se o zvířata, pobyt na ekologicky hospodařících farmách, kvalita a dostupnost BIO produktů)=1 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, rozhledny, lidová architektura, historická centra měst)=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Místní doprava (silniční a železniční síť, parkovací plochy)=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Respektování udržitelného rozvoje destinace (šetrná výstavba infrastruktury, ochrana kulturního dědictví, ochrana životního prostředí, příležitost pracovních míst, podpora místních ekonomik)=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horskou destinaci Beskydy budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=5 na otázku 8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plánuji se do destinace znovu vrátit=5 na otázku 8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image místa (dojmy, emoce, vnímání destinace)=4 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní atraktivity (např. hory, vodní plochy, jeskyně, přírodní rezervace, přírodní památky)=5 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stravování (možnosti a úroveň stravovacích zařízení)=4 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)
  • odpověď Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)=5:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň cen zboží a služeb v destinaci=5 na otázku 7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)

8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

  • odpověď Moje spokojenost s kvalitou služeb poskytovaných ocertifikovaným zařízením je vyšší, než u zařízení bez certifikace=3:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost aktivně využívat venkovskou turistiku (možnosti jízdy na koni, staráni se o zvířata, pobyt na ekologicky hospodařících farmách, kvalita a dostupnost BIO produktů)=4 na otázku 6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).
  • odpověď Plánuji se do destinace znovu vrátit=5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horskou destinaci Beskydy budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=5 na otázku 8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
  • odpověď V destinaci jsem byl celkově velmi spokojen=5:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horskou destinaci Beskydy budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=5 na otázku 8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

13. Ekonomická aktivita

  • odpověď Student:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-23 na otázku 11. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil/a jste již někdy horskou oblast Beskydy?

3. Jak dlouho trvala Vaše poslední návštěva horské oblasti Beskydy?

4. Jaký byl hlavní důvod návštěvy této destinace?

5. Jakou formu ubytování jste využil/a při Vašem pobytu v destinaci

6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).

7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)

8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

9. Kolikrát jste již navštívil/a horskou oblast Beskydy?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Nejvyšší dosažené vzdělání

13. Ekonomická aktivita

14. Kraj republiky, ve kterém současně bydlíte

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil/a jste již někdy horskou oblast Beskydy?

3. Jak dlouho trvala Vaše poslední návštěva horské oblasti Beskydy?

4. Jaký byl hlavní důvod návštěvy této destinace?

5. Jakou formu ubytování jste využil/a při Vašem pobytu v destinaci

6. Na škále 1 – 5 vyjádřete svou spokojenost s následujícími faktory kvality horské destinace (1 - zcela nespokojen/a, 2 - spíše nespokojen/a, 3 - ani spoko-jen/a ani nespokojen/a, 4 - spíše spokojen/a, 5 - velmi spokojen/a).

7. Na škále 1 – 5 uveďte, jak je pro Vás při hodnocení kvality destinace následující faktor důležitý (1 - zcela nedůležitý, 2 - spíše nedůležitý, 3 - neutrální, 4 - spíše důležitý, 5 - velmi důležitý)

8. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícím tvrzením (1 – zcela nesouhlasím 2 – spíše nesouhlasím 3 – nevím 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

9. Kolikrát jste již navštívil/a horskou oblast Beskydy?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Nejvyšší dosažené vzdělání

13. Ekonomická aktivita

14. Kraj republiky, ve kterém současně bydlíte

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šimečková, S.Spokojenost návštěvníků - Beskydy (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://spokojenost-navstevniku-besk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.