Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami Národní lékařské knihovny

Spokojenost se službami Národní lékařské knihovny

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Lesenková
Šetření:15. 02. 2012 - 15. 03. 2012
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení uživatelé,
věnujte, prosím, 5-10 minut vyplnění dotazníku, který má sloužit ke zjištění spokojenosti s našimi službami. Naší snahou je mít spokojené uživatele, kteří se k nám rádi vracejí, a proto bychom rádi znali právě Váš názor, který nám může významně pomoci najít a odstranit naše případné nedostatky.
Dotazník je určen registrovaným i neregistrovaným uživatelům NLK a je anonymní. 
PhDr. Helena Bouzková, ředitelka NLK

Odpovědi respondentů

1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mimo NLK3338,82 %17,84 %  
Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)2630,59 %14,05 %  
Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)1011,76 %5,41 %  
Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)67,06 %3,24 %  
Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)67,06 %3,24 %  
Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)22,35 %1,08 %  
Rešerše (Sokolská 54)22,35 %1,08 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 608646,49 %46,49 %  
22 - 307641,08 %41,08 %  
starší než 60137,03 %7,03 %  
15 - 21105,41 %5,41 %  

Graf

3. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14276,76 %76,76 %  
Muž4323,24 %23,24 %  

Graf

4. Uživatelská skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Lékař / zubní lékařotázka č. 5, Farmaceutotázka č. 6, Nelékař nebo jiný odborníkotázka č. 7, Studentotázka č. 8, Laikotázka č. 11, Jinéotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student6836,76 %36,76 %  
Nelékař nebo jiný odborník5328,65 %28,65 %  
Jiné3217,3 %17,3 %  
Lékař / zubní lékař168,65 %8,65 %  
Laik147,57 %7,57 %  
Farmaceut21,08 %1,08 %  

Graf

5. Postgraduální vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Se získanou specializační přípravou1062,5 %5,41 %  
Ve specializační přípravě637,5 %3,24 %  

Graf

6. Postgraduální vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Se získanou specializační přípravou2100 %1,08 %  

Graf

7. Postgraduální vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Se získanou specializační přípravou3973,58 %21,08 %  
Ve specializační přípravě1426,42 %7,57 %  

Graf

8. Obor studia

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠ jiné2333,82 %12,43 %  
VŠ zdravotnické2029,41 %10,81 %  
VŠ lékařské1826,47 %9,73 %  
VOŠ zdravotnické34,41 %1,62 %  
SOŠ22,94 %1,08 %  
VOŠ jiné11,47 %0,54 %  
VŠ farmaceutické11,47 %0,54 %  

Graf

9. Program studia

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářské3855,88 %20,54 %  
magisterské1725 %9,19 %  
doktorské57,35 %2,7 %  
navazující57,35 %2,7 %  
středoškolské22,94 %1,08 %  
vyšší odborné11,47 %0,54 %  

Graf

10. Jaká je Vaše profese?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
knihovnice1237,5 %6,49 %  
knihovník825 %4,32 %  
026,25 %1,08 %  
-26,25 %1,08 %  
právník26,25 %1,08 %  
dokumentátor13,13 %0,54 %  
pracovník lékařské knihovny13,13 %0,54 %  
odborný knihovník13,13 %0,54 %  
Specializovaná knihovnice - lékařská knihovna13,13 %0,54 %  
vrchní ministerský rada13,13 %0,54 %  
ostatní odpovědi právník mzd 13,13 %0,54 % 

Graf

11. Jak často využíváte služeb Národní lékařské knihovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za měsíc5630,27 %30,27 %  
Nepravidelně5027,03 %27,03 %  
Jednou za týden3720 %20 %  
Vícekrát týdně3116,76 %16,76 %  
Jednou za čtvrt roku105,41 %5,41 %  
Jednou za půl roku10,54 %0,54 %  

Graf

12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)0.9460.7
Rešerše (Sokolská 54)0.6220.711
Mezinárodní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 54)0.4540.615
Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)0.7730.673
Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)0.6540.54
Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)0.5140.574
Objednávky a distribuce kopií časopisů (Sokolská 31)0.6590.906
Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)0.5240.768

Graf

13. Co byste doporučil/a v provozech knihovnicko-informačních služeb NLK změnit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

.

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Asi nic já jsem spokojena

Fyzicky NLK nenavštěvuji, ale určitě bych vám přála krásnou budovu se všemi vymoženostmi, na které si jen knihovník pomyslí.

Jsem spokojená se vším. Vždy mi bylo vyhověno.

Jsem spokojená, neměnila bych nic. Využívám služeb MVS pro knihovny a vždy jsem se setkala s ochotou a vstřícností.

Jsem spokojená.

Jsem spokojená.

jsem zcela spokojena

jsme spokojeni

Kromě čítárny časopisů služby NLK přímo nevyužívám, využívám je prostřednictvím služeb svéhu knihovny ústavu - ZÚ se sídlem v Ostravě

Lepší dostupnost počítaču a internetu ve studovně

Lepší vybavení PC

Lepší vyhledávání v MEDVIKU /lepší podrobnější filtr/ vyjde vždy velké množství zahraničních článků a trvá dlouho, než se najde natř. kniha, pokud nevím autora či nehledám konkretního autora./

Modernější a ne tak stísněné prostory.

momentálně mne nic nenapadá

Momentálně nic, snad jen přemístit školení a semináře do větších prostor.

Možnost objednat knihy z jiných provozoven v rámci jednoho informačního systému.

Myslím si, že je knihovna velmi dobře vedená. Jedinou věc, která mi vadí je, že na některé knížky čekání dlouho a jejch ma počet kusů.

navštěvuji pouze ovi

Nedoporučuji změnit nic. Naše knihovna je se službami velmi spokojena.

nehodnotím protože jsem tyto služby zatím nevyužilajin

Nehodocené jsem ještě nevyužila

nemam cas

nemám doporučení

nemám zatím žádné připomínky

nerušit časopisy

nevím

nevím, je to ostuda, ale ještě jsem u vás nebyla :)

nevím,zřejmě nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mne nenapadá

Nic.

o

o ničem nevím - spokojenost

o ničem nevím, NLK využívám krátce

otevírací hodiny v sobotu dopoledne

Podstatné urychlení kopií z depozita- zajistit pokud možno zasílání elektronicky Zajišťovat články které nejsou v katalogu VPK, ale jsou ve fondu NLK prostřednictvím VPK

Pokud není na knihu rezervace, možnost knihu prodloužit /např. přes internet/ Zobrazení na osobním účtu dobu, do kdy je kniha vypůjčená.

proc mizi zabehnute lekarske casopisy z regalu?

prodlužování výpůjček pomocí internetové aplikace

přehlednější přehled/výpis výpůjček

rozsah a způsob vyřizování služeb bez připomínek

Rozšířit nabídku tištěných periodik a databází k přístupům do online časopisů.

rozšířit studijní prostory

Rychlejší vyřízení kopií článků z časopisů NLK (MVS).

S ostatními službami nemám zkušenosti

Se službami NLK jsme velmi spokojeni.

Se stávající formou spolupráce jsme spokojeni.

se vším jsem spokojená

služby jsou dostačující

Služby se mi zdají pro mé potřeby dostačující.

Služby vyhovují. /na MZČR/

Snad jen širší nabídku odborných časopisů, děkuji.

Tyto služby nevyužívám

umožnit nákup článků přes intrnet jako službu VLK

V Nlk by mohlo být více počítačů.

V protokole knih lepší místo na prezenční studium. Nosím si knihy na čítárny časopisů, kde se lépe studuje.

V současné době nemám žádné připomínky.

Větší nabídku časopisů i zahraničních.

větší prostory pro studovnu ovi více odb. literatury - knihy, časopisy, právnické, ekonomické, sociologické

Vice pocitacu pro ctenare v Sokolske 31 (v citarne i vypujcnim protokole). Ve vypujcnim protokole casopisu umistit na pult zvonek (po vzoru hotelovych recepci), aby bylo jak upozornit knihovniky schovane ve vedlejsi kancelari na nasi pritomnost:-)

Více zahraničních časopisů

volný výběr z regálů jako v městské knihovně

vše v pořádku

Vybavit modernější tiskárnou k rychlejšímu tisku dokumentů (pomalé načítání tisku v DK Kramerius)

Vypůjčování časopisů nejen prezenční formou, alei formou absenční.

Využila jsem dosud pouze výpůjční protokol knih, ostatní služby proto nemohu hodnotit /platí i pro další otázku/

Vzhledem k tomu, že jsem zaměstnána v období zejména letních prázdnin mi činí potíže dostavit se do NLK v rámci omezených otevíracích hodin. Alespoň jeden den v týdnu by mohlo být otevřeno do cca 18hodin.

Zavést zvonek do výpůjčního protokolu časopisů, aby člověk nemusel pokaždé 'kašlat', když přijde.

Zdá se nám nesmyslné zasílání faktury ke každé xerokopii, stačilo by zaslání faktury za určité období (jednou za měsíc nebo čtvrt roku).

Znám jen službu MVS a ta je vynikající. Děkuji

Způsob prodlužování knih

Zvýšit množství dostupných čsopisů - lze uhradit i násobným zvýšením poplatků - pracující to určitě hradí z grantů.

14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výpůjční služba prezenční (do studovny)0.9140.663
Výpůjční služba absenční (mimo budovu NLK)1.0050.676
Možnost internetového vyhledávání v databázích v budovách NLK0.9620.663
Možnost internetového vyhledávání v databázích mimo NLK (vzdálený přístup)10.778
Národní meziknihovní výpůjční služba0.6650.677
Mezinárodní meziknihovní výpůjční služba0.40.51
Objednávky a distribuce kopií0.7410.679
Rešerše0.6380.523
Poradenství poskytované knihovníkem (referenční služby)0.8430.424

Graf

15. Máte nějaká doporučení , která mohou ovlivnit kvalitu knihovnicko-informačních služeb?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

.

...

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1. Zvýšený "dohled nad návštěvníky "- někteří vrací časopisy do polic a zpřehází chronologii jednotlivých čísel 2. Zachovat standardnější vkládání jednotlivých periodik do polic - častější změny / posuny vyžadují více času na vyhledávání. Více frekventovaná periodika dle možností umístovat cca do "výše očí" 3. Zásadní: mít průběžně aktualizovaný seznam odebíraných periodik, ukončená periodika označit na policích 4. Občasné "odebírání " již vystavených periodik pro jejich další zpracování v rámci NLK občas trvá neúměrně dlouho - několik týdnů - a chybí upozornění na tuto skutečnost.

bez připomínek

bohužel ne

jedině snad to, aby to ony pracovníky bavilo :)

Jen tak dál.

Jsem spokojená

Jsem spokojená se stávajícími službami

Knihovnický servis je na velmi vysoké úrovni

Možnost prodloužit vypůjčené knihy po přihlášení na www.medvik.cz a ne pouze emailem či telefonicky. Zkrátit dobu čekání na knihu, když si ji objednávám až v NLK /několikrát jsem čekala 15-20 minut než byla kniha poslána ze skladu/.

nalupovat více právnické literatury do OVI

navýšit odběr elektronicky dostupných zdrojů

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, kvalita mi připadá dobrá

ne,nemám

Ne.

ne.

Ne.

Nedostupnost starších ročníků časopisů v depozitářích je zoufalá.

nejnovější časopisy se objevují poměrně pozdě školení by určitě neměla probíhat v čítárně časopisů - ve stejné budově je koneckoců dole sál...

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

NEMÁM

nemám

nemám

nemám dodporučení

Nemám.

Nemám.

Nemám.

Nemám. Byla jsem vždy spokojena.

Nemáme, protože jsme s kvalitou poskytovaných služeb velmi spokojeni.Velice dobrá spolupráce je s oddělením MVS.

Nevím

Nevím

nevím

Nevím.

nic

nikoliv

NLK využívám krátce

o

odběr časopisů PTA Heute, ÖAZ, DAZ

Oddělené místnosti pro studenty a kanceláře poradenská činnost k jednotlivým oddělením.

Pokud budou časopisy, kvalita bude stoupat

postrádám novější MERCK IDEX: brevíře medical tribune REPETITORIUM GYNEKOLOGIE: Kolařík, Halaška, Feyreisl PREVENTIVNÍ MEDICINA: Fait, Vráblík, Češka KOMPEDIUM GYNEKOLOGICKÝCH OPERACÍ: Macků periodika: NATURE (UK), Am. J. Med. (USA)

rozšířit nabídku právnických časopisů

S kvalitou služeb a přístupem pracovníků na pracovišti MZ, Palackého nám. 4. jsm velmi spokojena, výborná úroveň, ochota, rozsah nabízených služeb.

S kvalitou služeb jsem velmi spokojená. /na MZČR/ Děkuji!

Špatné je, že se neustále omezuje nejen přímá dostupnost časopisů, ale i jejich dostupnost online bez zvláštních poplatků.

Takováto knihovna by si zasloužila možná větší prostory, s možností oddělených studijních boxů, aby jeden student nerušil nikterak druhého, místnost s větším přístupem světla denního - jen umělé osvětlení není zcela zdravé. Modernější a větší pojetí by se jistě hodilo pro řešení šaten WC, apod. Co se týká jednání všech zaměstnanců - mohu hodnotit jen výpůjčky knih a odd. rešeršního - zaslouží si výbornou! S nabídkou služeb jsem spokojena.

Umožnit vzdálený přístup k prohlížení dokumentů pro vědecké pracovníky mimo Prahu

V době prázdninového provozu bych přivítala, kdyby 1 den v týdnu byla knihovna v provozu déle, aby bylo možné ji navštívit i po procovní době, např. do 18 hod. Velmi oceňuji ochotu a vstřícný přístup zaměstnanců NLK / výpůjční protokol knihy, Sokolská 54. /

V obou vypujcnich protokolech neni prilis klidu ke studiu. Vadi mi absence volneho vyberu knih (lekarskou beletrii nepocitam) a skutecnost, ze vetsina fondu je dostupna az s 1-dennim az tydennim zpozdenim. Ale uznavam, ze v soucasnych prostorach s tim nic delat nejde.

Větší konfort při získávaní kopií z časopiseckého fondu knihovny - podstatně urychlit získávání kopii Sice to nepatří do tohoto oddílu, ale nedá mi ,neocenit vynikají práci p. Štiborové, a všech , co pracuji v odděl. rešerší

Více počítačů do čítárny časopisů.

vracení knih kdykoliv do nějakého kontejneru, prodlužování po internetu

Vše OK

Vzásadě nemám sničím problém. S ochotou zaměstnanců jsem spokojená a služeb využívám ráda.

zasílání dokumentů v pdf

zjednodušit vyhledávání na webu přihlášení na svůj účet

zlepšit vzhled studovny

Zvýšit délku absenčního vypůjčení učebnic.

žádná

žádná, spokojenost

16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)0.8490.615
Rešerše (Sokolská 54)0.5030.434
Mezinárodní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 54)0.3840.485
Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)0.6760.5
Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)0.5680.397
Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)0.4920.499
Objednávky a distribuce kopií časopisů (Sokolská 31)0.5410.54
Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)0.4320.483

Graf

17. Jak hodnotíte prostory knihovny pro potřeby Vašeho studia a učení? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)1.2051.406
Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)0.870.967
Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)0.7840.861
Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR (Palackého nám. 4)0.5461.156

Graf

18. Jak hodnotíte technická zařízení určená pro přístup k informacím?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný7238,92 %38,92 %  
výborný6434,59 %34,59 %  
dobrý4122,16 %22,16 %  
dostatečný63,24 %3,24 %  
nedostatečný21,08 %1,08 %  

Graf

19. Jak hodnotíte sociální zázemí knihovny? (přístup do knihovny, šatna, WC)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6334,05 %34,05 %  
výborný5730,81 %30,81 %  
chvalitebný5127,57 %27,57 %  
dostatečný126,49 %6,49 %  
nedostatečný21,08 %1,08 %  

Graf

20. Co byste doporučil/a v prostorách NLK změnit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

.

...

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1-2 počítače s katalogem

automat na kávu

bez návrhu, v NLK se zdržuji minimálně

Bohužel, knihovnu neznám, nemůžu ani hodnotit ani doporučovat

bufet, šatna

dlouhá doba dodání ze skladů

Dlouhodobě nefunkční WC - řešit

je to asi otázka financí a priorit NLK

jistě by mohly mít k dispozici víc místa, soukromí pro studium prezenčních výtisků, dva kopírovací stroje... nicméně jsem se službami spokojená i v tomto "hávu" ;-)

lepsi vzduch, zejmena v letnich mesicich

lepší informovanost pracovníků tel.ústředny.

Lepší sociální zařízení

Lepší sociální zařízení

lepší vybavenost toalety - tekoucí voda, pomůcky na hygienu rukou (mýdlo tekoucí, dezinfekce na ruce, jednorázové papírové utěrky) - toto považuji za velký nedostatek lepší značení různých oddělení a prostor

Mohla by zde být větší studovana, která by byla odhlučněná, studující by nebyl rušen dalšími příchozími do knihovny, kteří si jdou pouze vypůjčit /vrátit/ knihy.

mové kopírovací stroje

Nápojový automat

Nedostatek nových titulů tištěných periodik

nehodnotím

nemám doporučení

neměnit

neměnit

nemohu hodnotit - jsem vzdálený uživatel

nemohu se vyjádřit, nevyužívám NLK v prostorách budov NLK

nepříjemný vrátný

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím, je to ostuda, ale ještě jsem u vás nebyla :)

Nevím, pracuji s NLK pouze online (formuláře, email).

Nevím, využívám MVS - jsem spokojená.

Nevím.

neznám prostory

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic mne nenapadá.

nic, vše mi přijde dostačující.

Nic.

nové PC a lepší WC

o

odhlučnit, moderní PC, čistota na WC

oživit prostor, na zdi např. plakáty, novinky, info o nových knihách, aktivitách knihovny, nebo odborných akcích, a měnit to.

Pokud bych hodně přemýšlela, pak mít umyvadlo rovnu na WC.. ale to je drobnost.

Prostory jsou v klasickém domě z počátku 20. stol. Na tuto úroveň je vybavení zcela luxusní a zcela nadstandardní

prostory neodpovídají provozu knihovny

Prostory se mi zdají velmi stísněné.

Příjemnější prostředí - více barev

rozšířit studovnu ovi

rozšířit studovnu ovi, výkonnější pc

spojit služby do jedné budovy, lepší prostory pro studovnu a popřípadě knihy v regálech bez objednání

školící místnosti

uDĚLAT ŠATNU, H2O v WC

upravit prostory a technické vybavení OVI

V protokole knih více klidu ke studiu presenčních publikací.

V rámci LD instalovat na vhodném místě nápojový automat - káva, čaj.

V soucasnych prostorach nemaji zmeny cenu, knihovna potrebuje presidlit do jednoho velkeho objektu, kam by se sestehoval i veskery fond. Bud sehnat penize na novostavbu po vzoru NTK (resenim by mozna byly dotace z fondu EU), nebo ziskat nejakou nevyuzivanou budovu (napada me Invalidovna v Karline, je to sice zatopova oblast, ale Praha uz by mela byt chranena i pred vetsi povodni nez byla ta 500-leta v r. 2002, takze uz by to nemuselo vadit). Bez noveho sidla budou vsechny zmeny jen kosmeticke a knihovna se nikam neposune.

ve stávajících prostorách asi moc měnit nejde

Větší studovna s možností připojení wi-fi /nejsem si zcela jista že to jde/ vice oddělena od výpůjčního protokolu z důvodu většího klidu pro studium.

více literatury

Více prostoru ke studiu, "mini kavárna" automat na kávu

více toalet

Vím, že v Sokolské 54 jsou omezené prostory - tudíž méně prostoru, kde by bylo ticho a klid. Proto spíše využívám studoven UK nebo NK.

viz odpověď bod 13

vlastní sociální zařízení nedostatečné technické vybavení

Vzhledem k minimu času, které v knihovně strávíme při vyzvedávání/vracení MVS nemůžeme dostatečně zhodnotit.

Zachovat knihovnu na MZČR Palackého nám.4.

Zachovat, event. rozšířit pracoviště na MZ, Palackého nám. 4

Zcela vyhovující - nic bych neměnila

Ze současných prostor knihovny se asi více vytěžit nedá.

Zkulturnění vstupních prostorů.

Zlepšit prostředí studovny

Zlepšit prostředí studovny a čítárny.

změnit přístup do Sokolské 31, ponurá chodba a pár informačních cedulí

zřejmě větší prostory

zvětšit a zajistit větší klid v knihách

Zvětšit prostor pro prezenční studium knih

21. Internetové stránky knihovny mi umožňují orientaci ve službách a zdrojích NLK?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8445,41 %45,41 %  
spíše souhlasím7440 %40 %  
nevím189,73 %9,73 %  
spíše nesouhlasím94,86 %4,86 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk

  • odpověď 22 - 30:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠ zdravotnické na otázku 8. Obor studia

4. Uživatelská skupina

  • odpověď Jiné:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
  • odpověď Lékař / zubní lékař:
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se získanou specializační přípravou na otázku 5. Postgraduální vzdělání
  • odpověď Nelékař nebo jiný odborník:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve specializační přípravě na otázku 7. Postgraduální vzdělání
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se získanou specializační přípravou na otázku 7. Postgraduální vzdělání
  • odpověď Student:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠ jiné na otázku 8. Obor studia
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠ lékařské na otázku 8. Obor studia
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bakalářské na otázku 9. Program studia
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi magisterské na otázku 9. Program studia
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠ zdravotnické na otázku 8. Obor studia

12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

  • odpověď Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Objednávky a distribuce kopií časopisů (Sokolská 31)=0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
  • odpověď Rešerše (Sokolská 54)=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rešerše (Sokolská 54)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=0:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Uživatelská skupina
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)=0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
  • odpověď Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
  • odpověď Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=1 na otázku 17. Jak hodnotíte prostory knihovny pro potřeby Vašeho studia a učení? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 21 na otázku 2. Věk
  • odpověď Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)=1:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)=1 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

  • odpověď Možnost internetového vyhledávání v databázích v budovách NLK=0:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
  • odpověď Národní meziknihovní výpůjční služba=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mezinárodní meziknihovní výpůjční služba=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Národní meziknihovní výpůjční služba=2:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)=2 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Výpůjční služba prezenční (do studovny)=0:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?

16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

  • odpověď Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní meziknihovní výpůjční služba (Sokolská 31)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi magisterské na otázku 9. Program studia
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní meziknihovní výpůjční služba=0 na otázku 14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Objednávky a distribuce kopií časopisů (Sokolská 31)=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Objednávky a distribuce kopií časopisů (Sokolská 31)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Rešerše (Sokolská 54)=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rešerše (Sokolská 54)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rešerše=0 na otázku 14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Rešerše (Sokolská 54)=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rešerše (Sokolská 54)=1 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=0:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Uživatelská skupina
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=1 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)=0:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Uživatelská skupina
  • odpověď Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=1 na otázku 17. Jak hodnotíte prostory knihovny pro potřeby Vašeho studia a učení? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠ zdravotnické na otázku 8. Obor studia
  • odpověď Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 21 na otázku 2. Věk
  • odpověď Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)=1:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4)=1 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

17. Jak hodnotíte prostory knihovny pro potřeby Vašeho studia a učení? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

  • odpověď Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=0:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Uživatelská skupina
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studovna a čítárna časopisů (Sokolská 31)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
  • odpověď Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)=0:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihovnice na otázku 10. Jaká je Vaše profese?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol časopisy (Sokolská 31)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Uživatelská skupina
  • odpověď Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol Ministerstva zdravotnictví ČR OVI (Palackého nám. 4) na otázku 1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0 na otázku 12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výpůjční protokol knihy (Sokolská 54)=0 na otázku 16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Uživatelská skupina

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník

2. Věk

3. Pohlaví

4. Uživatelská skupina

5. Postgraduální vzdělání

8. Obor studia

9. Program studia

10. Jaká je Vaše profese?

11. Jak často využíváte služeb Národní lékařské knihovny?

12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

13. Co byste doporučil/a v provozech knihovnicko-informačních služeb NLK změnit?

14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

15. Máte nějaká doporučení , která mohou ovlivnit kvalitu knihovnicko-informačních služeb?

16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

17. Jak hodnotíte prostory knihovny pro potřeby Vašeho studia a učení? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

18. Jak hodnotíte technická zařízení určená pro přístup k informacím?

19. Jak hodnotíte sociální zázemí knihovny? (přístup do knihovny, šatna, WC)

20. Co byste doporučil/a v prostorách NLK změnit?

21. Internetové stránky knihovny mi umožňují orientaci ve službách a zdrojích NLK?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Označte provoz, ve kterém vyplňujete tento dotazník

2. Věk

3. Pohlaví

4. Uživatelská skupina

5. Postgraduální vzdělání

8. Obor studia

9. Program studia

10. Jaká je Vaše profese?

11. Jak často využíváte služeb Národní lékařské knihovny?

12. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé provozy knihovnicko-informačních služeb NLK z hlediska jejich nabídky: (hodnotíte, jak jste spokojeni s rozsahem a druhy služeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

13. Co byste doporučil/a v provozech knihovnicko-informačních služeb NLK změnit?

14. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb Národní lékařské knihovny ? (hodnotíte, jaký vliv mají služby v knihovně na uspokojení vašich studijních či vzdělávacích potřeb) 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

15. Máte nějaká doporučení , která mohou ovlivnit kvalitu knihovnicko-informačních služeb?

16. Jak hodnotíte ochotu knihovníků pomoci, nevíte-li, jak vyhledat nebo získat, co potřebujete? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

17. Jak hodnotíte prostory knihovny pro potřeby Vašeho studia a učení? 1 - výborné, 5 - velmi špatné, 0 - nehodnotím

18. Jak hodnotíte technická zařízení určená pro přístup k informacím?

19. Jak hodnotíte sociální zázemí knihovny? (přístup do knihovny, šatna, WC)

20. Co byste doporučil/a v prostorách NLK změnit?

21. Internetové stránky knihovny mi umožňují orientaci ve službách a zdrojích NLK?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lesenková, E.Spokojenost se službami Národní lékařské knihovny (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-nlk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.