Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost občanů s úředníky
Spokojenost občanů s úředníky
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Šulová |
---|---|
Šetření: | 27. 08. 2015 - 10. 09. 2015 |
Počet respondentů: | 42 |
Počet otázek (max/průměr): | 4 / 4 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 69,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem dotazníku je zjistit spokojenost občanů s úředníky při běžných návštěvách jaýchkoliv úřadů v České republice. Určen je jak pro občany navštěvující úřady k vyřízení svých osobních záležitostí, tak pro právnické osoby docházející na úřady k vyřízení svých pracovních záležitosí (zakázek).
Odpovědi respondentů
1. Na úřad docházím průměrně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x ročně a méně | 14 | 33,33 % | 33,33 % |
1x pololetí | 12 | 28,57 % | 28,57 % |
Častěji jak 1x měsíčně | 11 | 26,19 % | 26,19 % |
1x měsíčně | 5 | 11,9 % | 11,9 % |
2. Z důvodu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
osobního | 29 | 69,05 % | 69,05 % |
profesního | 13 | 30,95 % | 30,95 % |
3. Spokojenost s úředníky (známkování jako ve škole, 0-nedokážu posoudit):
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
chování úředníka | 2.381 | 1.474 |
odborná znalost | 2.357 | 1.849 |
vstřícnost | 2.333 | 1.794 |
rychlost práce | 2.667 | 2.175 |
plnění svých povinností v rámci pravomocí | 2.095 | 2.515 |
výkon práce úředníka jako služby veřejnosti | 2.571 | 1.959 |
ochota | 2.571 | 1.769 |
objektivnost | 2.071 | 2.019 |
schopnost komunikace | 2.19 | 1.821 |
poučení občana ze strany úředníka | 2.667 | 1.698 |
úrověň českého jazyka | 2 | 1.524 |
úprava písemností | 2.19 | 1.868 |
4. Stalo se mi někdy, že úředník byl (1-vždy, 2-často, 3-občas, 4-výjimečně, 5-nikdy):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ochotný | 2.357 | 1.468 |
vstřícný | 2.405 | 1.336 |
příjemný | 2.5 | 1.536 |
rychlý | 2.619 | 1.664 |
profesionální | 2.214 | 1.311 |
slušný | 1.952 | 1.379 |
hrubý | 3.952 | 1.617 |
urážlivý | 4.167 | 1.472 |
komunikativní | 2.238 | 1.086 |
povýšený | 3.262 | 1.86 |
neupravený | 3.881 | 1.581 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.