Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků RegioJetu na trase OSTRAVA - PRAHA (a zpět)

Spokojenost zákazníků RegioJetu na trase OSTRAVA - PRAHA (a zpět)

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Helena Zewdiová
Šetření:17. 02. 2012 - 05. 03. 2012
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):21 / 14.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava, Ekonomické fakulty, obor Marketing a obchod. Dotazník se zabývá spokojeností zákazníků společnosti RegioJet na trase OSTRAVA - PRAHA (a zpět). Získaná data budu dále zpracovávat ve své bakalářské práci.

Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám zabere asi 10 minut.
Předem Vám děkuji, Helena Zewdiová.

Odpovědi respondentů

1. Jel(a) jste již někdy žlutým vlakem společnosti RegioJet na trase Ostrava - Praha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9472,87 %72,87 %  
Ne3527,13 %27,13 %  

Graf

2. Jak často jezdíte žlutými vlaky společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně5962,77 %45,74 %  
Alespoň jednou měsíčně1920,21 %14,73 %  
Alespoň jednou týdně1111,7 %8,53 %  
Denně55,32 %3,88 %  

Graf

3. Myslíte si, že cena jízdenek do vlaků RegioJetu odpovídá kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela odpovídá5962,77 %45,74 %  
Spíše odpovídá2627,66 %20,16 %  
Spíše neodpovídá88,51 %6,2 %  
Zcela neodpovídá11,06 %0,78 %  

Graf

4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.2451.951
Čistota interiéru vlaku1.9681.478
Čistota toalet vlaku2.1382.055
Pohodlí1.9361.549
Vybavenost vagónů3.0112.351
Frekvence spojů2.4041.858
Rychlost2.2872.226
Bezpečnost1.9361.975
Dodržování časů příjezdů1.7661.052
Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách3.343.586
Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)3.2872.949

Graf

5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.8511.467
Čistota interiéru vlaku1.3940.792
Čistota toalet vlaku1.5431.291
Pohodlí1.6491.207
Vybavenost vagónů1.9041.533
Frekvence spojů3.2772.455
Rychlost2.171.439
Bezpečnost1.8721.686
Dodržování časů příjezdů1.5641.14
Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách2.5532.588
Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)1.5531.651

Graf

6. Ohodnoťte, prosím, ochotu a vstřícnost zaměstnanců RegioJetu.(1 = nejlepší; 7 = nejhorší )

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pracovníci u pokladen2.161.602
Stevardky a stevardi1.50.676
Personál prodávající občerstvení1.5320.653

Graf

7. V případě, že jste zakoupil(a) jízdní doklad u pokladny, jste spokojen(a) s otevírací dobou pokladen?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen(a)3853,52 %29,46 %  
Zcela spokojen(a)2535,21 %19,38 %  
Spíše nespokojen(a)79,86 %5,43 %  
Zcela nespokojen(a)11,41 %0,78 %  

Graf

8. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete jízdenky do vlaků RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes internet7478,72 %57,36 %  
U přepážky v nádražní budově1212,77 %9,3 %  
Na prodejně Student Agency77,45 %5,43 %  
Pomocí SMS11,06 %0,78 %  

Graf

9. Jste spokojen(a) s procesem rezervace jízdních dokladů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6367,02 %48,84 %  
Spíše ano2526,6 %19,38 %  
Ne55,32 %3,88 %  
Spíše ne11,06 %0,78 %  

Graf

10. Jste spokojen(a) s procesem následného nákupu jízdních dokladů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5760,64 %44,19 %  
Spíše ano3132,98 %24,03 %  
Spíše ne33,19 %2,33 %  
Ne33,19 %2,33 %  

Graf

11. V případě, že jste v otázkách číslo 9 a 10 odpověděl(a) „SPÍŠE NE“ a nebo „NE“, napište, jaký způsob rezervace nebo nákupu jízdních dokladů by Vám vyhovoval, případně co byste vylepšil(a) na stávajícím způsobu rezervace a nákupu jízdních dokladů.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

krátká doba rezervace, pomalé a nepřehledné internetové stránky, dříve to bývalo lepší

Špatný způsob platby - nemožnost zaplatit pomocí internet banking.

Zcela odrazující je nemožnost rezervace v exponovaných termínech, kdy však část cestujících před odjezdem svou rezervaci zruší - volím tedy dopředu jiného dopravce kde se dá jízdenka rezervovat třeba den předem, bez nutnosti sedět u internetu a čekat kdy se uvolní místo.

12. Navštívil(a) jste někdy internetové stránky www.regiojet.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8388,3 %64,34 %  
Ne1111,7 %8,53 %  

Graf

13. Podařilo se Vám snadno se zorientovat na těchto webových stránkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4554,22 %34,88 %  
Spíše ano3542,17 %27,13 %  
Spíše ne33,61 %2,33 %  

Graf

14. Nalezl(a) jste na stránkách všechny potřebné informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4554,22 %34,88 %  
Spíše ano3744,58 %28,68 %  
Spíše ne11,2 %0,78 %  

Graf

15. V případě, že jste v otázkách číslo 13 a 14 odpověděl(a) „SPÍŠE NE“ a nebo „NE“, napište, jaké změny nebo informace byste na webových stránkách uvítal(a).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Když jsem hledala, jestli na kredditovou jízdenku může jet víc lidí naráz, tak jsem to hledala jako trotlík. Také info o cenících (o kolik je to na pokladně dražší) je celkem skryté.

nepřehledné a jako student jsem moc nepochopila, jak se bude uplatňovat sleva studenta

Zaměstnat informačního architekta, který by dal informacím strukturu.

16. K jakému účelu nejčastěji využíváte vlaků společnosti RegioJet? K dopravě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do školy3335,11 %25,58 %  
Jiné2829,79 %21,71 %  
Na turistické výlety99,57 %6,98 %  
Do práce99,57 %6,98 %  
Na jednání66,38 %4,65 %  
Na školení55,32 %3,88 %  
Za kulturou44,26 %3,1 %  

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9775,19 %75,19 %  
Muž3224,81 %24,81 %  

Graf

18. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 23let8666,67 %66,67 %  
24 – 32 let3728,68 %28,68 %  
33 – 41 let53,88 %3,88 %  
42 – 50 let10,78 %0,78 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou6348,84 %48,84 %  
Vysokoškolské3829,46 %29,46 %  
Základní2116,28 %16,28 %  
Vyšší odborné53,88 %3,88 %  
Střední bez maturity21,55 %1,55 %  

Graf

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000 Kč8868,22 %68,22 %  
10 001 Kč – 20 000 Kč1813,95 %13,95 %  
20 001 Kč – 30 000 Kč1410,85 %10,85 %  
30 001 Kč – 40 000 Kč75,43 %5,43 %  
40 001 Kč a více21,55 %1,55 %  

Graf

21. Zde máte prostor pro Vaše připomínky a náměty.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

neni možné si koupit jízdenku v každé stanici, kde vlak zastavuje, z tohoto důvodu jsem nejela tímto vlakem

Nikdy jsem na pokladně nekupoval - proto otázky na spokojenost jsou zavádějící

ot. 3, spíš by se hodila škála "příliš levné <-> příliš drahé", takhle z toho nikdo nepozná, jestli respondent odpovídá, že cena neodpovídá, protože jsou lístky levnější než hodnota, kterou dostane nebo naopak ot. 6 personál u pokladen RegioJet drtivá většina cestujících ani nepotká, včetně mě a chybí mi možnost "nemohu posoudit". Dále "stevardi" a "personál nabízející občerstvení", tak tady taky nevím, když občerstvení prodávají sami stevardi, tudíž je to to samé

Otázka 3 je zavádějící, protože se zřejmě baví pouze o snižování ceny, nikoli o zvyšování a nijak to nerozlišuje. Jsem názoru, že by cena jízdenky mohla být i vyšší. Otázka 7 je povinná, ale nedovoluje odpovědět lidem, kteří nakupují jízdenky čistě elektronicky a o pokladně nikdy neslyšeli, což se váže i na část otázky 6.

přál bych si zlepšení spolehlivosti wi-fi a mobilního signálu na trase

Ráda bych s RegioJetem jezdila, bohužel nemohu. Nezastavuje v České Třebové. Nevím proč a nechápu, proč zastavuje o stanici dál, kam skoro nikdo nejezdí!!!

u otázka 6.1 jsem musela odpovídat, i když jsem služby ještě neužila, chtělo by to předtím nějakou eliminaci

Údaje v otázce číslo 11 vidím jako hlavní fakt, který mne od použití valku Regiojet odrazuje - nemám čas sedět u internetu a pořád čekat kdy se uvolní místo, přesto že vlak při odjezdu není vždy zcela naplněn. Možnost zrušení rezervace 15 minut před odjezdem se tedy jeví jako velmi nevhodná. Naopak rezervace měsíc dopředu v exponovaných termínech je u mne vzheldem k prac. době zcela nemožná.

V těchto vlacích mi chybí možnost teplého jídla např. polévky


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Myslíte si, že cena jízdenek do vlaků RegioJetu odpovídá kvalitě?

  • odpověď Zcela odpovídá:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).

4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).

  • odpověď Bezpečnost=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavenost vagónů=3 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
  • odpověď Pohodlí=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavenost vagónů=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).

5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).

  • odpověď Cena=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
  • odpověď Čistota interiéru vlaku=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezpečnost=2 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dodržování časů příjezdů=3 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota toalet vlaku=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
  • odpověď Dodržování časů příjezdů=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
  • odpověď Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavenost vagónů=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracovníci u pokladen=3 na otázku 6. Ohodnoťte, prosím, ochotu a vstřícnost zaměstnanců RegioJetu.(1 = nejlepší; 7 = nejhorší )
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách=4 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota toalet vlaku=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
  • odpověď Vybavenost vagónů=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).

6. Ohodnoťte, prosím, ochotu a vstřícnost zaměstnanců RegioJetu.(1 = nejlepší; 7 = nejhorší )

  • odpověď Stevardky a stevardi=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál prodávající občerstvení=1 na otázku 6. Ohodnoťte, prosím, ochotu a vstřícnost zaměstnanců RegioJetu.(1 = nejlepší; 7 = nejhorší )

8. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete jízdenky do vlaků RegioJet?

  • odpověď Přes internet:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezpečnost=4 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách=1 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Podařilo se Vám snadno se zorientovat na těchto webových stránkách?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Nalezl(a) jste na stránkách všechny potřebné informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dodržování časů příjezdů=3 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavenost vagónů=2 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alespoň jednou týdně na otázku 2. Jak často jezdíte žlutými vlaky společnosti RegioJet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapacita počtu míst ve vlakových soupravách=2 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost=3 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).

9. Jste spokojen(a) s procesem rezervace jízdních dokladů?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=4 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Jste spokojen(a) s procesem následného nákupu jízdních dokladů?

12. Navštívil(a) jste někdy internetové stránky www.regiojet.cz?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezpečnost=4 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=4 na otázku 4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (noviny, občerstvení,…)=2 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frekvence spojů=1 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavenost vagónů=3 na otázku 5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Podařilo se Vám snadno se zorientovat na těchto webových stránkách?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 13. Podařilo se Vám snadno se zorientovat na těchto webových stránkách?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Nalezl(a) jste na stránkách všechny potřebné informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 14. Nalezl(a) jste na stránkách všechny potřebné informace?

18. Kolik je Vám let?

  • odpověď 15 – 23let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jel(a) jste již někdy žlutým vlakem společnosti RegioJet na trase Ostrava - Praha?

2. Jak často jezdíte žlutými vlaky společnosti RegioJet?

3. Myslíte si, že cena jízdenek do vlaků RegioJetu odpovídá kvalitě?

4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).

5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).

6. Ohodnoťte, prosím, ochotu a vstřícnost zaměstnanců RegioJetu.(1 = nejlepší; 7 = nejhorší )

7. V případě, že jste zakoupil(a) jízdní doklad u pokladny, jste spokojen(a) s otevírací dobou pokladen?

8. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete jízdenky do vlaků RegioJet?

9. Jste spokojen(a) s procesem rezervace jízdních dokladů?

10. Jste spokojen(a) s procesem následného nákupu jízdních dokladů?

12. Navštívil(a) jste někdy internetové stránky www.regiojet.cz?

13. Podařilo se Vám snadno se zorientovat na těchto webových stránkách?

14. Nalezl(a) jste na stránkách všechny potřebné informace?

16. K jakému účelu nejčastěji využíváte vlaků společnosti RegioJet? K dopravě:

17. Pohlaví

18. Kolik je Vám let?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jel(a) jste již někdy žlutým vlakem společnosti RegioJet na trase Ostrava - Praha?

2. Jak často jezdíte žlutými vlaky společnosti RegioJet?

3. Myslíte si, že cena jízdenek do vlaků RegioJetu odpovídá kvalitě?

4. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak je pro Vás DŮLEŽITÁ (1= nejvíce důležité; 7= nejméně důležité).

5. Na škále 1 – 7 u každé charakteristiky označte, jak jste SPOKOJEN(A) ve vlacích společnosti RegioJet (1= velmi spokojen(a) ; 7=velmi nespokojen(a).

6. Ohodnoťte, prosím, ochotu a vstřícnost zaměstnanců RegioJetu.(1 = nejlepší; 7 = nejhorší )

7. V případě, že jste zakoupil(a) jízdní doklad u pokladny, jste spokojen(a) s otevírací dobou pokladen?

8. Jakým způsobem nejčastěji nakupujete jízdenky do vlaků RegioJet?

9. Jste spokojen(a) s procesem rezervace jízdních dokladů?

10. Jste spokojen(a) s procesem následného nákupu jízdních dokladů?

12. Navštívil(a) jste někdy internetové stránky www.regiojet.cz?

13. Podařilo se Vám snadno se zorientovat na těchto webových stránkách?

14. Nalezl(a) jste na stránkách všechny potřebné informace?

16. K jakému účelu nejčastěji využíváte vlaků společnosti RegioJet? K dopravě:

17. Pohlaví

18. Kolik je Vám let?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zewdiová, H.Spokojenost zákazníků RegioJetu na trase OSTRAVA - PRAHA (a zpět) (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-regiojet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.