Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s bankovními produkty - pro klienty České spořitelny, a. s

Spokojenost s bankovními produkty - pro klienty České spořitelny, a. s

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jarmila Malačová
Šetření:15. 03. 2015 - 27. 03. 2015
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

Jsem studentkou Vyšší odborné školy oboru Účetnictví a finance. Prosím Vás o vyplnění následujícího dotazníku. Tento dotazník je součástí mé absolventské práce a klade si za cíl zjistit, zda jsou klienti České spořitelny, a. s. spokojeni s nabízenými produkty této banky.

Děkuji za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3469,39 %69,39 %  
muž1530,61 %30,61 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let2448,98 %48,98 %  
31 - 50 let1428,57 %28,57 %  
15 - 20 let714,29 %14,29 %  
51 let a více36,12 %6,12 %  
14 let méně12,04 %2,04 %  

Graf

3. Jste spokojen/a s rozsahem nabídky produktů České spořitelny, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jsem2959,18 %59,18 %  
ne, nejsem2040,82 %40,82 %  

Graf

4. Které produkty u České spořitelny, a. s. využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžný účet4489,8 %89,8 %  
kreditní karta1428,57 %28,57 %  
spořicí účet, stavební spoření1326,53 %26,53 %  
pojištění1122,45 %22,45 %  
kontokorent1122,45 %22,45 %  
už jsem i zrušila12,04 %2,04 %  
díkybohu žádné.12,04 %2,04 %  
Babička u nich měla účet, po špatných zkušenostech jsme jej zrušili. Ony ty banky atd. všechny hledí jen na svůj prospěch a nevycházejí klientům vstříc. Už ty nesmyslné a vysoké poplatky za “služby“. Je to děs!!12,04 %2,04 %  
hypotéka12,04 %2,04 %  
penzijní připojištění a úvěr12,04 %2,04 %  
studentská půjčka12,04 %2,04 %  

Graf

5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nejsem2755,1 %55,1 %  
ano, jsem2244,9 %44,9 %  

Graf

6. Zřídil/a jste si u České spořitelny, a. s. nějaký druh úvěru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2857,14 %57,14 %  
ano, kontokorent1122,45 %22,45 %  
ano, klasický úvěr714,29 %14,29 %  
ano, spotřebitelský úvěr48,16 %8,16 %  
ano, hypotéku36,12 %6,12 %  
ano, úvěr ze stavebního spoření24,08 %4,08 %  
Zatím nezřídil, ale nikoliv z důvodu nedůvěry v produkty ČS, a.s.12,04 %2,04 %  
studentská půjčka12,04 %2,04 %  

Graf

7. Používáte platební kartu při platbě v obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, používám bezkontaktní kartu2040,82 %40,82 %  
ano, používám bezkontaktní kartu i klasickou platební kartu1530,61 %30,61 %  
ne, platební kartu nevyužívám, preferuji platbu v hotovosti918,37 %18,37 %  
ano, používám klasickou platební kartu510,2 %10,2 %  

Graf

8. Myslíte si, že cena poplatků za služby, které využíváte, je adekvátní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena je příliš vysoká3469,39 %69,39 %  
cena je adekvátní1428,57 %28,57 %  
cena je nízká12,04 %2,04 %  

Graf

9. Jak jste celkově spokojen/a s kvalitou obsluhy na pobočkách České spořitelny, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen2244,9 %44,9 %  
velmi spokojen918,37 %18,37 %  
velmi nespokojen918,37 %18,37 %  
spíše nespokojen918,37 %18,37 %  

Graf

10. Uvítal/a byste nějakou službu navíc, kterou Česká spořitelna, a. s. nenabízí? A jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3673,47 %73,47 %  
ano1122,45 %22,45 %  
.12,04 %2,04 %  
nevim, nabídněte ji a uvidíte12,04 %2,04 %  
Nevím, my jsme s nimi skončili, jestli jim chce někdo využíváním “služeb“ přispívat na královské platy, jeho věc. Netýká se to jen Čs. spořitelny, ale i ČSOB, Komerční banky, VZP atd.12,04 %2,04 %  
vedení účtu zdarma - bez návaznosti na další produkt12,04 %2,04 %  
produkt určený pro celou rodinu12,04 %2,04 %  
vstřícnost a ochotu :-)12,04 %2,04 %  
běžný účet bez poplatků12,04 %2,04 %  
opravdove americke hypotéky na 100 let (opravdu nizke splátky na opravdu dlouhou dobu)12,04 %2,04 %  

Graf

11. Uvažujete o změně banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2755,1 %55,1 %  
ne2244,9 %44,9 %  

Graf

12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2755,1 %55,1 %  
ano2244,9 %44,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jste spokojen/a s rozsahem nabídky produktů České spořitelny, a. s.?

  • odpověď ano, jsem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jsem na otázku 5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?

5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?

  • odpověď ano, jsem:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?
  • odpověď ne, nejsem:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nejsem na otázku 3. Jste spokojen/a s rozsahem nabídky produktů České spořitelny, a. s.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Uvítal/a byste nějakou službu navíc, kterou Česká spořitelna, a. s. nenabízí? A jakou?

11. Uvažujete o změně banky?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena je adekvátní na otázku 8. Myslíte si, že cena poplatků za služby, které využíváte, je adekvátní?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?

12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jsem na otázku 5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uvažujete o změně banky?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nejsem na otázku 5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Uvažujete o změně banky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nejsem na otázku 3. Jste spokojen/a s rozsahem nabídky produktů České spořitelny, a. s.?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jste spokojen/a s rozsahem nabídky produktů České spořitelny, a. s.?

4. Které produkty u České spořitelny, a. s. využíváte?

5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?

6. Zřídil/a jste si u České spořitelny, a. s. nějaký druh úvěru?

7. Používáte platební kartu při platbě v obchodech?

8. Myslíte si, že cena poplatků za služby, které využíváte, je adekvátní?

9. Jak jste celkově spokojen/a s kvalitou obsluhy na pobočkách České spořitelny, a. s.?

10. Uvítal/a byste nějakou službu navíc, kterou Česká spořitelna, a. s. nenabízí? A jakou?

11. Uvažujete o změně banky?

12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jste spokojen/a s rozsahem nabídky produktů České spořitelny, a. s.?

4. Které produkty u České spořitelny, a. s. využíváte?

5. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných produktů?

6. Zřídil/a jste si u České spořitelny, a. s. nějaký druh úvěru?

7. Používáte platební kartu při platbě v obchodech?

8. Myslíte si, že cena poplatků za služby, které využíváte, je adekvátní?

9. Jak jste celkově spokojen/a s kvalitou obsluhy na pobočkách České spořitelny, a. s.?

10. Uvítal/a byste nějakou službu navíc, kterou Česká spořitelna, a. s. nenabízí? A jakou?

11. Uvažujete o změně banky?

12. Doporučil/a byste Českou spořitelnu, a. s. svým přátelům a známým?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Malačová, J.Spokojenost s bankovními produkty - pro klienty České spořitelny, a. s (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-s-bankovnimi-pro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.