Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s cestovní agenturou INVIA.

Spokojenost s cestovní agenturou INVIA.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Šeredová
Šetření:08. 04. 2013 - 28. 04. 2013
Počet respondentů:163
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se spokojenosti se službami poskytovanými cestovní agenturou INVIA. Dotazník je určen všem respondentům. Všechny otázky se týkají výhradně klientské spokojenosti s cestovní agenturou INVIA.

 

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Znáte online prodejce zájezdů INVIA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14186,5 %86,5 %  
Ne2213,5 %13,5 %  

Graf

2. Využili jste internetové stránky INVIA k vyhledání/rezervování zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11480,28 %69,94 %  
Ne2819,72 %17,18 %  

Graf

3. Byli jste spokojeni s nabídkou zájezdů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5346,49 %32,52 %  
spíše souhlasím5043,86 %30,67 %  
nevím54,39 %3,07 %  
spíše nesouhlasím54,39 %3,07 %  
nesouhlasím10,88 %0,61 %  

Graf

4. Provedli jste závaznou/nezávaznou rezervaci zájezdu přes internet?

Týká se pouze internetových stránek invia.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7767,54 %47,24 %  
Ne3732,46 %22,7 %  

Graf

5. Byli jste kontakování zaměstnancem společnosti INVIA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 10, Nevímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6787,01 %41,1 %  
Nevím67,79 %3,68 %  
Ne45,19 %2,45 %  

Graf

6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3959,09 %23,93 %  
spíše souhlasím2334,85 %14,11 %  
nesouhlasím23,03 %1,23 %  
nevím23,03 %1,23 %  

Graf

7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4568,18 %27,61 %  
spíše souhlasím1725,76 %10,43 %  
nesouhlasím23,03 %1,23 %  
nevím23,03 %1,23 %  

Graf

8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10, Nevímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4872,73 %29,45 %  
Ne1725,76 %10,43 %  
Nevím11,52 %0,61 %  

Graf

9. Koupi zájezdu jste dokončili:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes internet3061,22 %18,4 %  
V kamenné pobočce1836,73 %11,04 %  
Nepamatuji si12,04 %0,61 %  

Graf

10. Chcete se s námi podělit o vaše zkušenosti s cestovní agenturou INVIA?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Byli jsme v Řecku na Kosu a byli jsme spokojení. Až budeme hledat dovolenou, tak do Invii zajdeme.

Cestovní agentura by měla lépe prověřovat cestovní kanceláře, které zastupuje a posuzovat fotografie se skutečným ubytováním.

i přes nepovolení zasílání reklam, i přes opakované rušení zasílání reklam - reklamy stále chodí. Už jen proto si příště pořádně rozmyslím, jestli společnost INVIA ještě využiji. Vše ostatní bylo ok, okamžité reakce, příjemné jednání, vše klaplo... jen ty reklamy na email

Koukal jsem spíše na akce, ale u konkurence jsem našel výhodnější nabídku v porovnání cena kvalita.

Koupila jsem si zájezd na last minute (1 den jsem ho koupila a druhý den jsme letěli), takže jednání bylo rychlé a bez problémů.

mám jen pozitivní zkušenost

Maximální spokojenost!!

naprostá spokojenot, můžu dále doporučit

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

nemusim

Nikdy vice !!!

přes internet a telefon v pořádku, v kamenném obchodě, už tak vstřícní nebyli - chvátali na nás - když jsme se nemohli rozhodnout.

Rychlý servis

síce som si nikdy žiadny zájazd u INVIE záväzne neobjednala, ale nabídka služieb je naozaj široká a uspokojujúca

Spokojenost

široká nabídka zájezdů, bohužel jsem nakonec zájezd nekoupila, jelikož jsem našla jinde levnější

Všem vřele doporučuji, skvělý přístup, profesionalita.

Zájezdy už nekupuji nikde jinde, než v internetových agenturách. Nemusím vytáhnout paty z domu a nabídka je nekonečně široká. Navíc u Invie jsem už několik let a jsem vždy spokojený. Mám tam i osobního prodejce pana Šinogla, doporučuji!

zkusenosti dobre

Změnili nám hotel k horšímu o celou jednu hvězdu. Na pozdější reklamace nebrán zřetel

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11570,55 %70,55 %  
Muž4829,45 %29,45 %  

Graf

12. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let9155,83 %55,83 %  
26 - 35 let3119,02 %19,02 %  
56 - 65 let1811,04 %11,04 %  
36 - 45 let148,59 %8,59 %  
46 - 55 let95,52 %5,52 %  

Graf

13. Velikost Vaší obce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nad 100 000 obyvatel8451,53 %51,53 %  
1 001 - 50 000 obyvatel4930,06 %30,06 %  
50 001 - 99 999 obyvatel1811,04 %11,04 %  
Do 1 000 obyvatel127,36 %7,36 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Provedli jste závaznou/nezávaznou rezervaci zájezdu přes internet?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet na otázku 9. Koupi zájezdu jste dokončili:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi V kamenné pobočce na otázku 9. Koupi zájezdu jste dokončili:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Byli jste kontakování zaměstnancem společnosti INVIA?

5. Byli jste kontakování zaměstnancem společnosti INVIA?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet na otázku 9. Koupi zájezdu jste dokončili:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V kamenné pobočce na otázku 9. Koupi zájezdu jste dokončili:

7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?

  • odpověď souhlasím:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?

8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V kamenné pobočce na otázku 9. Koupi zájezdu jste dokončili:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet na otázku 9. Koupi zájezdu jste dokončili:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte online prodejce zájezdů INVIA?

2. Využili jste internetové stránky INVIA k vyhledání/rezervování zájezdu?

3. Byli jste spokojeni s nabídkou zájezdů?

4. Provedli jste závaznou/nezávaznou rezervaci zájezdu přes internet?

5. Byli jste kontakování zaměstnancem společnosti INVIA?

6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?

7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?

8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?

9. Koupi zájezdu jste dokončili:

11. Pohlaví

12. Věková kategorie

13. Velikost Vaší obce

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte online prodejce zájezdů INVIA?

2. Využili jste internetové stránky INVIA k vyhledání/rezervování zájezdu?

3. Byli jste spokojeni s nabídkou zájezdů?

4. Provedli jste závaznou/nezávaznou rezervaci zájezdu přes internet?

5. Byli jste kontakování zaměstnancem společnosti INVIA?

6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?

7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?

8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?

9. Koupi zájezdu jste dokončili:

11. Pohlaví

12. Věková kategorie

13. Velikost Vaší obce

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šeredová, E.Spokojenost s cestovní agenturou INVIA. (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojenost-s-cestovni-agent.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.