Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s cestovní agenturou INVIA.
Spokojenost s cestovní agenturou INVIA.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eliška Šeredová |
---|---|
Šetření: | 08. 04. 2013 - 28. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 163 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 8.43 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 82,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se spokojenosti se službami poskytovanými cestovní agenturou INVIA. Dotazník je určen všem respondentům. Všechny otázky se týkají výhradně klientské spokojenosti s cestovní agenturou INVIA.
Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Znáte online prodejce zájezdů INVIA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 141 | 86,5 % | 86,5 % |
Ne | 22 | 13,5 % | 13,5 % |
2. Využili jste internetové stránky INVIA k vyhledání/rezervování zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 114 | 80,28 % | 69,94 % |
Ne | 28 | 19,72 % | 17,18 % |
3. Byli jste spokojeni s nabídkou zájezdů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 53 | 46,49 % | 32,52 % |
spíše souhlasím | 50 | 43,86 % | 30,67 % |
nevím | 5 | 4,39 % | 3,07 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 4,39 % | 3,07 % |
nesouhlasím | 1 | 0,88 % | 0,61 % |
4. Provedli jste závaznou/nezávaznou rezervaci zájezdu přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 77 | 67,54 % | 47,24 % |
Ne | 37 | 32,46 % | 22,7 % |
5. Byli jste kontakování zaměstnancem společnosti INVIA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 10, Nevím → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 67 | 87,01 % | 41,1 % |
Nevím | 6 | 7,79 % | 3,68 % |
Ne | 4 | 5,19 % | 2,45 % |
6. Byli jste spokojeni s kvalitou informací, které Vám zaměstnanec poskytl?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 39 | 59,09 % | 23,93 % |
spíše souhlasím | 23 | 34,85 % | 14,11 % |
nesouhlasím | 2 | 3,03 % | 1,23 % |
nevím | 2 | 3,03 % | 1,23 % |
7. Byli jste spokojeni s jeho přístupem k Vám?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 45 | 68,18 % | 27,61 % |
spíše souhlasím | 17 | 25,76 % | 10,43 % |
nesouhlasím | 2 | 3,03 % | 1,23 % |
nevím | 2 | 3,03 % | 1,23 % |
8. Zakoupili jste si zájezd vybraný na stránkách INVIA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10, Nevím → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 48 | 72,73 % | 29,45 % |
Ne | 17 | 25,76 % | 10,43 % |
Nevím | 1 | 1,52 % | 0,61 % |
9. Koupi zájezdu jste dokončili:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přes internet | 30 | 61,22 % | 18,4 % |
V kamenné pobočce | 18 | 36,73 % | 11,04 % |
Nepamatuji si | 1 | 2,04 % | 0,61 % |
10. Chcete se s námi podělit o vaše zkušenosti s cestovní agenturou INVIA?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Byli jsme v Řecku na Kosu a byli jsme spokojení. Až budeme hledat dovolenou, tak do Invii zajdeme.
Cestovní agentura by měla lépe prověřovat cestovní kanceláře, které zastupuje a posuzovat fotografie se skutečným ubytováním.
i přes nepovolení zasílání reklam, i přes opakované rušení zasílání reklam - reklamy stále chodí. Už jen proto si příště pořádně rozmyslím, jestli společnost INVIA ještě využiji. Vše ostatní bylo ok, okamžité reakce, příjemné jednání, vše klaplo... jen ty reklamy na email
Koukal jsem spíše na akce, ale u konkurence jsem našel výhodnější nabídku v porovnání cena kvalita.
Koupila jsem si zájezd na last minute (1 den jsem ho koupila a druhý den jsme letěli), takže jednání bylo rychlé a bez problémů.
mám jen pozitivní zkušenost
Maximální spokojenost!!
naprostá spokojenot, můžu dále doporučit
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
nemusim
Nikdy vice !!!
přes internet a telefon v pořádku, v kamenném obchodě, už tak vstřícní nebyli - chvátali na nás - když jsme se nemohli rozhodnout.
Rychlý servis
síce som si nikdy žiadny zájazd u INVIE záväzne neobjednala, ale nabídka služieb je naozaj široká a uspokojujúca
Spokojenost
široká nabídka zájezdů, bohužel jsem nakonec zájezd nekoupila, jelikož jsem našla jinde levnější
Všem vřele doporučuji, skvělý přístup, profesionalita.
Zájezdy už nekupuji nikde jinde, než v internetových agenturách. Nemusím vytáhnout paty z domu a nabídka je nekonečně široká. Navíc u Invie jsem už několik let a jsem vždy spokojený. Mám tam i osobního prodejce pana Šinogla, doporučuji!
zkusenosti dobre
Změnili nám hotel k horšímu o celou jednu hvězdu. Na pozdější reklamace nebrán zřetel
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 115 | 70,55 % | 70,55 % |
Muž | 48 | 29,45 % | 29,45 % |
12. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 25 let | 91 | 55,83 % | 55,83 % |
26 - 35 let | 31 | 19,02 % | 19,02 % |
56 - 65 let | 18 | 11,04 % | 11,04 % |
36 - 45 let | 14 | 8,59 % | 8,59 % |
46 - 55 let | 9 | 5,52 % | 5,52 % |
13. Velikost Vaší obce
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nad 100 000 obyvatel | 84 | 51,53 % | 51,53 % |
1 001 - 50 000 obyvatel | 49 | 30,06 % | 30,06 % |
50 001 - 99 999 obyvatel | 18 | 11,04 % | 11,04 % |
Do 1 000 obyvatel | 12 | 7,36 % | 7,36 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.