Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s Decathlonem

Spokojenost s Decathlonem

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Kouklíková
Šetření:27. 12. 2014 - 02. 01. 2015
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chci ověřit zda pohled, který chce firma vytvářet je z veřejnosti chápan stejně.

Odpovědi respondentů

1. Viděli jste reklamu na Decathlon (jakoukoliv)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2659,09 %59,09 %  
ne1840,91 %40,91 %  

Graf

2. Jak jste se o obchodě dozvěděli ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náhodou jsme na ni narazil/a1125 %25 %  
Z bilboardu1022,73 %22,73 %  
jiná odpověď818,18 %18,18 %  
Od kamaráda715,91 %15,91 %  
Na internetu49,09 %9,09 %  
Letákem36,82 %6,82 %  
V rádiu12,27 %2,27 %  

Graf

3. Která forma propagace vás nejvíc zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
billboard214,29 %4,55 %  
cituji: "tyvole poď, tam je to levný!"17,14 %2,27 %  
Tv17,14 %2,27 %  
upoutávky v metru17,14 %2,27 %  
BilboardyI17,14 %2,27 %  
reklamy v metru17,14 %2,27 %  
firmu neznám 17,14 %2,27 %  
nic jsem neviděl17,14 %2,27 %  
víc možností nebylo na výběr, takže billboard17,14 %2,27 %  
facebook17,14 %2,27 %  
ostatní odpovědi žádná
Viděla jsem pouze jejich leták a reklamu v metru, ta reklama v metru byla asi zajímavější, protože leták neobsahuje žádné akce
Decathlon tramvaj
321,43 %6,82 % 

Graf

4. Navštívili jste prodejnu Decathlon ? (jakoukoliv)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3272,73 %72,73 %  
Ne1227,27 %27,27 %  

Graf

5. Jakou jste si odnesl atmosféru z návštěvy ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrou210,53 %4,55 %  
spoustu věcí, trochu nepřehledné, dojem "hrabárny", nic jsem si nevybrala...ale už při odchodu jsem věděla, že se sem chci vrátit a vybírat příště.15,26 %2,27 %  
Sklad, obycejnost, bez reklam, nic na mne nevyskakovalo, jednobarevnost, sedost15,26 %2,27 %  
pohodovou15,26 %2,27 %  
příjemná sportovní atmosféra, dobrý prostředí v obchodě15,26 %2,27 %  
Prostorne, velke, motnost vyzkouset si veci 15,26 %2,27 %  
zklamání15,26 %2,27 %  
hrozně to tam smrdělo umělotinou15,26 %2,27 %  
Hradec Králové15,26 %2,27 %  
trochu nepřehledné15,26 %2,27 %  
ostatní odpovědi Normální obchod. Stejný jako Sportissimo a další
zajímavé roztřídění podle sportů, ale zároveň dost chaotické.. když člověk hledá něco konkrétního, musí často projít celý obchod. Absence zrcadel mimo kabinky - termotriko (ne úplně spodní vrstva, chtěla jsem vyzkoušet na místě, nebylo zrcadlo)
neosobní přístup, moc se mi tam nelíbilo
Relaxační
vše na jednom místě, zboží od jednoduchého levného po dražší kvalitní
Hodně velké prodejny, na mě osobně až moc. Zbytečně mnoho věcí, měla jsem problém si vybrat - právě díky velké šířce sortimentu.
Sortiment mi přišel nic moc, jeden prodavač nás pozdravil, ale neujal se nás.
neutrální
842,11 %18,18 % 

Graf

6. Jak dlouho trvalo než se vás ujal prodavač ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdo se mě neujal, musel jsem složitě hledat1546,88 %34,09 %  
do 10 minut825 %18,18 %  
Jiná721,88 %15,91 %  
do 10 sekund26,25 %4,55 %  

Graf

7. Jak dlouho se vám prodavač věnoval ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevěnoval1548,39 %34,09 %  
do 5 mnut1238,71 %27,27 %  
déle než 10 minut26,45 %4,55 %  
do 10 minut26,45 %4,55 %  

Graf

8. Jak často do Decathlonu chodíte ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x ročně928,13 %20,45 %  
více než 4x za rok825 %18,18 %  
nechodím825 %18,18 %  
2-3x ročně721,88 %15,91 %  

Graf

9. Při nákupu preferujete značku nebo cenu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
padesát na padesát1651,61 %36,36 %  
Spíše cenu722,58 %15,91 %  
Rozhodně cenu412,9 %9,09 %  
Spíše značku412,9 %9,09 %  

Graf

10. Jste spokojeni s cenami v Decathlonu ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1650 %36,36 %  
souhlasím1031,25 %22,73 %  
nevím515,63 %11,36 %  
spíše nesouhlasím13,13 %2,27 %  

Graf

11. Jaké doplňkové služby využíváte při nákupu v Decathlonu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím o doplňkových službách Decathlonu. Možná dávají k nákupu igelitku (?)116,67 %2,27 %  
Rada odborníka116,67 %2,27 %  
moc často tam nenakupuji116,67 %2,27 %  
žádné116,67 %2,27 %  
členská karta116,67 %2,27 %  
vrácení do 30 dnů116,67 %2,27 %  

Graf

12. Využili jste možnost vyzkoušení vybavení na prodejně?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1753,13 %38,64 %  
ano1546,88 %34,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Viděli jste reklamu na Decathlon (jakoukoliv)?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z bilboardu na otázku 2. Jak jste se o obchodě dozvěděli ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Viděli jste reklamu na Decathlon (jakoukoliv)?

2. Jak jste se o obchodě dozvěděli ?

4. Navštívili jste prodejnu Decathlon ? (jakoukoliv)

6. Jak dlouho trvalo než se vás ujal prodavač ?

7. Jak dlouho se vám prodavač věnoval ?

9. Při nákupu preferujete značku nebo cenu ?

10. Jste spokojeni s cenami v Decathlonu ?

12. Využili jste možnost vyzkoušení vybavení na prodejně?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Viděli jste reklamu na Decathlon (jakoukoliv)?

2. Jak jste se o obchodě dozvěděli ?

4. Navštívili jste prodejnu Decathlon ? (jakoukoliv)

6. Jak dlouho trvalo než se vás ujal prodavač ?

7. Jak dlouho se vám prodavač věnoval ?

9. Při nákupu preferujete značku nebo cenu ?

10. Jste spokojeni s cenami v Decathlonu ?

12. Využili jste možnost vyzkoušení vybavení na prodejně?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kouklíková, K.Spokojenost s Decathlonem (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-s-decathlonem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.