Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s energetickými nápoji

Spokojenost s energetickými nápoji

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Libuše Ohrádková
Šetření:03. 11. 2010 - 07. 11. 2010
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):18 / 12.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

jsme studentky 3. ročníku Ekonomické fakulty a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který má sloužit ke zjištění spokojenosti zákazníků s energetickými nápoji.
 

Děkujeme

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Není-li uvedeno jinak, označte prosím jen jednu odpověď.

 

Odpovědi respondentů

1. Pijete energy drinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10481,89 %82,54 %  
ne2318,11 %18,25 %  

Graf

2. Jak často kupujete energy drink?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát měsíčně4139,42 %32,54 %  
několikrát ročně3533,65 %27,78 %  
méně často1211,54 %9,52 %  
několikrát týdně1211,54 %9,52 %  
denně43,85 %3,17 %  

Graf

3. Seřaďte energetické nápoje dle image /1 nejlepší, 5 nejhorší/

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Red Bull1.6251.138
Shock2.751.149
Semtex2.6630.916
Monster3.5191.25
Crazy Wolf4.4421.131

Graf

4. Znáte a pijete Red Bull energy drink?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám a pijiotázka č. 5, znám ale nepijiotázka č. 7, neznám a nepijiotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám a piji6966,35 %54,76 %  
znám ale nepiji3533,65 %27,78 %  

Graf

5. Jak často kupujete Red Bull?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát ročně3449,28 %26,98 %  
několikrát měsíčně2231,88 %17,46 %  
méně často1014,49 %7,94 %  
několikrát týdně22,9 %1,59 %  
denně11,45 %0,79 %  

Graf

6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.5650.767
Chuť1.4930.424
Účinky2.2610.859
Obal1.7680.7
Image výrobku1.4350.391

Graf

7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.011.086
Chuť1.3850.602
Účinky1.9521.2
Obal3.7791.057
Image výrobku3.4711.48

Graf

8. Znáte akce pořádány a sponzorovány společností Red Bull?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6360,58 %50 %  
ano4139,42 %32,54 %  

Graf

9. Jaké akce pořádané a sponzorované společností Red Bull znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

air ahow

akce před vysokými školami

Akce spojeny s lyžováním a snowboardingem.

Crashed Ice - Praha horské kola - Rampage

downhill red bull rampage 2010,Red Bull BC ONE 2010 ,Red Bull Skateboarding.

Elevator sampeling

elevator sampeling, adrenalinové sporty, umělecké soutěže

F1

F1

F1, WRC, Air Race

Formule, letecký den, fotbal, extrémní sporty (snowboard,motocross...),

Moto GP

motokros

ochutnávky, běhy, majálesy a další :-)

prezentace u sportovních akcí

Propagační akce Brno, venku.

Red bull - air race, crashed ice, X-fighters, káry..

red bull air

Red Bull Air Race

red bull air race

Red Bull Air Race

Red Bull Air race, Red Bull cliff Diving, Red Bull X-Fighters, Red Bull Crashed Ice,...

Red Bull Air Race, Red Bull X-Fighters, Red Bull Cliff Diving

Red Bull Dodgeball hudební akce

Red bull extreme snowboard

Red Bull F1 Red Bull Crashed Ice Red Bull Air Race

red bull letecký den v praze

Red Bull on ace

red bull street fighzer freestyle motocross

Red Bull X-Fighters

Red Bull X-Fighters, Red Bull Air Race..

Red Bull X-Fighters, Redbull Rampage

Redbull Air show, adrenalin day...

redbull extreme f1 team

různé akrobatické akce, sponzoruje formule, různé sportovce

sjezd na bruslích v praze, skakani do vody v neklasickych oblecich :), F1,

sportovní

sportovní akce, elevator sampeling

Sportovní akce.

Vybíjená

X games

10. Vyhovuje Vám obal - plechovka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9288,46 %73,02 %  
ne1211,54 %9,52 %  

Graf

11. Proč Vám současný obal nevyhovuje? /maximálně 2 odpovědi/

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je neuzavíratelný1083,33 %7,94 %  
hygiena650 %4,76 %  
objem325 %2,38 %  
špatně recyklovatelný216,67 %1,59 %  
špatně se drží18,33 %0,79 %  
nelíbí se mi vzhled18,33 %0,79 %  

Graf

12. Zvýšil by se Váš zájem o Red Bull energy drink zavedením uzavíratelného obalu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6764,42 %53,17 %  
ano3735,58 %29,37 %  

Graf

13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pořádání hudebních akcí0.6920.886
Pořádání kulturtních akcí0.5380.768
Pořádání sportovních akcí1.0191.134
Sampeling0.2210.768
Reklamní kampaň0.9420.997
Dlouholetá tradice1.0290.874

Graf

14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pořádání hudebních akcí-0.2021.488
Pořádání kulturních akcí-0.3171.313
Pořádání sportovních akcí-0.0581.766
Sampeling-0.241.183
Reklamní kampaň0.3081.328
Dlouholetá tradice0.261.423

Graf

15. Chtěli byste nám ještě sdělit něco k danému tématu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

co je sampeling?

Kdyby byl vjetší tak by byl dobrý k vodce.

Líbí se mi, když se Red Bull rozdává u školy / koleje zadarmo :D

Myslím si, že Red Bull se moc nevydařil... nikdy mi nechutnal

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Omfg holky, je to dluhé jak 14 dní :D

Přestože jsem u otázky č.8 zaškrtla, že neznám žádné akce pořádané Red Bullem, objevila se mi otázka č. 13 - jak hodnotíme sportovní a jiné akce značky Red Bull. 0 jsem zde tedy považovala za "nevím".

Red Bull je Red Bull... :)

To je reklama a propagace na Red Bull?

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 16 do 25 let8379,81 %65,87 %  
od 26 do 35 let1312,5 %10,32 %  
do 15 let43,85 %3,17 %  
od 36 do 45 let32,88 %2,38 %  
od 46 do 55 let10,96 %0,79 %  

Graf

17. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5552,88 %43,65 %  
muž4947,12 %38,89 %  

Graf

18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem zaokrouhlený na tisíce Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 tis. Kč5754,81 %45,24 %  
od 16 do 20 tis. Kč1413,46 %11,11 %  
od 11 do 15 tis. Kč1110,58 %8,73 %  
od 6 do 10 tis. Kč98,65 %7,14 %  
od 21 do 30 tis. Kč98,65 %7,14 %  
nad 31 tis. Kč43,85 %3,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Seřaďte energetické nápoje dle image /1 nejlepší, 5 nejhorší/

  • odpověď Crazy Wolf=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Monster=4 na otázku 3. Seřaďte energetické nápoje dle image /1 nejlepší, 5 nejhorší/
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/
  • odpověď Red Bull=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinky=3 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink

4. Znáte a pijete Red Bull energy drink?

  • odpověď znám a piji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 5. Jak často kupujete Red Bull?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát měsíčně na otázku 5. Jak často kupujete Red Bull?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát ročně na otázku 5. Jak často kupujete Red Bull?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image výrobku=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image výrobku=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinky=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinky=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinky=3 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image výrobku=2 na otázku 7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/

6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink

  • odpověď Image výrobku=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink

7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/

  • odpověď Chuť=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sampeling=1 na otázku 13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouholetá tradice=2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=2 na otázku 13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image výrobku=2 na otázku 7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání sportovních akcí=2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinky=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Vyhovuje Vám obal - plechovka?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 11 do 15 tis. Kč na otázku 18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem zaokrouhlený na tisíce Kč?

8. Znáte akce pořádány a sponzorovány společností Red Bull?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Vyhovuje Vám obal - plechovka?

10. Vyhovuje Vám obal - plechovka?

  • odpověď ne:
    • 10.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je neuzavíratelný na otázku 11. Proč Vám současný obal nevyhovuje? /maximálně 2 odpovědi/

13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?

  • odpověď Pořádání hudebních akcí=0:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání sportovních akcí=0 na otázku 13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?
  • odpověď Pořádání hudebních akcí=2:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání kulturtních akcí=2 na otázku 13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?
  • odpověď Pořádání sportovních akcí=2:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání kulturtních akcí=2 na otázku 13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání hudebních akcí=2 na otázku 13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?

14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?

  • odpověď Dlouholetá tradice=-2:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Pořádání hudebních akcí=-2:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouholetá tradice=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání kulturních akcí=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sampeling=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání sportovních akcí=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Pořádání hudebních akcí=0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání sportovních akcí=0 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání kulturních akcí=0 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Pořádání kulturních akcí=-2:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouholetá tradice=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání hudebních akcí=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sampeling=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání sportovních akcí=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Pořádání kulturních akcí=0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání sportovních akcí=0 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Pořádání kulturních akcí=1:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání hudebních akcí=1 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Pořádání sportovních akcí=-2:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouholetá tradice=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání hudebních akcí=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
  • odpověď Sampeling=-2:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouholetá tradice=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň=-2 na otázku 14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?

16. Jaký je Váš věk?

  • odpověď od 16 do 25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 5. Jak často kupujete Red Bull?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinky=3 na otázku 7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/

17. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 26 do 35 let na otázku 16. Jaký je Váš věk?

18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem zaokrouhlený na tisíce Kč?

  • odpověď do 5 tis. Kč:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 5. Jak často kupujete Red Bull?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete energy drinky?

2. Jak často kupujete energy drink?

3. Seřaďte energetické nápoje dle image /1 nejlepší, 5 nejhorší/

4. Znáte a pijete Red Bull energy drink?

5. Jak často kupujete Red Bull?

6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink

7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/

8. Znáte akce pořádány a sponzorovány společností Red Bull?

10. Vyhovuje Vám obal - plechovka?

11. Proč Vám současný obal nevyhovuje? /maximálně 2 odpovědi/

12. Zvýšil by se Váš zájem o Red Bull energy drink zavedením uzavíratelného obalu?

13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?

14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem zaokrouhlený na tisíce Kč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete energy drinky?

2. Jak často kupujete energy drink?

3. Seřaďte energetické nápoje dle image /1 nejlepší, 5 nejhorší/

4. Znáte a pijete Red Bull energy drink?

5. Jak často kupujete Red Bull?

6. Ohodnoťte známkou jako ve škole spokojenost s následujícími faktory nápoje Red Bull energy drink

7. Uveďte jak jsou pro Vás tyto faktory důležité při nákupu jakéhokoli energy drinku?/1 velmi důležité, 5 velmi nedůležité/

8. Znáte akce pořádány a sponzorovány společností Red Bull?

10. Vyhovuje Vám obal - plechovka?

11. Proč Vám současný obal nevyhovuje? /maximálně 2 odpovědi/

12. Zvýšil by se Váš zájem o Red Bull energy drink zavedením uzavíratelného obalu?

13. Jaký je Váš dojem z následujících činností značky Red Bull?

14. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při nákupu energy drinku?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem zaokrouhlený na tisíce Kč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ohrádková, L.Spokojenost s energetickými nápoji (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-s-energetickymi-napoji.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.