Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace společnosti T-Mobile
Marketingová komunikace společnosti T-Mobile
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michala Ebertova |
---|---|
Šetření: | 21. 02. 2014 - 07. 03. 2014 |
Počet respondentů: | 111 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 60,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pokud jste zákazníkem T-Mobile (máte osobní aktivní SIM kartu), nebo jste v nedávné minulosti byl/a prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, jehož cílem je zjistit spokojenost zákazníků T-Mobile s marketingovou komunikací společnosti. NEVYPŇUJTE pokud máte firemní telefonní číslo.
Všem respondetům moc děkuji!
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Vyplňujte pouze v případě, že jste zákazníkem společnosti T-Mobile a máte osobní telefonní číslo. Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti T-Mobile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více než 10 let | 41 | 36,94 % | 36,94 % |
5-10 let | 37 | 33,33 % | 33,33 % |
Méně než 5 let | 33 | 29,73 % | 29,73 % |
2. Jak jste celkově spokojen/a se společností T-Mobile (nabídka produktů, zákaznický servis, další služby)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen/a | 66 | 59,46 % | 59,46 % |
Nespokojen/a | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
Nevím | 15 | 13,51 % | 13,51 % |
Velmi spokojen/a | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
Velmi nespokojen/a | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
3. Jak jste spokojen/a se společností T-Mobile v porovnání s jakýmikoliv jinými společnostmi jichž jste zákazníkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 60 | 54,05 % | 54,05 % |
Více než s jinými společnostmi | 27 | 24,32 % | 24,32 % |
Méně než s jinými společnostmi | 15 | 13,51 % | 13,51 % |
Mnohem méně než s jinými společnostmi | 6 | 5,41 % | 5,41 % |
Mnohem více, než s jinými společnostmi | 3 | 2,7 % | 2,7 % |
4. Jak byste ohodnotil/a Váš vztah s T-Mobile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobrý | 69 | 62,16 % | 62,16 % |
Nevím | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
Špatný | 13 | 11,71 % | 11,71 % |
Velmi dobrý | 6 | 5,41 % | 5,41 % |
Velmi špatný | 3 | 2,7 % | 2,7 % |
5. Jak byste ohodnotil/a Váš vztah se společností T-Mobile v porovnání s jakýmikoliv jinými společnostmi jichž jste zákazníkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejný | 61 | 54,95 % | 54,95 % |
Lepší než s jinými společnostmi | 25 | 22,52 % | 22,52 % |
Horší než s jinými společnostmi | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
Mnohem lepší než s jinými společnostmi | 4 | 3,6 % | 3,6 % |
Mnohem horší než s jinými společnostmi | 1 | 0,9 % | 0,9 % |
6. Jak byste ohodnotil/a Vaší loajalitu ke společnosti T-Mobile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Loajální | 50 | 45,05 % | 45,05 % |
Nevím | 22 | 19,82 % | 19,82 % |
Neloajální | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
Velmi loajální | 13 | 11,71 % | 11,71 % |
Velmi neloajální | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
7. Jak byste ohodnotil/a Vaší loajalitu k T-Mobile v porovnání s jakýmikoliv jinými společnostmi jichž jste zákazníkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejná | 63 | 56,76 % | 56,76 % |
Vyšší než k jiným společnostem | 29 | 26,13 % | 26,13 % |
Menší než k jiným společnostem | 12 | 10,81 % | 10,81 % |
Mnohem menší než k jiným společnostem | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
Mnohem vyšší než k jiným společnostem | 2 | 1,8 % | 1,8 % |
8. Jak jste spokojen/a s četností marketingových nabídek obdržených skrze SMS, e-mail, poštou, telefonem od T-Mobile? (Produktové nabídky, oznámení o nových službách / produktech, obecné informace)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen/a | 40 | 36,04 % | 36,04 % |
Nespokojen/a | 33 | 29,73 % | 29,73 % |
Nevím | 25 | 22,52 % | 22,52 % |
Velmi spokojen/a | 7 | 6,31 % | 6,31 % |
Velmi nespokojen/a | 6 | 5,41 % | 5,41 % |
9. Jak jste spokojen/a s četností marketingových nabídek obdržených skrze SMS, e-mail, poštou, telefonem od T-Mobile v porovnání s jakýmikoliv jinými společnostmi jichž jste zákazníkem? (Produktové nabídky, oznámení o nových službách / produktech, obecné informace)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 66 | 59,46 % | 59,46 % |
Méně spokojen/a oproti jiným společnostem | 19 | 17,12 % | 17,12 % |
Více spokojen/a oproti jiným společnostem | 18 | 16,22 % | 16,22 % |
Mnohem více spokojen/a oproti jiným společnostem | 4 | 3,6 % | 3,6 % |
Mnohem méně spokojen/a oproti jiným společnostem | 4 | 3,6 % | 3,6 % |
10. Jak jste spokojen/a s relevancí marketingových nabídek obdržených skrze SMS, e-mail, poštou, telefonem od T-Mobile ? (Produktové nabídky, oznámení o nových službách / produktech, obecné informace)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 40 | 36,04 % | 36,04 % |
Nespokojen/a | 32 | 28,83 % | 28,83 % |
Spokojen/a | 28 | 25,23 % | 25,23 % |
Velmi nespokojen/a | 9 | 8,11 % | 8,11 % |
Velmi spokojen/a | 2 | 1,8 % | 1,8 % |
11. Jak jste spokojen/a s relevancí marketingových nabídek obdržených skrze SMS, e-mail, poštou, telefonem od T-Mobile v porovnání s jakýmikolv jinými společnostmi jichž jste zákazníkem? (Produktové nabídky, oznámení o nových službách / produktech, obecné informace)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 63 | 56,76 % | 56,76 % |
Méně oproti jiným společnostem | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
Více oproti jiným společnostem | 17 | 15,32 % | 15,32 % |
Mnohem méně oproti jiným společnostem | 6 | 5,41 % | 5,41 % |
Mnohem více oproti jiným společnostem | 4 | 3,6 % | 3,6 % |
12. Jako zákazník, jak důležitý/á se cítete být pro T-Mobile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedůležitý | 47 | 42,34 % | 42,34 % |
Naprosto nedůležitý | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
Důležitý | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
Nevím | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
Velmi důležitý | 3 | 2,7 % | 2,7 % |
13. Jak důležitý/á se cítíte být pro T-Mobile v porovnání s jakýmikoliv jinými společnostmi jichž jste zákazníkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 63 | 56,76 % | 56,76 % |
Méně důležitý/á než pro jiné společnosti | 22 | 19,82 % | 19,82 % |
Důležitější než pro jiné společnosti | 15 | 13,51 % | 13,51 % |
Mnohem méně důležitý/á než pro jiné společnosti | 10 | 9,01 % | 9,01 % |
Mnohem důležitější než pro jiné společnosti | 1 | 0,9 % | 0,9 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.