Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > spokojenost s mobilními oprerátory

spokojenost s mobilními oprerátory

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Gajdoš
Šetření:30. 10. 2012 - 04. 11. 2012
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Zakroužkujte, prosím, míru vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím)

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Zakroužkujte, prosím, míru vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím)

Odpovědi respondentů

1. Plně důvěřuji službám mobilních operátorů (Zakroužkujte, prosím, míru vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím), použit u všech otázek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52422,02 %22,02 %  
81715,6 %15,6 %  
31614,68 %14,68 %  
71412,84 %12,84 %  
61110,09 %10,09 %  
4109,17 %9,17 %  
176,42 %6,42 %  
254,59 %4,59 %  
1043,67 %3,67 %  
910,92 %0,92 %  

Graf

2. Mobilní operátoři včas reagují na potřeby zákazníků

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52018,35 %18,35 %  
41614,68 %14,68 %  
31513,76 %13,76 %  
71412,84 %12,84 %  
11110,09 %10,09 %  
61110,09 %10,09 %  
887,34 %7,34 %  
965,5 %5,5 %  
1054,59 %4,59 %  
232,75 %2,75 %  

Graf

3. Prodejny mobilních operátorů působí příjemně a čistě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103330,28 %30,28 %  
82623,85 %23,85 %  
91816,51 %16,51 %  
71412,84 %12,84 %  
665,5 %5,5 %  
343,67 %3,67 %  
532,75 %2,75 %  
221,83 %1,83 %  
121,83 %1,83 %  
410,92 %0,92 %  

Graf

4. Při sjednávání služeb u mobilních operátorů jsou podmínky jasně srozumitelné

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71816,51 %16,51 %  
31715,6 %15,6 %  
51412,84 %12,84 %  
11211,01 %11,01 %  
21211,01 %11,01 %  
41211,01 %11,01 %  
6109,17 %9,17 %  
898,26 %8,26 %  
1043,67 %3,67 %  
910,92 %0,92 %  

Graf

5. Poskytování služeb je na vysoké úrovni

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72119,27 %19,27 %  
51715,6 %15,6 %  
61715,6 %15,6 %  
41311,93 %11,93 %  
81211,01 %11,01 %  
31110,09 %10,09 %  
198,26 %8,26 %  
243,67 %3,67 %  
932,75 %2,75 %  
1021,83 %1,83 %  

Graf

6. Kvalita ostatních služeb je také na vysoké úrovni

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52220,18 %20,18 %  
62220,18 %20,18 %  
71614,68 %14,68 %  
81211,01 %11,01 %  
498,26 %8,26 %  
398,26 %8,26 %  
187,34 %7,34 %  
265,5 %5,5 %  
1032,75 %2,75 %  
921,83 %1,83 %  

Graf

7. Cena odpovídá kvalitě poskytovaných služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13431,19 %31,19 %  
31412,84 %12,84 %  
41211,01 %11,01 %  
21211,01 %11,01 %  
6109,17 %9,17 %  
787,34 %7,34 %  
876,42 %6,42 %  
565,5 %5,5 %  
1043,67 %3,67 %  
921,83 %1,83 %  

Graf

8. Reklamy mobilních operátorů působí pozitivně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81715,6 %15,6 %  
71513,76 %13,76 %  
51412,84 %12,84 %  
61211,01 %11,01 %  
101211,01 %11,01 %  
31110,09 %10,09 %  
91110,09 %10,09 %  
187,34 %7,34 %  
476,42 %6,42 %  
221,83 %1,83 %  

Graf

9. Seřaďte následující mobilní operátory podle toho, zda byste chtěli využívat jejich služby (na 1. Místě je operátor, kterého byste si nejvíce přáli využít)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
1. T-mobile1.8070.669
2. Vodafone1.9360.519
3. O22.2570.705

Graf

10. Se službami mobilních operátorů jsem spokojen

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72422,02 %22,02 %  
81513,76 %13,76 %  
51412,84 %12,84 %  
31311,93 %11,93 %  
61110,09 %10,09 %  
998,26 %8,26 %  
476,42 %6,42 %  
165,5 %5,5 %  
265,5 %5,5 %  
1043,67 %3,67 %  

Graf

11. S personálem jsem byl vždy spokojen

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82119,27 %19,27 %  
72119,27 %19,27 %  
91311,93 %11,93 %  
10109,17 %9,17 %  
6109,17 %9,17 %  
3109,17 %9,17 %  
487,34 %7,34 %  
565,5 %5,5 %  
265,5 %5,5 %  
143,67 %3,67 %  

Graf

12. Při řešení problémů mi bylo vyhověno

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82220,18 %20,18 %  
61513,76 %13,76 %  
71412,84 %12,84 %  
101311,93 %11,93 %  
31211,01 %11,01 %  
487,34 %7,34 %  
587,34 %7,34 %  
987,34 %7,34 %  
254,59 %4,59 %  
143,67 %3,67 %  

Graf

13. Při řešení problémů jsem se vždy setkal s okamžitou zpětnou vazbou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81715,6 %15,6 %  
71715,6 %15,6 %  
41614,68 %14,68 %  
101412,84 %12,84 %  
51110,09 %10,09 %  
398,26 %8,26 %  
687,34 %7,34 %  
165,5 %5,5 %  
965,5 %5,5 %  
254,59 %4,59 %  

Graf

14. Služby Mobilních operátorů jsem musel za poslední 2 roky reklamovat (zakroužkujte jednu odpověď).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jednou5651,38 %51,38 %  
1-2 krát4036,7 %36,7 %  
3-4 krát98,26 %8,26 %  
vícekrát43,67 %3,67 %  

Graf

15. Pokud by konkurenční mobilní operátor nabídl podobné služby za nižší cenu, tak bych setrval u stávajícího operátora

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13532,11 %32,11 %  
91614,68 %14,68 %  
31513,76 %13,76 %  
587,34 %7,34 %  
887,34 %7,34 %  
1087,34 %7,34 %  
454,59 %4,59 %  
754,59 %4,59 %  
254,59 %4,59 %  
643,67 %3,67 %  

Graf

16. Pokud jednou mobilní operátor poruší podmínky, okamžitě ho opustím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52018,35 %18,35 %  
101412,84 %12,84 %  
91311,93 %11,93 %  
71211,01 %11,01 %  
81110,09 %10,09 %  
4109,17 %9,17 %  
398,26 %8,26 %  
687,34 %7,34 %  
265,5 %5,5 %  
165,5 %5,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Cena odpovídá kvalitě poskytovaných služeb

  • odpověď 1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 2. Mobilní operátoři včas reagují na potřeby zákazníků

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Plně důvěřuji službám mobilních operátorů (Zakroužkujte, prosím, míru vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím), použit u všech otázek)

2. Mobilní operátoři včas reagují na potřeby zákazníků

3. Prodejny mobilních operátorů působí příjemně a čistě

4. Při sjednávání služeb u mobilních operátorů jsou podmínky jasně srozumitelné

5. Poskytování služeb je na vysoké úrovni

6. Kvalita ostatních služeb je také na vysoké úrovni

7. Cena odpovídá kvalitě poskytovaných služeb

8. Reklamy mobilních operátorů působí pozitivně

9. Seřaďte následující mobilní operátory podle toho, zda byste chtěli využívat jejich služby (na 1. Místě je operátor, kterého byste si nejvíce přáli využít)

10. Se službami mobilních operátorů jsem spokojen

11. S personálem jsem byl vždy spokojen

12. Při řešení problémů mi bylo vyhověno

13. Při řešení problémů jsem se vždy setkal s okamžitou zpětnou vazbou

14. Služby Mobilních operátorů jsem musel za poslední 2 roky reklamovat (zakroužkujte jednu odpověď).

15. Pokud by konkurenční mobilní operátor nabídl podobné služby za nižší cenu, tak bych setrval u stávajícího operátora

16. Pokud jednou mobilní operátor poruší podmínky, okamžitě ho opustím

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Plně důvěřuji službám mobilních operátorů (Zakroužkujte, prosím, míru vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím), použit u všech otázek)

2. Mobilní operátoři včas reagují na potřeby zákazníků

3. Prodejny mobilních operátorů působí příjemně a čistě

4. Při sjednávání služeb u mobilních operátorů jsou podmínky jasně srozumitelné

5. Poskytování služeb je na vysoké úrovni

6. Kvalita ostatních služeb je také na vysoké úrovni

7. Cena odpovídá kvalitě poskytovaných služeb

8. Reklamy mobilních operátorů působí pozitivně

9. Seřaďte následující mobilní operátory podle toho, zda byste chtěli využívat jejich služby (na 1. Místě je operátor, kterého byste si nejvíce přáli využít)

10. Se službami mobilních operátorů jsem spokojen

11. S personálem jsem byl vždy spokojen

12. Při řešení problémů mi bylo vyhověno

13. Při řešení problémů jsem se vždy setkal s okamžitou zpětnou vazbou

14. Služby Mobilních operátorů jsem musel za poslední 2 roky reklamovat (zakroužkujte jednu odpověď).

15. Pokud by konkurenční mobilní operátor nabídl podobné služby za nižší cenu, tak bych setrval u stávajícího operátora

16. Pokud jednou mobilní operátor poruší podmínky, okamžitě ho opustím

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gajdoš, J.spokojenost s mobilními oprerátory (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-s-mobilnimi-opre.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.