Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s nabídkou DM drogerie

Spokojenost s nabídkou DM drogerie

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Růžičková
Šetření:04. 02. 2010 - 11. 02. 2010
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

tímto bych Vás rád požádala o vyplnění mého dotazníku, který slouží ke studijním účelům a k sepsání seminární práce k předmětu "Kvantitativní výzkum".

 

 Obsahem dotazníku je 20 otázek, na které lze odpovědět  ohodnocením 

1 - 2 - 3 -4 - 5 , přičemž 1 je nejvíce pozitivní ohodnocení a 5 negativní.

 

 

Dotazník je anonymní.

Děkuji za Váš čas

Michaela Růžičková, studentka VŠFS 
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

1 = velmi dobré, velmi spokojena, velmi dobře, velmi výrazný, velmi vyhovuje


2 = dobré, spokojena, dobře, výrazný, vyhovuje


3 = standartní,  uspokojivé,  tak jak má být,  přiměřený,  spíše vyhovuje


4 = spíše nedostačující, spíše nespkojena, spíše špatně, spíše nevýrazný,

       spíše nevyhovuje
 

5 = nedostačující, nespokojena, špatně, nevýrazný, nevyhovující
 

Odpovědi respondentů

1. Do jaké míry jste obecně spokojeni s dm?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22640,63 %40 %  
31726,56 %26,15 %  
11625 %24,62 %  
457,81 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.14
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.65
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:2
Modus:2

Graf

2. Jak dobře se cítíte při nákupu ve Vaší Dm? (útulnost / přehlednost / klidné a příjemné prostředí, ochota personálu, atd.)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22233,85 %33,85 %  
11827,69 %27,69 %  
31421,54 %21,54 %  
4812,31 %12,31 %  
534,62 %4,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.25
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:2
Modus:2

Graf

3. Jak hodnotíte v dm aktuálnost sortimentu? (Naleznete vždy v dm nové produkty?)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22538,46 %38,46 %  
32335,38 %35,38 %  
11218,46 %18,46 %  
434,62 %4,62 %  
523,08 %3,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.31
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.59
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:2
Modus:2

Graf

4. Dm neustále rozšiřuje svůj sortiment. Jak hodnotíte jeho šíři?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23148,44 %47,69 %  
31421,88 %21,54 %  
11218,75 %18,46 %  
4710,94 %10,77 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.22
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Jak velký důraz podle Vás klade dm na dobrý poměr mezi cenou a kvalitou prodávaného zboží?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32436,92 %36,92 %  
22132,31 %32,31 %  
11116,92 %16,92 %  
457,69 %7,69 %  
546,15 %6,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.49
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

6. Strategie dm dlouhodobých cen garantuje snížení cen platné minimálně na dobu 4 měsíců. Jak jste s tím spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12436,92 %36,92 %  
22233,85 %33,85 %  
31320 %20 %  
446,15 %6,15 %  
523,08 %3,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.97
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.79
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:2
Modus:1

Graf

7. K dm vlastním značkám (výrobkům označeným „moje značka“) : Vyhovuje Vám jejich výběr a nabídka?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11929,23 %29,23 %  
21827,69 %27,69 %  
31624,62 %24,62 %  
5710,77 %10,77 %  
457,69 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.37
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.38
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:2
Modus:1

Graf

8. Jak jste spokojeni s kvalitou dm vlastních značek?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32132,81 %32,31 %  
21828,13 %27,69 %  
11320,31 %20 %  
4710,94 %10,77 %  
557,81 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.53
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.06
Směrodatná odchylka:1.03
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Jak hodnotíte výhody, které dm nabízí rodičům s dětmi : např. program dm babybonus, a nabídku dětského sortimentu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32135,59 %32,31 %  
21728,81 %26,15 %  
11423,73 %21,54 %  
546,78 %6,15 %  
435,08 %4,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.38
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:2
Modus:3

Graf

10. Jak jste spokojeni s dm aktive beauty kartou a s ní spojenými výhodami?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32237,29 %33,85 %  
21322,03 %20 %  
11220,34 %18,46 %  
4813,56 %12,31 %  
546,78 %6,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.62
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.13
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Jak hodnotíte služby „Ale“ a „Nebo“? jedná se např. o tašku zdarma ke každému nákupu a garanci výměny zboží.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13048,39 %46,15 %  
21625,81 %24,62 %  
3914,52 %13,85 %  
469,68 %9,23 %  
511,61 %1,54 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.82
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:2
Modus:1

Graf

12. Jak hodnotíte služby dm paradies foto a s ním spojené nabídky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32851,85 %43,08 %  
21018,52 %15,38 %  
4611,11 %9,23 %  
159,26 %7,69 %  
559,26 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.92
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

13. Jak se Vám líbí prezentace jednotlivého zboží v prodejnách dm?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22236,07 %33,85 %  
31626,23 %24,62 %  
11118,03 %16,92 %  
4711,48 %10,77 %  
558,2 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.51
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.03
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:2
Modus:2

Graf

14. Do jaké míry Vás zaujme a osloví celkový vnitřní vzhled prodejny dm?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22133,33 %32,31 %  
11523,81 %23,08 %  
31422,22 %21,54 %  
4711,11 %10,77 %  
569,52 %9,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.44
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.25
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:2
Modus:2

Graf

15. Jak přehledné jsou podle Vás prodejny DM?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22337,1 %35,38 %  
31727,42 %26,15 %  
41016,13 %15,38 %  
1914,52 %13,85 %  
534,84 %4,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.55
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:2
Modus:2

Graf

16. V dm naleznete také nabídku speciálně pro muže. Jak jste s ní spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32338,98 %35,38 %  
22135,59 %32,31 %  
1610,17 %9,23 %  
458,47 %7,69 %  
546,78 %6,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.64
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.79
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:3
Modus:3

Graf

17. Dm nabízí také speciální sortiment biopotravin, bezlepkových potravin, potravin pro alergiky a diabetiky. Jak jste spokojeni s jejich výběrem?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22034,48 %30,77 %  
11932,76 %29,23 %  
31220,69 %18,46 %  
446,9 %6,15 %  
535,17 %4,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.11
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1
Medián:2
Modus:2

Graf

18. Jak jste spokojeni s chováním a přístupem personálu Vaší dm drogerie?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22234,38 %33,85 %  
31929,69 %29,23 %  
11726,56 %26,15 %  
446,25 %6,15 %  
523,13 %3,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.19
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:2
Modus:2

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5381,54 %81,54 %  
muž1218,46 %18,46 %  

Graf

20. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 30let3960,94 %60 %  
31 až 40let1421,88 %21,54 %  
do 20let710,94 %10,77 %  
41 až 50let34,69 %4,62 %  
51 let a více11,56 %1,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. K dm vlastním značkám (výrobkům označeným „moje značka“) : Vyhovuje Vám jejich výběr a nabídka?

  • odpověď 1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 8. Jak jste spokojeni s kvalitou dm vlastních značek?

11. Jak hodnotíte služby „Ale“ a „Nebo“? jedná se např. o tašku zdarma ke každému nákupu a garanci výměny zboží.

  • odpověď 1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Do jaké míry Vás zaujme a osloví celkový vnitřní vzhled prodejny dm?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 4. Dm neustále rozšiřuje svůj sortiment. Jak hodnotíte jeho šíři?

18. Jak jste spokojeni s chováním a přístupem personálu Vaší dm drogerie?

  • odpověď 1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Jak se Vám líbí prezentace jednotlivého zboží v prodejnách dm?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké míry jste obecně spokojeni s dm?

2. Jak dobře se cítíte při nákupu ve Vaší Dm? (útulnost / přehlednost / klidné a příjemné prostředí, ochota personálu, atd.)

3. Jak hodnotíte v dm aktuálnost sortimentu? (Naleznete vždy v dm nové produkty?)

4. Dm neustále rozšiřuje svůj sortiment. Jak hodnotíte jeho šíři?

5. Jak velký důraz podle Vás klade dm na dobrý poměr mezi cenou a kvalitou prodávaného zboží?

6. Strategie dm dlouhodobých cen garantuje snížení cen platné minimálně na dobu 4 měsíců. Jak jste s tím spokojeni?

7. K dm vlastním značkám (výrobkům označeným „moje značka“) : Vyhovuje Vám jejich výběr a nabídka?

8. Jak jste spokojeni s kvalitou dm vlastních značek?

9. Jak hodnotíte výhody, které dm nabízí rodičům s dětmi : např. program dm babybonus, a nabídku dětského sortimentu?

10. Jak jste spokojeni s dm aktive beauty kartou a s ní spojenými výhodami?

11. Jak hodnotíte služby „Ale“ a „Nebo“? jedná se např. o tašku zdarma ke každému nákupu a garanci výměny zboží.

12. Jak hodnotíte služby dm paradies foto a s ním spojené nabídky?

13. Jak se Vám líbí prezentace jednotlivého zboží v prodejnách dm?

14. Do jaké míry Vás zaujme a osloví celkový vnitřní vzhled prodejny dm?

15. Jak přehledné jsou podle Vás prodejny DM?

16. V dm naleznete také nabídku speciálně pro muže. Jak jste s ní spokojeni?

17. Dm nabízí také speciální sortiment biopotravin, bezlepkových potravin, potravin pro alergiky a diabetiky. Jak jste spokojeni s jejich výběrem?

18. Jak jste spokojeni s chováním a přístupem personálu Vaší dm drogerie?

19. Pohlaví

20. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké míry jste obecně spokojeni s dm?

2. Jak dobře se cítíte při nákupu ve Vaší Dm? (útulnost / přehlednost / klidné a příjemné prostředí, ochota personálu, atd.)

3. Jak hodnotíte v dm aktuálnost sortimentu? (Naleznete vždy v dm nové produkty?)

4. Dm neustále rozšiřuje svůj sortiment. Jak hodnotíte jeho šíři?

5. Jak velký důraz podle Vás klade dm na dobrý poměr mezi cenou a kvalitou prodávaného zboží?

6. Strategie dm dlouhodobých cen garantuje snížení cen platné minimálně na dobu 4 měsíců. Jak jste s tím spokojeni?

7. K dm vlastním značkám (výrobkům označeným „moje značka“) : Vyhovuje Vám jejich výběr a nabídka?

8. Jak jste spokojeni s kvalitou dm vlastních značek?

9. Jak hodnotíte výhody, které dm nabízí rodičům s dětmi : např. program dm babybonus, a nabídku dětského sortimentu?

10. Jak jste spokojeni s dm aktive beauty kartou a s ní spojenými výhodami?

11. Jak hodnotíte služby „Ale“ a „Nebo“? jedná se např. o tašku zdarma ke každému nákupu a garanci výměny zboží.

12. Jak hodnotíte služby dm paradies foto a s ním spojené nabídky?

13. Jak se Vám líbí prezentace jednotlivého zboží v prodejnách dm?

14. Do jaké míry Vás zaujme a osloví celkový vnitřní vzhled prodejny dm?

15. Jak přehledné jsou podle Vás prodejny DM?

16. V dm naleznete také nabídku speciálně pro muže. Jak jste s ní spokojeni?

17. Dm nabízí také speciální sortiment biopotravin, bezlepkových potravin, potravin pro alergiky a diabetiky. Jak jste spokojeni s jejich výběrem?

18. Jak jste spokojeni s chováním a přístupem personálu Vaší dm drogerie?

19. Pohlaví

20. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Růžičková, M.Spokojenost s nabídkou DM drogerie (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-s-nabidkou-dm-drogerie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.