Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s nabídkou DM drogerie
Spokojenost s nabídkou DM drogerie
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Růžičková |
---|---|
Šetření: | 04. 02. 2010 - 11. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 65 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 19.18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 58,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tímto bych Vás rád požádala o vyplnění mého dotazníku, který slouží ke studijním účelům a k sepsání seminární práce k předmětu "Kvantitativní výzkum".
Obsahem dotazníku je 20 otázek, na které lze odpovědět ohodnocením
1 - 2 - 3 -4 - 5 , přičemž 1 je nejvíce pozitivní ohodnocení a 5 negativní.
Dotazník je anonymní.
Děkuji za Váš čas
Michaela Růžičková, studentka VŠFS
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
1 = velmi dobré, velmi spokojena, velmi dobře, velmi výrazný, velmi vyhovuje
2 = dobré, spokojena, dobře, výrazný, vyhovuje
3 = standartní, uspokojivé, tak jak má být, přiměřený, spíše vyhovuje
4 = spíše nedostačující, spíše nespkojena, spíše špatně, spíše nevýrazný,
spíše nevyhovuje
5 = nedostačující, nespokojena, špatně, nevýrazný, nevyhovující
Odpovědi respondentů
1. Do jaké míry jste obecně spokojeni s dm?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 26 | 40,63 % | 40 % |
3 | 17 | 26,56 % | 26,15 % |
1 | 16 | 25 % | 24,62 % |
4 | 5 | 7,81 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.14 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.65 |
Směrodatná odchylka: | 0.8 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
2. Jak dobře se cítíte při nákupu ve Vaší Dm? (útulnost / přehlednost / klidné a příjemné prostředí, ochota personálu, atd.)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 22 | 33,85 % | 33,85 % |
1 | 18 | 27,69 % | 27,69 % |
3 | 14 | 21,54 % | 21,54 % |
4 | 8 | 12,31 % | 12,31 % |
5 | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.25 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.99 |
Směrodatná odchylka: | 0.99 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
3. Jak hodnotíte v dm aktuálnost sortimentu? (Naleznete vždy v dm nové produkty?)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 25 | 38,46 % | 38,46 % |
3 | 23 | 35,38 % | 35,38 % |
1 | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
4 | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
5 | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.59 |
Směrodatná odchylka: | 0.77 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
4. Dm neustále rozšiřuje svůj sortiment. Jak hodnotíte jeho šíři?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 31 | 48,44 % | 47,69 % |
3 | 14 | 21,88 % | 21,54 % |
1 | 12 | 18,75 % | 18,46 % |
4 | 7 | 10,94 % | 10,77 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.22 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.63 |
Směrodatná odchylka: | 0.8 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
5. Jak velký důraz podle Vás klade dm na dobrý poměr mezi cenou a kvalitou prodávaného zboží?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 24 | 36,92 % | 36,92 % |
2 | 21 | 32,31 % | 32,31 % |
1 | 11 | 16,92 % | 16,92 % |
4 | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 4 | 6,15 % | 6,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.49 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.81 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
6. Strategie dm dlouhodobých cen garantuje snížení cen platné minimálně na dobu 4 měsíců. Jak jste s tím spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 24 | 36,92 % | 36,92 % |
2 | 22 | 33,85 % | 33,85 % |
3 | 13 | 20 % | 20 % |
4 | 4 | 6,15 % | 6,15 % |
5 | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.97 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.79 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
7. K dm vlastním značkám (výrobkům označeným „moje značka“) : Vyhovuje Vám jejich výběr a nabídka?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 19 | 29,23 % | 29,23 % |
2 | 18 | 27,69 % | 27,69 % |
3 | 16 | 24,62 % | 24,62 % |
5 | 7 | 10,77 % | 10,77 % |
4 | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.37 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.38 |
Směrodatná odchylka: | 1.17 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
8. Jak jste spokojeni s kvalitou dm vlastních značek?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 21 | 32,81 % | 32,31 % |
2 | 18 | 28,13 % | 27,69 % |
1 | 13 | 20,31 % | 20 % |
4 | 7 | 10,94 % | 10,77 % |
5 | 5 | 7,81 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.53 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.06 |
Směrodatná odchylka: | 1.03 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
9. Jak hodnotíte výhody, které dm nabízí rodičům s dětmi : např. program dm babybonus, a nabídku dětského sortimentu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 21 | 35,59 % | 32,31 % |
2 | 17 | 28,81 % | 26,15 % |
1 | 14 | 23,73 % | 21,54 % |
5 | 4 | 6,78 % | 6,15 % |
4 | 3 | 5,08 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.38 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.02 |
Směrodatná odchylka: | 1.01 |
Medián: | 2 |
Modus: | 3 |
10. Jak jste spokojeni s dm aktive beauty kartou a s ní spojenými výhodami?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 22 | 37,29 % | 33,85 % |
2 | 13 | 22,03 % | 20 % |
1 | 12 | 20,34 % | 18,46 % |
4 | 8 | 13,56 % | 12,31 % |
5 | 4 | 6,78 % | 6,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.62 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.13 |
Směrodatná odchylka: | 1.06 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
11. Jak hodnotíte služby „Ale“ a „Nebo“? jedná se např. o tašku zdarma ke každému nákupu a garanci výměny zboží.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 30 | 48,39 % | 46,15 % |
2 | 16 | 25,81 % | 24,62 % |
3 | 9 | 14,52 % | 13,85 % |
4 | 6 | 9,68 % | 9,23 % |
5 | 1 | 1,61 % | 1,54 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.82 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.91 |
Směrodatná odchylka: | 0.96 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
12. Jak hodnotíte služby dm paradies foto a s ním spojené nabídky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 28 | 51,85 % | 43,08 % |
2 | 10 | 18,52 % | 15,38 % |
4 | 6 | 11,11 % | 9,23 % |
1 | 5 | 9,26 % | 7,69 % |
5 | 5 | 9,26 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.92 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.81 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
13. Jak se Vám líbí prezentace jednotlivého zboží v prodejnách dm?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 22 | 36,07 % | 33,85 % |
3 | 16 | 26,23 % | 24,62 % |
1 | 11 | 18,03 % | 16,92 % |
4 | 7 | 11,48 % | 10,77 % |
5 | 5 | 8,2 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.51 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.03 |
Směrodatná odchylka: | 1.02 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
14. Do jaké míry Vás zaujme a osloví celkový vnitřní vzhled prodejny dm?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 21 | 33,33 % | 32,31 % |
1 | 15 | 23,81 % | 23,08 % |
3 | 14 | 22,22 % | 21,54 % |
4 | 7 | 11,11 % | 10,77 % |
5 | 6 | 9,52 % | 9,23 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.44 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.25 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
15. Jak přehledné jsou podle Vás prodejny DM?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 23 | 37,1 % | 35,38 % |
3 | 17 | 27,42 % | 26,15 % |
4 | 10 | 16,13 % | 15,38 % |
1 | 9 | 14,52 % | 13,85 % |
5 | 3 | 4,84 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.55 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.83 |
Směrodatná odchylka: | 0.91 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
16. V dm naleznete také nabídku speciálně pro muže. Jak jste s ní spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 23 | 38,98 % | 35,38 % |
2 | 21 | 35,59 % | 32,31 % |
1 | 6 | 10,17 % | 9,23 % |
4 | 5 | 8,47 % | 7,69 % |
5 | 4 | 6,78 % | 6,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.64 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.79 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
17. Dm nabízí také speciální sortiment biopotravin, bezlepkových potravin, potravin pro alergiky a diabetiky. Jak jste spokojeni s jejich výběrem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 20 | 34,48 % | 30,77 % |
1 | 19 | 32,76 % | 29,23 % |
3 | 12 | 20,69 % | 18,46 % |
4 | 4 | 6,9 % | 6,15 % |
5 | 3 | 5,17 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.11 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.01 |
Směrodatná odchylka: | 1 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
18. Jak jste spokojeni s chováním a přístupem personálu Vaší dm drogerie?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 22 | 34,38 % | 33,85 % |
3 | 19 | 29,69 % | 29,23 % |
1 | 17 | 26,56 % | 26,15 % |
4 | 4 | 6,25 % | 6,15 % |
5 | 2 | 3,13 % | 3,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.19 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.75 |
Směrodatná odchylka: | 0.87 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
19. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 53 | 81,54 % | 81,54 % |
muž | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
20. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 až 30let | 39 | 60,94 % | 60 % |
31 až 40let | 14 | 21,88 % | 21,54 % |
do 20let | 7 | 10,94 % | 10,77 % |
41 až 50let | 3 | 4,69 % | 4,62 % |
51 let a více | 1 | 1,56 % | 1,54 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (69,9 %)
- search.seznam.cz (6,3 %)
- google.cz (4,5 %)
- vyplnto.cz (4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.