Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s nabídkou DM drogerie
Spokojenost s nabídkou DM drogerie
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Růžičková |
---|---|
Šetření: | 04. 02. 2010 - 11. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 65 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 19.18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 58,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tímto bych Vás rád požádala o vyplnění mého dotazníku, který slouží ke studijním účelům a k sepsání seminární práce k předmětu "Kvantitativní výzkum".
Obsahem dotazníku je 20 otázek, na které lze odpovědět ohodnocením
1 - 2 - 3 -4 - 5 , přičemž 1 je nejvíce pozitivní ohodnocení a 5 negativní.
Dotazník je anonymní.
Děkuji za Váš čas
Michaela Růžičková, studentka VŠFS
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
1 = velmi dobré, velmi spokojena, velmi dobře, velmi výrazný, velmi vyhovuje
2 = dobré, spokojena, dobře, výrazný, vyhovuje
3 = standartní, uspokojivé, tak jak má být, přiměřený, spíše vyhovuje
4 = spíše nedostačující, spíše nespkojena, spíše špatně, spíše nevýrazný,
spíše nevyhovuje
5 = nedostačující, nespokojena, špatně, nevýrazný, nevyhovující
Odpovědi respondentů
1. Do jaké míry jste obecně spokojeni s dm?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 26 | 40,63 % | 40 % |
3 | 17 | 26,56 % | 26,15 % |
1 | 16 | 25 % | 24,62 % |
4 | 5 | 7,81 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.14 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.65 |
Směrodatná odchylka: | 0.8 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
2. Jak dobře se cítíte při nákupu ve Vaší Dm? (útulnost / přehlednost / klidné a příjemné prostředí, ochota personálu, atd.)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 22 | 33,85 % | 33,85 % |
1 | 18 | 27,69 % | 27,69 % |
3 | 14 | 21,54 % | 21,54 % |
4 | 8 | 12,31 % | 12,31 % |
5 | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.25 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.99 |
Směrodatná odchylka: | 0.99 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
3. Jak hodnotíte v dm aktuálnost sortimentu? (Naleznete vždy v dm nové produkty?)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 25 | 38,46 % | 38,46 % |
3 | 23 | 35,38 % | 35,38 % |
1 | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
4 | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
5 | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.59 |
Směrodatná odchylka: | 0.77 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
4. Dm neustále rozšiřuje svůj sortiment. Jak hodnotíte jeho šíři?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 31 | 48,44 % | 47,69 % |
3 | 14 | 21,88 % | 21,54 % |
1 | 12 | 18,75 % | 18,46 % |
4 | 7 | 10,94 % | 10,77 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.22 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.63 |
Směrodatná odchylka: | 0.8 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
5. Jak velký důraz podle Vás klade dm na dobrý poměr mezi cenou a kvalitou prodávaného zboží?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 24 | 36,92 % | 36,92 % |
2 | 21 | 32,31 % | 32,31 % |
1 | 11 | 16,92 % | 16,92 % |
4 | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
5 | 4 | 6,15 % | 6,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.49 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.81 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
6. Strategie dm dlouhodobých cen garantuje snížení cen platné minimálně na dobu 4 měsíců. Jak jste s tím spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 24 | 36,92 % | 36,92 % |
2 | 22 | 33,85 % | 33,85 % |
3 | 13 | 20 % | 20 % |
4 | 4 | 6,15 % | 6,15 % |
5 | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.97 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.79 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
7. K dm vlastním značkám (výrobkům označeným „moje značka“) : Vyhovuje Vám jejich výběr a nabídka?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 19 | 29,23 % | 29,23 % |
2 | 18 | 27,69 % | 27,69 % |
3 | 16 | 24,62 % | 24,62 % |
5 | 7 | 10,77 % | 10,77 % |
4 | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.37 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.38 |
Směrodatná odchylka: | 1.17 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
8. Jak jste spokojeni s kvalitou dm vlastních značek?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 21 | 32,81 % | 32,31 % |
2 | 18 | 28,13 % | 27,69 % |
1 | 13 | 20,31 % | 20 % |
4 | 7 | 10,94 % | 10,77 % |
5 | 5 | 7,81 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.53 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.06 |
Směrodatná odchylka: | 1.03 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
9. Jak hodnotíte výhody, které dm nabízí rodičům s dětmi : např. program dm babybonus, a nabídku dětského sortimentu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 21 | 35,59 % | 32,31 % |
2 | 17 | 28,81 % | 26,15 % |
1 | 14 | 23,73 % | 21,54 % |
5 | 4 | 6,78 % | 6,15 % |
4 | 3 | 5,08 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.38 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.02 |
Směrodatná odchylka: | 1.01 |
Medián: | 2 |
Modus: | 3 |
10. Jak jste spokojeni s dm aktive beauty kartou a s ní spojenými výhodami?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 22 | 37,29 % | 33,85 % |
2 | 13 | 22,03 % | 20 % |
1 | 12 | 20,34 % | 18,46 % |
4 | 8 | 13,56 % | 12,31 % |
5 | 4 | 6,78 % | 6,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.62 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.13 |
Směrodatná odchylka: | 1.06 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
11. Jak hodnotíte služby „Ale“ a „Nebo“? jedná se např. o tašku zdarma ke každému nákupu a garanci výměny zboží.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 30 | 48,39 % | 46,15 % |
2 | 16 | 25,81 % | 24,62 % |
3 | 9 | 14,52 % | 13,85 % |
4 | 6 | 9,68 % | 9,23 % |
5 | 1 | 1,61 % | 1,54 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.82 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.91 |
Směrodatná odchylka: | 0.96 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
12. Jak hodnotíte služby dm paradies foto a s ním spojené nabídky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 28 | 51,85 % | 43,08 % |
2 | 10 | 18,52 % | 15,38 % |
4 | 6 | 11,11 % | 9,23 % |
1 | 5 | 9,26 % | 7,69 % |
5 | 5 | 9,26 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.92 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.81 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
13. Jak se Vám líbí prezentace jednotlivého zboží v prodejnách dm?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 22 | 36,07 % | 33,85 % |
3 | 16 | 26,23 % | 24,62 % |
1 | 11 | 18,03 % | 16,92 % |
4 | 7 | 11,48 % | 10,77 % |
5 | 5 | 8,2 % | 7,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.51 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.03 |
Směrodatná odchylka: | 1.02 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
14. Do jaké míry Vás zaujme a osloví celkový vnitřní vzhled prodejny dm?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 21 | 33,33 % | 32,31 % |
1 | 15 | 23,81 % | 23,08 % |
3 | 14 | 22,22 % | 21,54 % |
4 | 7 | 11,11 % | 10,77 % |
5 | 6 | 9,52 % | 9,23 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.44 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.25 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
15. Jak přehledné jsou podle Vás prodejny DM?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 23 | 37,1 % | 35,38 % |
3 | 17 | 27,42 % | 26,15 % |
4 | 10 | 16,13 % | 15,38 % |
1 | 9 | 14,52 % | 13,85 % |
5 | 3 | 4,84 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.55 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.83 |
Směrodatná odchylka: | 0.91 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
16. V dm naleznete také nabídku speciálně pro muže. Jak jste s ní spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 23 | 38,98 % | 35,38 % |
2 | 21 | 35,59 % | 32,31 % |
1 | 6 | 10,17 % | 9,23 % |
4 | 5 | 8,47 % | 7,69 % |
5 | 4 | 6,78 % | 6,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.64 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.79 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
17. Dm nabízí také speciální sortiment biopotravin, bezlepkových potravin, potravin pro alergiky a diabetiky. Jak jste spokojeni s jejich výběrem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 20 | 34,48 % | 30,77 % |
1 | 19 | 32,76 % | 29,23 % |
3 | 12 | 20,69 % | 18,46 % |
4 | 4 | 6,9 % | 6,15 % |
5 | 3 | 5,17 % | 4,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.11 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.01 |
Směrodatná odchylka: | 1 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
18. Jak jste spokojeni s chováním a přístupem personálu Vaší dm drogerie?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 22 | 34,38 % | 33,85 % |
3 | 19 | 29,69 % | 29,23 % |
1 | 17 | 26,56 % | 26,15 % |
4 | 4 | 6,25 % | 6,15 % |
5 | 2 | 3,13 % | 3,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.19 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.75 |
Směrodatná odchylka: | 0.87 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
19. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 53 | 81,54 % | 81,54 % |
muž | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
20. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 až 30let | 39 | 60,94 % | 60 % |
31 až 40let | 14 | 21,88 % | 21,54 % |
do 20let | 7 | 10,94 % | 10,77 % |
41 až 50let | 3 | 4,69 % | 4,62 % |
51 let a více | 1 | 1,56 % | 1,54 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.