Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s návštěvou maloobchodních řetězců

Spokojenost s návštěvou maloobchodních řetězců

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Malá
Šetření:14. 05. 2015 - 19. 05. 2015
Počet respondentů:78
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení, 
ráda bych Vás oslovila s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká Vašeho posledního nákupu v některém z maloobchodních řetězců. Prosím, abyste na otázky odpovídali pouze na základě zkušenosti z této poslední návštěvy obchodu.

Velice Vám děkuji za vyplnění dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. V kterém řetězci jste naposledy nakupoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert2126,92 %26,92 %  
Lidl1417,95 %17,95 %  
Billa1316,67 %16,67 %  
Tesco1215,38 %15,38 %  
Kaufland67,69 %7,69 %  
Globus67,69 %7,69 %  
Penny45,13 %5,13 %  
Enapo11,28 %1,28 %  
Žabka11,28 %1,28 %  

Graf

2. Ve kterém kraji se obchod nachází?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha3950 %50 %  
Jihomoravský810,26 %10,26 %  
Středočeský810,26 %10,26 %  
Pardubický56,41 %6,41 %  
Moravskoslezský56,41 %6,41 %  
Olomoucký33,85 %3,85 %  
Ústecký33,85 %3,85 %  
Plzeňský33,85 %3,85 %  
Karlovarský11,28 %1,28 %  
Zlínský11,28 %1,28 %  
Královéhradecký11,28 %1,28 %  
Liberecký11,28 %1,28 %  

Graf

3. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolali zaměstnanci obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální3342,31 %42,31 %  
Spíše pozitivní2329,49 %29,49 %  
Spíše negativní1316,67 %16,67 %  
Rozhodně pozitivní67,69 %7,69 %  
Rozhodně negativní33,85 %3,85 %  

Graf

4. Okomentujte, prosím, co konkrétně ve Vás tento pocit vyvolalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

Dělají, co od nich jako zákazník očekávám.

Dobrý den. Chcete na to pytlík? 459 korun. Kartou? Nasledanou.

Fungovala jen jedna pokladna, velká řada, prodavačka navíc řešila něco se stravenkami pro svou potřebu.

jsem bývalý zaměstnanec, s ostatními jsem vycházela dobře, ráda je vidim

jsou pomalí

Máme řetězec blízko a známe pracovníky alespoň podle vidění.

Milí a ochotní zaměstnanci. Dlouhé čekání na přcíhdo pokladní nově otevřené pokladny.

minimalni komunikace

Na ploše byl dostatek zaměstnanců. Poradili mi, když jsem něco hledala, ale jejich vyjadřování a projev na mě působilo jako bych je obtěžovala.

Na první pohled zaměstnanci vzhledově neudržovaní, mastné vlasy.

Nebyli nijak zvlášť milí, ani nepříjemní.

Nejsou ani pozitivní, ani negativní, takoví apatičtí

někde příjemné jednání, ochota, vstřícnost (obslužný pult), jinde norma - slušnost a práce bez problémů (pokladna), jinde na ránu mezi oči (doplňovači zeleniny a ovoce mlátící se zbožím tak, že jej poškozovali)

neprisla jsem do styku s zadnym zamestnancem krome pokladnika

nesetkal jsem se s žádnými zaměstnanci, nepotřeboval jsem je.

neutrální postoj = neutrální dojem nikdo se nechová neslušně ani nikomu nic nevnucuje

nevím, nevnímám zaměstnance

Nevím, zaměstnanci v Lidlu jsou všeobecně více přátelští než ti v jiných řetězcích, třeba úplně nejkatastrofálnější zaměstance má Tesco, hrůza, ti asi moc spokojení nebudou.

Nevím,tváření se asi.

Nezájem prodavaček, povídali si s odchozími zaměstnanci prodejny, kterých již skončila směna a tím zdržovali rychlost nákupu

nezdraví; kradou na pokladnách; neochotní

nic

Nic moc, ale ani nepříjemní.

nic zvláštního se během nákupu nestalo, s nikým jsem nemluvila

Nic.

Nikdo si mě moc nevšímal, pokladní pouze namarkovala zboží a tím má interakce s personálem byla u konce.

nikdo si mne nevšímal, u pokladny jsem normálně zaplatila

Normální chování. Nevypadají přetrénovaně, což by mi bylo protivné, ale nikdo není nepříjemný.

obsluha

Ochota

Ochota

Ochota a pozitivní přístup zaměstnanců za pultem s uzeninami.

ochota pomoci, úsměv, celkový pozitivní dojem

Paní na pokladně byla milá a rychlá, nabídla mi, jestli si nechci skočit pro druhé mléko, jelikož je ten den akce 2 za cenu 1.

paní na pokladně byla rychlá

Paní na pokladně.

Plnili regály a nakupujících si aktivně nevšímali.

Pokladní se usmívala, i když bylo už po zavíračce.

Pokladní vypadali nešťastně, zoufale a zmateně.

Pozitivní přístup k práci.

Pracovníci se hlučně bavili.

prodavacky pomaly, ne moc mily

Prodavač pultu uzenin byl příjemný, nabídl mi alternativy za zboží, které neměli. Prodavačka byla velmi příjemná, zboží markovala tak, abych měla jako první těžké položky na dno tašky, usmívala se, mile se mnou mluvila.

prodavačka byla hrozně pomalá, přepočítávala dlouho drobné a nebyla vstřícná

Prodavačka na pokladně u paní před námi ztratila lístek za vrácené lahve, nedokázala tento problém samostatně vyřešit. Tvořila se tedy fronta. Vedle byla volná pokladna, na tuto informaci nás ovšem paní neupozornila. Ani na to, že řešení bude trvat déle.

Prodavačka u pokladny mě nepozdravila a pak mě ještě vybídla, abych jí podávala potraviny, protože jí nefunguje pás. To, že seděla rozvalená na židli a byla líná vstát, bylo opravdu nevhodné.

Prodavačky by se mohly více usmívat, ale nebyly vysloveně nepříjemné, prostě neutrální.

Proste normální nakup, všichni se chovají jak mají

prostě to tak je

prostě z nich nemám žádný "dojem"

Příjemná a usměvavá prodavačka na kase.

Příjemná komunikace během placení.

příjemné chování,u pokladny pozdraví,popřejí hezký den

příjemné vystupování, úsměv na tváři

se za městnanci jsem se viděla jen na pokladně, fousatá pokladní nebyl moc vlídná, ani se mě nezeptala, jestli nemám jejich věrnostní kartičku (kterou sice nemám, ale co kdyby). na ploše jsem si žádných zam. nevšimla.

Slušné a vstřícné jednání zaměstnanců

Spíš než neutrální, tak žádný dojem, nechodím nakupovat dojmy, ale jídlo.

stare a skarede tvare

stejní jako jinde

takoví v pohodě, příjemní

ti co vybalovali byli nervózní z toho, že se jim lidi pletli pod nohy pokladní měla frontu a byla protivná (odhazovala nákup, div nepadal na zem)

Ti zaměstnanci bývají tak vyčerpaní, že pozitivní dojem moc vyvolat nemohou, i když jsou vstřícní

to, že jsem se při nákupu se žádným nesetkala

Úsměv na tváři paní pokladní, snaha o konverzaci se zákazníkem.

Usměvavý personál

uz je to rutina tam nakupovat

vadí mi neustále malý počet lidí na pokladnách, i když je v krámě narváno, a občas ochota zaměstnanců s něčím pomoci

Ve zdejším obchodě jsou vstřícní, vždy ochotní poradit a celkově mám dojem, že v jejich kolektivu panuje spíše pozitivní nálada a spolupráce, což zákazník vždy pociťuje.

všichni byli v pohodě, žádný stresy

vzájemná hádka dvou pokladních, komu můžou/nemůžou dát body, což zastavilo asi na 10 minut odbavování

Vzhledem k tomu, že jsem pracovníky během nákupu vlastně neviděla, tak toho ve mně moc nevyvolali. Viděla jsem akorát pracovníka u samoobslužných pokladen a ten vypadal neutrálně :).

Zaměstnanci aktivně pobíhali po prodejně a doplňovali zboží.

Zaměstnanci se tvářili otráveně. Na prodejně je dlouhá řada pokladen, ale vždy jsou otevřené jen dvě až tři a tvoří se zde fronty.

žádný velký zájem nebo úsměvy, ale zároveň nebyl nikdo nepříjemný

5. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolala dostupnost zboží? (Dostupností máme na mysli např. zda bylo zboží doplněno, zda jste získal/a vše, pro co jste přišel/la, zda bylo zboží dostupné v dostačující kvalitě atp.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní3747,44 %47,44 %  
Rozhodně pozitivní1823,08 %23,08 %  
Spíše negativní1316,67 %16,67 %  
Neutrální78,97 %8,97 %  
Rozhodně negativní33,85 %3,85 %  

Graf

6. Okomentujte, prosím, co konkrétně ve Vás tento pocit vyvolalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

....

Albert je celkem mizerný obchod, jeho politika je zabrat ucelené území a ostatní odtamtud vystrnadit. Bohužel tomu podléhám a často se mi nechce jezdit přes kus města do lepšího obchodu

Byla jsem na rychlém nákupu, vše potřebné jsem sehnala bez potíží.

Bylo dostupné vše, co jsem chtěla zakoupit. Zboží bylo všude doplněno.

co jsem chtěl jsem dostal

co jsem chtěla, to jsem nakoupila

co jsem potřeboval, to jsem sehnal.

čerstvé zboží, dostatek v regálech

dostatek zboží

Chtěla jsem si koupit limitované edice čajů, ale byli zde jen 4 balíčky (z toho 3 otevřené a pytlíčky čajů ukradené), chtěla jsem si balíčky koupit dva ale neměla jsem šanci kvůli nedostatku zboží či jeho kontroly

Chybějící pečivo.

i v neděli večer bylo dostatek pečiva

je to malý obchod, není tam vše..ale taky tam nechodím na velké nákupy

Jednoduchost

koupila jsem skoro všechno,co jsem potřebovala,nízké ceny

Kvalita za dobrou cenu.

Kvalita, výběr

Měla jem z čeho vybírat a vše co jsme potřebovala jsme si koupila.

Měli to, pro co jsem šel.

Na nákupu jsem byl ve 20 hodin a nebylo v podstatě žádné čerstvé pečivo (pár tvrdých rohlíků a housek).

Nakoupila jsem vše, až na 1 věc - housky na hamburgry. Už byly vyprodané.

Nakoupila jsem vše, co jsem potřebovala.

Našla jsem, co jsem hledala, nebyly prázdné regály.

nedoplněno špatné cenovky

nedoplneny zbozi, to co meli bych si z duvodu kvality nekoupila

Nedostatek pečiva

některé zboží bylo v posledním kusu, jiné chybělo zcela, vybydlený obchod

Některé zboží stejného charakteru se nachází na více místech v obchodě. Často nebývá doplněno zboží, které je ve slevě.

Neměli moc velký výběr zmrzlin

Nenašel jsem mezizubní kartáčky.

není zboží v akci

neumí odpovědět

neutrální - nic moc

Občas něco nemají, ale chápu, že je o zboží zvýšený zájem a nemají třeba ho dostatečně pokryté skladem. To se prostě stává, naopak je to jedinej kšeft, kde i před zavíračkou seženu pečivo, což je třeba v takovém Albertu problém.

Očekávala bych větší výběr různých značek. Stále chybí v nabídce jogurt Florian kokosový.

Párkrát se mi stalo, že zboží nebylo doplněno nebo již nebylo dostupné, ale pokaždé jsem obchod navštívila před zavíračkou, takže se nezlobím; další den bylo vždy k dostání.

Poslední dobou mám problém s výběrem zboží - je k dostání mnoho variant různé kvality, začíná mě unavovat čtení a luštění etiket, aby člověk nekoupil např. chemický koktejl místo šunky.

prazdne regaly u vicero druhu zbozi

prostě to tak je

Přišel jsem k pultu a bylo tam to, pro co jsem si přišel.

regály nebyly doplněné

Sehnal jsem vše, co jsem potřeboval, byť místy byla nabídka užší než jsem čekal.

snížení šíře sortimentu, nárůst privátní značky, o kterou nemám zájem

spousta zboží

srovnání se zahraničím neobstojí

Šel jsem nakoupit zásoby Tarapacy za 50% a už nebyl žádný Sauvignon ani bílá.. Ale stále zbývalo ještě 6 kousků takže spokojenost.

široký sortiment

Široký sortiment.

šla jsem pro malý nákup a oproti Tescu, kam se třeba stavím běžně po práci, byl tento Albert ráj :-)

tento obdhocd je dobře zásobený

to co nakupuji, vždy seženu

U některých akcí není zboží už od rána (například cyklistický týden), jinde je....

v Lidlu nemají zvláštní výběr, ale mají vše co nabízí, žádné prošlé zboží, žádná ohnilá zelenina :)

VECNE chybejici zbozi,nedoplnene.

velký výběr i v malém obchodu

Veškeré zboží bylo doplněno, žádné zboží, které jsem potřebovala koupit nechybělo a vždy byl výběr z několika variant včetně zlevněného zboží.

Většina z položek, pro které jsem přišla, byla k dispozici, část zboží dokonce za výhodnější ceny. Dvě položky neměli, ale byly mi nabídnuty alternativy.

Většinu věcí, pro které jsem přišla, jsem dostala. Nebyly jen nějaké drobnosti, které se však daly nahradit jiným druhem zboží.

Vše bylo srovnané, regály doplněné.

vše bylo v pořádku

Vše co jsem potřebovala bylo doplněno. Nevšimla jsem si nedostatku některého zboží.

vše co jsem potřebovala, tak bylo k dispozici

vše jsem našla a vše bylo doplněno

vše OK

Vše pro co jsem přišel,tak bylo k dostání.

Vše, co jsem hledala jsem nalezla a nevšimla jsem si prázdných regálů.

Vše, co jsem hledala, bylo na svém místě. Nebylo nic, co by nebylo doplněno.

Vše, co jsem potřebovala, jsem našla.

Všeho bylo dostatek a na svém místě. Kvalita v tomto řetězci je velmi dobrá.

Všechno bylo tak skvělý, že to byl možná jenom sen :-)

všechno měli

vyber v oddeleni ovoce a zelenina - nedostatecny vyber a to co bylo dostupne bylo nekvalitni

výrobek, který jsem zrovna potřebovala byl ve větším množství k dispozici a ještě byl ve slevě

zhoršní trvanlivosti sýrů

získala jsem vše, pro co jsem přišla

7. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolala jednoduchost nákupu? (Jednoduchostí máme na mysli např. rozmístění oddělení, orientace v obchodě, umístění cenovek atp.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní3646,15 %46,15 %  
Neutrální1823,08 %23,08 %  
Rozhodně pozitivní1417,95 %17,95 %  
Spíše negativní78,97 %8,97 %  
Rozhodně negativní33,85 %3,85 %  

Graf

8. Okomentujte, prosím, co konkrétně ve Vás tento pocit vyvolalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

.

...

......

1.rozmístění oddělení 2.cenovky,které skutečně odpovídají danému zboží 2.velké cenovkové upozornění na slevy(akce)

Ani nevim.

Cenovky jsou díky slevám občas trochu zmatečné, jelikož na každém kusu zboží jich je více.

do tohoto obchodu chodím často a vyznám se v něm

Dobrá orientace

dobře oceněné potraviny

Chodím sem pravidelně, tak už vím co kde hledat. Nicméně najít třeba zeleninový bujón byl docela boj.

chodím tam často, orientuji se dobře

Chodím tam často, přibližně vím, kde co je, nebyl jsem překvapen.

chodím tam často, takže vím, kde co je

chodím tam často, vím kde co je

Chodím tam tak často, že mám až nemístnou radost, jak všechno rychle najdu.

Chvíli mi trvalo najít co jsem potřeboval, ale bylo to v rozumném čase.

je příliš velký

Jedná se o prodejnu, kterou znám a de nedochází k žádným změnám co se týče uspořádání zboží.

již jsem na to zvyklá, chodím tam pravidelně

jsem na tento obchod zvyklý, nicméně je mi stále záhadou, proč mají pečivo v obchodě na dvou místech

Jsem na vše zvyklý.

Jsem zvyklá tam nakupovat, tak vím kde co je

jsem zvyklý tam chodit, tak mě hned ta něco nevyděsí

Konzervovaná krájená rajčata nebyla u konzerv ale vedle

Lidl je ideální na rychlý nákup,chodím sem pravidelně, vím, co kde najdu a větší nákup mi netrvá déle než 20min. Vše je přehledně rozmístěné, obchod již znám a oceňuji i jeho velikost.

Malé nápisy na cenových, ne souvislé rozmístění podobného sortimentu.

momentálně o.k., už jsem si zvykla na nové uspořádání, po další reorganizaci budu mít určitě zase dost negativní pocity, nemám ráda tyhle změny, zdržují mne

Nákup pro mě byl jednoduchý. Jediné co bylo trochu komplikovanější bylo otevřít těžké dveře chladícího boxu.

Nakupovala jsem v tomto konkrétním obchodě poprvé, takže to bylo nové, rozmístění nicméně standardní.

nemám co říci:-)

nemohla jsem najít nějaké věci zmátly mě váhy u ovoce a zeleniny - nevím, jestli bylo povinností si zvážit nebo stačí na pokladně (do tohoto obchodu běžně vůbec nechodím)

Nenarazila jsem při nákupu na žádný problém.

není tam toho moc, tak se to dá najít

nepřehledné

neustále mění rozestavení zboží, takže když přijdu po delší době vše hledám zas a znova

Nevím

nevím

nevím, kde přesně se konkrétní zboží nachází

obchod jiz znam, takze najdu vse bez problmeu

Obchod již znám, dobře se v něm orientuji. Koncept je aplikovaný vždy stejně, stejné rozmístění.

Obchod znám velmi dobře, takže se v něm orientuji a vím, kde co najdu. Občas ale nějaké zboží přemístí a pak musím déle hledat - při poslední návštěvě jsem z tohoto důvodu nemohla najít čaje.

orientace je snadna, ale je to tim, ze obchod znam

Po přestavbě se tolik nevyznám

Po rekontrukci např. nový vstup do prodejny působí pozitivně, je jednodušší vstoupit.

pracovala jsem tam, vík kde co je

prostě to tak je

prostorova organizace obchodu se mi vubec nelibi, je tam malo mista a vsecko se blbe hleda

protože, tam chodím dlouho

Před nějakou dobu přeskládali oddělení, ale už se v tom začínám orientovat.

přehledně rozestavěné zboží, dostačující velikost uliček

Přehledné uspořádání, občas něco hledám dýl, ale to je tím, že to kupuju sporadicky a v daném obchodě i poprvé, takže nevím kde to mají.

Přehlednost

Rozmístění

Rozmístění a strategie celého obchodu není nijak matoucí avšak není ani natolik úžasná aby mě zaujalo koupit si některé věci, které normálně nenakupuji

spoustu veci maji oddelene - kinder cokolady nejsou u cokolad, ale sladkosti apod.

Tesco už znám, je malé, vyznám se tam

u pokladen nebyly fronty

Uličky v obchodě jsou široké a přehledné, zboží logicky uspořádáno, cenovky viditelné a dostupné u každého druhu zboží.

uz jsem si na to vse zvyknul

V konkrétní provozovně již nakupuji několik let skoro denně

V obchodě se nacházelo příliš mnoho lidí, některými uličkami se nedalo projít.

V obchodě se vyznám

V pořádku

vcelku bez komentáře

Vesměs nechybí cenovky, vše se dá najít. Akční zboží je na kraji. Negativem je moc upozornění na "diskont", "stále slevněno" nebo tak nějak. Plete to.

vše bylo v pořádku

Vše proběhlo standardně.

Vše, co jsem koupil, mělo cenovku, případně byla akce označena. Často se ale setkávám se špatně nastavenými cenami na krámě vs. v systému - koupím např. zeleninu za 59 Kč a přijdu k pokladně a zjistím, že kilo je za 99 Kč.

všechno důležité zásadně v nejodlehlejších rozích, nepřesné cenovky nebo jejich absence, malé písmo..

Všechno je zřetelně označeno, v obchodě bych se orientovala snad už i poslepu - díky bohu nepřehazují regály každý rok jako v jiných obchodech.

Vyhovovalo mi vše.

Vzhledem k tomu, že do obchodu nechodím tak často a opět už měl obchod oddělení přemístěná, tak to byl problém. Nelogiscké uspořádání oddělení. Potřebovala koupit mulčovací kůru a ta byla na začátku nákupu, tedy jsem potom měla problém dát do košíku další nákup.

Za ty roky už jsem pochopil, jak to tam mají organizované a naštěstí to nemění

Znám to tam, vím, kde co mají

9. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolaly ceny zboží? (Cena/kvalita, cenové letáky, katalogy)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní2835,9 %35,9 %  
Neutrální2228,21 %28,21 %  
Spíše negativní1417,95 %17,95 %  
Rozhodně pozitivní911,54 %11,54 %  
Rozhodně negativní56,41 %6,41 %  

Graf

10. Okomentujte, prosím, co konkrétně ve Vás tento pocit vyvolalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

...

...

.........

"akce" tam znamena, ze se dostanou na normalni cenu.

Akce nesleduji. Takže mne jen překvapilo, že to nebylo zdarma, pak bych asi dal "Rozhodně pozitivní".

Akční ceny dobré, standardní ceny jsou vyšší než třeba v Kauflandu. Takže průměr.

Banány byly za židovskou cenu

bez připomínek

Billa je podle mě jedním z nejdražších obchodů.

Billa má velmi drahé produkty, jejichž kvalita poněkud neodpovídá ceně

Cena

cena nízká

Cena/kvalita je v dobrém poměru, letáky ani katalogy nesleduji

cena/kvalita u zeleniny/ovoce vyhovující mléčné výroky, pečivo - ok akce na kvalitní prášek na praní (kapsle ariel) letáky/katalogy nečtu

Cenové letáky a katalogy neřeším. Co se cen jako tykových týče, přijdou mi přijatelné. Někdy obchod překvapí zajímavými akčními nabídkami.

Ceny byly z mé strany akceptovatelné.

Ceny jsou celkem nízké, na dnešní dobu

ceny jsou ok.

Ceny jsou příznivé a kvalita vysoká.

Ceny jsou v tomto obchodě výhodné.

Ceny jsou vyšší, ale to kvalita také.

Ceny mi přijdou úměrné kvalitě u většiny zboží. U masa toto ovšem zdaleka nevypovídá, maso je drahé a není kvalitní.

Ceny některých výrobků (zmrzliny) jsou vysoké.

Čerstvé zboží za odpovídající ceny. Ostatní potraviny stejné jako všude.

Dobré ceny.

Dobré, konstantní ceny,

Dosti drahé a mizerné zboží

dražší potraviny než v jiných obchodech, ale výhodné akční nabídky

dražší zboží než jinde

Hm, dobrý.

chtěla jsem oříšky a jinde nebyl takový výběr za příznivé ceny

je tam pěkně draho

je to drahé

je to stejné jako všude jinde

Ještě jednou se mě někdo zeptá na dojem, tak ho přetáhnu slevovým letákem.

Koupil jsem džus v akci, na druhou stranu salát měli docela drahý.

Kuře za 130 Kč mi přijde opravdu drahé.

kvalita nic moc, málo českých regionálních věcí

Kvalita odpovídá ceně.

kvalita zbozi neodpovida cene, nechci prijit do obchodu, kde je vecer jiz zvadla zelenina, mezi syry se nachazi plesnive kusy, maso nevypada vabne

Kvalitní výrobky za super ceny.

Letáky jsou přehledné a vždy odpovídají skutečnosti, ceny v daném obchodě jsou podle mě u většiny zboží bezkonkurenční.

měli slevy a do letáků nekoukám

Měli zlevněnou zmrzlinu.

na to jaky sunty tam prodavaji je to hodne drahej obchod

Nakupovala jsem alkoholické nápoje a přišlo mi, že toho nemají moc v akci.

Nakupujeme s rodinou podle letáků. Ceny jsou při akcích výhodné. Nechci se rozepisovat o řešení kvality v současné době.

např.mléčné výrobky jsou sice kvalitní, ale nevyhovuje mi cena

Něco tu mají drahé, něco levné. Záleží co jde člověk koupit.

některé zboží se tam kupovat nedá, buď je prošlé nebo aspoň špatně uchované, ceny jsou na nízkou kvalitu poměrně vysoké

nemám co dodat

nemyslím, že by byl drahý, ale ceny by mohly být vždy lepší

nevím.

normální marketové zboží s běžnými cenami a běžnou kvalitou - nic moc ani žádná hrůza

predrazena a velice nekvalitni zelenina a ovoce

Prostě Albert. Mohl by být levnější i dražší.

prostě běžný nákup - brambory, mlíko, máslo - to moc cenu neřeším, prostě to potřebuju koupit. ale máslo bylo v akci, takže jsem vzala to za akční cenu.

prostě to tak je

předražené; někdy v akci i podvody s cenami

Příliš drahé müssli (vedle ve večerce mají levnější)

rozumné ceny a kvalita, často akce

Slevy některých výrobků, které jsem přišla nakoupit.

solidní ceny

Spíše pozitivní, letáky nějak zvlášť nestuduji, kupuji, co aktuálně potřebuji. Nechodím cíleně pro zlevněné zboží, ale potěší spontánní zjištění, že např. oblíbené sýry jsou aktuálně v akci.

srovnání s Julius Meinl, Delvita, Carrefour a Interspar, kteří zed působili předtím. Kvalita jde rapidně dolů, cena nahoru.

šla jsem na nákup na základě letáku

šla jsem pro akční zboží, a to jsem koupila

Tarapaca za 100kč

to úplně neřeším, kupuji to, co potřebuji, když je to zrovna ve slevě, tak jen dobře

V porovnání s ostatními obchody je cenová hladina spíše nižší, každý týden jsou dostupné vždy nové druhy zlevněného zboží.

víno je levný a dobrý

však píšu, že neutrální

vyšší ceny

xxx

11. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolaly fronty/pokladny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše negativní2228,21 %28,21 %  
Neutrální2025,64 %25,64 %  
Spíše pozitivní1519,23 %19,23 %  
Rozhodně pozitivní1215,38 %15,38 %  
Rozhodně negativní911,54 %11,54 %  

Graf

12. Okomentujte, prosím, co konkrétně ve Vás tento pocit vyvolalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

...

.....................

Ačkoliv byl obchod naplněný lidmi, na pokladně jsem stála jen chvíli díky rychlosti pracovnice.

běžný provoz bez problémů

Byl pátek odpoledne, všechny pokladny jeli na plno, ani tak to nestačilo a menší fronty cca 3-5zákazníků s velkými nákupy byly nevyhnutelné.

byli fronty a jen tři pokladny

Bylo tam hodně lidí, ale to se v pátek odpoledne dalo čekat. I když jsem šel přes boční samoobslužné pokladny, které bývají prázdné, čekal jsem docela dlouho.

Často fronty nebývají, v případě že ano, pokladní zavolá kolegyni

dlouhy fronty, malo mista na zaplaceny zbozi za pokladnou

Flák.

fronta moc nebyla

Fronta zrovna nebyla.

fronta žádná, po zavíračce a pokladní stále úsměv na rtech

Fronty byly dlouhé, ale pokladní byla rychlá, proto doba čekání nebyla dlouhá.

Fronty byly velmi dlouhé, a to jak na normálních pokladnách, tak na samoobslužných.

Fronty bývají delší, zase ale člověk nečeká tak dlouho, aby mu to více vadilo.

Fronty jsou zde příliš dlouhé.

fronty nebyly (nakupovala jsem dopoledne)

Fronty tam jsou a je tam málo místa, kasy jsou blízko regálů

Fronty, brigádníci bez zkušeností

je to stejné jako všude jinde

jen jedna pokladna během špičky

Již výše popsaná situace, kdy prodavačka nedokázala řešit nastalou situaci, ačkoliv to bylo snadné.

Když se nakupí moc lidí, vždycky okamžitě otevřou další pokladnu, v tomto směru je Lidl nejlepší ze všech řetězců, páč třeba v takovým Tescu, Albertu a někdy i Globusu to nikoho nezajímá.

když se tvoří větší řada, ihned otevírají další pokladnu .

Malá fronta.

málo pokladen, moc lidí

Max 1 člověk přede mnou

Mohlo by být více otevřených pokladen.

musel jsem čekat 5 minut - protože byla neděle, bylo otevřeno málo pokladen

Na počet nakupujících bylo poměrně hodně kas neobsazeno.

Nebyla žádná

nebyly zde fronty

Nečekala jsem, hned jsem šla na řadu.

Nějaká fronta je vždy, záleží na vytíženosti zaměstnanců v daný okamžik, ale když má člověk čas courat po obchodě, tak i u té pokladny pár minut vydrží.

nejprve se vytvořila fronta, ale rychle otevřeli další pokladnu

Nerada stojím ve frontě.

nezvládají a jejich málo

no čekat se mně nikdy neche

Normální velikost front.

obchod reaguje rychle na utvarejici se fronty

Oproti některým jiným obchodům se otevře pokladna skoro vždy hned ve chvíli, kdy je fronta dlouhá.

Otevíráme pro Vás pokladnu číslo šest. ... ... Trocha čekání ... ... Prosíme pracovníka pokladny, aby se dostavil na pokladnu. ... ... Asi ze zapomněl na cigárku ... ... No konečně.

Pokladen je hodně. Jsou zde i samoobslužné pokladny.

Pokud jsou fronty, tak já se nerozčiluji, Vím jak to tam chodí

Pokud se tvoří fronta u pokladny, dokáží rychle reagovat a otevřít ihned novou pokladnu, aby se netvořila větší fronta.

pokud se v daném okamžiku nahromadí více zákazníků u otevřených pokladen ,okamžitě je na přechodnou dobu otevřena další,pokud je potřeba otevírá se více pokladen

pomalá pokladní

prostě to tak je

Přede mnou byli cca 2 lidé.

přede mnou jeden zákazník..

přiměřeně dlouhá fronta

sice jsem byl tentokrát výjimečně odbaven rychle, ale obvykle je otevřena jen jedna pokladna bez pásu, kde se nedá větší množství zboží odbavit

Skoro žádné.

Snaží se obsazovat pokladny, pokud je mnoho lidí

standardní fronty

šetří, mají málo pokladních a tak jsou fronty

šlo to raz dva

Taková normální fronta, ani dlouhá, ani hned na řadu, ale nečeká se dlouho.

Téměř žádná

V obchodě jsem byla kolem 21:00 a byly otevřené jenom dvě pokladny, přestože zákazníků bylo hodně a ve frontě jsem před sebou měla minimálně tři.

V případě začínající fronty se hned otevře nová pokladna.

ve forntach je zasadne 5-6 lidi, ze 14 moznych maji otevrene 2

ve frontach byly 3-4 zákaznici a pritom v okoli vybalovali zamestnanci zbozi

Velmi dlouhé fronty a pouze dvě otevřené pokladny.

Viz přístup zaměstnanců a málo otevřených pokladen na velký počet nakupujících

viz výše

viz. bod 4

Vzhledem k odpolední/večerní hodině nákupu se u pokladen tvořily fronty. Z pěti pokladen byly otevřeny dvě a více pokladních přítomno zřejmě vůbec nebylo.

Vždy je otevřeno málo pokladen a vždy se tvoří fronty.

xxx

záleží, ve kterou denní dobu obchod navštívíte

Zdá se, že většina obchodů mnou navštívených má dobrý systém na alokaci pokladen. Někdy se samozřejmě čeká, ale dlouho se mi nestalo, že bych čekal déle než 10min.

žádné fronty nebyly

žádné fronty u pokladen

13. Vrátil/a byste se do prodejny na základě této návštěvy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6887,18 %87,18 %  
ne1012,82 %12,82 %  

Graf

14. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

blízkost bydliště, určitý sortiment zboží mají právě zde

byla jsme spokojená

celkem jsem spokojení s tímto obchodem

Celkový dojem.

do Intersparu jsem chodil pravidelně, sem nebudu :)

dobrá dostupnost,nízké ceny,přehlednost,rychlá obsluha u pokladen

dobré slevové nabídky, kvalitní výrobky

chodím sem pravidelně

chodím tam nejčastěji, protože to mám nejblíž

Chodím tam pravidelně. Výhodně zde nakoupíme.

ja ten obchod nesnasim ale mam ho blizko a je par veci ktery mam rada a maji je jenom tam takze tam obcas zajdu ale jinak chodim nakupovat jinam

Je blízko, jsme na ni zvyklý...

Je to blízko a mají dobrou zmrzlinu, mléčné výrobky a buřtíky.

Je to blízko a vím kde tam co je.

je to nejblíže domovu

Je to nejbližší větší obchod, který momentálně mám k dispozici.

je to pro mě celkem daleko

Jedniny duvod je, ze mam obchod po ceste domu.

Jinam už skoro ani nechodím, personál, rozmístění zboží i ceny jsou tam řekněme sympatické.

Již řečeno.

jsem zvyklý tam chodit, je to jediný zbylý obchod v okolí

Kdybych měla na výběr ve svém nejbližším okolí jiný obchod, nevrátila bych se do tohoto konkrétního obchodu už nikdy (nemám na mysli celý řetězec). Dlouhodobě jsem nespokojená s dostupností zboží, kvalitou čerstvých potravin, cenami a frontami. Poslední návštěva nebyla výjimkou.

Krásné vzdušné prostředí

kvalita zboží

Kvalita, cena, dostupnost.

Kvůli negativnímu přístupu zaměstnanců

Líbí se mi

lokalita

málo lidí na prodejně a relativně dobrá dostupnost + výběr zboží

Mám ji cestou z práce.

Mám ji nejblíže.

mam to blizko

mám to blízko

Milý personál, dobrý sortiment, ceny nejsou přemrštěné. (Čili úplný opak nežli TESCO, které mám blíže. Vím že jste se na to neptali, ale když jsem odpovídal tazatelce v TESCU, tak neměla v dotazníku dostatečně negativních kolonek, abych ze sebe tu frustraci dostal)

můj oblíbený obchod

Nakoupila jsem vše, co bylo potřeba.

Nakupoval jsem v ní vlastně náhodou, není blízko mého bydliště.

nakupuji tam pravidelně

nebyla žádná negativní zkušenost

nic v okolí jiného nemám, a k vietnancům se chodit nakupovat nedá

no mám to nejblíž, takže tam občas prostě zajdu. ale radši jdu do alberta, kde mají lepší výběr, větší pořádek a celkově je mi to tam sympatičtější...

Obchod mám v blízkosti bydliště a ačkoliv ve mě jeho návštěva nevyvolává nějak zvlášť pozitivní dojmy, považuji jeho vzdálenost od svého bydliště za velkou výhodu. Navíc např. Penny je díky výběru sortimentu mnohem horším obchodem.

od vstupu az po zaplaceni me stale neco iritovalo. hlasita reklama mezi hudbou, nevylozene zbozi zavazejici v ceste, fronty ( tesco valaske mezirici)

proč asi ? za peníze chci kvalitu!

Proč ne?

Proč ne?

prostě to tak je

protoze je to obchod, ktery mam nejbliz

Protože bagr, je to cestou, kdybych měl pro každej prd jezdit do Globusu, tak projezdím na benzínu majlant.

protože je blízko domu

Protože je blízko domu:-)

Protože je blízko mého bydliště a nabízí solidní poměr mezi výběrem a kvalitou zboží.

Protože je to nejbližší obchod a nakoupit se tam dá normálně.

Protože ji mám 200 metrů od bytu.

Protože ji mám po cestě do města.

protože jsem byl v ostravě jednorázově

Protože jsem zde zvyklá nakupovat, prodejnu mám kousek od místa bydliště, kvalita prodávaných potravin je dobrá, ceny jsou přijatelné.

protože nákup je tam jednoduchý

protože pokud nechci jezdit přes půl města, nic jiného mi nezbývá

protože tam nakupuji řadu let a nevidím důvod ke změně

Protože tam nakupuju pravidelně, i když jen drobnosti.

Protože to je jediný větší obchod, který mám poblíž domu.

Protože to mám 50m od domu

protože to mám blízko domova

Protože to mám nejblíž.

Protože to mám sto metrů od bytu

Přístup paní na pokladně by mne přesvědčil.

rychlost nákupu, dostatečný výběr pro klasický nákup, nejsou zde fronty, bydlím kousek

Šla bych do Tesca, kde mají nižší ceny.

tenhle dotazník se mi nelíbí

Vrátím se, protože mám tuto pobočku občas při cestě, jsem "Billař" - vím, kde své zboží najdu. Nedoporučila bych konkrétně tuto pobočku někomu, kdo chce dělat větší nákup, který potřebuje odvézt vozem, parkování složitější v okolí, ale u jiné, mé druhé a hlavní prodejny, to problém není. Druhým důvodem, proč bych nedoporučila, je návštěvnost této provozovny i bezdomovci/divnými existencemi, tedy si musím držet kabelku u těla.

Vše bylo dle mého očekávání.

Vše na jednom místě. tedy široký sortiment. Kvalitní čerstvé potraviny za odpovídající ceny.

všeobecná spokojenost

zajímavé akční ceny, ochutnávky na ploše obchodu, široký výběr zboží.

15. Doporučil/a byste návštěvu prodejny svým známým na základě tohoto nákupu? (Ohodnoťte na škále 0 - 10, kde 0= určitě nedoporučil/a)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91417,95 %17,95 %  
81316,67 %16,67 %  
101114,1 %14,1 %  
71012,82 %12,82 %  
5911,54 %11,54 %  
356,41 %6,41 %  
056,41 %6,41 %  
645,13 %5,13 %  
233,85 %3,85 %  
433,85 %3,85 %  
111,28 %1,28 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4658,97 %58,97 %  
muž3241,03 %41,03 %  

Graf

17. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 344355,84 %55,13 %  
18 - 241316,88 %16,67 %  
45 - 541012,99 %12,82 %  
35 - 44911,69 %11,54 %  
do 1811,3 %1,28 %  
55 - 6411,3 %1,28 %  

Graf

18. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5469,23 %69,23 %  
střední odborné1215,38 %15,38 %  
střední všeobecné78,97 %8,97 %  
základní22,56 %2,56 %  
vyučený s maturitou11,28 %1,28 %  
vyšší odborné11,28 %1,28 %  
vyučený bez maturity11,28 %1,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V kterém řetězci jste naposledy nakupoval/a?

2. Ve kterém kraji se obchod nachází?

3. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolali zaměstnanci obchodu?

5. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolala dostupnost zboží? (Dostupností máme na mysli např. zda bylo zboží doplněno, zda jste získal/a vše, pro co jste přišel/la, zda bylo zboží dostupné v dostačující kvalitě atp.)

7. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolala jednoduchost nákupu? (Jednoduchostí máme na mysli např. rozmístění oddělení, orientace v obchodě, umístění cenovek atp.)

9. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolaly ceny zboží? (Cena/kvalita, cenové letáky, katalogy)

11. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolaly fronty/pokladny?

13. Vrátil/a byste se do prodejny na základě této návštěvy?

15. Doporučil/a byste návštěvu prodejny svým známým na základě tohoto nákupu? (Ohodnoťte na škále 0 - 10, kde 0= určitě nedoporučil/a)

16. Pohlaví

17. Věk

18. Vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V kterém řetězci jste naposledy nakupoval/a?

2. Ve kterém kraji se obchod nachází?

3. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolali zaměstnanci obchodu?

5. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolala dostupnost zboží? (Dostupností máme na mysli např. zda bylo zboží doplněno, zda jste získal/a vše, pro co jste přišel/la, zda bylo zboží dostupné v dostačující kvalitě atp.)

7. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolala jednoduchost nákupu? (Jednoduchostí máme na mysli např. rozmístění oddělení, orientace v obchodě, umístění cenovek atp.)

9. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolaly ceny zboží? (Cena/kvalita, cenové letáky, katalogy)

11. Jaký převládající dojem ve Vás vyvolaly fronty/pokladny?

13. Vrátil/a byste se do prodejny na základě této návštěvy?

15. Doporučil/a byste návštěvu prodejny svým známým na základě tohoto nákupu? (Ohodnoťte na škále 0 - 10, kde 0= určitě nedoporučil/a)

16. Pohlaví

17. Věk

18. Vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Malá, B.Spokojenost s návštěvou maloobchodních řetězců (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-s-navstevou-malo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.