Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s obchodním řetězcem Lidl.

Spokojenost s obchodním řetězcem Lidl.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Harazim
Šetření:02. 11. 2015 - 03. 11. 2015
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

v rámci našeho školního projektu vás žádáme o vyplnění tohoto dotazníku. Z dotazníkového šetření by mělo vyplynout, jak jsou lidé spokojeni s ochdním řetězcem Lidl. Dotazník je určen, jak pro ženy tak i muže různých věkových kategorií. Respondenty chceme získat náhodným výběrem a cílovým oslovením.

Děkujeme Vám za spolupráci a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. V obchodním řetězci je dostačující rozmanitost nabízeného sortimentu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83126,05 %26,05 %  
102420,17 %20,17 %  
72319,33 %19,33 %  
91210,08 %10,08 %  
697,56 %7,56 %  
586,72 %6,72 %  
454,2 %4,2 %  
243,36 %3,36 %  
321,68 %1,68 %  
110,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.59
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.06
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:8
Modus:8

Graf

2. Dá se snadno orientovat a najít zboží v obchodním řetězci Lidl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92420,17 %20,17 %  
81915,97 %15,97 %  
101815,13 %15,13 %  
71714,29 %14,29 %  
61310,92 %10,92 %  
51310,92 %10,92 %  
486,72 %6,72 %  
365,04 %5,04 %  
110,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.32
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.61
Směrodatná odchylka:1.9
Medián:8
Modus:9

Graf

3. Při návštěvě obchodní jednotky Lidl očekávám nízkou cenu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82621,85 %21,85 %  
92117,65 %17,65 %  
72016,81 %16,81 %  
101714,29 %14,29 %  
51210,08 %10,08 %  
6119,24 %9,24 %  
354,2 %4,2 %  
443,36 %3,36 %  
221,68 %1,68 %  
110,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.41
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.17
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:8
Modus:8

Graf

4. Při návštěvě obchodní jednotky Lidl očekávám dostatek zboží orientovaného na daný akční týden (př: Mexický, Italský…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103831,93 %31,93 %  
82722,69 %22,69 %  
92420,17 %20,17 %  
697,56 %7,56 %  
575,88 %5,88 %  
765,04 %5,04 %  
332,52 %2,52 %  
121,68 %1,68 %  
421,68 %1,68 %  
210,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.29
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.86
Směrodatná odchylka:1.69
Medián:9
Modus:10

Graf

5. Očekávám příjemné nákupní prostředí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103126,05 %26,05 %  
82823,53 %23,53 %  
92016,81 %16,81 %  
5119,24 %9,24 %  
7119,24 %9,24 %  
675,88 %5,88 %  
343,36 %3,36 %  
443,36 %3,36 %  
121,68 %1,68 %  
210,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.89
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.47
Směrodatná odchylka:1.86
Medián:8
Modus:10

Graf

6. Souhlasíte s tím, že v obchodním řetězci Lidl odpovídá nízká cena dobré kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92823,53 %23,53 %  
102420,17 %20,17 %  
72117,65 %17,65 %  
81613,45 %13,45 %  
6108,4 %8,4 %  
597,56 %7,56 %  
454,2 %4,2 %  
332,52 %2,52 %  
132,52 %2,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.75
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.19
Směrodatná odchylka:1.79
Medián:8
Modus:9

Graf

7. Obchodní personál je vždy ochotný pomoct.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72218,49 %18,49 %  
101915,97 %15,97 %  
81915,97 %15,97 %  
51815,13 %15,13 %  
61310,92 %10,92 %  
9108,4 %8,4 %  
375,88 %5,88 %  
454,2 %4,2 %  
143,36 %3,36 %  
221,68 %1,68 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.85
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.16
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:7
Modus:7

Graf

8. Reklamní kampaň pro obchodní řetězec Lidl je poutavá.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92521,01 %21,01 %  
102521,01 %21,01 %  
82016,81 %16,81 %  
71815,13 %15,13 %  
5119,24 %9,24 %  
697,56 %7,56 %  
343,36 %3,36 %  
232,52 %2,52 %  
432,52 %2,52 %  
110,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.72
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.45
Směrodatná odchylka:1.86
Medián:8
Modus:9

Graf

9. Obchodní řetězec Lidl je konkurence schopný jiným obchodním společnostem (př: Kaufland, Tesco, Globus…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103226,89 %26,89 %  
92319,33 %19,33 %  
81815,13 %15,13 %  
71310,92 %10,92 %  
586,72 %6,72 %  
686,72 %6,72 %  
465,04 %5,04 %  
354,2 %4,2 %  
132,52 %2,52 %  
232,52 %2,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.72
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.59
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:8
Modus:10

Graf

10. Mé stížnosti v Lidlu byly vždy ihned obratem vyřízeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104638,66 %38,66 %  
51915,97 %15,97 %  
81714,29 %14,29 %  
9119,24 %9,24 %  
7108,4 %8,4 %  
186,72 %6,72 %  
654,2 %4,2 %  
232,52 %2,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.79
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.8
Směrodatná odchylka:2.41
Medián:8
Modus:10

Graf

11. Nabízený sortiment zboží je vždy ve spotřební lhůtě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105747,9 %47,9 %  
82420,17 %20,17 %  
91915,97 %15,97 %  
654,2 %4,2 %  
554,2 %4,2 %  
743,36 %3,36 %  
421,68 %1,68 %  
221,68 %1,68 %  
110,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.86
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.99
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:9
Modus:10

Graf

12. Obchodní řetězec budu využívat i nadále.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
107260,5 %60,5 %  
91310,92 %10,92 %  
81210,08 %10,08 %  
765,04 %5,04 %  
654,2 %4,2 %  
532,52 %2,52 %  
432,52 %2,52 %  
221,68 %1,68 %  
121,68 %1,68 %  
310,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9.01
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.51
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:10
Modus:10

Graf

13. I přes obdobné nabídky ostatních obchodních řetězců zůstávám věrný Lidlu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102420,17 %20,17 %  
51915,97 %15,97 %  
81815,13 %15,13 %  
71210,08 %10,08 %  
6119,24 %9,24 %  
9108,4 %8,4 %  
186,72 %6,72 %  
275,88 %5,88 %  
375,88 %5,88 %  
432,52 %2,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.6
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.67
Směrodatná odchylka:2.58
Medián:7
Modus:10

Graf

14. Zakoupené zboží vždy splnilo mé potřeby.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83126,05 %26,05 %  
102823,53 %23,53 %  
91815,13 %15,13 %  
71512,61 %12,61 %  
6108,4 %8,4 %  
365,04 %5,04 %  
443,36 %3,36 %  
543,36 %3,36 %  
121,68 %1,68 %  
210,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.83
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.35
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:8
Modus:8

Graf

15. V obchodním řetězci Lidl nakupuji pravidelně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102823,53 %23,53 %  
91815,13 %15,13 %  
8119,24 %9,24 %  
7119,24 %9,24 %  
4119,24 %9,24 %  
5108,4 %8,4 %  
197,56 %7,56 %  
386,72 %6,72 %  
275,88 %5,88 %  
665,04 %5,04 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.69
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.07
Směrodatná odchylka:2.84
Medián:7
Modus:10

Graf

16. V případě spokojenosti s výrobkem, ho vždy doporučím mému blízkému okolí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103428,57 %28,57 %  
72117,65 %17,65 %  
81613,45 %13,45 %  
51613,45 %13,45 %  
91310,92 %10,92 %  
665,04 %5,04 %  
154,2 %4,2 %  
343,36 %3,36 %  
432,52 %2,52 %  
210,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.56
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.45
Směrodatná odchylka:2.11
Medián:8
Modus:10

Graf

17. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9478,99 %78,99 %  
muž2521,01 %21,01 %  

Graf

18. Jaký je váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-248268,91 %68,91 %  
25-341915,97 %15,97 %  
35-4497,56 %7,56 %  
45-5475,88 %5,88 %  
65+21,68 %1,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Nabízený sortiment zboží je vždy ve spotřební lhůtě.

  • odpověď 10:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Obchodní personál je vždy ochotný pomoct.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 8. Reklamní kampaň pro obchodní řetězec Lidl je poutavá.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. I přes obdobné nabídky ostatních obchodních řetězců zůstávám věrný Lidlu.

12. Obchodní řetězec budu využívat i nadále.

  • odpověď 10:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. I přes obdobné nabídky ostatních obchodních řetězců zůstávám věrný Lidlu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 15. V obchodním řetězci Lidl nakupuji pravidelně.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Obchodní personál je vždy ochotný pomoct.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Nabízený sortiment zboží je vždy ve spotřební lhůtě.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 2. Dá se snadno orientovat a najít zboží v obchodním řetězci Lidl?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 14. Zakoupené zboží vždy splnilo mé potřeby.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 14. Zakoupené zboží vždy splnilo mé potřeby.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 8. Reklamní kampaň pro obchodní řetězec Lidl je poutavá.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 10. Mé stížnosti v Lidlu byly vždy ihned obratem vyřízeny.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V obchodním řetězci je dostačující rozmanitost nabízeného sortimentu.

2. Dá se snadno orientovat a najít zboží v obchodním řetězci Lidl?

3. Při návštěvě obchodní jednotky Lidl očekávám nízkou cenu.

4. Při návštěvě obchodní jednotky Lidl očekávám dostatek zboží orientovaného na daný akční týden (př: Mexický, Italský…)

5. Očekávám příjemné nákupní prostředí.

6. Souhlasíte s tím, že v obchodním řetězci Lidl odpovídá nízká cena dobré kvalitě?

7. Obchodní personál je vždy ochotný pomoct.

8. Reklamní kampaň pro obchodní řetězec Lidl je poutavá.

9. Obchodní řetězec Lidl je konkurence schopný jiným obchodním společnostem (př: Kaufland, Tesco, Globus…)

10. Mé stížnosti v Lidlu byly vždy ihned obratem vyřízeny.

11. Nabízený sortiment zboží je vždy ve spotřební lhůtě.

12. Obchodní řetězec budu využívat i nadále.

13. I přes obdobné nabídky ostatních obchodních řetězců zůstávám věrný Lidlu.

14. Zakoupené zboží vždy splnilo mé potřeby.

15. V obchodním řetězci Lidl nakupuji pravidelně.

16. V případě spokojenosti s výrobkem, ho vždy doporučím mému blízkému okolí.

17. Jaké je vaše pohlaví?

18. Jaký je váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V obchodním řetězci je dostačující rozmanitost nabízeného sortimentu.

2. Dá se snadno orientovat a najít zboží v obchodním řetězci Lidl?

3. Při návštěvě obchodní jednotky Lidl očekávám nízkou cenu.

4. Při návštěvě obchodní jednotky Lidl očekávám dostatek zboží orientovaného na daný akční týden (př: Mexický, Italský…)

5. Očekávám příjemné nákupní prostředí.

6. Souhlasíte s tím, že v obchodním řetězci Lidl odpovídá nízká cena dobré kvalitě?

7. Obchodní personál je vždy ochotný pomoct.

8. Reklamní kampaň pro obchodní řetězec Lidl je poutavá.

9. Obchodní řetězec Lidl je konkurence schopný jiným obchodním společnostem (př: Kaufland, Tesco, Globus…)

10. Mé stížnosti v Lidlu byly vždy ihned obratem vyřízeny.

11. Nabízený sortiment zboží je vždy ve spotřební lhůtě.

12. Obchodní řetězec budu využívat i nadále.

13. I přes obdobné nabídky ostatních obchodních řetězců zůstávám věrný Lidlu.

14. Zakoupené zboží vždy splnilo mé potřeby.

15. V obchodním řetězci Lidl nakupuji pravidelně.

16. V případě spokojenosti s výrobkem, ho vždy doporučím mému blízkému okolí.

17. Jaké je vaše pohlaví?

18. Jaký je váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Harazim, D.Spokojenost s obchodním řetězcem Lidl. (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-s-obchodnim-rete.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.