Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s obsahem webu marketingostrava.cz

Spokojenost s obsahem webu marketingostrava.cz

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Bartschová
Šetření:16. 02. 2011 - 20. 02. 2011
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.61
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky EKF VŠB-TUO oboru Marketing a obchod. Rády bychom Vás požádaly o vyplnění krátkého dotazníku, týkajícího se obsahu stránek www.marketingostrava.cz. Výsledky výzkumu budou použity pro účely školního projektu.

 

Děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte internetové stránky www.marketingostrava.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3482,93 %82,93 %  
ne717,07 %17,07 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete tyto stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [alespoň 1x denněotázka č. 3, alespoň 1x týdněotázka č. 3, alespoň 1x měsíčněotázka č. 3, méně častootázka č. 3, nikdy jsem je nenavštívil/a → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často1955,88 %46,34 %  
alespoň 1x měsíčně823,53 %19,51 %  
alespoň 1x týdně514,71 %12,2 %  
nikdy jsem je nenavštívil/a12,94 %2,44 %  
alespoň 1x denně12,94 %2,44 %  

Graf

3. Líbí se Vám obsah stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše se mi líbí2369,7 %56,1 %  
spíše se mi nelíbí721,21 %17,07 %  
líbí se mi39,09 %7,32 %  

Graf

4. Jak hodnotíte přehlednost webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kladně1751,52 %41,46 %  
spíše záporně1030,3 %24,39 %  
kladně515,15 %12,2 %  
záporně13,03 %2,44 %  

Graf

5. Jaké druhy informací by zvýšili Váš zájem o tuto stránku? (Seřaďte, 1 - nejzajímavější)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
studijní materiály2.8184.331
novinky na fakultě4.8185.906
pracovní příležitosti3.4553.824
nabídky stáží4.3334.101
kultura v Moravskoslezskékm kraji6.3334.646
sport v Moravskoslezském kraji6.3944.118
aktuality z oblasti marketingu4.3034.999
zkušenosti absolventů5.2425.275
fórum7.3035.605

Graf

6. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2575,76 %60,98 %  
muž824,24 %19,51 %  

Graf

7. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [student VŠB-TUOotázka č. 8, student jiné VŠ → konec dotazníku, studen SŠ → konec dotazníku, zaměstnaný/á → konec dotazníku, OSVČ → konec dotazníku, nezaměstnaný/á → konec dotazníku, důchodce → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student VŠB-TUO3193,94 %75,61 %  
student jiné VŠ13,03 %2,44 %  
zaměstnaný/á13,03 %2,44 %  

Graf

8. Vypište obor, který studujete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marketing a obchod2270,97 %53,66 %  
MAO412,9 %9,76 %  
Marketig a obchod13,23 %2,44 %  
Eurospráva13,23 %2,44 %  
Management13,23 %2,44 %  
ekonomika-pravo v podnikani13,23 %2,44 %  
Podnikový management13,23 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bartschová, N.Spokojenost s obsahem webu marketingostrava.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-s-obsahem-webu-m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.