Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s věrnostním programem DM drogerie

Spokojenost s věrnostním programem DM drogerie

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Hrubešová
Šetření:18. 05. 2009 - 16. 08. 2009
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):33 / 27.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:26,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

žádám Vás o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci. Cílem je zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem DM drogerie - Active Beauty. Dotazník je zcela anonymní.

 

Předem děkuji za Vaši pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát měsíčně8570,25 %70,25 %  
několikrát za rok2016,53 %16,53 %  
každý týden119,09 %9,09 %  
pouze výjimečně54,13 %4,13 %  

Graf

2. Kde nakupujete drogistické zboží nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM drogerie5242,98 %42,98 %  
různě, nemám vyhrazené místo nákupu3528,93 %28,93 %  
supermarket, hypermarket1512,4 %12,4 %  
Rossmann129,92 %9,92 %  
Schlecker/Droxi43,31 %3,31 %  
jinde10,83 %0,83 %  
Teta drogerie10,83 %0,83 %  
internet10,83 %0,83 %  

Graf

3. Jaké je Vaše druhé nejčastější místo nákupu drogerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket, hypermarket3730,58 %30,58 %  
Rossmann2419,83 %19,83 %  
DM drogerie2117,36 %17,36 %  
Schlecker/Droxi1512,4 %12,4 %  
žádné108,26 %8,26 %  
jiné75,79 %5,79 %  
Teta drogerie64,96 %4,96 %  
internet10,83 %0,83 %  

Graf

4. Jak často v průměru navštěvujete prodejny DM drogerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát týdněotázka č. 5, 1x týdněotázka č. 5, několikrát měsíčněotázka č. 5, 1x měsíčněotázka č. 5, méně častootázka č. 5, vůbecotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často4234,71 %34,71 %  
několikrát měsíčně3327,27 %27,27 %  
1x měsíčně2722,31 %22,31 %  
1x týdně86,61 %6,61 %  
vůbec75,79 %5,79 %  
několikrát týdně43,31 %3,31 %  

Graf

5. Označte 2 položky, které v DM drogerii kupujete nejčastěji.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přípravky pro péči o obličej, tělo, vlasy8372,81 %68,6 %  
přípravky pro hygienu (zuby, depilace, chodidla)5750 %47,11 %  
dekorativní kosmetika3127,19 %25,62 %  
přípravky pro domácnost1513,16 %12,4 %  
potraviny, potravinové doplňky, biopotraviny1412,28 %11,57 %  
parfémy a vůně97,89 %7,44 %  
dětské potřeby76,14 %5,79 %  
krmivo pro domácí mazlíčky43,51 %3,31 %  
výrobky Tchibo10,88 %0,83 %  

Graf

6. Označte hlavní důvod nákupu v DM drogerii (maximálně 2 položky):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostupnost prodejen6456,14 %52,89 %  
široký sortiment5245,61 %42,98 %  
příznivé ceny3328,95 %27,27 %  
věrnostní program2219,3 %18,18 %  
kvalitní výrobky1815,79 %14,88 %  
příjemná atmosféra a uspořádání prodejen119,65 %9,09 %  
jiný důvod108,77 %8,26 %  
dobré zákaznické služby32,63 %2,48 %  
příjemná obsluha10,88 %0,83 %  

Graf

7. Zaškrtněte všechny zákaznické služby, které v DM drogerii využíváte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dm taška ke každému nákpu6960,53 %57,02 %  
journal s nabídkou zvýhodněného zboží3833,33 %31,4 %  
časopis Active Beauty3530,7 %28,93 %  
zákaznický program Active Beauty2925,44 %23,97 %  
nevyužívám žádnou2521,93 %20,66 %  
zpracování fotografií1210,53 %9,92 %  
dm babybonus97,89 %7,44 %  
dm balicí servis dárků32,63 %2,48 %  
dm zákaznická linka21,75 %1,65 %  

Graf

8. Zaškrtněte všechny služby DM drogerie poskytované přes internet, které využíváte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyužívám žádnou10289,47 %84,3 %  
různé informace o produktech, aktuality97,89 %7,44 %  
zasílání newsletteru a cenového bombónku e-mailem54,39 %4,13 %  
s-he stylezone43,51 %3,31 %  
služby zákaznického centra, FAQs (nejčastější otázky)10,88 %0,83 %  

Graf

9. Budete v DM drogerii nakupovat i nadále?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano5548,25 %45,45 %  
spíše ano4741,23 %38,84 %  
nevím119,65 %9,09 %  
určitě ne10,88 %0,83 %  

Graf

10. Jak hodnotíte vývoj DM drogerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podniká stále nové kroky k lepšímu4839,67 %39,67 %  
nedokáži posoudit3629,75 %29,75 %  
žádný vývoj nepozoruji3327,27 %27,27 %  
mění se, ale spíše k horšímu43,31 %3,31 %  

Graf

11. Pokuste se napsat, v čem je podle Vás DM drogerie lepší oproti konkurenci.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

active beauty program

Balea - výborná značka za skvělé peníze.

bohatá nabídka produktů, kvality

Bohatá nabídka služeb (zdravá strava, foto...)

DM má hodně poboček, které jsou vidět na dálku, má věrnostní programy, prostorné nákupní plochy a přehledné regály

dobrá dostupnost prodejen v nákupních centrech

dostupné ceny

Je absolutně nejlepší, nejlepší výběr, mám ráda jejich značku, většinou sobré uspořádání prodejny, akorá t bývá dlouhá fronta u pokladen

je nejčastěji na místech, kde se pohybuji, nabídkou potravin

Je to jediná velká drogérie v našem malém městě, takže vyniká cenou a nabízeným sortimentem

jedinou výhodou je, že to mám blízko a že mají příznivou otevírací dobu, proto tam někdy nakupuji

kosmetika a produkty vlastní značky, myslím,ž se to jmenuje balea, ale má i jiné dle druhu sortimentu, ale seženu je jen tam

kupony s urcitymi výrobky se slevou, dobré vlastní výrobky za dobrou cenu

Kvalitní privátní značky, Bio výrobky a kosmetika.

kvalitní produkty, široký sortiment

levnější zboží, nabízí i levnější značky (Balea) oproti Rossmanovi

libi se mi nabidka zdravych potravin, ekologickych plen a prirodni kosmetiky

Líbí se mi uspořádání prodejen, až na pár výjimek (DM na Karlově náměstí v Pze nebo ve Vodičkově ulici v Pze) působí příjemně, je tam velký výběr zboží a mám ráda některé výrobky Balea, Alverde a biopotraviny Alnatura. Plus další originál DM výrobky, které jsou kvalitní a za dobrou cenu. Fajn je i věrnostní program.

má jiné zboží, např. v zubní hygieně

Má svou vlastní značku, která je cenově velmi dostupná a přitom celkem kvalitní. Má široký sortiment všechn značek, hodně služeb pro zákazníky.

Má široký sortiment zboží.

má více reklam..snaží se přilákat zákazníky, má velký výběr

Mají dobrý systém bodů a následných slev nebo nyní odměn a také široký sortiment zboží

Nabízí široký sortiment kvalitních produktů, v různých cenových kategoriích. Osobně velmi ráda používám výrobky značky Balea, které jsou příjemné a především cenově dostupné.

nejširší nabídka vlastních produktů, jejichž cena i kvalita je velice dobrá

nemyslím si, že by byla lepší než konkurence

není lepší je stejná

není lepší, je nejhorší ze všech drogistických řetězců v ČR

neshledavam u ni nejakou zvlastni konkurencni vyhodu, srovnatelna s otastnimi drogistickymi retezci

nevidím žádný velký rozdíl

nevim

Nezdá se mi lepší, je srovnatelný s jinou prodejnou tohoto typu.

nižší ceny, sortiment biopotravin

Podle mě lepší není cenově je to zhruba tak stejné jako všude, nakupuji tam jen když něco potřebuji a náhodou narazím na DM

pohodlně dostupná u tramvajových zastávek, velká šíře kosmetiky

Poskytuje i několik značek přírodní kosmetiky a biopotravin.

PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ, AKCE - CENY

příjemné prostředí, prodává určité značky, které nikde jinde nejsou (Balea)

řada vlastních výrobků Balea s bezkonkurenčně nejlepším poměrem cena/výkon

snadno dostupná, široký sortiment

sortiment

Sortimentem a dostupnosti, siroka sit

stabilní sortiment alternativních (a přesto chutných) ;o) potravin Alnatura a ucelený sortiment přírodní kosmetiky Alverde, přítomnost ekologicky šetrných výrobků v celém spektru nabízeného zboží

systémem uspořádání v prodejnách

ŠIROKÉ SPEKTRUM NABÍZENÝCH VÝROBKŮ VČETNĚ TĚCH Z VLASTNÍCH ŘAD ZA PŘÍZNIVOU CENU. NAPŘ.ZNAČKA BALEA. DALŠÍ VÝHODOU JE VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ POBOČEK DOSTUPNÝCH VE VELKÝCH I MALÝCH MĚSTECH.

široký sortiment

široký sortiment, dostupnost jednotlivých poboček

širší sortiment,kvalitnější produkty,prodejní akce

u zboží jsou cedulky z daty kdy bylo zboží naposledy zdraženo

v komunikaci, více výhod pro zákazníky

V ničem, jen ji mám blízko bydliště.

V ničem. Je docela stejná.

v porovnání s ostatními drogeriemi má DM drogerie výhodný věrnostní program. Velmi dobré jsou produkty vlastní značky DM drogerie(denkt mit?)

Velký výběr, dostupnost prodejen.

Velmi příjemné a čisté prostředí, široký výběr produktů

všechny řetězce drogerií mi přijdou stejné, nakupuji pouze podle toho, kde se nachází (jestli to mám při cestě apod.)

vyhovuje mi zde věrnostní program, nijak mě nenutí nakupovat a přesto mohu využívat různé slevy. Najdu zde i oblíbbené značky svých produktů.

Výrobky řady BALEA.

12. Pokuste se napsat, v čem je podle Vás horší než konkurence.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

, je drahá, prodejny působí snobsky, plýtvá se tam plastovými sáčky, které dávají každému, i když je nechce = neekologické, + každému strkají nějaké body...regály jsou stísněné, těžko se orientuje v soritmentu

"Zde jsem člověkem" je opravdu strašný slogan. Google translation?!

ani horsi, ani lepsi.

Asi v ničem.

ceny některých produktů

Často mívají nedoplněné zboží

často vyprodané produkty

dlouhé fronty u pokladen

draha

drahé výrobky, sousředují se spíše na více kvalitní a předražené zboží, jinde to samé nakoupím levnějí

fronty u pokladen

chybi mi obcas v ni nejake polozky, obcas nemuzu neco najit, protoze to maji jinak umistene v kazde prodejne

Jak už jsem psala viz.11

Je dražší

Je dražší než ostatní drogerie.

je přehnaně drahé

mají málo ochotnou obsluhu

málo slevových akcí

myslím, že v ničem

nedokáži posoudit

Nedostatek sortimentu dříve běžných "drogistických" výrobků. Kartáče, barvy, laky,.... Levné zboží chybí. Vysoké ceny.

některé druhy zboží jsou v prodejnách dlouhodobě nedostupné, přestože jde o zboží privátních značek řetězce

některé věci jsou zde dražší

některé výrobky jsou dražší oproti jiným drogeriím

nelibi se mi ve srovna s DM v nemecku vysoke ceny, nekdy az dvojnasobne, rada nakupuji v DM, libi se mi sortiment, ale casto nakupuji kvuli cenam spise v nemecku!!!!!

nemyslím si, že by byla horší než konkurence

nenapadá mne nic

neni

NENÍ

není horší je stejná

neni v mensich mestech

nepotkám při nákupu obsluhující personál, ale mně to nevadí :-)

Nepozoruji žádný z aspektů, který by vedl k takovému zjištění

nepříjemné prodavačky, vysoké ceny

nevidím žádný velký rozdíl

nevím

nevím

nic mě nenapadá

O ŽÁDNÉ NEVÍM

Obcas vypredany a mensi sortiment.

přehledné ceny

Stísněné prostory, nedá se v klidu vybírat, protože kolem už neprojedou další lidé s vozíky.

Ta fronta u pokladen, ale to nerikam zejinde nemaji

u nás je to nejlepší drogérie

v nicem

V ničem. Je docela stejná.

VELMI nepříjemný personál. Ve všech prodejnách DM, které znám, je neustále během dne v uličkách spousta vozíků a palet s nevybaleným zbožím, takže nejde kolem projít.

Většina zboží je dražší než v jiných drogeriích.

vysoké ceny

vyšší ceny

vyšší ceny

13. 1.4.2009 došlo k výrazné změně věrnostního programu. Zastavme se ale ještě u starého systému, ve kterém zákazník za každých 100 Kč utracených v DM drogerii získal nalepovací samolepku = 1 bod. Sbíral(a) jste body za nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6352,07 %52,07 %  
ne5847,93 %47,93 %  

Graf

14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze některé3555,56 %28,93 %  
ne1828,57 %14,88 %  
ano, všechny1015,87 %8,26 %  

Graf

15. Využíval(a) jste 10% slevu na nákup po nasbírání 15ti samolepek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5180,95 %42,15 %  
ne1219,05 %9,92 %  

Graf

16. Jak jste byl(a) spokojen(a) s odměnami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen(a)4063,49 %33,06 %  
ani spokojen(a), ani nespokojen(a)1625,4 %13,22 %  
velmi spokojen(a)57,94 %4,13 %  
velmi nespokojen(a)11,59 %0,83 %  
nespokojen(a)11,59 %0,83 %  

Graf

17. Bavilo Vás sbírat body?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadilo mi to3149,21 %25,62 %  
ano2438,1 %19,83 %  
ne812,7 %6,61 %  

Graf

18. Nyní se zaměřme na nový systém věrnostního programu, který běží od letošního dubna. Kartičky pro nalepování samolepek byly zrušeny a body nyní zákazník sbírá na elektronickou kartu (každých utracených 20 Kč = 1 bod). Zaregistroval(a) jste tuto změnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6251,24 %51,24 %  
ne5948,76 %48,76 %  

Graf

19. Účastníte se tohoto nového programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, do programu jsem se již přihlásil(a) a originální zákaznickou kartu již mámotázka č. 21, ano, do programu jsem se již přihlásil(a) a zažádal(a) o zákaznickou kartu, ale zatím používám provizorní kartuotázka č. 21, do programu jsem se dosud nepřihlásil(a), ale chystám se k tomu nebo o tom alespoň uvažujiotázka č. 21, do programu jsem se dosud nepřihlásil(a) a ani o tom neuvažujiotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, do programu jsem se již přihlásil(a) a zažádal(a) o zákaznickou kartu, ale zatím používám provizorní kartu1930,65 %15,7 %  
ano, do programu jsem se již přihlásil(a) a originální zákaznickou kartu již mám1829,03 %14,88 %  
do programu jsem se dosud nepřihlásil(a), ale chystám se k tomu nebo o tom alespoň uvažuji1422,58 %11,57 %  
do programu jsem se dosud nepřihlásil(a) a ani o tom neuvažuji1117,74 %9,09 %  

Graf

20. Proč se programu neúčastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nerad poskytuji své osobní údaje436,36 %3,31 %  
nenakupuji v DM tak často, aby se mi členství v programu vyplatilo327,27 %2,48 %  
výhody jsou pro mě nezajímavé218,18 %1,65 %  
nenakupuji v DM tak často, aby se mi členství v porgramu vyplatilo19,09 %0,83 %  
nemám dostatek informací o programu, popř. nevím, jak se přihlásit 19,09 %0,83 %  

Graf

21. Myslíte si, že nový věrnostní systém a z něho plynoucí výhody dostatečně motivují k účasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2845,16 %23,14 %  
nevím1422,58 %11,57 %  
určitě ano812,9 %6,61 %  
určitě ne711,29 %5,79 %  
spíše ne58,06 %4,13 %  

Graf

22. Jak na zavedení elektronické karty pohlížíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno5646,28 %46,28 %  
myslím, že elektronická karta je změna k lepšímu5343,8 %43,8 %  
myslím, že starý systém sbírání samolepek byl lepší108,26 %8,26 %  
starý systém sbírání samolepek mi vyhovoval více21,65 %1,65 %  

Graf

23. Které z následujících odměn jsou pro Vás nejzajímavější? (Zaškrtněte, prosím, maximálně 2 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevové knížky (za 50, 100, 150 bodů)7965,29 %65,29 %  
žádná2419,83 %19,83 %  
knižní řada pro krásu a wellness (za 150 bodů)1613,22 %13,22 %  
poukaz na 6 hodinovou péi o vlasy a pleť v luxusním salonu (za 1500 bodů)129,92 %9,92 %  
poukaz na denní vstup do Aquapalace Praha pro celou rodinu (za 300 bodů + doplatek 750 Kč)119,09 %9,09 %  
poukaz na 2,5 hodinovou péči o vlasy v luxusním salonu (za 500 bodů + doplatek 1000 Kč)86,61 %6,61 %  
poukaz na 6 hodinovou péči o vlasy a pleť v luxusním salonu v Praze (za 1500 bodů)86,61 %6,61 %  
poukaz na 2,5 hodinovou péči o vlasy v luxusním salonu v Praze (za 500 bodů + doplatek 1000 Kč)32,48 %2,48 %  
poukaz na 2,5 hodinovou péči o vlasy v luxusním salonu v Praze (za 500 bodů doplatek 1000 Kč)10,83 %0,83 %  

Graf

24. Je (popř. byl by) tento program pro Vás důvodem k častějším nákupům v DM drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3730,58 %30,58 %  
spíše ne3226,45 %26,45 %  
určitě ne2621,49 %21,49 %  
nevím1714,05 %14,05 %  
určitě ano97,44 %7,44 %  

Graf

25. Jaký máte názor na změnu věrnostního programu? Co se Vám na novém systému Active Beauty líbí nebo naopak nelíbí, popř. co byste změnil(a)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bohužel jsem nic nezaregistrovala.

Celková myšlenka programu je pěkná. Možná by se mělo popřemýšlet o odměnách. Všechny odměny, např. vstup do aquaparku, a jiné by nemusely být jen v Praze

další zbytečná karta navíc

dle mě body byli lepší

Dobrý nápad, jak nalákat více zákazníků. Někdy totiž koupit řasenku v akci - za 99,-Kč, takže to na náleku nestačí, body nad dvacku jsou lepší. Je navíc dobré, motivovat nějak zákazníky k útratě v podobě nějakých odměn.

docela se mi líbí

dříve jasnější a přehlednější, jednodušší systém, nyní nevím, zda existuje možnost 10% slevy na celý nákup po získání určitého počtu bodů, pokud ne, výhody mě zcela jistě nepřesvědčí o sbírání bodů

elektronický systém

Hodnotím kladně, elektronická karta je mnohem modernější a praktičtější než nalepování samolepek, rozšířila bych spektrum odměn

Jako cekek nelibi se mi nabidka odmen, preferovala bych radeji slevu

Je mi to jedno, kvuli tomu do DM nechodim:-)

Jelikož v DM moc nenakupuji, tak je mi to jedno.

Ještě jsem neměla možnost jej využít, jsem teď přechodně ve městě, kde DM není k dispozici. Z dotazníku se mi líbí možnost šestihodinové péče o vlasy a pleť, která je bez doplatku, což si myslím, že je mnohem lepší, než možnosti s doplatkem - tam by mělo spíš dojít k nahrazení službami bez doplatku. Chybí mi možnost slevy z nákupu, jak tomu bylo v minulém programu, která by dle mého měla být zahrnuta za určitý počet bodů.

ještě nemohu říct, zatím neběží dlouho a nic jsem nevyužila, nicméně snad program nezmění než nasbírám těch 1500 bodů :) Bude mi to trvat tak 2 - 3 roky :)

jsem nastvana, ze jsem nemohla promenit stare nasbirane slevove kupony (platnost vyprsela a ja si toho vcas nevsimla)

líbí se mi a nic bych neměnila - zatím :-)

Myslím si, že je to krok správným směrem. Líbí se mi větší kreativita a možnost výběru věrnostních služeb.

Nechci novou kartu, na její používání bych musela myslet. Body mi byly u pokladny nabídnuty sami a jejich střádání mi přišlo jednodušší, ne elektronické.

Nelíbí se mi, že když jsem konečně nasbírala dost samolepek, můžu je vyhodit do koše a nic za to nedostanu, protože se změnil systém.

Nelíbí se mi, že služby z bonus programu lze využít jen v Praze.

NEMÁM A ANI JSEM SE NEZAJÍMALA (ZATÍM) O INFORMACE O TOMTO NOVÉM PROGRAMU

nemám o něm dostatek informací

Nenakupuji často kosmetické výrobky

Nepaci sa mi mat dalsiu kartu. Avsak ziskat bod za 20 Kc mi pride vyhodnejsie ako bod za kazdych 100 Kc. Aj ked su tu ine vyhody za viac bodov. A paci sa mi registracia cez internet.

nevím

NEVÍM, MOC TO NESLEDUJI.

nezajímá mě to

neznám ho

neznám nový systém

nwm

odměny jsou hloupé a pouze pro Pražáky

práce s terminálem v prodejně není úplně dobrý nápad. chělo by to řešení, které by umožnilo vybavit vše najednou u pokladny

Rychlejší vyřízení nové karty, také bych mezi odměny přidala například slevu na nákup jak to bylo doposud.

širší nabídku odměn za nasbírané body

určitě praktičtější

Vadí mi, že si vytisknu slevovou knížku dříve, než vím, jaké slevy obsahuje.

Většině věrnostních programů se snažím vyhnout.

Výhoda el. karty oproti sbírání bodů, člověk nemusí s sebou nosit knížku - pohodlnější

zmenu jsem sice zaznamenala, ale nevim podrobnosti

26. Vyznačte, prosím, své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11595,04 %95,04 %  
muž64,96 %4,96 %  

Graf

27. Vyznačte, prosím, nejvyšší dosažený stupeň vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5847,93 %47,93 %  
středoškolské s maturitou4738,84 %38,84 %  
základní (popř. žádné)97,44 %7,44 %  
vyučen / SŠ bez maturity43,31 %3,31 %  
vyšší odborné32,48 %2,48 %  

Graf

28. Vyznačte, prosím, svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let8973,55 %73,55 %  
do 19 let1512,4 %12,4 %  
30 - 39 let97,44 %7,44 %  
40 - 49 let54,13 %4,13 %  
50 - 59 let32,48 %2,48 %  

Graf

29. Vyznačte, prosím, čistý měsíční příjem Vaší domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 001 - 40 000 Kč1613,22 %13,22 %  
40 001 - 50 000 Kč1613,22 %13,22 %  
bez příjmu1512,4 %12,4 %  
25 001 - 30 000 Kč1411,57 %11,57 %  
20 001 - 25 000 Kč129,92 %9,92 %  
15 001 - 20 000 Kč129,92 %9,92 %  
10 001 - 15 000 Kč97,44 %7,44 %  
50 001 - 75 000 Kč97,44 %7,44 %  
6 001 - 10 000 Kč75,79 %5,79 %  
do 6 000 Kč64,96 %4,96 %  
75 001 a více Kč54,13 %4,13 %  

Graf

30. Vyznačte, prosím, velikost svého bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více obyvatel5444,63 %44,63 %  
1 000 - 4 999 obyvatel2218,18 %18,18 %  
20 000 - 99 999 obyvatel2218,18 %18,18 %  
méně než 1 000 obyvatel1411,57 %11,57 %  
5 000 - 19 999 obyvatel97,44 %7,44 %  

Graf

31. Doplňte, prosím, počet osob ve Vaší domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23730,58 %30,58 %  
43226,45 %26,45 %  
32419,83 %19,83 %  
1129,92 %9,92 %  
5119,09 %9,09 %  
654,13 %4,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.03
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.23
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:3
Modus:2

Graf

32. Z toho dětí:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
07662,81 %62,81 %  
21814,88 %14,88 %  
11512,4 %12,4 %  
397,44 %7,44 %  
432,48 %2,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.63
Minimum:0
Maximum:3
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:0
Modus:0

Graf

33. Z toho dětí do 3 let:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
010990,08 %90,08 %  
1119,09 %9,09 %  
210,83 %0,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.06
Minimum:0
Maximum:1
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.05
Směrodatná odchylka:0.23
Medián:0
Modus:0

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kde nakupujete drogistické zboží nejčastěji?

  • odpověď DM drogerie:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Bavilo Vás sbírat body?

7. Zaškrtněte všechny zákaznické služby, které v DM drogerii využíváte.

  • odpověď dm taška ke každému nákpu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poukaz na 6 hodinovou péi o vlasy a pleť v luxusním salonu (za 1500 bodů) na otázku 23. Které z následujících odměn jsou pro Vás nejzajímavější? (Zaškrtněte, prosím, maximálně 2 možnosti)

9. Budete v DM drogerii nakupovat i nadále?

  • odpověď určitě ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Bavilo Vás sbírat body?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý týden na otázku 1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

13. 1.4.2009 došlo k výrazné změně věrnostního programu. Zastavme se ale ještě u starého systému, ve kterém zákazník za každých 100 Kč utracených v DM drogerii získal nalepovací samolepku = 1 bod. Sbíral(a) jste body za nákup?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, všechny na otázku 14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze některé na otázku 14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Využíval(a) jste 10% slevu na nákup po nasbírání 15ti samolepek?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Využíval(a) jste 10% slevu na nákup po nasbírání 15ti samolepek?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ani spokojen(a), ani nespokojen(a) na otázku 16. Jak jste byl(a) spokojen(a) s odměnami?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen(a) na otázku 16. Jak jste byl(a) spokojen(a) s odměnami?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Bavilo Vás sbírat body?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevadilo mi to na otázku 17. Bavilo Vás sbírat body?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý týden na otázku 1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

15. Využíval(a) jste 10% slevu na nákup po nasbírání 15ti samolepek?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen(a) na otázku 16. Jak jste byl(a) spokojen(a) s odměnami?

18. Nyní se zaměřme na nový systém věrnostního programu, který běží od letošního dubna. Kartičky pro nalepování samolepek byly zrušeny a body nyní zákazník sbírá na elektronickou kartu (každých utracených 20 Kč = 1 bod). Zaregistroval(a) jste tuto změnu?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zákaznický program Active Beauty na otázku 7. Zaškrtněte všechny zákaznické služby, které v DM drogerii využíváte.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, všechny na otázku 14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Bavilo Vás sbírat body?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, do programu jsem se již přihlásil(a) a originální zákaznickou kartu již mám na otázku 19. Účastníte se tohoto nového programu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, do programu jsem se již přihlásil(a) a zažádal(a) o zákaznickou kartu, ale zatím používám provizorní kartu na otázku 19. Účastníte se tohoto nového programu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do programu jsem se dosud nepřihlásil(a) a ani o tom neuvažuji na otázku 19. Účastníte se tohoto nového programu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do programu jsem se dosud nepřihlásil(a), ale chystám se k tomu nebo o tom alespoň uvažuji na otázku 19. Účastníte se tohoto nového programu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. Myslíte si, že nový věrnostní systém a z něho plynoucí výhody dostatečně motivují k účasti?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 21. Myslíte si, že nový věrnostní systém a z něho plynoucí výhody dostatečně motivují k účasti?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý týden na otázku 1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

32. Z toho dětí:

  • odpověď 0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 1 - 2 > na otázku 31. Doplňte, prosím, počet osob ve Vaší domácnosti:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

2. Kde nakupujete drogistické zboží nejčastěji?

3. Jaké je Vaše druhé nejčastější místo nákupu drogerie?

4. Jak často v průměru navštěvujete prodejny DM drogerie?

5. Označte 2 položky, které v DM drogerii kupujete nejčastěji.

6. Označte hlavní důvod nákupu v DM drogerii (maximálně 2 položky):

7. Zaškrtněte všechny zákaznické služby, které v DM drogerii využíváte.

8. Zaškrtněte všechny služby DM drogerie poskytované přes internet, které využíváte.

9. Budete v DM drogerii nakupovat i nadále?

10. Jak hodnotíte vývoj DM drogerie?

13. 1.4.2009 došlo k výrazné změně věrnostního programu. Zastavme se ale ještě u starého systému, ve kterém zákazník za každých 100 Kč utracených v DM drogerii získal nalepovací samolepku = 1 bod. Sbíral(a) jste body za nákup?

14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?

15. Využíval(a) jste 10% slevu na nákup po nasbírání 15ti samolepek?

16. Jak jste byl(a) spokojen(a) s odměnami?

17. Bavilo Vás sbírat body?

18. Nyní se zaměřme na nový systém věrnostního programu, který běží od letošního dubna. Kartičky pro nalepování samolepek byly zrušeny a body nyní zákazník sbírá na elektronickou kartu (každých utracených 20 Kč = 1 bod). Zaregistroval(a) jste tuto změnu?

19. Účastníte se tohoto nového programu?

21. Myslíte si, že nový věrnostní systém a z něho plynoucí výhody dostatečně motivují k účasti?

22. Jak na zavedení elektronické karty pohlížíte?

23. Které z následujících odměn jsou pro Vás nejzajímavější? (Zaškrtněte, prosím, maximálně 2 možnosti)

24. Je (popř. byl by) tento program pro Vás důvodem k častějším nákupům v DM drogerii?

26. Vyznačte, prosím, své pohlaví:

27. Vyznačte, prosím, nejvyšší dosažený stupeň vzdělání:

28. Vyznačte, prosím, svůj věk:

29. Vyznačte, prosím, čistý měsíční příjem Vaší domácnosti:

30. Vyznačte, prosím, velikost svého bydliště:

31. Doplňte, prosím, počet osob ve Vaší domácnosti:

32. Z toho dětí:

33. Z toho dětí do 3 let:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

2. Kde nakupujete drogistické zboží nejčastěji?

3. Jaké je Vaše druhé nejčastější místo nákupu drogerie?

4. Jak často v průměru navštěvujete prodejny DM drogerie?

5. Označte 2 položky, které v DM drogerii kupujete nejčastěji.

6. Označte hlavní důvod nákupu v DM drogerii (maximálně 2 položky):

7. Zaškrtněte všechny zákaznické služby, které v DM drogerii využíváte.

8. Zaškrtněte všechny služby DM drogerie poskytované přes internet, které využíváte.

9. Budete v DM drogerii nakupovat i nadále?

10. Jak hodnotíte vývoj DM drogerie?

13. 1.4.2009 došlo k výrazné změně věrnostního programu. Zastavme se ale ještě u starého systému, ve kterém zákazník za každých 100 Kč utracených v DM drogerii získal nalepovací samolepku = 1 bod. Sbíral(a) jste body za nákup?

14. Využíval(a) jste následně slevové knížky?

15. Využíval(a) jste 10% slevu na nákup po nasbírání 15ti samolepek?

16. Jak jste byl(a) spokojen(a) s odměnami?

17. Bavilo Vás sbírat body?

18. Nyní se zaměřme na nový systém věrnostního programu, který běží od letošního dubna. Kartičky pro nalepování samolepek byly zrušeny a body nyní zákazník sbírá na elektronickou kartu (každých utracených 20 Kč = 1 bod). Zaregistroval(a) jste tuto změnu?

19. Účastníte se tohoto nového programu?

21. Myslíte si, že nový věrnostní systém a z něho plynoucí výhody dostatečně motivují k účasti?

22. Jak na zavedení elektronické karty pohlížíte?

23. Které z následujících odměn jsou pro Vás nejzajímavější? (Zaškrtněte, prosím, maximálně 2 možnosti)

24. Je (popř. byl by) tento program pro Vás důvodem k častějším nákupům v DM drogerii?

26. Vyznačte, prosím, své pohlaví:

27. Vyznačte, prosím, nejvyšší dosažený stupeň vzdělání:

28. Vyznačte, prosím, svůj věk:

29. Vyznačte, prosím, čistý měsíční příjem Vaší domácnosti:

30. Vyznačte, prosím, velikost svého bydliště:

31. Doplňte, prosím, počet osob ve Vaší domácnosti:

32. Z toho dětí:

33. Z toho dětí do 3 let:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hrubešová, A.Spokojenost s věrnostním programem DM drogerie (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://spokojenost-s-vernostnim-programem-dm-drogerie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.