Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s vlakovou dopravou společnosti RegioJet

Spokojenost s vlakovou dopravou společnosti RegioJet

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Rybáčková
Šetření:08. 11. 2012 - 20. 11. 2012
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):42 / 41.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:53,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den

Jsme studentky VŠB - TU Ostrava a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění dotazníku o spokojenosti s vlakovou dopravou společnosti RegioJet. Jelikož je dotazník nejen o očekávání, ale také o průzkumu spokojenosti po využití vlakové dopravy, prosíme, ať dotazník vyplní pouze respondenti, kteří tuto službu již využili. 

 

Odpovědi respondentů

1. Využil(a) jste někdy vlakové dopravy společnosti RegioJet ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6780,72 %78,82 %  
NE1619,28 %18,82 %  

Graf

U následujících otázek přiřaďte body podle míry důležitosti u Vašeho očekávání (1 =nejméně důležité, 7=nejvíce důležité).

2. Jak je pro Vás důležitá kompenzace při zpoždění vlaku (např. nápoj zdarma)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41720,48 %20 %  
51518,07 %17,65 %  
21214,46 %14,12 %  
71113,25 %12,94 %  
61012,05 %11,76 %  
1910,84 %10,59 %  
3910,84 %10,59 %  

Graf

3. Tiskoviny zdarma

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41922,89 %22,35 %  
51720,48 %20 %  
61416,87 %16,47 %  
31012,05 %11,76 %  
189,64 %9,41 %  
289,64 %9,41 %  
778,43 %8,24 %  

Graf

4. Internet zdarma

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73339,76 %38,82 %  
61720,48 %20 %  
489,64 %9,41 %  
189,64 %9,41 %  
378,43 %8,24 %  
256,02 %5,88 %  
556,02 %5,88 %  

Graf

5. Občerstvení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72327,38 %27,06 %  
61720,24 %20 %  
51619,05 %18,82 %  
41113,1 %12,94 %  
31011,9 %11,76 %  
155,95 %5,88 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

6. Počet sedaček v kupé a velikost kupé

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72529,76 %29,41 %  
62125 %24,71 %  
51821,43 %21,18 %  
489,52 %9,41 %  
389,52 %9,41 %  
222,38 %2,35 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

7. Čistota WC

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74553,57 %52,94 %  
61619,05 %18,82 %  
51113,1 %12,94 %  
155,95 %5,88 %  
433,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

8. Komfort jízdy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73136,9 %36,47 %  
62630,95 %30,59 %  
51113,1 %12,94 %  
4910,71 %10,59 %  
133,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

9. Vzhled zaměstnanců

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52529,76 %29,41 %  
71315,48 %15,29 %  
41214,29 %14,12 %  
31011,9 %11,76 %  
6910,71 %10,59 %  
1910,71 %10,59 %  
267,14 %7,06 %  

Graf

10. Ochota zaměstnanců pomoci

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73238,1 %37,65 %  
63035,71 %35,29 %  
51011,9 %11,76 %  
444,76 %4,71 %  
133,57 %3,53 %  
233,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  

Graf

11. Včasný příjezd vlaku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74857,14 %56,47 %  
61517,86 %17,65 %  
589,52 %9,41 %  
355,95 %5,88 %  
444,76 %4,71 %  
144,76 %4,71 %  

Graf

12. Jak je důležité, aby vlak nenabral v průběhu cesty zpoždění

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73238,1 %37,65 %  
62023,81 %23,53 %  
51619,05 %18,82 %  
478,33 %8,24 %  
344,76 %4,71 %  
233,57 %3,53 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

13. Vystupování zaměstnanců a jejich důvěryhodnost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73035,71 %35,29 %  
62226,19 %25,88 %  
51720,24 %20 %  
478,33 %8,24 %  
133,57 %3,53 %  
233,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  

Graf

14. Přesné sdělení termínů splnění služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52125 %24,71 %  
62023,81 %23,53 %  
71821,43 %21,18 %  
41416,67 %16,47 %  
355,95 %5,88 %  
144,76 %4,71 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

15. Pohotové jednání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
62732,14 %31,76 %  
71922,62 %22,35 %  
51619,05 %18,82 %  
41214,29 %14,12 %  
355,95 %5,88 %  
244,76 %4,71 %  
111,19 %1,18 %  

Graf

16. Informovanost zaměstnanců

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73339,29 %38,82 %  
62023,81 %23,53 %  
51821,43 %21,18 %  
478,33 %8,24 %  
133,57 %3,53 %  
222,38 %2,35 %  
311,19 %1,18 %  

Graf

17. Důvěryhodnost společnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73238,1 %37,65 %  
62327,38 %27,06 %  
51315,48 %15,29 %  
4910,71 %10,59 %  
244,76 %4,71 %  
133,57 %3,53 %  

Graf

18. Bezpečnost při plnění služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73339,29 %38,82 %  
62327,38 %27,06 %  
51214,29 %14,12 %  
467,14 %7,06 %  
355,95 %5,88 %  
144,76 %4,71 %  
211,19 %1,18 %  

Graf

19. Individuální přístup k zákazníkům

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
62529,76 %29,41 %  
71720,24 %20 %  
51720,24 %20 %  
41113,1 %12,94 %  
378,33 %8,24 %  
255,95 %5,88 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

20. Provozní doba přizpůsobená zákazníkům

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72226,19 %25,88 %  
62125 %24,71 %  
52023,81 %23,53 %  
41416,67 %16,47 %  
344,76 %4,71 %  
133,57 %3,53 %  

Graf

21. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
62327,38 %27,06 %  
52023,81 %23,53 %  
71416,67 %16,47 %  
41113,1 %12,94 %  
3910,71 %10,59 %  
155,95 %5,88 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

U následujících otázek přiřaďte body podle míry spokojenosti po užití služby (1=nejméně spokojen, 7=nejvíce spokojen).

 

22. Jak jste byl(a) spokojena s kompenzací při zpoždění vlaku (např. nápoj zdarma)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73035,71 %35,29 %  
41720,24 %20 %  
51315,48 %15,29 %  
61113,1 %12,94 %  
255,95 %5,88 %  
344,76 %4,71 %  
144,76 %4,71 %  

Graf

23. Tiskoviny zdarma

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73136,9 %36,47 %  
62125 %24,71 %  
41214,29 %14,12 %  
51011,9 %11,76 %  
155,95 %5,88 %  
233,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  

Graf

24. Internet zdarma

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73642,86 %42,35 %  
62023,81 %23,53 %  
51011,9 %11,76 %  
41011,9 %11,76 %  
178,33 %8,24 %  
311,19 %1,18 %  

Graf

25. Občerstvení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73541,67 %41,18 %  
62125 %24,71 %  
41011,9 %11,76 %  
589,52 %9,41 %  
244,76 %4,71 %  
344,76 %4,71 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

26. Počet sedaček v kupé a velikost kupé

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72833,33 %32,94 %  
62630,95 %30,59 %  
51113,1 %12,94 %  
41113,1 %12,94 %  
355,95 %5,88 %  
122,38 %2,35 %  
211,19 %1,18 %  

Graf

27. Čistota WC

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74148,81 %48,24 %  
62023,81 %23,53 %  
51113,1 %12,94 %  
467,14 %7,06 %  
133,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  
211,19 %1,18 %  

Graf

28. Komfort jízdy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74553,57 %52,94 %  
61517,86 %17,65 %  
51214,29 %14,12 %  
489,52 %9,41 %  
322,38 %2,35 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

29. Vzhled zaměstnanců

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73136,9 %36,47 %  
62327,38 %27,06 %  
51619,05 %18,82 %  
467,14 %7,06 %  
133,57 %3,53 %  
333,57 %3,53 %  
222,38 %2,35 %  

Graf

30. Ochota zaměstnanců pomoci

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73440,48 %40 %  
62732,14 %31,76 %  
51113,1 %12,94 %  
4910,71 %10,59 %  
122,38 %2,35 %  
211,19 %1,18 %  

Graf

31. Včasný příjezd vlaku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73541,67 %41,18 %  
62833,33 %32,94 %  
51315,48 %15,29 %  
444,76 %4,71 %  
222,38 %2,35 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

32. Jak jste byl(a) spokojen(a) s časem příjezdu vlaku do cílové stanice (případné zpoždění vlaku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
63136,9 %36,47 %  
72630,95 %30,59 %  
51315,48 %15,29 %  
489,52 %9,41 %  
233,57 %3,53 %  
122,38 %2,35 %  
311,19 %1,18 %  

Graf

33. Vystupování zaměstnanců a jejich důvěryhodnost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
63238,1 %37,65 %  
72529,76 %29,41 %  
51517,86 %17,65 %  
467,14 %7,06 %  
344,76 %4,71 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

34. Přesné sdělení termínů splnění služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72732,14 %31,76 %  
62327,38 %27,06 %  
51821,43 %21,18 %  
4910,71 %10,59 %  
244,76 %4,71 %  
322,38 %2,35 %  
111,19 %1,18 %  

Graf

35. Pohotové jednání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
62934,52 %34,12 %  
72023,81 %23,53 %  
51720,24 %20 %  
489,52 %9,41 %  
344,76 %4,71 %  
244,76 %4,71 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

36. Informovanost zaměstnanců

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
63440,48 %40 %  
72226,19 %25,88 %  
51619,05 %18,82 %  
467,14 %7,06 %  
233,57 %3,53 %  
322,38 %2,35 %  
111,19 %1,18 %  

Graf

37. Důvěryhodnost společnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73541,67 %41,18 %  
62023,81 %23,53 %  
51113,1 %12,94 %  
4910,71 %10,59 %  
367,14 %7,06 %  
122,38 %2,35 %  
211,19 %1,18 %  

Graf

38. Bezpečnost při plnění služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73845,24 %44,71 %  
62428,57 %28,24 %  
51517,86 %17,65 %  
444,76 %4,71 %  
222,38 %2,35 %  
111,19 %1,18 %  

Graf

39. Individuální přístup k zákazníkům

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
62833,33 %32,94 %  
72327,38 %27,06 %  
51821,43 %21,18 %  
489,52 %9,41 %  
333,57 %3,53 %  
222,38 %2,35 %  
122,38 %2,35 %  

Graf

40. Provozní doba přizpůsobená zákazníkům

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
63339,29 %38,82 %  
71821,43 %21,18 %  
51315,48 %15,29 %  
41113,1 %12,94 %  
367,14 %7,06 %  
122,38 %2,35 %  
211,19 %1,18 %  

Graf

41. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72428,57 %28,24 %  
62428,57 %28,24 %  
52023,81 %23,53 %  
4910,71 %10,59 %  
233,57 %3,53 %  
122,38 %2,35 %  
322,38 %2,35 %  

Graf

42. Mezi následujících pět faktorů rozdělte 100 bodů dle jejich důležitosti pro Vás. HMOTNÉ PRVKY- SPOLEHLIVOST- SCHOPNOST REAKCE - JISTOTA- POCHOPENÍ (např. 20-20-20-20-20)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

0-25-20-20-15-20

10-30-10-30-20

10-30-20-20-20

10-30-20-20-20

10-30-20-20-20

10-30-20-30-10

10-30-30-10-10-10

10-30-30-10-20

10-30-30-10-20

10-30-30-20-10

10-40-20-20-10

10-40-30-19-1

10-50-10-10-20

10-50-10-20-10

10-50-10-20-20

15-18-16-15-17

15-25-20-20-20

15-30-20-25-10

15-30-25-15-15

20 - 20 - 20 - 20 - 20

20-10-40-30

20-20-10-20-30

20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-20-20

20-20-20-30-10

20-20-20-30-10

20-25-15-25-15

20-30-10-30-10

20-30-10-30-10

20-30-15-20-15

20-30-15-25-10

20-30-30-10-10

20-40-10-10-20

20-40-10-20-10

20-50-15-10-5

25-25-10-20-20

25-25-20-20-10

30- 30-10-20-10

30-15-10-30-15

30-20-10-20-10-10

30-20-10-20-20

30-20-10-20-20

30-20-10-20-20

30-20-20-15-15

30-20-20-20-10

30-20-20-20-10

30-30-20-10-10

30-30-20-15-5

30-40-10-20-0

40-10-10-10-30

40-20-20-10-10

40-20-20-10-10

40-30-10-10-10

40-30-10-10-10

40-30-10-10-10

40-30-10-5-5

40-30-15-10-5

40-40-10-10-0

40-5-20-5-20

40-50-0-10-0

5-30-30-10-25

50-10-10-20-10

50-70-70-60-70

50-80-70-90-50

60-80-70-90-80

9-35-25-15-11

Hmotné prvky 40 Spolehlivost 20 schopnost reakce 10 Jistota 20 Pochopení 10

hmotné prvky-5 spolehlivost 10 schopnost reakce 5 jistota 40 pochopeni 40

HMOTNÉ PRVKY20 SPOLEHLIVOST 20 SCHOPNOST REAKCE 20 JISTOTA 20 POCHOPENÍ 20

jistota

ne

xx


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Čistota WC

  • odpověď 7:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 21. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

38. Bezpečnost při plnění služeb

  • odpověď 7:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 35. Pohotové jednání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využil(a) jste někdy vlakové dopravy společnosti RegioJet ?

2. Jak je pro Vás důležitá kompenzace při zpoždění vlaku (např. nápoj zdarma)?

3. Tiskoviny zdarma

4. Internet zdarma

5. Občerstvení

6. Počet sedaček v kupé a velikost kupé

7. Čistota WC

8. Komfort jízdy

9. Vzhled zaměstnanců

10. Ochota zaměstnanců pomoci

11. Včasný příjezd vlaku

12. Jak je důležité, aby vlak nenabral v průběhu cesty zpoždění

13. Vystupování zaměstnanců a jejich důvěryhodnost

14. Přesné sdělení termínů splnění služeb

15. Pohotové jednání

16. Informovanost zaměstnanců

17. Důvěryhodnost společnosti

18. Bezpečnost při plnění služeb

19. Individuální přístup k zákazníkům

20. Provozní doba přizpůsobená zákazníkům

21. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

22. Jak jste byl(a) spokojena s kompenzací při zpoždění vlaku (např. nápoj zdarma)?

23. Tiskoviny zdarma

24. Internet zdarma

25. Občerstvení

26. Počet sedaček v kupé a velikost kupé

27. Čistota WC

28. Komfort jízdy

29. Vzhled zaměstnanců

30. Ochota zaměstnanců pomoci

31. Včasný příjezd vlaku

32. Jak jste byl(a) spokojen(a) s časem příjezdu vlaku do cílové stanice (případné zpoždění vlaku)

33. Vystupování zaměstnanců a jejich důvěryhodnost

34. Přesné sdělení termínů splnění služeb

35. Pohotové jednání

36. Informovanost zaměstnanců

37. Důvěryhodnost společnosti

38. Bezpečnost při plnění služeb

39. Individuální přístup k zákazníkům

40. Provozní doba přizpůsobená zákazníkům

41. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

42. Mezi následujících pět faktorů rozdělte 100 bodů dle jejich důležitosti pro Vás. HMOTNÉ PRVKY- SPOLEHLIVOST- SCHOPNOST REAKCE - JISTOTA- POCHOPENÍ (např. 20-20-20-20-20)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využil(a) jste někdy vlakové dopravy společnosti RegioJet ?

2. Jak je pro Vás důležitá kompenzace při zpoždění vlaku (např. nápoj zdarma)?

3. Tiskoviny zdarma

4. Internet zdarma

5. Občerstvení

6. Počet sedaček v kupé a velikost kupé

7. Čistota WC

8. Komfort jízdy

9. Vzhled zaměstnanců

10. Ochota zaměstnanců pomoci

11. Včasný příjezd vlaku

12. Jak je důležité, aby vlak nenabral v průběhu cesty zpoždění

13. Vystupování zaměstnanců a jejich důvěryhodnost

14. Přesné sdělení termínů splnění služeb

15. Pohotové jednání

16. Informovanost zaměstnanců

17. Důvěryhodnost společnosti

18. Bezpečnost při plnění služeb

19. Individuální přístup k zákazníkům

20. Provozní doba přizpůsobená zákazníkům

21. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

22. Jak jste byl(a) spokojena s kompenzací při zpoždění vlaku (např. nápoj zdarma)?

23. Tiskoviny zdarma

24. Internet zdarma

25. Občerstvení

26. Počet sedaček v kupé a velikost kupé

27. Čistota WC

28. Komfort jízdy

29. Vzhled zaměstnanců

30. Ochota zaměstnanců pomoci

31. Včasný příjezd vlaku

32. Jak jste byl(a) spokojen(a) s časem příjezdu vlaku do cílové stanice (případné zpoždění vlaku)

33. Vystupování zaměstnanců a jejich důvěryhodnost

34. Přesné sdělení termínů splnění služeb

35. Pohotové jednání

36. Informovanost zaměstnanců

37. Důvěryhodnost společnosti

38. Bezpečnost při plnění služeb

39. Individuální přístup k zákazníkům

40. Provozní doba přizpůsobená zákazníkům

41. Porozumění specifickým požadavkům zákazníků

42. Mezi následujících pět faktorů rozdělte 100 bodů dle jejich důležitosti pro Vás. HMOTNÉ PRVKY- SPOLEHLIVOST- SCHOPNOST REAKCE - JISTOTA- POCHOPENÍ (např. 20-20-20-20-20)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rybáčková, V.Spokojenost s vlakovou dopravou společnosti RegioJet (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-s-vlakovou-dopra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.