Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s Vodafone

Spokojenost s Vodafone

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:M. Jarosova
Šetření:28. 11. 2013 - 06. 12. 2013
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

žádáme Vás o vyplnění následujícího krátkého dotazníku, který bude součástí naší seminární práce. Zkoumáme spokojenost zákazníků firmy Vodafone CZ.

Odpovědi respondentů

1. Je vaším aktuálním mobilním operátorem Vodafone CZ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6589,04 %89,04 %  
Ne810,96 %10,96 %  

Graf

2. Pokud ne, zdůvodněte proč:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společnost Vodafone mi připadá nepříliš stabilní.110 %1,37 %  
Nejlevnější nabídka, kterou jsem našla.110 %1,37 %  
První byl dostupná za cenu, za kterou jsem byl ochoten si službu pořídit.110 %1,37 %  
nižší cena u jiného operátora110 %1,37 %  
Už přes 10let jsem spokojená s T-mobilem110 %1,37 %  
spokojenost se stávajícím operátorem110 %1,37 %  
nespokojenost110 %1,37 %  
Spatny signál, hlavně na horách 110 %1,37 %  
služební telefon110 %1,37 %  
nevybral jsem si z jeho aktuální nabídky110 %1,37 %  

Graf

3. Jaké služby využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tarifní (tzv. paušál)5473,97 %73,97 %  
Předplacené (tzv. kredit)1926,03 %26,03 %  

Graf

V následujících otázkách označte jednu možnost na uvedené škále 0 (nejhorší) - 10 (nejlepší).

4. Jaká je Vaše spokojenost s firmou Vodafone CZ:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72027,4 %27,4 %  
81824,66 %24,66 %  
6912,33 %12,33 %  
1079,59 %9,59 %  
568,22 %8,22 %  
956,85 %6,85 %  
234,11 %4,11 %  
322,74 %2,74 %  
022,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Graf

5. Jaké je Vaše povědomí o produktech.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52331,51 %31,51 %  
21013,7 %13,7 %  
6912,33 %12,33 %  
8810,96 %10,96 %  
479,59 %9,59 %  
756,85 %6,85 %  
345,48 %5,48 %  
945,48 %5,48 %  
111,37 %1,37 %  
1011,37 %1,37 %  
011,37 %1,37 %  

Graf

6. Do jaké míry odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61723,29 %23,29 %  
71520,55 %20,55 %  
51216,44 %16,44 %  
81013,7 %13,7 %  
1068,22 %8,22 %  
434,11 %4,11 %  
334,11 %4,11 %  
034,11 %4,11 %  
222,74 %2,74 %  
111,37 %1,37 %  
911,37 %1,37 %  

Graf

7. Cítíte se být důležitým, opečovávaným zákazníkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31520,55 %20,55 %  
01317,81 %17,81 %  
41317,81 %17,81 %  
51013,7 %13,7 %  
756,85 %6,85 %  
656,85 %6,85 %  
245,48 %5,48 %  
834,11 %4,11 %  
122,74 %2,74 %  
1022,74 %2,74 %  
911,37 %1,37 %  

Graf

V následujících otázkách ohodnoťte spokojenost se zákaznickým servisem na stupnici 0 (minimální spokojenost) - 10 (maximální spokojenost).

8. Hodnocení rychlosti a efektivity řešeného požadavku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71723,29 %23,29 %  
81621,92 %21,92 %  
61115,07 %15,07 %  
9810,96 %10,96 %  
268,22 %8,22 %  
445,48 %5,48 %  
545,48 %5,48 %  
1034,11 %4,11 %  
322,74 %2,74 %  
111,37 %1,37 %  
011,37 %1,37 %  

Graf

9. Hodnocení osobního přístupu zaměstnance, který požadavek řešil:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82331,51 %31,51 %  
91621,92 %21,92 %  
10810,96 %10,96 %  
779,59 %9,59 %  
245,48 %5,48 %  
534,11 %4,11 %  
634,11 %4,11 %  
034,11 %4,11 %  
334,11 %4,11 %  
122,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Graf

10. Hodnocení odborných znalostí, zkušeností zaměstnance, který požadavek řešil:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82027,4 %27,4 %  
71419,18 %19,18 %  
91317,81 %17,81 %  
10912,33 %12,33 %  
368,22 %8,22 %  
645,48 %5,48 %  
534,11 %4,11 %  
122,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  
011,37 %1,37 %  

Graf

V následujících otázkách ohodnoťte spokojenost na stupnici 0 (minimální spokojenost) – 10 (maximální spokojenost). Při hodnocení, prosím, berte v úvahu konkurenční nabídky.

11. Rozsah služeb (tarifů, balíčků, akcí…):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52128,77 %28,77 %  
61520,55 %20,55 %  
71216,44 %16,44 %  
956,85 %6,85 %  
1045,48 %5,48 %  
345,48 %5,48 %  
445,48 %5,48 %  
234,11 %4,11 %  
834,11 %4,11 %  
022,74 %2,74 %  

Graf

12. Webové stránky (přehlednost, grafika, dostupnost informací…):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81824,66 %24,66 %  
91621,92 %21,92 %  
71115,07 %15,07 %  
101013,7 %13,7 %  
556,85 %6,85 %  
445,48 %5,48 %  
034,11 %4,11 %  
622,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  
311,37 %1,37 %  

Graf

13. Internetová „samoobsluha“ :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51723,29 %23,29 %  
101013,7 %13,7 %  
9912,33 %12,33 %  
6912,33 %12,33 %  
7810,96 %10,96 %  
879,59 %9,59 %  
345,48 %5,48 %  
445,48 %5,48 %  
034,11 %4,11 %  
111,37 %1,37 %  
211,37 %1,37 %  

Graf

14. Reklamní politika (originalita, poutavost, účelnost…):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82027,4 %27,4 %  
71824,66 %24,66 %  
91621,92 %21,92 %  
579,59 %9,59 %  
634,11 %4,11 %  
034,11 %4,11 %  
1022,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  
311,37 %1,37 %  
411,37 %1,37 %  

Graf

15. Cenová politika (přijatelnost…):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72230,14 %30,14 %  
61824,66 %24,66 %  
5810,96 %10,96 %  
868,22 %8,22 %  
1045,48 %5,48 %  
445,48 %5,48 %  
934,11 %4,11 %  
234,11 %4,11 %  
034,11 %4,11 %  
322,74 %2,74 %  

Graf

16. Na stupnici 0 (nejhorší) – 10 (nejlepší) zaškrtněte pravděpodobnost doporučení firmy Vodafone CZ Vašim známým.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71824,66 %24,66 %  
81621,92 %21,92 %  
61115,07 %15,07 %  
979,59 %9,59 %  
1068,22 %8,22 %  
056,85 %6,85 %  
545,48 %5,48 %  
334,11 %4,11 %  
222,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Graf

17. S čím jste u Vodafonu nespokojeni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím1013,7 %13,7 %  
Nic56,85 %6,85 %  
s ničím45,48 %5,48 %  
Ceny45,48 %5,48 %  
rozsah služeb34,11 %4,11 %  
S cenami22,74 %2,74 %  
samoobsluha22,74 %2,74 %  
málo tarifů22,74 %2,74 %  
i na předplacené kartě by mohly být levnější SMS11,37 %1,37 %  
s cenou ale lepsi se globalne vsichni11,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi nejsem u Vodafonu
vysoká cena tarifu
Myslím, že ceny by mohly být ještě nižší.
s malou nabídkou tarifů, je těžké si vybrat takový, který by mi skutečně vyhovoval (dříve byla nabídka lepší)
malé limity FUP
Neudává informace o buňce, v řadě míst není pokrytí (trasa Praha-Brno u Bezpráví, Olomouc - Bruntál, pohraniční hory)
s informovaností pomocí sms - informují o blbostech, ale aby napsali sms, že mi skončila platnost tarifu a že ho převedli na něco jiného, to ne
---
s cenovou politikou, uvítala bych mírnější zlevnění mého paušálu
pokrytí signálu
minutova tarifikacia a vysoka cena za min volania
malý sortiment mobilních telefonů
s ničím, telefon využívám zřídka, drobný dyskomfort snesu
měla jsem vodafone dřív a zablokovali mi kartu, která už ale nejde odblokovat
nic mě nenapadá
s přístupem jejich personálu.. když zapomenete svoje heslo do samoobsluhy, bývají hnusní na vás..
občas výpadek sítě
zatím se vším spokojen
zejména s cenou služeb, ty které využívám, nabízí konkurence za nezanedbatelně nižší ceny, v současné době, po zhruba 10 letech u Vodafonu, vážně uvažuji o změně operátora
Nevýhodný studentský tarif.
s cenami telefonů
internetová samoobsluha je pomalá a často nereaguje, ostatní operátoři mají výhodnější nabídky
např. vytvořený "balíček na míru", ve kterém je zahrnut internet, přestože internet na svém mobilu nemohu využívat...
vysoké ceny
pro dlouhodobého zákazníka není moc výhod, nepřehlednost samoobsluhy
pomer cena/vykon, nabidka pro lidi co utraci min nez cca 500/mesic je vylozene sprosta
ceny, nedokáží si vážit dlouholetých zákazníku a následně jim poskytnout výhody. Občas nepříjemní pracovnici v prodejnách. Trapná reklamní kampaň.
Signál je hlavní důvod proč jsem od teto společnosti odešel
s nicim
občas špatný signál
malé pokrytí internetu v menších městech, vesnicích
drahe sluzby
-
rychlost pripojeni mob internetu
limit internetu
cena sluzeb
cena volani
spokojena
spokojen
3953,42 %53,42 % 

Graf

Identifikační údaje:

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4663,01 %63,01 %  
Muž2736,99 %36,99 %  

Graf

19. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-304460,27 %60,27 %  
31-502027,4 %27,4 %  
0-2079,59 %9,59 %  
51-6022,74 %2,74 %  

Graf

20. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3547,95 %47,95 %  
Střední s maturitou3345,21 %45,21 %  
Vyučen45,48 %5,48 %  
Základní11,37 %1,37 %  

Graf

21. Do jaké skupiny patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3649,32 %49,32 %  
Pracující2838,36 %38,36 %  
Nezaměstnaný810,96 %10,96 %  
Důchodce11,37 %1,37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 12. Webové stránky (přehlednost, grafika, dostupnost informací…):

19. Věková kategorie:

  • odpověď 21-30:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Webové stránky (přehlednost, grafika, dostupnost informací…):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je vaším aktuálním mobilním operátorem Vodafone CZ?

3. Jaké služby využíváte?

4. Jaká je Vaše spokojenost s firmou Vodafone CZ:

5. Jaké je Vaše povědomí o produktech.

6. Do jaké míry odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

7. Cítíte se být důležitým, opečovávaným zákazníkem?

8. Hodnocení rychlosti a efektivity řešeného požadavku:

9. Hodnocení osobního přístupu zaměstnance, který požadavek řešil:

10. Hodnocení odborných znalostí, zkušeností zaměstnance, který požadavek řešil:

11. Rozsah služeb (tarifů, balíčků, akcí…):

12. Webové stránky (přehlednost, grafika, dostupnost informací…):

13. Internetová „samoobsluha“ :

14. Reklamní politika (originalita, poutavost, účelnost…):

15. Cenová politika (přijatelnost…):

16. Na stupnici 0 (nejhorší) – 10 (nejlepší) zaškrtněte pravděpodobnost doporučení firmy Vodafone CZ Vašim známým.

17. S čím jste u Vodafonu nespokojeni?

18. Pohlaví

19. Věková kategorie:

20. Dosažené vzdělání

21. Do jaké skupiny patříte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je vaším aktuálním mobilním operátorem Vodafone CZ?

3. Jaké služby využíváte?

4. Jaká je Vaše spokojenost s firmou Vodafone CZ:

5. Jaké je Vaše povědomí o produktech.

6. Do jaké míry odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

7. Cítíte se být důležitým, opečovávaným zákazníkem?

8. Hodnocení rychlosti a efektivity řešeného požadavku:

9. Hodnocení osobního přístupu zaměstnance, který požadavek řešil:

10. Hodnocení odborných znalostí, zkušeností zaměstnance, který požadavek řešil:

11. Rozsah služeb (tarifů, balíčků, akcí…):

12. Webové stránky (přehlednost, grafika, dostupnost informací…):

13. Internetová „samoobsluha“ :

14. Reklamní politika (originalita, poutavost, účelnost…):

15. Cenová politika (přijatelnost…):

16. Na stupnici 0 (nejhorší) – 10 (nejlepší) zaškrtněte pravděpodobnost doporučení firmy Vodafone CZ Vašim známým.

17. S čím jste u Vodafonu nespokojeni?

18. Pohlaví

19. Věková kategorie:

20. Dosažené vzdělání

21. Do jaké skupiny patříte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jarosova, M.Spokojenost s Vodafone (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojenost-s-vodafone.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.