Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s výrobky Kofola

Spokojenost s výrobky Kofola

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Tománková
Šetření:04. 11. 2010 - 07. 11. 2010
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente/Vážená respondentko,

jsme studentky Ekonomické fakulty VŠB-TUO a obracíme se na Vás s žádostí o spolupráci při výzkumu spokojenosti s produkty Kofola. Našim cílem je zjistit, jak lidé tyto výrobky vnímají. Uspokojují je všechny vlastnosti nebo nikoliv? Výsledky tohoto šetření jsou součástí naší seminární práce. Zaručujeme Vám anonymitu. Pokud není uvedeno jinak, zaškrtněte pouze jednu odpověď.
Děkujeme Vám za Váš čas a spolupráci!


Petra Tománková a Silvie Trebatická

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte výrobky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6798,53 %100 %  
Ne11,47 %1,49 %  

Graf

2. Pijete výrobky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6597,01 %97,01 %  
Ne22,99 %2,99 %  

Graf

3. Jak často pijete Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně3147,69 %46,27 %  
Méně než uvedené možnosti2030,77 %29,85 %  
Několikrát týdně913,85 %13,43 %  
Denně57,69 %7,46 %  

Graf

4. Kde nejčastěji pijete produkty Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci/baru3147,69 %46,27 %  
Doma2538,46 %37,31 %  
V práci/škole57,69 %7,46 %  
všechny možnosti11,54 %1,49 %  
Venku - po cestě někam11,54 %1,49 %  
RESTAURACE,OSLAVY11,54 %1,49 %  
ruzně11,54 %1,49 %  

Graf

5. Jaké příchutě Kofoly znáte? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Original65100 %97,01 %  
Citrus5990,77 %88,06 %  
Bez cukru4366,15 %64,18 %  
Barborková2944,62 %43,28 %  
Hvězdičková1726,15 %25,37 %  
Skořicová1726,15 %25,37 %  

Graf

6. Jakou z nich máte nejraději? Napište pouze jednu příchuť.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Original4366,15 %64,18 %  
citrus1116,92 %16,42 %  
bez cukru57,69 %7,46 %  
barborková46,15 %5,97 %  
nevím11,54 %1,49 %  
oriiginal11,54 %1,49 %  

Graf

7. Oznámkujte jako ve škole následující vlastnosti výrobků Kofola podle toho, jak jste s nimi spokojeni. (1=nejspokojenější, 5=nespokojený)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.2770.846
Chuť1.40.517
Obsah cukru2.7691.131
Tradice1.5540.709
Vzhled1.8150.797

Graf

8. Ovlivňují Vás reklamy ke koupi Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neovlivňují3249,23 %47,76 %  
Záleží na typu reklamy2335,38 %34,33 %  
Ano, ovlivňují1015,38 %14,93 %  

Graf

9. Cena, za kterou se Kofoly prodávají, se Vám zdá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená5381,54 %79,1 %  
vysoká1015,38 %14,93 %  
nízká23,08 %2,99 %  

Graf

10. Jaký objem láhve si v obchodech nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2l pet láhev4975,38 %73,13 %  
0,5l pet láhev710,77 %10,45 %  
1l pet láhev46,15 %5,97 %  
Kofolu piji pouze v restauraci/baru46,15 %5,97 %  
0,33l sklo11,54 %1,49 %  

Graf

11. Oznámkujte jako ve škole, co je pro Vás důležité při koupi nealkoholických nápojů. (1=nejpodstatnější, 5=nepodstatné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.9080.699
Chuť1.2460.278
Reklama4.1540.869
Vzhled3.3691.279
Značka produktu2.8151.412

Graf

12. Uveďte prosím, zda existuje důvod, který není zmíněn v otázce č.11 a je pro Vás důležitý při koupi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1624,62 %23,88 %  
není913,85 %13,43 %  
neexistuje69,23 %8,96 %  
dostupnost46,15 %5,97 %  
nic46,15 %5,97 %  
Kofein34,62 %4,48 %  
nevím23,08 %2,99 %  
obsah cukru23,08 %2,99 %  
Tradice23,08 %2,99 %  
-23,08 %2,99 %  
ostatní odpovědi zdravi
nee
neexistuje žádný další důvod
žádný jiný důvod
Složení
Přítomnost kofeinu
Použití na míchané alko nápoje
Kofein, míchaní alko nápojů
obsah cukru,složení celkově
ano
Objem
dárek
nenapadá mě žádný
Poměr konzervantů
Neexistuje žádný jiný důvod
1523,08 %22,39 % 

Graf

13. Kupujete kolové nápoje od jiných výrobců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, kupujiotázka č. 14, Ne, nekupujiotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, kupuji4163,08 %61,19 %  
Ne, nekupuji2436,92 %35,82 %  

Graf

14. Pokud ano, vypište, o které se nejčastěji jedná:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola1024,39 %14,93 %  
coca cola, Pepsi819,51 %11,94 %  
Coca Cola614,63 %8,96 %  
CocaCola37,32 %4,48 %  
pepsi24,88 %2,99 %  
Kolča, Pepsi cola, Coca cola24,88 %2,99 %  
Coca cola, pepsy12,44 %1,49 %  
Coca Cola,Freeway cola z Lidlu,Kolča...12,44 %1,49 %  
RC cola, Pepsi12,44 %1,49 %  
pepsi,...12,44 %1,49 %  
ostatní odpovědi Pepsi, Coca cola
Černá hora
coca-cola, pepsi
Coca-Cola,Sprite,Fanta,7UP
coca - cola
coca cola, pepsi cola, twist cola, grena
614,63 %8,96 % 

Graf

15. Co Vás vede k jejich koupi? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka restaurace2868,29 %41,79 %  
Lepší chuť1024,39 %14,93 %  
Kvalita1024,39 %14,93 %  
Lepší propagace (4+2 zdarma, dárek, apod.)921,95 %13,43 %  
Cena512,2 %7,46 %  
jiná chuť37,32 %4,48 %  
obcas mam chut prave na cocacolu :)12,44 %1,49 %  
Má ji rád manžel :-)12,44 %1,49 %  
obměna pití12,44 %1,49 %  
Kofola je nejlepší točená.12,44 %1,49 %  
Je dobré střídat chutě12,44 %1,49 %  

Graf

16. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4264,62 %62,69 %  
muž2335,38 %34,33 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let5381,54 %79,1 %  
27 - 35 let57,69 %7,46 %  
50 let a více46,15 %5,97 %  
36 - 50 let34,62 %4,48 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou4061,54 %59,7 %  
střední bez maturity1218,46 %17,91 %  
vysokoškolské69,23 %8,96 %  
základní57,69 %7,46 %  
vyšší odborné23,08 %2,99 %  

Graf

19. Kam byste zařadili místo, kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obec, vesnice (do 4 000 obyvatel) 2335,38 %34,33 %  
Středně velké město (30 000 - 100 000 obyvatel)1421,54 %20,9 %  
Velké město ( nad 100 000 obyvatel)1218,46 %17,91 %  
Menší město (4 001 - 29 999 obyvatel)1015,38 %14,93 %  
Menší město (4 001 - 29 99957,69 %7,46 %  
Středně velké město (30 000 - 100 00011,54 %1,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Kupujete kolové nápoje od jiných výrobců?

  • odpověď Ano, kupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola na otázku 14. Pokud ano, vypište, o které se nejčastěji jedná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 15. Co Vás vede k jejich koupi? Můžete zaškrtnout více odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lepší chuť na otázku 15. Co Vás vede k jejich koupi? Můžete zaškrtnout více odpovědí.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka restaurace na otázku 15. Co Vás vede k jejich koupi? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte výrobky Kofola?

2. Pijete výrobky Kofola?

3. Jak často pijete Kofolu?

4. Kde nejčastěji pijete produkty Kofola?

5. Jaké příchutě Kofoly znáte? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

6. Jakou z nich máte nejraději? Napište pouze jednu příchuť.

7. Oznámkujte jako ve škole následující vlastnosti výrobků Kofola podle toho, jak jste s nimi spokojeni. (1=nejspokojenější, 5=nespokojený)

8. Ovlivňují Vás reklamy ke koupi Kofoly?

9. Cena, za kterou se Kofoly prodávají, se Vám zdá:

10. Jaký objem láhve si v obchodech nejčastěji kupujete?

11. Oznámkujte jako ve škole, co je pro Vás důležité při koupi nealkoholických nápojů. (1=nejpodstatnější, 5=nepodstatné)

12. Uveďte prosím, zda existuje důvod, který není zmíněn v otázce č.11 a je pro Vás důležitý při koupi?

13. Kupujete kolové nápoje od jiných výrobců?

14. Pokud ano, vypište, o které se nejčastěji jedná:

15. Co Vás vede k jejich koupi? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

16. Jste muž nebo žena?

17. Kolik je Vám let?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Kam byste zařadili místo, kde bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte výrobky Kofola?

2. Pijete výrobky Kofola?

3. Jak často pijete Kofolu?

4. Kde nejčastěji pijete produkty Kofola?

5. Jaké příchutě Kofoly znáte? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

6. Jakou z nich máte nejraději? Napište pouze jednu příchuť.

7. Oznámkujte jako ve škole následující vlastnosti výrobků Kofola podle toho, jak jste s nimi spokojeni. (1=nejspokojenější, 5=nespokojený)

8. Ovlivňují Vás reklamy ke koupi Kofoly?

9. Cena, za kterou se Kofoly prodávají, se Vám zdá:

10. Jaký objem láhve si v obchodech nejčastěji kupujete?

11. Oznámkujte jako ve škole, co je pro Vás důležité při koupi nealkoholických nápojů. (1=nejpodstatnější, 5=nepodstatné)

12. Uveďte prosím, zda existuje důvod, který není zmíněn v otázce č.11 a je pro Vás důležitý při koupi?

13. Kupujete kolové nápoje od jiných výrobců?

14. Pokud ano, vypište, o které se nejčastěji jedná:

15. Co Vás vede k jejich koupi? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

16. Jste muž nebo žena?

17. Kolik je Vám let?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Kam byste zařadili místo, kde bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tománková, P.Spokojenost s výrobky Kofola (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-s-vyrobky-kofola.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.