Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s wellness v Aquaparku Olomouc

Spokojenost s wellness v Aquaparku Olomouc

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Drápalová
Šetření:27. 02. 2021 - 13. 03. 2021
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:72,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

dovoluji si Vás oslovit s žádostí o vyplnění tohoto dotazníku, který bude podkladem pro vypracování diplomové práce na téma: „Měření spokojenosti zákazníků se službami wellness centra“. Dotazník je zcela anonymní, je v něm obsaženo dvacet tři otázek a jeho časová náročnost je do deseti minut. 

 

Předem Vám děkuji za Váš čas a ochotu 

 

Bc. Adéla Drápalová, studentka druhého ročníku navazujícího studia oboru Marketing a Obchod, Ekonomická fakulta, VŠB-TUO

Odpovědi respondentů

1. Navštívili jste někdy wellness centrum (sauny) v Aquaparku Olomouc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12472,09 %72,09 %  
Ne4827,91 %27,91 %  

Graf

2. Jak dlouho již navštěvujete dané wellness centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Již dané centrum nenavštěvuji.otázka č. 3, Méně než rokotázka č. 4, Jeden až dva rokyotázka č. 4, Dva až pět letotázka č. 4, Více než pět letotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jeden až dva roky3931,45 %22,67 %  
Dva až pět let3024,19 %17,44 %  
Již dané centrum nenavštěvuji.2620,97 %15,12 %  
Více než pět let1713,71 %9,88 %  
Méně než rok129,68 %6,98 %  

Graf

3. Proč jste přestali dané wellness centrum navštěvovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli vysoké ceně934,62 %5,23 %  
Byl jsem zde pouze jednou příležitostně.726,92 %4,07 %  
Chodil jsem tam, ale lidi tam jsou strasni ocasy. Takový dementi co v saune byli tak jednou v životě a neuměj se chovat. Často poprcávaj ve výřivce, to si radši zajdu na olomouckej bazen.13,85 %0,58 %  
Navštěvuji nyní jiné wellness centrum.13,85 %0,58 %  
Neslušní zákazníci, sexuální zrůdnosti 13,85 %0,58 %  
Pořád tam něco nefungovalo, sauny, vyrivka a chodí tam neslusni zákazníci. Také je tam často jedna brigadnice na všechno, která samozřejmě nestíhá a vznikají tam problémy 13,85 %0,58 %  
Chodilo tam hodně lidi, kteří se neuměli chovat a furt tam něco nefungovalo 13,85 %0,58 %  
Mám nyní saunu doma13,85 %0,58 %  
Mám saunu doma a lidi tam byli neslusni 13,85 %0,58 %  
Kvalita služby se snížila.13,85 %0,58 %  
Kvůli ostatním zákazníkům 13,85 %0,58 %  
Neslusni zákazníci 13,85 %0,58 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete (navštěvovali jste) dané wellness centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou až třikrát za měsíc4133,06 %23,84 %  
Méně často3629,03 %20,93 %  
Jednou týdně2721,77 %15,7 %  
Více než jednou týdně2016,13 %11,63 %  

Graf

5. Jaký je (byl) Váš nejčastější důvod návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potřeba odpočinku a relaxace5443,55 %31,4 %  
Zdravotní účinky saunování3528,23 %20,35 %  
Setkávání s lidmi1814,52 %10,47 %  
Saunové ceremoniály a jiné speciální akce118,87 %6,4 %  
Zpestření návštěvy vodního centra64,84 %3,49 %  

Graf

6. Odkud jste se dověděli o tomto wellness centru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od kamarádů, známých či rodiny6350,81 %36,63 %  
Na webových vyhledávačích1915,32 %11,05 %  
Na sociálních sítích118,87 %6,4 %  
Z outdoorové reklamy (billboardy atd.)108,06 %5,81 %  
Z médií (rádio, noviny)86,45 %4,65 %  
Díky benefitům firmy, kde pracuji.86,45 %4,65 %  
Od personálu či z letáků v hotelu nebo jiném ubytovacím zařízení54,03 %2,91 %  

Graf

7. S kým dané centrum nejčastěji navštěvujete (navštěvovali jste)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Navštěvuji centrum sám.5443,55 %31,4 %  
S partnerem/partnerkou3225,81 %18,6 %  
S kamarády2116,94 %12,21 %  
S rodinou1411,29 %8,14 %  
S kolegy32,42 %1,74 %  

Graf

8. Seřaďte daná vybavení centra dle toho, která nejčastěji využíváte (využívali jste). (Od nejméně využívaných = 1; po nejvíce využívané = 6)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Finská sauna4.9352.318
Parní lázeň3.8633.102
Biosauna2.6942.164
Vířivka3.4522.344
Ochlazovací bazének3.1691.641
Polévací vědro2.8872.6

Graf

9. Na škále uveďte, jak jsou pro Vás důležitá jednotlivá kritéria při výběru wellness centra. (1 = Daný atribut pro mě není důležitý, 5 = Daný atribut je pro mě velmi důležitý)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čistota centra4.6690.689
Velikost šaten a skříněk2.8231.404
Sociální zařízení3.5480.861
Celkový vzhled interiéru4.0810.606
Celková atmosféra4.3230.783
Možnost a nabídka občerstvení3.2021.435
Zajištění pitného režimu v ceně3.3871.673
Konání saunových ceremoniálů3.4271.89
Příjemnost a ochota personálu4.2261.014
Vybavenost (počet druhů saun atd.)4.2260.901
Kvalita a vzhled odpočíváren3.5160.943
Možnost zapůjčení pomůcek3.1051.271
Cena za vstup3.6941.325
Cena za zapůjčení pomůcek2.9031.362
Dostupnost MHD2.8151.845
Parkování u centra3.6292.088
Provozní doba3.9350.915
Venkovní zázemí3.7420.869
Kvalita webových stránek2.0321.322
Čipový systém a jeho funkčnost2.9921.089

Graf

10. Jaká je (byla) Vaše celková spokojenost s wellness centrem (1 = nespokojen, 5 = velmi spokojen,)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45342,74 %30,81 %  
35040,32 %29,07 %  
2118,87 %6,4 %  
575,65 %4,07 %  
132,42 %1,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.42
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.41
Směrodatná odchylka:0.64
Medián:3
Modus:4

Graf

11. Jednotlivé atributy služeb daného wellness centra ohodnoťte z hlediska Vaší spokojenosti (1 = S daným atributem nejsem spokojen, 5 = S daným atributem jsem velmi spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čistota centra3.4680.701
Velikost šaten a skříněk2.3951.045
Sociální zařízení3.7420.853
Celkový vzhled interiéru3.9680.483
Celková atmosféra3.8470.727
Možnost a nabídka občerstvení3.5320.894
Zajištění pitného režimu v ceně2.0081.524
Konání saunových ceremoniálů3.7661.147
Příjemnost a ochota personálu4.3630.747
Vybavenost (počet druhů saun atd.)4.0080.637
Kvalita a vzhled odpočíváren3.710.835
Možnost zapůjčení pomůcek3.2661.018
Cena za vstup2.5971.112
Cena za zapůjčení pomůcek2.2661.115
Dostupnost MHD2.6371.263
Parkování u centra4.5320.701
Provozní doba4.3550.713
Venkovní zázemí3.8230.823
Kvalita webových stránek2.3311.366
Čipový systém a jeho funkčnost3.6210.848

Graf

12. Ke kterému tvrzení o daném wellness centru se více přikláníte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Moderní vs. Zastaralé1-2-3-4-52.4270.938
Drahé vs. Levné1-2-3-4-52.0240.733
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-52.1610.668
Zajímavé vs. Obyčejné1-2-3-4-53.291.69
Prostorné vs. Stísněné1-2-3-4-53.3391.434
Komfortní vs. Nekomfortní1-2-3-4-52.2420.748
Udržované vs. Zanedbávané1-2-3-4-52.3390.853
Nadprůměrně vybavené vs. Nedostatečně vybavené1-2-3-4-52.4270.664

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Uveďte, zda souhlasíte s tvrzením: „Zákazníci wellness centra jsou dostatečně informování o změnách, novinkách či chystaných akcích.“

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9072,58 %52,33 %  
ne3427,42 %19,77 %  

Graf

14. Navštěvujete webové stránky wellness centra (Aquaparku Olomouc)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7056,45 %40,7 %  
Ano5443,55 %31,4 %  

Graf

15. Jednotlivé atributy týkající se kvality webových stránek daného wellness centra (Aquaparku Olomouc) ohodnoťte z hlediska Vaší spokojenosti (1 = S daným atributem nejsem spokojen, 5 = S daným atributem jsem velmi spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přehlednost2.6481.376
Dostatek informací3.370.974
Aktuálnost informací3.9261.106
Vzhled2.4441.432
Funkčnost3.7591.22

Graf

16. Jste členem věrnostního (abonentského) programu wellness centra (Aquaparku Olomouc)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Ne, ale uvažuji o tom.otázka č. 17, Ne a ani to nezvažuji.otázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne a ani to nezvažuji.6048,39 %34,88 %  
Ano3326,61 %19,19 %  
Ne, ale uvažuji o tom.3125 %18,02 %  

Graf

17. Co byste nejvíce ocenili u věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za čas vstup zdarma2437,5 %13,95 %  
Slevy na speciální akce (např. Saunová noc)1929,69 %11,05 %  
Přístup ke kreditnímu kontu a dobíjení z domu914,06 %5,23 %  
Více variant (např. barev) čipových hodinek914,06 %5,23 %  
Výhodnější cenu za zapůjčení pomůcek23,13 %1,16 %  
Slevy na občerstvení11,56 %0,58 %  

Graf

18. Zde prosím uveďte Vaše návrhy na zlepšení služby.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Častější ceremoniály, Občerstvení rozšířit o jídlo12,56 %0,58 %  
upraveni hlasitosti hudby v saune, je to moc hlasite na saunu12,56 %0,58 %  
Plavecký bazén12,56 %0,58 %  
Nové vedení sauny12,56 %0,58 %  
Vstup lidem pod 60 let zdarma, kdo se na ty stařiky má koukat.12,56 %0,58 %  
Prodloužení otevírací doby 12,56 %0,58 %  
Častější úklid12,56 %0,58 %  
Rozšíření sortimentu občerstvení, rozlévaná voda v odpočívárnách12,56 %0,58 %  
Omezená kapacita, pitný režim v ceně, pomůcky v ceně pro členy klubu12,56 %0,58 %  
Orangina byla skvělá, rád bych, kdybyste ji vrátili na nápojových lístek!12,56 %0,58 %  
ostatní odpovědi Neni třeba nic vylepšovat.
Lepší personální zajištění, obsluha často nestíhá
více saun
Nabídka jídla
Nabídka ledu
Prodej peelingů a kartáčů
Snížení ceny, prosteradla zdarma, voda v odpocivarnach
Levnější ceny mimo špičku, prosteradla zdarma, voda zdarma, bazén
Houpací sítě venku, jídlo, voda na terase, více rostlin, půjčování kyltu
Bazén, kontrola neslusnych lidi, zazitkove sprchy
Pohodlnější lehátka, masážni křesla, jídlo, pozdější ceremonialy, prodej esenci
Školení zaměstnanců, více brigadnic, solná jeskyně
Trezory, jídlo
Čipy, které nemusím nasazovat hodinu
Lepší zapínání čipů, barely s vodou, prodej ovoce, energy drinky, déle otevřeno a pozdější ceremoniály, nepouštět děti
Za pravidelné návštěvy ve wellnes centru dostat slevu na vstup do sauny
vice saunových ceremoniálu, nudistické večery
Bar na terase
Více soukromí, kouty, kam si můžu zalest a spát
Rozlišení prosteradel, často si někdo nepozná to svoje
Prodej ovoce, masáže, nový druh sauny, odpocivarny jsou docela nudné
Masáže, prodej peelingu
Lepší čipy, nový druh sauny, voda v odpocivarnach,
Wi-Fi jídlo
Wi-Fi, možnost nabít telefon, trezory
vyměnit vedoucí sauny
Wi-Fi, voda v odpocivarnach, zábava v odpocivarnach, opalovací krém
Jídlo, déle otevřeno,
výhodnější cena pro studenty upolu
2974,36 %16,86 % 

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6854,84 %39,53 %  
Žena5645,16 %32,56 %  

Graf

20. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35 až 443528,23 %20,35 %  
45 až 542822,58 %16,28 %  
24 a méně2822,58 %16,28 %  
25 až 342620,97 %15,12 %  
55 až 6454,03 %2,91 %  
65 a více21,61 %1,16 %  

Graf

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magisterské a vyšší3931,45 %22,67 %  
Středoškolské s maturitou3931,45 %22,67 %  
Bakalářské3326,61 %19,19 %  
Základní, vyučen nebo středoškolské bez maturity1310,48 %7,56 %  

Graf

22. Jaké je Vaše sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec živící se duševní prací4939,52 %28,49 %  
Zaměstnanec živící se manuální prací3225,81 %18,6 %  
Student2822,58 %16,28 %  
Podnikatel či majitel společnosti129,68 %6,98 %  
Důchodce21,61 %1,16 %  
Nezaměstnaný10,81 %0,58 %  

Graf

23. Jak daleko od centra je Vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bydlím přímo v Olomouci.6955,65 %40,12 %  
Bydlím ve vesnici či městě v blízkém okolí Olomouce (do 15 km).4032,26 %23,26 %  
Bydlím ve vesnici či městě 15 až 30 km od Olomouce.86,45 %4,65 %  
Bydlím od Olomouce více než 30 km.75,65 %4,07 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívili jste někdy wellness centrum (sauny) v Aquaparku Olomouc?

2. Jak dlouho již navštěvujete dané wellness centrum?

4. Jak často navštěvujete (navštěvovali jste) dané wellness centrum?

5. Jaký je (byl) Váš nejčastější důvod návštěvy?

6. Odkud jste se dověděli o tomto wellness centru?

7. S kým dané centrum nejčastěji navštěvujete (navštěvovali jste)?

8. Seřaďte daná vybavení centra dle toho, která nejčastěji využíváte (využívali jste). (Od nejméně využívaných = 1; po nejvíce využívané = 6)

9. Na škále uveďte, jak jsou pro Vás důležitá jednotlivá kritéria při výběru wellness centra. (1 = Daný atribut pro mě není důležitý, 5 = Daný atribut je pro mě velmi důležitý)

10. Jaká je (byla) Vaše celková spokojenost s wellness centrem (1 = nespokojen, 5 = velmi spokojen,)

11. Jednotlivé atributy služeb daného wellness centra ohodnoťte z hlediska Vaší spokojenosti (1 = S daným atributem nejsem spokojen, 5 = S daným atributem jsem velmi spokojen)

12. Ke kterému tvrzení o daném wellness centru se více přikláníte?

13. Uveďte, zda souhlasíte s tvrzením: „Zákazníci wellness centra jsou dostatečně informování o změnách, novinkách či chystaných akcích.“

14. Navštěvujete webové stránky wellness centra (Aquaparku Olomouc)?

15. Jednotlivé atributy týkající se kvality webových stránek daného wellness centra (Aquaparku Olomouc) ohodnoťte z hlediska Vaší spokojenosti (1 = S daným atributem nejsem spokojen, 5 = S daným atributem jsem velmi spokojen)

16. Jste členem věrnostního (abonentského) programu wellness centra (Aquaparku Olomouc)?

17. Co byste nejvíce ocenili u věrnostního programu?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Kolik je Vám let?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaké je Vaše sociální postavení?

23. Jak daleko od centra je Vaše bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívili jste někdy wellness centrum (sauny) v Aquaparku Olomouc?

2. Jak dlouho již navštěvujete dané wellness centrum?

4. Jak často navštěvujete (navštěvovali jste) dané wellness centrum?

5. Jaký je (byl) Váš nejčastější důvod návštěvy?

6. Odkud jste se dověděli o tomto wellness centru?

7. S kým dané centrum nejčastěji navštěvujete (navštěvovali jste)?

8. Seřaďte daná vybavení centra dle toho, která nejčastěji využíváte (využívali jste). (Od nejméně využívaných = 1; po nejvíce využívané = 6)

9. Na škále uveďte, jak jsou pro Vás důležitá jednotlivá kritéria při výběru wellness centra. (1 = Daný atribut pro mě není důležitý, 5 = Daný atribut je pro mě velmi důležitý)

10. Jaká je (byla) Vaše celková spokojenost s wellness centrem (1 = nespokojen, 5 = velmi spokojen,)

11. Jednotlivé atributy služeb daného wellness centra ohodnoťte z hlediska Vaší spokojenosti (1 = S daným atributem nejsem spokojen, 5 = S daným atributem jsem velmi spokojen)

12. Ke kterému tvrzení o daném wellness centru se více přikláníte?

13. Uveďte, zda souhlasíte s tvrzením: „Zákazníci wellness centra jsou dostatečně informování o změnách, novinkách či chystaných akcích.“

14. Navštěvujete webové stránky wellness centra (Aquaparku Olomouc)?

15. Jednotlivé atributy týkající se kvality webových stránek daného wellness centra (Aquaparku Olomouc) ohodnoťte z hlediska Vaší spokojenosti (1 = S daným atributem nejsem spokojen, 5 = S daným atributem jsem velmi spokojen)

16. Jste členem věrnostního (abonentského) programu wellness centra (Aquaparku Olomouc)?

17. Co byste nejvíce ocenili u věrnostního programu?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Kolik je Vám let?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaké je Vaše sociální postavení?

23. Jak daleko od centra je Vaše bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Drápalová, A.Spokojenost s wellness v Aquaparku Olomouc (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://spokojenost-s-wellness-v-aqu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.