Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se Slevomat.cz

Spokojenost se Slevomat.cz

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Struhařová
Šetření:04. 04. 2015 - 18. 04. 2015
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):51 / 34.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Masarykovy univerzity v Brně a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na spokojenost zákazníků se slevovým portálem Slevomat.cz. V několika následujících minutách budete vyzváni k ohodnocení jednotlivých výroků na škále od naprosto souhlasím po naprosto nesouhlasím, případně něco mezi tím. Setkáte se i s otázkami, kde budete muset vybrat jednu nebo více odpovědí podle Vašeho názoru. Neexistuje žádná správná odpověď, hodnocení je pouze Vašim subjektivním názorem, který vychází z Vaší zkušenosti se Slevomat.cz. Získané odpovědi budou použity pro účely diplomové práce.

Dotazník je určen pouze zákazníkům slevového portálu Slevomat.cz (ať už nakoupili pouze jedenkrát, nebo vícekrát). Jeho vyplnění nezabere více než 10 minut.

Děkuji za Váš čas a přeji příjemný zbytek dne,

Struhařová Eva.

Odpovědi respondentů

1. Nakupovali jste někdy na Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16289,5 %86,63 %  
Ne1910,5 %10,16 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

2. Na webových stránkách Slevomat.cz jednoduše najdu, co potřebuji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7947,02 %42,25 %  
souhlasím7343,45 %39,04 %  
spíše nesouhlasím116,55 %5,88 %  
nevím31,79 %1,6 %  
nesouhlasím21,19 %1,07 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

3. Zadání objednávky a její vyřízení je rychlé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10964,88 %58,29 %  
spíše souhlasím5432,14 %28,88 %  
spíše nesouhlasím21,19 %1,07 %  
nesouhlasím21,19 %1,07 %  
nevím10,6 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

4. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se zboží a služby, které vystačí k tomu, abych koupil(a) toto zboží nebo službu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8148,21 %43,32 %  
souhlasím6639,29 %35,29 %  
spíše nesouhlasím137,74 %6,95 %  
nevím52,98 %2,67 %  
nesouhlasím31,79 %1,6 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

5. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se způsobu platby a dopravy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10059,52 %53,48 %  
spíše souhlasím5633,33 %29,95 %  
spíše nesouhlasím74,17 %3,74 %  
nevím31,79 %1,6 %  
nesouhlasím21,19 %1,07 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

6. Webové stránky Slevomat.cz se jednoduše používají

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10964,88 %58,29 %  
spíše souhlasím4727,98 %25,13 %  
spíše nesouhlasím84,76 %4,28 %  
nevím42,38 %2,14 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

7. Webové stránky Slevomat.cz nabízí různé možnosti platby

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10562,5 %56,15 %  
spíše souhlasím3118,45 %16,58 %  
nevím2514,88 %13,37 %  
spíše nesouhlasím63,57 %3,21 %  
nesouhlasím10,6 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

8. Webové stránky Slevomat.cz fungují správně, nevyskytují se chyby během jejich procházení (např. odkazy na webové stránky jsou funkční, vstup do diskuze je kdykoliv možný, aj.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8952,98 %47,59 %  
spíše souhlasím4727,98 %25,13 %  
nevím2313,69 %12,3 %  
spíše nesouhlasím63,57 %3,21 %  
nesouhlasím31,79 %1,6 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

9. Webové stránky Slevomat.cz nezamrzají při nebo po zadání objednávky (tj. stránky jsou vždy dostupné a načítají se během objednávky)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10663,1 %56,68 %  
spíše souhlasím4426,19 %23,53 %  
nevím105,95 %5,35 %  
spíše nesouhlasím63,57 %3,21 %  
nesouhlasím21,19 %1,07 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

10. Objednávky ze Slevomat.cz obdržím vždy ve sjednaném termínu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9556,55 %50,8 %  
spíše souhlasím5432,14 %28,88 %  
nevím105,95 %5,35 %  
spíše nesouhlasím52,98 %2,67 %  
nesouhlasím42,38 %2,14 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

11. Akceptuji, že zboží či služby uváděné na Slevomat.cz obdržím až s časovým odstupem

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7242,86 %38,5 %  
spíše souhlasím5331,55 %28,34 %  
spíše nesouhlasím2313,69 %12,3 %  
nevím127,14 %6,42 %  
nesouhlasím84,76 %4,28 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

12. Objednávky ze Slevomat.cz jsem obdržel(a) rychle

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9657,14 %51,34 %  
spíše souhlasím5130,36 %27,27 %  
spíše nesouhlasím137,74 %6,95 %  
nevím52,98 %2,67 %  
nesouhlasím31,79 %1,6 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

13. Bylo mi odesláno zboží nebo služba, které jsem si opravdu objednal(a)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím13177,98 %70,05 %  
spíše souhlasím3219,05 %17,11 %  
spíše nesouhlasím31,79 %1,6 %  
nesouhlasím10,6 %0,53 %  
nevím10,6 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

14. Doručené zboží nebo služba odpovídaly popisu, který byl uveden v nabídce slevy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10059,52 %53,48 %  
spíše souhlasím5230,95 %27,81 %  
spíše nesouhlasím95,36 %4,81 %  
nevím42,38 %2,14 %  
nesouhlasím31,79 %1,6 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

15. Nabídky uváděné na Slevomat.cz a informace v nich uvedené jsou vždy pravdivé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6941,07 %36,9 %  
spíše souhlasím6337,5 %33,69 %  
nevím2213,1 %11,76 %  
spíše nesouhlasím95,36 %4,81 %  
nesouhlasím52,98 %2,67 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7444,05 %39,57 %  
souhlasím5432,14 %28,88 %  
spíše souhlasím3219,05 %17,11 %  
spíše nesouhlasím63,57 %3,21 %  
nesouhlasím21,19 %1,07 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

17. Webové stránky Slevomat.cz nesdílí mé osobní údaje s třetími stranami

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím9455,95 %50,27 %  
souhlasím4929,17 %26,2 %  
spíše souhlasím1710,12 %9,09 %  
spíše nesouhlasím74,17 %3,74 %  
nesouhlasím10,6 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

18. Webové stránky Slevomat.cz chrání údaje o mé platební kartě

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7242,86 %38,5 %  
souhlasím6337,5 %33,69 %  
spíše souhlasím2917,26 %15,51 %  
spíše nesouhlasím21,19 %1,07 %  
nesouhlasím21,19 %1,07 %  

Graf

19. Řešili jste někdy reklamaci nebo setkali jste se s problémy na Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14586,31 %77,54 %  
Ano2313,69 %12,3 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

20. Slevomat.cz nabízí pro mě přijatelné možnosti pro vrácení zboží

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím730,43 %3,74 %  
nevím626,09 %3,21 %  
spíše nesouhlasím417,39 %2,14 %  
nesouhlasím313,04 %1,6 %  
spíše souhlasím313,04 %1,6 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

21. Slevomat.cz vyřizuje reklamace pečlivě a včasně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím939,13 %4,81 %  
souhlasím730,43 %3,74 %  
nesouhlasím417,39 %2,14 %  
spíše nesouhlasím28,7 %1,07 %  
spíše souhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

22. Slevomat.cz nabízí záruku vrácení peněz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1043,48 %5,35 %  
spíše nesouhlasím417,39 %2,14 %  
souhlasím417,39 %2,14 %  
spíše souhlasím313,04 %1,6 %  
nesouhlasím28,7 %1,07 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

23. Slevomat.cz radí, co dělat v případě, kdy byla objednávka provedena špatně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1043,48 %5,35 %  
souhlasím521,74 %2,67 %  
spíše souhlasím417,39 %2,14 %  
spíše nesouhlasím313,04 %1,6 %  
nesouhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

24. Slevomat.cz řeší problémy rychle

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím730,43 %3,74 %  
nevím626,09 %3,21 %  
spíše souhlasím521,74 %2,67 %  
nesouhlasím417,39 %2,14 %  
spíše nesouhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

25. Obdržel(a) jsem kompenzaci od Slevomat.cz za vrácené zboží

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím939,13 %4,81 %  
souhlasím626,09 %3,21 %  
nesouhlasím521,74 %2,67 %  
spíše souhlasím28,7 %1,07 %  
spíše nesouhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

26. Obdržel(a) jsem kompenzaci od Slevomat.cz, pokud zboží nedorazilo v určeném termínu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1356,52 %6,95 %  
nesouhlasím626,09 %3,21 %  
spíše souhlasím28,7 %1,07 %  
spíše nesouhlasím14,35 %0,53 %  
souhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

27. Obdržel(a) jsem kompenzaci od Slevomat.cz, pokud došlo k problému během nákupu, nebo po uskutečnění nákupu zboží či služby (např. špatně zadán variabilní symbol, číslo voucheru bylo evidováno jak už uplatněné, služba nebyla poskytnuta, apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím939,13 %4,81 %  
spíše souhlasím521,74 %2,67 %  
nesouhlasím521,74 %2,67 %  
souhlasím313,04 %1,6 %  
spíše nesouhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

28. Na Slevomat.cz jsem našel/našla telefonní číslo, abych zavolal(a) na zákaznický servis

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1043,48 %5,35 %  
nevím730,43 %3,74 %  
spíše souhlasím417,39 %2,14 %  
spíše nesouhlasím14,35 %0,53 %  
nesouhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

29. Dovolal(a) jsem se na zákaznickou linku Slevomat.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1252,17 %6,42 %  
souhlasím730,43 %3,74 %  
nesouhlasím313,04 %1,6 %  
spíše souhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

30. Operátoři zákaznické linky Slevomat.cz jsou dostupní i online (tj. na e-mailu, chatu)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1356,52 %6,95 %  
souhlasím730,43 %3,74 %  
nesouhlasím14,35 %0,53 %  
spíše nesouhlasím14,35 %0,53 %  
spíše souhlasím14,35 %0,53 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

31. Jsem loajální slevovému portálu Slevomat.cz (tj. využívám především tento slevový portál k nákupu výhodných nabídek)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5834,52 %31,02 %  
spíše souhlasím5331,55 %28,34 %  
spíše nesouhlasím2615,48 %13,9 %  
nesouhlasím2615,48 %13,9 %  
nevím52,98 %2,67 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

32. Doporučuji Slevomat.cz svému okolí, pokud mám k tomu příležitost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5532,74 %29,41 %  
souhlasím5532,74 %29,41 %  
spíše nesouhlasím2816,67 %14,97 %  
nesouhlasím1810,71 %9,63 %  
nevím127,14 %6,42 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

33. Mluvím o Slevomat.cz vždy pozitivně, pokud mám k tomu příležitost, protože mám pozitivní zkušenosti s tímto slevovým portálem

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7142,26 %37,97 %  
souhlasím6236,9 %33,16 %  
nevím148,33 %7,49 %  
nesouhlasím127,14 %6,42 %  
spíše nesouhlasím95,36 %4,81 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

34. V budoucnu hodlám nakupovat na slevovém portálu Slevomat.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8550,6 %45,45 %  
spíše souhlasím5331,55 %28,34 %  
nevím1911,31 %10,16 %  
spíše nesouhlasím63,57 %3,21 %  
nesouhlasím52,98 %2,67 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

35. Náklady za doručení objednávky ze Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6236,9 %33,16 %  
souhlasím6136,31 %32,62 %  
spíše nesouhlasím2213,1 %11,76 %  
nevím1911,31 %10,16 %  
nesouhlasím42,38 %2,14 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

36. Ceny za zboží a služby uváděné na Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7343,45 %39,04 %  
souhlasím7142,26 %37,97 %  
spíše nesouhlasím148,33 %7,49 %  
nevím74,17 %3,74 %  
nesouhlasím31,79 %1,6 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

37. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz jsou kvalitní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7544,64 %40,11 %  
souhlasím5130,36 %27,27 %  
nevím2414,29 %12,83 %  
spíše nesouhlasím105,95 %5,35 %  
nesouhlasím84,76 %4,28 %  

Graf

Možnost NEVÍM, prosím, volte pouze v případě, kdy se opravdu nemůžete rozhodnout pro jinou variantu.

38. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz fungovaly tak, jak jsem předpokládal(a)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8047,62 %42,78 %  
spíše souhlasím7242,86 %38,5 %  
spíše nesouhlasím74,17 %3,74 %  
nesouhlasím63,57 %3,21 %  
nevím31,79 %1,6 %  

Graf

39. Mluvíte, nebo sdílíte své zkušenosti s nakupováním na Slevomat.cz s ostatními lidmi (např. bavím se o tom se svými kamarády, píšu recenze na webové srovnávače, apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8952,98 %47,59 %  
ne7947,02 %42,25 %  

Graf

40. Pokud došlo při nakupování na Slevomat.cz k problému (např. problémy při zadávání platby, neobdrželi jste voucher, dodáno nekvalitní zboží, došlo k reklamaci zboží, apod.), opakoval(a) jste nákup u Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 41, Neotázka č. 42, Nedošlo k problémuotázka č. 45].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedošlo k problému12876,19 %68,45 %  
Ano2313,69 %12,3 %  
Ne1710,12 %9,09 %  

Graf

41. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz opakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1460,87 %7,49 %  
ne939,13 %4,81 %  

Graf

42. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz neopakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1482,35 %7,49 %  
ano317,65 %1,6 %  

Graf

43. Pokud došlo k jakémukoliv problému během nákupu nebo po uskutečnění nákupu na Slevomat.cz, sdělil(a) jste své negativní zkušenosti ostatním lidem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mluvil(a) jsem o tom se svými známými2152,5 %11,23 %  
Ano, stěžoval(a) jsem si přímo u Slevomat.cz (skrz e-mail, hodnotící formulář zasílaný po uplatnění voucheru, Facebook profil, Twitter profil)1332,5 %6,95 %  
Ne820 %4,28 %  
Ano, psal(a) jsem internetové recenze o špatné zkušenosti (např. na diskuzních fórech, recenzních stránkách, Skrz.cz, atd)410 %2,14 %  
Ano, stěžoval(a) jsem si na oficiálních místech (Úřad pro ochranu spotřebitele, policejní oznámení, apod.)25 %1,07 %  

Graf

44. Co Vás vede ke sdílení negativních zkušeností se Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upozornění ostatních před nekvalitními službami a zbožím2050 %10,7 %  
Získání kompenzace od Slevomat.cz922,5 %4,81 %  
Potřeba zbavit se negativních emocí tím, že svůj názor sdělím veřejně i ostatním lidem820 %4,28 %  
Nesdílím negativní zkušenosti se Slevomat.cz615 %3,21 %  
Pocit zadostiučinění (oko za oko, zub za zub – s cílem uškodit reputaci Slevomat.cz)410 %2,14 %  
pravdivě odpovídám na otázky12,5 %0,53 %  
Dát Slevomatu možnost chybu napravit.12,5 %0,53 %  
vyjadrenie rozčarovania, že platobná brána nefunguje priateľovi prítomnému vedľa mňa..12,5 %0,53 %  

Graf

45. Pokud jste byl(a) s nákupem a ponákupním servisem na Slevomat.cz spokojen(a), sdělil(a) jste své pozitivní zkušenosti ostatním lidem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mluvil(a) jsem o tom se svými známými11266,67 %59,89 %  
Ne3923,21 %20,86 %  
Ano, chválila jsem přímo u Slevomat.cz (skrz e-mail, hodnotící formulář zasílaný po uplatnění voucheru, Facebook profil, Twitter profil)2917,26 %15,51 %  
Ano, psal(a) jsem internetové recenze o dobré zkušenosti (např. na diskuzních fórech, recenzních stránkách, Skrz.cz, atd)127,14 %6,42 %  

Graf

46. Pokud vznikl nějaký problém při nákupu nebo po nákupu na Slevomat.cz, byl tento problém na straně Slevomat.cz nebo poskytovatele slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevznikl žádný problém12876,19 %68,45 %  
Na straně poskytovatele strany – tj. byl(a) jsem nespokojen(a) se službami poskytovatele slevy2514,88 %13,37 %  
Nepamatuji si, příp. nerozlišuju mezi tím, za co zodpovídá Slevomat.cz a za co poskytovatel slevy116,55 %5,88 %  
Problém byl jak na straně poskytovatele slevy, tak na straně Slevomat.cz31,79 %1,6 %  
Na straně Slevomat.cz – tj. byl(a) jsem nespokojen(a) se službami Slevomat.cz10,6 %0,53 %  

Graf

47. Co vyvolává Vaši nespokojenost s nakupováním na Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné z uvedených, jsem vždy spokojen7343,45 %39,04 %  
Nabídky nekvalitních poskytovatelů zboží nebo služeb3319,64 %17,65 %  
Dodatečné náklady na balné a přepravné3118,45 %16,58 %  
Nutnost registrace, abych mohl(a) něco koupit3017,86 %16,04 %  
Nabídka zboží a služeb, které neodpovídají mým potřebám2615,48 %13,9 %  
Cena zboží a služeb uváděných na Slevomat.cz1911,31 %10,16 %  
Vyhledávání dodatečných informací ke zboží nebo službě, protože informace v nabídce jsou nedostatečné1810,71 %9,63 %  
Neochota řešit problémy (neodpovídání na e-maily, telefony, odmítání zodpovědnosti, apod.)42,38 %2,14 %  
Obsluha webových stránek Slevomat.cz31,79 %1,6 %  
Pomalé vyřizování reklamace31,79 %1,6 %  
slevomat jako prostředník funguje dobře, problém byl vždy poskytovatele10,6 %0,53 %  
Služby jsou někdy dodávány v nižší kvalitě než plně placené varianty té samé služby.10,6 %0,53 %  
doplnění- jedná se o některé restaurace,kde jsme nebyli spokojeni 10,6 %0,53 %  
nemožnost platby na dobírku (u zboží)10,6 %0,53 %  
To že nyní, abych mohla zatočit kolem štěstí je nutné povolit zveřejňování příspěvků na Facebooku Slevomatem. Přijde mi to sprosté a od té doby tam proto z principu nenakupuji.10,6 %0,53 %  

Graf

48. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12876,19 %68,45 %  
Muž4023,81 %21,39 %  

Graf

49. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 259657,14 %51,34 %  
26 – 302716,07 %14,44 %  
31 – 401810,71 %9,63 %  
41 – 50148,33 %7,49 %  
51 – 60127,14 %6,42 %  
Více než 6010,6 %0,53 %  

Graf

50. Jak často nakupujete na Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně – 1 – 2krát za rok7846,43 %41,71 %  
Občas – 1 – 2krát za půlrok6236,9 %33,16 %  
Alespoň jedenkrát za měsíc2716,07 %14,44 %  
Alespoň jedenkrát za týden10,6 %0,53 %  

Graf

51. Jste zaregistrován(a) do věrnostního programu Slevomat.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nejsem11065,48 %58,82 %  
Ano, kategorie Bronze3621,43 %19,25 %  
Ano, kategorie Silver1911,31 %10,16 %  
Ano, kategorie Gold21,19 %1,07 %  
Ano, kategorie Platinum10,6 %0,53 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 18 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Zadání objednávky a její vyřízení je rychlé

  • odpověď souhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, kategorie Silver na otázku 51. Jste zaregistrován(a) do věrnostního programu Slevomat.cz?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 33. Mluvím o Slevomat.cz vždy pozitivně, pokud mám k tomu příležitost, protože mám pozitivní zkušenosti s tímto slevovým portálem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Doporučuji Slevomat.cz svému okolí, pokud mám k tomu příležitost
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 2. Na webových stránkách Slevomat.cz jednoduše najdu, co potřebuji
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování

5. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se způsobu platby a dopravy

  • odpověď souhlasím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 17. Webové stránky Slevomat.cz nesdílí mé osobní údaje s třetími stranami

6. Webové stránky Slevomat.cz se jednoduše používají

  • odpověď souhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 37. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz jsou kvalitní
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 33. Mluvím o Slevomat.cz vždy pozitivně, pokud mám k tomu příležitost, protože mám pozitivní zkušenosti s tímto slevovým portálem
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 2. Na webových stránkách Slevomat.cz jednoduše najdu, co potřebuji

9. Webové stránky Slevomat.cz nezamrzají při nebo po zadání objednávky (tj. stránky jsou vždy dostupné a načítají se během objednávky)

  • odpověď souhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

10. Objednávky ze Slevomat.cz obdržím vždy ve sjednaném termínu

  • odpověď souhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

11. Akceptuji, že zboží či služby uváděné na Slevomat.cz obdržím až s časovým odstupem

  • odpověď souhlasím:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

12. Objednávky ze Slevomat.cz jsem obdržel(a) rychle

  • odpověď souhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

17. Webové stránky Slevomat.cz nesdílí mé osobní údaje s třetími stranami

  • odpověď nevím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. Webové stránky Slevomat.cz chrání údaje o mé platební kartě
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování

18. Webové stránky Slevomat.cz chrání údaje o mé platební kartě

  • odpověď souhlasím:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 17. Webové stránky Slevomat.cz nesdílí mé osobní údaje s třetími stranami
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování

19. Řešili jste někdy reklamaci nebo setkali jste se s problémy na Slevomat.cz?

  • odpověď Ano:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Slevomat.cz nabízí záruku vrácení peněz
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Slevomat.cz radí, co dělat v případě, kdy byla objednávka provedena špatně
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Obdržel(a) jsem kompenzaci od Slevomat.cz, pokud zboží nedorazilo v určeném termínu
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 28. Na Slevomat.cz jsem našel/našla telefonní číslo, abych zavolal(a) na zákaznický servis
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Operátoři zákaznické linky Slevomat.cz jsou dostupní i online (tj. na e-mailu, chatu)
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Dovolal(a) jsem se na zákaznickou linku Slevomat.cz

35. Náklady za doručení objednávky ze Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

  • odpověď souhlasím:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

36. Ceny za zboží a služby uváděné na Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

  • odpověď souhlasím:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

38. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz fungovaly tak, jak jsem předpokládal(a)

  • odpověď souhlasím:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 37. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz jsou kvalitní

39. Mluvíte, nebo sdílíte své zkušenosti s nakupováním na Slevomat.cz s ostatními lidmi (např. bavím se o tom se svými kamarády, píšu recenze na webové srovnávače, apod.)

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Doporučuji Slevomat.cz svému okolí, pokud mám k tomu příležitost

40. Pokud došlo při nakupování na Slevomat.cz k problému (např. problémy při zadávání platby, neobdrželi jste voucher, dodáno nekvalitní zboží, došlo k reklamaci zboží, apod.), opakoval(a) jste nákup u Slevomat.cz?

  • odpověď Ano:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 41. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz opakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?
  • odpověď Ne:
    • 11x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 42. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz neopakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

45. Pokud jste byl(a) s nákupem a ponákupním servisem na Slevomat.cz spokojen(a), sdělil(a) jste své pozitivní zkušenosti ostatním lidem?

  • odpověď Ano, mluvil(a) jsem o tom se svými známými:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 – 50 na otázku 49. Kolik je Vám let?

50. Jak často nakupujete na Slevomat.cz?

  • odpověď Příležitostně – 1 – 2krát za rok:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?

51. Jste zaregistrován(a) do věrnostního programu Slevomat.cz?

  • odpověď Ne, nejsem:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 – 60 na otázku 49. Kolik je Vám let?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 33. Mluvím o Slevomat.cz vždy pozitivně, pokud mám k tomu příležitost, protože mám pozitivní zkušenosti s tímto slevovým portálem
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost registrace, abych mohl(a) něco koupit na otázku 47. Co vyvolává Vaši nespokojenost s nakupováním na Slevomat.cz?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupovali jste někdy na Slevomat.cz?

2. Na webových stránkách Slevomat.cz jednoduše najdu, co potřebuji

3. Zadání objednávky a její vyřízení je rychlé

4. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se zboží a služby, které vystačí k tomu, abych koupil(a) toto zboží nebo službu

5. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se způsobu platby a dopravy

6. Webové stránky Slevomat.cz se jednoduše používají

7. Webové stránky Slevomat.cz nabízí různé možnosti platby

8. Webové stránky Slevomat.cz fungují správně, nevyskytují se chyby během jejich procházení (např. odkazy na webové stránky jsou funkční, vstup do diskuze je kdykoliv možný, aj.)

9. Webové stránky Slevomat.cz nezamrzají při nebo po zadání objednávky (tj. stránky jsou vždy dostupné a načítají se během objednávky)

10. Objednávky ze Slevomat.cz obdržím vždy ve sjednaném termínu

11. Akceptuji, že zboží či služby uváděné na Slevomat.cz obdržím až s časovým odstupem

12. Objednávky ze Slevomat.cz jsem obdržel(a) rychle

13. Bylo mi odesláno zboží nebo služba, které jsem si opravdu objednal(a)

14. Doručené zboží nebo služba odpovídaly popisu, který byl uveden v nabídce slevy

15. Nabídky uváděné na Slevomat.cz a informace v nich uvedené jsou vždy pravdivé

16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování

17. Webové stránky Slevomat.cz nesdílí mé osobní údaje s třetími stranami

18. Webové stránky Slevomat.cz chrání údaje o mé platební kartě

19. Řešili jste někdy reklamaci nebo setkali jste se s problémy na Slevomat.cz?

22. Slevomat.cz nabízí záruku vrácení peněz

23. Slevomat.cz radí, co dělat v případě, kdy byla objednávka provedena špatně

26. Obdržel(a) jsem kompenzaci od Slevomat.cz, pokud zboží nedorazilo v určeném termínu

28. Na Slevomat.cz jsem našel/našla telefonní číslo, abych zavolal(a) na zákaznický servis

29. Dovolal(a) jsem se na zákaznickou linku Slevomat.cz

30. Operátoři zákaznické linky Slevomat.cz jsou dostupní i online (tj. na e-mailu, chatu)

31. Jsem loajální slevovému portálu Slevomat.cz (tj. využívám především tento slevový portál k nákupu výhodných nabídek)

32. Doporučuji Slevomat.cz svému okolí, pokud mám k tomu příležitost

33. Mluvím o Slevomat.cz vždy pozitivně, pokud mám k tomu příležitost, protože mám pozitivní zkušenosti s tímto slevovým portálem

34. V budoucnu hodlám nakupovat na slevovém portálu Slevomat.cz

35. Náklady za doručení objednávky ze Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

36. Ceny za zboží a služby uváděné na Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

37. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz jsou kvalitní

38. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz fungovaly tak, jak jsem předpokládal(a)

39. Mluvíte, nebo sdílíte své zkušenosti s nakupováním na Slevomat.cz s ostatními lidmi (např. bavím se o tom se svými kamarády, píšu recenze na webové srovnávače, apod.)

40. Pokud došlo při nakupování na Slevomat.cz k problému (např. problémy při zadávání platby, neobdrželi jste voucher, dodáno nekvalitní zboží, došlo k reklamaci zboží, apod.), opakoval(a) jste nákup u Slevomat.cz?

41. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz opakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

42. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz neopakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

43. Pokud došlo k jakémukoliv problému během nákupu nebo po uskutečnění nákupu na Slevomat.cz, sdělil(a) jste své negativní zkušenosti ostatním lidem?

44. Co Vás vede ke sdílení negativních zkušeností se Slevomat.cz?

45. Pokud jste byl(a) s nákupem a ponákupním servisem na Slevomat.cz spokojen(a), sdělil(a) jste své pozitivní zkušenosti ostatním lidem?

46. Pokud vznikl nějaký problém při nákupu nebo po nákupu na Slevomat.cz, byl tento problém na straně Slevomat.cz nebo poskytovatele slevy?

47. Co vyvolává Vaši nespokojenost s nakupováním na Slevomat.cz?

48. Jaké je Vaše pohlaví?

49. Kolik je Vám let?

50. Jak často nakupujete na Slevomat.cz?

51. Jste zaregistrován(a) do věrnostního programu Slevomat.cz?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupovali jste někdy na Slevomat.cz?

2. Na webových stránkách Slevomat.cz jednoduše najdu, co potřebuji

3. Zadání objednávky a její vyřízení je rychlé

4. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se zboží a služby, které vystačí k tomu, abych koupil(a) toto zboží nebo službu

5. Na webových stránkách Slevomat.cz jsou uváděny všechny důležité informace týkající se způsobu platby a dopravy

6. Webové stránky Slevomat.cz se jednoduše používají

7. Webové stránky Slevomat.cz nabízí různé možnosti platby

8. Webové stránky Slevomat.cz fungují správně, nevyskytují se chyby během jejich procházení (např. odkazy na webové stránky jsou funkční, vstup do diskuze je kdykoliv možný, aj.)

9. Webové stránky Slevomat.cz nezamrzají při nebo po zadání objednávky (tj. stránky jsou vždy dostupné a načítají se během objednávky)

10. Objednávky ze Slevomat.cz obdržím vždy ve sjednaném termínu

11. Akceptuji, že zboží či služby uváděné na Slevomat.cz obdržím až s časovým odstupem

12. Objednávky ze Slevomat.cz jsem obdržel(a) rychle

13. Bylo mi odesláno zboží nebo služba, které jsem si opravdu objednal(a)

14. Doručené zboží nebo služba odpovídaly popisu, který byl uveden v nabídce slevy

15. Nabídky uváděné na Slevomat.cz a informace v nich uvedené jsou vždy pravdivé

16. Webové stránky Slevomat.cz chrání informace o mém nákupním chování

17. Webové stránky Slevomat.cz nesdílí mé osobní údaje s třetími stranami

18. Webové stránky Slevomat.cz chrání údaje o mé platební kartě

19. Řešili jste někdy reklamaci nebo setkali jste se s problémy na Slevomat.cz?

22. Slevomat.cz nabízí záruku vrácení peněz

23. Slevomat.cz radí, co dělat v případě, kdy byla objednávka provedena špatně

26. Obdržel(a) jsem kompenzaci od Slevomat.cz, pokud zboží nedorazilo v určeném termínu

28. Na Slevomat.cz jsem našel/našla telefonní číslo, abych zavolal(a) na zákaznický servis

29. Dovolal(a) jsem se na zákaznickou linku Slevomat.cz

30. Operátoři zákaznické linky Slevomat.cz jsou dostupní i online (tj. na e-mailu, chatu)

31. Jsem loajální slevovému portálu Slevomat.cz (tj. využívám především tento slevový portál k nákupu výhodných nabídek)

32. Doporučuji Slevomat.cz svému okolí, pokud mám k tomu příležitost

33. Mluvím o Slevomat.cz vždy pozitivně, pokud mám k tomu příležitost, protože mám pozitivní zkušenosti s tímto slevovým portálem

34. V budoucnu hodlám nakupovat na slevovém portálu Slevomat.cz

35. Náklady za doručení objednávky ze Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

36. Ceny za zboží a služby uváděné na Slevomat.cz vnímám jako přiměřené

37. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz jsou kvalitní

38. Zboží a služby uváděné na Slevomat.cz fungovaly tak, jak jsem předpokládal(a)

39. Mluvíte, nebo sdílíte své zkušenosti s nakupováním na Slevomat.cz s ostatními lidmi (např. bavím se o tom se svými kamarády, píšu recenze na webové srovnávače, apod.)

40. Pokud došlo při nakupování na Slevomat.cz k problému (např. problémy při zadávání platby, neobdrželi jste voucher, dodáno nekvalitní zboží, došlo k reklamaci zboží, apod.), opakoval(a) jste nákup u Slevomat.cz?

41. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz opakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

42. V případě, že jste nákup na Slevomat.cz neopakoval(a), byl(a) jste za vzniklý problém kompenzována (např. vrácení peněz, výměna zboží, apod.)?

43. Pokud došlo k jakémukoliv problému během nákupu nebo po uskutečnění nákupu na Slevomat.cz, sdělil(a) jste své negativní zkušenosti ostatním lidem?

44. Co Vás vede ke sdílení negativních zkušeností se Slevomat.cz?

45. Pokud jste byl(a) s nákupem a ponákupním servisem na Slevomat.cz spokojen(a), sdělil(a) jste své pozitivní zkušenosti ostatním lidem?

46. Pokud vznikl nějaký problém při nákupu nebo po nákupu na Slevomat.cz, byl tento problém na straně Slevomat.cz nebo poskytovatele slevy?

47. Co vyvolává Vaši nespokojenost s nakupováním na Slevomat.cz?

48. Jaké je Vaše pohlaví?

49. Kolik je Vám let?

50. Jak často nakupujete na Slevomat.cz?

51. Jste zaregistrován(a) do věrnostního programu Slevomat.cz?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Struhařová, E.Spokojenost se Slevomat.cz (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-se-slevomat-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.