Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami České pošty

Spokojenost se službami České pošty

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Valentová
Šetření:22. 06. 2014 - 30. 06. 2014
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím, prosím o vyplnění krátkého dotazníčku pro účely bakalářské práce. Moc vám děkuji :)

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojeni se službami České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4160,29 %60,29 %  
ano2739,71 %39,71 %  

Graf

2. Pokud ne, tak proč? (vadí vám přístup zaměstnanců, otevírací doba, nabídka služeb)...

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-45,97 %5,88 %  
jsem spokojena34,48 %4,41 %  
ano22,99 %2,94 %  
jsem spokojen22,99 %2,94 %  
vadí mi, ze nutí zaměstnance dělat produkty a celkove přístup k zamestnancum11,49 %1,47 %  
ignorace zákazníků11,49 %1,47 %  
neschopnost doručení včas a jednání se společností11,49 %1,47 %  
přístup zaměsnanců (některých) a dlouhé fronty u přepážky11,49 %1,47 %  
Na naší poště je pořád něco porouchané, obrovské fronty, nediskrétní chování, zastaralá způsob obdržování balíků11,49 %1,47 %  
Čekání na pobočkách. Občas pošťák napíše, že doma nikoho nezastihl, přestože tam na něj čekám. 11,49 %1,47 %  
ostatní odpovědi pro relativně velké město maličká pobočka s dlouhými čekačkami, zrušené schránky, zrušený prodej známek jinde než na poště, obtěžování a zdržování stálým nabízením nepoštovních služeb (pojištění, spoření...)
jsem spokojena, posty jsou vsude dostupne a osobne mam dobre zkusenosti
špatné zkušenosti se službami, nespolehlivost, neprofesionalita zaměstnanců
(Ne)doručování do vlastních rukou; fronty
Párkrát se stalo, že doručovatelka nenechala upomínku ve schránce při nezastihnutí a musela jsem osobně chodit na poštu, abych zjistila, jestli balíky přišly a aby je neposlali zpět bez mého vědomí.
automatické vkládání "adresát nezastižen", i když je člověk evidentně doma
nic
pristup zemestnancu, oteviraci doba
Dlouhé čekání na uložené zásilky, vhazování lístků místo pokusů o doručení
otevírací doba,předraženost
otevírací doba je nedostačující, balíky chodí poničené, služby jsou drahé
vysoká cena služeb, nespolehlivost
Dlouhá dodací doba, dlouhé čekání na poště, špatné zacházení s balíky, špatně nastavený systém informačních sms...
Deprimovaní zaměstnanci, dlouhé čekací fronty, nabízení bankovních produktů v nebankovní instituci, plné schránky letáků
částečně ne, protože pošty na vesnicích mají dost omezené služby např. otevřeno jen v 9.30-10.30hod.!!!
otřesná otevírací doba, člověk aby si kolikrát bral dovolenou jen aby si vybral dopis (balík), fakt, že ze 4 okýnek fungujou 2 a ještě řeší blbosti typu poštovní spořitelna apod., takže tam člověk trčí ve frontě jak idiot
Otevírací doba, neschopnost postupovat logicky a pohodlně
neplní práci za kterou jsou placeni, balíky z 95% nedoručí
otevírací doba u nás nevhodná, problémy při doručovánní balíků
otevírací doba (vzhledem k tomu, že žiji na vesnici)
dlouhé fronty na poste, doručování v nesmyslnou denni dobu
otevírací doba, kvalita služeb
Jediné co mi vždy vadilo bylo to, že mi tam cpali nějaké jejich spořící účty nebo co to bylo.
zaměstnanci jsou otrávení (nedivím se jim, když musejí prodávat pomalu i kondomy), slogan "dnes podáte, zítra dodáme" v 95% případů neplatí, donáška třeba ani nezazvoní a rovnou hodí lístek do schránky, ať si dojdu pro balík/dopis na poštu
Nedoručování pošty, nespolehlivost, cena vzhledem ke kvalitě
Vadí mi zkrácení otvírací doby a fakt, že v exponovaných časech mají otevřené jen dvě přepážky z deseti, přitom je vidět další pracovníky v družném hovoru. Ceny za služby jsou neúměrně vysoké. Vadí mi nabídka zboží nesouvisejícího se službou, kterou žádám
...
Špatný přístup zaměstnanců, nedostatečná či nekvalitní nabídka služeb.
přístup zaměstnanců, otevírací doba
Otevírací doba ve smylsu polední pauzy - to je vtip. Naprosto nepružné, zbytečně mnoho zaměstnanců. Doporučuji prodej ČP soukromému subjektu
kvalita služeb / cena
fronty u okének (např. provoz u 2 okének z 5), liknavost pošťáků (oznámení že adresát nebyl zastižen a přitom byl doma...)
Proč je povinná otázka?
Nekvalitní služby, otevírací doba, cena služeb
Balík do ruky končí v 50% případů na poště, i když jsem celý den doma a hlídám. Odpoledne, kdy je na poště nejvíc lidí je za přepážkou samozřejmě jen jedna (a fronta 20 lidí). Dopolende jsou dvě. Nabízení pojištění, kreditek atd. to mě vytáčí snad nejvíc
Pošta je velmi drahá a na členskou kartu není žádná sleva. Jinak u nás na poště je přístup všech zaměstnanců velmi příjemný a vždy se snaží vyhovět, a to tam jsem téměř denně.
vadí mi otevírací doba v malých obcích
Že už neprovozují vlakovou poštu.
Ano ale postovne je vysoke
Oteviraci doba, nejde platit kartou, neprijemni zamestnanci
přístup zaměstnanců, otevírací doba většiny poboček
otevrene vzdy jen 2-3 prepazky z 10…
jsem cca spokojena
vadí mi prodávání cetek, pobídky ke koupi losů, dlouhá čekací doba
Doručování dopoledne, když jsou lidé v práci. Neprijemní pošťáci...
Přístup zaměstnanců je hrozný, přímo odpudivý. Ceny jsou moc vysoké vůči kvalitě služeb. Všechno je hrozný! Potřebují konkurenci jako sůl!
zvyšující se ceny za služby a přístup některých zaměstnanců
bordel
fronty, nemožnost použít jinou platební kartu než Poštovní spořitelny k placení,
Otevírací doba, otrávené chování zaměstnanců a neplnění povinností (balík do ruky - neobtěžují se ani zazvonit a raději nechají upomínku pro vyzvednutí na poště), nefunguje služba "posunout termín doručení"
5074,63 %73,53 % 

Graf

3. Víte o tom, že je na poštách služba CzechPoint či ověřování listin a podpisů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6189,71 %89,71 %  
ne710,29 %10,29 %  

Graf

4. Jaké služby pošty využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
balíkové5885,29 %85,29 %  
listovní služby4667,65 %67,65 %  
platební a finančí1522,06 %22,06 %  
czech point1217,65 %17,65 %  
on-line služby45,88 %5,88 %  
zadne11,47 %1,47 %  
v době, kdy Česká pošta neplní ani svou primárí funkci správně a není schopna ani doručit zásilku je podle mne bezpředmětné věnovat se její sekundární nabídce11,47 %1,47 %  

Graf

5. Využíváte on-line služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5377,94 %77,94 %  
ano1522,06 %22,06 %  

Graf

6. Využíváte balíkových služeb České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5479,41 %79,41 %  
ne, balíkové služby nevyužívám vůbec68,82 %8,82 %  
PPL34,41 %4,41 %  
Pokud prodejce nabízí, beru cokoliv jen ne ČP. 11,47 %1,47 %  
PPL, DHL, ...11,47 %1,47 %  
jakékoliv jiné, pokud mám tu možnost11,47 %1,47 %  
když musím, využiju českou poštu, ale když si objednávám z e-shopu a volím způsob přepravy, tak volím PPL nebo DPD11,47 %1,47 %  
na dobírku11,47 %1,47 %  

Graf

7. Máte založený účet u poštovní spořutelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4464,71 %64,71 %  
ano1014,71 %14,71 %  
upřednostňuji jiné banky11,47 %1,47 %  
Mám účet jinde.11,47 %1,47 %  
špatné podmínky11,47 %1,47 %  
Protože mi byl už milionkrát nabídnut a už mě to vadí. Nepružné výběry. Nesmyslné poplatky.11,47 %1,47 %  
měl jsem tam účet v r. 1990 - r. 2001 a nelituji toho, že jsem odešel jinam, asi už bych se tam nevrátil11,47 %1,47 %  
mám u jiné společnosti 11,47 %1,47 %  
ano, běžný účet a červené konto, ale již jsem si založila účet u Airbank a po splacení kontokorentu u Ery účet i červ.konto zruším11,47 %1,47 %  
Je mi to k ničemu, jsem investor a žádný zaměstnanec s dvouměsíčním kurzem mi nedokáže v ničem pomoci11,47 %1,47 %  
Zbytečně drahé poplatky a málo bankomatů11,47 %1,47 %  
Šílené poplatky. přešla jsem k Air bank11,47 %1,47 %  
drahé11,47 %1,47 %  
Spořutelny :-D :-D :-D11,47 %1,47 %  
již jsem ho naštěstí zrušila, katastrofa11,47 %1,47 %  
mám účet u jiné banky11,47 %1,47 %  

Graf

8. Jak byste ohodnotil/a cenu poskytovaných služeb vůči jejich kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena je vyšší než kvalita4667,65 %67,65 %  
cena je úměrná kvalitě1927,94 %27,94 %  
cena je nižší než kvalita34,41 %4,41 %  

Graf

9. Jak často navštěvujete poštu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc2435,29 %35,29 %  
několikrát za měsíc2029,41 %29,41 %  
několikrát za týden68,82 %8,82 %  
jednou za týden68,82 %8,82 %  
jsem zaměstnanec, tudíž denne11,47 %1,47 %  
méně11,47 %1,47 %  
jak to potřebuji; několikrát za rok11,47 %1,47 %  
Nepravidelně několikrát za rok11,47 %1,47 %  
méně než 1 za měsíc11,47 %1,47 %  
když musím, cca tak 20x do roka11,47 %1,47 %  
Méně než jednou za měsíc11,47 %1,47 %  
pokud tam nemusím, tak tam nejdu11,47 %1,47 %  
pokud přijde balík či dopor. psaní11,47 %1,47 %  
jak kdy11,47 %1,47 %  
dvakrát za rok, přinejhorším třikrát11,47 %1,47 %  
když mi něco má přijít...11,47 %1,47 %  

Graf

10. Jste spokojeni s otevírací dobou České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3754,41 %54,41 %  
ne1623,53 %23,53 %  
v sobotu déle11,47 %1,47 %  
prodloužit otevření do 19-20hodin 11,47 %1,47 %  
v sobotu dýl, do 9,30 tragedie pro lidi co přes týden pracují do večera není prakticky kdy vyzvednout balík11,47 %1,47 %  
Mění stále otevírací dobu11,47 %1,47 %  
pokud je na vesnici omezená provozní doba tak ať je otevřeno odpoledne až se lidé vrátí ze zaměstnání...11,47 %1,47 %  
zavírací dobadelší než do 16 hod. a v sobotu11,47 %1,47 %  
delší otevírací doba11,47 %1,47 %  
Déle otevřeno odpoledne/večer11,47 %1,47 %  
zrušit polední pauzy všude v ČR- je to nehorázné. Burzy se také na oběd, svačiny a podobné nesmysly nezavírají.11,47 %1,47 %  
v Praze ano, v Hořovicích zavírá příliš brzy11,47 %1,47 %  
od 6 do 10 a od 15 do 2111,47 %1,47 %  
rozšířit v malých obcích11,47 %1,47 %  
8-22 každý den11,47 %1,47 %  
sobota otevřeno déle a neděle alespoň odpoledne11,47 %1,47 %  
na vesnici je otevírací doba krátká, jezdím do města11,47 %1,47 %  

Graf

11. Jaké další služby byste na poště uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné913,64 %13,24 %  
nevím710,61 %10,29 %  
-57,58 %7,35 %  
nic23,03 %2,94 %  
---23,03 %2,94 %  
radši nic, chudaci postacky by to zase odnesly 11,52 %1,47 %  
bližší časové určení služby, ne že řeknou jen den a přijedou někdy večer11,52 %1,47 %  
all in one11,52 %1,47 %  
Zavést na všech poštách číselné volání k přepážce - hlavně Praha 1011,52 %1,47 %  
Žádné, uvítal bych privatizaci ČP.11,52 %1,47 %  
ostatní odpovědi pružnější odbavování obyčejných listovních zásilek, případně rozšířený prodej známek a schránku zvenku, abych nemusela čekat s číslem ve frontě, než si své věci vyřídí třicet seniorů a dvacet romských rodin
STačilo by, kdyby pošta doručovala a plnila, co má
Nevím o ničem
Žádné, už jich tam je přehršel a základní doručovací služba je nízké kvality.
žádné další
jsem spokojená
nic mě nenapadá
zadny
n
asi nic, jsem spokojená
vyvolávací systém na všech větších poštách
žádné další, stávající levněji a kvalitněji
Open program pro děti či veřejnost aby se ČP trochu modernizovala a otevřela veřenosti.
safesové schránky na dlouhodobé uložení důležitých listin
nic, stačilo by aby měli víc funkčních okýnek když jsou fronty a opravdu doručovali dopor. zásilky a balíčky
Správné provádění těch základních
nemám požadavek na dlaší službu
úplně stačí, když bude doručovat zásilky
Vodu na pití, v dlouhé frontě v létě se dělá důchodcům zle, když si jdou pro důchod.
služeb je tam víc, než je potřeba
Možnost dát svolení, aby můj balík/zásilku mohl převzít někdo jiný a já potom nemusel zbytečně chodit na poštu
žádné nepostrádám
naplnit kapacitu otevřených ,,okének" ne že je v provozu jedno, tam fronta až ven a u ostatních je cedulka- obsloužíme vás na vedlejší přepážce!
její zrušení a řízení soukromým subjektem. Jakákoli "společnost" držena státem je neefektivní, resp. nikdo nemá za nic odpovědnost.
stačí ty stávající, ale kvalitněji
Raději žádné, stačilo by zlepšit stavající.
Myslím, že toho nabízí až moc.
Za poskytnuté služby platit z účtu vždy částku až třeba o měsíci, za útratu.
možnost platit kartou
Baník, pyčo.
Platba kartou
kvalitu stávajících
rychlejsi odbaveni
Žádný prodej jiného sortimentu...
Žádné. Nadbytečné služby bych zrušil a ty původní zkvalitnil.
asi nic, už takhle je otravné, když mi paní za přepážkou musí nabízet účet nebo pojištění
3654,55 %52,94 % 

Graf

12. Které služby vám naopak na poště vadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žadné68,96 %8,82 %  
-34,48 %4,41 %  
---22,99 %2,94 %  
nevím22,99 %2,94 %  
nošení důchodu11,49 %1,47 %  
prodej pitomostí, dlouhé fronty u přepážek (které nikdy nejsou otevřené všechny)11,49 %1,47 %  
nabízení služeb, které nepotřebuji (stále dokola) např. spoření, založení účtu a pod.11,49 %1,47 %  
Dotěrné ,,nucení" přejít k pojištění u Vás (Hranice - město)11,49 %1,47 %  
Žádné.11,49 %1,47 %  
nabízení bankovních služeb a jiných nepoštovních služeb - loterií, pojištění apod.11,49 %1,47 %  
ostatní odpovědi nic
veškeré nekvalitně poskytované služby, tzn. takřka veškeré služby na poště.
czech-point
losy
Nevím o ničem
uzavírání všelikých smluv
dopňkobý projekt
nic mě nenapadá
prodej cigaret, knizky, hracky
n
prodej předmětů nesouvisejících s poštou na vytížených poštách
nabízení produktů účtů, pojištění atd.
vnucování blbostí,služeb co nechci, proč se tam pordava pexeso,cdčka a hnupiny co s tím nemají nic společného???
prodej všehomožného
nevadí mi nic
prodej všemožného, sázení
Nabízení spoření, účtú, úvěrů - vytrácí se smysl a kouzlo pošty.
vnucování produktů lidem na přepážkách - např.pojistek ...
poštovní spořitelna, strašně zdržuje
Všechny, co odvádí pozornost od základních
prodej nesmyslů
prodej zboží a nové organizační uspořádání
vnucování nejrůznějších služeb, časopisů
losy, pojištění a další nesmysly
vše krom balíkových a listovních služeb, prodej veteše, finanční služby
Nic mi nevadí.
nabídka pojištění, staveních spoření a jiných produktů od jiných společností - NIKDY nemůže jeden člověk znát X produktů od více firem a tudíž NIKDY nemůže správně poradit a produkt nastavit!
To, co se netýká doručování/odesílání pošty a Czech Pointu
vadí mi, když jdu poslat dopis a pošťačka mi vnucuje bankovní půjčku
nabízení produktů
kvalifikovaný personál
žádná-je mi to jedno
doplňkový prodej
ty které neúměrně zatěžují personál
Prodej tiketů, novin a podobných věcí, zbytečně zdržují ostatní.
To, že jsi jdu jen vyzvednout balík a hned se ptá jestli nechci los nebo vůni do auta zkousnu. Ale nabízení účtů a pojištění mě opravdu vytačí. Zvažuju využívaní PPL, než se nechat takhle otravovat.
Prodej různých zbytečností, hračky, knížky, nádobí, cigarety...-co na poštu nepatří. Je to hlavně zbytečná práce pro zaměstnance.
prodej produktů
Prodej losů. Popřípadě i sobů.
Zadne
prodej dalších služeb a věcí - vetešnictví
malo lidi za prepazkami
otevřená jedna kukaň z pěti
prodávání cetek, sladkých tyčinek !!
Prodej zboží např. Hasičáky
Všechny, které nemají s doručováním nic společného.
povinnost vnucování služeb, které nemají s poštou nic společného - třeba pojištění
nevadí mi služby. ale to že zaměstanci musejí vnucovat produkty jako stavební spoření
4871,64 %70,59 % 

Graf

13. Jste spokojeni s přístupem zaměstnanců České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2536,76 %36,76 %  
ne2130,88 %30,88 %  
Při obsluhování někdy odejdou a neřeknou proč.11,47 %1,47 %  
jak kdy nekteri jsou otraveni, je to o lidech11,47 %1,47 %  
jak kterými11,47 %1,47 %  
Individuální11,47 %1,47 %  
ano, i ne; je to o lidech a také jejich vytížení11,47 %1,47 %  
někteří hodí lísteček že jsem nebyla doma, přitom na balíček čekám celý den, ani nezkusí zazvonit..jinak jsem spokojená11,47 %1,47 %  
S některými ano, s jinými ne11,47 %1,47 %  
spatné zacházení s balíky a dopisy11,47 %1,47 %  
opakované vhození lístku bez pokusu o doručení - i přesto, že jsem doma, nezazvoní - pokud nejezdí obvyklá parta11,47 %1,47 %  
toto je velice individuální, spousta zaměstnanců je nepříjemných, jiní naopak11,47 %1,47 %  
zaměstnanci musí prodávat pojištění... 11,47 %1,47 %  
příliš aktivní nabídky služeb, které mne nezajímají11,47 %1,47 %  
Některé baby (35-60) jsou protivné jak ....11,47 %1,47 %  
jsou otrávení, ale jak jsem psala výše, absolutně se jim nedivím!11,47 %1,47 %  
Neochota, nespolehlivost. Toto samozřejmě platí jen někdy, určitě ne vždy a u každého.11,47 %1,47 %  
protivnost11,47 %1,47 %  
nevzdělaní, nekorektní chování vzhledem k agresorům - často "přilévají olej do ohně"11,47 %1,47 %  
viz bod 2.11,47 %1,47 %  
Vím,ž e je to nařízení z shora, ale vnucování účtů, pojištění11,47 %1,47 %  
pomalost, neochota, nesprávné info11,47 %1,47 %  
Jsou protivní, nervózní a nevstřícní.11,47 %1,47 %  
je to individuální, na vesnici třeba neumí ani poslat balík na dobírku11,47 %1,47 %  

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5073,53 %73,53 %  
muž1826,47 %26,47 %  

Graf

15. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-294261,76 %61,76 %  
30-391014,71 %14,71 %  
40-49710,29 %10,29 %  
50-5957,35 %7,35 %  
14-1922,94 %2,94 %  
více11,47 %1,47 %  
do 1311,47 %1,47 %  

Graf

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec3450 %50 %  
student1623,53 %23,53 %  
nezaměstnaný710,29 %10,29 %  
podnikatel45,88 %5,88 %  
na mateřské dovolené45,88 %5,88 %  
důchodce34,41 %4,41 %  

Graf

17. V jaké kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1623,53 %23,53 %  
Jihomoravský811,76 %11,76 %  
Středočeský710,29 %10,29 %  
Moravskoslezský68,82 %8,82 %  
Plzeňský57,35 %7,35 %  
Zlínský57,35 %7,35 %  
Jihočeský57,35 %7,35 %  
Pardubický57,35 %7,35 %  
Olomoucký45,88 %5,88 %  
Vysočina22,94 %2,94 %  
Královéhradecký22,94 %2,94 %  
Ústecký11,47 %1,47 %  
Karlovarský11,47 %1,47 %  
Liberecký11,47 %1,47 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojeni se službami České pošty?

3. Víte o tom, že je na poštách služba CzechPoint či ověřování listin a podpisů?

4. Jaké služby pošty využíváte nejčastěji?

5. Využíváte on-line služby?

6. Využíváte balíkových služeb České pošty?

7. Máte založený účet u poštovní spořutelny?

8. Jak byste ohodnotil/a cenu poskytovaných služeb vůči jejich kvalitě?

9. Jak často navštěvujete poštu?

10. Jste spokojeni s otevírací dobou České pošty?

13. Jste spokojeni s přístupem zaměstnanců České pošty?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

16. Jste:

17. V jaké kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojeni se službami České pošty?

3. Víte o tom, že je na poštách služba CzechPoint či ověřování listin a podpisů?

4. Jaké služby pošty využíváte nejčastěji?

5. Využíváte on-line služby?

6. Využíváte balíkových služeb České pošty?

7. Máte založený účet u poštovní spořutelny?

8. Jak byste ohodnotil/a cenu poskytovaných služeb vůči jejich kvalitě?

9. Jak často navštěvujete poštu?

10. Jste spokojeni s otevírací dobou České pošty?

13. Jste spokojeni s přístupem zaměstnanců České pošty?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

16. Jste:

17. V jaké kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Valentová, R.Spokojenost se službami České pošty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://spokojenost-se-sluzbami-cesk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.