Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami mobilního operátora

Spokojenost se službami mobilního operátora

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikol Stuchla
Šetření:29. 10. 2013 - 11. 11. 2013
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):8 / 5.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník se týká využívání služeb mobilních operátorů, konkrétně tarifů.

Děkuji za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. využíváte služeb některého z mobilních operátorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12195,28 %96,03 %  
Ne64,72 %4,76 %  

Graf

2. Kterou z těchto variant?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Tarifotázka č. 3, Kredit → konec dotazníku, Jiná → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tarif8267,77 %65,08 %  
Kredit3629,75 %28,57 %  
Jiná32,48 %2,38 %  

Graf

3. U kterého operátora jste?

Pokud jste u více operátorů najednou zvolte si toho se kterým jste nejspokojenější

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile3239,02 %25,4 %  
O22732,93 %21,43 %  
Vodafone2226,83 %17,46 %  
jiný11,22 %0,79 %  

Graf

4. Jak dlouho jste u operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
déle než 6 let4656,1 %36,51 %  
3 - 6 let2226,83 %17,46 %  
1-2 roky89,76 %6,35 %  
méně než 6 měsíců56,1 %3,97 %  
6 - 12 měsíců11,22 %0,79 %  

Graf

5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

hodnoťte jako: 1 - velice spokojen až po 7 - velice nespokojen

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhled webových stránek2.6222.357
datové služby (internet)3.2443.136
nabídka tarifů3.1832.662
mezinárodní volání3.3412.81
nabídka telefonů3.3662.671
doplňkové služby3.2072.042
poskytování služeb bez závazku (tarifu)3.4883.152
kvalita pokrytí2.8292.873
poradenství2.8783.424
chování zaměstnanců2.8413.621
informovanost o akcích3.0613.13
množství kamenných poboček2.3542.521
vzhled kamenných poboček2.3542.814
způsob řešení stížností3.1593.89
rychlost vyřízení požadavku2.9513.315

Graf

6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5668,29 %44,44 %  
muž2631,71 %20,63 %  

Graf

8. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let5567,07 %43,65 %  
31 - 40 let1214,63 %9,52 %  
41 - 50 let89,76 %6,35 %  
méně než 2067,32 %4,76 %  
51 a více11,22 %0,79 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kterou z těchto variant?

  • odpověď Tarif:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 3. U kterého operátora jste?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 3. U kterého operátora jste?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 3. U kterého operátora jste?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 6 let na otázku 4. Jak dlouho jste u operátora?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi déle než 6 let na otázku 4. Jak dlouho jste u operátora?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=5 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita pokrytí=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita pokrytí=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita pokrytí=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=6 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita pokrytí=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 7. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 7. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 30 let na otázku 8. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 let na otázku 8. Věk

5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

  • odpověď chování zaměstnanců=1:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
  • odpověď množství kamenných poboček=1:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
  • odpověď poradenství=1:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
  • odpověď rychlost vyřízení požadavku=1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?

  • odpověď chování zaměstnanců=hodně:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
  • odpověď kvalita pokrytí=hodně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita pokrytí=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka tarifů=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 7. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 6 let na otázku 4. Jak dlouho jste u operátora?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=6 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 30 let na otázku 8. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 3. U kterého operátora jste?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled kamenných poboček=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní volání=středně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
  • odpověď nabídka tarifů=hodně:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
  • odpověď rychlost vyřízení požadavku=hodně:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi způsob řešení stížností=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi datové služby (internet)=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=6 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování zaměstnanců=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
  • odpověď vzhled kamenných poboček=méně:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi množství kamenných poboček=méně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
  • odpověď vzhled webových stránek=méně:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=6 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
  • odpověď způsob řešení stížností=hodně:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled webových stránek=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost vyřízení požadavku=hodně na otázku 6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?

7. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka telefonů=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

8. Věk

  • odpověď 20 - 30 let:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=4 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o akcích=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytování služeb bez závazku (tarifu)=6 na otázku 5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. využíváte služeb některého z mobilních operátorů?

2. Kterou z těchto variant?

3. U kterého operátora jste?

4. Jak dlouho jste u operátora?

5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?

7. Pohlaví

8. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. využíváte služeb některého z mobilních operátorů?

2. Kterou z těchto variant?

3. U kterého operátora jste?

4. Jak dlouho jste u operátora?

5. Jak jste spokojeni s těmito poskytovanými službami?

6. Jaký význam mají pro Vás tyto poskytované služby?

7. Pohlaví

8. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Stuchla, N.Spokojenost se službami mobilního operátora (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojenost-se-sluzbami-mobi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.