Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami PPL CZ s.r.o.

Spokojenost se službami PPL CZ s.r.o.

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vladislav Rylich
Šetření:20. 04. 2010 - 02. 05. 2010
Počet respondentů:146
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro dokončovanou bakalářskou práci na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice, Vás žádám o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako analýza spokojenosti zákazníků se službami společnosti PPL CZ s.r.o.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fyzická osoba13389,86 %91,1 %  
právnická osoba1510,14 %10,27 %  

Graf

2. Využil(a) jste již služby společnosti PPL, zabývající se expresní přepravou balíků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12181,76 %82,88 %  
ne2718,24 %18,49 %  

Graf

3. Jak často využíváte služby společnosti PPL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než je nabízeno4335,54 %29,45 %  
1x za ¼ roku2823,14 %19,18 %  
1x za ½ roku 2319,01 %15,75 %  
více než je nabízeno 1613,22 %10,96 %  
1x za měsíc119,09 %7,53 %  

Graf

4. Využíváte službu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjem zásilek 10689,08 %72,6 %  
odesílání zásilek2621,85 %17,81 %  

Graf

5. Pro dodání zboží z internetového obchodu máte na výběr mezi společnostmi PPL, DPD, Česká pošta a Global Parcel. Zvolíte jakou a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
česká pošta53,38 %3,42 %  
PPL42,7 %2,74 %  
česká pošta, mám s ní nejvíce zkušeností21,35 %1,37 %  
je mi to jedno21,35 %1,37 %  
PPL, je známější.10,68 %0,68 %  
Česká pošta, je blízko.10,68 %0,68 %  
Závisí od charakteru zboží: -malý balik: Ceska posta Global parcel - přijde mi, že jsou levnější ...výhodou PPL je ale větší povědomí10,68 %0,68 %  
PPL nebo Česká pošta. Ostatní neznám....10,68 %0,68 %  
PPL pro lepší kvalitu přepravních služeb než ČD. Ostatní jsem neměl možnost zvolit.10,68 %0,68 %  
PPL, s ostatnimi nemam zkusenosti10,68 %0,68 %  
ostatní odpovědi PPL - spolehlivost - rychlost
PPL, spokojenost
Česká pošta - nejlevnější, ale pokud potřebuji zásilku rychle tak PPL - rychlost a vím kdy přijedou.
PPL: pokud vím že budu doma Česká pošta v opačném případě. ostatní nevolím.
Česká pošta-Z důvodu dlouhodobého využívání,nižší ceny a spolehlivosti.
PPL nebo DPD, důvod: povědomí o značce
Zatím jsem to neřešil, protože doprava byla vždy zdarma.
PPL, mám zkušenosti z dřívějška
česká pošta, nemusím nikoho nahánět, nemusím být naháněn v pracovní době, prostě vezmu papírek a zajdu na poštu
PPL nebo DPD, protože mám velmi dobré zkušenosti s těmito firmami.
PPL z důvodu přesného časového dodání.
PPL, když to potřebuji rychle - jinak Českou poštu - bývá často levnější
je mi to jedno, halvní je, když to přijde a záleží také na tom, co nabízí daný obchod.
Je mi to jedno, záleží na ceně a trvání délky doručení...
česká pošta- nemusím být v určený čas doma abych balík převzala
Tu levnější. Pokud je ale cena stejná, tak je mi to jedno, kdo mi zboží dodá.
PPL - nejlepší zkušenosti
PPL a Česká pošta-neměla jsem žádný problém
Česká pošta - možnost vyzvednutí na poště v případě nezastižení, není nutné čekat na kurýra. V případě objemnější zásilky pak spíše PPL.
nejčasteji - Česká pošta - levná PPL - určí-li dodavatel
PPL - nejznámější
Česká pošta poměrně široké časové spektrum na vyzvednutí zásilky. Zejména pro obyčejné zásilky PPL pro drahé či křehké zásilky
Česká pošta - možnost vyzvednout zásilku později na poště
Asi Českou poštu, protože tradice je tradice. Většinou, ale volím osobní odběr a platbu na pobočce internetového obchodu.
PPL nebo DPD - pošta je naprd, GP neznám
PPL-spolehlivost, jméno firmy
PPL - nemusím čekat na odbavení na České poště
PPL nejspíš protože je to nejrychlejší způsob.
Podle zadaných podmínek a tyou zboží, nejspíše podle ceny. Samozřejmě je lepší, když zboží bude doručeno až domu za rozumnou cenu, budu volit dodání až do domu. Též budu preferovat zásiilku bez dobírky, ale s převodem na účet
ppl, znám a jsou rychlí
PPL, protože je rychlejší než Česká pošta a mám tam známého.
PPL - dobrá zkušenost
PPL, kvůli dobrým zkušenostem s touto firmou.
volí odesilatel
PPL-spolehlivost
Ceskou postu - NE - neuznavaj reklamace (napr. totalne rozdupanej ntb i krabice - klidne poskytnu foto) a reklamaci neuznali. Pokud privezou baliky nelze je otevrit zda je vse OK a pak je prijmout aby se predeslo prijmuti poskozeneho baliku - musi se napred balik prijmout a pak se muze otevrit a nasledne se musi jit na postu balik reklamovat coz zabere cas. Za balik zodbovida osoba co je prijmula - u ostatnich prepravcu platce prepravy a tim padem casto dochazi, ze prijde poskozene zbozi a na poste reknou, ze reklamaci neuznavaji, protoze je balik spatne zabalen a odesilatel take za to nemuze, protoze to takto zabalene posta nemela prijmout. A spousta dalsich duvodu proc ne. DPD - alternativa PPL jen se spatne komunikuje s jejich obchodakem, prehazuji si tam problemy a neresi je. Pokud clovek je nespokojen a rekne, ze prejde k jinemu prepravci tak jim to je jedno. Ridici jsou placeny za kazde misto vyzvednuti tkze nejsou moc spokojeny - u PPL jsou placeny za balik a je to znat na ochote ridice. DPD je dost laksni pokud se snima komunikuje, ale zavazne vyhrady k jejich dorucovani nemam takze bych si je klidne objednal. PPL - pokud clovek neni jejich smluvni partner a dojde k reklamaci tak jim trva dlouho nez se ji vubec venujou, Dovolim si rict, ze kazdej ridic pri doruceni baliku zastavi u baraku - vleze ze zadu do auta - auto se cele houpe jak tam prehazuje baliky - pak je z auta vyhazi na ulici a pak vyskoci z auta a donese je. Ale kupodivu tato zkusenost nezvisuje pocet reklamaci baliku. Protoze je hodne lidi a firem vyuziva tak casto chybuji, ze balik dovezou kam nemaj apod. Take pokud si nenalepi zakaznik nalepku s adresou sam tak to lepi ridic v aute a casto dochazi k prohozeni baliku pokud nekdo odesila dva baliky a kazdej jinam. Pokud je clovek jejich smluvni partner tak rozhodne ANO a asi i jako soukroma osoba kuli cene - maj dost nizky ceny, dobrou informovanost zakaznika pokud ma problem, omlouvaji se pokud vznikne problem, volaji zakaznikovi kuli doruceni (DPD vola jen zridka) a dalsi veci. Global Parcel - NE - neuznavaj reklamace pokud neco rozbijou a je potiz u nich vubec neco reklamovat - nechavaji to ""vyhnit" a proste NE.
tu nejlevnější, většinou Česká pošta
PPL PPL má dobré cenové relace a kvalita služeb je na vysoké úrovni. S touto společností máme opravdu velice dobré zkušenosti.
PPL o hodně levnější než česká pošta - s ostatními nemám zkušenost
Česká pošta ve většině případů. PPL, jsem zvolik nyní, pokud ji měli v nabídce třeba na zboží ze Slovenska. Myslím, že není taky špatná.
Česká pošta - nikdy jsem neobjednávala nic tak zajímavého, aby to nemohlo jít českou poštou.
PPL, mám s ní již dobrou zkušenost
PPL - mám s ní zkušenost a v ní důvěru
PPL nebo DPD - rozhoduje cena přepravy
Asi Českou poštu, nejsem k zachycení vždy na stejném místě, tak je pro mě výhodnější, když si to mohu vyzvednout později sama na poště.
PPL nebo DPD, s těmi mám dobré zkušenosti co se komunikace i předání zásilky týče. Česká pošta je ošemetná a s Global Parcel nemám žádné zkušenosti.
Vybírám si službu tak, jak nabízí internetový obchod, v kterém nakupuji, a samozřejmě rozhoduje i cena za nabízenou službu.
pošta
českou poštu, protože global parcel mi nic neříká
nevyužívám internetový obchod
DPD - protože s ním spolupracuje obchod ze kterého odbíráme zboží
Česká pošta a prostě proto, že to vždycky oni dělají :-) Nezkoušela jsem nikoho jiného.
Českou poštu, protože ji již mám vyzkoušenou.
Česká pošta, je to levnější...
Česká pošta - s ostatními nemám zkušenosti a zatím bylo zboží vždy v pořádku a extrémně rychlá doba dodání nebyla nutná - do tří dnů zboží přišlo vždy...
PPL. je rychlejší než ČP a hlavně mě zavolá kdy to doveze.
PPL - rychlost, spolehlivost, telefonické upozornění, dodání kamkoliv - třeba i do zaměstnání
PPL, protože mám již dobré zkušenosti s touto společností.
Českou poštu, protože má pobočku skoro v každém městě, kvůli případné reklamaci.
Česká pošta, protože mi zboží nechá složené na poště. Tzn. nemusím být přítomen, když mi dojde.
volím podle ceny, na firmě nezáleží
PPL jsou zaručeně nejrichlejší a předem dá věděd že přijede třeba v 10.00hod
PPL: dodávka přímo do domu, krátká čekací doba.
PPL, dobré zkušenosti
Česká pošta, pro mne nejvýhodnější, jejich služby splňují to, co od nich požaduji.
Česká pošta, služeb ostatních jsem nikdy nevyužila a abych pravdu řekla, pošta mi plně vyhovuje.
Českou poštu
Česká pošta, tradice.
Česká pošta - nejvíce zkušeností s jejich službami
Česká pošta = jistota, ověřená firma... Nefunguje sice perfektně, ale je to záruka zkušenosti
Nemám favorita, spolupracuji s všemi a nemám k žádné výhrady
Zvolím PPL, dodali mi balík vždy do druhého dne od objednání, s Českou poštou to trvá minimálně dva dny, s jinými nemám zkušenosti
ppl - nejrychlejsi,nejspolehlivejsi
nevím, asi Českou poštu
PPL, mám je rád.
DPD
PPL.
PPL, jsou lepší než Česká pošta.
PPL-mám dobrou zkušenost
PPL,DPD . dobra spoluprace, rychlost, spolehlivost
PPL,časové důvody
PPL - rychlejší, levnější, dodání až domů
PPL - nejrychlejčí dodání
Zpravidla tu nejvíhodnější
PPL - rychlá, spolehlivá, cenově podobná pošta
Česká pošta, ostatní nejsou v mém okolí
Česká pošta, pokud nevim, že budu určitě na adrese
ppl, protože je to rychlé a spolehlivé
Česká pošta,tradice
PPL, protože se mi zdá spolehlivější než ostatní.
PPL je to rychlé
ani jedno, zvolim osobni odber
Česká pošta, stnadardní očekávané klasické služby
Mohu li si zvolit, tak Česká Pošta.Je nejlevnější.
PPL, DPD, Česká Pošta - rychlost, spokojeno
PPL a Česká pošta
Česká pošta-je nejlevnější pro typ mých zásilek
Česká pošta-nemusím se domlouvat na termínu dodání
PPL jelikož mají nejnižší cenu 68kč za 1kg balík
tu nejlevnější kvůli penězům
PPL, přestože je dražší, je spolehlivá
Česká pošta - je to taková "klasika".
PPL n. DPD, znám z práce, doručení až k příjemci
většinou ČP-pou ložení balíku vyzvednu kdy chci
PPL, ze zvyku
DPD, ostatním nedůvěřuji
PPL rychlost, spolehlivost
vyberu dle cen poštovného, poku
PPL,
PPL, nejvíce rozšířená spediční doprava
nemívám na výběr
Česká poštam s PPL mám hodně špatné zkušenosti
PPL, rychlost, slušný personál, kvalita přepravy
Česká pošta, s ostatními se nedokážu domluvit
Čp, s PPL mám horší zkušenosti
Je mi to jedno.
Dle doby dodání zásilky, nejčastěji PPL neb Global
ppl, dlohodobá spokojenost se službami
PPL - jezdí až v poledne ne jako ČP brzo ráno
Česká pošta, ale rozhoduji se dle ceny za dopravu
PPL, DPD ... rychlost a zavolání před dodáním
Česká pošta - dodá zboží spolehlivě
je to jedno
PPL vybral zaměsnavatel
Česká pošta.Protože jsem pracoval v PPL
PPL, dobrá komunikace s řidičem
Česká pošta, případné vyzvednutí u bydliště
PPL Naprostá spokojenost
PPL,poštu neměla jsem žádný problemém zatím s nimi
12987,16 %88,36 % 

Graf

6. Zvolíte k nákupu raději internetový obchod, který spolupracuje se společností PPL?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7953,38 %54,11 %  
ano6946,62 %47,26 %  

Graf

7. Jste spokojen(a) se službami společnosti PPL? Nejste-li spokojen(a), napište proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen(a).3933,91 %26,71 %  
ano1210,43 %8,22 %  
Spokojena32,61 %2,05 %  
nemám zkušenost32,61 %2,05 %  
Spokojen.21,74 %1,37 %  
spokojen21,74 %1,37 %  
Ano.21,74 %1,37 %  
Spokojenost21,74 %1,37 %  
jsem spokojen21,74 %1,37 %  
Jsem21,74 %1,37 %  
- nejsem spokojen s tím, že často vůbec nevolají klientům - kdy dorazí10,87 %0,68 %  
Občas nepřijedou kdy mají. Stalo se mi, že zboží bylo i přes neporušený obal porušené (což nemusí být chybou PPL, ale odesilatele).10,87 %0,68 %  
Zatím jsem byl spokojen. 10,87 %0,68 %  
ne, špatná domluva, většinou jezdí dopoledne10,87 %0,68 %  
Ano a velmi...10,87 %0,68 %  
Jsem spokojena, rychlé dodání až do domu v dohodnutý termín.10,87 %0,68 %  
ano, ale problémy s rozbitým zbožím jsem s nim již řešila (celkem 2x)10,87 %0,68 %  
Max, že nevím den dopředu, kdy zásilku obdržím...10,87 %0,68 %  
Ano, jsem spokojen se službami spol. PPL.10,87 %0,68 %  
Jsem, neměla jsem žádné nedostatky10,87 %0,68 %  
Vadí mi, malá flexibilita dodání. Řidič příjemce předem nekontaktuje. O dodání se tedy dozví tak max půl hodiny předem. Toto vyžaduje trvalou přítomnost po celý den na místě dodání, pokud neexistuje jiná osoba, která by mohla zásilku převzít místo příjemce. 10,87 %0,68 %  
Ano jsem spokojen.10,87 %0,68 %  
Jak kdy, s balíky nezacházejí zrovna dobře.10,87 %0,68 %  
spolehlivost10,87 %0,68 %  
K bodu 3 - kazdy den prijem cca 50 zasilek a odvoz 50 zasilek K bodu 4 - nejdou zvolit obe moznosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K bodu 6 - zvolim obchod co ma PPL, nebo DPD, ale pokud vyuzivaji ceskou postu tak si od nich nikdy nic neobjednam. Chybi mi bod kde uvest zkusenosti - pokud chcete neco dodat... Vyuzivali jsme DPD i kdyz PPL bylo o dost levnejsi, utraceli jsme u nich 300 000 az 500 000, ale pak zacali mit laxni pristup a v podstate snami nebyl resen zadny problem a pri informaci, ze prejdem jim to bylo jedno. U PPL je mnohem lepsi spokojenost.10,87 %0,68 %  
jsem spokojena10,87 %0,68 %  
Velice spokojen. Ochota jak na straně dispečerů tak i na straně řidičů. Vstřícný přístup a bezproblémové dodní zboží.10,87 %0,68 %  
Osobně jsem, ovšem některé příběhy z konsolidování a dekonsolidování zásilek jsou docela drsné, to jak se zachází s přepravovaným zbožím. =)10,87 %0,68 %  
většinou jsem využila PPL při koupi zboží na internetu a byla jsem s tím spokojena. vše proběhlo bez problémů.10,87 %0,68 %  
nedokážu posoudit10,87 %0,68 %  
PPL mají dobře situované odběrové centrum v Brně10,87 %0,68 %  
zatím jsem spokojen10,87 %0,68 %  
Vcelku spokojen.10,87 %0,68 %  
nemám zatím důvod být naspokojena10,87 %0,68 %  
Jsem spokojený10,87 %0,68 %  
Jsem naprosto spokojena, mohla jsem si říct, když jsem nebyla na kontaktní adrese, kam mi jinam přivezou zásilku pro otázku 8 - záleží na důležitosti zásilky - pokud je pro mě důležitá a chci ji téměř hned, zaplatím ráda více10,87 %0,68 %  
Nespokojen.10,87 %0,68 %  
Jsou dobrý.10,87 %0,68 %  
Jezdí rychle.10,87 %0,68 %  
nevyužil jsem ji10,87 %0,68 %  
nic10,87 %0,68 %  
po rozbaleni jsem zjistil, ze zbozi je rozbite10,87 %0,68 %  
doba vyzvedávání zásilek10,87 %0,68 %  
Nejednou tvrdili, že zboží nelze doručit,protože v10,87 %0,68 %  
některé se ztrácí (mají v tom binec)10,87 %0,68 %  
mám málo zkušeností,ale jsou dobré10,87 %0,68 %  
ještě jsem nevyužila jejich služby10,87 %0,68 %  
Neochota komunikovat, nespolehlivost10,87 %0,68 %  
nedomluvila jsem se , vůbec nedorazili pro zboží 10,87 %0,68 %  
nepříjemní pracovníci10,87 %0,68 %  
někdy nevhodné chování při doručení10,87 %0,68 %  
nekontaktují zákazníka telefonem předem10,87 %0,68 %  
nevyužívám jejich služeb10,87 %0,68 %  
v poslední doběNezavolají a tak nedoručí na poprvé10,87 %0,68 %  
řidiči jsou neochotní 10,87 %0,68 %  
Nemožnost vyzvednutí zásilky u bydliště10,87 %0,68 %  

Graf

8. Pro odeslání zásilky raději zvolíte vyšší kvalitu (vyzvednutí na zadané adrese, vyšší rychlost dodání na uvedenou adresu, telefonické upozornění o dodání) za vyšší cenu (až 2x vyšší) nebo nižší kvalitu (odeslání z kontaktního místa, menší rychlost dodání na kontaktní místo) za nižší cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší kvalitu za vyšší cenu 7852,7 %53,42 %  
nižší kvalitu za nižší cenu7047,3 %47,95 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Využil(a) jste již služby společnosti PPL, zabývající se expresní přepravou balíků?

3. Jak často využíváte služby společnosti PPL?

4. Využíváte službu:

6. Zvolíte k nákupu raději internetový obchod, který spolupracuje se společností PPL?

7. Jste spokojen(a) se službami společnosti PPL? Nejste-li spokojen(a), napište proč.

8. Pro odeslání zásilky raději zvolíte vyšší kvalitu (vyzvednutí na zadané adrese, vyšší rychlost dodání na uvedenou adresu, telefonické upozornění o dodání) za vyšší cenu (až 2x vyšší) nebo nižší kvalitu (odeslání z kontaktního místa, menší rychlost dodání na kontaktní místo) za nižší cenu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Využil(a) jste již služby společnosti PPL, zabývající se expresní přepravou balíků?

3. Jak často využíváte služby společnosti PPL?

4. Využíváte službu:

6. Zvolíte k nákupu raději internetový obchod, který spolupracuje se společností PPL?

7. Jste spokojen(a) se službami společnosti PPL? Nejste-li spokojen(a), napište proč.

8. Pro odeslání zásilky raději zvolíte vyšší kvalitu (vyzvednutí na zadané adrese, vyšší rychlost dodání na uvedenou adresu, telefonické upozornění o dodání) za vyšší cenu (až 2x vyšší) nebo nižší kvalitu (odeslání z kontaktního místa, menší rychlost dodání na kontaktní místo) za nižší cenu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rylich, V.Spokojenost se službami PPL CZ s.r.o. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-se-sluzbami-ppl-cz-s-r-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.