Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Pro dokončovanou bakalářskou práci na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice, Vás žádám o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako analýza spokojenosti zákazníků se službami společnosti PPL CZ s.r.o.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
fyzická osoba
133
89,86 %
91,1 %
právnická osoba
15
10,14 %
10,27 %
2. Využil(a) jste již služby společnosti PPL, zabývající se expresní přepravou balíků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
121
81,76 %
82,88 %
ne
27
18,24 %
18,49 %
3. Jak často využíváte služby společnosti PPL?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než je nabízeno
43
35,54 %
29,45 %
1x za ¼ roku
28
23,14 %
19,18 %
1x za ½ roku
23
19,01 %
15,75 %
více než je nabízeno
16
13,22 %
10,96 %
1x za měsíc
11
9,09 %
7,53 %
4. Využíváte službu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příjem zásilek
106
89,08 %
72,6 %
odesílání zásilek
26
21,85 %
17,81 %
5. Pro dodání zboží z internetového obchodu máte na výběr mezi společnostmi PPL, DPD, Česká pošta a Global Parcel. Zvolíte jakou a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
česká pošta
5
3,38 %
3,42 %
PPL
4
2,7 %
2,74 %
česká pošta, mám s ní nejvíce zkušeností
2
1,35 %
1,37 %
je mi to jedno
2
1,35 %
1,37 %
PPL, je známější.
1
0,68 %
0,68 %
Česká pošta, je blízko.
1
0,68 %
0,68 %
Závisí od charakteru zboží:
-malý balik: Ceska posta
Global parcel - přijde mi, že jsou levnější ...výhodou PPL je ale větší povědomí
1
0,68 %
0,68 %
PPL nebo Česká pošta. Ostatní neznám....
1
0,68 %
0,68 %
PPL pro lepší kvalitu přepravních služeb než ČD. Ostatní jsem neměl možnost zvolit.
1
0,68 %
0,68 %
PPL, s ostatnimi nemam zkusenosti
1
0,68 %
0,68 %
ostatní odpovědi
PPL
- spolehlivost
- rychlost PPL, spokojenost Česká pošta - nejlevnější, ale pokud potřebuji zásilku rychle tak PPL - rychlost a vím kdy přijedou. PPL: pokud vím že budu doma
Česká pošta v opačném případě.
ostatní nevolím. Česká pošta-Z důvodu dlouhodobého využívání,nižší ceny a spolehlivosti. PPL nebo DPD, důvod: povědomí o značce Zatím jsem to neřešil, protože doprava byla vždy zdarma. PPL, mám zkušenosti z dřívějška česká pošta, nemusím nikoho nahánět, nemusím být naháněn v pracovní době, prostě vezmu papírek a zajdu na poštu PPL nebo DPD, protože mám velmi dobré zkušenosti s těmito firmami. PPL z důvodu přesného časového dodání. PPL, když to potřebuji rychle - jinak Českou poštu - bývá často levnější je mi to jedno, halvní je, když to přijde a záleží také na tom, co nabízí daný obchod. Je mi to jedno, záleží na ceně a trvání délky doručení... česká pošta- nemusím být v určený čas doma abych balík převzala Tu levnější. Pokud je ale cena stejná, tak je mi to jedno, kdo mi zboží dodá. PPL - nejlepší zkušenosti PPL a Česká pošta-neměla jsem žádný problém Česká pošta - možnost vyzvednutí na poště v případě nezastižení, není nutné čekat na kurýra. V případě objemnější zásilky pak spíše PPL. nejčasteji - Česká pošta - levná
PPL - určí-li dodavatel PPL - nejznámější Česká pošta
poměrně široké časové spektrum na vyzvednutí zásilky.
Zejména pro obyčejné zásilky
PPL
pro drahé či křehké zásilky Česká pošta - možnost vyzvednout zásilku později na poště Asi Českou poštu, protože tradice je tradice. Většinou, ale volím osobní odběr a platbu na pobočce internetového obchodu. PPL nebo DPD - pošta je naprd, GP neznám PPL-spolehlivost, jméno firmy PPL - nemusím čekat na odbavení na České poště PPL nejspíš protože je to nejrychlejší způsob. Podle zadaných podmínek a tyou zboží, nejspíše podle ceny. Samozřejmě je lepší, když zboží bude doručeno až domu za rozumnou cenu, budu volit dodání až do domu. Též budu preferovat zásiilku bez dobírky, ale s převodem na účet ppl, znám a jsou rychlí PPL, protože je rychlejší než Česká pošta a mám tam známého. PPL - dobrá zkušenost PPL, kvůli dobrým zkušenostem s touto firmou. volí odesilatel PPL-spolehlivost Ceskou postu - NE - neuznavaj reklamace (napr. totalne rozdupanej ntb i krabice - klidne poskytnu foto) a reklamaci neuznali. Pokud privezou baliky nelze je otevrit zda je vse OK a pak je prijmout aby se predeslo prijmuti poskozeneho baliku - musi se napred balik prijmout a pak se muze otevrit a nasledne se musi jit na postu balik reklamovat coz zabere cas. Za balik zodbovida osoba co je prijmula - u ostatnich prepravcu platce prepravy a tim padem casto dochazi, ze prijde poskozene zbozi a na poste reknou, ze reklamaci neuznavaji, protoze je balik spatne zabalen a odesilatel take za to nemuze, protoze to takto zabalene posta nemela prijmout. A spousta dalsich duvodu proc ne.
DPD - alternativa PPL jen se spatne komunikuje s jejich obchodakem, prehazuji si tam problemy a neresi je. Pokud clovek je nespokojen a rekne, ze prejde k jinemu prepravci tak jim to je jedno. Ridici jsou placeny za kazde misto vyzvednuti tkze nejsou moc spokojeny - u PPL jsou placeny za balik a je to znat na ochote ridice. DPD je dost laksni pokud se snima komunikuje, ale zavazne vyhrady k jejich dorucovani nemam takze bych si je klidne objednal.
PPL - pokud clovek neni jejich smluvni partner a dojde k reklamaci tak jim trva dlouho nez se ji vubec venujou, Dovolim si rict, ze kazdej ridic pri doruceni baliku zastavi u baraku - vleze ze zadu do auta - auto se cele houpe jak tam prehazuje baliky - pak je z auta vyhazi na ulici a pak vyskoci z auta a donese je. Ale kupodivu tato zkusenost nezvisuje pocet reklamaci baliku. Protoze je hodne lidi a firem vyuziva tak casto chybuji, ze balik dovezou kam nemaj apod. Take pokud si nenalepi zakaznik nalepku s adresou sam tak to lepi ridic v aute a casto dochazi k prohozeni baliku pokud nekdo odesila dva baliky a kazdej jinam. Pokud je clovek jejich smluvni partner tak rozhodne ANO a asi i jako soukroma osoba kuli cene - maj dost nizky ceny, dobrou informovanost zakaznika pokud ma problem, omlouvaji se pokud vznikne problem, volaji zakaznikovi kuli doruceni (DPD vola jen zridka) a dalsi veci.
Global Parcel - NE - neuznavaj reklamace pokud neco rozbijou a je potiz u nich vubec neco reklamovat - nechavaji to ""vyhnit" a proste NE. tu nejlevnější, většinou Česká pošta PPL
PPL má dobré cenové relace a kvalita služeb je na vysoké úrovni. S touto společností máme opravdu velice dobré zkušenosti. PPL o hodně levnější než česká pošta - s ostatními nemám zkušenost Česká pošta ve většině případů. PPL, jsem zvolik nyní, pokud ji měli v nabídce třeba na zboží ze Slovenska. Myslím, že není taky špatná. Česká pošta - nikdy jsem neobjednávala nic tak zajímavého, aby to nemohlo jít českou poštou. PPL, mám s ní již dobrou zkušenost PPL - mám s ní zkušenost a v ní důvěru PPL nebo DPD - rozhoduje cena přepravy Asi Českou poštu, nejsem k zachycení vždy na stejném místě, tak je pro mě výhodnější, když si to mohu vyzvednout později sama na poště. PPL nebo DPD, s těmi mám dobré zkušenosti co se komunikace i předání zásilky týče. Česká pošta je ošemetná a s Global Parcel nemám žádné zkušenosti. Vybírám si službu tak, jak nabízí internetový obchod, v kterém nakupuji, a samozřejmě rozhoduje i cena za nabízenou službu. pošta českou poštu, protože global parcel mi nic neříká nevyužívám internetový obchod DPD - protože s ním spolupracuje obchod ze kterého odbíráme zboží Česká pošta a prostě proto, že to vždycky oni dělají :-) Nezkoušela jsem nikoho jiného. Českou poštu, protože ji již mám vyzkoušenou. Česká pošta, je to levnější... Česká pošta - s ostatními nemám zkušenosti a zatím bylo zboží vždy v pořádku a extrémně rychlá doba dodání nebyla nutná - do tří dnů zboží přišlo vždy... PPL. je rychlejší než ČP a hlavně mě zavolá kdy to doveze. PPL - rychlost, spolehlivost, telefonické upozornění, dodání kamkoliv - třeba i do zaměstnání PPL, protože mám již dobré zkušenosti s touto společností. Českou poštu, protože má pobočku skoro v každém městě, kvůli případné reklamaci. Česká pošta, protože mi zboží nechá složené na poště. Tzn. nemusím být přítomen, když mi dojde. volím podle ceny, na firmě nezáleží PPL jsou zaručeně nejrichlejší a předem dá věděd že přijede třeba v 10.00hod PPL: dodávka přímo do domu, krátká čekací doba. PPL, dobré zkušenosti Česká pošta, pro mne nejvýhodnější, jejich služby splňují to, co od nich požaduji. Česká pošta, služeb ostatních jsem nikdy nevyužila a abych pravdu řekla, pošta mi plně vyhovuje. Českou poštu Česká pošta, tradice. Česká pošta - nejvíce zkušeností s jejich službami Česká pošta = jistota, ověřená firma... Nefunguje sice perfektně, ale je to záruka zkušenosti Nemám favorita, spolupracuji s všemi a nemám k žádné výhrady Zvolím PPL, dodali mi balík vždy do druhého dne od objednání, s Českou poštou to trvá minimálně dva dny, s jinými nemám zkušenosti ppl - nejrychlejsi,nejspolehlivejsi nevím, asi Českou poštu PPL, mám je rád. DPD PPL. PPL, jsou lepší než Česká pošta. PPL-mám dobrou zkušenost PPL,DPD . dobra spoluprace, rychlost, spolehlivost PPL,časové důvody PPL - rychlejší, levnější, dodání až domů PPL - nejrychlejčí dodání Zpravidla tu nejvíhodnější PPL - rychlá, spolehlivá, cenově podobná pošta Česká pošta, ostatní nejsou v mém okolí Česká pošta, pokud nevim, že budu určitě na adrese ppl, protože je to rychlé a spolehlivé Česká pošta,tradice PPL, protože se mi zdá spolehlivější než ostatní. PPL je to rychlé ani jedno, zvolim osobni odber Česká pošta, stnadardní očekávané klasické služby Mohu li si zvolit, tak Česká Pošta.Je nejlevnější. PPL, DPD, Česká Pošta - rychlost, spokojeno PPL a Česká pošta Česká pošta-je nejlevnější pro typ mých zásilek Česká pošta-nemusím se domlouvat na termínu dodání PPL jelikož mají nejnižší cenu 68kč za 1kg balík tu nejlevnější kvůli penězům PPL, přestože je dražší, je spolehlivá Česká pošta - je to taková "klasika". PPL n. DPD, znám z práce, doručení až k příjemci většinou ČP-pou ložení balíku vyzvednu kdy chci PPL, ze zvyku DPD, ostatním nedůvěřuji PPL rychlost, spolehlivost vyberu dle cen poštovného, poku PPL, PPL, nejvíce rozšířená spediční doprava nemívám na výběr Česká poštam s PPL mám hodně špatné zkušenosti PPL, rychlost, slušný personál, kvalita přepravy Česká pošta, s ostatními se nedokážu domluvit Čp, s PPL mám horší zkušenosti Je mi to jedno. Dle doby dodání zásilky, nejčastěji PPL neb Global ppl, dlohodobá spokojenost se službami PPL - jezdí až v poledne ne jako ČP brzo ráno Česká pošta, ale rozhoduji se dle ceny za dopravu PPL, DPD ... rychlost a zavolání před dodáním Česká pošta - dodá zboží spolehlivě je to jedno PPL vybral zaměsnavatel Česká pošta.Protože jsem pracoval v PPL PPL, dobrá komunikace s řidičem Česká pošta, případné vyzvednutí u bydliště PPL Naprostá spokojenost PPL,poštu neměla jsem žádný problemém zatím s nimi
129
87,16 %
88,36 %
6. Zvolíte k nákupu raději internetový obchod, který spolupracuje se společností PPL?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
79
53,38 %
54,11 %
ano
69
46,62 %
47,26 %
7. Jste spokojen(a) se službami společnosti PPL? Nejste-li spokojen(a), napište proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spokojen(a).
39
33,91 %
26,71 %
ano
12
10,43 %
8,22 %
Spokojena
3
2,61 %
2,05 %
nemám zkušenost
3
2,61 %
2,05 %
Spokojen.
2
1,74 %
1,37 %
spokojen
2
1,74 %
1,37 %
Ano.
2
1,74 %
1,37 %
Spokojenost
2
1,74 %
1,37 %
jsem spokojen
2
1,74 %
1,37 %
Jsem
2
1,74 %
1,37 %
- nejsem spokojen s tím, že často vůbec nevolají klientům - kdy dorazí
1
0,87 %
0,68 %
Občas nepřijedou kdy mají. Stalo se mi, že zboží bylo i přes neporušený obal porušené (což nemusí být chybou PPL, ale odesilatele).
1
0,87 %
0,68 %
Zatím jsem byl spokojen.
1
0,87 %
0,68 %
ne, špatná domluva, většinou jezdí dopoledne
1
0,87 %
0,68 %
Ano a velmi...
1
0,87 %
0,68 %
Jsem spokojena, rychlé dodání až do domu v dohodnutý termín.
1
0,87 %
0,68 %
ano, ale problémy s rozbitým zbožím jsem s nim již řešila (celkem 2x)
1
0,87 %
0,68 %
Max, že nevím den dopředu, kdy zásilku obdržím...
1
0,87 %
0,68 %
Ano, jsem spokojen se službami spol. PPL.
1
0,87 %
0,68 %
Jsem, neměla jsem žádné nedostatky
1
0,87 %
0,68 %
Vadí mi, malá flexibilita dodání. Řidič příjemce předem nekontaktuje. O dodání se tedy dozví tak max půl hodiny předem. Toto vyžaduje trvalou přítomnost po celý den na místě dodání, pokud neexistuje jiná osoba, která by mohla zásilku převzít místo příjemce.
1
0,87 %
0,68 %
Ano jsem spokojen.
1
0,87 %
0,68 %
Jak kdy, s balíky nezacházejí zrovna dobře.
1
0,87 %
0,68 %
spolehlivost
1
0,87 %
0,68 %
K bodu 3 - kazdy den prijem cca 50 zasilek a odvoz 50 zasilek
K bodu 4 - nejdou zvolit obe moznosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K bodu 6 - zvolim obchod co ma PPL, nebo DPD, ale pokud vyuzivaji ceskou postu tak si od nich nikdy nic neobjednam.
Chybi mi bod kde uvest zkusenosti - pokud chcete neco dodat...
Vyuzivali jsme DPD i kdyz PPL bylo o dost levnejsi, utraceli jsme u nich 300 000 az 500 000, ale pak zacali mit laxni pristup a v podstate snami nebyl resen zadny problem a pri informaci, ze prejdem jim to bylo jedno. U PPL je mnohem lepsi spokojenost.
1
0,87 %
0,68 %
jsem spokojena
1
0,87 %
0,68 %
Velice spokojen.
Ochota jak na straně dispečerů tak i na straně řidičů. Vstřícný přístup a bezproblémové dodní zboží.
1
0,87 %
0,68 %
Osobně jsem, ovšem některé příběhy z konsolidování a dekonsolidování zásilek jsou docela drsné, to jak se zachází s přepravovaným zbožím. =)
1
0,87 %
0,68 %
většinou jsem využila PPL při koupi zboží na internetu a byla jsem s tím spokojena. vše proběhlo bez problémů.
1
0,87 %
0,68 %
nedokážu posoudit
1
0,87 %
0,68 %
PPL mají dobře situované odběrové centrum v Brně
1
0,87 %
0,68 %
zatím jsem spokojen
1
0,87 %
0,68 %
Vcelku spokojen.
1
0,87 %
0,68 %
nemám zatím důvod být naspokojena
1
0,87 %
0,68 %
Jsem spokojený
1
0,87 %
0,68 %
Jsem naprosto spokojena, mohla jsem si říct, když jsem nebyla na kontaktní adrese, kam mi jinam přivezou zásilku
pro otázku 8 - záleží na důležitosti zásilky - pokud je pro mě důležitá a chci ji téměř hned, zaplatím ráda více
1
0,87 %
0,68 %
Nespokojen.
1
0,87 %
0,68 %
Jsou dobrý.
1
0,87 %
0,68 %
Jezdí rychle.
1
0,87 %
0,68 %
nevyužil jsem ji
1
0,87 %
0,68 %
nic
1
0,87 %
0,68 %
po rozbaleni jsem zjistil, ze zbozi je rozbite
1
0,87 %
0,68 %
doba vyzvedávání zásilek
1
0,87 %
0,68 %
Nejednou tvrdili, že zboží nelze doručit,protože v
1
0,87 %
0,68 %
některé se ztrácí (mají v tom binec)
1
0,87 %
0,68 %
mám málo zkušeností,ale jsou dobré
1
0,87 %
0,68 %
ještě jsem nevyužila jejich služby
1
0,87 %
0,68 %
Neochota komunikovat, nespolehlivost
1
0,87 %
0,68 %
nedomluvila jsem se , vůbec nedorazili pro zboží
1
0,87 %
0,68 %
nepříjemní pracovníci
1
0,87 %
0,68 %
někdy nevhodné chování při doručení
1
0,87 %
0,68 %
nekontaktují zákazníka telefonem předem
1
0,87 %
0,68 %
nevyužívám jejich služeb
1
0,87 %
0,68 %
v poslední doběNezavolají a tak nedoručí na poprvé
1
0,87 %
0,68 %
řidiči jsou neochotní
1
0,87 %
0,68 %
Nemožnost vyzvednutí zásilky u bydliště
1
0,87 %
0,68 %
8. Pro odeslání zásilky raději zvolíte vyšší kvalitu (vyzvednutí na zadané adrese, vyšší rychlost dodání na uvedenou adresu, telefonické upozornění o dodání) za vyšší cenu (až 2x vyšší) nebo nižší kvalitu (odeslání z kontaktního místa, menší rychlost dodání na kontaktní místo) za nižší cenu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyšší kvalitu za vyšší cenu
78
52,7 %
53,42 %
nižší kvalitu za nižší cenu
70
47,3 %
47,95 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste:
2. Využil(a) jste již služby společnosti PPL, zabývající se expresní přepravou balíků?
3. Jak často využíváte služby společnosti PPL?
4. Využíváte službu:
6. Zvolíte k nákupu raději internetový obchod, který spolupracuje se společností PPL?
7. Jste spokojen(a) se službami společnosti PPL? Nejste-li spokojen(a), napište proč.
8. Pro odeslání zásilky raději zvolíte vyšší kvalitu (vyzvednutí na zadané adrese, vyšší rychlost dodání na uvedenou adresu, telefonické upozornění o dodání) za vyšší cenu (až 2x vyšší) nebo nižší kvalitu (odeslání z kontaktního místa, menší rychlost dodání na kontaktní místo) za nižší cenu?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste:
2. Využil(a) jste již služby společnosti PPL, zabývající se expresní přepravou balíků?
3. Jak často využíváte služby společnosti PPL?
4. Využíváte službu:
6. Zvolíte k nákupu raději internetový obchod, který spolupracuje se společností PPL?
7. Jste spokojen(a) se službami společnosti PPL? Nejste-li spokojen(a), napište proč.
8. Pro odeslání zásilky raději zvolíte vyšší kvalitu (vyzvednutí na zadané adrese, vyšší rychlost dodání na uvedenou adresu, telefonické upozornění o dodání) za vyšší cenu (až 2x vyšší) nebo nižší kvalitu (odeslání z kontaktního místa, menší rychlost dodání na kontaktní místo) za nižší cenu?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Irina: Velice nespokojena. Úplně ignorují požadavky příjemce kvůli času doručení. A zásilku přivezou v ten čas jak vyhovují jím. Za dodání zásilky zaplatila jsem 234,- a musela hledat a jít na jejich PPL BOX přes půlku Prahy.
Zuzka Grnáčová: Vládí, nevešlo se mi tam, proč mě PPL rozčílilo. Nejednou se stalo ,že tvrdili, že zásilka nelze doručit, protože nikdo není na uvedené adrese. Ale uvedená adresa byla do kina a manažer tam je do půlnoci minimálně a já od 7:30, takže mě vytočili