Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Student Agency - kvalita služeb

Student Agency - kvalita služeb

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Bartková
Šetření:16. 04. 2011 - 23. 04. 2011
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.06
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jsme studentky Vysoké školy polytechnické v Jihlavě a dostaly jsme za úkol zjistit spokojenost zákazníků se službami Student Agency. Touto cestou bychom Vás chtěly požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který nám pomůže zmapovat trh této společnosti.
Předem Vám děkujeme, že jste si udělali na náš dotazník čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Student agency?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano48100 %100 %  

Graf

2. Jak jste se o ní dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých, přátel3062,5 %62,5 %  
internet1122,92 %22,92 %  
televize48,33 %8,33 %  
pracuji tam:-)12,08 %2,08 %  
zakopávám o ni na každém kroku12,08 %2,08 %  
nic12,08 %2,08 %  

Graf

3. Jak často využíváte autobusovou dopravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každodenně (do školy nebo do práce)2654,17 %54,17 %  
2x měsíčně1020,83 %20,83 %  
příležitostně (1x ročně)1020,83 %20,83 %  
nejezdím12,08 %2,08 %  
1x měsíčně12,08 %2,08 %  

Graf

4. Jezdíte se Student Agency s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4491,67 %91,67 %  
ne48,33 %8,33 %  

Graf

5. Pokud ano, jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně (1x za rok)2248,89 %45,83 %  
3x do měsíce1022,22 %20,83 %  
1x týdně715,56 %14,58 %  
téměř každodenně48,89 %8,33 %  
vůbec24,44 %4,17 %  

Graf

6. Jaký je Váš hlavní důvod využívaní služeb Student agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlné autobusy1633,33 %33,33 %  
cena918,75 %18,75 %  
výhodný spoj714,58 %14,58 %  
nabídka služeb510,42 %10,42 %  
vše zde vypsané12,08 %2,08 %  
nic12,08 %2,08 %  
je to na hovno12,08 %2,08 %  
zábava během jízdy12,08 %2,08 %  
Všechny uvedené12,08 %2,08 %  
všechny nabízené odpovědi dohromady12,08 %2,08 %  
jsem zaměstnanec = mám slevu:-)12,08 %2,08 %  
1 cesta = 1 autobus, s ČSAD 1 cesta = 2 autobusy12,08 %2,08 %  
nabídka služeb, cena, pohodlné autobusy, zábava12,08 %2,08 %  
v podstatě vše uvedené12,08 %2,08 %  
cena, pohodlné autobusy i zábava během jízdy12,08 %2,08 %  

Graf

7. S čím jste byli nejvíce spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komfort během jízdy3777,08 %77,08 %  
cena2143,75 %43,75 %  
doba jízdy1429,17 %29,17 %  
široká nabídka služeb1020,83 %20,83 %  
sympatický steward, který Vám se vším poradí816,67 %16,67 %  

Graf

8. Využíváte mezinárodní nebo vnitrostátní linky Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1735,42 %35,42 %  
vnitrostátní1327,08 %27,08 %  
ne714,58 %14,58 %  
obojí48,33 %8,33 %  
mezinárodní48,33 %8,33 %  
nevyužívám36,25 %6,25 %  

Graf

9. Využíváte i jiné služby Student Agency?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4083,33 %83,33 %  
ano816,67 %16,67 %  

Graf

10. Pokud ano, které?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
levné letenky770 %14,58 %  
nic110 %2,08 %  
žádné110 %2,08 %  
internetové kavárny110 %2,08 %  

Graf

11. Jste s těmito službami spokojen/a?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1466,67 %29,17 %  
nevím733,33 %14,58 %  

Graf

12. Využíváte služeb bezplatného WIFI připojení v autobusech Student Agency?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2858,33 %58,33 %  
ne2041,67 %41,67 %  

Graf

13. Vyberte prosím celkové hodnocení Student Agency: (na stupnici 1-5 je 1 nejlepší a 5 nejhorší ohodnocení)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22450 %50 %  
11939,58 %39,58 %  
524,17 %4,17 %  
424,17 %4,17 %  
312,08 %2,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.73
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.53
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:2

Graf

14. Napadá Vás něco, co by měla SA do budoucna zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Asi nic

Co nejdřív vyjet s vlaky!

častější spoje do Zlína

Konkurence ČD na trase Pardubice Kolín Praha.

Možnost vrácení jízdenky před odjezdem bez placení.

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

nenapadá

nenapadá

nenapadá mne nic, myslím, že je vše ok

Nenapadá, jen by mohly zavést železniční dopravu, tu bych hodně využívala, protože věřím Student agency v tom, že by byly vlaky konfortní, čisté, rychlé a za rozumnou cenu.

Pokud by to bylo možné uvítala bych více spojů, např. i v nočních hodinách.

Prosím žlutého pána Jančuru, aby se s rádoby líbivou kulturou cestování hepodbízel veřejnosti a "nesral" do železniční dopravy tím, že bude slízávat smetanu Českým drahám na páteřních tratích. Pokud mermomocí chce provozovat vlajky, ať se ujme obnovení provozu na tratích 114 či 131 - to by bylo něco k obecnému prospěchu. :-) Děkuji.

Uzpůsobení autobusu pro vysoké lidi - vyšší opěradlo, víc místa na nohy :D (mám 181cm, většina lidí při dlouhé jízdě usne, já se nemohu opřít a bolí mě kolena :( ) - popř. při delší jízdě delší zastávky kvůli mým kostem au

Více autobusových linek a vlaky.

více autobusových linek po celé ČR

více nástupních míst

zlepšit nemusí nic, jsou skvělí, ale měli by pořídit více poboček!

Zlevnit letenky oproti zahraničním poskytovatelům

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3981,25 %81,25 %  
muž918,75 %18,75 %  

Graf

16. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-303675 %75 %  
15-201122,92 %22,92 %  
31-4012,08 %2,08 %  

Graf

17. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student VŠ4185,42 %85,42 %  
student SŠ, ZŠ48,33 %8,33 %  
zaměstnanec36,25 %6,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Bartková, M.Student Agency - kvalita služeb (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-se-sluzbami-stud.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.