Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami

Spokojenost se službami

Představte si, že právě teď máte chuť na nanuk
Jaký z nabízených nanuků si vyberete?

(průzkum Jana Diehela, cca 1 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:IVANA ČALOUDOVÁ
Šetření:14. 05. 2020 - 13. 06. 2020
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:14,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Vysoké školy polytechnické v Jihlavě a ke své bakalářské práci provádím průzkum na téma Spokojenost návštěvníků města s kvalitou poskytovaných služeb. Ráda bych vás proto požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který vám zabere jen pár minut.

Odpovědi respondentů

1. Jste ve Slavonicích poprvé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano866,67 %66,67 %  
ne433,33 %33,33 %  

Graf

2. Proč jste do Slavonic přijel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolená541,67 %41,67 %  
pracovně325 %25 %  
za rodinou/přáteli325 %25 %  
za turistikou18,33 %8,33 %  

Graf

3. Jak dlouho se zdržíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několik hodin433,33 %33,33 %  
tři dny325 %25 %  
dva dny325 %25 %  
jeden den216,67 %16,67 %  

Graf

4. Jste spokojený s úrovní služeb ve Slavonicích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano758,33 %58,33 %  
ne541,67 %41,67 %  

Graf

5. Pokud jste v otázce č.4 odpověděl ANO, uveďte jaké službu jste využil.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kavárna228,57 %16,67 %  
parkování228,57 %16,67 %  
kosmetika114,29 %8,33 %  
restaurace114,29 %8,33 %  
Infocentrum, oběd114,29 %8,33 %  

Graf

6. Pokud jste v otázce č.4 odpověděl NE, uveďte s jakou službou nejste spokojen.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
restaurace250 %16,67 %  
pivnice125 %8,33 %  
kavárna125 %8,33 %  

Graf

7. Jak hodnotíte úroveň cen poskytovaných služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1975 %75 %  
3216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.3
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.46
Směrodatná odchylka:0.67
Medián:1
Modus:1

Graf

8. Jak hodnotíte kvalitu poskytovaných služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný1083,33 %83,33 %  
chvalitebný18,33 %8,33 %  
dobrý18,33 %8,33 %  

Graf

9. Jaká služba podle vašeho názoru ve Slavonicích chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupaliště650 %50 %  
parkování216,67 %16,67 %  
bazén18,33 %8,33 %  
kavárna18,33 %8,33 %  
žádná18,33 %8,33 %  
nedokáži posoudit18,33 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

ČALOUDOVÁ, I.Spokojenost se službami (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://spokojenost-se-sluzbami.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.