Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami Student Agency
Spokojenost se službami Student Agency
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adri Paul |
---|---|
Šetření: | 27. 04. 2012 - 01. 05. 2012 |
Počet respondentů: | 152 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 13.72 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravím, prosím o vyplnění dotazníku o spokojenosti se službami Student Agency.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 128 | 84,21 % | 84,21 % |
Muž | 24 | 15,79 % | 15,79 % |
2. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 118 | 77,63 % | 77,63 % |
do 20 | 28 | 18,42 % | 18,42 % |
31-50 | 6 | 3,95 % | 3,95 % |
3. Znáte společnost Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 152 | 100 % | 100 % |
4. Využíváte služeb společnosti Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 139 | 91,45 % | 91,45 % |
Ne | 13 | 8,55 % | 8,55 % |
5. V případě pokud jste v předchozí otázce odpověděli "Ne", uveďte prosím důvod ... v opačném případě otázku přeskočte!
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bydlím v menším městě....
cestuji pouze vlastním autem.
Dojízdím trasu, která student agency nejezdí.
nebyla příležitost
Nebyla vhodná příležitost.
Neměla jsem ještě možnost využít služeb student agency
nikdy jsem nevyužila služeb, nejela jsem tam, kam jezdí...
Využila jsem jejich služeb dříve, když jsem hledala rodinu pro kterou bych mohla pracovat jako au-pair a následně jsem využívala jejich autobusy k přepravě do Anglie.
Zatím jsem služby této společnosti nepotřebovala.
zatím nebyla příležitost ani jsem to zatím nikdy nepotřebovala
6. Které produkty Student Agency využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jízdenky | 129 | 92,81 % | 84,87 % |
Zájezdy | 2 | 1,44 % | 1,32 % |
Letenky | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
letenky jízdenky pracovni pobyty | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
Letenky, Jízdenky, Jazykové kurzy a studium v zahraničí, Pracovní a au-pair pobyty | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
Pracovní a au-pair pobyty | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
jízdenky, letenky, víza | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
letenky, jízdenky, zajezdy | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
Jazykové kurzy a studium v zahraničí | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
více | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
7. Využívate autobusovú dopravu Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 137 | 98,56 % | 90,13 % |
Ne | 2 | 1,44 % | 1,32 % |
8. V případě, že jste v předchozí otázce odpověděli "Ne", uveďte důvod ... v opačném případě otázku přeskočte!
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
K otázce číslo 16. - dala bych ne, protože jejich služby jsou vynikající a cena tak nízká! :-)
nejezdi do meho mesta
Využívám vlakovou dopravu.
9. Jak často využíváte žluté autobusy společnosti Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ročně (několikrát do roka) | 86 | 61,87 % | 56,58 % |
Měsíčně (několikrát do měsíce) | 28 | 20,14 % | 18,42 % |
Týdně (několikrát do týdne) | 25 | 17,99 % | 16,45 % |
10. Jaký typ jízdenky používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kreditovou jízdenku | 71 | 51,08 % | 46,71 % |
Jízdenku na pevné datum | 64 | 46,04 % | 42,11 % |
Otevřenou jízdenku | 17 | 12,23 % | 11,18 % |
11. Pokud vlastníte kreditovou jízdenku, jakým způsobem si dobíjíte kredit?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pomocí platební karty (elektronická platba) | 34 | 45,95 % | 22,37 % |
Převodem na účet | 29 | 39,19 % | 19,08 % |
V hotovosti na některé z poboček SA | 19 | 25,68 % | 12,5 % |
Vkladem na účet | 4 | 5,41 % | 2,63 % |
12. Jakým způsobem si rezervujete/kupujete jízdenku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pomocí internetu | 112 | 80,58 % | 73,68 % |
Na některé z poboček SA | 25 | 17,99 % | 16,45 % |
U pokladní přepážky v prostorách nádraží | 15 | 10,79 % | 9,87 % |
Pomocí sms | 10 | 7,19 % | 6,58 % |
13. Jak byste ohodnotil službu stewardky(stewarda)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 79 | 56,83 % | 51,97 % |
chvalitebný | 50 | 35,97 % | 32,89 % |
dobrý | 9 | 6,47 % | 5,92 % |
dostatečný | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
14. Jak jste spokojeni s dochvilností autobusů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 60 | 43,17 % | 39,47 % |
výborný | 58 | 41,73 % | 38,16 % |
dobrý | 15 | 10,79 % | 9,87 % |
dostatečný | 5 | 3,6 % | 3,29 % |
nedostatečný | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
15. Jak jste spokojeni se službami poskytovanými na palubách žlutých autobusů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen(a) | 104 | 74,82 % | 68,42 % |
Spíše spokojen(a) | 34 | 24,46 % | 22,37 % |
Nespokojen(a) | 1 | 0,72 % | 0,66 % |
16. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 135 | 97,12 % | 88,82 % |
Ne | 4 | 2,88 % | 2,63 % |
17. Doporučili byste služby STUDENT AGENCY svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 137 | 98,56 % | 90,13 % |
Ne | 2 | 1,44 % | 1,32 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.