Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost stávajících klientů se službami společnosti PULARY, s.r.o.
Spokojenost stávajících klientů se službami společnosti PULARY, s.r.o.
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Krejčí |
---|---|
Šetření: | 29. 03. 2010 - 18. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 21 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 6.76 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený pane / Vážená paní,
předkládám Vám tuto anketu, která je výchozím bodem analýzy a vyhodnocení spokojenosti s poskytovanými službami marketingové a komunikační společnosti PULARY, s. r. o. a dále bude použita pro zpracování bakalářské práce s názvem: MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE REKLAMNÍ AGENTURY PULARY, S. R. O.
Získané informace nebudou publikovány.
Prosím Vás, o věnování Vašeho času k vyplnění této ankety.
Odpovědi respondentů
1. Název Vaší firmy
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Třinecké železárny, a.s. | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Relax | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Orchidej, s. r. o. | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Antique, a.s. | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
D5, akciová společnost, Třinec | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
L´Beaute Salon Marie | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
SGM, s.r.o. | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
ČEZ,a.s. | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Miramax, s.r.o | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
steel mont | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
ostatní odpovědi | 11 | 52,38 % | 52,38 % |
2. V jakém kraji se nacházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Moravskoslezský | 19 | 90,48 % | 90,48 % |
Jihomoravský | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Vysočina | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
3. Využil (a) jste někdy službu od společnosti PULARY, s.r.o.? (V případě, že NE, přeskočte na otázku č. 8)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 52,38 % | 52,38 % |
ano | 10 | 47,62 % | 47,62 % |
4. Jakou službu jste si nechal (a) společností PULARY, s.r.o. zřídit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tiskoviny | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
reklama | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
Výroba webových stránek, reklamních brožur, apod., | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
grafický manuál | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
marketing | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
tvorba webových stránek, katalog výrobků | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
Akce s klioenty | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
Vytvoření flash prezentace | 1 | 12,5 % | 4,76 % |
5. Jak byste poskytnutou službu ohodnotil (a)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 5 | 50 % | 23,81 % |
výborný | 5 | 50 % | 23,81 % |
6. Pomohla Vám nějak tato služba?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 5 | 55,56 % | 23,81 % |
spíše ano | 3 | 33,33 % | 14,29 % |
nejsem si jist (a) | 1 | 11,11 % | 4,76 % |
7. Doporučil (a) byste tuto službu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 9 | 90 % | 42,86 % |
ne | 1 | 10 % | 4,76 % |
8. Kreativní a marketingový tým Creomark ze společnosti PULARY, s.r.o. představuje naprosto nový, ojedinělý, dynamický, efektivní a atraktivní elektornický katalog E-BROCHURE. E-BROCHURE je vhodným prezentačním nástrojem pro oslovení zákazníků, zaměstnanců, zároveň může sloužit jako propagační materiál na výstavy a veletrhy, při komunikaci s veřejností apod. Využil (a) byste tuto novinku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nejsem si jist (a) | 8 | 38,1 % | 38,1 % |
určitě ano | 5 | 23,81 % | 23,81 % |
spíše ano | 5 | 23,81 % | 23,81 % |
spíše ne | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
9. Plánujete využití dalších služeb od společnosti PULARY, s.r.o.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 76,19 % | 76,19 % |
ne | 5 | 23,81 % | 23,81 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (89,2 %)
- google.cz (3,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.