Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost stávajících klientů se službami společnosti PULARY, s.r.o.

Spokojenost stávajících klientů se službami společnosti PULARY, s.r.o.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Krejčí
Šetření:29. 03. 2010 - 18. 04. 2010
Počet respondentů:21
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.76
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený pane / Vážená paní,

 

 

     předkládám Vám tuto anketu, která je výchozím bodem analýzy a vyhodnocení spokojenosti s poskytovanými službami marketingové a komunikační společnosti PULARY, s. r. o. a dále bude použita pro zpracování bakalářské práce s názvem: MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE REKLAMNÍ AGENTURY PULARY, S. R. O.

 

 

     Získané informace nebudou publikovány.

 

 

Prosím Vás, o věnování Vašeho času k vyplnění této ankety.

 

Odpovědi respondentů

1. Název Vaší firmy

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Třinecké železárny, a.s.14,76 %4,76 %  
Relax14,76 %4,76 %  
Orchidej, s. r. o.14,76 %4,76 %  
Antique, a.s.14,76 %4,76 %  
D5, akciová společnost, Třinec14,76 %4,76 %  
L´Beaute Salon Marie14,76 %4,76 %  
SGM, s.r.o.14,76 %4,76 %  
ČEZ,a.s.14,76 %4,76 %  
Miramax, s.r.o14,76 %4,76 %  
steel mont14,76 %4,76 %  
ostatní odpovědi Kateřina Krejčí
Klad,s.r.o.
Kantor´s Creative Club
O2
D.I.SEVEN, a.s., pobočka Ostrava
Unibon - spořitelní a úvěrní družstvo
Hanák Vladimír
Semperflex Optimit
Natura, a.s.
Česká apořitelna. a.s., Developer centrum Ostrava
VÝTAHY OSTRAVA spol. s r.o.
1152,38 %52,38 % 

Graf

2. V jakém kraji se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský1990,48 %90,48 %  
Jihomoravský14,76 %4,76 %  
Vysočina14,76 %4,76 %  

Graf

3. Využil (a) jste někdy službu od společnosti PULARY, s.r.o.? (V případě, že NE, přeskočte na otázku č. 8)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1152,38 %52,38 %  
ano1047,62 %47,62 %  

Graf

4. Jakou službu jste si nechal (a) společností PULARY, s.r.o. zřídit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tiskoviny112,5 %4,76 %  
reklama112,5 %4,76 %  
Výroba webových stránek, reklamních brožur, apod.,112,5 %4,76 %  
grafický manuál112,5 %4,76 %  
marketing112,5 %4,76 %  
tvorba webových stránek, katalog výrobků112,5 %4,76 %  
Akce s klioenty112,5 %4,76 %  
Vytvoření flash prezentace 112,5 %4,76 %  

Graf

5. Jak byste poskytnutou službu ohodnotil (a)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný550 %23,81 %  
výborný550 %23,81 %  

Graf

6. Pomohla Vám nějak tato služba?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano555,56 %23,81 %  
spíše ano333,33 %14,29 %  
nejsem si jist (a)111,11 %4,76 %  

Graf

7. Doporučil (a) byste tuto službu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano990 %42,86 %  
ne110 %4,76 %  

Graf

8. Kreativní a marketingový tým Creomark ze společnosti PULARY, s.r.o. představuje naprosto nový, ojedinělý, dynamický, efektivní a atraktivní elektornický katalog E-BROCHURE. E-BROCHURE je vhodným prezentačním nástrojem pro oslovení zákazníků, zaměstnanců, zároveň může sloužit jako propagační materiál na výstavy a veletrhy, při komunikaci s veřejností apod. Využil (a) byste tuto novinku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejsem si jist (a)838,1 %38,1 %  
určitě ano523,81 %23,81 %  
spíše ano523,81 %23,81 %  
spíše ne314,29 %14,29 %  

Graf

9. Plánujete využití dalších služeb od společnosti PULARY, s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1676,19 %76,19 %  
ne523,81 %23,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krejčí, M.Spokojenost stávajících klientů se službami společnosti PULARY, s.r.o. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-stavajicich-klientu-se-sluzbami-spolecnosti-pula.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.