Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost stávajícíh klientů se službami polečnosti PULARY, s.r.o.

Spokojenost stávajícíh klientů se službami polečnosti PULARY, s.r.o.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Krejčí
Šetření:21. 03. 2010 - 28. 03. 2010
Počet respondentů:6
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:31,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený pane / Vážená paní,

 

     předkládám Vám tuto anketu, která je výchozím bodem analýzy a vyhodnocení spokojenosti s poskytovanými službami marketingové a komunikační společnosti PULARY, s. r. o. a dále bude použita pro zpracování bakalářské práce s názvem: MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE REKLAMNÍ AGENTURY PULARY, S. R. O.

 

     Získané informace nebudou publikovány.

 

Prosím Vás, o věnování Vašeho času k vyplnění této ankety.

 

    

Odpovědi respondentů

1. Název Vaší firmy

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ebn seena, s.r.o.116,67 %16,67 %  
Trenkwalder a.s.116,67 %16,67 %  
Semperflex Optimit, s. r. o.116,67 %16,67 %  
Česká spořitelna116,67 %16,67 %  
Kitex, s.r.o.116,67 %16,67 %  
Pulary, s.r.o116,67 %16,67 %  

Graf

2. V jakém kraji se nacházíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj583,33 %83,33 %  
Hlavní město Praha116,67 %16,67 %  

Graf

3. Využil (a) jste někdy službu od společnosti PULARY, s.r.o.? (V případě, že NE, přeskočte na otázku č. 8)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano583,33 %83,33 %  
ne116,67 %16,67 %  

Graf

4. Jakou službu jste si nechal (a) společností PULARY, s.r.o. udělat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANALÝZA KONKURENCE116,67 %16,67 %  
2009: Animace; potisk CD,obalů na CD, USB per116,67 %16,67 %  
Realizace katalogů a kalendářů116,67 %16,67 %  
Výroba tiskovin116,67 %16,67 %  
Reklama a promotion - Tištěná reklama116,67 %16,67 %  
reklamní předměty116,67 %16,67 %  

Graf

5. Jak byste poskytunutou službu ohodnotil (a)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný466,67 %66,67 %  
chvalitebný233,33 %33,33 %  

Graf

6. Pomohla Vám nějak takto služba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě466,67 %66,67 %  
spíše ano233,33 %33,33 %  

Graf

7. Doporučil (a) byste tuto službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, proč6100 %100 %  

Graf

8. Kreativní a marketingový tým Creomark ze společnosti PULARY, s.r.o. představuje naprosto nový, ojedinělý, dynamický, efektivní a atraktivní elektornický katalog E-BROCHURE. E-BROCHURE je vhodným prezentačním nástrojem pro oslovení zákazníků, zaměstnanců, zároveň může sloužit jako propagační materiál na výstavy a veletrhy, při komunikaci s veřejností apod. Využil (a) byste tuto novinku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano350 %50 %  
určitě 233,33 %33,33 %  
nejsem si jist (a)116,67 %16,67 %  

Graf

9. Plánujete využití dalších služeb od společnosti PULARY, s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jakou466,67 %66,67 %  
ne, proč233,33 %33,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krejčí, M.Spokojenost stávajícíh klientů se službami polečnosti PULARY, s.r.o. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-stavajicih-klientu-se-sluzbami-polecnosti-pulary.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.