Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost studentů se vzděláním
Spokojenost studentů se vzděláním
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Josef Blecha |
---|---|
Šetření: | 16. 01. 2015 - 31. 01. 2015 |
Počet respondentů: | 175 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 13.49 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 68,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník slouží ke zjištění úrovně spokojenosti studentů se vzděláváním na jejich školách.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 133 | 76 % | 76 % |
Muž | 42 | 24 % | 24 % |
2. Jste studentem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 142 | 81,14 % | 81,14 % |
Ne | 33 | 18,86 % | 18,86 % |
3. Jakou školu v nynější době navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Univerzita | 80 | 56,34 % | 45,71 % |
Střední škola | 39 | 27,46 % | 22,29 % |
Víceleté gymnázium | 11 | 7,75 % | 6,29 % |
Vyšší odborná škola | 9 | 6,34 % | 5,14 % |
Základní škola | 3 | 2,11 % | 1,71 % |
4. Jak dobře, dle Vašeho názoru, vyučují učitelé na vaší škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zálěží na konkrétním profesorovi | 68 | 47,89 % | 38,86 % |
Dobře | 41 | 28,87 % | 23,43 % |
Velmi dobře | 21 | 14,79 % | 12 % |
Špatně | 12 | 8,45 % | 6,86 % |
5. V jakém stavu je zázemí a zařízení Vaší školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobrém | 52 | 36,62 % | 29,71 % |
Ucházejícím | 35 | 24,65 % | 20 % |
Velmi dobrém | 33 | 23,24 % | 18,86 % |
Špatném | 12 | 8,45 % | 6,86 % |
Škola prochází postupnou renovací | 8 | 5,63 % | 4,57 % |
Dezolátním | 2 | 1,41 % | 1,14 % |
6. Jak nápomocný je Váš třídní učitel/ka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nápomocný - plní své povinnosti třídního učitele | 60 | 42,25 % | 34,29 % |
Není nápomocný | 43 | 30,28 % | 24,57 % |
Velmi nápomocný - pomáhá mi i nad rámec svých poviností | 39 | 27,46 % | 22,29 % |
7. Jak bezpečně se ve své škole cítíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bezpečně | 78 | 54,93 % | 44,57 % |
Velmi bezpečně | 52 | 36,62 % | 29,71 % |
Musím se držet na pozoru | 9 | 6,34 % | 5,14 % |
Cítím se být ohrožený/á | 3 | 2,11 % | 1,71 % |
8. Jak jste spokojeni se stravováním ve školní jídelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen/a | 54 | 38,03 % | 30,86 % |
Moje škola nemá školní jídelnu | 43 | 30,28 % | 24,57 % |
Nespokojen/a | 34 | 23,94 % | 19,43 % |
Velmi spokojen/a | 11 | 7,75 % | 6,29 % |
9. Jak jste spokojeni se studijními materiály dostupnými na Vaší škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen/a | 84 | 59,15 % | 48 % |
Velmi spokojen/a | 26 | 18,31 % | 14,86 % |
Nespokojen/a | 21 | 14,79 % | 12 % |
Škola, kterou navštěvuji nemá k dispozici studijní materiály - sháním si je sám/sama | 11 | 7,75 % | 6,29 % |
10. Nabízí Vaše škola nějaké mimoškolní aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 114 | 80,28 % | 65,14 % |
Ne | 28 | 19,72 % | 16 % |
11. Jak často pořádá Vaše škola mimoškolní aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Často | 55 | 48,25 % | 31,43 % |
Velmi často | 31 | 27,19 % | 17,71 % |
Zřídkakdy | 28 | 24,56 % | 16 % |
12. Jak spravedlivé je podle Vás známkování na Vaší škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Spravedlivé → otázka č. 14, Nespravedlivé → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spravedlivé | 105 | 73,94 % | 60 % |
Nespravedlivé | 37 | 26,06 % | 21,14 % |
13. Proč je podle Vás známkování nespravedlivé?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Člověk, co se v průběhu semestru neukáže ve škole ani jednou je připuštěn ke zkouškám, ale člověk, který pravidelně dochází a je zapsán v docházce, nikoliv. Jistá protekce, rozdílné podmínky pro vykonání zkoušky.
Hodnocení je spíše subjektivní
Hodnocení je zpracováno pouze na základě průměru vygenerovaného počítačem.
Je vždy založeno na subjektivním hodnocení. Chybí alternativa test vs. ústní zkoušení.
jelikož často učitelé hodnotí dle svých subjektivních pocitů
jsou to hajzli. Všichni!!!
každý má za důležité, něco jiného
nadržují
Ne vždy je to výkon objektivně hodnocen.
nehodnotí skutečné schopnosti
Někdy mi vyučující nepřijdou objektivní, častou jsou přísní, někdy lehce povýšení až arogantní. Já mám tedy zatím jen pozitivní zkušenost a na škole se mi daří velmi dobře. Ale ne vždy mám pocit, že je to díky spravedlivému přístupu učitelů, ale spíše dílem náhody. A to mi nepřijde vždy spravedlivé.
Někteří hodnotí podle sympatií.
někteří učitelé známkují tzv. "podle obličeje"=některým nadržují, jiným naopak
Neni objektivní
nevím
osobní sympatie
Pretože jeden žiak dostane za to isté inú znamku ako druhy, pretože ucitelia často znamkuju podľa toho akú majú náladu a aký vzťah k žiakovi majú, dávajú viac zabrať žiakom ktorý sú nadpriemerný a snažia sa a tým ktorý sú podpriemerný pozornosť nevenujú skoro vôbec, často sme neprávom hodnotení kolektívne. T.j. za chybu jedného doplatia všetci rovnako, čo je podľa mňa jednou z veci ktora žiakov demotivuje.
Profesoři si velmi zasedají na studenty
Protoze je moc studentu a ucitelé to nestíhají spravedlive oznámkovat.
převaha ústních zkoušek
Snaží se pomoci 5tkarum na 4 ale těm co můžou mít 1 ale test např pokazí, tak jim rovnou dají 2..
studium je hlavně o štěstí, sympatiích atd, bohužel na předchozí univerzitě tomu tak nebylo, mohu tedy srovnávat
Studuji na VOŠ obor, kde jsme v jedné třídě namíchaní napůl s těmi kteří obor studovali již na SŠ a napůl s lidmi např. z gymnázia. Tento systém je dle mého velice špatný a nelze zde nikdy zaručit spravedlivé známkování.
u některých učitelů hodně záleží na momentální náladě i předchozích zkušenostech s konkrétním studentem
Učitelé často pokládají otázky v závislosti na subjektivní oblibě studenta, často je jejich hodnocení ovlivněno jejich momentálním rozpoložením
učitelé mají své oblíbence a k těm jsou milejší, hodnější, dávají jim lepší známky než si zaslouží
učitelé nadržují šprtům a jsou kokoti
Učitelé nadržují určitým žákům.
Učitelé známkují často špatně jen proto, že nějakého studenta nemají v oblibě.
Učitelé žáky skoro neznají, záleží pouze na štěstí
umím a ze známek čumím
velice subjektivní
záleží na náladě vyučujícího, každý termín hodnotí jinak
zkoušky jsou spíš závody v psaní, než ohodnocení nakolik jsem předmět zvládnul někteří učitelé známkují "podle ksichtu" někteří učitelé si prostě musejí dokázat, že o tom vědí víc než student, takže dávají čím dál víc těžší otázky, dokud prostě nenarazí na něco co nevíte, jen aby vam mohli dát špqtnou známku, ikdyby to zkoušení mělo trvat 2x déle než u ostatních
Znamkuje se dle jmena studentu a ne dle znalosti
známkuje se podle jména... Já i spolužák jsme měli naprosto stejný test a on měl za čtyři a já jedničku...
Známkuje se podle oblíbenosti
14. Plánujete odejít z této školy před dokončením studia právě na této škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 128 | 90,14 % | 73,14 % |
Ano | 14 | 9,86 % | 8 % |
15. Uveďte důvod předčasného ukončení studia na této škole.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
chci odjet studovat do zahraničí
konec studia
Nedostačující studium
nedostatek praxe
Nesplňuje moje ořekávání
nudné
Obor nemá pořádné uplatnění, výuka na škole je tristní, chci zkusit v létě přijímačky na univerzitu.
rozvrhy, laxnost učitelů, znechucení
Stěhování, ale i nespokojenost
Škola slibuje jiné učební plány než je realita. Použití naučné látky je nulové.
Těhotenství
ukončení bakalářského studia
už se hroutím
vadí mi spousta věcí
16. Doporučili byste tuto školu Vaším známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 55 | 38,73 % | 31,43 % |
Určitě ano | 48 | 33,8 % | 27,43 % |
Spíše ne | 25 | 17,61 % | 14,29 % |
Určitě ne | 14 | 9,86 % | 8 % |
17. Co byste změnili na Vaší škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
- odstup vyučujících od studentů - odbornost, vědu, jako na ostatních VŠ, kde se dá můj obor studovat
---
-kvalitu vyučujících (respektive zájem o novinky a trendy, výuka současných informací), jelikož to tento obor vyžaduje
.
.
.
..
...
0
Asi nic
Asi nic
Asi nic
Asi nic
Budova, kterou navštěvuji já, je starší - tudíž modernizaci - ovšem hlavní budova je krásná
celý koncept
častější zapojování do mezinárodních projektů
Dávání známek podle obličeje.
financování
hlavně některé učitele - větší profesionalita, schopnost něco naučit
Hudba misto zvonění.
Informační systém
Jediného pedagoga
koncept předmětů
Kromě všeho? Tak třeba namátkou - všechno.
Kvalifikace učitelů, jejich "věhlas"
Kvalitu učitelů. Pozor na tvorbu dotazníku. U typu školy jsem dala vysoká a pak se mi tu objevuje něco s třídním učitelem...
lepší složení studijních plánů, kvalitnější vyučující, nechuť k žádání o granty atd...
lepší vybavení
Méně vyžadované sebereflexe!
nahodila bych fasádu a snížila školné
Něco.
Některé učitele
některé vyučující nebo jejich přístup
nelidskost profesorů, povýšenost ředitele -> tedy přístup personálu školy ke studentům
nevím
nevim
Nevim
Nevím, nic mě nenapadá.
Nevím.
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic mě zrovna nenapadá
nic mne nenapadá
nič
Nové učitele. Je jich na naší škole velmi málo a jsou zahořklí a neznámkují spravedlivě. A mimo jiné i jídlo ve školní jídelně.
Od základov všetko. Od systému vyučovania, cez hygienu a stav školy po pristup vyučujúcich.
odstranila bych některé zbytečné (neefektivní) předměty
opravit záchody
pedagogy ivedení a kuchařky
Postoj k žákům a znamkovani
povedomi skolnich funkcionaru a profesoru o zneni studijniho a zkusebniho radu jelikoz ho neustale porusuji
pristup k jednotlivcum
Pristup nekterych ucitelu k vyuce Vice praxe ve vyuce,praktictejsi cviceni a seminare
Prostor ateliéru, komunikace s jinými obory, mladší pedagogové.
přehlednější webovou agendu
přístup
Přístup ke studentům
přístup některý učitelů, zejména těch starších, kteří navíc mnohdy pracují se zastaralými a nepřesnými informacemi. Jedná se však jen o minimum pedagogů, respektive tento problém je pouze u jednoho pedagoga na naší škole.
Přístup některých pedagogů
přístup některých profesorů
Přístup některých profesorů k výuce.
přístup některých profesorů, lepší vybavení,
Přístup některých učitelů.
Přístup některých učitelů...ale spíše přístup vedení.
Přístup studijního oddělení
Přistup učitelů
přístup učitelů
Přístup učitelů
Přístup učitelů na praktické výuce, kromě jedné mladé profesorky se všechny vyučující akorát nudí u stolu s mobilem, místo aby nám pomáhali s pracemi. Výuka na teorii je potom ve většině vedena dle mého málo kompetentními osobami, např. profesorka na první pomoc je již starší a jelikož já se v tomto oboru velmi orientuji (sama vedu kurzy první pomoci a neustále se v oboru vzdělávám) mohu říci, že profesorka evidentně nesleduje novinky v oboru a měla by se jako pedagog neustále samovzdělávat, navíc některé zastaralé postupy mohou v krajním případě ohrozit život.
Rozhodně bych nechala zkrátit vyučování alespoň o polovinu!!! Ne teď vážně. Ráda bych změnila přístup některých učitelů/profesorů k žákům, ale to je nemožné.
ředitelku
Skříňky
Spravedlivost a hodnocení studentů - někteří chodí do školy pravidelně a jsou hodnoceni stejně, jako ti, kteří se ukážou 1 za měsíc, pokud vůbec.
Stravování, přístup zaměstnanců
Styl učení, více výletů a méně zkoušení - více testů
Systém zkoušek., státnic
Tak celkově bych třeba změnila tabulky na tv a chtělo by to lepší pobyt na internátě. Ale hlavně větší teplo - vážně je tam zima.
Topení a pár profesorů/profesorek
Transparentnější hospodaření (dochází k únikům).
učebnice
Učitele
učitele
Učitele a stravování
Učitele fyziky na Střední škole Spojů a Informatiky v Táboře, který terorizuje studenty jenž se nemohou bránit, zneužívá svých pravomocí a schazuje vše v okolí. Jmenuje se Mašek.
učitele, vybavení
Učitelku, jakou logiku ma zkouška, na níž vam zkousejici vezme přípravu a ptá se vas záměrně na to co tam nemáte? Hodnoceni probíhá pouze na základě obliceje
Určitě navrácení možností, které byli před mojím nastoupením - zbrojní průkaz, řidičský průkaz
Uvítala bych více volitelných předmětů v posledních ročnících.
vedení školy,některé učitele, kteří neumí učit
větší moderní vybavení, větší zabezpečení
Větší propojení z praxí
větší zaměření na praktické dovednosti
většinu vyučujících na katedře materiálů a strojírenské metalurgie
Více bych informovala prváky o průběhu studia, o tom, jak se připravovat, jak pracovat a postupovat během studia. Některé zkoušky jsou velmi časově náročné - především šestý semestr bakalářského studia. Tam bych nároky trochu pozměnila, pro pracující studenty je to velmi časově náročné.
Více učitelů z praxe
Více zamerenost na vynikající studenty
Vsechno
Vsechno
Vše
vše
Vše se mi líbí. Nemám ráda školní jídelnu a profesorku na fyziku.
Všechno je dobré, snad jen kolektiv v naší třídě :(
všechno, hlavně tu ředitelku... -_-
Vybavení mimo učebny. Myslím například prostředí chodeb. Staré a nemoderní věci bych nahradil něčím příjemným a promyšleným. Aby bylo fajn jenom tak sedět na chodbě... aby se mi chtělo být na chodbě... ne aby to byl pouze prostor k průchodu mezi třídami.
Vybavení tříd (lavice,židle)
vybavení, přístup vybraných vyučujících, havarijní technický stav objektu...
Vybavenost
Výku jazyka
vzdálenost od místa bydliště
za FF Jihočeské univerzity - nic
zapálil bych tu špeluňku
Zapojil bych více praktických věcí, co jsou potřeba do života, případně do práce v daném oboru, slovíčkaření ohledně teorie je k ničemu. Zařídit smlouvy s firmami, které mají zájem o absolventy a dají jim možnost pracovní praxe v oboru nebo poblíž.
zavádění studijního informačního systému v polovině roku
zázemí vybavenost školy ředitelku
Zázemí pro studenty
Zlepšení komunikace s vyučujícími
zmenil bych vsechny predmety u kterych je povinna dochazka a nic se tam nedela na dobrovolne, protože cesta do školy a zpět mě stojí 4,5 hodiny, přijedu tam, řeknu zde po tom, co přečtou moje jméno a oni mi na oplátku řeknou, že zadaní úkolu mám na intranetu a že se uvidíme příští týden...
Způsob jednání se studenty.
Způsob přípravy studentů na zkoušky
Způsob výuky Matematiky, rychlost vyučování.
zvýšila bych počet volitelných předmětů a snížila počet povinných, chybí mi možnost studovat více jazyků (povinná angličtina + němčina nebo francoužština - nelze studovat oba), zahraniční lektoři (stačilo by, pokud by dojížděli třeba 1 za 14 dní a byli k dispozici pro určitý počet zájemců)
zvýšit finanční podporu z ministerstva... pak by se třeba daly koupit židle a stoly, které nevržou hlasitěji než učitel přednáší :-)
18. Co byste na Vaší škole vychválili?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
- aktuálnost výuky - dostupnost studijních materiálů, e-learningovou podporu
-propojení s praxí (po dokončení studia mají studenti nějaký obsah CV i faktické znalosti a zkušenosti z praxe)
?
.
.
.
.
..
...
...
0
asi nic
budovu školy, několik učitelů, třídní kolektiv
dá se celkem v pohodě zvládat bez toho, abych cokoliv dělala
Design, prostředí, dostupnost (v centru), vedení, bezplatnost
Divadelní škola, slevy, kvalitní pedagogické vedení na ateliéru, snaha pomoci studentům s uplatněním se
dlouhá tradice, klidné prostředí
Dobrá příprava k maturitě a ochota učitelů pomoct.
Dobré profesory, úroveň.
Dostupnost materiálů
Dostupnost školy
erasmus, přístup ke studentům, stáže, mimoškolní aktivity (hromadné darování krve, sportovní dny..)
Excelentní studium španělštiny.
Historická budova
Chodím na moderní školu, krásná budova, z venku vypadá opravdu luxusně, nemám si na co stěžovat. Jen uvnitř už to tak skvělé není, ale to asi nikde :).
Je moznost dálkového studia
je tam teplo
Jídelnu a většinu profesorů/profesorek
Jsou tam živá zvířata o které se žáci mohou starat.
Kantory
katedru konstruování, 3D technologie
kroužky, ocenění
Kvalifikované vyučující
Kvalifikovanost učitelů
kvalifikovanost učitelů a pohodový přístup ke studentům
Kvalitní vybavení, bohužel zřídkakdy je použito. Reklama, která je sice samá lež, ale funguje skvěle. Velké sportovní zázemí, zejména nádherná tělocvična.
kvalitu učení
Kvalitu vyucovani
množství oborů
Modernizace budov
mohu zde kouřit
Na druhou stranu musím říci, že jsem na své škole získala široké znalosti a rozhled, bylo mi umožněno se vzdělávat v tom, co mě zajímá, svobodně si vybírat většinu předmětů, naučilo mě to samostatnosti a kritickému myšlení. Rozvinula také mé vyjadřovací schopnosti a práci s textem a to především odborným. Nelituji, že jsem si pro bakalářské studium vybrala právě tuto školu, i když jsem měla více možností.
Naprostá individualita studentů, ochota lektorů pomoci, studentský kolektiv složený z různorodých lidí z celého světa, mezinárodní prestiž (studuji ČVUT)
Něco jiného.
některé konkrétní učitele
některé obětavé učitele
Některé profesory
Některé profesory a možnost e-learningu
některé profesory, kteří si nemusejí nic dokazovat
Některé učitele, vybavení některých učeben. Mimočkolní aktivity
Nekteré z profesorek
někteří kantoři dělají dobré méno škole, personál studijního oddělení je příjemný a rád mi poradí
Někteří učitelé, zázemí, barevnost.
Nenapada ma nič. Možno zopár projektov do ktorých škola nedobrovoľne hrnie žiakov len kvoli reprezentácii školy.
nevím
Nevim
nevim
NIC
nic
Nic
Nic
Nic
nic
nic mě nenapadá
Nic mne nenapada
nic nicoucí
Normalni škola :D
objektivní přístup, možnost vlastního rozvoje a prezentování vlastních názorů
Odbornost
odbornost některých vyučujících
Odbornost vyučujících
odbornou úroveň
Ochotu učitelů, odborné předměty, snahu nás stále upozorňovat na dodržování bezpečnosti a to, že se snaží nás co nejvíce ochránit (nepřizpůsobiví občané z okolí školy, cizí lidé...), pohotové změny v Bakalářích, které se k nám rychle dostanou atd.
organizace, dostupné učební materiály
osobní přístup, bufet, školní jídelna, šatna (velké a prostorné skříňky)
Ostatní učitelé jsou naprosto senzační.
ped. sbor, jazyková škola, ŠVP
pedagogy
pedagogy
Pouze již zmíněnou paní profesorku na praktickou výuku, je vidět, že ji práce baví a nechodí do práce jen vydělávat. Sem tam některé přístroje v laboratořích, které byly nově zakoupeny.
praktickou výuku
Pravděpodobně nic
Prijemne prostředí, uzasní učitele, podmínky školy.
Profesory
Prostor
Prostory univerzity
prostředí
prostředí
Prostředí
Prostředí, odbornost některých vyučujících
přátelské prostředí
přátelský přístup
příjemný rozvrh, fajn lektoři, ochotní studenti
příprava k maturitě
Připravenost vyučujících.
přístup některých učitelů
Přístup pár učitelek
Přístup učitelů a nová budova
přístup učitelů, poskytování materiálů
přístup učitelů, zázemí pro studenty, náplň učiva
přístup vyučujících
přístup vyučujících, rodinnou atmosféru
rozmanitost předmětů a mimoškolních aktivit
siroka nabidka oboru
situování (vše pohromadě), státní škola, kvalita výuky
Skvělé odborné učebny ošetřovatelství
Skvělý přístup učitelů
studijni prostory
Školní jídelna, mimoškolní aktivity
školní knihovnu
Špičkové vybavení pro autoservis, kde se mohou studenti učit
Technologické zázemí a sportovní zázemí.
Téměř všichni učitelé jsou hodní a umí vysvětlit učivo, dá se s nimi normálně bavit
Téměř všichni učitelé jsou hodní a umí vysvětlit učivo, dá se s nimi normálně bavit
Třídní profesorku, školní jídelna.
učitelé
učitelé
Učítele
učitelé se nasazují nad rámec svých povinností
učitelský sbor
úroveň vědomostí
vedeckou uroven
Vsechno
Vstřícnost
vše
vše, rovný přístup ke studentům, kvalitní úroveň kurzů
všechno
všechno
všestrannost, dostupnost MHD, přináležející Akademickou knihovnu.
Vubec nic
vybavení
vybavení učeben, někteří vyučující jsou dost kvalitní
Výborný areál
Vysoký standard vzdělání.
vyučující, prostředí, vyučované předměty
vzhled školy
vzhled školy
zázemí
Znalosti profesorů - ví, o čem mluví, co učí.
způsob výuky jednotlivých učitelů, lidské jednání a rodinné prostředí, strava v jídelně
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.