Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost v kavárnách s chováním prodavačů

Spokojenost v kavárnách s chováním prodavačů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Hlivkova
Šetření:30. 03. 2016 - 22. 04. 2016
Počet respondentů:222
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tímto dotazníkem chci především dokázat hypotézy mé diplomové práce, která se týká vlivu prodavačů v kavárnách na zákazníka a potažmo image spoolečnosti na Českém trhu.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete kavárny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3x měsíčně10045,05 %45,05 %  
1-2x týdně6529,28 %29,28 %  
1-2x ročně3113,96 %13,96 %  
3 a víc-krát týdně2511,26 %11,26 %  
Nenavštěvuji10,45 %0,45 %  

Graf

2. Jakou důležitost u Vás sehrávají tyto faktory v rozhodnutí o návštěvě konkrétní kavárny (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita kávy3.7881.951
Lokalita3.5271.267
Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)3.9551.331
Design prodejen a atmosféra kavárny3.731.359
Čistota4.1171.527
Image společnosti2.9281.283
Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků2.9461.484
Doplňkový prodej2.4911.34
Filozofie společnosti2.8871.469
Přispění k osobní image na základě užívání daného produktu2.3691.656
Cena3.1941.138
Doprovodný program kaváren/ tematicky zaměřené akce2.4051.692
Rychlá alternativa / káva s sebou2.6851.892

Graf

3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Celkový vzhled3.2611.319
Vhodné oblečení3.5051.259
Adekvátní úprava účesu3.0091.225
Střídmý make-up2.9321.126
Decentní úprava nehtů3.0681.405
Pěkná postava2.2571.425
Absence extravagantního piercingu2.5452.086
Absence extravagantního tetování2.4772.042
Úsměv a příjemné vystupování4.3021.724
Přirozenost4.0181.522
Přímost a stručnost3.51.241
Komunikativnost3.9281.31
Pomoc s výběrem produktu3.8961.3

Graf

4. Jaký je Váš postoj k věrnostním programům v kavárnách

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám - nechci využívat9241,44 %41,44 %  
Nevyužívám - využíval bych za zajímavějších podmínek6529,28 %29,28 %  
Aktivně využívám3817,12 %17,12 %  
Nevyužívám - využíval bych za předpokladu časové nenáročnosti registrace2712,16 %12,16 %  

Graf

5. Navštěvujete oficiální stránky kaváren (web, sociální sítě, blogy apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy10848,65 %48,65 %  
Občas10748,2 %48,2 %  
Často73,15 %3,15 %  

Graf

6. Jak byste zhodnotili Vašu aktivitu na internetu (sociální sítě, blogy, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pasívní - považuji se spíš za příjemce zpráv8739,19 %39,19 %  
Vyjadřuji se pouze k příspěvkům ostatních, sám je vytvářím jen zřídka5323,87 %23,87 %  
Aktivně se zapojuji, přispívám5323,87 %23,87 %  
Minimální až žádná2913,06 %13,06 %  

Graf

7. O kavárně se vyjádřím, když jsem dotázán, v případě, že

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem velmi spokojen15372,51 %68,92 %  
Jsem spokojen12559,24 %56,31 %  
Jsem velmi nespokojen12458,77 %55,86 %  
Jsem nespokojen8640,76 %38,74 %  
Nevyjadřuji se199 %8,56 %  

Graf

8. O kavárně se vyjádřím, když z vlastní iniciativy, v případě, že

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem velmi spokojen14970,28 %67,12 %  
Jsem velmi nespokojen11554,25 %51,8 %  
Nevyjadřuji se3315,57 %14,86 %  
Jsem spokojen3114,62 %13,96 %  
Jsem nespokojen209,43 %9,01 %  

Graf

9. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. S chováním prodavače jste mírně nespokojen, Vaše reakce by byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zmínil bych se o tom rodině a přátelům9341,89 %41,89 %  
Omezil bych návštěvy8337,39 %37,39 %  
Asi bych už nepřišel6931,08 %31,08 %  
Zmínil bych se o tom širšímu okruhu známých, přátel, kolegů5725,68 %25,68 %  
Upozornil bych diskrétně prodavače2812,61 %12,61 %  
Žádná2812,61 %12,61 %  
Reagoval bych přímo na místě bez ohledu na zákazníky188,11 %8,11 %  
Dal bych o tom vědět všem přátelům na sociální síti ( Facebook, Twitter, atd.)114,95 %4,95 %  
Zmínil bych se o tom na veřejné síti, portálu, v diskusní skupině, blogu83,6 %3,6 %  

Graf

10. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za splňující běžné normy a očekávání. Vaše reakce by byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná15368,92 %68,92 %  
Zmínil bych se o tom rodině a přátelům4118,47 %18,47 %  
Zmínil bych se o tom širšímu okruhu známých, přátel, kolegů3616,22 %16,22 %  
Vyjádřil bych svůj názor jen prodavačovi156,76 %6,76 %  
Vyjádřil bych svůj názor prodavačovi před zákazníky135,86 %5,86 %  
Dal bych o tom vědět všem přátelům na sociální síti ( Facebook, Twitter, atd.)31,35 %1,35 %  
Zmínil bych se o tom na veřejné síti, portálu, v diskusní skupině, blogu20,9 %0,9 %  

Graf

11. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za mírně nadprůměrné. Vaše reakce by byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zmínil bych se o tom rodině a přátelům10346,4 %46,4 %  
Zmínil bych se o tom širšímu okruhu známých, přátel, kolegů6931,08 %31,08 %  
Žádná5725,68 %25,68 %  
Vyjádřil bych svůj názor jen prodavačovi5625,23 %25,23 %  
Vyjádřil bych svůj názor prodavačovi před zákazníky3214,41 %14,41 %  
Dal bych o tom vědět všem přátelům na sociální síti ( Facebook, Twitter, atd.)146,31 %6,31 %  
Zmínil bych se o tom na veřejné síti, portálu, v diskusní skupině, blogu62,7 %2,7 %  

Graf

12. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače.Chování prodavače považujete za nadstandardně příjemné, nad očekávání až překvapivé. Vaše reakce by byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zmínil bych se o tom rodině a přátelům13058,56 %58,56 %  
Zmínil bych se o tom širšímu okruhu známých, přátel, kolegů12054,05 %54,05 %  
Vyjádřil bych svůj názor prodavačovi před zákazníky7232,43 %32,43 %  
Vyjádřil bych svůj názor jen prodavačovi5926,58 %26,58 %  
Dal bych o tom vědět všem přátelům na sociální síti ( Facebook, Twitter, atd.)4721,17 %21,17 %  
Zmínil bych se o tom na veřejné síti, portálu, v diskusní skupině, blogu2310,36 %10,36 %  
Žádná146,31 %6,31 %  

Graf

13. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. S chováním prodavače jste velmi nespokojen, Vaše reakce by byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Asi bych už nepřišel13962,61 %62,61 %  
Zmínil bych se o tom rodině a přátelům7533,78 %33,78 %  
Zmínil bych se o tom širšímu okruhu známých, přátel, kolegů7332,88 %32,88 %  
Reagoval bych přímo na místě bez ohledu na zákazníky4821,62 %21,62 %  
Omezil bych návštěvy4620,72 %20,72 %  
Zmínil bych se o tom na veřejné síti, portálu, v diskusní skupině, blogu3013,51 %13,51 %  
Dal bych o tom vědět všem přátelům na sociální síti ( Facebook, Twitter, atd.)2913,06 %13,06 %  
Upozornil bych diskrétně prodavače198,56 %8,56 %  
Žádná83,6 %3,6 %  

Graf

14. Jestli jste již měl nepříjemnou zkušenost s chováním prodavače v kavárně, byla Vaše reakce v souladu s uvedenými odpověďmi v otázkách 9, 10?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13862,16 %62,16 %  
Neměl jsem nepříjemnou zkušenost8136,49 %36,49 %  
Ne31,35 %1,35 %  

Graf

15. Jestli jste již měl nadstandardně příjemnou zkušenost s chováním prodavače v kavárně, byla Vaše reakce v souladu s uvedenými odpověďmi v otázkách 12,13?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17377,93 %77,93 %  
Neměl jsem nadstandardně příjemnou zkušenost4118,47 %18,47 %  
Ne83,6 %3,6 %  

Graf

16. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, velmi nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mírný10949,1 %49,1 %  
Silný7433,33 %33,33 %  
Zanedbatelný3314,86 %14,86 %  
Žádný62,7 %2,7 %  

Graf

17. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mírný12054,05 %54,05 %  
Zanedbatelný6529,28 %29,28 %  
Silný229,91 %9,91 %  
Žádný156,76 %6,76 %  

Graf

18. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nadprůměrné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mírný13259,46 %59,46 %  
Zanedbatelný5223,42 %23,42 %  
Silný2812,61 %12,61 %  
Žádný104,5 %4,5 %  

Graf

19. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, nadstandardně příjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Silný9542,79 %42,79 %  
Mírný9542,79 %42,79 %  
Zanedbatelný2712,16 %12,16 %  
Žádný52,25 %2,25 %  

Graf

20. Uveďte prosím údaje o sobě: Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-358236,94 %36,94 %  
19-257433,33 %33,33 %  
46-553013,51 %13,51 %  
36-45229,91 %9,91 %  
56 a víc73,15 %3,15 %  
Do 1873,15 %3,15 %  

Graf

21. Uveďte prosím údaje o sobě: Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16172,52 %72,52 %  
Muž6127,48 %27,48 %  

Graf

22. Uveďte prosím údaje o sobě: Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou8036,04 %36,04 %  
Vysokoškolské 2.stupně7734,68 %34,68 %  
Vysokoškolské 1.stupně5524,77 %24,77 %  
Základní62,7 %2,7 %  
Středoškolské41,8 %1,8 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

  • odpověď Absence extravagantního piercingu=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Absence extravagantního tetování=1 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)
  • odpověď Absence extravagantního tetování=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Absence extravagantního piercingu=1 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)
  • odpověď Úsměv a příjemné vystupování=1:
    • 9.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přirozenost=1 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

7. O kavárně se vyjádřím, když jsem dotázán, v případě, že

  • odpověď Jsem spokojen:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem nespokojen na otázku 7. O kavárně se vyjádřím, když jsem dotázán, v případě, že

11. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za mírně nadprůměrné. Vaše reakce by byla:

  • odpověď Žádná:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 12. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače.Chování prodavače považujete za nadstandardně příjemné, nad očekávání až překvapivé. Vaše reakce by byla:

16. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, velmi nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

  • odpověď Silný:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silný na otázku 17. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

19. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, nadstandardně příjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

  • odpověď Silný:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silný na otázku 18. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nadprůměrné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete kavárny

2. Jakou důležitost u Vás sehrávají tyto faktory v rozhodnutí o návštěvě konkrétní kavárny (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

4. Jaký je Váš postoj k věrnostním programům v kavárnách

5. Navštěvujete oficiální stránky kaváren (web, sociální sítě, blogy apod.)?

6. Jak byste zhodnotili Vašu aktivitu na internetu (sociální sítě, blogy, apod.)

7. O kavárně se vyjádřím, když jsem dotázán, v případě, že

8. O kavárně se vyjádřím, když z vlastní iniciativy, v případě, že

9. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. S chováním prodavače jste mírně nespokojen, Vaše reakce by byla:

10. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za splňující běžné normy a očekávání. Vaše reakce by byla:

11. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za mírně nadprůměrné. Vaše reakce by byla:

12. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače.Chování prodavače považujete za nadstandardně příjemné, nad očekávání až překvapivé. Vaše reakce by byla:

13. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. S chováním prodavače jste velmi nespokojen, Vaše reakce by byla:

14. Jestli jste již měl nepříjemnou zkušenost s chováním prodavače v kavárně, byla Vaše reakce v souladu s uvedenými odpověďmi v otázkách 9, 10?

15. Jestli jste již měl nadstandardně příjemnou zkušenost s chováním prodavače v kavárně, byla Vaše reakce v souladu s uvedenými odpověďmi v otázkách 12,13?

16. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, velmi nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

17. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

18. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nadprůměrné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

19. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, nadstandardně příjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

20. Uveďte prosím údaje o sobě: Věk

21. Uveďte prosím údaje o sobě: Pohlaví

22. Uveďte prosím údaje o sobě: Vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete kavárny

2. Jakou důležitost u Vás sehrávají tyto faktory v rozhodnutí o návštěvě konkrétní kavárny (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

3. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributů prodavače (Hodnocení: 5 - velmi důležité, 1- málo důležité)

4. Jaký je Váš postoj k věrnostním programům v kavárnách

5. Navštěvujete oficiální stránky kaváren (web, sociální sítě, blogy apod.)?

6. Jak byste zhodnotili Vašu aktivitu na internetu (sociální sítě, blogy, apod.)

7. O kavárně se vyjádřím, když jsem dotázán, v případě, že

8. O kavárně se vyjádřím, když z vlastní iniciativy, v případě, že

9. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. S chováním prodavače jste mírně nespokojen, Vaše reakce by byla:

10. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za splňující běžné normy a očekávání. Vaše reakce by byla:

11. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. Chování prodavače považujete za mírně nadprůměrné. Vaše reakce by byla:

12. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače.Chování prodavače považujete za nadstandardně příjemné, nad očekávání až překvapivé. Vaše reakce by byla:

13. Představte si, že jste v kavárně a zaujalo Vás chování prodavače. S chováním prodavače jste velmi nespokojen, Vaše reakce by byla:

14. Jestli jste již měl nepříjemnou zkušenost s chováním prodavače v kavárně, byla Vaše reakce v souladu s uvedenými odpověďmi v otázkách 9, 10?

15. Jestli jste již měl nadstandardně příjemnou zkušenost s chováním prodavače v kavárně, byla Vaše reakce v souladu s uvedenými odpověďmi v otázkách 12,13?

16. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, velmi nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

17. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nepříjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

18. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, mírně nadprůměrné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

19. Pokud jste se dozvěděli o cizí osobní, nadstandardně příjemné zkušenosti s chováním prodavače v kavárně má to vliv na Váš názor o dané společnosti/kavárně

20. Uveďte prosím údaje o sobě: Věk

21. Uveďte prosím údaje o sobě: Pohlaví

22. Uveďte prosím údaje o sobě: Vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlivkova, J.Spokojenost v kavárnách s chováním prodavačů (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://spokojenost-v-kavarnach-s-ch.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.