Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost klientů Městského úřadu Valašské Klobouky

Spokojenost klientů Městského úřadu Valašské Klobouky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Fialová
Šetření:11. 05. 2015 - 01. 07. 2015
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazníkové šetření spokojenosti je určeno pro klienty Městského úřadu Valašské Klobouky.

Jednotlivé položky dotazníku ohodnoťte známkou jako ve škole: 1= nejlepší,....5=nejhorší.

Odpovědi respondentů

1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32832,94 %32,94 %  
22731,76 %31,76 %  
11720 %20 %  
4910,59 %10,59 %  
544,71 %4,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.43
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:2
Modus:3

Graf

2. Jak hodnotíte otevřenost, komunikaci a odpovědnost městského úřadu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13035,29 %35,29 %  
22934,12 %34,12 %  
31315,29 %15,29 %  
478,24 %8,24 %  
567,06 %7,06 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.09
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.11
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:2
Modus:1

Graf

3. Jak hodnotíte důvěryhodnost městského úřadu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23035,29 %35,29 %  
32124,71 %24,71 %  
11517,65 %17,65 %  
41112,94 %12,94 %  
589,41 %9,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.57
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:2
Modus:2

Graf

4. Ohodnoťte, jak reaguje městský úřad na podněty občanů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22630,59 %30,59 %  
12428,24 %28,24 %  
31821,18 %21,18 %  
41214,12 %14,12 %  
555,88 %5,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.32
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Jak hodnotíte dostupnost městského úřadu? (centralizace budov, bezbariérové přístupy)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14148,24 %48,24 %  
22529,41 %29,41 %  
31618,82 %18,82 %  
522,35 %2,35 %  
411,18 %1,18 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.71
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:2
Modus:1

Graf

6. Jak hodnotíte rozsah úředních hodin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15362,35 %62,35 %  
21618,82 %18,82 %  
31214,12 %14,12 %  
522,35 %2,35 %  
422,35 %2,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.52
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.57
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:1
Modus:1

Graf

7. Jak dlouho jste čekal/a, než jste přišel/a na řadu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 minut1214,12 %14,12 %  
0910,59 %10,59 %  
nečekal55,88 %5,88 %  
10 minut55,88 %5,88 %  
3 minuty33,53 %3,53 %  
chvilku22,35 %2,35 %  
hned22,35 %2,35 %  
půl hodiny22,35 %2,35 %  
2 minuty22,35 %2,35 %  
asi 5 minut22,35 %2,35 %  
ostatní odpovědi 15 minut
nevím
nečekala
0 min
nic
3
nečekala jsem
120 minut
Nedočkal jsem se, úřednik si přes týden nadpracoval každý den 15 minut a v inkriminovaný den ve své pracovní době už dávno nebyl přítomen, bez náhrady.
20 min.
Nečekal, vyřízeno ihned .
30 min
pro jistotu raději na úřad nechodím, ale i když jsme byla dlouho jsme nečekala .
až si slečny/paní dojedly oplatky a stejně se pak tvářily kysele
nečekal jsem
2 min
domluvená schůzka
20 minut
30 minut
max. 30 min.
20
jak kdy.nekdy jsem sla hned nekdy byli predemnou 3lidi
2 minty
10
už si nevzpomínám
nepamatuji se
Nezbytne nutnou dobu.
nčekal
dfg
nečekali
nikdy déle, než 5 minut
až skončí porada
chodila jsem ode dveří ke dveřím - všude cedulky zástup a přijdu hned!
5minut
tak akorát
minimálně
4148,24 %48,24 % 

Graf

8. Jak jste spokojen/a s úrovní a kvalitou služeb, které poskytují jednotlivé odbory městského úřadu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23642,35 %42,35 %  
12630,59 %30,59 %  
31416,47 %16,47 %  
467,06 %7,06 %  
533,53 %3,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.03
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.74
Směrodatná odchylka:0.86
Medián:2
Modus:2

Graf

9. Jak jste spokojen/a s prací úředníků? (důvěryhodnost, profesionalita, zájem o Vás, rovný přístup,komunikační schopnosti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23136,47 %36,47 %  
12832,94 %32,94 %  
31618,82 %18,82 %  
455,88 %5,88 %  
555,88 %5,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.06
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:2
Modus:2

Graf

10. Jak hodnotíte informační systém v budovách městského úřadu? (navigace k jednotlivým odborům, orientace na úřadě, informační vývěsky na chodbách, zázemí pro čekající klienty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13743,53 %43,53 %  
22832,94 %32,94 %  
31112,94 %12,94 %  
478,24 %8,24 %  
522,35 %2,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.84
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:2
Modus:1

Graf

11. Jak hodnotíte možnost zapojit se do rozhodování o dění ve městě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22934,12 %34,12 %  
12023,53 %23,53 %  
31517,65 %17,65 %  
41315,29 %15,29 %  
589,41 %9,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.48
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.33
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:2
Modus:2

Graf

12. Jak jste spokojen/a s informacemi, které podává městský úřad? (srozumitelnost informací, kvalita, množství, užitečnost, použití informačních kanálů)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13642,35 %42,35 %  
22327,06 %27,06 %  
31517,65 %17,65 %  
567,06 %7,06 %  
455,88 %5,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.99
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.12
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Vaše připomínky, náměty, dotazy

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- na pozice úředníků jsou obsazováni pracovníci, kteří ačkoliv formálně splňují kvalifikační předpoklady, jejich skutečná odbornost je mizivá a jsou nekompetentní řešit záležitosti ve svém resortu - řešení důležitých záležitostí je nekomplexní, úředníci mezi sebou neumí spolupracovat, spíše bojují a na základě osobních sympatií či antipatií, následně činí rozhodnutí - veřejně se na úřadě ví, jak kdo pracuje nebo nepracuje, jaké kdo činí špatné kroky, ale nikdo s tím fakticky nic nedělá...pouze je slyšet, že to všichni ví

a ješté nenosí klobouky!

Bezbariérovost budov - velmi špatné, sice jakoby se všude dozvoníte a následně i dostanete, ale zkuste si to s 90ti letou babičkou. S prací úředníků jsem spokojená, aspoň tam, kde jsem byla, bylo vše v pořádku - úmrtní list, nový občanský průkaz.

Co mam delat pro to kdyz se moje zadost o zpomalovaci prah zametl pod stul.bude se to resit az se neco stane?tak jako je to casto tady?a proc si clovek nemuze zaplatit parkovaci misto na rok aby mel kde zaparkovat kdyz prijede z prace nebo z obchodu s plnymi taskami.kdo chce at si zaplati.a kdo nechce nebo na to nema tak at chodi z parkovist ktere sou dal.ale hlavne ze bude prirodni koupaci jezirko na koupalisti.na co?aby bylo dost komaru na koupalisti?dekuji za dotaznik slovenakova sabova.za svuj nazor se nestydim.

co se týká úřadu práce jejich chování je neřístupné, po Md jsem ještě neměla odvahu tam vůbec jít, protože s vámi jednají hrozně . stěžují si lidé i s okolních obcí a já se tedy nedivím aby s vámi jednali jak s nějákým vyvrhelem to je moc konkrétně jedna paní nebudu jmenovat ale od té doby nemám odvahu se jít zaregistrovat už sem psla do Zlína zda nemuhu jít na jinou pobočku prac. úřadu .

cyklostezka - zbytečná investice, totálně zpackaná práce, je úzká, špatně udělaná, ostré zatáčky, kopec, dělící čára je hrubá a vystouplá, kdo toto projektoval? A kdo to zaplatil? Hrůza

Do rozhodování se sice zapojit můžu, ale to je tak všechno. Stejně si nakonec na radnici udělají to, co chtějí.

Hodnocení patří paní z pasového oddělení, která v září 2014 přišla do práce v sobotu.

Hodnotil bych lépe, kdyby na postech starosty a místostarosty nebyli ti, kdo tam jsou.

Image úřadu kazí jednotlivci, kteří tam nemají co dělat. Je s podivem, kdo všechno na úřadě dělá a jak se tam dostal. Na druhou stranu, to, co jsem potřeboval, jsem vždy vyřídil ke své spokojenosti a úřednice mně vyšly maximálně vstříc - cestovní pas, vyřízení i vyzvednutí v sobotu a s úsměvem, bez problémů. Proto hodnocení patří této paní.

Informací je tolik, že ty důležité mizí mezi kecy o ničem. A info o budovách - na stránky města dát jasné rozdělejí budov - zelená - co tam najdu, modrá - co tam je a ne aby jeden létal od jedné budovy ke druhé.

Já jsem s prací úředníků spokojená, aspoň tam, kde jsem byla. Reputaci úřad dobrou nemá, co vím od známých a přátel je to kvůli sociálnímu odboru a řidičákům.

Jednání zastupitelstva prakticky nestihnu kvůli pracovním povinnostem, přesto by mě v mnoha ohledech zajímalo. Hodně radnic jednání nahrává a v praxi se ukazuje, že tyto záznamy sleduje mnoho občanů - třeba něco takového budeme mít v budoucnu i v Kloboukách.

Jsem velmi spokojen s fungováním městského úřadu a s ochotou úředníků

Nedělejte v ekoparku hloupe stromy,udělejte raději nove a lepší odrážedla nebo lepší lavičky :)

Některé mé průměrné známky odpovídají tomu, že některý odbor je super a někde se prostě nedomluvíte.

Nelze hodnotit městský úřad jako celek - odbor matriky je na 1, na jiné není ani stupnice!!!

páteční pracovní doba do 13.30? to jako aby byli úředníci brzy doma? A co my, kteří pracujeme i v pátek do 17. 00?

páteční pracovní doba je velmi krátká co je to reakce na podněty občanů - to, že odpovíte ve Zpravodaji nebo, že se fakt něco dělá?

Ridičáky - úřednice na přepážce jsou furt naštvané, to jje potom radost tam jít.

Rozhodování ve městě? Co "akce hřiště Sychrov". To bylo článků a do dnešního dne není nic!

vyřizovali jsme občanky a pasy, hodnocení patří pouze tomuto odboru

zázemí v přízemí u občanských průkazů - hrůza, obzvláště WC.

Zkusme se na věci podívat trochu z nadhledu. Neřešme tolik malé dílčí málo podstatné drobnosti, ale uvažujme v širších souvislostech. A dejme sochy z kumštování i někam jinam než na náměstí, nehodí se tam

Zrušit 50% úředníků a možná by ten zbytek pracoval aspoň 4 hod. denně. Všichni víme jak jsou někteří zcela zbyteční

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak hodnotíte otevřenost, komunikaci a odpovědnost městského úřadu?

  • odpověď 1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?

6. Jak hodnotíte rozsah úředních hodin?

  • odpověď 1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak hodnotíte možnost zapojit se do rozhodování o dění ve městě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?

10. Jak hodnotíte informační systém v budovách městského úřadu? (navigace k jednotlivým odborům, orientace na úřadě, informační vývěsky na chodbách, zázemí pro čekající klienty)

  • odpověď 1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak hodnotíte možnost zapojit se do rozhodování o dění ve městě?

12. Jak jste spokojen/a s informacemi, které podává městský úřad? (srozumitelnost informací, kvalita, množství, užitečnost, použití informačních kanálů)

  • odpověď 1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak hodnotíte možnost zapojit se do rozhodování o dění ve městě?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?

2. Jak hodnotíte otevřenost, komunikaci a odpovědnost městského úřadu?

3. Jak hodnotíte důvěryhodnost městského úřadu?

4. Ohodnoťte, jak reaguje městský úřad na podněty občanů.

5. Jak hodnotíte dostupnost městského úřadu? (centralizace budov, bezbariérové přístupy)

6. Jak hodnotíte rozsah úředních hodin?

7. Jak dlouho jste čekal/a, než jste přišel/a na řadu?

8. Jak jste spokojen/a s úrovní a kvalitou služeb, které poskytují jednotlivé odbory městského úřadu?

9. Jak jste spokojen/a s prací úředníků? (důvěryhodnost, profesionalita, zájem o Vás, rovný přístup,komunikační schopnosti

10. Jak hodnotíte informační systém v budovách městského úřadu? (navigace k jednotlivým odborům, orientace na úřadě, informační vývěsky na chodbách, zázemí pro čekající klienty)

11. Jak hodnotíte možnost zapojit se do rozhodování o dění ve městě?

12. Jak jste spokojen/a s informacemi, které podává městský úřad? (srozumitelnost informací, kvalita, množství, užitečnost, použití informačních kanálů)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak vnímáte celkovou image městského úřadu a jeho veřejnou reputaci?

2. Jak hodnotíte otevřenost, komunikaci a odpovědnost městského úřadu?

3. Jak hodnotíte důvěryhodnost městského úřadu?

4. Ohodnoťte, jak reaguje městský úřad na podněty občanů.

5. Jak hodnotíte dostupnost městského úřadu? (centralizace budov, bezbariérové přístupy)

6. Jak hodnotíte rozsah úředních hodin?

7. Jak dlouho jste čekal/a, než jste přišel/a na řadu?

8. Jak jste spokojen/a s úrovní a kvalitou služeb, které poskytují jednotlivé odbory městského úřadu?

9. Jak jste spokojen/a s prací úředníků? (důvěryhodnost, profesionalita, zájem o Vás, rovný přístup,komunikační schopnosti

10. Jak hodnotíte informační systém v budovách městského úřadu? (navigace k jednotlivým odborům, orientace na úřadě, informační vývěsky na chodbách, zázemí pro čekající klienty)

11. Jak hodnotíte možnost zapojit se do rozhodování o dění ve městě?

12. Jak jste spokojen/a s informacemi, které podává městský úřad? (srozumitelnost informací, kvalita, množství, užitečnost, použití informačních kanálů)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fialová, E.Spokojenost klientů Městského úřadu Valašské Klobouky (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://spokojenost-vk-2015.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.