Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníka Choceňské mlékárny s.r.o.

Spokojenost zákazníka Choceňské mlékárny s.r.o.

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Navrátilová
Šetření:08. 03. 2012 - 20. 03. 2012
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
dotazník, který se Vám nyní dostává do rukou, slouží k zjištění spokojenosti zákazníků s produkty a službami Choceňské mlékárny. Údaje, které budou získány z tohoto šetření, nebudou zneužity. Dotazník je anonymní.
Předem Vám děkuji za Váš čas a spolupráci
Zuzana Navrátilová
Studentka Univerzity Pardubice
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5878,38 %78,38 %  
Muž1621,62 %21,62 %  

Graf

2. V Jaké věkové skupině se nacházíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-256385,14 %85,14 %  
26-35810,81 %10,81 %  
46-5522,7 %2,7 %  
36-4511,35 %1,35 %  

Graf

3. Velikost Vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0- 4 999 obyvatel3445,95 %45,95 %  
5 000- 19 9991925,68 %25,68 %  
20 000- 99 9991317,57 %17,57 %  
100 000 a více810,81 %10,81 %  

Graf

4. Znáte produkty od Choceňské mlékárny s.r.o. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám6790,54 %90,54 %  
Slyšel/a jsem o nich68,11 %8,11 %  
Ne11,35 %1,35 %  

Graf

5. Jak jste se dozvěděli o výrobcích Choceňské mlékárny s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náhodně jsem si výrobek zakoupil/a4256,76 %56,76 %  
Od známého1317,57 %17,57 %  
Jiný 1114,86 %14,86 %  
Z reklamy v televizi, tisku, rádiu,…810,81 %10,81 %  

Graf

6. Pokud jste v předešlé otázce vybrali "jiný" uveďte prosím jaký

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem z Chocně :)18,33 %1,35 %  
Bydlím v Chocni :D18,33 %1,35 %  
Kupuji je18,33 %1,35 %  
Jak se člověk z Hané dozví o lidových krojích? Prostě to patří k bytí v této oblasti.18,33 %1,35 %  
pracuji v Choceňské mlékárně brigádně18,33 %1,35 %  
Od nepaměti je máme v obchodě. Jsou součástí mého života:)18,33 %1,35 %  
bydlím poblíž Chocně, tudíž choceňská mlékárna je v okolí velmi známá a populární18,33 %1,35 %  
Bydlím ve městě, kde se Choceňská mlékárna nachází18,33 %1,35 %  
bydlím nedaleko Chocně18,33 %1,35 %  
Dotační program pro základní školy - jogurty za zvýhodněnou cenu18,33 %1,35 %  
ostatní odpovědi Nevím
Pečlivým výběrem v obchodě jsem vyřadila většinu ostatních jogurtů. Jako jedny z mála totiž ty choceňské neobsahují škrob!
216,67 %2,7 % 

Graf

7. Konzumujete mléčné výrobky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7195,95 %95,95 %  
Ne34,05 %4,05 %  

Graf

8. Konzumujete mléčné výrobky (smetanové jogurty) od Choceňské mlékárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6185,92 %82,43 %  
Ne1014,08 %13,51 %  

Graf

9. NE, co je důvodem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou příliš drahé225 %2,7 %  
Jiný důvod (doplňte jaký ……………………………………………………………)225 %2,7 %  
Neznám je225 %2,7 %  
Nejsou v naší prodejně225 %2,7 %  

Graf

10. Ano, co je důvodem koupě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť5896,67 %78,38 %  
jemnost1931,67 %25,68 %  
hustota1830 %24,32 %  
přírodní základ1423,33 %18,92 %  
cena1321,67 %17,57 %  
kousky ovoce813,33 %10,81 %  
obsah tuku610 %8,11 %  
obal- design58,33 %6,76 %  
gramáž23,33 %2,7 %  

Graf

11. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti na stupnici od 1 do 5 jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.5920.72
Chuť1.5070.616
Trvanlivost2.1130.382
Obsah tuku2.6480.904
Jemnost1.9580.998
Kousky ovoce2.4511.036
Hustota1.8030.834
Přírodní základ2.0990.934
Obal- design2.5210.954
Gramáž2.3660.993

Graf

12. Produkty (smetanové jogurty) Choceňské mlékárny jsou podle Vás

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrně drahé5881,69 %78,38 %  
Snadno dostupné4867,61 %64,86 %  
Občas dostupné2230,99 %29,73 %  
Levné1115,49 %14,86 %  
Drahé22,82 %2,7 %  
Nedostupné11,41 %1,35 %  

Graf

13. Zaregistroval(a) jste někdy reklamu nebo propagační akci výrobků Choceňské mlékárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6185,92 %82,43 %  
Ano1014,08 %13,51 %  

Graf

14. Pokud jste v předchozí otzce zvolili "Ano" uveďte prosím jakou

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soutěže, firemní letáčky, akce111,11 %1,35 %  
Televize, Facebook111,11 %1,35 %  
už si nepamatuju název :D111,11 %1,35 %  
ano, reklama v televizi, plakáty111,11 %1,35 %  
reklamní bilboardy ve větších městech okresu Ústí nad Orlicí, plakáty na prodejnách111,11 %1,35 %  
televize111,11 %1,35 %  
Reklama v televizi111,11 %1,35 %  
leták111,11 %1,35 %  
V některém reklamním slevovém letáku (Alber, Kaufland)111,11 %1,35 %  

Graf

15. Jaké formy propagace výrobků firmy Choceňské mlékárny byste uvítal(a)? (lze vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochutnávková akce4259,15 %56,76 %  
reklama v TV2839,44 %37,84 %  
soutěž2230,99 %29,73 %  
plakáty na prodejně1622,54 %21,62 %  
prezentační akce- show1318,31 %17,57 %  
reklama v tisku1115,49 %14,86 %  
reklama v rádiu45,63 %5,41 %  

Graf

16. Co byste uvítali nového od Choceňské mlékárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nový produkt 2636,62 %35,14 %  
Novou příchuť2535,21 %33,78 %  
Nový atraktivnější obal1014,08 %13,51 %  
Jiné 57,04 %6,76 %  
Větší/menší gramáž57,04 %6,76 %  

Graf

17. Pokud jste v předešlé otazce zvolili možnost "jiné" uveďte...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
expedice do více koutů a obchodů celé čr :)116,67 %1,35 %  
v téhle době, kdy jsou potraviny plné chemie, tak hlavně na kvalitu, bez konzervantů.116,67 %1,35 %  
Choceňské jogurty jsou kalorické bomby, což v dnešní době může být pro (čím dál tím více!) lidí důvod, proč raději sáhnou po jiné značce.116,67 %1,35 %  
nic116,67 %1,35 %  
jsem spokojená116,67 %1,35 %  
tvaroh tak dobrý jako jogurt... neznám lepší jogurty, a Choceňské jogurty nemají lepšího zákazníka než je naše rodina, pryč s dovezenými sajrajty116,67 %1,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak jste se dozvěděli o výrobcích Choceňské mlékárny s.r.o.?

  • odpověď Náhodně jsem si výrobek zakoupil/a:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000- 99 999 na otázku 3. Velikost Vašeho bydliště

11. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti na stupnici od 1 do 5 jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší)

  • odpověď Chuť=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal- design=1 na otázku 11. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti na stupnici od 1 do 5 jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gramáž=1 na otázku 11. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti na stupnici od 1 do 5 jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví

2. V Jaké věkové skupině se nacházíte

3. Velikost Vašeho bydliště

4. Znáte produkty od Choceňské mlékárny s.r.o. ?

5. Jak jste se dozvěděli o výrobcích Choceňské mlékárny s.r.o.?

7. Konzumujete mléčné výrobky

8. Konzumujete mléčné výrobky (smetanové jogurty) od Choceňské mlékárny?

10. Ano, co je důvodem koupě?

11. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti na stupnici od 1 do 5 jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší)

12. Produkty (smetanové jogurty) Choceňské mlékárny jsou podle Vás

13. Zaregistroval(a) jste někdy reklamu nebo propagační akci výrobků Choceňské mlékárny?

15. Jaké formy propagace výrobků firmy Choceňské mlékárny byste uvítal(a)? (lze vybrat více možností)

16. Co byste uvítali nového od Choceňské mlékárny?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví

2. V Jaké věkové skupině se nacházíte

3. Velikost Vašeho bydliště

4. Znáte produkty od Choceňské mlékárny s.r.o. ?

5. Jak jste se dozvěděli o výrobcích Choceňské mlékárny s.r.o.?

7. Konzumujete mléčné výrobky

8. Konzumujete mléčné výrobky (smetanové jogurty) od Choceňské mlékárny?

10. Ano, co je důvodem koupě?

11. Ohodnoťte jednotlivé vlastnosti na stupnici od 1 do 5 jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší)

12. Produkty (smetanové jogurty) Choceňské mlékárny jsou podle Vás

13. Zaregistroval(a) jste někdy reklamu nebo propagační akci výrobků Choceňské mlékárny?

15. Jaké formy propagace výrobků firmy Choceňské mlékárny byste uvítal(a)? (lze vybrat více možností)

16. Co byste uvítali nového od Choceňské mlékárny?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Navrátilová, Z.Spokojenost zákazníka Choceňské mlékárny s.r.o. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-zakaznika-chocen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.