Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou Finančního managementu na vysoké škole v Ústí nad Labem a tímto Vás žádám o vyplnění následujícího anonymního dotazníku zaměřeného na spokojenost zákazníků s výrobky a službami společnosti Plzeňský prazdroj, a. s.
Odpovědi na následující otázky jsou pro mě cenným podkladem pro zjištění Vaší spokojenosti s pivovarnickými službami a zároveň důležitým zdrojem pro zpracování mé diplomové práce. Děkuji Vám a velice si vážím Vašeho času věnovanému tomuto dotazníku.
Bc. Barbora Hotovcová Univerzita J. E. Purkyně, Ústí nad Labem
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
145
56,64 %
56,86 %
Muž
111
43,36 %
43,53 %
2. Vaše věková skupina?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25
143
55,86 %
56,08 %
26 - 40
69
26,95 %
27,06 %
41- 55
30
11,72 %
11,76 %
56 - 65
9
3,52 %
3,53 %
více jak 65
4
1,56 %
1,57 %
méně než 18
1
0,39 %
0,39 %
3. Vaše povolání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
119
46,48 %
46,67 %
Student
101
39,45 %
39,61 %
Nezaměstnaný
13
5,08 %
5,1 %
OSVČ
8
3,13 %
3,14 %
Důchodce
7
2,73 %
2,75 %
Rodičovská dovolená
2
0,78 %
0,78 %
mateřská dovolená
2
0,78 %
0,78 %
student OSVČ na RD :-)
1
0,39 %
0,39 %
pracovník poštovní přepravy
1
0,39 %
0,39 %
cestovatelka
1
0,39 %
0,39 %
sro
1
0,39 %
0,39 %
4. Vaše současné bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ústecký kraj
59
23,05 %
23,14 %
Hlavní město Praha
46
17,97 %
18,04 %
Liberecký kraj
41
16,02 %
16,08 %
Středočeský kraj
19
7,42 %
7,45 %
Olomoucký kraj
18
7,03 %
7,06 %
Jihomoravský kraj
16
6,25 %
6,27 %
Jihočeský kraj
12
4,69 %
4,71 %
Moravskoslezský kraj
10
3,91 %
3,92 %
Královéhradecký kraj
9
3,52 %
3,53 %
Kraj Vysočina
8
3,13 %
3,14 %
Plzeňský kraj
8
3,13 %
3,14 %
Pardubický kraj
5
1,95 %
1,96 %
Zlínský kraj
3
1,17 %
1,18 %
Slovensko
1
0,39 %
0,39 %
Karlovarský kraj
1
0,39 %
0,39 %
5. Pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
149
58,2 %
58,43 %
Občas
98
38,28 %
38,43 %
nechutná mi
6
2,34 %
2,35 %
nepiju
1
0,39 %
0,39 %
hypertenze
1
0,39 %
0,39 %
trpím onemocněním, které to nedovoluje
1
0,39 %
0,39 %
6. Jak často pivo konzumujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně jak 1x týdně
96
37,5 %
37,65 %
1x týdně
78
30,47 %
30,59 %
2-3x týdně
58
22,66 %
22,75 %
4-5x týdně
14
5,47 %
5,49 %
6-7x týdně
10
3,91 %
3,92 %
7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3-4
102
39,84 %
40 %
1-2
91
35,55 %
35,69 %
5-6
33
12,89 %
12,94 %
7-8
6
2,34 %
2,35 %
0
3
1,17 %
1,18 %
žádné
3
1,17 %
1,18 %
méně než 1
1
0,39 %
0,39 %
1, a to jen občas
1
0,39 %
0,39 %
v týdnu většinou do 6, přes víkend (pátek + sobota) je to většinou více jak 8 za jedno posezení
1
0,39 %
0,39 %
2 velké a jedno malé
1
0,39 %
0,39 %
většinou jen 1 malé, v hospodě (cca1xměsíčně) pak asi 2-4velké
1
0,39 %
0,39 %
nepiji pivo
1
0,39 %
0,39 %
1-15
1
0,39 %
0,39 %
od jednoho po xyz :)
1
0,39 %
0,39 %
žádné půllitrové
1
0,39 %
0,39 %
1/3
1
0,39 %
0,39 %
leda tak ovocné a to jen jednu plechovku
1
0,39 %
0,39 %
18
1
0,39 %
0,39 %
dříve 4, v současnosti nepiji
1
0,39 %
0,39 %
méně než 0,5 l
1
0,39 %
0,39 %
tak dvakrát do roka jedno pivo
1
0,39 %
0,39 %
1
1
0,39 %
0,39 %
žádný, jen si "cucnu" :)
1
0,39 %
0,39 %
vypiji max. jedno malé pivo
1
0,39 %
0,39 %
8. Kde nejčastěji pivo pijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V hospodě
135
52,73 %
52,94 %
Doma
48
18,75 %
18,82 %
V restauraci
44
17,19 %
17,25 %
U přátel
12
4,69 %
4,71 %
nikde
5
1,95 %
1,96 %
Na koncertě
5
1,95 %
1,96 %
tak ruzne (doma. u pratel v hospode)
1
0,39 %
0,39 %
na zahradě
1
0,39 %
0,39 %
při vhodné příležitosti kdekoliv
1
0,39 %
0,39 %
jak kdy
1
0,39 %
0,39 %
všude
1
0,39 %
0,39 %
O víkendu k obědu nebo ve společnosti.
1
0,39 %
0,39 %
V létě na festivalech
1
0,39 %
0,39 %
9. Jakou značku piva si ihned spontánně bez přemýšlení vybavíte? (Nemusí být nejlepší ani nejhorší.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10
171
66,8 %
67,06 %
9
32
12,5 %
12,55 %
8
30
11,72 %
11,76 %
7
10
3,91 %
3,92 %
5
4
1,56 %
1,57 %
1
4
1,56 %
1,57 %
3
2
0,78 %
0,78 %
6
2
0,78 %
0,78 %
4
1
0,39 %
0,39 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
9.46
Minimum:
6
Maximum:
10
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.82
Směrodatná odchylka:
0.91
Medián:
10
Modus:
10
22. Byli byste ochotni za své oblíbené pivo zaplatit více peněz? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5
53
20,7 %
20,78 %
8
35
13,67 %
13,73 %
7
34
13,28 %
13,33 %
6
30
11,72 %
11,76 %
4
23
8,98 %
9,02 %
1
21
8,2 %
8,24 %
10
21
8,2 %
8,24 %
3
21
8,2 %
8,24 %
9
9
3,52 %
3,53 %
2
9
3,52 %
3,53 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
5.67
Minimum:
1
Maximum:
10
Variační rozpětí:
9
Rozptyl:
4.66
Směrodatná odchylka:
2.16
Medián:
6
Modus:
5
23. Jaká je Vaše nejméně oblíbená značka piva?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Gambrinus
30
11,72 %
11,76 %
Nevim
13
5,08 %
5,1 %
Zlatopramen
12
4,69 %
4,71 %
Starobrno
11
4,3 %
4,31 %
Svijany
10
3,91 %
3,92 %
Staropramen
9
3,52 %
3,53 %
Kozel
7
2,73 %
2,75 %
březňák
7
2,73 %
2,75 %
Braník
6
2,34 %
2,35 %
krušovice
6
2,34 %
2,35 %
ostatní odpovědi
Pardál louny Klasik Heineken plzen Zubr Ježek březno Radegast žádná Ambrosius nemám Birell Fríí platan Klášter Pilsner Budvar Hoegaarden ... krakonoš Samson ambrozius Staročech Těžko říct Budweisser pivrnec Zlatý bažant všechny ty hodně levné značky (nepamatuji si všechny jejich názvy) nemám žádnou nejméně oblíbenou jiné než ovocné pivo Gambrinus nepiju, nemám tedy nejméně oblíbenou značku piva Grešlák jakékoliv europivo Lobkovic Nelze určit Pilsen Urquell Zlatopramen, Starobrno nemám, rád ochutnávám regionální piva Benešovský ferdinand Lahváč Ochucená piva jako je například Frisco nebo Staropramen Cool - to není pivo, ale limonádka, co si na pivo hraje - pryč s tím! Když pivo, tak pivo, když limonádu, tak limonádu, hlavně nemíchat!!!!! Primátor (Náchod), Ježek (Jihlava) Kapitán °Gambrinus co mi nechutná, více nepiji Slovenská piva, kromě Šariše frisco, plzen americká a masově evropská typu Heineken NA Vratislav Gambrinus 10 stella nemohu hodnotit,pivo nepiji je jich čím dál víc :-) Staropramen, Starobrno Litovel Free Tambor Bernard Pilsner Urquell citronový Krušovice nefiltrovaný Piv, které nepiji je mnoho, jejich místo na slunci jim ale brát nebudu :) Mostecký ležák to nevím :))) Kozel,pivo moc nepiji,sklenku denně kocour tmavy Budweiser Budvar Ostravar Hostan, jestli to jeste existuje belgická nasládlá piva 0 nepiju pivo Nejnechutnější pivo co sem kdy pila bylo Rebel. Taky moc nemusim Stellu Artois nebo Gambáče. nevím,nejsemodborník hostan Bernard tmavý Primus tak to nevím nemám, bohužel Topvar, Gambrinus Budwar Zlatopramen a ty levné neznámé značky Litovel Ježek a Eggenberg Chotěbor Fenix pilsner urquel Novic Holba argus Zlatovar Plzeň, Budvar lobkowitz Pernštejn kout urpiner Vetsina levnYch piv
145
56,64 %
56,86 %
24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Chuť
8.75
8.789
Cena
6.352
6.767
Značka
5.613
5.354
Dostupnost
5.875
4.258
Obal
3.758
4.887
Stupňovitost
5.305
4.743
Reklama
3.012
7.277
Barva
5.414
5.485
Vůně
6.039
5.647
Země původu
4.883
7.908
25. Ochutnal/a jste někdy ovocné či jinak ochucené pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 26, Ne → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
244
95,31 %
95,69 %
Ne
12
4,69 %
4,71 %
26. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Frisco
23
9,43 %
9,02 %
Gambrinus
18
7,38 %
7,06 %
žádné
17
6,97 %
6,67 %
Staropramen
15
6,15 %
5,88 %
Radler
7
2,87 %
2,75 %
Nevím
6
2,46 %
2,35 %
zlatopramen
6
2,46 %
2,35 %
Staropramen cool grep
5
2,05 %
1,96 %
grep
5
2,05 %
1,96 %
Staropramen Cool Lemon
4
1,64 %
1,57 %
ostatní odpovědi
Staropramen grep citron Cider Frisko Gambrinus Bezinka Bernard birell zlatopramen grep Staropramen cool grepové borůvkové Nepamatuju si Gambrinus Řízný citron Mystery Piňa Colada Zlaty bazant limetka, bezinka Těžko říct višňové pivo z minipivovaru, značku bohužel nevím Vlastní výroby - např. Svijany + Fanta grep - Zlatopramen asi Staropramen lemond Staropramen citron Gambrinus grep Radler, Zuzana (z Jihlavského pivovaru) Hoegaarden žádné - to nemá s pivem nic společného limetka a bezinka Gambrinus Šťavnatý grep Lobkowitz Brusinka ne Frisco Brusinka svijany Nelze určit nejsem si jistá značkou, asi to byl Gambrinus, ale pivo bylo s příchutí grepu Zlatopramen Radler Fenix, kvasnicové pivo Hoegaarden Grep, Medové, Citron Samson Radler Grapefruit s grepem Banánové a kávové Asi žádné zadny jablečné Cantillon Framboise birrel všechny stejnej hnus hruška nechutnalo Broumov-brusinka, Bernard-švestka nepamatuji se šťavnatý grep ottakringer radler Smíchov přijdou mi všechny podobné chuti grepu Brusinka Gambrinus Limetka a bezinka Gambrinus, Radegast Borůvka Žádné. bezinkový Všechny jsou stejné, místo pro ně najdu akorát v létě na fesťáku. nechutná mi Švestka Bernard Gambrinus-pomeranč pomeranc zazvor -nevybavuju si znacku Žádné, fuj fuj. nejake grepové gambrinus nebo staropramen ted nevim V hospode cerstve udelanej radler :) 0 Porter Kirsch Černá Hora ani jedno, NEPIJU PIVO kopřivové třešňové Domácí pivovar Kriek lemon gambrinus Gambrinus limetka bezinka Zipfer Belgické Primátor limetka bazinka Nealkoholický Bernard staropramen citrus višňové lesní plody a malinové zubr Staropramen - Grep Richard Bezové grapfruit Březňák bezinka Gambrinus - bezinka limetka citronové a grepové bezinka Gosser Radegast Pink Killer Samson Limetka Bezinka Coolgrep limetka/bezinka gambrinus pardál Gamrinus Grep Staropramen lemon cool dfgt nepamatuji si Zlatopramen, Frisco novopacke tresnove již nevím třešňový belgický Kriek Cool grep bermard Fénix
138
56,56 %
54,12 %
27. Doporučili byste ji známým ke konzumaci? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10
87
35,66 %
34,12 %
9
30
12,3 %
11,76 %
7
29
11,89 %
11,37 %
5
22
9,02 %
8,63 %
1
21
8,61 %
8,24 %
8
20
8,2 %
7,84 %
6
15
6,15 %
5,88 %
2
8
3,28 %
3,14 %
3
8
3,28 %
3,14 %
4
4
1,64 %
1,57 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
7.49
Minimum:
1
Maximum:
10
Variační rozpětí:
9
Rozptyl:
7.09
Směrodatná odchylka:
2.66
Medián:
8
Modus:
10
28. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejméně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevim
46
18,85 %
18,04 %
staropramen
15
6,15 %
5,88 %
zlatopramen
8
3,28 %
3,14 %
Gambrinus
7
2,87 %
2,75 %
všechny
7
2,87 %
2,75 %
žádné
7
2,87 %
2,75 %
Fenix
6
2,46 %
2,35 %
Birell
5
2,05 %
1,96 %
Frisco
5
2,05 %
1,96 %
Staropramen cool
4
1,64 %
1,57 %
ostatní odpovědi
nevzpomínám si grep nevybavuji si citrón Bernard nepamatuji si Radler Nepamatuju si nemám - pomerančové citronové Pomeranč jahodové každé Mystery grepové Těžko říct ? nepamatuji si název... netuším, jiné jsem neochutnala Gambrinus Cedr netušim Frisco bílý hrozen v německu - lijí si tam do piva takovou zelenou šťávu Frisco hroznové víno ??? Černá hora - Borůvka ne Zlatopramen radler frisco rybíz Nelze určit nepamatuju si značku, ale příchuť byla nějaká bezinka nebo tak nějak Gambrinus bezinka a limetka Ovocné pivo Gambrinus Limetka a bezinka Limetka Frisco Bílé hrozny & lotos nedokážu posoudit Všechny bez rozdílu netuším, nepiji je ve velkém množství nevím... Staropramen... zadne čokoládové Vanocni edice od jednoho pivovaru....ted nevim presne znacku, ale bylo to hruskove a visne s cokoladou. všechna Frisco (všechny příchutě jsem zkusila) a Staropramen Cool Lemon a Grep... Staropramen Bezinka braník jablečné všechny(moc jich nebylo) všechny jsou dobré s příchutí třešně některé druhy Staropramenu nepamatuji se bezinky nevím jiné jsem nechutnal malina-limetka všechy jsou stejný, záleží na přichuti jablko primus Beerberry Všechna. ... nechutná mi nevím :)) Šariš citron Gambrinus -citron Staropramen Lemond 0 Argus Malinový nepiju pivo radlery Bohužel se nepamatuju grapefruit Frisco hrozen Gambrinus bezinka grepové Zlatopramen radler citron Starobrno Kastelán neznám název - bylo švestkové Birel cool Gambrinus - citron lídl pivo granátové jablko nedokážu říct Březňák bezinka nevím, jak se jmenuje, ale bylo to nějaký zahraniční jablkové to nevím Staropramen Cool něco višňa nepamatuju černá hora Staropramen Zimna Birrel nevím, nepamatuji se frisco-lotus Ginger beer Gambrinus-pomerač Ananasové pivo meloun dbnhzf nrvím Všechny ochutnané sládkova limonáda lowenbrau vsechny ty sracky co jsou v obchodech a pivo nevideli ani na obrazku všechny české "radlery" grepové příchutě
134
54,92 %
52,55 %
29. Ochutnali jste někdy nějaké velmi netradiční pivo nebo pivo s netradiční příchutí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 30, Ne → otázka č. 31].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
162
63,28 %
63,53 %
Ne
94
36,72 %
36,86 %
30. Jaké bylo toto netradiční pivo? (Druh, příchuť a jiné)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kávové
4
2,47 %
1,57 %
nevím
4
2,47 %
1,57 %
boruvka
4
2,47 %
1,57 %
Višeň s čokoládou
2
1,23 %
0,78 %
kvasnicové
2
1,23 %
0,78 %
malinové
2
1,23 %
0,78 %
sladké
2
1,23 %
0,78 %
hoegarden
2
1,23 %
0,78 %
Banánové
2
1,23 %
0,78 %
Guiness
2
1,23 %
0,78 %
ostatní odpovědi
... Uzené medové Konopné Svestkove zazvorove Zelené pivo, Irské pivo aj. pivo s cocacolou ovocné, 17 stupňové višňové pivo 18 stupňové švestkové - Bernard Nefiltrované kvasnicové mátové pivo Pepřové, zelené bezinkove Kopparberg pear Bezinkové, hořké, světlé Kocour K31 Březňák nejsilnější pivo pšeničné od Ječmínka (malý pivovar v PV) Belgické višňové lesní plody Černá hora - Borůvka duff ovocné hruškové svijany Belgická, ovocná Chlebová Velikonoční zelený Březňák pepřové pivo s ovocnou šťávou - třešeň Starobrno - zelené pivo Pivní pálenka (Nesedla mi vůbec) Rambousek Egyptské Ramses – Fíkové pivo, polotmavé ochucené Radniční speciál: XXI 21° Japonské pivo kávové, banánové, kouřové, borůvkové, malinové Finlandia Sahti čokoládovo višňové Nakouřený švihák, uzená chuť, divná. malina Thaiské se slonama, chutnalo jako sloní moč :-) příchuť konopí Ono se ani nedá nazvat netradičním. Spíše ho nekonzumuji často - bylo to 18ti stupňové pivko, název si nepamatuju.... Bylo takový nasládlý.... špatný nebylo, ale hořká Plznička to nebyla no :))) Dětenice, medové hořké nefiltrované, bez příchutě egyptská stella Ajatin -dezinfekční příchuť zelené, bylinkové na zelený čtvrtek např.kvasnicové koriandr, vánoční, viz Pivovar Broumov značku si nepamatuji, příchuť byla s konopím zázvor Thajské a čínské pivo nestálo za nic! broumov brusinkové v zahraničí, karamelovou příchuť 24 stupnové pivo Dobrý Feferonkové Modrá Luna (příchuť borůvka 14°) Medový speciál Falkenštejn 13° Nepamatuji si Hogaarden karamelový domácí pivo San Miguel (španělsko) Byla jich široká škála, navíc dnes už je možná trochu polemické říci, co je netradiční pivo :) Bernard doma vařené z konopí u jednoho druida v chatrči cerny kocour, lezak, nevim jaka to byla prichut... bylo extremne horke, melo odpornou pachut - ocas. prichut mi pripominala visne Pale Ale varnsdorfský nefiltrovaný kocour Spousta veci v Bruselu v baru Delirium Tremens Velikonoční starobrno Pepřová 12° nakuřované bylinkové jiný druh kvašení, mix různých chmelů Domácí pivovar 18stupňové pivo nefiltrované Pepřové pivo, Zelené pivo už si nepamatuji Černá hora s kapkou medu Malina, Belgické Konopné, višňové, nakouřené,... 14°alkoholu, hořké Fénix Zelené pivo s medem mexické - ale jaký další typ alkoholu byl součástí si již nepamatuji staropramen- sladkova limonada příchuť Cider Vícestupňové Konopné pivo pšeničná 13, Laško (slovinsko) Borůvkové chutnalo po kávě nepamatuju si nevzpomínám si Bílé, bez příchutě Oyster - mušle Konopné, Nakuřované mexické whiskey prichut velikonoční speciál borůvkové pivo; pivo vínové Čokoládové, druh nevím nevím název, ale bylo to nejsilnější pivo, které je u nás k mání - 33 stupňů Velikonoční speciál (tříbarevný jako velikonoční kraslice) a nebo zelené pivo (značku si nevzpomenuú medové, višnové s konopím Tequila Pivo s ovocným sirupem (malina, jahoda, brusinka, mango, ...) To už nevím sirupové rauch bier Bernard, švestka nebo višeň višňové medové pivo z Anglie Z konopí doma vařené dobré medové, třešňové, 16 stupňové Polské medové pivo guiness extra preníkové ovocné příchuti - Belgie medové, nakouřený ječmen, kukuřičné Velvet - taková krémová pěna a celkově hodně jemné či Corona (mexické, osvěžující) karamel, konopí 33° speciální ležák z Prahy
136
83,95 %
53,33 %
31. Pokud byste si museli zvolit mezi nealkoholickým pivem nebo jiným nealko nápojem, co by vyhrálo? (1 – rozhodně jiné nealko, 10 – rozhodně nealko pivo)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
74
28,91 %
29,02 %
5
44
17,19 %
17,25 %
3
29
11,33 %
11,37 %
2
22
8,59 %
8,63 %
6
20
7,81 %
7,84 %
10
20
7,81 %
7,84 %
4
15
5,86 %
5,88 %
8
14
5,47 %
5,49 %
7
11
4,3 %
4,31 %
9
7
2,73 %
2,75 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.99
Minimum:
1
Maximum:
10
Variační rozpětí:
9
Rozptyl:
6.86
Směrodatná odchylka:
2.62
Medián:
4
Modus:
1
32. Jak jste spokojeni s ČEPOVANÝMI pivy? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
8
64
25 %
25,1 %
7
58
22,66 %
22,75 %
10
37
14,45 %
14,51 %
9
29
11,33 %
11,37 %
5
28
10,94 %
10,98 %
6
24
9,38 %
9,41 %
4
6
2,34 %
2,35 %
2
4
1,56 %
1,57 %
1
4
1,56 %
1,57 %
3
2
0,78 %
0,78 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
7.45
Minimum:
4
Maximum:
10
Variační rozpětí:
6
Rozptyl:
2.29
Směrodatná odchylka:
1.51
Medián:
8
Modus:
8
33. Jak jste spokojeni s pivy ve SKLENĚNÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
8
57
22,27 %
22,35 %
7
56
21,88 %
21,96 %
5
34
13,28 %
13,33 %
10
32
12,5 %
12,55 %
6
26
10,16 %
10,2 %
9
18
7,03 %
7,06 %
3
14
5,47 %
5,49 %
4
11
4,3 %
4,31 %
2
4
1,56 %
1,57 %
1
4
1,56 %
1,57 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
6.94
Minimum:
3
Maximum:
10
Variační rozpětí:
7
Rozptyl:
3.16
Směrodatná odchylka:
1.78
Medián:
7
Modus:
8
34. Jak jste spokojeni s pivy v PLASTOVÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
46
17,97 %
18,04 %
5
42
16,41 %
16,47 %
3
31
12,11 %
12,16 %
6
30
11,72 %
11,76 %
4
27
10,55 %
10,59 %
2
23
8,98 %
9,02 %
7
21
8,2 %
8,24 %
8
20
7,81 %
7,84 %
10
9
3,52 %
3,53 %
9
7
2,73 %
2,75 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
4.37
Minimum:
1
Maximum:
9
Variační rozpětí:
8
Rozptyl:
5.06
Směrodatná odchylka:
2.25
Medián:
5
Modus:
1
35. Jak jste spokojeni s pivy v PLECHOVKÁCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5
52
20,31 %
20,39 %
7
47
18,36 %
18,43 %
8
35
13,67 %
13,73 %
6
34
13,28 %
13,33 %
1
17
6,64 %
6,67 %
4
16
6,25 %
6,27 %
9
16
6,25 %
6,27 %
3
15
5,86 %
5,88 %
10
14
5,47 %
5,49 %
2
10
3,91 %
3,92 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
5.91
Minimum:
1
Maximum:
10
Variační rozpětí:
9
Rozptyl:
3.88
Směrodatná odchylka:
1.97
Medián:
6
Modus:
5
36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
136
53,13 %
53,33 %
Ne
120
46,88 %
47,06 %
37. Je nějaká příchuť, druh piva, které Vám chybí na trhu a rádi byste je ochutnali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
242
94,53 %
94,9 %
exotické ovoce
1
0,39 %
0,39 %
lesní jahoda
1
0,39 %
0,39 %
Německé pšeničné kvasnicové
1
0,39 %
0,39 %
Karamel, Vanilka,
1
0,39 %
0,39 %
nenapadá mne, ale příchutě rád ochutnávám
1
0,39 %
0,39 %
Uzenina
1
0,39 %
0,39 %
Málo piv "ale"
1
0,39 %
0,39 %
Carslberg
1
0,39 %
0,39 %
s mátou
1
0,39 %
0,39 %
Zahraniční piva-sladká (třešeň, broskev)
1
0,39 %
0,39 %
Jablečné pivo
1
0,39 %
0,39 %
extra hořké
1
0,39 %
0,39 %
pivova!
1
0,39 %
0,39 %
celkově bych chtěla více ochutnávat řezané, kvasnicové a tmavé
1
0,39 %
0,39 %
38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pivní slavnosti (festivaly)
169
66,02 %
66,27 %
Návštěva pivovaru
150
58,59 %
58,82 %
Degustace piv
66
25,78 %
25,88 %
Pivní kosmetika
46
17,97 %
18,04 %
Pivní lázně
24
9,38 %
9,41 %
Pivní zmrzlina
22
8,59 %
8,63 %
Ne
20
7,81 %
7,84 %
Pivní masáž
6
2,34 %
2,35 %
nic z toho
2
0,78 %
0,78 %
nezúčastnil
2
0,78 %
0,78 %
Ani ne
1
0,39 %
0,39 %
neúčastnila jsem se
1
0,39 %
0,39 %
sám si vařím pivo doma
1
0,39 %
0,39 %
ničeho z toho
1
0,39 %
0,39 %
pivotéka
1
0,39 %
0,39 %
vaření piva
1
0,39 %
0,39 %
Ničeho takového sem se nikdy nezúčastnila, ale chtěla bych
1
0,39 %
0,39 %
Pivní přednáška
1
0,39 %
0,39 %
ještě ne, ale mám to v plánu
1
0,39 %
0,39 %
žádné
1
0,39 %
0,39 %
39. Dokážete si vybavit reklamu na nějaké pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 40, Ne → otázka č. 41].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
217
84,77 %
85,1 %
Ne
39
15,23 %
15,29 %
40. Co Vás na reklamě zaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
...
Asi nic
asi nic
barevnost a hudba
barevnost, vtip, melodie
Barva piva
Bernard
brněnské tématiky:-D
Brnoooo
Budweiser budvar - nějací nazí lidé v reklamě
buranství
byla hloupá s lenochodem
byla trapná
Byla vtipná
celková atmosféra
Cimrman
Daniel Craig (můj oblíbený herec) jako James Bond v reklamě na Heineken z roku 2012 a dále hudba obsažená v této reklamě
design
dobovost
dobře vymyšlená reklama
Důležitost přikládaná pití piva ve společnosti
Fakt otravnej lenochod. Fůůůj
ftip
Geografie spojená s tímto pivem
Herci (seriál Hospoda 16. díl)
hloupost
Hloupost
hrál v ní kámoš
Hudba
hudba
hudba a motiv
humor a nadsázka
humorné pojetí
chlapi
Chlapi sobě
Chlapi sobě
choreografie
chuť na pivo
chytlavá písnička
j
jak byla krásně orosená sklenice
je takovej divnej
jej nezmyselnosť
koně
kozel
kozel
kozel
kozel
Kozel
kozel
kozel
kozel
kozel
Kozel :D
kozlík
Krásně načepované pivo v krásném půllitru.
kvalita
Kvalitní zpracování i námět
letní nálada, festivaly
Lidé jsou zde atraktivní a nejsou opilí, takže zavádějící
Myslím, že Pardál je na bilboardu vyobrazen jako Ještěd.
na 100% pěkný holky:D
na reklamě od Starobrna rozhodně Brno, jako město, v té druhé pak hokejový klub Kometa a to, jak jsou všichni v pohodě. Morava!
Nápad
nápad
nápad
nápad, originalita
nápad, vtip, originalita
nápaditost
Nápaditost, sranda
nápaditost, vtip
např. ukazka jeho historie
neobvyklost
Nepamatuju si
netradiční zpracování a vtip
Nevim
nevím
nevím
Nezaujala mě, ale pamatuji si dost reklam.
nezvyklé pojetí
Nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic, ale otravují s tím tak často, že si toho všimnu. Jinak na reklamu nedám a otravuje mě.
nic, prostě reklama na pivo
Nic, reklamy na pivo se mi zdají trapné.
Obsah
Odkaz na tradici
Originalita
Originalita
originalita
originální nápad
Oslav narozeniny svého křečka, bilboardy na Bernarda.
pěkní chlapy
Pilsner Urquell ma vzdy dobre reklamy
Píseň.
pívo
pivo
Pivo
Pivo
pivo
pivo
pivo
pivo
PIVO
Pivo
Pivo :D
Po pořádné práci orosená odměna - kozel.
pobavila
Podání a vtip.
pohoda
Presne nevim, takze me to asi zas tak nezaujalo.
Propagace, vtipné podání
Provedení
provedení
provedení a nápad
představení piva, barva piva, etiketa, a že to nebyla nesmyslná reklama
Příběh
Radegast - ..., bohudík ... tradičnost
reklama na Carlton Draught - Beer Chase; je vtipná, připomíná mi známou videohru a má příjemnou muziku
Reklama na Radegast - slovní spojení
Reklama na Starobrno. Zpívala v ní skupina Čechomor. reklamy mají dobrý, ale pivo nestojí za nic.
S čím reklama byla spojena
sbližování
scéna
scénář
sdělení
slogan
Slogan
slogan
slogan - to podstatné je uvnitř.
Slogan, originalita
spojeni piva a sportovniho klubu
spojení s Kometou Brno
Sponzor
starobrno
Staropramen - chlapi sobě
Staropramen - nabroušené lopaty
Opat - Naplněná víra
Staropramen - stupidní vlasáč si přiťukává s každým
staropramen cool lemon - ten divnej a kluk a ještě divnejší tanec na pláži s těma eskymačkama :D
styl
svěžest
štěňátko (Budvar)
Ten kdo pije braník sere jako vraník!
Pivo Humpolec pije jenom pitomec! Na těchto že jsou pravdivé!
To, že je na pivo :D
to, že jsem na první pohled nevěděla, že se jedná o reklamu na pivo
Tradice
Tradice české země, vtipnost.
tradice, vlastenectví
trapnost
už ani nevím
V podstatě nic, jen značka piva, jinak mi reklamy nic neříkají.
varné kotle, vztah k ČR
Velkopopovický kozel - vtipnost a nápaditost
velkopopovický kozel-zapojení "živého kozla"
veselost
Vizuální zpracování
všechny sou stejný:)
vtip
vtip
vtip
vtip
vtip
vtip
vtip
Vtip
vtip
vtip
Vtípky o chlapech a ženách
vtipné
vtipné zpracování
Vtipnost
Vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost - Velkopopovický kozel z 90. let
Vtíravost
vůbec nic,reklamy moc nevnímám a nepřemýšlím o nich
vybavila jsem si jich hodne. ale delam v reklamni branzi a studovala jsem reklamu... tudiz bych nebyla relevantni respondent :)
Využití hantecu v reklamě Starobrno
Vždy otevírání sklenice piva - ten klasický zvuk, kdy odletí zátka :))
Zajímavé pojetí, Taťána Kuchařová účinkující v reklamě
Zajímavé,pěkný chlapi
Zensky
Zpracování
zpracování klipu
zpracování reklamy
žádná reklama na pivo mě nazaujala
že jsem dlouho neměl pivo
že se na ní podílel můj brácha :-)
Život je hořký - bohudík
41. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho koupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
199
77,73 %
78,04 %
Ano
57
22,27 %
22,35 %
42. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho nekoupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
229
89,45 %
89,8 %
Ano
27
10,55 %
10,59 %
43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
44. Prostor pro Vaše připomínky, návrhy a jiné:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
:-*
:)
"Europivo nepijem, s Kocourem se napijem."
Bez připomínek.
Dobré Dobré
Dobrý den, slečno bakalářko! A jaké je Vaše oblíbené pivko? Frisco v Centrálu? :-D Pinda určitě doplní hoegardna! :-D Měj se, papa Fantomas M.H.
fandím rozšiřujícím se menším rodinným pivovarům oproti stálým velkým firmám
Frisco není pivo
Frisco není pivo!
hodně štěstí
Chybi mi moznost nevim u podstatne casti otazek
Chybí otázky na způsoby čepování a taky o pivotékách.
Chybí prostor pro minipivovary, které teď získávají na popularitě. Únětice, Matuška, Líšeňský pivovar apod.
Konečně konec
Nedostatek zájmu o sudová piva, přitom to je podstatný obal: z mého hlediska 75% piva, které se v rodině vypije je sudové točené.
Některé otázky chybně položené (i možnosti odpovědí), anketu o pivě by neměla sestavovat ženská - bez urážky:)
nemam
nemám
nemam
nemám
nemám
nemám ani připomínky ani návrhy
nemám připomínky
nemám připomínky
nemám připomínky - nejsem až takový pivař a pivo piju hlavně v létě, je nejlepší na žízeň
Nemám připomínky.
Nezapomeňte zmínit i soukromé restaurační minipivovary, které se v poslední době stávají velký hitem, zejména pro to že nabízejí odlišné a unikátní chutě ve spojení s atraktivním prostředím. Zde leží obrovský potenciál.
nic
nic
otázka 24 docela hlavolam
Ovocne 'pivo" by se nemelo jmenovat pivo
Pivo dela krasna tela :-DD Takze cest pivu, v kterem najdes silu :-)
Pokud je pivo "mé nejoblíbenější" lze vydedukovat fakt, že bych jej doporučil známým a jsem s ním spokojen.
pozdravuj Otu :-)
Příště to zkrať.
příště větší pivní nabídka, na českém trhu je cca 50 průmyslových pivovarů a přes 200 minipivovarů, přes 500 značek. váš přehled o dané problematice je docela mizerný, bez základních znalostí nelze dělat žádný výzkum.
Skvělý dotazník, doufám, že jsem pomohla :))
Správně natočené pivo musí v sobě harmonicky snoubit zlatou barvu letního žáru s bílou barvou zasněžené zimy. Chutnat pak musí jako milování ženy - zprvu sladké, ale pak ty hořké konce! Jen mistrovský sládek dokáže takové pivo uvařit.
Dnešní doba nám bohužel přinesla EUROPIVA podporovaná masivní reklamou a přitom chuťově nevýrazná až téměř jednotná a ve značně kolísavé kvalitě podle místa várky. Na našem trhu pak jejich prodejnost stoupá ne kvůli chuti a kvalitě, ale především proto, že velké pivovary vybavují zařízením celé hospody což si malé nemohou dovolit. Našinec pak aby zajímavé a dobré pivo hledal kde se dá.
Stále roste podíl malých pivovarů na trhu, možná by stálo za to některé zahrnout...
Teprve pivem je žízeň krásná.
Tím, že pivo nepiju, bylo skoro zbytečné dotazník dál vyplňovat. Některé otázky jsou zvláštně položené..
v předchozí otázce jsem ohodnotila jen ty piva, které jsem chutnala, doufám, že jsem to tak pochopila správně
Vic piv jako ale, stout a tak :)
žádné nemám
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco na otázku 13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovocné či jinak ochucené na otázku 10. Jaký druh piva preferujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stupňovitost=1 na otázku 24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco=9 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tmavé na otázku 10. Jaký druh piva preferujete?
2. Vaše věková skupina?
odpověď 18 - 25:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Vaše povolání?
3. Vaše povolání?
odpověď Zaměstnanec:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41- 55 na otázku 2. Vaše věková skupina?
5. Pijete pivo?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-5x týdně na otázku 6. Jak často pivo konzumujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-7x týdně na otázku 6. Jak často pivo konzumujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco=4 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar=10 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
odpověď Chuť=1:
8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=10 na otázku 24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar=10 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?
odpověď Návštěva pivovaru:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13 na otázku 11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardál=6 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell=3 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Degustace piv na otázku 38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?
odpověď Pivní slavnosti (festivaly):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=10 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Fríí=:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Fríí=1:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velkopopovický kozel=1 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Lobkowicz=:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Pardál=:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Pardál=1:
7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velkopopovický kozel=1 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Starobrno=:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
odpověď Velvet=:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví?
2. Vaše věková skupina?
3. Vaše povolání?
4. Vaše současné bydliště?
5. Pijete pivo?
6. Jak často pivo konzumujete?
7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?
8. Kde nejčastěji pivo pijete?
9. Jakou značku piva si ihned spontánně bez přemýšlení vybavíte? (Nemusí být nejlepší ani nejhorší.)
10. Jaký druh piva preferujete?
11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?
12. Myslíte si, že je na trhu dostatečný výběr ohledně stupňovitosti piva?
13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?
14. Ohodnoťte prosím spokojenost s CHUTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
15. Ohodnoťte prosím spokojenost s CENOU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
16. Ohodnoťte prosím spokojenost se VZHLEDEM OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
17. Ohodnoťte prosím spokojenost s DRUHY OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
18. Ohodnoťte prosím spokojenost s DOSTUPNOSTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
19. Ohodnoťte prosím spokojenost s TRADICÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
20. Jak jste celkově spokojeni se svou oblíbenou značkou piva? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
22. Byli byste ochotni za své oblíbené pivo zaplatit více peněz? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)
23. Jaká je Vaše nejméně oblíbená značka piva?
24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
25. Ochutnal/a jste někdy ovocné či jinak ochucené pivo?
26. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejvíce?
27. Doporučili byste ji známým ke konzumaci? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)
28. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejméně?
29. Ochutnali jste někdy nějaké velmi netradiční pivo nebo pivo s netradiční příchutí?
31. Pokud byste si museli zvolit mezi nealkoholickým pivem nebo jiným nealko nápojem, co by vyhrálo? (1 – rozhodně jiné nealko, 10 – rozhodně nealko pivo)
32. Jak jste spokojeni s ČEPOVANÝMI pivy? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
33. Jak jste spokojeni s pivy ve SKLENĚNÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
34. Jak jste spokojeni s pivy v PLASTOVÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
35. Jak jste spokojeni s pivy v PLECHOVKÁCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?
37. Je nějaká příchuť, druh piva, které Vám chybí na trhu a rádi byste je ochutnali?
38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?
39. Dokážete si vybavit reklamu na nějaké pivo?
40. Co Vás na reklamě zaujalo?
41. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho koupi?
42. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho nekoupi?
43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví?
2. Vaše věková skupina?
3. Vaše povolání?
4. Vaše současné bydliště?
5. Pijete pivo?
6. Jak často pivo konzumujete?
7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?
8. Kde nejčastěji pivo pijete?
9. Jakou značku piva si ihned spontánně bez přemýšlení vybavíte? (Nemusí být nejlepší ani nejhorší.)
10. Jaký druh piva preferujete?
11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?
12. Myslíte si, že je na trhu dostatečný výběr ohledně stupňovitosti piva?
13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?
14. Ohodnoťte prosím spokojenost s CHUTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
15. Ohodnoťte prosím spokojenost s CENOU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
16. Ohodnoťte prosím spokojenost se VZHLEDEM OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
17. Ohodnoťte prosím spokojenost s DRUHY OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
18. Ohodnoťte prosím spokojenost s DOSTUPNOSTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
19. Ohodnoťte prosím spokojenost s TRADICÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
20. Jak jste celkově spokojeni se svou oblíbenou značkou piva? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
22. Byli byste ochotni za své oblíbené pivo zaplatit více peněz? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)
23. Jaká je Vaše nejméně oblíbená značka piva?
24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
25. Ochutnal/a jste někdy ovocné či jinak ochucené pivo?
26. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejvíce?
27. Doporučili byste ji známým ke konzumaci? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)
28. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejméně?
29. Ochutnali jste někdy nějaké velmi netradiční pivo nebo pivo s netradiční příchutí?
31. Pokud byste si museli zvolit mezi nealkoholickým pivem nebo jiným nealko nápojem, co by vyhrálo? (1 – rozhodně jiné nealko, 10 – rozhodně nealko pivo)
32. Jak jste spokojeni s ČEPOVANÝMI pivy? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
33. Jak jste spokojeni s pivy ve SKLENĚNÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
34. Jak jste spokojeni s pivy v PLASTOVÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
35. Jak jste spokojeni s pivy v PLECHOVKÁCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?
37. Je nějaká příchuť, druh piva, které Vám chybí na trhu a rádi byste je ochutnali?
38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?
39. Dokážete si vybavit reklamu na nějaké pivo?
40. Co Vás na reklamě zaujalo?
41. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho koupi?
42. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho nekoupi?
43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Barbora Hotovcová: V té rozsáhlé předposlední otázce jste mohla vyplnit jen piva, se kterými jste měla zkušenost, rozhodně nehodnotit všechna. Ale nevadí :)
Barbora Hotovcová: Je zajímavé, že přes 200 lidí si s touto otázko poradilo. A kdybyste si ji přečetl, zjistil byste, že se mají vlastnosti seřadit podle toho, na čem vám nejvíce záleží od 10 do 1, tudíž u každé odpovědi může být jen jedno číslo. Vím že dotazník není perfektní, ale zmetkem ho nenazývejte. Děkuji
Barbora Hotovcová: Je zajímavé, že přes 200 lidí si s touto otázko poradilo. A kdybyste si ji přečetl, zjistil byste, že se mají vlastnosti seřadit podle toho, na čem vám nejvíce záleží od 10 do 1, tudíž u každé odpovědi může být jen jedno číslo. Vím že dotazník není perfektní, ale zmetkem ho nenazývejte. Děkuji
Jiří Růžička: Takže nemohu vyplnit, protože odpovědi v otázce 24 se navzájem ruší např. chuť - vůně, nejde zadat obojí, takže si ten dotazník udělejte pořádně a neotravujte lidi zmetky.
Michaela: No, já třeba piju pivo jen v půllitru v hospodě, tak jak mám hodnotit obaly a tak? To samý s tím, že mě nezajímá historie piva, co mi chutná.
anna: hezky dotaznik :) jen u hodnoceni lonkretnich znacek chybi kolonka, ze jsem je treba nikdy nepila... ja davala stredni hodnotu. ale nevim jestli je to odpovidajici.