Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníka s pivy

Spokojenost zákazníka s pivy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hotovcová
Šetření:19. 02. 2014 - 28. 02. 2014
Počet respondentů:255
Počet otázek (max/průměr):44 / 42.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:64,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený pane, vážená paní,


     jsem studentkou Finančního managementu na vysoké škole v Ústí nad Labem a tímto Vás žádám o vyplnění následujícího anonymního dotazníku zaměřeného na spokojenost zákazníků s výrobky a službami společnosti Plzeňský prazdroj, a. s.


     Odpovědi na následující otázky jsou pro mě cenným podkladem pro zjištění Vaší spokojenosti s pivovarnickými službami a zároveň důležitým zdrojem pro zpracování mé diplomové práce. Děkuji Vám a velice si vážím Vašeho času věnovanému tomuto dotazníku.

             Bc. Barbora Hotovcová
Univerzita J. E. Purkyně, Ústí nad Labem

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14556,64 %56,86 %  
Muž11143,36 %43,53 %  

Graf

2. Vaše věková skupina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2514355,86 %56,08 %  
26 - 406926,95 %27,06 %  
41- 553011,72 %11,76 %  
56 - 6593,52 %3,53 %  
více jak 6541,56 %1,57 %  
méně než 1810,39 %0,39 %  

Graf

3. Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec11946,48 %46,67 %  
Student10139,45 %39,61 %  
Nezaměstnaný135,08 %5,1 %  
OSVČ83,13 %3,14 %  
Důchodce72,73 %2,75 %  
Rodičovská dovolená20,78 %0,78 %  
mateřská dovolená20,78 %0,78 %  
student OSVČ na RD :-) 10,39 %0,39 %  
pracovník poštovní přepravy10,39 %0,39 %  
cestovatelka10,39 %0,39 %  
sro10,39 %0,39 %  

Graf

4. Vaše současné bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký kraj5923,05 %23,14 %  
Hlavní město Praha4617,97 %18,04 %  
Liberecký kraj4116,02 %16,08 %  
Středočeský kraj197,42 %7,45 %  
Olomoucký kraj187,03 %7,06 %  
Jihomoravský kraj166,25 %6,27 %  
Jihočeský kraj124,69 %4,71 %  
Moravskoslezský kraj103,91 %3,92 %  
Královéhradecký kraj93,52 %3,53 %  
Kraj Vysočina83,13 %3,14 %  
Plzeňský kraj83,13 %3,14 %  
Pardubický kraj51,95 %1,96 %  
Zlínský kraj31,17 %1,18 %  
Slovensko10,39 %0,39 %  
Karlovarský kraj10,39 %0,39 %  

Graf

5. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14958,2 %58,43 %  
Občas9838,28 %38,43 %  
nechutná mi62,34 %2,35 %  
nepiju10,39 %0,39 %  
hypertenze10,39 %0,39 %  
trpím onemocněním, které to nedovoluje10,39 %0,39 %  

Graf

6. Jak často pivo konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně jak 1x týdně9637,5 %37,65 %  
1x týdně7830,47 %30,59 %  
2-3x týdně5822,66 %22,75 %  
4-5x týdně145,47 %5,49 %  
6-7x týdně103,91 %3,92 %  

Graf

7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-410239,84 %40 %  
1-29135,55 %35,69 %  
5-63312,89 %12,94 %  
7-862,34 %2,35 %  
031,17 %1,18 %  
žádné31,17 %1,18 %  
méně než 110,39 %0,39 %  
1, a to jen občas10,39 %0,39 %  
v týdnu většinou do 6, přes víkend (pátek + sobota) je to většinou více jak 8 za jedno posezení10,39 %0,39 %  
2 velké a jedno malé10,39 %0,39 %  
většinou jen 1 malé, v hospodě (cca1xměsíčně) pak asi 2-4velké10,39 %0,39 %  
nepiji pivo10,39 %0,39 %  
1-1510,39 %0,39 %  
od jednoho po xyz :)10,39 %0,39 %  
žádné půllitrové10,39 %0,39 %  
1/310,39 %0,39 %  
leda tak ovocné a to jen jednu plechovku10,39 %0,39 %  
1810,39 %0,39 %  
dříve 4, v současnosti nepiji10,39 %0,39 %  
méně než 0,5 l10,39 %0,39 %  
tak dvakrát do roka jedno pivo10,39 %0,39 %  
110,39 %0,39 %  
žádný, jen si "cucnu" :)10,39 %0,39 %  
vypiji max. jedno malé pivo10,39 %0,39 %  

Graf

8. Kde nejčastěji pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hospodě13552,73 %52,94 %  
Doma4818,75 %18,82 %  
V restauraci4417,19 %17,25 %  
U přátel124,69 %4,71 %  
nikde51,95 %1,96 %  
Na koncertě51,95 %1,96 %  
tak ruzne (doma. u pratel v hospode)10,39 %0,39 %  
na zahradě10,39 %0,39 %  
při vhodné příležitosti kdekoliv10,39 %0,39 %  
jak kdy10,39 %0,39 %  
všude10,39 %0,39 %  
O víkendu k obědu nebo ve společnosti. 10,39 %0,39 %  
V létě na festivalech10,39 %0,39 %  

Graf

9. Jakou značku piva si ihned spontánně bez přemýšlení vybavíte? (Nemusí být nejlepší ani nejhorší.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus3413,28 %13,33 %  
Plzeň2911,33 %11,37 %  
Kozel249,38 %9,41 %  
Svijany218,2 %8,24 %  
Radegast155,86 %5,88 %  
Pilsner Urquell114,3 %4,31 %  
Staropramen72,73 %2,75 %  
Starobrno62,34 %2,35 %  
Bráník51,95 %1,96 %  
Pilsner Urquel51,95 %1,96 %  
ostatní odpovědi Bernard
Velkopopovický Kozel
Holba
Pilsner
Budvar
Litovel
Březňák
Stella
Černá hora
šerák
Platan
Heineken
Plzeňský Prazdroj
Frisco
Rohozec, Svijany
Budweiser, Pilsner Urquel
plzeň, braník, gambrinus
Zlatopramen
Birell
Krušovice
Pernštejn
Kocour
postřižiny
Ferdinand
Žatec
Duff
Svijany, Únětické Pivo
Budějovický Budvar
Svijany, Plzeňský Prazdroj
budvar, svijany
Regent
Hubertus Kácov
Birell - nealko
Budvarek :-)
Kozel, Březňák
Bráník, Plznička, Gambrinus, Staropramen, Stella...
Pilsner Urquell
Prazdoj 12
staropramen, březňák, pilzner, gambrinus
všechny
Svijanský Kníže
Svijany 11
Svijany,Velkopopovický kozel,Staropramen,Budvar, Gambrinus,Pilsner Urquel,Krušovice
Konrád
nepiji pivo
Únětické
Opat
Pilsner Urquell, Falkenštejn, Kocour
Démon
bezinkový
plzeň, radegast
Rohozec
Vratislav
pilsner,radegast,staropramen,svijany,pardál,kozel,platan,samson
Hoegarden
pivovar Matuška, Broumy
Hoegaarden
Vybaí se mi jich víc - Gambáč, Kozel, Svijany
Matuška Broumy, Kocour Varnsdorf, BrewDog, Pilsner Urquell,....
Plzeň, Svijany
Krakonoš :)
radegast, svijany, krakonoš, pilsner,
Lobkowicz
Bakalář
urpiner
Chýňské
Pilsner U.
vilém
z Rožnovského pivovaru
Master
polička
Heineken, Gambrinus, Kozel, Bráník, Svijany, Březňák... hodně, mám ráda pivo. :D :)
Budvar, Bernard, Plzeň, Svijany
plzeň prazdroj
Hoegaarden
9938,67 %38,82 % 

Graf

10. Jaký druh piva preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé17467,97 %68,24 %  
Ovocné či jinak ochucené2810,94 %10,98 %  
Tmavé218,2 %8,24 %  
Řezané197,42 %7,45 %  
Nealko41,56 %1,57 %  
žádné41,56 %1,57 %  
nejsem vyhraněný, většinou ale světlé10,39 %0,39 %  
Pšeničné, speciály zejména ty nakuřované 10,39 %0,39 %  
světlé i ovocné10,39 %0,39 %  
kvasnicové10,39 %0,39 %  
záleží na značce10,39 %0,39 %  
světlé, filtrované, ležák10,39 %0,39 %  

Graf

11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
128934,77 %34,9 %  
118332,42 %32,55 %  
105220,31 %20,39 %  
13103,91 %3,92 %  
1431,17 %1,18 %  
020,78 %0,78 %  
nevím kolik to je10,39 %0,39 %  
nealko10,39 %0,39 %  
to nevím10,39 %0,39 %  
nevím kolik mají ochucená piva stupňů10,39 %0,39 %  
210,39 %0,39 %  
11/1210,39 %0,39 %  
10 i 1210,39 %0,39 %  
O10,39 %0,39 %  
Nemám jasného favorita, nejvíce piji desítku. 10,39 %0,39 %  
nepiju pivo10,39 %0,39 %  
libovolné10,39 %0,39 %  
netuším :D10,39 %0,39 %  
jak u kterého druhu 10,39 %0,39 %  
nemám oblíbené pivo10,39 %0,39 %  
1510,39 %0,39 %  
Nevím10,39 %0,39 %  
2,510,39 %0,39 %  

Graf

12. Myslíte si, že je na trhu dostatečný výběr ohledně stupňovitosti piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23491,41 %91,76 %  
Ne166,25 %6,27 %  
nevim10,39 %0,39 %  
nealko někdy chybí10,39 %0,39 %  
nemám přehled10,39 %0,39 %  
nemohu hodnotit10,39 %0,39 %  
netuším10,39 %0,39 %  
Nemám tušení10,39 %0,39 %  

Graf

13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell3814,84 %14,9 %  
Svijany3614,06 %14,12 %  
Velkopopovický Kozel2810,94 %10,98 %  
Gambrinus259,77 %9,8 %  
Radegast155,86 %5,88 %  
Frisco135,08 %5,1 %  
Staropramen103,91 %3,92 %  
Bernard93,52 %3,53 %  
Budweiser Budvar83,13 %3,14 %  
Březňák62,34 %2,35 %  
Birell51,95 %1,96 %  
Starobrno51,95 %1,96 %  
Krušovice41,56 %1,57 %  
Braník41,56 %1,57 %  
Heineken31,17 %1,18 %  
Holba31,17 %1,18 %  
Rohozec20,78 %0,78 %  
Master20,78 %0,78 %  
hoegaarden20,78 %0,78 %  
Černá hora10,39 %0,39 %  
Kocour10,39 %0,39 %  
poděbradský prazdroj10,39 %0,39 %  
Zámecký pivovar Chýše10,39 %0,39 %  
Duff10,39 %0,39 %  
stella artois10,39 %0,39 %  
Pardál10,39 %0,39 %  
Tambor10,39 %0,39 %  
Polička- Přemysl Otakar10,39 %0,39 %  
Rampušák (Dobrušské pivo)10,39 %0,39 %  
Bakalář10,39 %0,39 %  
nepiji pivo10,39 %0,39 %  
Únětické10,39 %0,39 %  
Opat bitter10,39 %0,39 %  
Falkenštejn10,39 %0,39 %  
Zlatopramen10,39 %0,39 %  
Borůvka (Černá Hora)10,39 %0,39 %  
žádná10,39 %0,39 %  
hoegarden10,39 %0,39 %  
Dačický10,39 %0,39 %  
Matuška10,39 %0,39 %  
Hoegaarden10,39 %0,39 %  
Kozel, Svijany a Pardál10,39 %0,39 %  
Matuška Broumy10,39 %0,39 %  
Krakonoš!!!!10,39 %0,39 %  
Guinness10,39 %0,39 %  
Kozel10,39 %0,39 %  
Argus10,39 %0,39 %  
Velvet10,39 %0,39 %  
Slavkov10,39 %0,39 %  
fenix10,39 %0,39 %  
nemám preferovanou značku, piji kvalitní piva různých stylů10,39 %0,39 %  
Chýňské10,39 %0,39 %  
nemám10,39 %0,39 %  
klášter10,39 %0,39 %  
Louny10,39 %0,39 %  
Litovel10,39 %0,39 %  
Lobkowicz10,39 %0,39 %  

Graf

14. Ohodnoťte prosím spokojenost s CHUTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1012348,05 %48,24 %  
96023,44 %23,53 %  
84216,41 %16,47 %  
793,52 %3,53 %  
183,13 %3,14 %  
241,56 %1,57 %  
431,17 %1,18 %  
631,17 %1,18 %  
531,17 %1,18 %  
310,39 %0,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9.04
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:1.62
Směrodatná odchylka:1.27
Medián:9
Modus:10

Graf

15. Ohodnoťte prosím spokojenost s CENOU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84718,36 %18,43 %  
104417,19 %17,25 %  
73915,23 %15,29 %  
63112,11 %12,16 %  
53112,11 %12,16 %  
93011,72 %11,76 %  
4135,08 %5,1 %  
3135,08 %5,1 %  
162,34 %2,35 %  
220,78 %0,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.15
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.75
Směrodatná odchylka:1.94
Medián:7
Modus:8

Graf

16. Ohodnoťte prosím spokojenost se VZHLEDEM OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
108533,2 %33,33 %  
95521,48 %21,57 %  
84417,19 %17,25 %  
52610,16 %10,2 %  
6187,03 %7,06 %  
7176,64 %6,67 %  
351,95 %1,96 %  
141,56 %1,57 %  
420,78 %0,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.31
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.76
Směrodatná odchylka:1.66
Medián:9
Modus:10

Graf

17. Ohodnoťte prosím spokojenost s DRUHY OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
108733,98 %34,12 %  
84216,41 %16,47 %  
93413,28 %13,33 %  
73413,28 %13,33 %  
5259,77 %9,8 %  
6238,98 %9,02 %  
451,95 %1,96 %  
141,56 %1,57 %  
320,78 %0,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.14
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.91
Směrodatná odchylka:1.71
Medián:8
Modus:10

Graf

18. Ohodnoťte prosím spokojenost s DOSTUPNOSTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
108031,25 %31,37 %  
93714,45 %14,51 %  
82810,94 %10,98 %  
62610,16 %10,2 %  
7238,98 %9,02 %  
5218,2 %8,24 %  
3166,25 %6,27 %  
4145,47 %5,49 %  
183,13 %3,14 %  
231,17 %1,18 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.59
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:5.13
Směrodatná odchylka:2.26
Medián:8
Modus:10

Graf

19. Ohodnoťte prosím spokojenost s TRADICÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1010340,23 %40,39 %  
94015,63 %15,69 %  
53212,5 %12,55 %  
72710,55 %10,59 %  
8259,77 %9,8 %  
6166,25 %6,27 %  
451,95 %1,96 %  
341,56 %1,57 %  
131,17 %1,18 %  
210,39 %0,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.27
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.38
Směrodatná odchylka:1.84
Medián:9
Modus:10

Graf

20. Jak jste celkově spokojeni se svou oblíbenou značkou piva? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
109235,94 %36,08 %  
97127,73 %27,84 %  
85320,7 %20,78 %  
7197,42 %7,45 %  
672,73 %2,75 %  
562,34 %2,35 %  
131,17 %1,18 %  
420,78 %0,78 %  
220,78 %0,78 %  
310,39 %0,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.83
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.29
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:9
Modus:10

Graf

21. Doporučili byste svou značku piva přátelům? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1017166,8 %67,06 %  
93212,5 %12,55 %  
83011,72 %11,76 %  
7103,91 %3,92 %  
541,56 %1,57 %  
141,56 %1,57 %  
320,78 %0,78 %  
620,78 %0,78 %  
410,39 %0,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9.46
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:10
Modus:10

Graf

22. Byli byste ochotni za své oblíbené pivo zaplatit více peněz? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55320,7 %20,78 %  
83513,67 %13,73 %  
73413,28 %13,33 %  
63011,72 %11,76 %  
4238,98 %9,02 %  
1218,2 %8,24 %  
10218,2 %8,24 %  
3218,2 %8,24 %  
993,52 %3,53 %  
293,52 %3,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.67
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.66
Směrodatná odchylka:2.16
Medián:6
Modus:5

Graf

23. Jaká je Vaše nejméně oblíbená značka piva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus3011,72 %11,76 %  
Nevim135,08 %5,1 %  
Zlatopramen124,69 %4,71 %  
Starobrno114,3 %4,31 %  
Svijany103,91 %3,92 %  
Staropramen93,52 %3,53 %  
Kozel72,73 %2,75 %  
březňák72,73 %2,75 %  
Braník62,34 %2,35 %  
krušovice62,34 %2,35 %  
ostatní odpovědi Pardál
louny
Klasik
Heineken
plzen
Zubr
Ježek
březno
Radegast
žádná
Ambrosius
nemám
Birell
Fríí
platan
Klášter
Pilsner
Budvar
Hoegaarden
...
krakonoš
Samson
ambrozius
Staročech
Těžko říct
Budweisser
pivrnec
Zlatý bažant
všechny ty hodně levné značky (nepamatuji si všechny jejich názvy)
nemám žádnou nejméně oblíbenou
jiné než ovocné pivo Gambrinus nepiju, nemám tedy nejméně oblíbenou značku piva
Grešlák
jakékoliv europivo
Lobkovic
Nelze určit
Pilsen Urquell
Zlatopramen, Starobrno
nemám, rád ochutnávám regionální piva
Benešovský ferdinand
Lahváč
Ochucená piva jako je například Frisco nebo Staropramen Cool - to není pivo, ale limonádka, co si na pivo hraje - pryč s tím! Když pivo, tak pivo, když limonádu, tak limonádu, hlavně nemíchat!!!!!
Primátor (Náchod), Ježek (Jihlava)
Kapitán
°Gambrinus
co mi nechutná, více nepiji
Slovenská piva, kromě Šariše
frisco, plzen
americká a masově evropská typu Heineken
NA
Vratislav
Gambrinus 10
stella
nemohu hodnotit,pivo nepiji
je jich čím dál víc :-)
Staropramen, Starobrno
Litovel Free
Tambor
Bernard
Pilsner Urquell
citronový
Krušovice nefiltrovaný
Piv, které nepiji je mnoho, jejich místo na slunci jim ale brát nebudu :)
Mostecký ležák
to nevím :)))
Kozel,pivo moc nepiji,sklenku denně
kocour tmavy
Budweiser Budvar
Ostravar
Hostan, jestli to jeste existuje
belgická nasládlá piva
0
nepiju pivo
Nejnechutnější pivo co sem kdy pila bylo Rebel. Taky moc nemusim Stellu Artois nebo Gambáče.
nevím,nejsemodborník
hostan
Bernard tmavý
Primus
tak to nevím
nemám, bohužel
Topvar, Gambrinus
Budwar
Zlatopramen a ty levné neznámé značky
Litovel
Ježek a Eggenberg
Chotěbor
Fenix
pilsner urquel
Novic
Holba
argus
Zlatovar
Plzeň, Budvar
lobkowitz
Pernštejn
kout
urpiner
Vetsina levnYch piv
14556,64 %56,86 % 

Graf

24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Chuť8.758.789
Cena6.3526.767
Značka5.6135.354
Dostupnost5.8754.258
Obal3.7584.887
Stupňovitost5.3054.743
Reklama3.0127.277
Barva5.4145.485
Vůně6.0395.647
Země původu4.8837.908

Graf

25. Ochutnal/a jste někdy ovocné či jinak ochucené pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 26, Neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24495,31 %95,69 %  
Ne124,69 %4,71 %  

Graf

26. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Frisco239,43 %9,02 %  
Gambrinus187,38 %7,06 %  
žádné176,97 %6,67 %  
Staropramen156,15 %5,88 %  
Radler72,87 %2,75 %  
Nevím62,46 %2,35 %  
zlatopramen62,46 %2,35 %  
Staropramen cool grep52,05 %1,96 %  
grep52,05 %1,96 %  
Staropramen Cool Lemon41,64 %1,57 %  
ostatní odpovědi Staropramen grep
citron
Cider
Frisko
Gambrinus Bezinka
Bernard
birell
zlatopramen grep
Staropramen cool
grepové
borůvkové
Nepamatuju si
Gambrinus Řízný citron
Mystery Piňa Colada
Zlaty bazant
limetka, bezinka
Těžko říct
višňové pivo z minipivovaru, značku bohužel nevím
Vlastní výroby - např. Svijany + Fanta
grep - Zlatopramen asi
Staropramen lemond
Staropramen citron
Gambrinus grep
Radler, Zuzana (z Jihlavského pivovaru)
Hoegaarden
žádné - to nemá s pivem nic společného
limetka a bezinka
Gambrinus Šťavnatý grep
Lobkowitz Brusinka
ne
Frisco Brusinka
svijany
Nelze určit
nejsem si jistá značkou, asi to byl Gambrinus, ale pivo bylo s příchutí grepu
Zlatopramen Radler
Fenix, kvasnicové pivo Hoegaarden
Grep, Medové, Citron
Samson Radler Grapefruit
s grepem
Banánové a kávové
Asi žádné
zadny
jablečné
Cantillon Framboise
birrel
všechny stejnej hnus
hruška
nechutnalo
Broumov-brusinka, Bernard-švestka
nepamatuji se
šťavnatý grep
ottakringer radler
Smíchov
přijdou mi všechny podobné
chuti grepu
Brusinka
Gambrinus Limetka a bezinka
Gambrinus, Radegast
Borůvka
Žádné.
bezinkový
Všechny jsou stejné, místo pro ně najdu akorát v létě na fesťáku.
nechutná mi
Švestka Bernard
Gambrinus-pomeranč
pomeranc zazvor -nevybavuju si znacku
Žádné, fuj fuj.
nejake grepové gambrinus nebo staropramen ted nevim
V hospode cerstve udelanej radler :)
0
Porter Kirsch
Černá Hora
ani jedno, NEPIJU PIVO
kopřivové
třešňové
Domácí pivovar
Kriek
lemon gambrinus
Gambrinus limetka bezinka
Zipfer
Belgické
Primátor
limetka bazinka
Nealkoholický Bernard
staropramen citrus
višňové
lesní plody a malinové
zubr
Staropramen - Grep
Richard
Bezové
grapfruit
Březňák bezinka
Gambrinus - bezinka limetka
citronové a grepové
bezinka
Gosser
Radegast
Pink Killer
Samson
Limetka Bezinka
Coolgrep
limetka/bezinka gambrinus
pardál
Gamrinus Grep
Staropramen lemon cool
dfgt
nepamatuji si
Zlatopramen, Frisco
novopacke tresnove
již nevím
třešňový belgický Kriek
Cool grep
bermard
Fénix
13856,56 %54,12 % 

Graf

27. Doporučili byste ji známým ke konzumaci? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
108735,66 %34,12 %  
93012,3 %11,76 %  
72911,89 %11,37 %  
5229,02 %8,63 %  
1218,61 %8,24 %  
8208,2 %7,84 %  
6156,15 %5,88 %  
283,28 %3,14 %  
383,28 %3,14 %  
441,64 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.09
Směrodatná odchylka:2.66
Medián:8
Modus:10

Graf

28. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejméně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevim4618,85 %18,04 %  
staropramen156,15 %5,88 %  
zlatopramen83,28 %3,14 %  
Gambrinus72,87 %2,75 %  
všechny72,87 %2,75 %  
žádné72,87 %2,75 %  
Fenix62,46 %2,35 %  
Birell52,05 %1,96 %  
Frisco52,05 %1,96 %  
Staropramen cool41,64 %1,57 %  
ostatní odpovědi nevzpomínám si
grep
nevybavuji si
citrón
Bernard
nepamatuji si
Radler
Nepamatuju si
nemám
-
pomerančové
citronové
Pomeranč
jahodové
každé
Mystery grepové
Těžko říct
?
nepamatuji si název...
netuším, jiné jsem neochutnala
Gambrinus Cedr
netušim
Frisco bílý hrozen
v německu - lijí si tam do piva takovou zelenou šťávu
Frisco hroznové víno
???
Černá hora - Borůvka
ne
Zlatopramen radler
frisco rybíz
Nelze určit
nepamatuju si značku, ale příchuť byla nějaká bezinka nebo tak nějak
Gambrinus bezinka a limetka
Ovocné pivo Gambrinus Limetka a bezinka
Limetka
Frisco Bílé hrozny & lotos
nedokážu posoudit
Všechny bez rozdílu
netuším, nepiji je ve velkém množství
nevím... Staropramen...
zadne
čokoládové
Vanocni edice od jednoho pivovaru....ted nevim presne znacku, ale bylo to hruskove a visne s cokoladou.
všechna
Frisco (všechny příchutě jsem zkusila) a Staropramen Cool Lemon a Grep...
Staropramen Bezinka
braník
jablečné
všechny(moc jich nebylo)
všechny jsou dobré
s příchutí třešně
některé druhy Staropramenu
nepamatuji se
bezinky
nevím jiné jsem nechutnal
malina-limetka
všechy jsou stejný, záleží na přichuti
jablko
primus
Beerberry
Všechna.
...
nechutná mi
nevím :))
Šariš citron
Gambrinus -citron
Staropramen Lemond
0
Argus Malinový
nepiju pivo
radlery
Bohužel se nepamatuju
grapefruit
Frisco hrozen
Gambrinus bezinka
grepové
Zlatopramen radler citron
Starobrno
Kastelán
neznám název - bylo švestkové
Birel
cool
Gambrinus - citron
lídl pivo
granátové jablko
nedokážu říct
Březňák bezinka
nevím, jak se jmenuje, ale bylo to nějaký zahraniční
jablkové
to nevím
Staropramen Cool něco
višňa
nepamatuju
černá hora
Staropramen Zimna
Birrel
nevím, nepamatuji se
frisco-lotus
Ginger beer
Gambrinus-pomerač
Ananasové pivo
meloun
dbnhzf
nrvím
Všechny ochutnané
sládkova limonáda
lowenbrau
vsechny ty sracky co jsou v obchodech a pivo nevideli ani na obrazku
všechny české "radlery"
grepové příchutě
13454,92 %52,55 % 

Graf

29. Ochutnali jste někdy nějaké velmi netradiční pivo nebo pivo s netradiční příchutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 30, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16263,28 %63,53 %  
Ne9436,72 %36,86 %  

Graf

30. Jaké bylo toto netradiční pivo? (Druh, příchuť a jiné)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kávové42,47 %1,57 %  
nevím42,47 %1,57 %  
boruvka42,47 %1,57 %  
Višeň s čokoládou21,23 %0,78 %  
kvasnicové21,23 %0,78 %  
malinové21,23 %0,78 %  
sladké21,23 %0,78 %  
hoegarden21,23 %0,78 %  
Banánové21,23 %0,78 %  
Guiness21,23 %0,78 %  
ostatní odpovědi ...
Uzené
medové
Konopné
Svestkove
zazvorove
Zelené pivo, Irské pivo aj.
pivo s cocacolou
ovocné, 17 stupňové
višňové pivo 18 stupňové
švestkové - Bernard
Nefiltrované kvasnicové
mátové pivo
Pepřové, zelené
bezinkove
Kopparberg pear
Bezinkové, hořké, světlé
Kocour K31
Březňák
nejsilnější pivo
pšeničné od Ječmínka (malý pivovar v PV)
Belgické višňové
lesní plody
Černá hora - Borůvka
duff
ovocné hruškové svijany
Belgická, ovocná
Chlebová
Velikonoční zelený Březňák
pepřové
pivo s ovocnou šťávou - třešeň
Starobrno - zelené pivo
Pivní pálenka (Nesedla mi vůbec)
Rambousek Egyptské Ramses – Fíkové pivo, polotmavé
ochucené
Radniční speciál: XXI 21°
Japonské pivo
kávové, banánové, kouřové, borůvkové, malinové
Finlandia Sahti
čokoládovo višňové
Nakouřený švihák, uzená chuť, divná.
malina
Thaiské se slonama, chutnalo jako sloní moč :-)
příchuť konopí
Ono se ani nedá nazvat netradičním. Spíše ho nekonzumuji často - bylo to 18ti stupňové pivko, název si nepamatuju.... Bylo takový nasládlý.... špatný nebylo, ale hořká Plznička to nebyla no :)))
Dětenice, medové
hořké
nefiltrované, bez příchutě
egyptská stella
Ajatin -dezinfekční příchuť
zelené, bylinkové na zelený čtvrtek
např.kvasnicové
koriandr, vánoční, viz Pivovar Broumov
značku si nepamatuji, příchuť byla s konopím
zázvor
Thajské a čínské pivo
nestálo za nic!
broumov brusinkové
v zahraničí, karamelovou příchuť
24 stupnové pivo
Dobrý
Feferonkové
Modrá Luna (příchuť borůvka 14°)
Medový speciál Falkenštejn 13°
Nepamatuji si
Hogaarden
karamelový
domácí pivo
San Miguel (španělsko)
Byla jich široká škála, navíc dnes už je možná trochu polemické říci, co je netradiční pivo :)
Bernard
doma vařené z konopí u jednoho druida v chatrči
cerny kocour, lezak, nevim jaka to byla prichut... bylo extremne horke, melo odpornou pachut - ocas. prichut mi pripominala visne
Pale Ale
varnsdorfský nefiltrovaný kocour
Spousta veci v Bruselu v baru Delirium Tremens
Velikonoční starobrno
Pepřová 12°
nakuřované
bylinkové
jiný druh kvašení, mix různých chmelů
Domácí pivovar 18stupňové pivo nefiltrované
Pepřové pivo, Zelené pivo
už si nepamatuji
Černá hora s kapkou medu
Malina, Belgické
Konopné, višňové, nakouřené,...
14°alkoholu, hořké
Fénix
Zelené
pivo s medem
mexické - ale jaký další typ alkoholu byl součástí si již nepamatuji
staropramen- sladkova limonada
příchuť Cider
Vícestupňové
Konopné pivo
pšeničná 13, Laško (slovinsko)
Borůvkové
chutnalo po kávě
nepamatuju si
nevzpomínám si
Bílé, bez příchutě
Oyster - mušle
Konopné, Nakuřované
mexické
whiskey prichut
velikonoční speciál
borůvkové pivo; pivo vínové
Čokoládové, druh nevím
nevím název, ale bylo to nejsilnější pivo, které je u nás k mání - 33 stupňů
Velikonoční speciál (tříbarevný jako velikonoční kraslice) a nebo zelené pivo (značku si nevzpomenuú
medové, višnové
s konopím
Tequila
Pivo s ovocným sirupem (malina, jahoda, brusinka, mango, ...)
To už nevím
sirupové
rauch bier
Bernard, švestka nebo višeň
višňové
medové pivo z Anglie
Z konopí
doma vařené dobré
medové, třešňové, 16 stupňové
Polské medové pivo
guiness extra
preníkové
ovocné příchuti - Belgie
medové, nakouřený ječmen, kukuřičné
Velvet - taková krémová pěna a celkově hodně jemné či Corona (mexické, osvěžující)
karamel, konopí
33° speciální ležák z Prahy
13683,95 %53,33 % 

Graf

31. Pokud byste si museli zvolit mezi nealkoholickým pivem nebo jiným nealko nápojem, co by vyhrálo? (1 – rozhodně jiné nealko, 10 – rozhodně nealko pivo)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17428,91 %29,02 %  
54417,19 %17,25 %  
32911,33 %11,37 %  
2228,59 %8,63 %  
6207,81 %7,84 %  
10207,81 %7,84 %  
4155,86 %5,88 %  
8145,47 %5,49 %  
7114,3 %4,31 %  
972,73 %2,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.99
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.86
Směrodatná odchylka:2.62
Medián:4
Modus:1

Graf

32. Jak jste spokojeni s ČEPOVANÝMI pivy? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
86425 %25,1 %  
75822,66 %22,75 %  
103714,45 %14,51 %  
92911,33 %11,37 %  
52810,94 %10,98 %  
6249,38 %9,41 %  
462,34 %2,35 %  
241,56 %1,57 %  
141,56 %1,57 %  
320,78 %0,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.45
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.29
Směrodatná odchylka:1.51
Medián:8
Modus:8

Graf

33. Jak jste spokojeni s pivy ve SKLENĚNÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
85722,27 %22,35 %  
75621,88 %21,96 %  
53413,28 %13,33 %  
103212,5 %12,55 %  
62610,16 %10,2 %  
9187,03 %7,06 %  
3145,47 %5,49 %  
4114,3 %4,31 %  
241,56 %1,57 %  
141,56 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.94
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.16
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:7
Modus:8

Graf

34. Jak jste spokojeni s pivy v PLASTOVÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14617,97 %18,04 %  
54216,41 %16,47 %  
33112,11 %12,16 %  
63011,72 %11,76 %  
42710,55 %10,59 %  
2238,98 %9,02 %  
7218,2 %8,24 %  
8207,81 %7,84 %  
1093,52 %3,53 %  
972,73 %2,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.37
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.06
Směrodatná odchylka:2.25
Medián:5
Modus:1

Graf

35. Jak jste spokojeni s pivy v PLECHOVKÁCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55220,31 %20,39 %  
74718,36 %18,43 %  
83513,67 %13,73 %  
63413,28 %13,33 %  
1176,64 %6,67 %  
4166,25 %6,27 %  
9166,25 %6,27 %  
3155,86 %5,88 %  
10145,47 %5,49 %  
2103,91 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.91
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.88
Směrodatná odchylka:1.97
Medián:6
Modus:5

Graf

36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13653,13 %53,33 %  
Ne12046,88 %47,06 %  

Graf

37. Je nějaká příchuť, druh piva, které Vám chybí na trhu a rádi byste je ochutnali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24294,53 %94,9 %  
exotické ovoce10,39 %0,39 %  
lesní jahoda10,39 %0,39 %  
Německé pšeničné kvasnicové10,39 %0,39 %  
Karamel, Vanilka, 10,39 %0,39 %  
nenapadá mne, ale příchutě rád ochutnávám10,39 %0,39 %  
Uzenina10,39 %0,39 %  
Málo piv "ale"10,39 %0,39 %  
Carslberg10,39 %0,39 %  
s mátou10,39 %0,39 %  
Zahraniční piva-sladká (třešeň, broskev)10,39 %0,39 %  
Jablečné pivo10,39 %0,39 %  
extra hořké10,39 %0,39 %  
pivova!10,39 %0,39 %  
celkově bych chtěla více ochutnávat řezané, kvasnicové a tmavé10,39 %0,39 %  

Graf

38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivní slavnosti (festivaly)16966,02 %66,27 %  
Návštěva pivovaru15058,59 %58,82 %  
Degustace piv6625,78 %25,88 %  
Pivní kosmetika4617,97 %18,04 %  
Pivní lázně249,38 %9,41 %  
Pivní zmrzlina228,59 %8,63 %  
Ne207,81 %7,84 %  
Pivní masáž62,34 %2,35 %  
nic z toho20,78 %0,78 %  
nezúčastnil20,78 %0,78 %  
Ani ne10,39 %0,39 %  
neúčastnila jsem se 10,39 %0,39 %  
sám si vařím pivo doma10,39 %0,39 %  
ničeho z toho10,39 %0,39 %  
pivotéka10,39 %0,39 %  
vaření piva10,39 %0,39 %  
Ničeho takového sem se nikdy nezúčastnila, ale chtěla bych10,39 %0,39 %  
Pivní přednáška10,39 %0,39 %  
ještě ne, ale mám to v plánu10,39 %0,39 %  
žádné10,39 %0,39 %  

Graf

39. Dokážete si vybavit reklamu na nějaké pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 40, Neotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21784,77 %85,1 %  
Ne3915,23 %15,29 %  

Graf

40. Co Vás na reklamě zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

...

Asi nic

asi nic

barevnost a hudba

barevnost, vtip, melodie

Barva piva

Bernard

brněnské tématiky:-D

Brnoooo

Budweiser budvar - nějací nazí lidé v reklamě

buranství

byla hloupá s lenochodem

byla trapná

Byla vtipná

celková atmosféra

Cimrman

Daniel Craig (můj oblíbený herec) jako James Bond v reklamě na Heineken z roku 2012 a dále hudba obsažená v této reklamě

design

dobovost

dobře vymyšlená reklama

Důležitost přikládaná pití piva ve společnosti

Fakt otravnej lenochod. Fůůůj

ftip

Geografie spojená s tímto pivem

Herci (seriál Hospoda 16. díl)

hloupost

Hloupost

hrál v ní kámoš

Hudba

hudba

hudba a motiv

humor a nadsázka

humorné pojetí

chlapi

Chlapi sobě

Chlapi sobě

choreografie

chuť na pivo

chytlavá písnička

j

jak byla krásně orosená sklenice

je takovej divnej

jej nezmyselnosť

koně

kozel

kozel

kozel

kozel

Kozel

kozel

kozel

kozel

kozel

Kozel :D

kozlík

Krásně načepované pivo v krásném půllitru.

kvalita

Kvalitní zpracování i námět

letní nálada, festivaly

Lidé jsou zde atraktivní a nejsou opilí, takže zavádějící

majitel pivovaru v ní účinkuje

Marketingové zpracování, segment spotřebitelů, slogan

Mašinka

můj oblíbený maskot Velkopopovického kozla

muži

Myslím, že Pardál je na bilboardu vyobrazen jako Ještěd.

na 100% pěkný holky:D

na reklamě od Starobrna rozhodně Brno, jako město, v té druhé pak hokejový klub Kometa a to, jak jsou všichni v pohodě. Morava!

Nápad

nápad

nápad

nápad, originalita

nápad, vtip, originalita

nápaditost

Nápaditost, sranda

nápaditost, vtip

např. ukazka jeho historie

neobvyklost

Nepamatuju si

netradiční zpracování a vtip

Nevim

nevím

nevím

Nezaujala mě, ale pamatuji si dost reklam.

nezvyklé pojetí

Nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic, ale otravují s tím tak často, že si toho všimnu. Jinak na reklamu nedám a otravuje mě.

nic, prostě reklama na pivo

Nic, reklamy na pivo se mi zdají trapné.

Obsah

Odkaz na tradici

Originalita

Originalita

originalita

originální nápad

Oslav narozeniny svého křečka, bilboardy na Bernarda.

pěkní chlapy

Pilsner Urquell ma vzdy dobre reklamy

Píseň.

pívo

pivo

Pivo

Pivo

pivo

pivo

pivo

pivo

PIVO

Pivo

Pivo :D

Po pořádné práci orosená odměna - kozel.

pobavila

Podání a vtip.

pohoda

Presne nevim, takze me to asi zas tak nezaujalo.

Propagace, vtipné podání

Provedení

provedení

provedení a nápad

představení piva, barva piva, etiketa, a že to nebyla nesmyslná reklama

Příběh

Radegast - ..., bohudík ... tradičnost

reklama na Carlton Draught - Beer Chase; je vtipná, připomíná mi známou videohru a má příjemnou muziku

Reklama na Radegast - slovní spojení

Reklama na Starobrno. Zpívala v ní skupina Čechomor. reklamy mají dobrý, ale pivo nestojí za nic.

S čím reklama byla spojena

sbližování

scéna

scénář

sdělení

slogan

Slogan

slogan

slogan - to podstatné je uvnitř.

Slogan, originalita

spojeni piva a sportovniho klubu

spojení s Kometou Brno

Sponzor

starobrno

Staropramen - chlapi sobě

Staropramen - nabroušené lopaty Opat - Naplněná víra

Staropramen - stupidní vlasáč si přiťukává s každým

staropramen cool lemon - ten divnej a kluk a ještě divnejší tanec na pláži s těma eskymačkama :D

styl

svěžest

štěňátko (Budvar)

Ten kdo pije braník sere jako vraník! Pivo Humpolec pije jenom pitomec! Na těchto že jsou pravdivé!

To, že je na pivo :D

to, že jsem na první pohled nevěděla, že se jedná o reklamu na pivo

Tradice

Tradice české země, vtipnost.

tradice, vlastenectví

trapnost

už ani nevím

V podstatě nic, jen značka piva, jinak mi reklamy nic neříkají.

varné kotle, vztah k ČR

Velkopopovický kozel - vtipnost a nápaditost

velkopopovický kozel-zapojení "živého kozla"

veselost

Vizuální zpracování

všechny sou stejný:)

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

Vtip

vtip

vtip

Vtípky o chlapech a ženách

vtipné

vtipné zpracování

Vtipnost

Vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost - Velkopopovický kozel z 90. let

Vtíravost

vůbec nic,reklamy moc nevnímám a nepřemýšlím o nich

vybavila jsem si jich hodne. ale delam v reklamni branzi a studovala jsem reklamu... tudiz bych nebyla relevantni respondent :)

Využití hantecu v reklamě Starobrno

Vždy otevírání sklenice piva - ten klasický zvuk, kdy odletí zátka :))

Zajímavé pojetí, Taťána Kuchařová účinkující v reklamě

Zajímavé,pěkný chlapi

Zensky

Zpracování

zpracování klipu

zpracování reklamy

žádná reklama na pivo mě nazaujala

že jsem dlouho neměl pivo

že se na ní podílel můj brácha :-)

Život je hořký - bohudík

41. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19977,73 %78,04 %  
Ano5722,27 %22,35 %  

Graf

42. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho nekoupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne22989,45 %89,8 %  
Ano2710,55 %10,59 %  

Graf

43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

44. Prostor pro Vaše připomínky, návrhy a jiné:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-*

:)

"Europivo nepijem, s Kocourem se napijem."

Bez připomínek.

Dobré Dobré

Dobrý den, slečno bakalářko! A jaké je Vaše oblíbené pivko? Frisco v Centrálu? :-D Pinda určitě doplní hoegardna! :-D Měj se, papa Fantomas M.H.

fandím rozšiřujícím se menším rodinným pivovarům oproti stálým velkým firmám

Frisco není pivo

Frisco není pivo!

hodně štěstí

Chybi mi moznost nevim u podstatne casti otazek

Chybí otázky na způsoby čepování a taky o pivotékách.

Chybí prostor pro minipivovary, které teď získávají na popularitě. Únětice, Matuška, Líšeňský pivovar apod.

Konečně konec

Nedostatek zájmu o sudová piva, přitom to je podstatný obal: z mého hlediska 75% piva, které se v rodině vypije je sudové točené.

Některé otázky chybně položené (i možnosti odpovědí), anketu o pivě by neměla sestavovat ženská - bez urážky:)

nemam

nemám

nemam

nemám

nemám

nemám ani připomínky ani návrhy

nemám připomínky

nemám připomínky

nemám připomínky - nejsem až takový pivař a pivo piju hlavně v létě, je nejlepší na žízeň

Nemám připomínky.

Nezapomeňte zmínit i soukromé restaurační minipivovary, které se v poslední době stávají velký hitem, zejména pro to že nabízejí odlišné a unikátní chutě ve spojení s atraktivním prostředím. Zde leží obrovský potenciál.

nic

nic

otázka 24 docela hlavolam

Ovocne 'pivo" by se nemelo jmenovat pivo

Pivo dela krasna tela :-DD Takze cest pivu, v kterem najdes silu :-)

Pokud je pivo "mé nejoblíbenější" lze vydedukovat fakt, že bych jej doporučil známým a jsem s ním spokojen.

pozdravuj Otu :-)

Příště to zkrať.

příště větší pivní nabídka, na českém trhu je cca 50 průmyslových pivovarů a přes 200 minipivovarů, přes 500 značek. váš přehled o dané problematice je docela mizerný, bez základních znalostí nelze dělat žádný výzkum.

Skvělý dotazník, doufám, že jsem pomohla :))

Správně natočené pivo musí v sobě harmonicky snoubit zlatou barvu letního žáru s bílou barvou zasněžené zimy. Chutnat pak musí jako milování ženy - zprvu sladké, ale pak ty hořké konce! Jen mistrovský sládek dokáže takové pivo uvařit. Dnešní doba nám bohužel přinesla EUROPIVA podporovaná masivní reklamou a přitom chuťově nevýrazná až téměř jednotná a ve značně kolísavé kvalitě podle místa várky. Na našem trhu pak jejich prodejnost stoupá ne kvůli chuti a kvalitě, ale především proto, že velké pivovary vybavují zařízením celé hospody což si malé nemohou dovolit. Našinec pak aby zajímavé a dobré pivo hledal kde se dá.

Stále roste podíl malých pivovarů na trhu, možná by stálo za to některé zahrnout...

Teprve pivem je žízeň krásná.

Tím, že pivo nepiju, bylo skoro zbytečné dotazník dál vyplňovat. Některé otázky jsou zvláštně položené..

v předchozí otázce jsem ohodnotila jen ty piva, které jsem chutnala, doufám, že jsem to tak pochopila správně

Vic piv jako ale, stout a tak :)

žádné nemám

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco na otázku 13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovocné či jinak ochucené na otázku 10. Jaký druh piva preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stupňovitost=1 na otázku 24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco=9 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tmavé na otázku 10. Jaký druh piva preferujete?

2. Vaše věková skupina?

  • odpověď 18 - 25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Vaše povolání?

3. Vaše povolání?

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41- 55 na otázku 2. Vaše věková skupina?

5. Pijete pivo?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-5x týdně na otázku 6. Jak často pivo konzumujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-7x týdně na otázku 6. Jak často pivo konzumujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco=4 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-6 na otázku 7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?

21. Doporučili byste svou značku piva přátelům? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

  • odpověď 10:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar=10 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)

  • odpověď Chuť=1:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=10 na otázku 24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)

36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar=10 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?

  • odpověď Návštěva pivovaru:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13 na otázku 11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardál=6 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell=3 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Degustace piv na otázku 38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?
  • odpověď Pivní slavnosti (festivaly):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=10 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

  • odpověď Fríí=:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
  • odpověď Fríí=1:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velkopopovický kozel=1 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
  • odpověď Lobkowicz=:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
  • odpověď Pardál=:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
  • odpověď Pardál=1:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velkopopovický kozel=1 na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
  • odpověď Starobrno=:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
  • odpověď Velvet=:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany= na otázku 43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Vaše věková skupina?

3. Vaše povolání?

4. Vaše současné bydliště?

5. Pijete pivo?

6. Jak často pivo konzumujete?

7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?

8. Kde nejčastěji pivo pijete?

9. Jakou značku piva si ihned spontánně bez přemýšlení vybavíte? (Nemusí být nejlepší ani nejhorší.)

10. Jaký druh piva preferujete?

11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?

12. Myslíte si, že je na trhu dostatečný výběr ohledně stupňovitosti piva?

13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

14. Ohodnoťte prosím spokojenost s CHUTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

15. Ohodnoťte prosím spokojenost s CENOU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

16. Ohodnoťte prosím spokojenost se VZHLEDEM OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

17. Ohodnoťte prosím spokojenost s DRUHY OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

18. Ohodnoťte prosím spokojenost s DOSTUPNOSTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

19. Ohodnoťte prosím spokojenost s TRADICÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

20. Jak jste celkově spokojeni se svou oblíbenou značkou piva? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

21. Doporučili byste svou značku piva přátelům? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

22. Byli byste ochotni za své oblíbené pivo zaplatit více peněz? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

23. Jaká je Vaše nejméně oblíbená značka piva?

24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)

25. Ochutnal/a jste někdy ovocné či jinak ochucené pivo?

26. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejvíce?

27. Doporučili byste ji známým ke konzumaci? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

28. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejméně?

29. Ochutnali jste někdy nějaké velmi netradiční pivo nebo pivo s netradiční příchutí?

31. Pokud byste si museli zvolit mezi nealkoholickým pivem nebo jiným nealko nápojem, co by vyhrálo? (1 – rozhodně jiné nealko, 10 – rozhodně nealko pivo)

32. Jak jste spokojeni s ČEPOVANÝMI pivy? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

33. Jak jste spokojeni s pivy ve SKLENĚNÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

34. Jak jste spokojeni s pivy v PLASTOVÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

35. Jak jste spokojeni s pivy v PLECHOVKÁCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?

37. Je nějaká příchuť, druh piva, které Vám chybí na trhu a rádi byste je ochutnali?

38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?

39. Dokážete si vybavit reklamu na nějaké pivo?

40. Co Vás na reklamě zaujalo?

41. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho koupi?

42. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho nekoupi?

43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Vaše věková skupina?

3. Vaše povolání?

4. Vaše současné bydliště?

5. Pijete pivo?

6. Jak často pivo konzumujete?

7. Kolik půllitrových piv vypijete za posezení?

8. Kde nejčastěji pivo pijete?

9. Jakou značku piva si ihned spontánně bez přemýšlení vybavíte? (Nemusí být nejlepší ani nejhorší.)

10. Jaký druh piva preferujete?

11. Kolik stupňů má Vaše oblíbené pivo?

12. Myslíte si, že je na trhu dostatečný výběr ohledně stupňovitosti piva?

13. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

14. Ohodnoťte prosím spokojenost s CHUTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

15. Ohodnoťte prosím spokojenost s CENOU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

16. Ohodnoťte prosím spokojenost se VZHLEDEM OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

17. Ohodnoťte prosím spokojenost s DRUHY OBALU Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

18. Ohodnoťte prosím spokojenost s DOSTUPNOSTÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

19. Ohodnoťte prosím spokojenost s TRADICÍ Vašeho nejoblíbenějšího piva. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

20. Jak jste celkově spokojeni se svou oblíbenou značkou piva? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

21. Doporučili byste svou značku piva přátelům? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

22. Byli byste ochotni za své oblíbené pivo zaplatit více peněz? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

23. Jaká je Vaše nejméně oblíbená značka piva?

24. Co je u Vás pro pivo nejdůležitější? Seřaďte prosím. (1 – nedůležité, 10 – důležité)

25. Ochutnal/a jste někdy ovocné či jinak ochucené pivo?

26. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejvíce?

27. Doporučili byste ji známým ke konzumaci? (1 - rozhodně ne, 10 - rozhodně ano)

28. Jaké ochucené pivo Vám chutnalo nejméně?

29. Ochutnali jste někdy nějaké velmi netradiční pivo nebo pivo s netradiční příchutí?

31. Pokud byste si museli zvolit mezi nealkoholickým pivem nebo jiným nealko nápojem, co by vyhrálo? (1 – rozhodně jiné nealko, 10 – rozhodně nealko pivo)

32. Jak jste spokojeni s ČEPOVANÝMI pivy? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

33. Jak jste spokojeni s pivy ve SKLENĚNÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

34. Jak jste spokojeni s pivy v PLASTOVÝCH LAHVÍCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

35. Jak jste spokojeni s pivy v PLECHOVKÁCH? (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

36. Kupujete pivo ve výhodných baleních (po více kusech)?

37. Je nějaká příchuť, druh piva, které Vám chybí na trhu a rádi byste je ochutnali?

38. Zúčastnili jste se někdy následujících procedur či využili následujících produktů?

39. Dokážete si vybavit reklamu na nějaké pivo?

40. Co Vás na reklamě zaujalo?

41. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho koupi?

42. Ovlivnila Vás někdy reklama na pivo k jeho nekoupi?

43. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s pivy, se kterými máte zkušenosti. (1 - zcela nespokojen, 10 - zcela spokojen)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hotovcová, B.Spokojenost zákazníka s pivy (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://spokojenost-zakaznika-s-pivy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.