Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků FC Baník Ostrava
Spokojenost zákazníků FC Baník Ostrava
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Melichařík |
---|---|
Šetření: | 28. 04. 2014 - 02. 05. 2014 |
Počet respondentů: | 459 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.27 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 84 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:21 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení zákazníci klubu FC Baník Ostrava,
rád bych Vás touto cestou požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce na téma "Management a Marketing Fotbalového klubu". Cílem tohoto dotazníku je získání informací o spokojenosti Vás, zákazníků a fanoušků, se službami klubu.
Děkuji za spolupráci,
Petr Melichařík, studen VŠB-TU Ostrava.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 395 | 85,87 % | 86,06 % |
žena | 65 | 14,13 % | 14,16 % |
2. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 35 let | 255 | 55,43 % | 55,56 % |
méně než 20 let | 153 | 33,26 % | 33,33 % |
36 - 50 let | 43 | 9,35 % | 9,37 % |
více než 50 let | 9 | 1,96 % | 1,96 % |
3. Jaké je Vaše dokončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 227 | 49,35 % | 49,46 % |
základní | 96 | 20,87 % | 20,92 % |
vysokoškolské | 72 | 15,65 % | 15,69 % |
střední (vyučen) | 65 | 14,13 % | 14,16 % |
4. Jak často navštěvujete zápasy Baníku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jen domácí zápasy, venkovní někdy | 181 | 39,35 % | 39,43 % |
Párkrát za sezonu | 180 | 39,13 % | 39,22 % |
Každý domácí a venkovní zápas | 53 | 11,52 % | 11,55 % |
Na zápasy nechodím | 46 | 10 % | 10,02 % |
5. Jste majitelem/majitelkou pernamentky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 326 | 70,87 % | 71,02 % |
ano | 134 | 29,13 % | 29,19 % |
6. Jste spokojen/a s cenami vstupenek (pernamentek)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spokojen/a | 281 | 61,09 % | 61,22 % |
spíše spokojen/a | 136 | 29,57 % | 29,63 % |
spíše nespokojen/a | 28 | 6,09 % | 6,1 % |
nespokojen/a | 15 | 3,26 % | 3,27 % |
7. Je bezpečnost na stadionu dostačující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 350 | 76,09 % | 76,25 % |
ne | 110 | 23,91 % | 23,97 % |
8. Jakou variantu řešení problému se stadionem na Bazalech upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rekonstrukce Bazalů | 356 | 77,39 % | 77,56 % |
stavba nového stadionu | 64 | 13,91 % | 13,94 % |
stěhování na zrekonstruovaný Vítkovický stadion | 40 | 8,7 % | 8,71 % |
9. Jak často nakupujete ve Fanshopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve fanshopu nenakupuji | 229 | 49,78 % | 49,89 % |
párkrát za rok | 209 | 45,43 % | 45,53 % |
minimálně 1x měsíčně | 22 | 4,78 % | 4,79 % |
10. Jste spokojen/a s cenami zboží ve fanshopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen/a | 187 | 40,65 % | 40,74 % |
spíše nespokojen/a | 120 | 26,09 % | 26,14 % |
spokojen/a | 82 | 17,83 % | 17,86 % |
nespokojen/a | 71 | 15,43 % | 15,47 % |
11. Jste spokojen/a s celkovou nabídkou zboží ve fanshopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen/a | 208 | 45,22 % | 45,32 % |
spokojen/a | 103 | 22,39 % | 22,44 % |
spíše nespokojen/a | 94 | 20,43 % | 20,48 % |
nespokojen | 55 | 11,96 % | 11,98 % |
12. Jak často navštěvujete oficiální stránky klubu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
párkrát do týdne | 204 | 44,35 % | 44,44 % |
každý den | 118 | 25,65 % | 25,71 % |
párkrát do měsíce | 108 | 23,48 % | 23,53 % |
stránky nenavštěvuji | 30 | 6,52 % | 6,54 % |
13. Jste spokojen/a s obsahem webových stránek klubu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen/a | 200 | 43,48 % | 43,57 % |
spokojen/a | 188 | 40,87 % | 40,96 % |
spíše nespokojen/a | 38 | 8,26 % | 8,28 % |
nespokojen/a | 34 | 7,39 % | 7,41 % |
14. Jste členem/členkou oficiální skupiny klubu na facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 399 | 86,74 % | 86,93 % |
ne | 61 | 13,26 % | 13,29 % |
15. Máte nějaké připomínky a nápady na zlepšení služeb FC Baník Ostrava?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- Vyměnit vedení! Opět. - Fanshop, který bude patřit klubu a výtěžek půjde na chod klubu a ne do kapsy nějaké podnikatelce, která si koupila možnost používat znak FCB atd.
Aby chodilo více lidi tak zlevnit vstupné o 20 a projevi se to i na divacich
aby psali o vsech hracich A tymu , ne jen jedince . proc ten nehral ,? a kdo je zraneny atd..
Ano, aby si už taky konečně jednou dupli a přestali se nechat srat na hlavu od FAČRu.
Ano, aby zloděj a lhář Šafarčík rezignoval
At už zruší ten svuj trapný fan shop a nechají výrobu věcí na fanoušcích, ty váže ke klubu vztah a ne pracovní smlouva... Myslíte si že si nekdo koupi triko za 450 kč nebo zimní čepku za 300 jeste k tomu se vzhledem jaký je ? moc takových teda neni
až začne tým vyhrávat, všichni budou spokojeni
BANÍČEK NIKDY NESPADNE!!!
Baníčku my jsme s tebou ! Neopustíme tě ! Nikdy tě nezradíme, bo my ti věříme !!!
Baník pičo !
BANÍK PIČO SNAD SE ZACHRÁNÍME !!!!
Bez Komentáře
Body a záchrana!!! :))
BP
Bylo by fajn, kdyby se FC BANÍK OSTRAVA jako hráči prezentovali v celém ostravském kraji okresních městech :) . Třeba někdy ve Frýdek Místek, Nový Jičín,Karviné atd...;) Protože ne každý má možnost jít na určitou hodinu na autogramiádu. Už důvodu že je to časově někdy nesplnitelné... Určo by to byl skvěly projekt: Hráči FC BANÍK OSTRAVA budou mít v Novém Jičíně obchodním centru Tabačka autogramiádu. A přejí FC BANÍK OSTRAVA JEN VŠECHNO NEJ A LIGU A DO DALŠÍCH SEZON HODNĚ TALENTU, FINANČNÍ STABILIZACI. BP ;)
Coz takhle vyhnat par policistu? V kotli nikdy nejsou problemy. Jedine problemy, ktere tam nekdo vytvari jsou policiste (nejen ti, kteri jsou jak "kosmonauti", ale i ti, kteri jsou "tajni")... Je snad nornalni kricet na zenu s ditetem "uhni, kur*o"?!
černé alternativní dresy, radši než červené. mohl by připomínat hornickou minulost ostravy, nebo úsloví ostrava černá.
dávat góly
Drahé dresy...I když chápu, že dnes je 1000Kč za dres normální.. Vadí mi chybějící diskuze na stránkách, taky nemůžu najít staré fotky :(
drzte se chlapi,a pijte slivovici at drzite krok s tema PEPIKAMA
Fan shop nepatří klubu - proto jsou otázky o fan shopu bezpředmětné
FCB ole
FCB spustil v průběhu ledna nebo února betaverzi nových webových stránek. Nelíbí se mi grafika ani design a mám takový pocit, že i takový 3.ligové celky mají lepší webové stránky. Mě osobně se líbí webovky prvoligového SK týmu Spartak Trnava. Zde mohli hledat inspiraci tvůrci webu. Co se týče nabídku produktů služeb ve fanshopu, tak je to velká bída. Nabídka tu sice je, ale je to takové chladné a bez nápadu. Proto si kupuju trička, mikiny atd od ULTRAS BANÍK. Proč? Protože to má nápad, je to živé, jsou v tom emoce a hrdost a to fanshop nemá. Tam se jde s cílem na zisk, ale ten mít nebudou, dokud do toho nedají srdce. Být já v marketingu FCB, obrátím se o pomoc na fanoušky, pokud bych toho moc nevymyslel. Navíc spolupráce se značkou JOMA je prostě špatná. Kdyby měli značku Nike, tak by měli prodeje lepší. Ta značka to aspoň trochu zachrání, ale JOMA je slabá a na prodejích suvenýrů to jde jasně vypozorovat. Snad ti to pomůže, hodně zdaru při psaní bakalářky.
Fronty hrozné, občerstvení to samé.
Funkční nákup lístků on-line, respektive uvolnění více míst pro on line nákup
Hlavně nesestoupit :D
Chybí dikuse, videogalerie, fotogalerie, a nějaké dotazníky na hráče FCB By taky nevadily.
Chybí mi na netu kvalitně zpracované videa ohledně Baníku,např.na you tube myslím že by to vzbudilo větší zájem lidí o Baník.Na stadion je zakázáno vstupovat opilý a na každém zápasu jsou tam desítky na mol opilců.Nechápu jak si to nemůžou uhlídat.
je to anketa na píču
King Baník!!!!
komunikace
Lepší hospodaření s financemi a hlavně minimálně střed tabulky
lepší komunikace s fanoušky (hlavně v rámci různých spekulací, které fanoušky matou/znepokojují a jejich objasnění by bylo vhodné)
Lepší služby ohledně stánků na občerstvení na zápasech
lepší výsledky
Momentálně mně nic moc nenapadá . V současnosti bydlím v Praze ,ale jsem původem z Ostravy a fandím Baníku už 50 let.
Možná bych měl ale neumím to asi vyjádřit, ale to co si přečtu mi stačí
Na kazdem zapase me dokazou vytocit nekonecne fronty na pivo. Na Bazalech by se uzivilo 2x tolik stanku.
Na zápasech, při kterých se předpokládá vysoká návštěvnost, navýšit množství občerstvovacích stánků. Je nemyslitelné, abych čekal 20 minut na pivo!
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne :)
Ne, jen Vás prosím, myslete na to, že Baník patří na BAZALY, nikoliv do Vítkovic a že bazaly jsou tradice. A zrušte kameramana při vstupu V1 při kontrole fanoušků !!! KDE TO JSME ?!!!
Ne.
Ne. Celkově to šlape. samozřejmě na poměry českého fotbalu. Mít více bohatších sponzorů, bylo by vše jinak. Hlavně zachovat Bazaly tak jak jsou, bo to by už nebyl Baník. čus. Tomas z Pardubic
nejde jen o Baník, ale o cely český fotbal ... přestat s buzerací fanoušků a povolit pyrotechniku !
nemám
nemam
nemám :-) jen ať jse klukum daří :-)
Nemám možnost zeptat se vedení na své otázky. Jednou jsem psala na klubový e-mail. Ale nedočkala jsem se žádné odpovědi. Bylo by dobré, kdyby tato možnost byla přímo na stránkách FCB. Fotogalerie na stránkách by taky nebyla na škodu :) Ankety, by taky nevadily. No a kdyby si šli hráči po vyhraném utkání nad Duklou plácnout, byla bych nesmírně štastná :)
nepouštět magory házející utržené sedačky kolem hlav rodičů s dětmi ... i když vím , že je to asi obrovský problém takové blby usvědčit . jako fanda jsem pro zřízení něco jako občanky vašeho klubu , kde bude fotka . stačí si promluvit s kotlem ... ne všichni , co tam chodí , jsou magoři opíjející se již před fotbalem ...
Nestěhovat se do Vítkovic! Na Bazalech jsou doma. A pod Slončíkem se konečně daří..ne jenom, že byl skvělý hráč, je i skvělý trenér a člověk.
Nikdy nespadne, Baníček nikdy nespadne !!!
no comment
Občerstvení na Bazalech je hrozné. nekonečné fronty, podmíráky, teplé pivo....
Občerstvení zlepšit, záchody zlepšit
ocenil bych postavení v ligové tabulce na vyšších místech
Opora fanoušků
Pelta ven !
Pelta Ven !!!!
Pelta ven!
PELTA VEN!!!
Pořadatelé by měli dbát na to,aby fanoušci seděli na místech ve svých sektorech,kde mají zakoupeny vstupenky a nedocházelo k tomu,že lístek,třeba do kotle a návštěvník bude sedět ve středním sektoru.
prestehovat stadion co nejdal od mesta at se tam ty zvirata pozabijeji a povrazdi a neotravuj s tim slusne lidi
Pri navsteve zapasu predlozit osobni doklad a klidne se i vyfotit. Moderni technologie to umoznouje a je to otazka par vterin. Nutno ovsem chranit data proti zneuziti..
První co mne napadne je zlepšit občerstvení na stadiónu a to výrazně. Pak už jen ta hra a umístění.
Přestat podporovat polské chuligány
Při prohřešcích chuligánů soudit a nepouštět na zápasy. Hříšníci by se museli hlásit na jednom místě v průběhu zápasu. Také zlepšit vstup na stadion, to nynější mi připomíná 30tá léta. Viz vstup O2 aréna v Praze-bylo by vystaráno a konečně by se nemuseli bát chodit na zápasy rodiny s dětmi, přitom atmosféru by to nijak nepoškodilo a konečně by se o Baníku nemluvilo jako o klubu dutých hlav
Přistavět střechu na ochozy,doplnit kamerový systém a zlepšit zabezpečení stadionu.
rozšíření možnosti občerstvení na stadionu, divácké soutěže o poločase (penaltový rozstřel vybraných majitelů permanentek).
RSS na webu FCB
Snad jen doporučení o rekonstrukci Bazalů. Znám spoustu lidí, známých a ptal jsem se i ostatních fanoušků - pakliže bude Baník hrát jinde než na Bazalech, přestanou jednoduše chodit na fotbal. Jediná přijatelná volba - rekonstrukce.
Soukromá firma, která neumí hospodařit a dostane se do dluhů, se nesmí vykupovat městem a to ještě za podezřelých okolností. Je potřeba zásadně změnit bezpečnostní opatření, aby se na stadiony dostali jen slušní fanoušci (příklad si můžeme vzít z Anglie).
Strašné pivo, ředěné vodou; neschopnost vrátit za 100,-, absolutní amatérismus zaměstnanců na stadioně, služby strašné, fanshop strašný (ať žije Chachar wear a BOFC Sara), majitel dožene Baník k zániku--->horší jak za pražáků. King Baník!
Těch by bylo, třeba stravitelnější burgry :-)
Trochu ''zkůlturnět'' bazaly a čekat :) do pěti let bude baník na špici, tím jsem si jist
Určitě bych zlepšil catering, hlavně co se týká doby čepování piva. Navrhoval bych takové pivní sprchy, ale to asi bude záležitost firmy, se kterou má FC Baník smlouvu. Co se týká bezpečnosti, tak se mi absolutně nelíbí, že security služba je oblečená jako do první linie, viz. poslední zápas s Duklou Praha!
Určitě množství stánků na občerstvení, když jdete na klobásu a čekáte 15 minut ve frontě, pak 2x na pivo, po zápase zjistíte že jste viděl z utkání 15 minut. Nevím jestli je to z hlediska bezpečnosti nebo jiných důvodů ale pro mne nepochopitelné.. Hezký den Spáčil
v předprodeji kupovat pouze omezený počat lístku aby se zabránilo vstup polskym ..(NE)fanouškum kteří škodí akurat klubu :o)
v zimě teplé nápoje na stadionu, nepouštět hudbu s reproduktorů před zápasem(nebo aspoň změnit její obsah)
Vedení Baníku by fanouškům nemělo lhát či mlžit informace o aktuální situaci v klubu.
Větší výběr věcí ve fanshopu.
Víc stánků na pivo.
Více naslouchat fanouškům, a nepodporovat fačr!!
Více stánků s občerstvením
vice stanku s občersvenim a toalety
Více stánků s pivem - pokaždé je to KATASTROFA!!!
Více stánků s pivem!!!
Více videí na stránkách, z kabiny, tréningu... Ale především chybějící fotogalerie, a diskuze na oficiálních stránkách FCB Přivítal bych možnost otázek a odpovědí, rád bych se zeptal vedení na mnoho věcí, ale v podstatě nemám kde... FORZA FCB!!!
Více videí ze života klubu
Vyhodit Šafarčíka a tu verbež, treré nejde o Baník.....................
Vyměnit vedení klubu
Zachranit se!!!!!
Zákaznická franšíza by nebyla na škodu...
Zavést diskuzní fórum na oficiálních stránkách, zvýšit počet stánků s pivem/občerstvením na stadioně
získat peníze
Zlepsit absolutne vse
Zlepšení distribuce piva o přestávkách a před zápasem, i při menší návštěvě (4000-5000) se čeká celý poločas
Zlepšení občerstvovaní, fronty jsou dlouhe a obsluha spíš pomalejší,,,
Zrušte ten trapný fanshop protoze vsechno je drahe jak cyp a majitelka si bere vsechno do kapsi ikdyz s Banikem nema nic spolecneho. Stejne kazdy radsi neco koupi ve stanku Ultras Baniku protoze maji levne a kvalitni zbozi a nevydelavaji na fanouskach
Zustat na Bazalech a rekonstruovat stadion připadně postavit nový. V žádnem připadě se stěhovat do Vitkovic !!!
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.