Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků FC Baník Ostrava

Spokojenost zákazníků FC Baník Ostrava

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Melichařík
Šetření:28. 04. 2014 - 02. 05. 2014
Počet respondentů:459
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení zákazníci klubu FC Baník Ostrava,

rád bych Vás touto cestou požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce na téma "Management a Marketing Fotbalového klubu". Cílem tohoto dotazníku je získání informací o spokojenosti Vás, zákazníků a fanoušků, se službami klubu.

Děkuji za spolupráci,

Petr Melichařík, studen VŠB-TU Ostrava.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž39585,87 %86,06 %  
žena6514,13 %14,16 %  

Graf

2. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 35 let25555,43 %55,56 %  
méně než 20 let15333,26 %33,33 %  
36 - 50 let439,35 %9,37 %  
více než 50 let91,96 %1,96 %  

Graf

3. Jaké je Vaše dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou22749,35 %49,46 %  
základní9620,87 %20,92 %  
vysokoškolské7215,65 %15,69 %  
střední (vyučen)6514,13 %14,16 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete zápasy Baníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen domácí zápasy, venkovní někdy18139,35 %39,43 %  
Párkrát za sezonu18039,13 %39,22 %  
Každý domácí a venkovní zápas5311,52 %11,55 %  
Na zápasy nechodím4610 %10,02 %  

Graf

5. Jste majitelem/majitelkou pernamentky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne32670,87 %71,02 %  
ano13429,13 %29,19 %  

Graf

6. Jste spokojen/a s cenami vstupenek (pernamentek)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/a28161,09 %61,22 %  
spíše spokojen/a13629,57 %29,63 %  
spíše nespokojen/a286,09 %6,1 %  
nespokojen/a153,26 %3,27 %  

Graf

7. Je bezpečnost na stadionu dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano35076,09 %76,25 %  
ne11023,91 %23,97 %  

Graf

8. Jakou variantu řešení problému se stadionem na Bazalech upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekonstrukce Bazalů35677,39 %77,56 %  
stavba nového stadionu6413,91 %13,94 %  
stěhování na zrekonstruovaný Vítkovický stadion408,7 %8,71 %  

Graf

9. Jak často nakupujete ve Fanshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve fanshopu nenakupuji22949,78 %49,89 %  
párkrát za rok20945,43 %45,53 %  
minimálně 1x měsíčně224,78 %4,79 %  

Graf

10. Jste spokojen/a s cenami zboží ve fanshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a18740,65 %40,74 %  
spíše nespokojen/a12026,09 %26,14 %  
spokojen/a8217,83 %17,86 %  
nespokojen/a7115,43 %15,47 %  

Graf

11. Jste spokojen/a s celkovou nabídkou zboží ve fanshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a20845,22 %45,32 %  
spokojen/a10322,39 %22,44 %  
spíše nespokojen/a9420,43 %20,48 %  
nespokojen5511,96 %11,98 %  

Graf

12. Jak často navštěvujete oficiální stránky klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát do týdne20444,35 %44,44 %  
každý den11825,65 %25,71 %  
párkrát do měsíce10823,48 %23,53 %  
stránky nenavštěvuji306,52 %6,54 %  

Graf

13. Jste spokojen/a s obsahem webových stránek klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a20043,48 %43,57 %  
spokojen/a18840,87 %40,96 %  
spíše nespokojen/a388,26 %8,28 %  
nespokojen/a347,39 %7,41 %  

Graf

14. Jste členem/členkou oficiální skupiny klubu na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano39986,74 %86,93 %  
ne6113,26 %13,29 %  

Graf

15. Máte nějaké připomínky a nápady na zlepšení služeb FC Baník Ostrava?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Vyměnit vedení! Opět. - Fanshop, který bude patřit klubu a výtěžek půjde na chod klubu a ne do kapsy nějaké podnikatelce, která si koupila možnost používat znak FCB atd.

Aby chodilo více lidi tak zlevnit vstupné o 20 a projevi se to i na divacich

aby psali o vsech hracich A tymu , ne jen jedince . proc ten nehral ,? a kdo je zraneny atd..

Ano, aby si už taky konečně jednou dupli a přestali se nechat srat na hlavu od FAČRu.

Ano, aby zloděj a lhář Šafarčík rezignoval

At už zruší ten svuj trapný fan shop a nechají výrobu věcí na fanoušcích, ty váže ke klubu vztah a ne pracovní smlouva... Myslíte si že si nekdo koupi triko za 450 kč nebo zimní čepku za 300 jeste k tomu se vzhledem jaký je ? moc takových teda neni

až začne tým vyhrávat, všichni budou spokojeni

BANÍČEK NIKDY NESPADNE!!!

Baníčku my jsme s tebou ! Neopustíme tě ! Nikdy tě nezradíme, bo my ti věříme !!!

Baník pičo !

BANÍK PIČO SNAD SE ZACHRÁNÍME !!!!

Bez Komentáře

Body a záchrana!!! :))

BP

Bylo by fajn, kdyby se FC BANÍK OSTRAVA jako hráči prezentovali v celém ostravském kraji okresních městech :) . Třeba někdy ve Frýdek Místek, Nový Jičín,Karviné atd...;) Protože ne každý má možnost jít na určitou hodinu na autogramiádu. Už důvodu že je to časově někdy nesplnitelné... Určo by to byl skvěly projekt: Hráči FC BANÍK OSTRAVA budou mít v Novém Jičíně obchodním centru Tabačka autogramiádu. A přejí FC BANÍK OSTRAVA JEN VŠECHNO NEJ A LIGU A DO DALŠÍCH SEZON HODNĚ TALENTU, FINANČNÍ STABILIZACI. BP ;)

Coz takhle vyhnat par policistu? V kotli nikdy nejsou problemy. Jedine problemy, ktere tam nekdo vytvari jsou policiste (nejen ti, kteri jsou jak "kosmonauti", ale i ti, kteri jsou "tajni")... Je snad nornalni kricet na zenu s ditetem "uhni, kur*o"?!

černé alternativní dresy, radši než červené. mohl by připomínat hornickou minulost ostravy, nebo úsloví ostrava černá.

dávat góly

Drahé dresy...I když chápu, že dnes je 1000Kč za dres normální.. Vadí mi chybějící diskuze na stránkách, taky nemůžu najít staré fotky :(

drzte se chlapi,a pijte slivovici at drzite krok s tema PEPIKAMA

Fan shop nepatří klubu - proto jsou otázky o fan shopu bezpředmětné

FCB ole

FCB spustil v průběhu ledna nebo února betaverzi nových webových stránek. Nelíbí se mi grafika ani design a mám takový pocit, že i takový 3.ligové celky mají lepší webové stránky. Mě osobně se líbí webovky prvoligového SK týmu Spartak Trnava. Zde mohli hledat inspiraci tvůrci webu. Co se týče nabídku produktů služeb ve fanshopu, tak je to velká bída. Nabídka tu sice je, ale je to takové chladné a bez nápadu. Proto si kupuju trička, mikiny atd od ULTRAS BANÍK. Proč? Protože to má nápad, je to živé, jsou v tom emoce a hrdost a to fanshop nemá. Tam se jde s cílem na zisk, ale ten mít nebudou, dokud do toho nedají srdce. Být já v marketingu FCB, obrátím se o pomoc na fanoušky, pokud bych toho moc nevymyslel. Navíc spolupráce se značkou JOMA je prostě špatná. Kdyby měli značku Nike, tak by měli prodeje lepší. Ta značka to aspoň trochu zachrání, ale JOMA je slabá a na prodejích suvenýrů to jde jasně vypozorovat. Snad ti to pomůže, hodně zdaru při psaní bakalářky.

Fronty hrozné, občerstvení to samé.

Funkční nákup lístků on-line, respektive uvolnění více míst pro on line nákup

Hlavně nesestoupit :D

Chybí dikuse, videogalerie, fotogalerie, a nějaké dotazníky na hráče FCB By taky nevadily.

Chybí mi na netu kvalitně zpracované videa ohledně Baníku,např.na you tube myslím že by to vzbudilo větší zájem lidí o Baník.Na stadion je zakázáno vstupovat opilý a na každém zápasu jsou tam desítky na mol opilců.Nechápu jak si to nemůžou uhlídat.

je to anketa na píču

King Baník!!!!

komunikace

Lepší hospodaření s financemi a hlavně minimálně střed tabulky

lepší komunikace s fanoušky (hlavně v rámci různých spekulací, které fanoušky matou/znepokojují a jejich objasnění by bylo vhodné)

Lepší služby ohledně stánků na občerstvení na zápasech

lepší výsledky

Momentálně mně nic moc nenapadá . V současnosti bydlím v Praze ,ale jsem původem z Ostravy a fandím Baníku už 50 let.

Možná bych měl ale neumím to asi vyjádřit, ale to co si přečtu mi stačí

Na kazdem zapase me dokazou vytocit nekonecne fronty na pivo. Na Bazalech by se uzivilo 2x tolik stanku.

Na zápasech, při kterých se předpokládá vysoká návštěvnost, navýšit množství občerstvovacích stánků. Je nemyslitelné, abych čekal 20 minut na pivo!

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne :)

Ne, jen Vás prosím, myslete na to, že Baník patří na BAZALY, nikoliv do Vítkovic a že bazaly jsou tradice. A zrušte kameramana při vstupu V1 při kontrole fanoušků !!! KDE TO JSME ?!!!

Ne.

Ne. Celkově to šlape. samozřejmě na poměry českého fotbalu. Mít více bohatších sponzorů, bylo by vše jinak. Hlavně zachovat Bazaly tak jak jsou, bo to by už nebyl Baník. čus. Tomas z Pardubic

nejde jen o Baník, ale o cely český fotbal ... přestat s buzerací fanoušků a povolit pyrotechniku !

nemám

nemam

nemám :-) jen ať jse klukum daří :-)

Nemám možnost zeptat se vedení na své otázky. Jednou jsem psala na klubový e-mail. Ale nedočkala jsem se žádné odpovědi. Bylo by dobré, kdyby tato možnost byla přímo na stránkách FCB. Fotogalerie na stránkách by taky nebyla na škodu :) Ankety, by taky nevadily. No a kdyby si šli hráči po vyhraném utkání nad Duklou plácnout, byla bych nesmírně štastná :)

nepouštět magory házející utržené sedačky kolem hlav rodičů s dětmi ... i když vím , že je to asi obrovský problém takové blby usvědčit . jako fanda jsem pro zřízení něco jako občanky vašeho klubu , kde bude fotka . stačí si promluvit s kotlem ... ne všichni , co tam chodí , jsou magoři opíjející se již před fotbalem ...

Nestěhovat se do Vítkovic! Na Bazalech jsou doma. A pod Slončíkem se konečně daří..ne jenom, že byl skvělý hráč, je i skvělý trenér a člověk.

Nikdy nespadne, Baníček nikdy nespadne !!!

no comment

Občerstvení na Bazalech je hrozné. nekonečné fronty, podmíráky, teplé pivo....

Občerstvení zlepšit, záchody zlepšit

ocenil bych postavení v ligové tabulce na vyšších místech

Opora fanoušků

Pelta ven !

Pelta Ven !!!!

Pelta ven!

PELTA VEN!!!

Pořadatelé by měli dbát na to,aby fanoušci seděli na místech ve svých sektorech,kde mají zakoupeny vstupenky a nedocházelo k tomu,že lístek,třeba do kotle a návštěvník bude sedět ve středním sektoru.

prestehovat stadion co nejdal od mesta at se tam ty zvirata pozabijeji a povrazdi a neotravuj s tim slusne lidi

Pri navsteve zapasu predlozit osobni doklad a klidne se i vyfotit. Moderni technologie to umoznouje a je to otazka par vterin. Nutno ovsem chranit data proti zneuziti..

První co mne napadne je zlepšit občerstvení na stadiónu a to výrazně. Pak už jen ta hra a umístění.

Přestat podporovat polské chuligány

Při prohřešcích chuligánů soudit a nepouštět na zápasy. Hříšníci by se museli hlásit na jednom místě v průběhu zápasu. Také zlepšit vstup na stadion, to nynější mi připomíná 30tá léta. Viz vstup O2 aréna v Praze-bylo by vystaráno a konečně by se nemuseli bát chodit na zápasy rodiny s dětmi, přitom atmosféru by to nijak nepoškodilo a konečně by se o Baníku nemluvilo jako o klubu dutých hlav

Přistavět střechu na ochozy,doplnit kamerový systém a zlepšit zabezpečení stadionu.

rozšíření možnosti občerstvení na stadionu, divácké soutěže o poločase (penaltový rozstřel vybraných majitelů permanentek).

RSS na webu FCB

Snad jen doporučení o rekonstrukci Bazalů. Znám spoustu lidí, známých a ptal jsem se i ostatních fanoušků - pakliže bude Baník hrát jinde než na Bazalech, přestanou jednoduše chodit na fotbal. Jediná přijatelná volba - rekonstrukce.

Soukromá firma, která neumí hospodařit a dostane se do dluhů, se nesmí vykupovat městem a to ještě za podezřelých okolností. Je potřeba zásadně změnit bezpečnostní opatření, aby se na stadiony dostali jen slušní fanoušci (příklad si můžeme vzít z Anglie).

Strašné pivo, ředěné vodou; neschopnost vrátit za 100,-, absolutní amatérismus zaměstnanců na stadioně, služby strašné, fanshop strašný (ať žije Chachar wear a BOFC Sara), majitel dožene Baník k zániku--->horší jak za pražáků. King Baník!

Těch by bylo, třeba stravitelnější burgry :-)

Trochu ''zkůlturnět'' bazaly a čekat :) do pěti let bude baník na špici, tím jsem si jist

Určitě bych zlepšil catering, hlavně co se týká doby čepování piva. Navrhoval bych takové pivní sprchy, ale to asi bude záležitost firmy, se kterou má FC Baník smlouvu. Co se týká bezpečnosti, tak se mi absolutně nelíbí, že security služba je oblečená jako do první linie, viz. poslední zápas s Duklou Praha!

Určitě množství stánků na občerstvení, když jdete na klobásu a čekáte 15 minut ve frontě, pak 2x na pivo, po zápase zjistíte že jste viděl z utkání 15 minut. Nevím jestli je to z hlediska bezpečnosti nebo jiných důvodů ale pro mne nepochopitelné.. Hezký den Spáčil

v předprodeji kupovat pouze omezený počat lístku aby se zabránilo vstup polskym ..(NE)fanouškum kteří škodí akurat klubu :o)

v zimě teplé nápoje na stadionu, nepouštět hudbu s reproduktorů před zápasem(nebo aspoň změnit její obsah)

Vedení Baníku by fanouškům nemělo lhát či mlžit informace o aktuální situaci v klubu.

Větší výběr věcí ve fanshopu.

Víc stánků na pivo.

Více naslouchat fanouškům, a nepodporovat fačr!!

Více stánků s občerstvením

vice stanku s občersvenim a toalety

Více stánků s pivem - pokaždé je to KATASTROFA!!!

Více stánků s pivem!!!

Více videí na stránkách, z kabiny, tréningu... Ale především chybějící fotogalerie, a diskuze na oficiálních stránkách FCB Přivítal bych možnost otázek a odpovědí, rád bych se zeptal vedení na mnoho věcí, ale v podstatě nemám kde... FORZA FCB!!!

Více videí ze života klubu

Vyhodit Šafarčíka a tu verbež, treré nejde o Baník.....................

Vyměnit vedení klubu

Zachranit se!!!!!

Zákaznická franšíza by nebyla na škodu...

Zavést diskuzní fórum na oficiálních stránkách, zvýšit počet stánků s pivem/občerstvením na stadioně

získat peníze

Zlepsit absolutne vse

Zlepšení distribuce piva o přestávkách a před zápasem, i při menší návštěvě (4000-5000) se čeká celý poločas

Zlepšení občerstvovaní, fronty jsou dlouhe a obsluha spíš pomalejší,,,

Zrušte ten trapný fanshop protoze vsechno je drahe jak cyp a majitelka si bere vsechno do kapsi ikdyz s Banikem nema nic spolecneho. Stejne kazdy radsi neco koupi ve stanku Ultras Baniku protoze maji levne a kvalitni zbozi a nevydelavaji na fanouskach

Zustat na Bazalech a rekonstruovat stadion připadně postavit nový. V žádnem připadě se stěhovat do Vitkovic !!!


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jak často nakupujete ve Fanshopu?

  • odpověď ve fanshopu nenakupuji:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi stránky nenavštěvuji na otázku 12. Jak často navštěvujete oficiální stránky klubu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Váš věk je:

3. Jaké je Vaše dokončené vzdělání?

4. Jak často navštěvujete zápasy Baníku?

5. Jste majitelem/majitelkou pernamentky?

6. Jste spokojen/a s cenami vstupenek (pernamentek)?

7. Je bezpečnost na stadionu dostačující?

8. Jakou variantu řešení problému se stadionem na Bazalech upřednostňujete?

9. Jak často nakupujete ve Fanshopu?

10. Jste spokojen/a s cenami zboží ve fanshopu?

11. Jste spokojen/a s celkovou nabídkou zboží ve fanshopu?

12. Jak často navštěvujete oficiální stránky klubu?

13. Jste spokojen/a s obsahem webových stránek klubu?

14. Jste členem/členkou oficiální skupiny klubu na facebooku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Váš věk je:

3. Jaké je Vaše dokončené vzdělání?

4. Jak často navštěvujete zápasy Baníku?

5. Jste majitelem/majitelkou pernamentky?

6. Jste spokojen/a s cenami vstupenek (pernamentek)?

7. Je bezpečnost na stadionu dostačující?

8. Jakou variantu řešení problému se stadionem na Bazalech upřednostňujete?

9. Jak často nakupujete ve Fanshopu?

10. Jste spokojen/a s cenami zboží ve fanshopu?

11. Jste spokojen/a s celkovou nabídkou zboží ve fanshopu?

12. Jak často navštěvujete oficiální stránky klubu?

13. Jste spokojen/a s obsahem webových stránek klubu?

14. Jste členem/členkou oficiální skupiny klubu na facebooku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Melichařík, P.Spokojenost zákazníků FC Baník Ostrava (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-fc-ban.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.