Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků IKEA

Spokojenost zákazníků IKEA

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Šebesta
Šetření:29. 02. 2012 - 07. 03. 2012
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):20 / 20.14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:70 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den, touto cestou bych rád požádal zákazníky obchodního domu IKEA o vyplnění stručného dotazníku (20 otázek), který se týká spokojenosti zákazníka. Dotazník je anonymní a jeho data budou použita ke zpracování praktické části mé akademické práce, kterou na toto téma píši. Hodnotí se výběrem z možností na škále, a to tak, jako ve škole (1-nejlepší hodnocení, 5-nejhorší hodnocení). Děkuji všem respondentům, kteří se do tohoto průzkumu zapojí.

Odpovědi respondentů

1. Jak jste spokojen/a s velikostí sortimentu, který obchodní dům IKEA nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný6546,76 %47,1 %  
chvalitebný5741,01 %41,3 %  
dobrý1510,79 %10,87 %  
nedostatečný10,72 %0,72 %  
dostatečný10,72 %0,72 %  

Graf

2. Jak jste spokojen/a s kvalitou výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný6043,17 %43,48 %  
dobrý4330,94 %31,16 %  
výborný2618,71 %18,84 %  
dostatečný85,76 %5,8 %  
nedostatečný21,44 %1,45 %  

Graf

3. Jak jste spokojen/a s cenou výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5539,57 %39,86 %  
výborný4834,53 %34,78 %  
dobrý3122,3 %22,46 %  
dostatečný53,6 %3,62 %  

Graf

4. Jak jste spokojen/a s funkčností výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5338,13 %38,41 %  
výborný4230,22 %30,43 %  
dobrý3323,74 %23,91 %  
dostatečný107,19 %7,25 %  
nedostatečný10,72 %0,72 %  

Graf

5. Jak hodnotíte přítomnost a rychlost obsluhy personálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5338,13 %38,41 %  
dobrý4028,78 %28,99 %  
dostatečný2215,83 %15,94 %  
výborný2115,11 %15,22 %  
nedostatečný32,16 %2,17 %  

Graf

6. Jak hodnotíte ochotu a příjemné vystupování personálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5338,13 %38,41 %  
dobrý3827,34 %27,54 %  
výborný3525,18 %25,36 %  
dostatečný128,63 %8,7 %  
nedostatečný10,72 %0,72 %  

Graf

7. Jak hodnotíte personál z hlediska přehledu a znalostí o nabízených produktech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5237,41 %37,68 %  
dobrý4230,22 %30,43 %  
výborný3223,02 %23,19 %  
dostatečný139,35 %9,42 %  

Graf

8. Jak hodnotíte pomoc personálu při zvláštních/individuálních požadavcích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5237,41 %37,68 %  
dobrý3827,34 %27,54 %  
výborný3021,58 %21,74 %  
dostatečný1510,79 %10,87 %  
nedostatečný42,88 %2,9 %  

Graf

9. Jak jste spokojen/a s rozmanitostí jídel a pití v restauraci IKEA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný4935,25 %35,51 %  
výborný4129,5 %29,71 %  
dobrý2618,71 %18,84 %  
dostatečný2014,39 %14,49 %  
nedostatečný32,16 %2,17 %  

Graf

10. Jak jste spokojen/a s kvalitou jídel v restauraci IKEA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný4834,53 %34,78 %  
chvalitebný4532,37 %32,61 %  
dobrý3223,02 %23,19 %  
dostatečný128,63 %8,7 %  
nedostatečný21,44 %1,45 %  

Graf

11. Jak jste spokojen/a s velikostí porcí v restauraci IKEA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný4935,25 %35,51 %  
výborný4028,78 %28,99 %  
dobrý3525,18 %25,36 %  
dostatečný139,35 %9,42 %  
nedostatečný21,44 %1,45 %  

Graf

12. Jak hodnotíte dobu čekání na jídlo v restauraci IKEA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5942,45 %42,75 %  
dobrý3625,9 %26,09 %  
výborný3223,02 %23,19 %  
dostatečný96,47 %6,52 %  
nedostatečný32,16 %2,17 %  

Graf

13. IKEA jako značka. Jak byste ohodnotil/a důležitost této značky k Vaší osobě, k Vašemu způsobu života, stylu? (jako známky ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26143,88 %44,2 %  
33525,18 %25,36 %  
12719,42 %19,57 %  
4117,91 %7,97 %  
553,6 %3,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.27
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:2
Modus:2

Graf

14. IKEA a její produkty ve smyslu být zlepšovatelem, průkopníkem. Jak byste ohodnotil/a její schopnost být inovativní? (jako známky ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16043,17 %43,48 %  
25035,97 %36,23 %  
32115,11 %15,22 %  
453,6 %3,62 %  
532,16 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.77
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.61
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:2
Modus:1

Graf

15. Jak hodnotíte svou loajalitu k IKEA? Ve smyslu upřednostnění této společnosti před konkurenčními obchodními domy s podobným sortimentem. (jako známky ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15741,01 %41,3 %  
23625,9 %26,09 %  
32316,55 %16,67 %  
41611,51 %11,59 %  
575,04 %5,07 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.06
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.16
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:2
Modus:1

Graf

16. Jak byste ohodnotil/a svoji celkovou spokojenost s obchodním domem IKEA? (jako známky ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26748,2 %48,55 %  
14935,25 %35,51 %  
32014,39 %14,49 %  
421,44 %1,45 %  
510,72 %0,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.8
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.43
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:2
Modus:2

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12489,21 %89,86 %  
muž1510,79 %10,87 %  

Graf

18. Do které věkové kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 29 let11381,29 %81,88 %  
30 - 39 let1510,79 %10,87 %  
40 - 59 let85,76 %5,8 %  
do 18 let32,16 %2,17 %  

Graf

19. Váš nákup v IKEA je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
min. 1x ročně9366,91 %67,39 %  
min. 1x měsíčně3928,06 %28,26 %  
byl/a jsem tam jednou53,6 %3,62 %  
min. 1x týdně21,44 %1,45 %  

Graf

20. Které z následujících služeb společnosti IKEA využíváte? (můžete vybrat i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stravování v restauraci IKEA10978,42 %78,99 %  
hledání v katalogu (papírovém nebo online na webu)10776,98 %77,54 %  
věrnostní program IKEA Family8258,99 %59,42 %  
vyzvednutí zboží a transportní služby3223,02 %23,19 %  
dárkovou kartu IKEA1712,23 %12,32 %  
dětský koutek85,76 %5,8 %  
montážní a instalační služby42,88 %2,9 %  
odvoz a likvidace starého nábytku42,88 %2,9 %  
žádnou10,72 %0,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak jste spokojen/a s velikostí sortimentu, který obchodní dům IKEA nabízí?

2. Jak jste spokojen/a s kvalitou výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

3. Jak jste spokojen/a s cenou výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

4. Jak jste spokojen/a s funkčností výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

5. Jak hodnotíte přítomnost a rychlost obsluhy personálu?

6. Jak hodnotíte ochotu a příjemné vystupování personálu?

7. Jak hodnotíte personál z hlediska přehledu a znalostí o nabízených produktech?

8. Jak hodnotíte pomoc personálu při zvláštních/individuálních požadavcích?

9. Jak jste spokojen/a s rozmanitostí jídel a pití v restauraci IKEA?

10. Jak jste spokojen/a s kvalitou jídel v restauraci IKEA?

11. Jak jste spokojen/a s velikostí porcí v restauraci IKEA?

12. Jak hodnotíte dobu čekání na jídlo v restauraci IKEA?

13. IKEA jako značka. Jak byste ohodnotil/a důležitost této značky k Vaší osobě, k Vašemu způsobu života, stylu? (jako známky ve škole)

14. IKEA a její produkty ve smyslu být zlepšovatelem, průkopníkem. Jak byste ohodnotil/a její schopnost být inovativní? (jako známky ve škole)

15. Jak hodnotíte svou loajalitu k IKEA? Ve smyslu upřednostnění této společnosti před konkurenčními obchodními domy s podobným sortimentem. (jako známky ve škole)

16. Jak byste ohodnotil/a svoji celkovou spokojenost s obchodním domem IKEA? (jako známky ve škole)

17. Jste

18. Do které věkové kategorie se řadíte?

19. Váš nákup v IKEA je

20. Které z následujících služeb společnosti IKEA využíváte? (můžete vybrat i více odpovědí)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak jste spokojen/a s velikostí sortimentu, který obchodní dům IKEA nabízí?

2. Jak jste spokojen/a s kvalitou výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

3. Jak jste spokojen/a s cenou výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

4. Jak jste spokojen/a s funkčností výrobků, který obchodní dům IKEA nabízí?

5. Jak hodnotíte přítomnost a rychlost obsluhy personálu?

6. Jak hodnotíte ochotu a příjemné vystupování personálu?

7. Jak hodnotíte personál z hlediska přehledu a znalostí o nabízených produktech?

8. Jak hodnotíte pomoc personálu při zvláštních/individuálních požadavcích?

9. Jak jste spokojen/a s rozmanitostí jídel a pití v restauraci IKEA?

10. Jak jste spokojen/a s kvalitou jídel v restauraci IKEA?

11. Jak jste spokojen/a s velikostí porcí v restauraci IKEA?

12. Jak hodnotíte dobu čekání na jídlo v restauraci IKEA?

13. IKEA jako značka. Jak byste ohodnotil/a důležitost této značky k Vaší osobě, k Vašemu způsobu života, stylu? (jako známky ve škole)

14. IKEA a její produkty ve smyslu být zlepšovatelem, průkopníkem. Jak byste ohodnotil/a její schopnost být inovativní? (jako známky ve škole)

15. Jak hodnotíte svou loajalitu k IKEA? Ve smyslu upřednostnění této společnosti před konkurenčními obchodními domy s podobným sortimentem. (jako známky ve škole)

16. Jak byste ohodnotil/a svoji celkovou spokojenost s obchodním domem IKEA? (jako známky ve škole)

17. Jste

18. Do které věkové kategorie se řadíte?

19. Váš nákup v IKEA je

20. Které z následujících služeb společnosti IKEA využíváte? (můžete vybrat i více odpovědí)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šebesta, D.Spokojenost zákazníků IKEA (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-ikea.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.