Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jakožto student 3. ročníku oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě VŠB-TUO, bych vás rád poprosil o spolupráci a sice o vyplnění dotazníku, zabývajícím se spokojeností zákazníků lékárenské sítě.
Dotazník je určen pro respondenty starší 18 let a byl vytvořen v souvislosti s mou bakalářskou prací. Jezcela anonymní.
Předem Vám děkuji za Váš čas a ochotu.
Petr Labor
Odpovědi respondentů
1. Uskutečnil/a jste někdy nákup v lékárenské síti BENU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
164
80,39 %
80,79 %
Ne
40
19,61 %
19,7 %
2. Uveďte prosím důvod, proč jste nikdy neuskutečnil/a nákup ve zmiňované lékárenské síti:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Asi tu žádná není
Do lékárny téměř nechodím a když je to nutné, jdu do té nejbližší mému bydlišti.
Chodím do jiných lékáren, které mám poblíž nasich lékařů
Jelikož má u vstupu schody a nevyjedu s kočárkem.
Jelikož v našem městě doposud nebyla. Aź nyní je lékarna Benu ve městě.
Jiné lékárny mám víc " po ruce"
KOLABORANTI
Mám blízko bydliště lékárnu Dr.Max
mám blíže Dr. Max
Mám dostupnější jiné lékárny
Mám svoji oblíbenou lékárnu.
Mám svoji oblíbenou lékárnu.
Nakupuji v jiné.
Navštěvuji lékárnu ve svém bydlišti.
NE
Nebyl duvod takovou lekarenskou sit vyhledavat a ani nevim kde ji hledat.
nebylo potřeba
Nedostupnost
nemám ji blízko nikde
Nemám ji okolo sebe
Nemám tušení, jestli jsem tam někdy byla, název mi nic neříká. Na názvy lékáren se moc nedívám.
Nemám tuto lékárnu v blízkosti bydliště.
Nemam v dosahu
Nemám v okolí
Není poblíž
Není v blízkosti mého bydliste
Nepotřebuji to, chodím do lékárny
Nevím
nevím, co to je
neznám
Neznám
Neznám tento typ lékarny.
Neznam to
Preferuji jiného prodejce, se kterým jsem spokojená.
Preferuji jinou lékárnu
Preferuji jinou lékárnu.
Slyším tento název prvně.
V našem městě se tato pobočka nenachází.
Ve městě kde žijí není.
Využil jsem jinou síť
3. Jak často uskutečňujete nákup v této síti lékáren?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
109
66,46 %
53,69 %
1x za měsíc
41
25 %
20,2 %
3x-2x za měsíc
12
7,32 %
5,91 %
4x za měsíc a více
2
1,22 %
0,99 %
4. Jakou částku utratíte průměrně v této síti při jednom nákupu? (Kč)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
300
30
18,29 %
14,78 %
200
30
18,29 %
14,78 %
500
25
15,24 %
12,32 %
100
14
8,54 %
6,9 %
400
10
6,1 %
4,93 %
1000
5
3,05 %
2,46 %
250
4
2,44 %
1,97 %
150
3
1,83 %
1,48 %
300 Kč
3
1,83 %
1,48 %
nevím
3
1,83 %
1,48 %
ostatní odpovědi
Třista korun Pětset korun 1500 Dvěstěkorun 500 Kč 0 400 Kč 150kč většinou mezi 500-1000 Kč 350 Tisíckorun Jak kdy 300-500kc 800 Nepamatuji se 750 Pětsetkorun 200-300 500,- 300,- 500kč Dlouho jsem už zde nenakupoval 200kc dvěstě korun dvěstěpadesát korun Do 100 Kč tisíc korun ? 150,- 700 120 Do 1000
37
22,56 %
18,23 %
5. Vyberte vhodné tvrzení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V BENU nakupuji pouze výjimečně.
61
37,2 %
30,05 %
V BENU nakupuji stejně jako v jiných lékárnách.
58
35,37 %
28,57 %
V případě lékáren nakupuji nejčastěji právě v BENU.
34
20,73 %
16,75 %
V případě lékáren nakupuji pouze v BENU.
11
6,71 %
5,42 %
6. Na škále 1-5 ohodnoťte Vaši celkovou spokojenost se službami lékárny. (1-nejméně spokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5
60
36,59 %
29,56 %
4
55
33,54 %
27,09 %
3
36
21,95 %
17,73 %
2
10
6,1 %
4,93 %
1
3
1,83 %
1,48 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
4.04
Minimum:
2
Maximum:
5
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.73
Směrodatná odchylka:
0.86
Medián:
4
Modus:
5
7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)
1.518
3.433
Přehlednost a funkčnost e-shopu
3.104
3.678
9. Vyberte maximálně 4 položky sortimentu, který nejčastěji v této síti nakupujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Léky
146
89,02 %
71,92 %
Doplňky stravy a výživa
103
62,8 %
50,74 %
Zdravá výživa, čaje a bylinky
52
31,71 %
25,62 %
Zdravotnické potřeby
41
25 %
20,2 %
Kosmetika, hygiena a péče
34
20,73 %
16,75 %
Produkty pro děti a maminky
29
17,68 %
14,29 %
Dermokosmetika
23
14,02 %
11,33 %
Veterinární potřeby
14
8,54 %
6,9 %
10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Osobní rezervace na prodejně, pokud zboží není dostupné
2.226
5.053
On-line objednávka z e-shopu
2.793
4.677
On-line rezervace eReceptu
1.787
4.595
Rychlost vyřízení rezervace/objednávky
2.927
4.336
Komunikace skrz telefon
1.226
3.455
Komunikace skrz e-mail
1.244
3.392
On-line poradna
1.14
3.291
Mobilní aplikace
1.177
3.231
11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Prostředí lékárny na mě působí uklidňujícím dojmem
3.433
2.185
Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut
3.896
2.739
V případě urgentního problému mi bylo vždy nabídnuto jeho řešení
2.61
4.592
Pokud cena neodpovídala mé představě, byla mi vždy nabídnuta cenově dostupnější varianta
1.976
4.256
12. Začal/a jste během ,,COVID období" nakupovat v této síti sortiment, související s tímto obdobím? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
110
67,07 %
54,19 %
Ano
54
32,93 %
26,6 %
13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
30
55,56 %
14,78 %
Ano
13
24,07 %
6,4 %
Spíše ne
11
20,37 %
5,42 %
14. Zaznamenal/a jste nějakou reklamu společnosti BENU? (internet, letáky, televize, apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
131
79,88 %
64,53 %
Ne
33
20,12 %
16,26 %
15. Ovlivňuje Vás reklama společnosti BENU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
101
77,1 %
49,75 %
Ano
30
22,9 %
14,78 %
16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
153
93,29 %
75,37 %
Ano (Instagram, Facebook)
11
6,71 %
5,42 %
17. Doporučil/a byste tuto lékárenskou síť k nákupu a využití jejich služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
98
59,76 %
48,28 %
Ano
45
27,44 %
22,17 %
Spíše ne
18
10,98 %
8,87 %
Ne
3
1,83 %
1,48 %
18. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
102
62,2 %
50,25 %
Muž
62
37,8 %
30,54 %
19. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25 let
54
32,93 %
26,6 %
26-35 let
48
29,27 %
23,65 %
36-45 let
30
18,29 %
14,78 %
56-65 let
14
8,54 %
6,9 %
46-55 let
12
7,32 %
5,91 %
66 let a více
6
3,66 %
2,96 %
20. Kolik obyvatel má vesnice/město aj. ve které/m žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 100 000 obyvatel
93
56,71 %
45,81 %
Do 100 000 obyvatel
27
16,46 %
13,3 %
Do 5 000 obyvatel
26
15,85 %
12,81 %
Do 10 000 obyvatel
18
10,98 %
8,87 %
21. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
16 000 Kč a méně
62
37,8 %
30,54 %
25 001 - 35 000 Kč
48
29,27 %
23,65 %
16 001 - 25 000 Kč
39
23,78 %
19,21 %
35 001 - 45 000 Kč
10
6,1 %
4,93 %
45 001 a více Kč
5
3,05 %
2,46 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Jak často uskutečňujete nákup v této síti lékáren?
odpověď Méně často:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 na otázku 4. Jakou částku utratíte průměrně v této síti při jednom nákupu? (Kč)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blízkost lékárny bydlišti/zaměstnání/lékaři=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí lékárny na mě působí uklidňujícím dojmem=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 10 000 obyvatel na otázku 20. Kolik obyvatel má vesnice/město aj. ve které/m žijete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárna blízko bydlišti/zaměstnání/lékaři=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace=5 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Čistota interiéru a exteriéru=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud cena neodpovídala mé představě, byla mi vždy nabídnuta cenově dostupnější varianta=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=5 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
odpověď Odbornost personálu=5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace=5 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud cena neodpovídala mé představě, byla mi vždy nabídnuta cenově dostupnější varianta=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě urgentního problému mi bylo vždy nabídnuto jeho řešení=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Přístup a vstřícnost personálu=5:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud cena neodpovídala mé představě, byla mi vždy nabídnuta cenově dostupnější varianta=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line rezervace eReceptu=5 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě urgentního problému mi bylo vždy nabídnuto jeho řešení=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
odpověď Šíře nabídky léků=5:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=5 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Věrnostní program=5:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Celkový design lékárny=0:
12.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
12.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Čistota interiéru a exteriéru=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace=5 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=0:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Možnost parkování u lékárny=0:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Odbornost personálu=0:
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Odbornost personálu=5:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Přístup a vstřícnost personálu=5:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=5 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Šíře nabídky léků=0:
6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Šíře nabídky léků=5:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Věrnostní program=0:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
9. Vyberte maximálně 4 položky sortimentu, který nejčastěji v této síti nakupujete:
odpověď Doplňky stravy a výživa:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Komunikace skrz e-mail=0:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace skrz telefon=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line objednávka z e-shopu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line rezervace eReceptu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Komunikace skrz telefon=0:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line rezervace eReceptu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace skrz e-mail=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line objednávka z e-shopu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní rezervace na prodejně, pokud zboží není dostupné=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
odpověď Mobilní aplikace=0:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=2 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line objednávka z e-shopu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line rezervace eReceptu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní rezervace na prodejně, pokud zboží není dostupné=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line poradna=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě urgentního problému mi bylo vždy nabídnuto jeho řešení=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace skrz telefon=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď On-line objednávka z e-shopu=0:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď On-line objednávka z e-shopu=5:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
odpověď On-line poradna=0:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=2 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line objednávka z e-shopu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line rezervace eReceptu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby (měření cukru v krvi, testování paměti apod.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace skrz e-mail=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace skrz telefon=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní rezervace na prodejně, pokud zboží není dostupné=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-55 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě urgentního problému mi bylo vždy nabídnuto jeho řešení=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď On-line rezervace eReceptu=0:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=2 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost a funkčnost e-shopu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi On-line objednávka z e-shopu=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Osobní rezervace na prodejně, pokud zboží není dostupné=0:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď Osobní rezervace na prodejně, pokud zboží není dostupné=5:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
odpověď Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
odpověď Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace=5 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 let na otázku 19. Kolik je Vám let?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud cena neodpovídala mé představě, byla mi vždy nabídnuta cenově dostupnější varianta=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
odpověď Pokud cena neodpovídala mé představě, byla mi vždy nabídnuta cenově dostupnější varianta=0:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
odpověď V případě urgentního problému mi bylo vždy nabídnuto jeho řešení=0:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
12. Začal/a jste během ,,COVID období" nakupovat v této síti sortiment, související s tímto obdobím? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
odpověď Ano:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (Instagram, Facebook) na otázku 16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
odpověď Ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blízkost lékárny bydlišti/zaměstnání/lékaři=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota interiéru a exteriéru=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a vstřícnost personálu=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky léků=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 17. Doporučil/a byste tuto lékárenskou síť k nákupu a využití jejich služeb?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí lékárny na mě působí uklidňujícím dojmem=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový design lékárny=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 na otázku 4. Jakou částku utratíte průměrně v této síti při jednom nákupu? (Kč)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 5 000 obyvatel na otázku 20. Kolik obyvatel má vesnice/město aj. ve které/m žijete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň sortimentu=2 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost vyřízení rezervace/objednávky=0 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárna blízko bydlišti/zaměstnání/lékaři=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šíře nabídky ostatního sortimentu (potravinové doplňky, kosmetika aj.)=1 na otázku 7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárna blízko bydlišti/zaměstnání/lékaři=1 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky=0 na otázku 8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
14. Zaznamenal/a jste nějakou reklamu společnosti BENU? (internet, letáky, televize, apod.)
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V případě lékáren nakupuji pouze v BENU. na otázku 5. Vyberte vhodné tvrzení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veterinární potřeby na otázku 9. Vyberte maximálně 4 položky sortimentu, který nejčastěji v této síti nakupujete:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace=5 na otázku 10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=3 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Ovlivňuje Vás reklama společnosti BENU?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Ovlivňuje Vás reklama společnosti BENU?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 10 000 obyvatel na otázku 20. Kolik obyvatel má vesnice/město aj. ve které/m žijete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí lékárny na mě působí uklidňujícím dojmem=5 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
15. Ovlivňuje Vás reklama společnosti BENU?
odpověď Ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=3 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
18. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Žena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba čekání na obsluhu je většinou do 10 minut=0 na otázku 11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Uskutečnil/a jste někdy nákup v lékárenské síti BENU?
3. Jak často uskutečňujete nákup v této síti lékáren?
4. Jakou částku utratíte průměrně v této síti při jednom nákupu? (Kč)
5. Vyberte vhodné tvrzení:
6. Na škále 1-5 ohodnoťte Vaši celkovou spokojenost se službami lékárny. (1-nejméně spokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
9. Vyberte maximálně 4 položky sortimentu, který nejčastěji v této síti nakupujete:
10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
12. Začal/a jste během ,,COVID období" nakupovat v této síti sortiment, související s tímto obdobím? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
14. Zaznamenal/a jste nějakou reklamu společnosti BENU? (internet, letáky, televize, apod.)
15. Ovlivňuje Vás reklama společnosti BENU?
16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
17. Doporučil/a byste tuto lékárenskou síť k nákupu a využití jejich služeb?
18. Jaké je Vaše pohlaví?
19. Kolik je Vám let?
20. Kolik obyvatel má vesnice/město aj. ve které/m žijete?
21. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Uskutečnil/a jste někdy nákup v lékárenské síti BENU?
3. Jak často uskutečňujete nákup v této síti lékáren?
4. Jakou částku utratíte průměrně v této síti při jednom nákupu? (Kč)
5. Vyberte vhodné tvrzení:
6. Na škále 1-5 ohodnoťte Vaši celkovou spokojenost se službami lékárny. (1-nejméně spokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
7. Na škále 1-5 ohodnoťte důležitost jednotlivých faktorů. (1-nejméně důležitý, 5-velmi důležitý)
8. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s jednotlivými faktory. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
9. Vyberte maximálně 4 položky sortimentu, který nejčastěji v této síti nakupujete:
10. Na škále 1-5 ohodnoťte spokojenost s dalšími doplňkovými službami této sítě. (0-nemohu posoudit, 1-velmi nespokojen/a, 5-velmi spokojen/a)
11. Na škále 1-5 zhodnoťte následující tvrzení. (0-nemohu posoudit, 1-rozhodně nesouhlasím, 5-rozhodně souhlasím)
12. Začal/a jste během ,,COVID období" nakupovat v této síti sortiment, související s tímto obdobím? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
13. Jste spokojen/a s cenou sortimentu, který jste začal/a během ,,COVID období" v této síti nakupovat? (roušky, respirátory, antibakteriální gely, vitamíny aj.)
14. Zaznamenal/a jste nějakou reklamu společnosti BENU? (internet, letáky, televize, apod.)
15. Ovlivňuje Vás reklama společnosti BENU?
16. Sledujete společnost BENU na sociální/ch sítích?
17. Doporučil/a byste tuto lékárenskou síť k nákupu a využití jejich služeb?
18. Jaké je Vaše pohlaví?
19. Kolik je Vám let?
20. Kolik obyvatel má vesnice/město aj. ve které/m žijete?
21. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.