Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků McDonald´s

Spokojenost zákazníků McDonald´s

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Vacková
Šetření:28. 12. 2012 - 07. 01. 2013
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka 3. ročníku bakalářského studia FSE univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.

Chtěla bych vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku k mé bakalářské práci. Cílem tohoto průzkumu je zjistit spokojenost zákazníků s produkty a službami společnosti McDonald´s ČR v Ústeckém kraji.

Děkuji za váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete provozovny společnosti McDonald´s ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10585,37 %85,37 %  
Ne1814,63 %14,63 %  

Graf

2. Uveďte prosím důvod, proč tyto provozovny nenavštěvujete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"nevidím důvod, proč tam chodit, jsem starší a raději si uvařím než abych jedla předražený hnusy"

davaji do jidla sracky

Jedná se o již dávno vědecky prokázané, zdraví škodlivé produkty

Jídlo je odporné.

Jídlo mi přijde málo kvalitní, raději si připlatím za dobré a zdravé jídlo, než abych šla do fastfoodu.

kvůli životnímu stylu

nechtnají jejich produkty- vypadají jako umělohmotné

nechutná mi tam

nechutná mi to

Nemají tam pivo

Nemám ráda tento typ stravovacích zařízení.

Nenavštěvuji je, protože mi jídlo z těchto provozoven nechutná.

neuznávám rychlá občerstvení vysoká cena i když utratím 60 kč, mám hlad zbytečné vyhazování peněz nechutná mi to tam obsluha je většinou nasraná a neusměvavá (není se čemu divit při faktu přepáleného oleje za zády) to bude asi všechno

Nezdravé jídlo

Nízká kvalita, vysoká cena

Protoze nejim nic z jejich nabidky

Protože jsem tam jednou byl, a to co se tam nabízí, je doslova a do písmene humus a polystyren. Nejsem člověk, který by trpěl malou představivostí, ale to, co jsem u této společnosti dostal pod slovem "hamburger", nevidělo hamburger ani z rychlíku. Pomletý polotovar, který čisté hovězí, nebo bizoní, maso ani neviděl, snad v tom byly i pomleté myši, kousek nějaké ovadlé sterilisované zeleniny a kečup, to má být hamburger? Cena absolutně neodpovídá kvalitě, to co mají dobré, jako třeba čerstvé saláty, zmrzlinu, mají extrémně předražené. Nechápu, že tam někdo chodí, nebo spíše, s ohledem na celkovou "úroveň" české gastronomie, chápu.

Výrobky neodpovídají skutečnosti dle toho co je uvedeno v letacich ani v provozovně.

Zbytečné kalorie, výrobky z nekvalitních surovin, ..

3. Kterou z uvedených provozoven navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou z uvedených5855,24 %47,15 %  
Teplice1817,14 %14,63 %  
Ústí nad Labem - centrum1716,19 %13,82 %  
Most65,71 %4,88 %  
Ústí nad Labem - Všebořice (Tesco)43,81 %3,25 %  
Siřejovice - dálnice D821,9 %1,63 %  

Graf

4. Z jakého důvodu navštěvujete tyto restaurace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlad6662,86 %53,66 %  
Chuť výrobků5855,24 %47,15 %  
Vliv okolí1211,43 %9,76 %  
Reklama76,67 %5,69 %  
Image, značka firmy76,67 %5,69 %  
rychlost 21,9 %1,63 %  
Rychlost občerstvení10,95 %0,81 %  
nedostatek času na jídlo10,95 %0,81 %  
poměrně nízká cena za rychlou svačinu10,95 %0,81 %  
ze slušnosti, když jdou přátelé a chtějí, abych šla s nimi10,95 %0,81 %  
chodím tam ve volném čase dělat osvětu dětem10,95 %0,81 %  
provádím tam záškodnickou činnost, škodím firmě10,95 %0,81 %  
skvělé levné esspreso10,95 %0,81 %  
Nezasytí, ale chutná ;)10,95 %0,81 %  
nonstop10,95 %0,81 %  
rychle obcerstveni10,95 %0,81 %  
může se tam sedět dlouho a nikdo neprudí10,95 %0,81 %  
jdu tam, když tam chce někdo jiný jít10,95 %0,81 %  
wc10,95 %0,81 %  
znouzecnost10,95 %0,81 %  
rychlost jídla a levnost10,95 %0,81 %  
málo času10,95 %0,81 %  
káva10,95 %0,81 %  

Graf

5. Jaký způsob nákupu zde preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posezení v restauraci5956,19 %47,97 %  
Nákup s sebou5047,62 %40,65 %  
McDrive (nákup do auta)2422,86 %19,51 %  
Využití služeb McCafé1615,24 %13,01 %  

Graf

6. Jak byste hodnotili následující atributy: (1=velmi spokojen; 5=zcela nespokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
PROSTŘEDÍ RESTAURACE (pohodlnost posezení, vzhled interiéru, dostatek prostoru, čistota)2.2571.162
SOCIÁLNÍ ZAŘÍZENÍ (čistota, vzhled, umístění, dostupnost)2.3431.159
KVALITA OBSLUHY (rychlost, doba čekání ve frontě, ochota a chování obsluhy)2.3050.993
KVALITA PRODUKTŮ (velikost porcí, vzhled, chuť, obal, dostupnost)2.8481.329
CENA (výše ceny, způsob platby, slevy, výhody)3.0291.342

Graf

7. Co byste na společnosti McDonald´s ČR změnili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Asi nic

Avizování toho, co jídlo OPRAVDU obsahuje

Ceník

cenu

Cenu a rozsah nabízených produktů.

ceny

ceny

ceny

ceny

ceny

Ceny a velikosti výrobků. Jinak jsem spokojen.

ceny, lepší hranolky

kvalitnější maso v produktech

kvalitu hmoty ktora sa tvari ako maso....

kvalitu placek v hamburgerech

majitele mcdonalds teplice

Meli by prodavat i zdravejsi produkty.

Množství obalových materiálů

Naučené texty prodejců při prodeji. Snížit množství papírových obalů.

nic

nic

nic

Nic, vše mi vyhovuje, tak jak je.

Nic:) Je to tam fájn. ;)

obsluhu

placené WC - zaplatím a při nákupu mi cenu odečtou, ale já chci jít na WC až po jídle, takže co pak?

Povolil bych vstup pouze od 18ti let, protože prodej alkoholu a tabáku je také tak.

snizit ceny :)

Stále sami něco mění, takže jsem celkem spokojená

udělala bych nějaký větší koutek pro děti..

Velikost porcí

Větší nabídka menších porcí kolem 50 kč (hranolky + nějaký střední burger)

větší restaurace

více možností výběru

více slevových akcí

více zásuvek pro notebooky

vrátila bych balónky, více akcí a reklam, aby se o nich dozvěděla i široká veřejnost

Vůbec nic.

Zavedl bych používání talířů, místo kupy zbytečných promaštěných papírů.

Zdravější produkty.

Zrušila bych veškeré nabízené produkty a zavedla bych něco méně škodlivého. Přestala bych dávat dětem pít savo.

8. Jaká je Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let7672,38 %61,79 %  
26 - 40 let1918,1 %15,45 %  
15 let a méně87,62 %6,5 %  
41 - 60 let21,9 %1,63 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7369,52 %59,35 %  
Muž3230,48 %26,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Z jakého důvodu navštěvujete tyto restaurace?

  • odpověď Chuť výrobků:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi KVALITA PRODUKTŮ (velikost porcí, vzhled, chuť, obal, dostupnost)=1 na otázku 6. Jak byste hodnotili následující atributy: (1=velmi spokojen; 5=zcela nespokojen)

9. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi CENA (výše ceny, způsob platby, slevy, výhody)=1 na otázku 6. Jak byste hodnotili následující atributy: (1=velmi spokojen; 5=zcela nespokojen)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete provozovny společnosti McDonald´s ČR?

3. Kterou z uvedených provozoven navštěvujete nejčastěji?

4. Z jakého důvodu navštěvujete tyto restaurace?

5. Jaký způsob nákupu zde preferujete?

6. Jak byste hodnotili následující atributy: (1=velmi spokojen; 5=zcela nespokojen)

8. Jaká je Vaše věková kategorie?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete provozovny společnosti McDonald´s ČR?

3. Kterou z uvedených provozoven navštěvujete nejčastěji?

4. Z jakého důvodu navštěvujete tyto restaurace?

5. Jaký způsob nákupu zde preferujete?

6. Jak byste hodnotili následující atributy: (1=velmi spokojen; 5=zcela nespokojen)

8. Jaká je Vaše věková kategorie?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vacková, P.Spokojenost zákazníků McDonald´s (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-mcd.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.