Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků prodejen Lidl ČR v.o.s.

Spokojenost zákazníků prodejen Lidl ČR v.o.s.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Jaroslava Adámková
Šetření:22. 11. 2013 - 20. 02. 2014
Počet respondentů:1432
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:83,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-13 PDF-14 PDF-15 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku na téma: Spokojenost zákazníků prodejen Lidl. Dotazník je určen pro každého, kdo alespoň jednou nakupoval v některé z prodejen Lidlu v ČR.

Dotazování je zcela anonymní. Výsledky průzkumu použiji ve své diplomové práci.

Děkuji Vám za Vaši ochotu a spolupráci.

Adámková Jaroslava

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano142299,3 %99,3 %  
ne100,7 %0,7 %  

Graf

2. Jste spokojen(a) s délkou otevírací doby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano132693,25 %92,6 %  
ne966,75 %6,7 %  

Graf

3. Jak vnímáte vstřícnost a ochotu zaměstnanců prodejen Lidlu? Zaměstnanci jsou zpravidla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ochotní a příjemní99169,69 %69,2 %  
velmi ochotní a příjemní28319,9 %19,76 %  
spíše neochotní a nepříjemní1319,21 %9,15 %  
velmi neochotní a nepříjemní171,2 %1,19 %  

Graf

4. Jakou známkou byste ohodnotil(a) rychlost a kvalitu odbavení u pokladen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - chvalitebná60342,41 %42,11 %  
3 - dobrá39427,71 %27,51 %  
1 - výborná26118,35 %18,23 %  
4 - dostatečná1198,37 %8,31 %  
5 - nedostatečná453,16 %3,14 %  

Graf

5. Jakou známkou byste ohodnotil(a) interiér prodejen z hlediska vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - chvalitebná57740,58 %40,29 %  
3 - dobrá42329,75 %29,54 %  
4 - dostatečná20414,35 %14,25 %  
1 - výborná16011,25 %11,17 %  
5 - nedostatečná584,08 %4,05 %  

Graf

6. Jakou známkou byste ohodnotil(a) prostředí prodejen z hlediska čistoty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - chvalitebná64745,5 %45,18 %  
1 - výborná38527,07 %26,89 %  
3 - dobrá29020,39 %20,25 %  
4 - dostatečná725,06 %5,03 %  
5 - nedostatečná281,97 %1,96 %  

Graf

7. Orientujete se dobře v prodejnách Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasí73651,76 %51,4 %  
zcela souhlasí40128,2 %28 %  
spíše nesouhlasí23116,24 %16,13 %  
rozhodně nesouhlasí543,8 %3,77 %  

Graf

8. Jste spokojen(a) s uspořádáním prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano75853,31 %52,93 %  
ano33523,56 %23,39 %  
spíše ne27018,99 %18,85 %  
rozhodně ne594,15 %4,12 %  

Graf

9. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)82858,23 %57,82 %  
spíše nespokojen(a)30921,73 %21,58 %  
zcela spokojen(a)20214,21 %14,11 %  
zcela nespokojen(a)835,84 %5,8 %  

Graf

10. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)75453,02 %52,65 %  
zcela spokojen(a)50235,3 %35,06 %  
spíše nespokojen(a)1319,21 %9,15 %  
zcela nespokojen(a)352,46 %2,44 %  

Graf

11. Nabízené zboží v sortimentních skupinách: ovoce/zelenina a pečivo je vždy čerstvé. S tímto tvrzením:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím80056,26 %55,87 %  
zcela souhlasím44831,5 %31,28 %  
spíše nesouhlasím1419,92 %9,85 %  
rozhodně nesouhlasím332,32 %2,3 %  

Graf

12. Jak hodnotíte v průměru ceny výrobků v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené102371,94 %71,44 %  
spíše nízké32522,86 %22,7 %  
spíše vysoké745,2 %5,17 %  

Graf

13. Je pro Vás cenové označení jednotlivých výrobků přehledné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano107275,39 %74,86 %  
ne28219,83 %19,69 %  
nesleduji cenové značení684,78 %4,75 %  

Graf

14. Ovlivňuje Váš nákup akční leták?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano53737,76 %37,5 %  
ne, reklama mě neovlivňuje - rozhodnu se na prodejně dle aktuální potřeby34424,19 %24,02 %  
ano, ale jen u nabídek spotřebního zboží33223,35 %23,18 %  
ne, protože leták nedostávám1319,21 %9,15 %  
ne, rozhoduji se na základě reklamy na internetu171,2 %1,19 %  
ne, rozhoduji se na základě TV reklamy80,56 %0,56 %  
jak kdy30,21 %0,21 %  
někdy30,21 %0,21 %  
Občas20,14 %0,14 %  
jen v některých případech a proto do prodejny zajdu10,07 %0,07 %  
Někdy ano, někdy ne10,07 %0,07 %  
V Lidlu nakupuji (není-li jedinou dostupnou prodejnou) jen dle akčního letáku, konkrétně poukázky na síťové jízdenky na vlak10,07 %0,07 %  
ne, nakupuji pouze výjimečně, pokud potřebuji nakoupit nutně a není v odosahu jiný obchod, Lidl jinak BOJKOTUJI10,07 %0,07 %  
spíše záleží zda je v nabídce to co potřebuji10,07 %0,07 %  
ano, ale jen částečně10,07 %0,07 %  
letáky si ráda prohlížím a inspirují mě, ale nedostávám ho. Občas mi leták vozí sousedka.10,07 %0,07 %  
akční leták mě zajímá, zboží z letáku je v prodejně však velmi málo, ve velikosti o kterou mám zájem bylo zboží vždy vyprodáno10,07 %0,07 %  
Občas ano, ale málokdy stihnu koupit to, co je zrovna v akci (většinou přijdu pozdě, když už je zboží vyprodané)10,07 %0,07 %  
Ano, ale jen občas, když mám čas si ho pročíst.10,07 %0,07 %  
ano, zejména nabídka oblečení, které však v prodejnách chybí! Resp. je hned vyprodané (hodinu po otevření).10,07 %0,07 %  
pouze u nákupu mimo jídlo10,07 %0,07 %  
ne, kupuji nárazově jen mandarinky 10,07 %0,07 %  
mrdat10,07 %0,07 %  
téměř vždy se setkávám s výrazně levnějšími produkty než je nabízeno v letáku jsem velmi spokojena10,07 %0,07 %  
podle financí u nás doma10,07 %0,07 %  
ano, vím kam nemám chodit10,07 %0,07 %  
do letáku koukám, ale vyloženě mě neovlivňuje10,07 %0,07 %  
příležitostně10,07 %0,07 %  
zjistjm produkty, takze ano, tezko rict...10,07 %0,07 %  
Nechodím do Lidlu10,07 %0,07 %  
jdu z domova se seznamem10,07 %0,07 %  
nectu letaky, v lidlu jsem se ocitla omylem10,07 %0,07 %  
ano, zvláště jednorázové akce jako oblečení ap.10,07 %0,07 %  
občas ano10,07 %0,07 %  
vybírám a nakupuji jen podle leták. akcí - vzdálenost prodejny10,07 %0,07 %  
ne, rozhoduji se až v prodejně10,07 %0,07 %  
Ne. V Lidlu nakupuji jen dva výrobky, pokud je potřebuji, jednoduše je koupím.10,07 %0,07 %  
do lidlu chodim minimalne10,07 %0,07 %  
někdy - např. když je ve slevě výrobek, který je jinak drahý10,07 %0,07 %  
Ano, ale prodejny jsou špatné zásobené-nikdy jsem nic z letáku nestihla koupit (ani v den uvedení do prodeje)10,07 %0,07 %  
No, do lidlu chodím, protože mají velké letáky. Pár si jich vždycky vezmu a dávám je morčeti do klece pod podestýlku:)10,07 %0,07 %  
Barbar Hovnar10,07 %0,07 %  
někdy ano někdy ne10,07 %0,07 %  
neovlivňuje mě, není záživný, nic v něm není10,07 %0,07 %  
ne, letáků je moc nedostávám a ani nechci dostávat10,07 %0,07 %  
kupuji jen to, co potřebuji10,07 %0,07 %  
Pouze u Skandinávských týdnů a některého "nespotřebního" zboží10,07 %0,07 %  
ano, u nabídek oblečení a jiných jednorázových akcí10,07 %0,07 %  
podle létaku Lidl nakupuji tak z 10%10,07 %0,07 %  
Zadarmo je ještě draze, za nemecké příkoří10,07 %0,07 %  
určitě ano+sleduji nabídku na spotřební zboží10,07 %0,07 %  
ano, nakupuji zde i oblečení, které mě zaujme a to i cenou10,07 %0,07 %  
Na zaklade akcnich nabidek nakupuji specialozovane zbozi - obleceni, zahradni naradi apod10,07 %0,07 %  
ne, pouze u speciálních týdnů jako americký nebo francouzský10,07 %0,07 %  

Graf

15. Je podle Vás reklama na akční nabídky prostřednictvím letáků, TV a internetu dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano85660,2 %59,78 %  
spíše ano45832,21 %31,98 %  
spíše ne795,56 %5,52 %  
rozhodně ne292,04 %2,03 %  

Graf

16. V případě, že jdete na nákup potravin jinam než do prodejny Lidlu, je to zpravidla z těchto důvodů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kratší vzdálenost79155,63 %55,24 %  
šíře sortimentu72050,63 %50,28 %  
výhodnější aktuální akce52036,57 %36,31 %  
nižší ceny výrobků31922,43 %22,28 %  
lepší kvalita výrobků26918,92 %18,78 %  
otevírací doba24317,09 %16,97 %  
prodejna se mi více líbí21014,77 %14,66 %  
existence věrnostního programu17412,24 %12,15 %  
příjemnější obsluha785,49 %5,45 %  
preferuji český výrobek, který lidl nemá10,07 %0,07 %  
v podstate mam predajne rozdelene podla toho kde maju vyrobky ktore mi viac vyhovuju , niekde to inde tamto 10,07 %0,07 %  
jiný sortiment zboží10,07 %0,07 %  
jiné mnou oblíbené produkty10,07 %0,07 %  
maju masovy pult10,07 %0,07 %  
neřeším10,07 %0,07 %  
snazší dostupnost prodejny10,07 %0,07 %  
Firmy neproslulé ničením okolí prodejen10,07 %0,07 %  
igelitové sáčky u pečiva :)10,07 %0,07 %  
nekácejí stromy kvůli poutači10,07 %0,07 %  
zboží dodávané jinými dodavateli(výrobci)10,07 %0,07 %  
obchody střídám10,07 %0,07 %  
prostě bagr. Bojkot této značky10,07 %0,07 %  
není poblíž jiný obchod (do Lidlu jinak nechodím)10,07 %0,07 %  
jiný typ sortimentu10,07 %0,07 %  
Lídl mám 35 Km daleko !10,07 %0,07 %  
jsem zvyklá na určité značky různých výrobků a ty v Lidlu nedostanu10,07 %0,07 %  
nemám Lidl blízko10,07 %0,07 %  
v lidlu mají hodně potravin z polska10,07 %0,07 %  
původ výrobků10,07 %0,07 %  
Nebalené uzeniny+ maso10,07 %0,07 %  
dostupnosť parkovacích miest10,07 %0,07 %  
ze zvyku, nez u nas lidl otevreli10,07 %0,07 %  
spojím nákup s vyřízením jiné záležitosti v lokalitě10,07 %0,07 %  
české výrobky10,07 %0,07 %  
pokud je to nezbytně nutné10,07 %0,07 %  
cash back10,07 %0,07 %  
Jsem z Domažlic a Lidl máme nejblíž v Klatovech nebo v Holýšově10,07 %0,07 %  
pro určité věci tam chodím pravidelně10,07 %0,07 %  
kratší cesta10,07 %0,07 %  
V Lidlu jsou samé neznámé značky. Raději vsadím na kvalitu, než na levnou cenu něčeho neznámého a nekvalitního.10,07 %0,07 %  
dobré víno10,07 %0,07 %  
protože tam nemrdaj10,07 %0,07 %  
často u vás zboží je vyprodané(spotřební10,07 %0,07 %  
Nakupuji tam pouze v případě, že rychle potřebuji něco koupit když čekám na autobus, prodejna v našem městě je vedle nádraží.10,07 %0,07 %  
nepreferuji konkrétní řetězec nebo prodejnu, nakupuji podle nálady10,07 %0,07 %  
lepší dostupnost jiné prodejny10,07 %0,07 %  
možnost platit stravenkami, v Lidlu postrádám! 10,07 %0,07 %  
jdu pro něco, co tam třeba nemají10,07 %0,07 %  
dle nálady10,07 %0,07 %  
absence některých českých výrobků v prodejně Lidl10,07 %0,07 %  
lepší přehlednost10,07 %0,07 %  
nedobré rohlíky i housky10,07 %0,07 %  
některé položky v sortimentu, které Lidl nemá10,07 %0,07 %  
kýupuji minerální voidy Magnezia,Lidl ji nemá v sortimentu10,07 %0,07 %  
cesta kolem10,07 %0,07 %  
známosti10,07 %0,07 %  
příjem stravenek10,07 %0,07 %  
přijímají stravenky10,07 %0,07 %  
jak kdy, někdy jdu do TESCA, někdy do Kauflandu,.. jak se mi zrovna chce10,07 %0,07 %  
alkohol10,07 %0,07 %  
Lidl je na nic10,07 %0,07 %  
nenakupuji v Lidlu10,07 %0,07 %  
mám to po cestě10,07 %0,07 %  
Každý pátek pravidelně do Globusu kvůli šíři sortimentu, běžné nákupy pravidelně 2x týdně v Lidlu, případně dle letákové nabídky.10,07 %0,07 %  
chybí dia výrobky10,07 %0,07 %  
Zásadně chodím jinam10,07 %0,07 %  
V Lidlu není CO koupit.10,07 %0,07 %  
zboží jsem nesehnala10,07 %0,07 %  
dostávám leták10,07 %0,07 %  
menší fronty na pokladně10,07 %0,07 %  
jezdim vyhradne do Globusu, uroven, sortiment, ceny a ochota je uplne na jine urovni10,07 %0,07 %  
bonusový program, slevové karty10,07 %0,07 %  
chodíme na stejno i do penny,tam možná častěji,ale Lidl je taky OK :) 10,07 %0,07 %  
oblíbené zboží10,07 %0,07 %  
Nemají mé oblíbené potraviny, kromě dvou.10,07 %0,07 %  
Do Lidlu nakupuji pouze chipsy, čokolády a džusy, protože tam džusy jsou chutnější a levnější a čokolády jsou víc sladké, než ty od Alberta, hlavně zajíčci a Mikulášové, protože v Albertě či Normě chutnají spíše jako vosk, ne jak mléčná čokoláda10,07 %0,07 %  
možnost využití stravenek k platbě10,07 %0,07 %  
Možnost platit stravenkami10,07 %0,07 %  
Ráda dle situace nakupuji v různých prodejnách10,07 %0,07 %  
nechodim10,07 %0,07 %  
nedostupnost Lidlu v místě bydliště10,07 %0,07 %  
dávám přednost nákupu v malých prodejnách - osobní přístup10,07 %0,07 %  
máme větší rodinu, nakupujeme do zásoby10,07 %0,07 %  
Lidl na mě působí stísněně a neuspořádaně, je tam šero a když můžu jdu 100% jinam:)10,07 %0,07 %  
Příjemnější personál10,07 %0,07 %  
Větší parkoviště10,07 %0,07 %  
nechápu dotaz na obsluhu - prodavače zahlédnu jen zcela výjimečně10,07 %0,07 %  
Když potřebuji něco vyřídit v rámci nákupního centra, spojím nákup s místním hypermarketem.10,07 %0,07 %  
lepší kvalita, přiměřená cena kvalitě, širší sortiment10,07 %0,07 %  
Barbar Hovnar10,07 %0,07 %  
je to blíž10,07 %0,07 %  
vietnamec to jistí10,07 %0,07 %  
Otevírací doba v případě nutnosti10,07 %0,07 %  
vadí mi neskutečné fronty na pokladnách10,07 %0,07 %  
čerstvé pečivo ne rozmražené a české výrobky10,07 %0,07 %  
na vesnci lidl nemáme10,07 %0,07 %  
lepší výběr jogurtů10,07 %0,07 %  
dlouhodobá spokojenost10,07 %0,07 %  
v lidlu to nemaji10,07 %0,07 %  
jiný sortiment (např. sterilované zelí)10,07 %0,07 %  
Především šíře sortimentu a vzhled. V Lidlu si občas připadám jako ve skladu.10,07 %0,07 %  
výběr výběr výběr... NEJSOU ČOKOLÁDY ORION!!!!10,07 %0,07 %  
Neberete stravenky10,07 %0,07 %  
chybí mi pultový prodej masa a uzenin (vím, že v některých prodejnách Lidl pultový prodej mají, ale v "našem" Lidlu ne)10,07 %0,07 %  
na prodejně balené sýry/uzeniny na váhu10,07 %0,07 %  
Ne k náckům10,07 %0,07 %  
nektre produkty tam proste vubec nejsou,nuti me sami chodit jinam10,07 %0,07 %  
pro zboží, které v Lidlu nemají10,07 %0,07 %  
Lidl mam pres ulici, proto tam chodim nakupovat zejmena zakladni potraviny - pecivo, zeleninu, veci na obed. Velke tydenni nakupy provadim ve vetsich retezcich. 10,07 %0,07 %  

Graf

17. Máte nějaké návrhy na zkvalitnění služeb, sortimentu, obsluhy nebo další návrhy na zlepšení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- více českých výrobků - neprodávat druhořadé cizí potraviny

nepotravinové akční výrobky by měly být stranou, aby kupující potraviny se nemuseli proplétat mezi lidmi zkoušející si oblečení

-

-

- více ochotných a milých zaměstnanců (netýká se pokladních) - pouze / více německých výrobků - možnost objednání zboží on-line s vyzvednutím na prodejně (doručení není nutné) - přehlednější označování cen (především u chladících boxů)

- zřízení toalet pro zákazníky - rozšíření sortimentu zahrnující alternativní stravu - polenta, bulgur, sója, apod.

---

..

.....ukládání a dohledatelnost zboží podle pevného schematu nebo podle vystavené mapy. Stále se mněnící místo základních potravin zdržuje i působí zmatek stálým hledáním. Zásadně není vhodné nabízet (prodávat) výrobky o velkém objemu (vysavače, vrtačky,) Sortiment nastavit na doplnění potřeby (ponožky,trika a pod.)nikoliv madrace,kuch. robot a pod.

Absence malých ručních košíků znepříjemňuje nákup zákazníkům s kočárky. V případech slevových akcí množství velkých nákupních vozíků na ploše znesnadňuje pohyb.

aby bylo více prodavaček, které by měly míň práce a tudíž by je práce víc bavila a zbyla by jim energie na to, aby byly příjemné na zákazníky

aby tovar bol vždy uložený v regáloch a nie v krabiciach mimo regál

Akční zboží, zejména sortiment oblečení, je úžasné, někdy až s příliš nízkými cenami, ale zato v nedostatečném množství, proto je hned vyprodáno. Kdo nepřijde v otevírací hodinu, nemá šanci.

Akčního atraktivního zboží bývá zpravidla dodáno jen pár kusů.

ani ne

Ano - neuvádění ceny za 10 dkg např. u šunek, ale konečnou cenu.

Ano, letákové nabídky-například oblečení by měly být dostupné delší dobu. Když přijdu do prodejny ten samý den po práci, už většinou neseženu,co je v letáku nabízeno. (např. fólie do laminovačky, velikost steru ap.) Jako pracující člověk nemám možnost stepovat před lidlem v 7 ráno,jako důchodci.

Ano, možná nějaký věrnostní program, sbírání bodů a občas tedy nějaké extra slevy navíc pro věrné zákazníky. A velmi bych také uvítala, možnost platbu stravenkami. To je také jeden z důvodů, kdy musím navštívit jiný obchod než LIDL, protože jinde je platba stravenkami možná (Albert Supermarket, Tesco express, Hruška). Jinak bych zřejmě chodila pouze do LIDLU ... :o)

ano, nabízet více českých potravin, lepší uspořádání letáku( více stránek věnované potravinám, které tvoří většinu sortimentu a naopak minimum stran věnovat nepotravinářskému zboží, dnes je to přesně naopak)

Ano, rozdělení akčního zboží, jako je například oblečení a podobné akce na dvě poloviny-tak aby se všechno nevyprodalo hned hodinu po otevření,ale i lidé,kteří přijdou odpoledne měli možnost si zakoupit, co je inzerováno. Např. doplnit toto akční zboží v polovině pracovní doby.

Ano, rozšířit sortiment. A přestat prodávat hnusné, nekvalitní, ale levné. Vyvětrat, protože ten smrad je hrozný.

ať nedováží potraviny z polka!!

bio potraviny

bohužel mnoho věcí z letáků je pouze v tom ........letáku. na prodejně se neobjeví, ale postaví na něm akční kampaň.

bonusový program pro věrné zákazníky

Byla by vhodná lepší zásobovanost - spotřební zboží v akci začínající např. v pondělí jsou již odpoledne vyprodané. Pokud o něco opravdu stojím, musím tam jít již ráno.

Byla bych ráda, aby na parkovacích místech pro rodiče s malými dětmi neparkovali lidé, kteří s sebou žádné děti nemají /toto j velice častý jev/ - někdo by měl dohlížet na pořádek; zažila jsem prodavačku, která mě popoháněla, abych byla rychlejší s vykládáním zboží na pás u pokladny, sama mi však nehodlala pomoci - takové jednání se zákazníkem je nepřípustné.

Casto sa stretavam s agresivnym pristupom pokladnikov - zrejme su hodnoteni podla rychlosti vybavovania zakaznikov. Robia neprijemny natlak - samozrejme su schopni rychlejsie pretiahnut tovar cez scanner nez ho zakaznik ulozi do tasky. Obcas tymto pristupom zhodia tovar na zem a nieco rozbiju.. Bolo by dobre keby toto Lidl riesil inak.

casto se stava, ze zbozi z letaku neni dostupne.

celkově změnit koncepci obchodu, do Lidlu jdu jen tehdy, když už vážně musím, celkově čítá prodejna za x let cca 3-4 návštěvy.

Část roku trávím v Německu, kde do Lidlu chodíme velmi často, šíře sortimentu je tam ale větší než v ČR.

častěji prohlédnout masné výrobky, našla jsem v parcích plíseň , 10% smetana mi připadá drahá - za stejnou cenu jiné markety nabízejí 12% . schází mi u masa , párků menší porce - jsem singl a nepotřebuji nakupovat vždy větší množství

Častější promo akce tématicky zaměřené.

Často se mi stává, že v prodejně nenajdu to, co inzeruje akční leták... není to vůbec nebo jen ve velikostech (u oblečení pro děti), které jsou moc malé . Jinak je Lidl moc fajn.

čerstvé pečivo (ne ze zmrazeného polotovaru!!!), širší nabídka mléčných výrobků

čerstvost

ČOKOLÁDA ORION!!! CHYBÍÍÍ

dámská obsluha

dejte tam one direction

Děkuji, nikoli.

děláte dobrou práci, dělejte jí dál ;)

Děláte reklamy na vaření. Ale když teda chci podle letáku nějaké to jídlo uvařit, tak v prodejně ty suroviny nejsou!!! A to jsem obešel 2 prodejny lídlu a nikde to mleté maso nebylo!!!!!!!

Delší otevírací doba a klubovou kartu pro věrné zákazniky

Do Lidlu v podstatě nechodím, je to obchod, který nevnímám jako kvalitní. Je pro mne synonymem náhražek, levných věcí, které nestojí za povšimnutí. Styl prodeje a uspořádání prodejny mi vůbec nevyhovuje stejně jako i velmi malá šíře sortimentu.

Do prodejny Lidl jezdím nakupovat hlavně kvůli nabídce oblečení. Bohužel bývám obvykle zklamaná, protože je zboží buď hned rozebrané nebo zboží vůbec není na prodejně. Mrzí mě to, protože vím, že oblečení je kvalitní a za velice výhodné ceny.

dobré by bylo méně průmyslového zboží a hlavně co možná nejvíce zachovat rozmístění zboží v prodejně, je příjemné nic nehledat

dodávání letáku do schránek ve více městech

Dodavat kvalitu ne kvantitu.

doplneni sortimentu

Doplnit sortiment chlazeného masa o hovězí zadní.

Doporučuji věrnostní kartu pro stálé zákazníky (sběr bodů, akce pro držitele karet, nižší ceny apod.)

dostupnost letáku na internetu pro danou prodejnu

Hodil by se e-shop.

Hodil by se příruční malý košík. Na malý nákup brát velký vozík je dost nepřiměřené.

Chtělo by to spokojenější zaměstnance, pak by byli příjemnější k lidem. Častější kontrola pečiva a hlavně ovoce se zeleninou. A celkové prodejny. Dělá to pak špatný dojem pokud se najde něco plesnivého či vzhledově nedobrého. A potkávat naštvané a reptající zaměstnance rozhodně na náladě nezvedne. Sortiment je kolikrát nepřehledně seřazen a řekla bych že i v dnešní době nedostačující. Třeba do teď mě udivuje, že nemá v nabídce mořskou sůl.

Chybí malé košíky

Chybí mi české zboží

Chybí mi malé košíky do ruky na nákup!!! Lidl navštěvuji jen kvůli několika kvalitním produktům (šunky s vysokým obsahem masa, velmi pěkné ovoce a zelenina). U ovoce a zeleniny mi vadí, že často nejde koupit menší množství (musíte koupit celou sítku cibule, pytel brambor apod. - když chci jen jednu bramboru, musím jít jinam...) Celý nákup se ale v Lidlu nedá udělat. Stále chybí velá část sortimentu, kvůli které musím do jiného obchodu (koření, luštěniny, cereálie, zdravá výživa, nizkotucne syry, tunak nebo losos v konzerve, rajcata k konzerve, horcice, ... ) Naopak přebývá stále hodně zboží nízké kvality (polské značky) Vadí mi, že polovinu obchodu zabírají nesmyslné a nekvalitní produkty z oblasti textilu, elektroniky apod.) Takové výrobky mají nízkou kvalitu a vždy bych je raději koupila jinde...

Chybí mi možnost nákupních košíků do ruky, málokdy dělám velké nákupy, takže vozík nepotřebuji...

chybí mi potraviny pro vegetariány již první den dopoledne je některé akční zboží vyprodané v Německu širší sortiment

Chybí mi spíše konkrétní výrobky, jako je Zlatá Haná k namazání. Dále mi vadí, že pokud se stáhne nějaký výrobek, není žádná informace z jakého důvodu, kdy se zboží znova obnoví, nebo zda bude nějaká alternativa.

Chybí podejna čerstvé maso-uzeniny (nevakuované). Některý Lidl je má a některý ne. Dákle chybí české cigarety.

chybí věrnostní program/zákaznická karta

Interier, stalo by za zvazeni zmenit interiery. Bohuzel to v Lidlu vypada jako na skladisti. Nevim jestli je to, co vidam, nejaka forma Corporate Identity, ale z psychologickeho hlediska to nepusobi dobre a nepovazuji to za dobre reseni. Mozna nepatrim k vetsine s timto nazorem, ale vim, ze rozhodne nejsem jedina!

investujte do regálů

j

jděte do prdele

je mi to fuk, byl sem tam jen jednou

je mi to jedno

je např. malý sortiment koření, nejsou ve stálém srotimentu klasické perníky (teď máte mikulášské)

Je to lowend prodejna pro lidi, co hledaji lowend. Z tohoto hlediska je to dobre. Obcas se tam da koupit i neco kvalitniho. Mrzi me vyrazne zuzeni kvalitniho sortimentu, ktere probehlo v letech 2009-2011.

Je velice nepříjemné, když mi prodavačka u pokladny říka, ať dám vozík k ní , tak aby doň viděla už v okamihu, kdy k ní přijedu. To nemůže chviličku počkat? Myslím že každej zákazník ví, kam ten vozík má posunout, je to i pohodlnější při placení a sklizení tovaru. Jenomže těď, vždy, když jedu do Lidl, zákazník přede mnou ještě ani neodešel a ona už mi říka, ať si ho tam posunu. Je to hodně obtěžující. A celkově je jejich mluva mechanická a automatická, ve smyslu: "Dobrý den, dejte prosím vozík sem, děkuji" a už blokují, pričemž mně v ceste ještě stojí předchozí zákazník, který si schováva vydané peníze a dáva tovar do tašky.

Jednotlivé úseky by měly být jasně oddělené. V prodejně na Vršovické jsou nalevo mléčné výrobky, vedle nich mražené polotovary vedle nich oblečení vedle toho elektronika, vedle toho maso a zelenina. Oblečení by mělo být úplně stranou a né mezi jídlem - to samé platí pro elektroniku. Mít hned u vchodu sladkosti je nesmysl - větši na zákazníků nejprve koupí to co potřebuje a když zjistí že má víc peněz, tak jde po sladkostech - takže logicky by sladkosti měly být na cestě k pokladně a né ihned po vstupu do obchodu - většina lidí tak regály se sladkostmi rychle míjí. Lidé za pokladnou by měli být reprezentativní - když tam sedí člověk vypadající jako bezdomovec ( mastné vlasy, neoholený), nepůsobí to na zákazníka vůbec dobře. Velkým nedostatkem je neposkytování nákupních košíků. Například v prodejně ve VRšovicích jsou poměrně úzké uličky a zákazníci se tam navzájem neustále sobě vyhýbají s velkými vozíky - nákup se tak stává nepříjemnou a stresující záležitostí. Lidé mající 3 kusy zboží stojí ve stejné frontě jako ti, kteří mají přetékající nákupní vozík. Reklamě se nedá nic upřít - ta je velmi dobrá, ale ve skutečnosti by se o nedostatcích dala napsat celá kniha. Zajímalo by mě co za školu má vystudováno ten, kdo rozhoduje o rozložení zboží na prodejně a chodu prodejny. Já mám vystudovanou VŠ zaměřenou na obchod a to, co Lidl předvádí je v rozporu skoro se všemy základy. Milý úsměv který vštěpují svým zaměstnancům bohužel nezakryje výrazné nedostatky.

Jen tak dále .

Jsem spokojen.

jsem spokojena

jsem spokojená

jsem spokojená

Jsem v Lidlu spokojená.

jsme spokojeni

jste hovni

kdyby chodily prodavačky v pěknějším oblečení, tak ať jsou vidět jejich přednosti, já upřednostńuji plavky.

kdyz je akce na nake zbozi dal bych ho do zasoby vic... pak tam clovek nic nenajde uz v 10h v prvni den akce

Kdyz jsou akce predevsim ty avizovane v tv, tak na prodejne neni dostatecne mnozstvi zbozi, takze se nevyplati ani pro to jet.

Když postavili v našem okrese Lidl, nakoupila jsem jednou a už jsem tam vícekrát nešla - z mouky nešlo udělat ani knedlíky, buchty, nic. Poté, co začali dovážet lepší kvalitu z Německa se kvalita znadprůměrnila oproti Tescu, Kauflandu. Na Lidl jsem si znovu zvykla na návštěvě na Slovensku, kde byl k dispozici jen Lidl a Billa (kam nerada chodím). Proto, bude-li Lidl dováže i nadále kvalitní suroviny z Německa - ty, které byly určeny pro trh v Německu, nikoliv pro nás - získá markantní podíl na trhu! Palec nahoru.

koberecek, tiche prostredi, neco jako siko...

Kompletně přebudovat

kontrola čerstvosti masa

Kontrolujte datum spotřeby a jakost nabízených výrobků.

košíky do ruky, věrnostní program

Krom vozíků dát i košíky na menší nákupy, Brát stravenky, mít v nabídce i jiná vejce než ze slepičích koncentráků, Váženou cibuli ne jen v pytlících, Větší výběr koření,lepší prostor za pokladnami aby se tak často neucpával lidmi, pokud vracím POUZE lahve tak dát oprávnění pokladním aby mi MOHLY peníze vydat a abych nemusel dlouhé minuty čekat na vedoucího a tím zdržovat frontu!

Kvalitnější ovoce a zelenina.

kvalitnější potraviny, přehlednější uspořádání obchodu

Kvalitnější šunky(je tam moc soli) a mléčné výrobky.

KValitní české výrobky a zavedené značky místo levných náhražek!

lépe rozčlenit potravinovou část regálů

Lépe zásobovat prodejny

Lepší označení cenami. Větší množství zásob akčního zboží. Když vám prodavačka v prvním dni akce po dotazu na akční zboží odvětí: "Ale co čekáte, vždyť už je 7:15." (Otevírací doba od 7.00), tak to je k naštvání.

Lepší uspořádání oděvního a obuvního a dalšího zboží. V potravinách působí nepatřičně, zvlášť v blízkosti zeleniny:) Možná speciální oddíl "delikatesy", kde by bylo nabízeno zboží, které není pro náš kraj obvyklé typu pesto, domácí těstoviny atd.

Lepší uspořádání prodejny, přehlednější, v současnosti se tam člověk nevyzná jak je vše na sobě nalepené.

lepší výběr masa a ryb

lepší zásobení zboží - mléčné tuzemské výrobky, zútulnění prodejny

lepší zeleninu a více veganského sortimentu

Lidl by měl nechat pravidelně dlouhodobě doručovat letáky do všech obcí v jeho okolí do 10 - 15km. Uvítal bych více potravin z Německa ( mnohem lepší kvalita německých levnějších potravin než většiny českých/slovenských/polských ). Na infolince by měli poskytovat informace odkud jsou jejich pekařské výrobky které jsou dopékané na prodejnách - stačí jen země původu.

Lidl by se měl více ve svých akcích zaměřit na potraviny a ne "kravinky" okolo - jako oblečení a doplňkový sortiment...

Lidl má i dle dtestu jedny z nejkvalitnějších zboží

LIDL neumí cash back

Lidl se snazi zamerovat na kvalitnejsi a drazsi zbozi s dobrym pomerem cena/kvalita, ale prostredim pusobi jako levny obchod pro nizkoprijmove skupiny.

Maso je poslední dobou často zkažené ještě před vypršením doby použitelnosti. Brambory jsou velmi pokažené, takže se polovina musí vyhodit. Z jiných zdrojů jsou brambory bez problémů. Chybí mi více bio potravin. Kuřecí maso je nepoživatelné, z masa je cítit, že bylo pořízeno z kuřat, se kterými není zacházeno dobře /maso je bez chuti, struktura je jiná než u kuřete s volným výběhem a nenadopovaného různými nepřirozenými přípravky/.

Měli by se zamyslet nad tím,když mají akci na oblečení,tak pokud tam člověk nejde v 7h ráno,tak nemá šanci ulovit to co potřebuje. Lidi nakupují hodně oblečení a nemyslím si,že vše mají jen pro sebe. Hodně lidí s tím dle mého názoru obchoduje dále. A na nás obyčejné lidi nezůstane nic.

měli by v této prodejně brát takové zaměstnance,které tato práce byví a néé znuděné na to lidé určitě zvědaví nejsou a odsekávání lidem,,,tím akorád ukazují že je jim vše jedno a lidé je obtěžují...

Měli by více upřednostňovat i česká jídla v letáku

mělo by jich být víc

méně nekvalitních polských potravin a zařadit více německých a jiných světových potravin

méně vykořisťovat zaměstnance

Méně zboží z Německa a Polska, více z Česka.

Minimum českých výrobků

mít celé odpoledne i večer otevřeno 100% pokladen na všech prodejnách, mít lepší cenovky hned vedle zboží na tom samém regálu a né pod nebo nad zbožím, mít v běžné nabídce mnohem levnější kuřecí maso, mít vždy dostatek aktuálně akčního zboží vybaleného na prodejně, garantovat zákazníkům vyšší počty spotřebního zboží v akci a mít jej na prodejně

mohl by být bohatší sortiment

mohla by existovat nějaká věrnostní karta s výhodami pro stálé zákazníky, jako to má např. Billa, kdy jsou slevy pro majitele karty a různé akce, třeba sleva 10% na celý nákup v narozeninovém měsíci nebo zajímavé zboží za nižší ceny na základě bodů

mohla by na vaších prodejnách hrát hudba je to přijemnější a nabudí to atmosferu tet třeba o vanocích

mohli by zařadit více druhů jogurtů.

Možná jiné sirupy, víc druhu sýrů na výběr a jogurtů

Možná zavedení nákupních košíků pro menší nákupy

Možnost platby stravenkami.

myslím si, že by v prodejnách Lidlu měl být sortiment s přehlednými cenovými štítky

Na pultu schází cigarety a Gambrinus

Nakupuji asi ve 3 prodejnách a všechny 3 mají své klady i zápory. Určitě bych předělala cenovky, cenovka by měla být pod zbožím a ne nad - často dlouho hledám příslušnou cenu.

navrhovat nic nebudu,dle meho se nic nezlepsi.markety pouze hrabou penize a zadna zpetna vazba uz videt neni.

Navrhují, aby tak často neměnili umístění jednotlivých oddělení

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

NE

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne, je mi to jedno, nepovazuji spolecnost Lidl za kvalitniho obchodnika, aby sam musel investovat do zmen.

ne, jsem spokojena

Ne, jsem spokojená

Ne, lidl me nezajima.

ne, rozhodně zachovat svoje značky

Ne, v podstatě jsem byla v Lidlu asi 3x v životě, protože to bylo nejblíž od místa, kde jsem se tehdy nacházela.

Ne.

Ne.

neeeeeeeeeeeeeeee

nechodila bych uz nikam jinam, pokud by tam bylo vse,ale casto tam chybi urcite vyrobky (kupuju cerealni polstarky,ale neni tam ma obl.prichut, bramburky nachos(tortillky) jsou pouze v bbg a chilli, zrusila se prichut nacho cheese, neni tam parmazan,urcite druhy koreni, cizrna v konzerve apod.) zasoby zeleniny jsou vyborne,ale pouze do obeda, odpoledne je vsechno nekompromisne vybrano ( roznovp.radhostem + valaske mezirici) spousta vyrobku chybi i nekolik dni ( roznov p.radhostem + valasske mezirici) a zrusili nejlepsi perlivou vodu vubec - saskia. zrusili taky maly juice vitafit multivitamin, je k dostani jen jablecny, uz nekolik mesicu. to vsechnojsou veci,kvuli kterym tam chodim a oni je vsechny postupne rusi :)

Nejraději nakupuji v Lidlu

Nejsem žádnej čahoun, a i tak neustále narážím do dlouhých úzkých cedulí, které jsou pověšené ze stropu. Věnuji se zboží, na cedulky nekoukám, a je to otravné, a přitelkyně byla naštvaná, když jsem jednou jednu shodil.. Alespoň o 15 cm zkrátit! Nebo radši všechny zrušit :-)

Někdy se setkávám s ne příliš příjemnou obsluhou. Jinak co se týká sortimentu je Lidl na velmi slušné úrovni.

Několikrát se mi stalo, že mi u pokladny naúčtovali potraviny, které jsem nezakoupila. bohužel, tato situace nebyla ojedinělá. Kdyby se toto odstranilo, byla bych ráda.

Některé druhy zboží nejsou u sebe, ale v jiných regálech a tak musím procházet všechny uličky :-(

některé zboží chybí nebo už často je často vyprodáno

Nelíbi se mi přśná kotrola u prodeje alkoholů. Pochopil bych to ještě u tvrdého alkoholu.

nelíbí se mi uspořádání etiket cen,kdy člověk nepřehledně kouká,která cena vlastně patří jako aktuální

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

Nemám návrhy, jelikož se domnívám, že díky velikosti prodejny musí být i sortiment omezenější.

nemam žádné návrhy

Nemám žádné návrhy, s nákupy v Lidlu jsemcelkem spokojená, jen tam bývají fronty u pokladny.

Nemám žádné připomínky,jsem spokojená s prodejnou Lidl-Otrokovice a Napajedla :)!

nemám, jsem spokojen

nemám, jsem spokojená

nemám, myslím si, že Lidl je nejlepší z obchodů tohoto typu

nemáte párátka, takovou základní věc

neměnit umístění jednotlivých potravin tak často u ostatního zboží to nevadí

Nemyslim si.

nepotravinářské zboží lépe označovat cenou, přehledněji (trvá dlouho než najdu požadovaný textil atp.)

neticit pořád dny čínské, řecké, francouzke, ALE BYT více kreatuvni + sbírání bodu na hracku pro deti

nevím

nevím

nic

Nic konkrétního asi nemám.

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic speciálního, snad jen, že letáky k nám vůbec nechodí.

obavam se nizke kvality produktu, v nabídce jsou znacky, které neznam a kterým neduveruji, proto preferuji jiné retezce

občas se zde objeví nový sortiment např Velamints peppermint slazený stévií...Skvělá chuť,zajímavé balení...i cena velmi přijatelná.již jsem tuto v Lidlu neobjevila..Ptám, se proč je některé zboží nabízeno pouze 1krát??Jinak jsem velmi spokojena.

Obchod by se měl celkově přestavět a přeorganizovat. Neměli by nabízet zboží z Polska.

Od toho je management prodejny.-... já této problematice nerozumím...

Odstranit nepříjemné občasné houkání dopékáren pečiva

ochucená piva, větší výběr pro zvířata

omezení nepotravinářského sortimentu

Omezila bych v Lidlu polské výrobky a produkty :-D

Omezit Lidelksé značky a radši se soustředit na všeobecné u nás

Opakovaně nabízet zboží které bylo rychle vyprodáno při minulých akcích a na zájemce se nedostalo. U oděvů posílit podíl ve větších velikostech - obyvatelstvo vyrostlo a zesílilo a odpoledne je často v regálu už jen S a M.

Osvětlení!:)

Otevírací doba ráno v prac. dny od 6h, nebo alespoň od 6:30h

Otevírací doba v pracovní dny již od 6:00h, aby bylo možné nakoupit ráno před prací (na 7h)

Otevírací doba-do 8 je málo.

Otevírat více pokladen

Otevřít Lidl v Dobrušce, Opočně nebo v nejblžším okolí pod Orlickými horami. (RK je už daleko)

otevřít víc pokladen najednou

Ovoce a zelenina úžasné!!! Prodejna mi příjde uspořádaná zvláštně a také ceny "nad" jsou pro mne matoucí.

označení ceny - u některých výrobků chybí

párátka

parkoviště v Hořovicích i Stodůlkách je tak blbě udělané, že kolem košíků je spousta invalidů a člověk aby šel na výlet 200m pro košík, s nákupem a zpět. Když není zrovna hezky, jdu raději do Globusu, kde mají kryté parkovací místa.

pbylo by dobré zařadit do prodeje minerálku Magnezia,(nejenom)já ji musím jezdit kupovat do Penny a potomtam koupím i věci,které jsou k dostání v Lidlu

Personál by neměl na prodejně před zákazníky na sebe "hulákat, jak na lesy" , to samé na pokladnách, člověk občas neví, zda pokladní mluví na něj, nebo na kolegu u vedlejší kasy ! Ale co mě nejvíc vytáčí a hlavně naprosto uráží, je bezdůvodné velmi "důkladné" prohlížení vozíku a neustálé vyzívání k nadzvednutí kabely, jako kdybych snad něco uradla !!! To je VELMI neslušné !!!

personál mi přijde unavený a evidentně přepracovaný, práce so-ne, mám úctu k lidem, kteří tam vydrží pracovat.

pokladny a pokladní - děs běs, ze čtyř pokladen jede jen jedna a čeká sedum zákazníků...

Pokladny mají velice malou plochu, kam "odchází" zaplacené zboží a vůbec není čas si vše urovnat v klidu do tašek.

pokladny neposkytují dostatečný prostor na zabalení nákupů do tašek.

pokud je v česku - ať prodává české výrobky

Pokud mám zájem o nějaký výrobek, který je v akci od pondělí nebo čtvrtka, musím být v Lidlu(v Novém Boru) přesně před začátkem otevírací doby, protože po půl hodině je již vše vyprodáno - to se týče hlavně oblečení pro malé děti a velikostí 36/38 u dámského oblečení.

Pokud nejste schopní spotřební zboží poskytnout v dostatečném množství, nedávejte to tam vůbec. Je to trapné, aby se před otevřením hromadili zákazníci před vchodem, protože určitě přijde zase všechno jen po 5 ks... A ty hrabací koše, jak v sekáči... Kvůli tomu už u vás skoro nenakupuji, jen co mi opraví auto, budu jezdit do Alberta.

Pokud se zavede nový sortiment, měl by být ponechán. Člověk si zvykne na nějaké výrobky a poté se přestanou prodávat. Dostatečné zásobování prodejen - pokud nenakoupíte některé potraviny brzy ráno, později nejsou.

poridte si kosiky do ruky do VSECH prodejen, krajece na chleba, delsi pult u poklady at mi nakup nepada na zem kdyz ho prodavacka namarkuje... akcni zbozi taky casto dojde uz prvni den takze toho objednavejte vic, podstatne vic

postavit další prodejnu v Havířově - na opačném konci města ( Bludovický kopec,Životice ... )

Postavit Lidl bliz okoli velkeho mezirici / velke bitese

postrádám vitaminové tyčinky pro kočky, které jsem v tomto řetězci kupovala.

Pozdní reakce na stav zákazníků u pokladen.Tvorba front.

Poživatelné pečivo a fungující pokladny a alespoň někdy prodavačka na place - to by bylo vylepšení.

Pracovníci na pokladnách pracují PŘÍLÍŠ rychle, - jako by jim někdo měřil čas!!. Potom stejně musí počkat, než si naskládám zboží do košíku- pokud ho tam nechci rovnou hodit . Také zvukový signál - dodnes jsem nezjistila na co vlastně slouží je strašně hlasitý, chápu musí být slyšet v celé prodejně pro pracovníky, ale mě jako zákazníka to mnohokrát opravdu viděsilo. Naopak mi vyhovuje, že v prodjenách nehraje žádná hudba -aktuální odrhovačky, ne hudba pro podprahové vnímání - jako v jiných obchodech. Poznámka k té rychlosti na pokladnách - nepatřím mezi seniory, v běžných životních situacích reaguji rychle, ale tenhle přístup mi vysloveně vadí, připadám si jako na závodech.

prodávejte české výrobky a ne nekvalitní potraviny z Polska - v poslední době jste se ale v lidlu v tomto směru dost zlepšili

Prodejna Bílá labut' v Praze je vždy příšerná,regály poloprázdné,ale zato na stanici Horčičkova(Praha-Háje) je to vždy super.Mohli byste Lidl otevřít i někde ve Vršovicích.

Prodejny Lidl mají malý manipulační prostor pro zákazníky vlivem co možná největšího sortimentu zboží vystaveného na malém prostoru a často tak dochází k zácpám a přetlačování zákazníků, což mi vadí.

Prodejny Lidlu připomínají skladiště - něco najít je opravdové umění. S ostatními prodejnami (Albert, Tesco, ...) se to nedá srovnat.

Prodejny na menších městech mají většinou příjemnější klima než ve větších městech.

prosím zachovat alespoň současný standard i když vždy je co zlepšit, například větší odsazenost pokladen ve špičkách

prostředí,cítím se v Lídlu stísněně od samého zahájení prodeje

Protože je Lidl v mnoha zemích, uvítala bych rozšíření sortimentu zahraničních výrobků (Francie, Itálie, Velká Británie, Asie).

průběžně doplňovat zboží i v průběhu dne, ne jen ráno (po 17.00 hod. je sortiment zeleniny totálně vyprodaný a akční sortiment je také pryč)

Před pár měsíci ve vaší prodejně ve Třemošné u Plzně ostraha bezdůvodně prohledávala batoh mého kamaráda, ačkoliv nic neukradl. Pravděpodobně jen proto, že vypadá jako Rom. Tato ostraha se k němu chovala velmi nevhodně a po zjištění, že nic nezcizil, se mu ani neobtěžovala omluvit. Toto chování je nepřípustné. Ostraha by rozhodně neměla lidi kontrolovat na základě jejich fyzického vzhledu, protože je to silně diskriminační. Pokud se už ostraha rozhodne někoho zkontrolovat a zjistí, že je dotyčný nevinný, měla by se mu alespoň omluvit. To je základní pravidlo slušného chování, které by měl dodržovat každý člověk, obzvlášť když reprezentuje tak významnou společnost, jako je ta vaše. Po této velice nepříjemné zkušenosti mého kamaráda jsem nákupy ve vaší prodejně omezila na minimum a rozhodně se tímto příběhem netajím před svými přáteli a známými. Člověk by přece měl vědět, u koho nakupuje.

Před rokem bych neměla žádné výhrady. V poslední době se mi zdá, že prodejna upřednostňuje dodávku levnějších výrobků na úkor kvalitnějších.

přehlednější uspořádání prodejny, zapracovat na designu prodejny, více sortimentu co se týče českých značek (minule jsem postrádala např. tatarku Hellmans), akční zboží je ihned vyprodané - my studenti nemáme absolutně šanci si baleríny v akci odpoledne koupit, protože je hned z rána velký nálet důchodců apod.

Přestat prodávat polské odpadky v ČR.

při akcích mít více zboží, věčně jsou žádané věci hned ráno vyprodané

Při akcích na spotřební zboží bývá na jednu prodejnu málo kusů:-(

při letákových akcích nemají některé zboží ani pár hodin natož několik dní jak je napsáno v letáku

Při prodeji především sportovního oblečení v akci je úroveň prodeje hrozná až děsivá! Zákazníci přehrabují hromady zboží,máloco najdete na svém místě,úplně nechutné je zkoušení oblečení přímo v prodejně. Musím však dodat,že vyzkoušet zboží je naprosto nezbytné,protože velikosti oblečení velmi často neodpovídají údaji na štítku,přestože je výrobce jen jediný - Crivit.

přidala bych dia výrobky

Přijde mi nedostačující nabídka čerstvých ryb, masa a uzenin, ocenila bych například obsluhovaný pult s masem, uzeninami a lahůdkami (takové ty vakuově balené nemám ráda) a nebo spojení prodejen Lidl například s kvalitní prodejnou masa, uzenin, lahůdek atd ...

Přijde mi, že sortiment Lidlu je hodně úzký a to zejména ve šíři prodávaných značek. Nicméně vzhledem k zaměření Lidlu tuto zkutečnost chápu.

Přijímání stravenek

Přijímání stravenek. Více druhu masa.

Přijímat stravenky více druhů.

přivítala bych ještě vyšší zastoupení českých výrobků a nebo alespoň výrobky kde je označeno místo původu a ne jen z EU. A to rozpékané pečivo (to by si mohli odpustit všechny řetězce)

Reklamace by mohly probihat jinde než na pokladne.A otevírací doba by mohla byt od 6:30

rozhodně obsadit více pokladen!

Rozhodně prodejny Lidl trpí nedostatkem lidí u pokladen, ve frontě stojím téměř vždy. V sortimentu též postrádám pestrost výrobků (např. cereálie, víno či drogistické zboží).

Rozsáhlejší sortiment a značkové, kvalitní výrobky.

rozsireni oteviraci doby, rozsireni sortimentu, urychleni odbaveni u pokladen, ZAVEDENI KAMER MISTO OSTRAHY!!!

Rozšíření nabídky sortimentu, naučit prodavačky, že na úsměv se neumírá

rozšíření oddělení sladkostí, malý výběr

rozšíření sortimentu

rozšíření sortimentu

Rozšíření sortimentu lahůdek, uzenin a mléčných výrobků

rozšíření sortimentu o více klasických českých výrobků

Rozšíření sortimentu, vylepšit pultový prodej

Rozšíření sortimentu. Ubrání na marketingu (reklamní letáky).

rozšířila bych sortiment který chybí i v jiným běžných marketech. například různé sýry a kvalitní uzeniny a ingredience do mezinárodní kuchyně (italská, asijská)

Rozšířit sortiment

rozšířit sortiment

rozšířit sortiment mléčných výrobků

Rozšířit sortiment na úroveň Lidlu v Německu

rozšířit sortiment o běžné věci - oříšky, mandle, koření, více druhů konzervovaných ryb, krmiva pro psy a kočky, máslová Hera, více druhů čajů....

Rozšířit sortiment o české výrobky, možná si Lidl zakládá na výrobcích z ciziny, ale chodím do Lidlu ráda, jenže musím potom ještě jinam, protože v Lidlu nenajdu vše, co chci.

Rozšířit sortiment o české výrobky.

rozšířit sortiment o zboží typu: jedlá soda, více koření, jinak naprostá spokojenost

rozšířit sortiment zboží, například v oblasti drogerie

ruční košíky a odkládací prostor za kasou

Russian Standart - není v sortimentu

rychlejší odbavení u pokladen

s Lidlem jsem poměrně spokojená, má specifické zboží a vybrala jsem si zde své oblíbené výrobky pro které se ráda vracím, také mě vždy zaujmou akce na různé oblečení, nářadí a doplňky na sport a do bytu

salámový pult

scaner ceny výrobků

Sortiment nenechávat v krabicích. Více oddělit jídlo od oblečení

spokojnost

Spotřební akční zboží bych umístila dopředu k pokladnám, nikoli do zadní části.

spotřební zboží a případná reklamace nemá konkurenci

Spotřební zboží by mělo být lépe označeno cenou. Někdy ceny úplně chybí.

stále mi chybí oblečení veleikosti XXL = cokoliv totiž končí na velikosti XL ! jsem nyní zklamán ukončením baget zeshora naříznutých a potřených česnekovým máslem !

širší sortiment v jednotlivých kategoriích (např. mléčné výrobky, pečivo...)

širší sortiment zboží

širší sortiment, dodržení akce (když tam výjmečně jedu speciálně kvůli nějaké akční ceně, tak to zboží už většinou vůbec nemají, ačkoli do konce akce zbývá ještě x dní)

Širší sortiment, hlavně čaje, nealko pití, jogurty.

Širší sortiment, větší přehlednost, lepší chování zaměstnanců a vzhled prodejny.

širší uličky u pečiva, košíky do všech prodejen,

širší záběr i jiných výrobků

To už nic nezachrání

U nás nejsou košíky a když si jdu třeba jen pro rohlík a jogirt, musím se motat prodejnou s velikým vozíkem. Jednu moji příbuznou přímo v Lidlu okradli a prodavačce sice bylo divné, když viděla malé cigáně s dámskou kabelkou, ale nic neudělala- na druhou stranu já vždy musím u pokladny rozložit veškeré noviny, jeslti v nich náhodou něco nepašuju.

u textilu spíše hrabák, ale zajímavé věci.

ubrat Polských potravin

ubrat sortiment spotřebního zboží, zmenšit reklamní letáky

umístění prodejny ve městě České Budějovice

Umístit také igelitové sáčky k pečivu (rozpékanému) nejen ty papírové!!! Štve mě, když si pro ně musím pokaždé jít. Rozšířit nabídku ovoce a zeleniny (např. viz Kaufland). Sortiment alkoholu je také velmi slabý. Sortiment kávy je také nic moc. Německý Lidl je v šíři sortimentu bezkonkurenční a některý ceny jsou až o polovinu nižší. Proto jezdíme nakupovat hlavně do Německa a naši známí v podstatě taky.

Úprava zboží - systematičnost

Určitě by si měli dávat pozor na to jakou spotřebu má chlazené maso v akci.Zažila jsem,že se s chladícího zařízení linul strašný zápach a všichni okolo toho chodili jakoby nic.zaměstnanci i kupující.Moje mamka tam koupila maso,které vzápětí vrátila,protože zavánělo.U pokladny se jí omluvili a vrátili jí peníze.Ovšem maso se vesele prodávalo ještě dva dny potom.Nevím co se s daným masem dělo pak a od té doby už jsem na nic takového nenarazila,takže snad je to posun k lepšímu.

Určitě bych byla pro zavedení malých košíků do ruky, protože když jde zákazník jen pro pár věcí, musí si brát velký koš a to mě mnohdy odradí tam vůbec jít. Protože pak se lidé proplétají s košíky v tak malém prostoru. Tuta skutečnost mě ovlivňuje opravdu dost.

Určitě bych uvítal více českých výrobků, jakýkoli výrobek v Lidlu je pro mě podezřelý, jelikož označení výrobce mnohdy vyvolává dojem, že výrobek byl vyrobek v Polsku, a tomu se zásadně vyhýbám. Pokud je na výrobku napsané pouze vyrobeno pro Lidl Stifung či tak nějak, a další info není, výrobek nekoupím. Prakticky toho v Lidlu moc nekupuji, navštívím ho spíše z časové nouze, a to pokud nutně potřebuju koupit nějakou základní surovinu, např. cibuli, což nakonec kolikrát stejně neudělám, páč nevím, co bych si počal s celým pytlem cibule či mrkve, jasně mrkev lze někdy koupit i samostatně (pokud je), jenže i tak kolikrát v žalostném stavu. Nicméně chápu, Lidl se nezaměřuje tímto směrem, tak to ani neočekávám a proto mě ty sporadické návštěvy ani nijak nevadí. Je to prostě Lidl.

Úspěšné výrobky zařadit donabídky i mimo akci.

Uvádět zemi původu výrobků

Uvítala bych aby se v prodejnách Lidl přijímaly stravenky.

uvítala bych e-shop pro nespotřební zboží jako je kosmetika, oblečení, obuv a ostatní výjimečně nabízené zboží.

uvítala bych koše a ne jen vozíky, lepší značení cen jsou špatné na orientaci, lepší zásobování často se mi stává že je něco vyprodané, širší sortiment

Uvítala bych lepší přehlednost v cenovkách.

Uvítala bych více personálu na prodejně (ve všech prodejnách jsou zaměstnanci vytížení na 100% a některá oddělení bohužel nestíhají plně obsluhovat - především ovoce-zelenina) - všimla jsem si toho již mnohokrát. Taky je někdy obtížné sehnat prodavače, když potřebuji poradit.

uvitala bych vice vyrobku z oblasti zdrave vyzivy

Uvítala bych více zboží v sortimentu dámský textil, mnohdy je zboží vyprodané již první den akce dopoledne. A pokud prodáváte textil a oděvy, uvítala bych zkušební kabinku. Kolikrát si zboží nekoupím z toho důvodu, že ho nemůžu vyzkoušet - a nosit ho domů, tam vyzkoušet a pak zpátky vracet k výměně se mi nechce, jednak mám Lidl daleko a jednak tam už jiná velikost zpravidla není k dispozici ...

V letákovém sortimentu je na prodejně málo kusů, u oblečení je v sekci pro ženy nestandartně moc věcí velkých velikostí a malévelikosti jsou hned pryč a u mužů je to opačně

v Lidlu mi chybí kvalitní české nabo německé jogurty. jediný jogurt, který kupuji je babiččin (nevím přesně název). ostatní jsou plné hnusných barviv, hlavně karmínů!!!!!!!

V Lidlu v Berouně jsou u pokladen někdy nepříjemné pokladní , hlavně dámy a to se týká hlavně pracovnic mezi regálama.

v podstate mi to vyhovuje tak ako to je :)

V poslední době časté "národní" akce mně nijak neoslovily. Zrovna tak ti dva kuchaři. Letáky jsou sice malebné a k nakousnutí, hlavně textil, ale když člověk přijde po práci a najde už jen jedno tričko velikosti S, tak to příště už ani nezkouší a jde nakoupit tam, kde to má blíž.

v prodejnach Lidl se necítím dobře, zejména mi vadí špína a nemožnost příručních košíku.

v sortimentu lchybí alternativa zrajícího sýra typu olomoucké tvarůžky a barvy na vlasy, alespoň základní škála

Vadí mi dlouhodobá nedostupnost výrobků z tématických akcí. Koupím si výrobek, který se osvědčí a pak jej nemohu znovu kupit klidně půl roku, rok, než se podobná tématická akce znovu zopakuje. Chápu, že kouzlo Lidlu je i v malé přehledné prodejně s omezeným výběrem, ale tohle by mohl dle mého názoru řešit např. eshop s osobním odběrem na prodejně.

Včera jsem nakupovala v prodejně Lidl v Olomouci, ptala jsem se slečny co doplňovala zboží v sýrech, zda mají Gonzorelu, slečna mi řekla, že to slyší poprvé. Nechápu, když Lidl má Italské týdny. Navíc jsem ji v Lidlu nekupovala poprvé.

ve svojí kategorii (diskont) mi Lidl vyhovuje, chodím tam rád

věci v akci by mohli mít delší dobu

Velmi mi chybí nákupní košíky.

Velmi mi vadí, že košík musím postavit divně k pokladně a paní u pokladny se na mě dívá jak kdybych ukradla milion.

věrnostní karty

věrnostní program

Věrnostní program

Věrnostní program, větší stálý sortiment zeleniny

Vetsi sortiment jogurtu a drogistiky.

Větší čistota, čistotný personál- zaměstnanci mi připadají jako šmudlové.

větší informovanost o zboží, složení a cenách.

větší množství akčního zboží (často nedostatkové i v 7:30 ráno) zvážit možnost objednávat spotřební zboží i přes internet (funguje to tak tuším v německu)

větší sortiment

Větší sortiment zboží nedá se v Lídlu sehnat vše, proto musíme jezdit i jinam. Lepší kvalitu mouky a rohlíků. Příjemnější a ochotnější obsluhu. A mít častěji v mrazících boxech čerňoušky (čokoládové dortíky) :)

Větší sortiment, nemají tam skoro nic.

větší sortiment, stejná úroveň jako v zahraničí - Německo - zboží, úprava

větší šíře výrobků

Větší výběr

větší výběr pečina a ovoce, zeleniny

vic pokladnich...nekdy dlouho cekam

více čerstvých potravin

Více českých kvalitních výrobků.

více českých potravin, lepší zeleninu a ovoce.

více českých výrobků a hlavně když už dovoz, tak kvalitní dovoz! mám zkušenosti z německého lidlu a kvalita výrobků tam a těch stejných tady je opravdu rozdílná

Více českých výrobků, méně polských a německých (často méně kvalitních) potravin, více bio a místních produktů, kvalitnější výrobky.

více českých značek

Více druhů jogurtů, jiné houskové knedlíky, i jiné značky minerálek než Freeway apod.

Více druhů koření, špenát a bio kosmetika.

více druhů zboží

Více klasických výrobků než těch zahraničních. Lepší přehlednost obchodu.

Více kontroly vedoucích prodejen.

vice kosmetiky zařadit

Více množství spotřebního zboží, neboť se "po něm zapráší" již pár minut po otevření

více mrdat :D. Ale z hlediska globálního aspektu na mentalitu humanního kompromisu je to věc zcela principiální, nemá konečný význam a proto by bylo zcela nerentabilní, abychom o tomto problému dále polemizovali.

vice otevrenych pokladen a nehulakajici pekarna na cely obchod

více OTEVŘENÝCH pokladen

Více otevřených pokladen. Fronty jsou občas nesnesitelné a přitom ostatní pokladny jsou zavřené.

více otevřených pokladen. Lídl mě odpuzuje právě tím, že jede jedna pokladna, fronta na čtvrt hodiny...

více pokladen

Více propagovat zdraví co nejméně škodlivé potraviny. Zejména co se týče přidaných škodlivých Eček. snažit se nabídnout alespoň nějáké uzeniny bez E250 apod.

Více sortimentu, více pokladen.

Více vegan :)

více zaměstnanců na prodejně,abych se mohla na něco zeptat

Více známých oblíbených produktů, lepší uspořádání zboží dle sortimentu - Lidl ve Vyškově je zcela nepřehledný - alespon pro mě

vrátit kvalitní zboží nahrazené šmejdy a do více vytížených prodejen více zboží(již 10 minut po otevření žboží není!!!!!!)

vše ok

Vše super, jen ty fronty

vybalovat zboží z kartonů do regálů

Vyhoďte toho, kdo vymyslel hlášení o otevírání pokladen. Jednak je to na nervy, protože stejně se ta pokladna jen tak neotevře, a za druhé v tom máte bordel (otevírá se jiná apod.). Jediný outcome jsou naštvaní lidé. Odzkoušeno v Lounech, Praze, Hradci Králové i Olomouci.

vyměnit ty slepice a dát tam skutečné prodavačky

Vypadněte z ČR!!

Výrobky LIDLu obsazují často přední místa v hodnocení kvality časipisu dTEST. Být vedením společnosti LIDL, více bych se snažil marketingově využít tuto skutečnost.

vytáhnout zboží z krabic a dát tam police, vypadá to jak ve skladišti

Za pokladnou je málo prostoru k odnímání zaplaceného zboží do tašky

zahrnout do nabídky chlazeného masa i hovězí (steaky nebo hovězí zadní)

Zajistit aby všechno akční zboží vydrželo alespoň do večerních hodin v den akce.

Zákaznický program

záleží určitě na obsluze, ale to se asi nedá změnit. Chápu, že člověk nemá vždy dobrou náladu, ale nesmí se prodavačka tvářit, že jí obtěžuje i dýchat. Též dělám s lidmi (zdravotník), ale vždy jednám s lidmi s úsměvem na rtech, ikdyž mi do smích není. Jinak nic Lidlu vyčíst nemůžu. Rádi tam nakupujeme.

zaměstnanci by se měli v prodejně vyskytovat - odpověď na povinnou otázku, jak jsem s jejich prací spokojená, byla formální, na zaměstnance v prodejně téměř nenatrefím

zaměstnanci jsou otroci, neboť pracují za 8 tis. čistého

zaměstnat více zaměstnanců, hlavně na úklid, vadí mi že vždy je tam leták, který začíná až následující den, není na stojanu ten aktuální, většinou je otevřeno málo pokladen

zapracovat na interieru

Zapracovat na obalech privátních značek, neměnit neustále výrobce (a tím i kvalitu) privátních výrobků, zlepšit kvalitu privátní kosmetiky

Zaradit do sortimentu i jine znacky, tyka se vseho - chybi vyznamne znacky kosmetiky, krmiv pro zvirata, mlecnych vyrobku,...

Zaráží mě nedůvěra k zákazníkům u pokladních a uráží mě snaha pokladních vkládat první zboží zákazníkovi do vozíku, aby se přesvědčily, že se zákazník nesnaží nějaké zboží ukrást převezením ve vozíku (prodejna Rožnov pod Radhoštěm)

Zařadit do stálého sortimentu arašídové pomazánky, které jinak bývají k dispozici pouze v Americkém týdnu. Více kvalitních a zdravých potravin bez přidaných éček, bio za dobrou cenu, džusy, které nejsou z koncentrátu, šunky s podílem nad 90%.

Zásadně neměnit uspořádání regálů (jako Penny-dal regály napříč a je nepřehledný) Otevřít Lídl v NM nebo DKA aby konkuroval špinavému Penny

Zásobování - někde dobré, v Týnci nad Sázavou hrozné

Zavedení prodeje sojového masa, navrácení produktu do prodeje Uzený tvaroh-Pilos a Pomazánkové máslo - cibulové - Pilos.

zavedení širšího sortimentu, některé, poměrně základní potraviny chybí, rozšíření sortimentu o v ČR zavedené značky

zavedení více bezlepkových výrobků, a bezmléčných výrobků - důvod, proč chodím nakupovat jinam

Zavést do všech prodejen vlastní pekárnu.

Zavést košíky. Vozíky nesnáším, právě proto většinou chodím jinam (Tesco, Kaufland) kde košíky mají. Noční můra jsou pokladny. Lidí jak psů a jede jenom jedna kasa.

zavést malé košíky do ruky, zvýšit platy zaměstnanců, zvýšit počet spotřebního zboží

Zavést platbu stravenkami.

zavést věrnostní program

Zavřete to tam, nemá to cenu.

zavřít

zboží z letáků by mělo být k dispozici po celou dobu platnosti letáku

zboží, které je nabízeno v letákové akci by mělo být k dispozici na prodejně po dobu akce a ve všech velikostech

zhoršily se s výrobky a uráží mě,když zhodnotím zboží,které kupuji v německu a které nám nabízejí zde.postupně kvalitní a levné výrobky nahrazují opakem.

Zhuštění pokladen, tudíž vozíčkář těžko projede... Na el. vozíku je toto možné pouze u pokladny č.1

zkušební kabinky na oblečení

zkvalitnění služeb závisí na zaměstnancích ->mladé,perspektivní,rychlé lidi pekaři by neměli dosedat na pokladny více lidí na směnu a velmi ztěžující pro zaměstnance mi přijde inventura za provozu

zlepšení přehlednosti prodejny, rozšířit sortiment výrobků

Zlepšila bych stálou nabídku vín - např. značky Tarapaca

Zlepšit kulturu prodeje - zboží umístěné v krabicích ( často nerozbalené ). Spotřební zboží přeházené, poničené od zákazníků.

zlepšit kvalitu na úkor kvantity

Zlepšit přehlednost prodejny, více personálu na ploše (často není koho se zeptat), lepší zásobení akčním zbožím (alespoň co se týče potravin, aby na začátku například "Řeckého týdne" nebyly v prodejně skoro žádné "řecké" potraviny z letáku je nefér k zákazníkům)

zlepšit sortiment parfumerie a drogerie (pleť.vody apod.)

Zlepšit vzhled prodejny a přehlednost. Trošku mi vadí, že tam jsem jak ve skladu.

zlevnit

zmenšit prodej průmyslového zboží

Zřídit toalety pro zákazníky.

zvětšení sortimentu oblečení a nedávat akce až od čtvrtka ---> lidé si toho u letáku nevšimnou a jezdí tam zbytečně

Zvětšení sortimentu zboží

Zvětšení sortimentu, zpřehlednění cen zboží, akční týdení zboží(oděvy, přístroje...) vždy ihned vyprodané, nebo na menších prodejnách vůbec nedodané.

Zvětšit síť prodejen.

Zvýšení počtu otevřených pokladen ne na základě již vzniklé řady u pokladen, ale již při zvýšeném počtu nakupujících v prodejně. Toto by zamezilo stavu, kdy se v prodejně tvoří fronty, které se následně rozprchávají do nově otevíraných pokladen a vzniká napětí mezi nakupujícími.

Zvýšit kvalitu výrobků

žádné návrhy

18. Doporučil(a) byste nákup v prodejnách Lidlu svým přátelům a rodině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano122285,94 %85,34 %  
ne20014,06 %13,97 %  

Graf

19. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena105773,81 %73,81 %  
muž37526,19 %26,19 %  

Graf

20. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 35 let80356,08 %56,08 %  
36 - 50 let28219,69 %19,69 %  
do 20 let20714,46 %14,46 %  
nad 50 let1409,78 %9,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Doporučil(a) byste nákup v prodejnách Lidlu svým přátelům a rodině?

  • odpověď ne:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zcela nespokojen(a) na otázku 10. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

2. Jste spokojen(a) s délkou otevírací doby?

3. Jak vnímáte vstřícnost a ochotu zaměstnanců prodejen Lidlu? Zaměstnanci jsou zpravidla:

4. Jakou známkou byste ohodnotil(a) rychlost a kvalitu odbavení u pokladen?

5. Jakou známkou byste ohodnotil(a) interiér prodejen z hlediska vybavení?

6. Jakou známkou byste ohodnotil(a) prostředí prodejen z hlediska čistoty?

7. Orientujete se dobře v prodejnách Lidlu?

8. Jste spokojen(a) s uspořádáním prodejny?

9. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

10. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

11. Nabízené zboží v sortimentních skupinách: ovoce/zelenina a pečivo je vždy čerstvé. S tímto tvrzením:

12. Jak hodnotíte v průměru ceny výrobků v Lidlu?

13. Je pro Vás cenové označení jednotlivých výrobků přehledné?

14. Ovlivňuje Váš nákup akční leták?

15. Je podle Vás reklama na akční nabídky prostřednictvím letáků, TV a internetu dostatečná?

16. V případě, že jdete na nákup potravin jinam než do prodejny Lidlu, je to zpravidla z těchto důvodů:

17. Máte nějaké návrhy na zkvalitnění služeb, sortimentu, obsluhy nebo další návrhy na zlepšení?

18. Doporučil(a) byste nákup v prodejnách Lidlu svým přátelům a rodině?

19. Jsem:

20. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

2. Jste spokojen(a) s délkou otevírací doby?

3. Jak vnímáte vstřícnost a ochotu zaměstnanců prodejen Lidlu? Zaměstnanci jsou zpravidla:

4. Jakou známkou byste ohodnotil(a) rychlost a kvalitu odbavení u pokladen?

5. Jakou známkou byste ohodnotil(a) interiér prodejen z hlediska vybavení?

6. Jakou známkou byste ohodnotil(a) prostředí prodejen z hlediska čistoty?

7. Orientujete se dobře v prodejnách Lidlu?

8. Jste spokojen(a) s uspořádáním prodejny?

9. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

10. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

11. Nabízené zboží v sortimentních skupinách: ovoce/zelenina a pečivo je vždy čerstvé. S tímto tvrzením:

12. Jak hodnotíte v průměru ceny výrobků v Lidlu?

13. Je pro Vás cenové označení jednotlivých výrobků přehledné?

14. Ovlivňuje Váš nákup akční leták?

15. Je podle Vás reklama na akční nabídky prostřednictvím letáků, TV a internetu dostatečná?

16. V případě, že jdete na nákup potravin jinam než do prodejny Lidlu, je to zpravidla z těchto důvodů:

17. Máte nějaké návrhy na zkvalitnění služeb, sortimentu, obsluhy nebo další návrhy na zlepšení?

18. Doporučil(a) byste nákup v prodejnách Lidlu svým přátelům a rodině?

19. Jsem:

20. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jaroslava Adámková, B.Spokojenost zákazníků prodejen Lidl ČR v.o.s. (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-prodej.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.